Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    25-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADVIES aan JONGEREN
    Veel SENIOREN vragen mij advies voor hun kleinkinderen over de mogelijkheden om PILOOT te woorden.

    Eerst en vooral er bestaan verschillende soorten piloten zoals ik in vroegere vermelding in mijn BLOG heb uitgewerkt hoor!!!!

    Via het nieuws op de radio hoorde men een intervieuw van een 18 jarige( eric moens) welk nu als 2e piloot vliegt op B757.

    Het is niet zo eenvoudig om daarop een eerlijk antwoord te geven initieel zou ik ja zeggen want het beroep van PILOOT en als HOBBY heeft mij veel vreugde in het leven verschaft, ik ben echter nooit LIJNPILOOT( ATPL) geweest maar in MILITAIR en BURGER PILOOT/INSTRUCTEUR maar een aantal van mijn leerlingen zijn nu PIC op BOEINGS,AIRBUSSES,FOKKER,en nog vele andere LIJNVLIEGTUIGEN.

    Het gaat er natuurlijk ook om zijn kost te verdienen en dat is niet altijd zo eenvoudig in de nieuwe luchtvaart wereld.

    Op gebied van advies krijg ik juist een intresant  nederlandstalig artikel van  BENNO BAKSTEEN  voorzitter van PLN.

    WWW.LUCHTVAARTNIEUWS.NL
    WWW.PNL.NL                                                                                 
    Maar er zijn andere voorbeelden die het tegendeel bewijzen maar die ik later ga uitwerken

    Individuele vragen via het GASTENBOEK zijn welkom om dit verder uit te werken voor elk individueel geval

    25-09-2005 om 06:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFO
    Verschillende stellen belang in foto's van de BELGISCHE FOUGA's u bezorgt me uw e-mail of gaat via OOGLE en vraagt FOUGA MAGISTER en u bekomt een ganse reekds mogelijkhedebn over de FOUGA

    24-09-2005 om 08:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LT/AVN
    Gisteren was voor mij een dag vol nostalgie welk bepaalde bezoekers van de BLOG en CHAT kan intreseren.

     De Kolonel vlieger strafbrevethouder Ir O.COLMANT commandant van de de HELI WING te BIERSET organiseerde voor de tweede maal een banket van de oudgediende van het LICHTE VLIEGWEZEN van de LANDMACHT.

    Een 400 tal gaven gevolg aan deze oproep en piloten ,mechaniekers en grondpersoneel van het LT/AVN waren aanwezig.

    Bij een leker banket klaar gemaakt door het personeel van de keuken en een leker wijntje werden er herineringen opgehaald van de tijdperken met de  SV4,AUSTER,SCHIPMUNK,PIPER(L18C)ALOUTTE 2,DORNIER 27,PUMA, BRITTEN NORMAN en de huidige A109.

    In fuctie van de reorganisatie vernamen wij de sluiting van de SCHOOL-LT/AVN te braschaat in JUNI 2006 en het verdwijnen van de AL 2 einde 2007.

    De aanschaf van 10 transporthelicopters ter vervanging van de SEAKING en AL 3 van de LUCHTMACHT en ZEEMACHT;

    Het was een zeer aangename bedoening met ophalen van vele herinneringen met aanwezige vrienden maar ook het vaststellen van het verdwijnen van een aantal onzer vroegere collegas.

    Een te herhalen iniatief en een grote proficiat aan het personeel van  DE HELI WING. te BIERSET

    24-09-2005 om 04:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRBUS A320 -JET BLUE
    Eindelijk laat men op CNN  en BBC WORLD  een incident zien welk de piloten positief oplossen.(zie kranten)
    In vele    gevallen lossen  de bemanning een  probleem in vlucht met succes op of maken een VOORZORGSLANDING maar dan spreekt men er in de PERS niet over.
     Enkel als het fataal afloopt krijgen we dat nieuws in de pers of schrijft iemand er een boek over de fouten die we maken maar nooit over de problemen die we oplossen als er iets abnormaal gebeurt.

    Verzond gisteren nog een rapport naar NASA-ASRS Alerts aangaande de mogelijke oorzaak van dit probleem ter bestudering.

    22-09-2005 om 05:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BLAUWE LIJST
    Enkel vragen gaan over het bestaan van een  lijst of iniatief                    " FLYING BLUE" !!!!!

    Dit is schijnbaar een inatief van 10 miljoen leden en130 firmas waarin 30 airlines onder inpuls van KLM en AIRFRANCE als een getrouwheidsprogramma maar niets te zien met de  ZWARTE LIJSTEN bij bepaalde staten BELGIE,FRANKRIJK,ITALIA(?)ZWITZERLAND en USA

    21-09-2005 om 05:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPMERKINGEN
    Een der opmerkzame bezoekers speelde in op mijn informatie over de in 1965 gevormde GARUDA piloten hun kwaliteit.

    In het INTERNATIONAAL LIJNVLUCHTVERKEER mag de piloot boven de 60 jaar niet meer vliegen als PIC, alhoewel dat in de toekomst kan worden aangepast tot 65 jaar!!!!!

    Niet uit het oog verliezende dat deze piloten om de 6 maand onderworpen aan een MEDISCH onderzoek,een mondeling INTERVIEUW en een VLIEGTEST in VLUCHT en op SIMULATOR.

    De piloten voor GARUDA elk wij opleide in ANTWERPEN voor FAA en ICAO  bij de firma SOTRAMAT  waren toen 18  jaar oud en hebben dus de limiet van 60 jaar nog niet bereikt.

    Tevens zijn er enkele nu betrokken in de opleiding van de nieuwe piloten en geven de door ons gewenste hoge standaards door aan hun leerlingen

     THANKS voor de bekomen reactie welk mij de kans geeft om weer enkele intresante aspecten van de LUCHTVAART toe te lichten

    WWW.FLAG.BE.
    WWW.IAOPA.ORG.
    WWW.AOPA.ORG.

    20-09-2005 om 11:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZWARTE LIJSTEN
    Wat betreft de ZWARTE LIJSTEN moet men steeds naar de betrokken WEBSITE gaan omdat deze regelmatig kunen worden aangepast?

          ZIE UPDATED EDITION TODAY 

     op de FRANSE : www.DGAC.FR op de deze lijst vindt men een verwijzingen naar andere landen hun lijsten

    19-09-2005 om 04:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NAVIGATIE KAARTEN
    Enkele aktieve PILOTEN hebben vragen gesteld over het gebruik der LUCHTVAARTKAARTEN en de LUCHTVAARTINFORMATIE  en de GPS databank hiervoor verwijs ik heden naar www.AOPA.NL.  welk in haar AOPA-NL BULETIN aandacht aan dit onderwerp heeft onder de titel EBP-029

     LEGAAL GEZIEN:Voor het VFR /IFRvliegen verwijs ik naar 1/500.000 ICAO kaarten en de NATIONALE AIPs.

    OPERATIONEEL is dit onbruikbaar voor de individuele IFR vliegende piloot en maken we gebruik van  up-to-date JEPPESEN informatie en GPS DATA BASE ( welk in progres zijn om wetelijk aanvaard te zijn op FAA en EU vlak)

    Elk ander advies of komentaar is welkom

    18-09-2005 om 05:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ULM
    Een aantal berichten op mijn BLOG vragen informatie of opmerkingen waarop ik wil antwoorden , maar zij hebben hun E-mail niet vermeld zodat ik hen niet kan beantwoorden.

    Enkele betreft waar er firma"s gevestigd zijn die ULM verkopen,verhuren en een opleiding bezorgen.

    In het vlaamstalige heb kan ik u verwijzen naar;

    www.TRAVAIR.BE.

    welk aktief zijn te WEVELGEM-KORTRIJK

    17-09-2005 om 05:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZWARTE LIJSTEN
    Velen vragen waar men de lijst kan inzien van de verboden LUCHTVAARTMAATSCHAPPIJEN:

      www.MOBILIT.FGOV.BE.

      KIES;-1) NL
                -2) LUCHT
                -3)AERONEWS BERICHTEN EN INFORMATIE
                -4) NEW VLIEGTUIGTOELATINGEN

      www.DGAC.FR.

       KIES: -1)ACTUALITES
                  -2)SECUTITE AERIENES
                  -3) PDF LISTE DES COMPNIES INTERDITES


    16-09-2005 om 16:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LE FIGARO
    Verneem heden morgend  via CNN dat men reeds heeft kunnen bepalen datde piloot van de AIRBUS te TORONTO een fout heeft begaan volgens een artikel in de de krant LE FIGARO.

    Iets is er verkeerd gegaan maar wat weten we nog niet er verkeerd ging!!!!    Hoe kunnen we zulk een accident voorkomen is de vraag die de onderzoekers als opdracht hebben en daarvoor hebben we nog veel meer tijd nodig.

    AIRFRANCE geeft hierover geen bevestiging maar dat kan ook maar enkel nadat het voledig onderzoek is afgewerkt en dit is nog niet het geval volgens een colega van het DGAC.

    16-09-2005 om 06:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU LUCHTVAART
    Deze dagen ben ik op bezoek geweest  te BRUSSEL bij het E.P, EUROCONTROL en DG-TREN in funktie om een aantal ontwikelingen te volgen wat betreft de SAFETY en SECURITY in het LUCHTVERVOER.

    Tijdens de vergadering van het COMMITIE TRANSPORT en TOURISME kwam de commisaris BARROT zijn toelichting geven over de belangrijke punten waaraan gewerkt wordt.

    Speciale aandacht ging er over de LUCHTVAART wat betreft het uitwerken van een ZWARTE LIJST over de te verbieden AIRLINES op de EU luchthavens.

    Uit de dialoog tussen de MEP en Mr JACQUES  BARROT werden er vele opinies naar voor gebracht.

    LUCHTVAART is vitaal voor de MOBILITEIT van de EU burgers.

    Maar er moet meer VEILIGHEID,MINDER GELUID,MINDER UITLAATGASSEN, MINDER BRANDSTOFVERBRUIK ,BETER WERKOMSTANDIGHEDEN voor het personeel maar het VLIEGTUIGTICKET moet GOEDKOPER worden.

    Meer aandacht voor de verbindingen met de REGIONALE LUCHTHAVENS zijn noodzakelijk

    Een aantal intresante punten vindt u op:
    WWW.europarl.eu.int.
        Maak keuze uit een der 20 beschikbare talen
        Ga naar: REGIONAAL BELEID EN VERVOER
        ONDERWERP: story vervoer 14-09-2005   14u24

    14-09-2005 om 04:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GRIMBERGEN VLIEGVELD

    Een aantal chatters,e-mails,faxen en telefoons stellen vragen over EBGB;
    www.rvg.be.
    telf; 02-2537070
    gsm 475 709381
    fax
    E-mail;  info@RVG.BE.

    Gebruik van uit de LUCHT is strikt PPR voor vertrek
    R/T119,500  GRIMBERGEN RADIO

    13-09-2005 om 05:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SPACE informatie
    Via een tussenkomst van een van mijn ex leerlingen  www.qrz.com/CALLSIGN/on4bbq. bekwam ik intresante informatie over het ISS via www.amsat.org. die mogelijk intresant kan zijn voor de bezoekende SENIOREN alsook de jongere bezoekers.

    12-09-2005 om 15:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GPS or GALILEO
    Het gebruik van SATELIET systemen neemt toe en ik krijg hietover veel vragen daarom een korte toelichting:

     Sedert een aantal jaren bestaat er de GPS van de USA
     ook het russische GLONAS is reeds actief maar daar weet ik weinig over alsook over het japanse UTMS.

    Een nieuw systeem waarover we reeds veel hebben vernomen in de pers is het GALILEO van de EU.

    Phase 1  definition van 1999 tot 2001
    Phase 2  development  2002 tot 2005
    Phase 3  deployement start in 2005
    Phase 4   Commercial operation begin 2008 de management,maintenance en updating door een privaat concession onder toezicht van een EU agency als een PPP

    Zie WWW.europarl.eu.int  NEWS PRESS SERVICES  BRIEFING  van 5-8 september 2005.

    12-09-2005 om 14:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BELGISCHE MILITAIRE LUCHTVAARTGESCHIEDENIS
    Vele stellen belang in de geschiedenis van de BELGISCHE MILITAIRE LUCHTVAART en stellen vragen hierover in de toekomst zal ik hier kunnen verwijzen naar een intresant boek door de heer DANIEL BRACKX. 

     INFO VOLGT ASAP!!!!!!

    11-09-2005 om 05:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ROTTERDAM
    Vele bezoekers stellen vragen over sz mogelijkheden om van uit ROTTERDAM  te vliegen, daarom verwijs ik hen naar de zeer goed verzorgde website: www.rotterdam-airport.nl.
     
    Tevens is de ROTTERDAMSE AEROCLUB daar zeer aktief en schafte zich nu 4 eenmotorige toestellen aan van het type DIAMOND STAR zie  www.rac-nl.com.

    opgelet:  RAAC   www.raac.be. is aktief te ANTWERPEN/DEURNE

    10-09-2005 om 04:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REACTIE's
    Wegens familiale omstandigheden zal ik dezre dagen wat minder tijd kunnen besteden aan opzoekwerk en reactie op de e-mails !!!

    Via reacties ontdek ik ook weer intresante onderwerpen op de BLOG van:
      - BRABBES
      -SONIA

    en nog enkele andere die ik later zal vermelden.

    09-09-2005 om 05:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IAOPA
    IAOPA staat voor INTERNATIONAL COUNCIL OF AIRCRAFT OWNER AND PILOT ASSOCIATIONS bestaande uit 60 NATIONALE AOPA's met een 500.000 leden LUCHTVAARTEIGENAARS of PILOTEN aktief in GENERAL AVIATION & AERIAL WORK ( zie vorige verklaring) deze IAOPA is tevens een erkende orgenisatie bij ICAO in MONTREAL een onderdeel van de U.N

    zie; www.iaopa.org.

         
        www.aopa.org


    individuele vragen altijd welkom zodat ik mijn BLOG nog beter kan aanpassen aan de noden van de SENIOREN en ook de jongere bezoekers

    07-09-2005 om 13:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UITVALLEN VAN EEN MOTOR op B737
    Een opmerking die steeds terug komt betreft het feit dat er een motor is uitgevallen bij een ongeval !!!!!!

     Alhoewel ik geen piloot van B737 ben kan ik u zeer duidelijk verklaren dat bij het uitvallen van een motor op een meermotorige vliegtuig wij onze voorbereiding van de vlucht steeds de nodige berekening maken zodat we bij het uitvallen van een motor minstens nog 50 m/sec kunnen klimmen bij het opstijgen.

    Bij elke vlucht maken wij of maakt men voor ons een WEIGHT en BALANCE op om in functie van het ledig gewicht van het vliegtuig,de .lading en de brandstof aan boord te weten hoeveel et totaal gewicht is?

     het toegelaten MAX gewicht wordt bepaalt in functie van de lengte van de beschikbare opstijgbaan,temperatuur,wind om er enkele  der elementezn te noemen waar we rekening mee houden en tevens dat we bij het uitvalklen van een motor nog verder kunnen stijgen

    Dit is ook de reden dat er in bepaalde omstandigheden te laatkomende pasagiers niet meer kunnen aanvaard worden en ook waarom het gewicht van uw handbagage beperkt is, dit is omdat op een bepaalt tijdstip al deze gegevens uitgewerkt zijn en aan de PIC werden medegedeelt, nagezien en aanvaard, zodat hij de opstijgprocedure in alle veiligheid kan uitvoeren zelfs als er een motor moest uitvallen.

    Ik hoop dat deze korte uitleg volstaat zoniet stel uw vragen maar !!!!!!

    07-09-2005 om 09:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (9 Stemmen)
    >> Reageer (1)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!