Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    05-02-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ERESENAAT 2006
    Vandaag heeft in het t' ELZENVELD  lange gasthuisstraat 45 te 2000 ANTWERPEN om 1430  deplechtige zitting plaats vab DE EUROPESE ERESENAAT  onder voorzitterschap van HERMAN SUYKERBUYK met op de agenda;

     EUROPESE PERSPRIJS 2005  BERNARD BULCKE

      OPNAME in  de schoot van de ERESENAAT:
      -BRUNO TURBANG ingeleidt door Prof Dr In MARCEL VAN DE VOORDE van het MAX-PLANCKE instituut.

     -Prof MATTHIAS STORME door HERMAN SUYKERBUYK 

     -DR INGO FRIEDERICH vice-voorzitter EP door Prof Dr HANS-GERT POTTERING MEP.

     -JOACHIM BITTERLICH door LEO TINDEMANS

     -MAX KOHNSTAMM medewerker JEAN MONNET kan niet aanwezig zijn.

     SLOTWOORD   WALTER KUNNEN kanselier van EUROPESE ERESENAAT en voorzitter BVSE.

     Vanaf 1100 receptie  voor de genodigde
     vanaf 1430 voor belangstellende indien er nog voldoende plaats is in de zaal.

    05-02-2006 om 06:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LVZC
    Een zeer intresante zaterdag met een kort bezoek op EBAW en EBZR waar ik een aantal van onze vroegere leerlingen ontmoete welk ik opleide tot piloot toen zij 16,17,18,19,20 jaar waren en waarvan er nu enkele als PIC op B737 en AIRBUS vliegen.
    Dit geeft natuurlijk aanleiding tot intresante gespreken en uitwisseling van ervaringen in onze  mooie LUCHTVAARTBEROEPEN.
     Nadien aanwezig op SYMPOSIUM van het LVZC met ontmoeting van zeer oude vrienden uit het ZWEEFVLIEGMIDDENS.
    Alsook een mooie met FOTO's,PPS en VIDEO van vluchten met ZWEVERS in de ANDES en PYRENEEN ook  de ervaringen van de JEUGDIGE piloten in het wedstrijd vliegen in UK in 2005;
    Ook de werking van een modern ANTICOLISSION SYSTEEM      " FLARM" voor zweefvliegen.
    Ook een overzicht van de behaalde BREVETTEN en de prestaties van 2005 van de VICTOR BOIN.
    Met een vooruitzicht naar het 2006 ZWEEFVLIEGJAAR 2006  in BELGIE en BUITENLAND
    WWW.LVZC.BE

    05-02-2006 om 05:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HEDEN
    Vandaag geen probleem om op SENNET te geraken en zal straks mijn BLOG verder bijwerken over een zeer intresant WE met een dag bij de VLZC ( vlaamse liga zweefvliegclubs) te OOSTMALE op zaterdag en  op zondag te GAST met het VROUWTJE  bij de EUROPESE ERESENAAT bij de BVSE in de mooie zaal van ELZENVELD te ANTWERPEN voor een diner en een academische zitting.(meer hierover later als ik tijd kan maken)

    05-02-2006 om 04:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-02-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VANDAAG
    Heden morgend geen toegang tot SENNET, en nadien gans de dag afwezik met bezoek bij FLAG,EBAW en EBZR en nadien te gasr op het SYMPOSIUM van LVZC waar ik een aantal oude bekenden uit mijn zweefvliegperiode terug kon ontmoeten.
    Een belangrijke ontmoeting was met mijn oud vliegmaat  MARTIN BAEKE (80) welk in goede gezondheid bleek onafgezien enkele kranten berichten die zijn overlijden hadden gemeld in 2004, geloof niet alles wat in de krant staat!!!!!

    04-02-2006 om 19:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-02-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BENAMING der WOLKEN
    In dee LUCHTVAART maken wij gebruik van de wolken indeling van de WMO:

     HOGE WOLKEN
     -CIRRUS
     -CIRROCUMULUS
     -CIRROSTRATUS
    MIDDELBARE WOLKEN
     -ALTOSTRATUS
     -ALTOCUMULUS
    LAGE WOLKEN
     -STRATUS
     -NIMBOSTRATUS
     -STRATOCUMULUS
    WOLKEN MET VERTIKALE ONTWIKELING
     -CUMULONIMBUS
     -CUMULUS

    03-02-2006 om 14:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTRUIM van de TOEKOMST voor de LEEK 2e adaption
    Wat betreft de ATC daar werken de ATCO's dat zijn verkeersleiders welk in verschillende diensten gespecialiseerd zijn:

     ACC  werken in de AWY voor wat wij luchtwegen noemen en zorgen dat de vliegtiugen minstens 300 meter boven of onder elkaarvliegen of als op dezelfde hoogte minstens 8 Km uit elkaar blijven door gebruik van R/T verbindingen en RADARBEELDEN.

    APP werken in de TMA en staan de vertrekkende en aankomende vliegtuigen bij in de TMA en bij zeer slecht weder ook in de CTR.

       TWR begeleidt de vliegtuigen in de CTR en op de grond op de rijbanen  en RWY
        TWY   =  rijbanen
        RWY   =   baan voor opstijgen en landen

    03-02-2006 om 13:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTRUIM van de TOEKOMST voor de LEEK
    Enkele SENIOREN stellen vragen over hoe het LUCHTRUIM ingedeelt is.
     Heden is dat nog steeds een NATIONALE bevoegdheid volgens de AANBEVELINGEN en REGELS van ICAO in functie van de NATIONALE GRENZEN.
     In de toekomst moet dat veranderen naargelang wat wij de EU-SES noemen zonder gebonden te zijn aan nationale grenzen.

    Wij spreken over drie ICAO KLASSEN in de toekomst.
     CLASS "C"  IFR en VFR onder ATC  altijd gekontroleerd 
     CLASS "D"  IFR gecontroleerd in IMC door ACC
                         IFR gecontroleerd en VFR geadviseerd in VMC
     CLASS "G"  niet gekontroleerd in VMC of IMC

    EU-SES = SINGEL EUROPEAN SKY
    IFR        = Vliegen op instrumenten of blind vliegen
    VFR      = Vliegen op zicht
    IMC      = weder met slecht zicht en/of lage bewolking
    VMC     = weder met goed zicht en hoge of geen bewolking
    ATC      = AIR TRAFFIC CONTROL
    AIP       =  AERONAUTICAL INFORMATION PUBLICATION
    CTR      = control zone
    TMA     = terminal area
    AWY    = luchtweg


    Van de grond tot een bepaalde hoogte (500m)rond de grote vliegvelden is er in een straal van (10km) een CTR luchtruim van het type CLASS "C"
    Daarboven hebben we TMA van het type CLASS "D"
    en tussen die TMA hebben we AWY van 18km breedte ook van het CLASS "D"
    Alles daaronder is van CLASS"G"
    Dit is een zeer vereenvoudigde persoonlijke uitleg en is ook dikwijls nu nog verschillend in de lidstaten.

    De  CAT (COMMERCIELE TRANSPORT VLUCHTEN )geschieden in IFR. zowel bij VMC als IMC
    GENERAL AVIATION , AERIAL WORK  en LUCHTSPORTEN gebeuren in VFR en dus enkel bij VMC omstandigheden

    Al deze gegevens staan beschreven in wat wij de NATIONALE AIP noemen.

     Ik hoop dat dit een beetje klaarheid geeft over een zeer ingewikeld onderwerp

    Zal bijkomende vragen verder behandelen onder dezelfde titel.

                  

    03-02-2006 om 10:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-02-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INHOUD van mijn BLOG
    De recente information is vooral bestemt voor de LUCHTVAARTMIDDENS in functie van de gestelde vragen, maar dat mag u niet weerhouden de vroegere geplaatste teksten te bekijken of de vraag te stellen wat u als leek intreseert.

     ER ZIJN GEEN STOMME VRAGEN is mijn slogan !!!!!!

    02-02-2006 om 20:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ICAO
    Voor wat ICAO-EUR/NAT betreft kan men gebruik maken van WWW.PARIS.ICAO.INT
    hier vindt men enkele intresante documenten zoals de ICAO doc 7030

    02-02-2006 om 20:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UITRUSTINGEN
    Een aantal E-mailtjes komen van personen welk op zoek zijn naar LUCHTVAARTUIGEN of UITRUSTING hiervoor is er een intresant magazine vermeld in de lijst der tijdschriften.

     GA-BUYER  EUROPE

     ziz WWW.AVBUYER.COM

    en klik op GA-BUYER
                     EUROPE
                  MAGAZINE


    of neem contact op met   GAB@AV.BUYER.COM

    02-02-2006 om 17:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INSTRUMENTBEVOEGDHEID (IFR)
    Een aantal PRIVAAT PILOTEN wensen hun IFR te behalen maar zien dat in de huidige JAA-JAR/FCL regeling via de verplichte FTO niet als mogelijk gezien de manier dat deze kursussen georganiserd worden.
     Zij zien uit om dat in de USA te doen maar moet hen er op wijzen om zeer grondig te zien naar welke school zij zich wenden.
     Ook zijn er hier in BELGIE FAA qualified CFI welk u daarvoor kunnen begeleiden zodat u  een VERGUNNING en IR BEVOEGDHEID behaalt welk de zowel geldig is voor vluchten op     " N" registered AIRPLANE als op JAA-JAR/FCL VLIEGTUIGEN in de verschillende JAA lidstaten.

     voor informatie hierover contact:

    - FRANCIS CLAESEN  e-mail     katelijn.verbeke@alpha-card.com
    - VOLKER HUCK         e-mail       volker.huck@eurocontrol.int
     
    dit zijn twee personen die ik persoonlijk kan aanraden om u verder te adviseren en mogelijk gedeeltelijk voor te bereiden.
     Steeds welkom voor bijkomende vrijblijvend advies

    02-02-2006 om 17:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFORMATIE
    Een plaats war men veel informatie kan vinden is  WWW.FLYFORFUN.BE

    02-02-2006 om 15:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PILOOT
    Heden kreeg ik een E-MAILTJE met een vraag van een jonge piloot met de verontschuldiging dat hij maar een PRIVAATPILOOTJE was met 60 vlieguren in zijn VLIEGBOEK.
     Ook gisteren hoorde ik tijdens de ASM WORKSHOP een aantal personen zich voorstellende als " IK BEN MAAR EEN ZWEEFVLIEGER" , IK BEN MAAR EEN SPORTVLIEGER.
     
     Ik wens er op te wijzen dat elke persoon welk zelfstandig en alleen aan boord één vlucht heeft uitgevoerd de titel PILOOT mag gebruiken.

     Tevens heb ik en nog andere van mijn collegas meer respect voor de INDIVIDUELE PILOOT dan voor de LIJNPILOOT welk in zijn uitvoering van de vluchten een ganse ploeg heeft om hem te begeleiden alsook de nodige cursussen mag volgen.
     
     DAAROM zeg nooit ik ben MAAR EEN SPORTPILOOTJE!!!
    Je bent een volwaardig PIC en je bent zeker niet minderwaardige AIRSPACE USER hoor

    02-02-2006 om 14:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ASM WORKSHOP
    Gisteren nam ik deel als waarnemer aan de ASM WORKSHOP van EUROCONTROL aangaande de FUTURE SIMPLIFICATION of AIRSPACE CLASSIFICATION in ECAC AIRSPACE 01 Feb 2006.
    Een volgens mij zeer goed georganiseerde WORKSHOP maar dat ben ik van LEX HENDRIKS(nl) BILL ARMIT(uk) en PHIL ATLAY(uk) EUROCONTROL team wel gewoon.
    DE gebruikte SLIDES zijn reeds beschikbaar op de WWW.EUROCONTROL.INT  en de verslagen worden hier ook geplaatst;
     Voor mij was de deelname van de betrokken AIRSPACE USERS( beneden FL195)  aan de lage kant gezien men schijnbaar de uitnoding aan 30.000 piloten had verzonden en een zaal voorzien van 200 waar er maar 50 aanwezig waren. wat heb ik als besluit van de tussenkomsen der deelnemers moeten onthouden.
    -BELGEN niet gehoord
    -DUITSERS dit is onnodig werk en wij zijn content met wat wij in duitsland hebben.
    -ENGELSE hebben geen problen en er moet niets veranderen
    -FRANSE  DGAC hield een sterk pleidooi om de mogelijkheden van de NON COMMERCIAL AIRSPACE USERS niet te beperken in de toekomst
    -BELGIUM CAA wenste vooral eenvoudige en duidelijke regels  en verantwoordelijkheden voor ALL AIRSPACE USERS en de ATCO
     Een duidelijk probleem is de onduidelijkheid die er heerst tussen EUROCONTROL,EU,EASA,ECAC en de NATIONALE CAA en ATSP i!n het toekomstige EU-SES en SESARE EU projecten.
    Het grote probleem dat men een verdubeling van de IFR vluchten voorziet voor 2025 en daarom het AIRSPACE meer eficient moet gebruiken en duidelijk verschaffen hoe en wanneet de VFR vluchten toegang hebben tot het gecontroleerde luchtruim en met welke uitrusting.
    Deze WORKSHOP kijkt maar naar een onderdeel van het aspect van AIRSPACE maar er komen nog andere aspecten aan te pas zoals de bepaling van het CONTOLLED AIRSPACE en  waar er
    NON CONTROLLED AIRSPACE zal zijn.
    de target voor dit is 2010 en 2012.
    Komentaren en vragen zijn steeds welkom via mijn E-MAIL: 
    sylvain_d_w@yahoo.fr in Nederlands,Frans of Engels of ook direct naar EUROCONTROL DAS/AFN   phil.atlay@eurocontrol.int met een copie naar mijn E-MAIL zodat ik uw vraag kan opvolgen tijdens mijn wekelijks bezoek in EUROCONTROL HQ te BRUSSEL.
    Tevens is er op 31 MAART 2006 een GENERAL AVIATION & BUSINESS AVIATION DAY door EUROCONTROL in samenspraak van IAOPA en EBAA en welk GRATIS open is tot elke AIRSPACE USER die zich naar BRUSSEL wenst te verplaatsen, inschrijving noodzakelijk voor de SECURITY diensten en planning der zaal alsook de te voorziene maaltijden en naamplaatjes der deelnemers.
    Dit is de gelegenheid om uw invloed te doen gelden in het zeer complex AVIATION wereldje waar ik sedert 1954 heb ingewerkt als BEROEP en HOBBY;

    02-02-2006 om 13:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Consultatie van AIP's

    On Many ocasions I receive request to look up somme informations in the various AIP avaible at EUROCONTROL-AIS.
     However now you can at NO COST via registration in the EUROCONTROL  EAD consult the  UPDATED NATIONAL AIP and NOTAMS via INTERNET.
     Since the initial INSTALATION & RECORDING give sometimes difficulty  Mr HBORIS KUMMER at EUROCONTROL is avaible to give the AIRSPACE USER somme assistance.

     E-MAIL;    BORIS.KUMMER@EUROCONTROL.INT
     Tel:             INT+32-2-729 34 56           

    02-02-2006 om 09:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OVERLIJDEN
    Verneem zo juist het overlijden van een 78 jarige man welk ik ontmoete als hij 70 was en hem de mogelijkheden uitlegde om zijn jeugddroom waar te maken en op 71 jarige leeftijd zijn PRIVAAT PILOOT  VLIEGTUIG behaalde en ongeveer elk jaar hondertal uur voor zijn hobby  kon vliegen  en regelmatig mijn BLOG bezocht tot over 3 maand toen hij moest stoppen met vliegen  wegens ziekte.
     MIJN DEELNEMING aan de FAMILIE

    02-02-2006 om 05:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TODAY
    Was gisteren gans de dag afwezig en aanwezig in EUROCONTROL te BRUSSEL met een WORKSHOP over de toekomstige keuze van de AIRSPACE CLASSIFICATION in het ECAC LUCHTRUIM na 2010 zal hierover trachten vandaag nog een korte samenvatting te geven , na het nazien van de 300 -emailtjes van gisteren alsook het bijwerken van het FORUM onderwerp POLITIEK  met als titel " WAT VERWACHTEN de  SENIOREN van de EU ???? welke ik de gegeven informatie op 21 en 22 Februarie met enkele NEDERLANDSTALIGE MEP  persoonlijk  ga overlopen  en bespreken

    02-02-2006 om 04:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-02-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TURKISH MEMBERSHIP in E.U
    Ter voorbereiding van het gesprek vandaag bekwam ik reeds een verwijzing van de tegenstanders aan de toetreding van TURKIJE tot de E.U  zie:

     WWW.PETITIONONLINE.COM/EURO2/PETITION

    01-02-2006 om 04:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-01-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BENELUX info

    The GA/AW FREQUENCY CARD BENELUX 2006 wil been compilated by AOPA-NETHERLAND and circulated to their AOPA-NL members.
    info by  AOPANLsecretary@csi.com
    see also  WWW.AOPA.NL.

    31-01-2006 om 18:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZWARTE LIJST IN DE LUCHTVAART
    Het opmaken en beschikbaar maken van een ZWARTE LIJST in de LUCHTVAART is niet zo eenvoudig.!!!!!!!!!.

     Dit vraagt een grondige inspectie van de LUCHTWAARDIGHEID van het VLIEGTUIG;
     Nazien van de OPLEIDING DER PILOTEN
     Nazien van de uitvoering van de ONDERHOUDSBEURTEN
     Nazien van de gebruikte onderdelen.
     Uitpluizen van de gebruikte PROCEDURES tijdens de VLUCHT
     Nazien van de VLUCHTVOORBEREIDING
     Nazien van de LADING en MASS verdeling
    en als laatste het nazien van het papierwerk.
    en dit moet allemaal gebeuren tijdens een tussenlanding waar men het toestel niet langer op de grond mag houden dan de voorziene TURN-AROUND door de planning van de luchtvaartmaatschappij.

     Intresante opgave voor de EXPERTS van de SAFA(ECAC)

      WWW.JAA.NL.  zie SAFA

     NOTA:Voor alle vorige inputs over DE ZWARTE LIJST type in de linker vak deze titel

    31-01-2006 om 17:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!