Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    10-10-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAART ONDERWIJS
    Uit een aantal gespreken met SENIOREN eb de bekomen E-mails is er veel intrest naar de LUCHTVAART in BELGIE en niet enkel om over de LUCHTVAART te klagen maar om er de nodige kennis over op te doen of er zelfs een loopbaan in op te bouwen.
    Natuurlijk is de heersende vraag opm PILOOT te worden maar er zijn 92 vzescillene beroepen in de LUCHTVAART;

    Hier verwijs ik naar enkele mij bekende informatiebronnen maar moet nog verder uitgewerkt worden.  

         www.khbo.be.

          www.fly.to/khbo/

         
          www.UFSIA.BE

          www.vlri.be

          www.ua.ac.be

          www.aeronautical.ch voorlopig buiten gebruik

          www.aanzee.be.

    10-10-2005 om 04:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-10-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLUCHT VOOR BEREIDINGEN
    Een aantal E-mails van "PRIVAAT PILOTEN" welk VFR vliegen van een der BELGISCHE ongecontroleerde vliegvelden stellen via E-mail vragen over VLUCHT VOORBEREIDINGEN in VFR voor  hun eeste vlucht naar UNITED KINGDOM.

    Ik ga hier niet ingaan op deze vragen gezien dit afhankelijk is van de gebruikte vliegtuigen en de ervaring van de piloot.

    Via  ELETRONISCHE  midelen of gebruik te maken van de NATIONALE AIP en de geschikte ICAO kaarten moeten julie de nodige informatie kunnen  uitwerken.

     zie: www.belgocontrol.be.
           www.dgac.fr.
           www.caa.co.uk.
           www.ais.org.uk
           www.caa.co.uk/charts.
           www.caa.co.uk/publications
           www.metoffice.com/aviation.



    09-10-2005 om 16:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIR NOSTALGIE
    Het FOTOMUSEUM heeft een SABENA- AIR NOSTALGIE en EUROPALIA
      van 07 october tot 8 januarie 2006

     voor info zie:  www.fotomuseum.be
                           www.b-dagtrips.be.

    09-10-2005 om 05:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-10-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GOED WEDER om te vliegen
    Een vraag die ik regelmatig krijg betreft of het goed weder is om te vliegen:
    We moeten duidelijk een onderscheidt maken tussen de verschillende soorten van vliegen;

     Vliegende als HOBBY is meestal volgens VFR in VMC dit betekend vliegende met buiten te zien in weder met goede zichbaarheid en hoge bewolking, dan is er nog duidelijk een verschil met welk soort luchtvaartuig zij het motorvliegtuig,zweefvliegtuig,helicopter,luchtschip,ulm/dpm;vrij vlucht delta,parapante en ook in welke streek men vliegt.

    BEROEPSMATIG vliegen voor LIJNVLUCHTEN (schduled of charter) gebeuren in IFR zowel bij VMC of  IMC en dat wil zeggen dat we  gebtuik maken enkel van de instrumenten tijdens de vlucht zowel voor opstijgen, kruisvlucht,nadering en landing met zeer beperkte zichbaarheden tot zelfs met 100 meter zicht naargelang de uitrusting van het vliegveld,het vliegtuig en de bevoegdheid van de piloten.

    AERIAL WORK of  luchtarbeid is dan weer een geheel andere vorm van vliegen welk  meestal in VFR wordt gedaan maar kan ook IFR zijn.

    Dus de vraag is niet te beantwoorden met JA of  NEEN  maar is afhankelijk van heel wat aspecten.

    Ik hoop dat dit een beetje klaarheid brengt aangaande uw vragen maar bijkomende vragen zijn steeds welkom hoor en vergeet niet er bestaan geen stomme vragen !!!!!!!

    08-10-2005 om 07:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-10-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TESTING
    TEST

    voor een instrumenten bord van een licht vliegtuig ga naar " www.RAAC.BE. en dan naar CLUB en naar VLIEGTUIGVLOOT en daar op klikken.

     Het lukt me niet ze op mijn BLOG te plaatsen zoals gevraagd

    07-10-2005 om 09:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HELICOPTER VLUCHTEN
    gezien er veel vragen over HELICOPTERS gesteld worden verwijs ik ook nog naar de website: www.paramountheli.be. welk een firma is die gesticht werdt door een colege instructeur en nu overgenomen door een sterk gemotiveerde persoon GUY STROOBANTS. welke ik gisteren ontmoete;

    07-10-2005 om 06:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.aanpassing voor ASA
    Wat betreft het zoeken naar al de plaatsen waar er gevlogen wordt in BELGIE verwijzen wij naar de website van ASA ,waar men in de linkerzijde onder de groene blokjes moet gaan welk vermelden:
    -AIRPORTS
    -AIRFIELD
    -HELISPOTS

    www.asa-be.com.

    07-10-2005 om 05:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-10-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EURO-FLY ( 2007)
    Was vandaag te gast in HASSELT bij de GRENSLANDHALLEN om verder te bepalen op welke wijze we de LUCHTVAART kunnen promoten via een BEURS welke alle mogelijkheden van de LUCHTVAART aan het bod laat van de MODELBOUW tot de AIRBUS M400 en de   daar tussen gelegen aktiviteiten van de beroeps , hobby en sporten.
    mogelijke nader te bepalen datum in het voorjaar 2007.
    Nadien nog een aangename avond op de "groééte merrek"

    06-10-2005 om 20:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STAKING en gevolgen LUCHTVAART
    Voor de gevolgen van de STAKING in BELGIE verwijs ik u de gegevens van de LUCHTHAVENS te raadplegen , ik heb ook geen betere gegevens beschikbaar hoor

    06-10-2005 om 07:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ULM gebruik
    Voor het vliegen en opleiding met ULM heb ik reeds vroeger de informatie op de BLOG gezet hoor.

    06-10-2005 om 07:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-10-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FLIGHT SIMULATORS
    Uit een aantal E-mails blijkt dat er een groote intresse bestaat bij de SENIOREN hun  kleinkinderen voor de verschillende bestaande mogelijkheden van de FLIGHT SIMULATORS op de PC.
     Hier moet ik U echter toegeven dat alhoewel ik in het verleden aktief was als FLIGHT,GROUND en SIMULATOR INSTRUCTEUR ik geheel geen ervaring heb met de P.C uitvoeringen en verwijs ik nogmaals naar de FSCB website www.fscb.be. en raad zelfs aan eens een bezoek te brengen aan hun MEETINGE welk regelmatig plaats hebben te SINT NIKLAAS,ZUIENKERKE, en VILVOORDE op een zondag en waar men kan begeleidt worden door ervaren PC SIMULATOR INSTRUCTERS
    ook op 13 NOV is er te BRUGGE  een GROUNDSCHOOL DAG over de BOEING 747-400.
    Hiervoor adviseer ik U contact te nemen met : info@fscb.be.

    Ik hoop hierdoor op de gestelde vragen een oplossing te hebben gevonden en wens julie veel FLIGHTSIMULATOR plezier.

    05-10-2005 om 16:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. 49e GORDON BENNET
    Verneem juist via FAX dat een mijner ex-leerlingen BOB BERBEN nu piloot AIRBUS maar tevens BALLONVAARDER in de USA de GORDON BENNET voor gasballons heeft gewonnen met een vlucht van 4000 km samen met BENOIT SIMEON de zoon van een vriend ballonvaarder.
     Zin vertrokken op 1 october in ANBUQUERQUE en landen in CANADA.

    05-10-2005 om 05:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFORMATIE
    Een aantal e-mailers stellen belabg in de huidige LUCHTVAART in BELGIE en daarvoor verwijzen wij naar  ASA   vraag info bij:         www.asa.anr@a-s-a.be met zijn AERONEWS  en hun jaarlijks REGISTER en de speciale  maandelijkse uitgave van BCARG  NEWSLETTER info bij : bcarg.js@a-s-a.be

    05-10-2005 om 04:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-10-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VRAGEN over NEDERLANDSE LUCHTVAART
    Gezien de vele vragen over de NEDERLANDSE LUCHTVAART via E-mail,FAX en TELEFOON raad ik u aan de onderstaande te bezoeken:
      WWW.AIRWORK.NL.

    en dan bijkomende vragen te stellen!!!!!!!

    04-10-2005 om 17:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STAKING
    Heden is er staking in FRANKRIJK met zeer ernstige gevolgen voor de LUCHTVAART.
    In BELGIE voorziet men nu stakingen op VRIJDAG en MAANDAG en ook in ITALIE is het rumoerig.

    04-10-2005 om 11:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFO voor omgeving van MOL wonende
    Wat betreft het ZWEEFVLIEGEN en de lessen MOTORVLIEGEN voor de PPL kan men terecht op KEIHEUVEL tegen BALEN;

     ZIE : www.aeroclub-keiheuvel.be.

     Ik was daar in de jaren 60 ook aktief in het ZWEEF op de OO-KEI  en MOTORVLIEGEN op de OO-RIK  en heb daar zeer goede herinneringen aan !!!!!

    04-10-2005 om 10:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DEURNE vliegveld
    Ik stel belang in het ontmoeten ven SENIOREN welk mogelijk foto's of gegevens hebben van het " PLEIN" van vroeger en van de RAAC ,CEBLO,VLB ,SOTRAMA of andere intresante informatie!!!!

    NOTA om 0830 reeds eerste reactie bekomen , doe zo verder
    Zie ook: WWW.RAAC.BE.

    04-10-2005 om 04:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-10-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BALLON VAREN
    Een aantal CHATTERS hebben ingeschreven voor een ballonvaart en melden mij dat zij zich nu reeds herhaalde malen aanboden om deze vlucht uit te voeren maar deze telkens werdt uitgesteld.

     Men moet zich realiseren dat om een BALLONVAART in 100% veiligheid uit te voeren de weersomstandigheden moeten voldoen aan zeer strenge criteria en het zeer moeilijk is om deze vooraf met 100% zekerheid te bepalen , dus maakt men een afspraak met de pasagiers om aanwezig te zijn maar het is slechts op het laatste ogenblik dat de ballonvaarder daar ter plaatse kan bepalen of er aan al de voorwaarden voor een opstijgen is voldaan.

    BALLONVAARDERS hebben het gedult en discipline om slechts bij 100% veilige omstandigheden op te stijgen.

    GEDULT is een NOODZAAK !!!!

    03-10-2005 om 04:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (5 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-10-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. MEMORIES-ORANJEMOMENT
    Tijdens de  TV uitzending "blauw bloed" op de E.O stelde men de vraag over contacten met de NEDERLANDSE KONINKLIJKE FAMILIE.
     Ik herinnerde mij een voorval in de jaren 70  welk ik geheel vergeten was                                                                                                                      .tijdens Tijdenseen helicopter vlucht  met  alouette2 van het LT/AVN te BRASSCHAAT  met vertrek van uit  GENT AZ naar EUROTRANSPLANT in DELFT met een NIER aan boord in een geel emmerke voor een transplantatie  en vliegende op lage hoogte in slechte weersomstandigheden met zichbaarheden tussen de 800 en 1000 meter  en dat ik in vlucht via de radio contact had met een vliegtuig in vlucht (fokker 27) om de weersomstandigheden in de streek van DELFT te bekomen  op de frequency van  DUTCH MIL.
     Ik bekwam toen van de piloot in de fokker 27 de gevraagde gegevens en deze sloot af met de felicitatie van de piloot voor deze humanitaire zending met als vermelding van wege BERNARD prins der NEDERLANDEN

    02-10-2005 om 19:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.THEORETISCHE lessen PPL
    Een aantal personen stelden belang in de THEORETISCHE LESSEN voor PPL en namen de nodige informatie in ANTWERPEN en GRIMBERGEN en zijn nu begonnen met deze lessen.
    Enkele kunnen zich niet vrij maken om de voledige lessenreeks te volgen wegens hun werk;
    Daarvoor kan ik nu bevestigen dat er een oplossing is via de DLS(distance learning system) dat ik in het 3th frame work van de EU in 1983 naar voor bracht en nu door een aantal commerciele firma's werdt uitgewerkt in een beschikbare vorm.
    Ik heb in ANTWERPEN twee mogelijkheden via BAFA(FTO) en RAAC(RF) zie hiervoor hun WEBSITE of neem contact met        MARC KEGELAERS   : marc.kegelaers@raac.be.
    Tevens stel ik belang in uw ervaring met de DLS opmerkingen of vragen zijn steeds welkom om deze methode via INTERNET LEARNING te verbeteren indien nodig aan de noden van de individuele geintreseerde in een volwaardig LUCHTRUIM GEBRUIKER te worden voor privaat,beroeps verplaatsingen in het nieuwe EUROPA zonder grenzen of gewoon als HOBBY.
    sylvain_d_w@yahoo.fr

    02-10-2005 om 07:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!