Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    13-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADVISE TO PILOTS
    On many ocasions some PILOTS or AIRCRAFT OWNERS are trying to obtain information via HQ EUROCONTROL in BRUSSELS

    Ther is a lot of information avaible via:     WWW.EUROCONTROL.INT

    But sothime there is a need for clarifications and for this I advise them to contact a ex ciolega pilot who is active in  THE USERS CEL

     PHIL.EVANS@EUROCONTROL.INT

    and witch I meet almost weekly to follow up some projects for GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATIONS

    Contact hem with my compliments

     SYLVAIN ( SDW)

    13-08-2009 om 15:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABI UPDATING METEO INFORMATION
    Many FI have requested information on the adapted information of Ammendement 74 of ICAO ANNEXE 3  on the METEO INFORMATION.

     In vieuw of this dit I circulate about 50 copies of 


    GUIDE AVIATION

      By

    METEO FRANCE  edition 2009/2010

    Any FI stil intrested to obtain a free copy pleas transmit your mailing adres ASAP to

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    13-08-2009 om 14:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. SEE and AVOID tijdens VFR operations
    This morning a numer of intresting conversations on the  "SEE AND AVOID" procedure during VFR OPERATIONS.

     In function of the development of the FAB frum GROUND up in ' KLASS "G" AIRSPACE

     There is strong intention to have very strong protection for the CAT and also for the COMMERCIAL AERIAL WORK in the development of the EU-SES AIRSPACE

    I have circulated a large amount of the AOPA-USA ASF brochure COLLISION AVOIDANCE STRATEGIES and TACTICS

    Some expert have advised to EUROCONTROL AGENCY to circulate the content of this brochure via the SAFETY MAILINGS of SKYBRARY highlights

    Be aware this brochure is recommended reading for ALL PILOTS and  avaible for free via:  WWW.ASF.ORG

     Also some information was suplied about the use of the FLARM in the GENERAL AVIATION OPERATIONS

    WWW.FLARM.COM
     WWW.LXAVIONICS.CO.UK/FLARM.HTM

    12-08-2009 om 16:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CAUTION
    Presently some experts are offering their services to increase the SAFETY for VFR FLIGHTS in UNMANAGERD AIRSPACE. in function of the MIDAIRCOLLISION in NEWYORK (USA)

     Also the are trying to make a list of a number of MIDAIR COLISIONS in EUROPE but they are also taking in consideration ACCIDENTS in MANAGED AIRSPACE under ATC CONTROL

    Also do they have the support of the UAS operators who are trying to evaluate the utulisation of the UAV in UNMANAGED AIRSPACE for AERIAL WORK OPERATIONS in VFR.

    I sugest any information be transmitted to IAOPA-EUR.

    Keep me also in the picture pleas ???

    11-08-2009 om 20:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REACTIES over de MIDAIRCOLISSION RISK
    In function of the FATAL ACCIDENT in NEWYORK at the HUDSON river  in VFR have I received about 200 E-mails on witch I have reacted to many of them directly however it is not possible to go in to details.

    A number of are worying thad such a accident could also happen in our ICAO-EUR region due to the many AIRCRAFT in certain AREA'S

     For this do I refer to the very good brochure of AOPA-USA/ASF on this subject

    WWW.ASF.ORG


    11-08-2009 om 04:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ERELEDEN VLRI
    DE ERELEDEN  van VLRI zijn:

    -ASTRONAUT Dr Ir DIRK FRIMOUT

    -Ir ANDRE VAN HOVE

    -Lic ARMAND PIEN  (overleden)

    -Prof Ir RENE JACQUES

    -YVONNE CUNHA   Piloot

    -Ir PETER DESWERT

    -SYLVAIN DE WEERDT   EU-LOBBYIST

    09-08-2009 om 19:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MIDAIR COLISSION
     Concerninh the MIDAIR COLISSION on 08 Agust around 1200 hour in NEWYORK in the USA

     do I have no more information than you have seen in the media!!

     A colega pilot from AOPA who fly in this region confirmed thad there is no ATC in this airpsace and

     it is a area used by many low altitude VFR operators

    This means the SAFETY and SEPARATION is maintained by the VISUAL LOOK OUT of the

     pilots

    In this type of airspace each pilot has to be vigilant and aply the priority rules and take the

     regulated aplications to avoud collision between other aircraft and maintain a safe distance from a

     other aircraft visualy

     LOOK OUT is VITAL

    Apaerently the pilot of the PIPER PA32  dit not maintain a safe distance from the helicopter but

     this has to be evaluated by the investigation by the NTSB

    LOOK OUT is one of the vital procedure each student pilot is been indoctrinated and by each

     BIENAL FLIGHT CHECK  reevaluated by the FI

    VFR= VISUAL FLIGHT RULES

    09-08-2009 om 18:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DIS VAN GERVEN
    Ben opzoek van gegevens of  foto's van onze vroeger verongelukte collega piloot DIS VAN GERVEN  ,,

     SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    09-08-2009 om 11:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VOORECHTEN JAR/FCL PPL(A)
    Met een vergunning van PRIVAAT PILOOT  PPL(A) kan men in elk der lidstaten van de ECAC welk de JAR/FCL toepassen vliegen op een vliegtuig met een Nationale inschrijving zonder enige bijkomende administratieve verplichtingen en dit over al de 190 ICAO lidstaten

     Om te vliegen met uw JAR/FCL vergunning op een vliegtuig van een niet JAA lidstaat moet u een gelijkstelling bekomen op een Nationaal geresgistreerd vliegtuig te vliegen

    Bvb in de USA moet u met een PPL(A) JAR/FCL eerst een FAA gelijkstelling bekomen

    Met een JAA gerigistreerd vliegtuig mag u zonder administratieve formaliteiten vliegen meet een vliegtuig ingeschreven in een der JAA lidstaten

    Ik hoop dat deze toelichting u van nut is .

    09-08-2009 om 11:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PPL(A) toelichten
    Even toelichten dat de heden behaalde PRIVAAT PILOOT VLIEGTUIG ( PPL(A) een JAR/FCL vergunning is maar nog geen EU( EOROPESE) VERGUNNING is !!! maar wel aanvaard in de meeste EU LIDSTATEN ( niet allemaal) en ook enkele ECAC landen .

     De echte EU vergunning zal maar in voege komen als de EASA volledig de voorziene VERANTWOORDELIJKHEDEN in haar MACHT heeft  wat tot op heden niet het geval is wegens de weerstand van de NATIONALE ADMINISTRATIES welk hun MACHT wensen te behouden en ook hun STATUS ???

     Hierover later meer toelichtingen voorzien.

    09-08-2009 om 05:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.URGENT MATHERS
    A number of persons are requesting VERY URGENT handling on their requested information or assistance by E-MAIL .

     However since are nomore representing the IAOPA at the EU-INSTITUTIONS in BRUSSELS do I not have the avaiblity of any supporting services of the NATIONAL AOPA and ame UNABLE to react very fast on your request.

     For this I advise you to contact YOUR NATIONAL AOPA or the AOPA og the memberstate wich concern your requested informpation or assistance.

     See WWW.IAOPA.ORG  for the E-mail or phone coordintes.

     SORRY

    06-08-2009 om 16:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TAXUS en KANKERBESTRIJDING
    Heden bekwam ik informatie dat men in medische kringen geintreseerd is om  JONG, VERS, DROOG en ZUIVER TAXUSSNOEISEL te bekomen via een verzamelpunt in de deelnemende gemeente voor het maken van BACCATINE.

    WWW.VERGROOTDEHOOP.BE
     

    WWW.TAXUS.BE


    Vergroot de hoop campagne

    06-08-2009 om 15:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SSR MODE/S for VFR
    Today received a verbal reaction on my complaint about the situation vor the VFR operations near the EHAM TMA.

     The situation wil be solved by the end of 2009, the person offered me thad as o gift for my CHRISTMAS HOLIDAY

     He could not clarify the final requirements for the VFR GENERAL AVIATION operators ???

     I requested to have a NON-MANDATORY REQUIREMENT for the VFR operators of NON COMMERCIAL OPERATIONS .

     WAIT and SEE......????

    06-08-2009 om 13:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BESCHIKBAARHEID SDW
    Normaal ben ik elke ZATERDAG , ZONDAG en FEESTDAG vanaf 0900 uur aanwezig op de

     ANTWERPSE LUCHTHAVEN in het cafetaria van BELAIR.

    Gelieve echter een afspraak te maken want soms ben ik even gaan vliegen of bezet met een gesprek met iemand die advis wenst en dan kan ik u niet te woord staan !!!

    Ook gebeurt het dat wij er eendagje tussen uit zijn
    ;
    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

     SORRY voor de personen die er onlangs voor niets stonden???

    Maak een afspraak ASAP


    03-08-2009 om 09:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANTWERPEN -FRANKFURT
    Kreeg deze week de melding van VLM ( CITY JET) dat vanaf heden de vlucht naar en van FRANKFURT geheel afgeschreven wordt.

    Heeft geen efect op de werkverschaffing schrift men .......LEG me vdat maar eens uit ???

     Er volgen nieuwe INIATIEVEN .............??????

    03-08-2009 om 09:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MEXICAANSE GRIEP/ FLEW
    Zoals AANGERADEN in de nota's van de WHO en ICAO zal ik uit voorzorg trachten vanaf heden het

     geven van een HANDDRUK en ZOENEN te vermijden

    DE GEZONDHEIDSVOORSCHRIFTEN gaan heden voor op de BELEEFDHEISVORMEN

    SORRY SAFETY FIRST !!!

     In function of the ADVISE of the WHO and ICAO will I from now on avoid schakings hands and

     avoidingen kissing

    HEALTH APLICATION will PRIME over the POLITE practisching




    01-08-2009 om 19:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTO's 21 JULI LUCHTDEFELE

      Heden bekwam ik een reeks foto's van DE LUCHTDEFILE van 21 JULI 2009

    ZIE:

     -FORUM

    -LEGERDIENST

    - (POL) 21 JULI 2009 Wat u op TV niet te zien kreeg

    -KLIK HIER


    Zeer intresant !!!

    01-08-2009 om 05:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW PLANNING
    Gelieve nota te nemen;: / TAKE NOTE

     Zaterdag   01/08    0700-0900  FLAG
                                  0900-1100  EBAW BELAIR

     ZONDAG 02/08   0900-1200 EBAW BELAIR

    Maandag    03/08    Mision

    Dinsdag       04/08    Mision

    Woensdag   05/08    Home

    Donderdag 06/08      0700  DG-TREN & EUROCONTROL

    Vrijdag        07/08    Home

    Zaterdag      08/08    08:00 ANTWERP AIRPORT RAAC ( PILOOT voor een DAG)

    Zondag        09/08    0900- 1200 EBAW BELAIR

    Gelieve u strikt aan de timing der gemaakte afspraken te houden gezien mijn gebrek aan baschikbare tijd !!!

     Voor aanpassingen  stuur mij een mailtje;    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    31-07-2009 om 15:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SAFETY
    Presently I have the feeling thad in AVIATION the SAFETY is mainly orientated toward a very detailed

     inspection of the documentation and mutch less to the practical operational situation of the AIRCRAFT

    , EQUIPMENT in the AIR and on the GROUNDINFRASTRUCTURE due to the lack of personnel

     with Aeronautical experience before beeing assigned on the inspection job !!

    Also is there to mutch confidence on the present developed AUTOMATISATION for the PILOT and

     for the ATCO

    The human is losing his grip on the SITUATION ....??????

    30-07-2009 om 20:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EASA
    The present efect of the EASA has a lott of influance on the NATIONAL CAA and their budget.

     The target of the EASA to do a number of projects at EASA leven for the 27 EU memberstates in such a way thad the NATIONAL CAA could reduce their activity, personel and budget

     However the Political world is imposing too many tasks already to the EASA where there is a lack of personnel and of qualified personnel 

     Due to this the EASA is requesting the NATIONAL CAA to do a number af aditional tasks on behave for EASA

     On the other side the NATIONAL MINISTERS for the CAA are now reducing the personnel at the NATIONAL CAA's

     This results in the avaibkity mainly  in the EU-memberstates with a smaller CAA to follow al the required tasks assigned in the ICAO annexes due to lack of personnel

     This results in a stronger development of the influance of the larger country with a very well developed National CAA

     The present assigments of task and responsablity toward the EASA by the EU Politicians wil decreasse the SAFETY in the EU-AVIATION

    Also is destroying the acces from the EU-YOUTH toward the Aeronautical world

     EU must revise very fast his EU-AVIATION POLICY in vieuw to obtain his place in the GLOBAL AVIATION WORLD  where the USA, INDIA, CHINA and RUSSIA are going to play a important role in the FUTURE AERONAUTICAL INDUSTRIE


      Comments, questions, and sugestions are welcom at   SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    30-07-2009 om 19:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!