Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    28-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DRAFT AFIS MANUEL
    The proposed EUROCONTROL  AREODROME FLIGHT INFORMATION SERVICE

    is a draft developed in function of the ICAO AFIS manuel from 1986 adapted to the present

    requirements of VFR operation on REGIONAL AERODROME where there is limited IFR

    OPERATIONS of the LCA  instead of developing a CTR with a costly TWR/ATC for mixte
     
     
    IFR/VFR operations

    Any sugestions or adaptions toƧ be adressed ASAP to EUROCONTROL ???

     CAY.BOQUIST@EUROCONTROL.INT
    LUCIE.KOVACOVA@EUROCONTROL.INT

    I have circulated this information toward the INTRESTED ORGANISATIONS:

    -IAOPA-EUROPE
    -EUROPE-AIRPORT
    -PPL/IR
    -EBAA






    Keep me in the picture plees  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    28-04-2009 om 20:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ABI WARNING
    Wat betrefd het bergvliegen is het noodzakelijk onze leerlingen hier in BELGIE hun aandacht op

    te vestigen op het overvliegen van BERGACHTIGE STREKEN een bepaalde bijkomende

    opleiding noodzakelijk maakt

    Ik maak een onderscheid tussen:

    BERGVLIEGEN

    VLIEGEN OVER BERGACHTIGE STREKEN

    Bergvliegen is voor mij een bijkomende bevoegdheid welk men moet behalen met een FI aktief in deze aktiviteit in deze streek

    Het overvliegen vergt ook een bepaalde bijkomende opleiding met piloten welk ervaring hebben met het overvliegen van bergachtige streken

    zie ook  WWW.AOPA.ORG      Search: MOUNTAIN FLYING

    Ikzelf heb het geluk gehad om ZWEEFVLIEG INIATIE te bekomen in het vliegen in de bergen in FRANKRIJK

    Tevens als MILITAIRE HELICOPTER PILOOT heb ik de opleiding BERGVLIEGEN gevolgd maar heb geen OPERATIONELE ERVARING in bergachtige omgeving opgedaan

    We spreken hier over BERGEN en niet over HEUVELACHTIG gebieden

    CAUTION de luchtstromingen in bergachtig terrein kunnen zeer veradelijk zijn en hebben invloed tot op grote hoogten ???

    27-04-2009 om 16:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONGEVAL IN MAROCO deel 2
    Wat betrefd de vragen over dit ongeval kan ik heden enkel vermelden dat het een :

     CIRRUS SR22 betreft  N45GH

    en gevlogen door PHILIPPE OCULA van WAREMME

    Het ongeval gebeurde in een bergachtige streek men vermeld het ATLAS gebergte ??

    Vermoedelijk staan er meer gegevens in de Regionale kranten gezien het hier een bekende dierenarts betrof in deze streek.

     Wat betrefd de oorzaak kan men voorlopig nog niet melden

    27-04-2009 om 16:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VEILIGHEID ( SAFETY) In deLUCHTVAART
    Gezien de grote belangstelloing op HET FORUM van WWW.SENIORENNET.BE  over           

     DE VEILGHEID in DE LUCHTVAART

    Adviseer ik een zeer intresant boek namelijk:

    De handhaving van de veiligheid van de luchtvaart in de Nederlandse rechtsorde, mede in relatie tot de Internationale en Europese regelgeving

     In het proefschrift door R.M SCHNITKER

    contact;   RONALD.SCHNITKER   EINDHOVEN AIRPORT

    26-04-2009 om 17:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RIK MOONS
    Geeft op 2009/05/20 een lezing te EINDHOVEN bij de EINDHOVENSE VLIEGCLUB ( NL) over:

    PILOOT en MENSELIJKE BEPERKINGEN ( HUMAN FACTORS)

    Iedereen is welkom

    contact: ;   RIK.MOONS@SKYNET.BE      ASAP

    26-04-2009 om 17:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HQ EUROCONTROL
    Out of some very intresting contacts does it apaer thad in HQ EUROCONTROL there is now again

    a very active reasigment of persons in charche for certain projects witch are of intrest for the NON

    CAT AIRSPACE USERS operating in VFR such as:

    -SESAR-JU liaison

    -MODE "S"

    -ELT 406 MHZ

    -AIRSPACE INFRINGEMENT

    -CHARGES in line to the EC

    -AFIS

    -Common TA

    -INCIDENT evaluation toward EASA

    -JUST CULTURE

    -

    26-04-2009 om 15:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    M 27/04       Home  + ZOO

    T  28/04       EUROCONTROL VIP/VLJ

    W 29/04      EU-INSTITUTIONS in BRUSSELS    +   FLAG

    T  30/04          ZOO + WINGS For CHILDREN +ROTSELAAR  met BABBELHOEKJE

    F  01/05      FLAG +  EBAW + RAAC  + WZ

    S  02/05     FLAG + EBAW + RAAC       + MISSION NETHERLAND

    S  03/05     MISSION NETHERLAND

    M 04/05    ZOO  + HOSPITAL

    26-04-2009 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEZOEKEN aan DE ANTWERPSE ZOO
    In functie van het bezoek aan DE ZOO met de OASEKES VAN RUST verleden week
     
    DONDERDAG krijg ik nu een aantal E-MAILTJES met vragen over DE ZOO en over de
     
    toekomstige geboorte van BABY-OLIFANTJE " K"


     www.zooantwerpen.be

    WWW.BABY-OLIFANT.BE

    Ik ben nog bereid om voor een groep senioren  behorende tot SENIORENNET als onbetaalde
     
    GIDS hen te begeleiden voor een dagje in DE ZOO

    Het ORGANISREN voor het samenkomen in  LE CAFR ROYAL  en voor de ingang en het

    middagmaal in DE FLAMINGO moet echter door een verandwoordelijke worden gedaan

    Ik heb geen tijd om me daar aktief mee bezig te houden, maar kan wel adviezen geven over de
     
    verschillende aspecten die er komen bij kijken !!


    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    SFEERBEELDEN vind u op het FORUM bij het onderwerp 

    SENIORENCAFE 

    OASEKE VAN RUST 

     of via  

    MEETINGS/SAMENKOMSTEN SENIORENNET

    en kijk naar  ;  Bezoek aan DE ZOO    door  HET OASEKE VAN RUST

     

    25-04-2009 om 15:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONGEVAL in MAROCO
    Heb heden geenbijkomende informatie dan dat het een GENERAL AVIATION operatie betrof

    vermoedelijk uit CHARLEROI( niet bevestigd) met Twee  Franstalige piloten en twee pasagiers

    25-04-2009 om 05:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KANDIDAAT PILOTEN
    Een vraag die veel jongeren welk heden aan het ZWEEFVLIEGEN zijn stellen , is waarom dat ik hen aanraad om ook hun niet LUCHTVAART STUDIES verder te zetten.

    De grote reden is de steeds bestaande onderzekerheid van uw MEDISCHE GESCHIKTHEID

    Wat MEDISCHE onderzoeken betrefd kan ik verwijzen naar mijn eigen ervaringen!!

    Als MILITAIRE PILOOT onderging ik elke 12 maanden twee MEDISCHE KEURINGEN dus om de 6 maand zijnde een grondige in het GENEESKUNDIG LUCHTVAARTCENTRUM van de LUCHTMACHT toen in KAZ GERUZET te ETTERBEEK en een tweede minder grondig in de eigen eenheid.

    Als BURGERPILOOT was ik houder van VERGUNNINGEN in FRANKRIJK, BELGIE, NEDERLAND en USA
    dit betekende in elk der landen ook nog een jaarlijks burger medisch onderzoek behalve in Nederland die een certificaat van de BAF als voldoende aanvaarde.

     Dus elke 6 maand staat uw MEDISCHE GESCHIKTHEID ter discutie en bij de minste twijfel word men TIJDELIJK ONGESCHIKT verklaart wat bijkomende onderzoen vergt en maanden dat men niet mocht vliegen en in het ergste geval PERMANENT ONGESCHIKT.

    Spreek uit ervaring ??

    Na een ONGEVAL na 24 maanden MILITAIR MEDISCH ONGESCHIKT in BURGER werdt ik wel aanvaard als MEDISCH GESCHIKT als PRIVAAT PILOOT ZWEEFVLIEGEN, HELICOPTER en VLIEGTUIG maar niet meer als BEROEPSPILOOT of INSTRUCTEUR

     Dus niet zo aangename toestand en aanpassing in mijn levensloop !!

    23-04-2009 om 05:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. HELICOPTER-PILOTS
    Take note of the EHEST prelimary analyses results

       REGARDS
        SDW

    23-04-2009 om 05:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PRESTATIEVERGOEDINGEN DGLV
    Wat betrefd het voorstel voor de aanpassingen aan de PRESTATIEVERGOEDINGEN van het

    DGLV zoals dit werdt aangevangen  in SEPTEMBER 2007 met de Staatssecretaris voor mobiliteit
    stel ik vast dat de NON CAT AIRSPACE USERS weer in verspreide slagorde dit onderwerp

    benaderen op zulke wijze dat men zich weer gaat kunnen verschuilen achter de verschillende

    voorstellen

    Reeds vele jaren geleden had ik getracht om via COPERMIXAIR een groep te vormen welk
     
    voorstellen zou opmaken om  de noden van GENERAL AVIATION & AERIAL WORK

    OPERATION ten opzichte van het toenmalig BLV nu DGLV genoemd  op te bouwen om
     
    zodoende een aanvaardbaar benadering van  de verschillende aktiviteiten in te dien

    Nu gaan verschillende ORGANISATIES enkel van uit hun noden de autoriteiten te benaderen met
     
    gevolg dat de goed georganiseerde CAT zijn wensen zal vervukt zien ten nadele van de NON

    CAT waarin DE SME, FTO,RF, en de LUCHTSPORTEN het slachtoffer zullen zijn, met het

    resultaat dat BELGIE zijn reeds beperkte LUCHTVAART INDUSTRIE volledig in de grond zal

    booren, want zonder gemotiveerde jongeren is de LUCHTVAART in BELGIE ten dode
     
    opgeschreven

     Gelukkig zijn er lidstaten in de 27 EU lidstaten wel landen welk het nut van de NON CAT

    AIRSPACE USERS begrijpen om zodoende in de toekomst de MONOPOLIE in de

    LUCHTVAART INDUSTRIE van de 21th EEUW  binnen te haalen

    21-04-2009 om 18:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    ZATERDAG 18 APRIL 2009
     -0700  FLAG
      0900   RAAC PILOOT VOOR EEN DAG
      10:00  BELAIR CAFETARIA
      1300   THUIS

    ZONDAG 19 APRIL 2009
      -07:00  FLAG
      -09:00  ANTWERP AIRPORT- BELAIR
      -11:00  RAAC
      -1300 VISIT ANTWERP CENTRAL CIR_TY

     MAANDAG 20 APRIL 2009
      09:00  bezoeki ZOO

     DINSDAG 21 APRIL 2009
      0900 bezoek ZOO

     WENSDAY 22 APRIL 2009
       -07:00  HQ EUROCONTROL
       -11:00   EU-DG-TREN
       -13:00   ANTWERP AIRPORT

      DONDERDAG 23 APRIL 2009
       -10:00 bezoek ZOO met SENIOREN

     
     for not yet confirmed vists pleas transmit your E-MAIL ASAP with
    -LOCATION
    -DATE
    -TIMING from ....till ...

    17-04-2009 om 11:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    16-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. EBGT
    Via een mijner bezoekers van mijn BLOG een zekere RUFO bracht mij via de link over

    GENT SINT DENIJS WESTREM vliegveld een aantal herinneringen naar boven van de periode dat
     
    ik in EBGT vloog.

      Ik heb daar veel gevlogen met de helicopter ALLOUETTE II voor de RIJKSWACHT in  

    DE GROENDREEF

    Tevens heb ik daar nog voor de firma SOTRAMAT nieuwe vliegtuigen afgeleverd en ook enkele
     
    vluchten op ZWEEFVLIEGTUIGEN gedaan

    Ben ook zeer aktief betrokken geweest in de strijd om EBGT te behouden en later om te trachten

    een nieuw vliegveld voor en in de nabijheid van GENT aan te leggen

     HTTP://WWW.AIRFIELD-GHENT.BE

    16-04-2009 om 20:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HISTORISCHE VRAGEN
    Een aantal E-MAILTJES gaan herhaalde malen weer over vragen over de LUCHTVAART

    GESCHIEDENIS , ik zou deze personen adviseren van eerst de website van BAHA te bezoeken en
    mischien van lid te worden van deze organisatie

    WWW.BAHA.BE

    16-04-2009 om 17:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GENERAL AVIATION
    Gelieve wel nota te nemen dat de regels voorzien in ICAO ANNEXE 6 part II enkel toepaselijk zijn

    op INTERNATIONAL GENERAL AVIATION en niet noodzakelijk op NATIONAAL
     
    GENERAL AVIATION vluchten welk enkel kunnen onderworpen zijn aan de NATIONALE

    WETGEVING

    ANNEXE 1 van ICAO on PEL voorziet de vergunningen voor:

    AIRPLANE

    GLIDERS

    BALLOONS

    AIRSHIPS

    HELICOPTER

    but not for ULM, DPM,DELTA and GYROCOPTERS

    16-04-2009 om 16:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRSPACE ACCES in EUROPE ??
    A schort revieuw of my activity on EUROPEAN AIRSPACE DIVISION in the past!!

    Via IAOPA was I iƧntroduced in 1990 to the EUROCONTROL various activity on AIRSPACE:

    -AIRSPACE TEAM
    -AIRSPACE TASK FORCE
    -FUA
    -AIRSPACE SAFETY

    A first target was to study the present utulisation of the AIRSPACE in the then EUROCONTROL memberstates , this was already a very complex subject

    Then the way the IFR and VFR where operating in the AIRSPACE

    in EUROPE the ICAO -AIRSPACE CLASSES A,B,C,D,E,F, and G where used but many states where also having aditional requerements in this AIRSPACE CLASSES aditional to the ICAO requirements.

    At high level it was decided to have only twy type of AIRSPACE in EUROPE
    -MANAGED
    -UNMANAGED

    I was introducing the needs of the GA & AW IFR and VFR requirements, taking in acount the various activity as mentioned in the AVIATION ACTIVITY CLASSIFICATIONS diagram of IAOPA ( see WWW.IAOPA.ORG)

    From 1992 till 2002 I was the ONLY person involved with FLYING EXPERIENCE in VFR OPERATION in AIRPLANE,GLIDER and HELICOPTER in MILITARY and CIVILIAN operations, and having contacts with PILOTS and OWNERS of the 50 IAOPA memberstates and contacts with other AIRSPACE USERS active in CAT and also ULM/DPM,DELTA's,GYROCOPTERS,BALLOONS,AIRSHIP and PARACHUTISME.

     I tryed to obtain comprimeses for the operation of the CAT and the NON CAT AIRSPACE USERS

     In 2002 there where under my inpuls other persons active in VFR allowed to the team's

    However eacht of them where only having experience in their specifique  VFR ,activity be it as AIRPLANE,GLIDER,ULM,DPM, BALLOON or HELICOPTER PILOT, where to strongly introcucing their specifique needs without taking in consideration the activity of the other AIRSPACE USERS

    I was also keeping close contact with the MILITARY via the NATO who however in the beginning not involved in the AIRSPACE TEAM.

    The project extended from the proposed to use THREE ICAO AIRSPACE CLASSES in line with the ICAO SARPS

     In 2004 dit I leaf the IAOPA organisation and was requested to participate as INDIVIDUAL EU-LOBBYIST in my nickname MISTER GENERAL AVIATION

     After 2004 under the strong inpuls via NATIONAL ADMINISTRATION the project was put on a low profile in vieuw of the EU-SES for the 27 EU-MEMBERSTATES

    I ame stil in contact with some of the EXPERTS in EUROCONTROL and in the EC and EU-COUNCIL.

    Now is again the target to have a homogeen EU AIRSPACE DIVISION and CLASIFICATION used intial above FL245 ( EU) and later in LOWER AIRSPACE.
    Each of the 27 EU memberstates are mainly sticking to their own procedure, and a lot of AIRSPACE has been brought towar the ICAO 'C" AIRSPACE but the pusch  for a homogene aplication is presently on a low profile .

     Always avaible for aditional clarification on questions via :  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    Only IATA,IFALPA,IATCA,AEA,IBAC,ECA  seems to be having consultation witch is orientated to the CAT (IFR) operation, the VFR operators organisation are on a low profile presently .

    16-04-2009 om 06:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONTACTEN ATV
    Heden initieel folow up met ATV aangaande DAG-TV

     Het ware raadzaam dat de verschillende ORGANISATIES elk individueel hun aktiviteit toelichten

    aan de ATV-REDACTIE     ASAP



    14-04-2009 om 17:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.100 JAAR LUCHTVAART in het ANTWERPSE
    Ongeveer 9 maanden geleden werd ik benadert door een persoon van een PR firma welke in 2009

    een ganse manifestatie wenste te organiseren in ANTWERPEN rond DE 100 JAAR

    LUCHTVAART in ANTWERPEN

    Toen deze persoon zijn zeer grootse plannen naar voor bracht heb ik hem verwezen naar een aantal

    personen in het midden van de ANTWERPSE LUCHTHAVEN

    Gezien de grootse plannen en het budget waarover hij sprak en ook de sponsers die hij in gedachte

    had leek mijn zijn voorstel zeer onwaarschijnlijk gezien de korte voorbereidingstijd die hij hiervoor

    voorzag

     Heden heb ik vernomen dat na een aantal vergaderingen op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN dit
    geheel in rook is opgegaan en dat de gespreken zijn afgesprongen

    Daarom heb ik nu op het FORUM een aantal manifestaties geplaatst  welk dit jaar door de
     
    verschillende organisaties in ANTWERPEN georganiseerd worden en welk ook zal trachten via mijn
    BLOG hier kenbaar te maken en mogelijk via ATV   DAGTV aandacht te laten besteden aan de

    individuele organisaties

    WWW.ATV.BE


      23 & 24 MEI 2009    STAMPE FLY IN                                                       WWW.STAMPE.BE

      29 SEPTEMBER 2009   WINGS for CHILDREN  28th Dag
      WWW.WINGSFORCHILDREN.EU

      09 MEI  2009    ASA EXPO
      WWW.ASA-BE.COM

      ANTWERP AIRPORT OPEN DAG nog te bepalen 
       WWW.ANTWERP-AIRPORT.BE   

                                                                  Nog verder aan te vullen ASAP

    14-04-2009 om 17:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAART BENODIGHEDEN
    Herhaalde malen steld men vragen over het aankopen van LUCHTVAART BENODIGHEDEN.

     Wij zelf zijn geheel niet meer aktief in het ons vroegere:

     SDW GENERAL AVIATION - GROUNDSCOOL 

    en hebben geen luchtvaartbenodigheden meer te koop.

    Een persoon welk een SHOP onlangs oprichte in  BEERSE is:

    WWW.BLACKFALCONAVIATION.BE

    13-04-2009 om 18:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!