Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    08-06-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LE BOURGET
    Volgende week heeft de LE BOURGET AIRSCHOW plaats de vrijdag  17 Zaterdag 18 en zondag 19  juni zijn de dagen open tot het publiek.
    Ik voorzie daar aanwezig te zijn op 17;18 en 19 juni via FLAG. indien de beloofde zending wordt bevestigd.
    Meet informatie zie:
      WWW.FLAG.BE
      WWW.salon-du-bourget.fr

    08-06-2005 om 05:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-06-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ULM- CANCELATION
    Wij vermelden in het verleden dat op 11 JUNI te HERON het BELGISCHE KAMPIOENSCHAP  ULM zou plaats vinden.
     Wij bekomen heden op 07 JUNI het bericht dat dit niet doorgaat

    07-06-2005 om 12:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (5 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-06-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AUTOMATISCHE PILOOT
    VELE vragen mij wat is een automatishe piloot of die men vroeger  ook CHARLY noemde??
     
     Eerst ging het om motoren gekoppelt aan de roeren die het vliegtuig zijn hoogte en richting lieten houden.
     Dan werden ze gekoppelt aan de navigatiesystemen zoalsNDB,VOR,DME,LORAN C,INS,ILS,MLS, GNSS
     Nadien werdende controle van de snelheid der straalmotoren en de landinsmidelen gekoppelt voor een automatische landing./
      Alle moderne vliegtuigen hebben nu meerdere automatische piloten met uiterst verfijnde computersystemen die in staat zijn om het vliegtuig volledig autonoom van A naar B te brengen.
     95% van de vluchttijd zal de automatische piloot vliegen onder de giudance van de FMS.
     DE PILOTEN volgen dit steeds op wat we monitoren noemt en kan aanpassingen doen en kan steeds manueel ingrijpen als het moet.
     Het opstijgen gebeurt nog altijd manueel en vele landingen gebeuren ook nog manueel, behalve op de meest moderne toestellen  kan  dit  volledig  automatisch  voor zover de luchthaven hiervoor is uitgerust en internationaal goedgekeurt voor het automatisch landen

    06-06-2005 om 10:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BALLONMEETINGS
    Verschillende E-mailtjes hebben betreking over de BALLOMEETINGS .                                                                             Ik beloofde de gegevens van de INTERNATIONALE BALLONMEETING in SINT NIKLAAS later te bezorgen, deze heeft plaats op 3,4 en 5 september met 100 ballons  , meer gegevens volgen later.

     OP 2 en 3 JULI is er een BALLONMEETING te ZWIJNDRECHT met deelname van 25 ballons met ook enkele special shape.
     De locatie is industrieterrein westpoort tegen over de VTB-VAB gebouwen met begin om 1400uur.
    met ook een aantal  kermisattracties,muziek, demonstraties VLUCHTSIMULATORS .
     2 juli CANDLE LICHTING SHOW om 2300 uur
     meer informatie via VTB en  BALLONVLUCHTEN mogelijk bel 03/252.66.21

    06-06-2005 om 09:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WEERVOORSPELINGEN
    In mijn aktiviteit in de LUCHTVAART sedert 1954 hebben wij geleerd om dagelijks het weder te bekijken  gezien dat zeer veel onze dagelijkse aktiviteiten bepaalde.
     Gezien ik aktief was als PILOOT-INSTRUCTEUR voor beginopleiding van piloten en dit gebeurt met lichte eenmotorige vliegtuigen vliegend in VFR moet het weder VMC zijn , tevens is de windsterkte en windrichting een belangrijke factor tijdens deze fase.
     Het voorspelen van weder is geen wetenschap en is beinvloed door vele onbekende factoren.
      Een der grootmeesters in de weerkunde in frankrijk in de jaren 50 waar ik met werkte stelde dat wij in de voorspelingen toen met 6 elementen werkte van de 96 welk een rol spelen in de weersvoorspeling voor een bepaalde plaats.
      Nu met de moderne communicatie en satelietbeelden heeft men een beter beeld maar blijft een voorspeling toch nog altijd zeer complex.
    Als piloot krijgen wij gegevens en voorspelingen van de FORCASTER en bestuderen dan de verschillende documenten,
    zoalsvoorspelingen,,weerkaarten,satelietbeelden,radarbeelden ,
    waarnemingen om een beslissing te nemen over de voorziene vlucht.
     Als piloot is men minstens 60 minuten voor het opstijgenbezig met de vlucht voor te bereiden en de gegevens te bestuderen welk reeds een ganse team heeft voorbereidt op gebied van allerlei informatie.

    06-06-2005 om 04:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-06-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.E-mails beantwoording
    Wat betreft de beantwoording der E-mails tracht ik dit zo snel mogelijk te doen.
     Wat de LUCHTVAART betreft geven een aantal e-mails het resultaat dat ik de inforlmatie op deze BLOG plaats.
      En raad dan ook alvorens een vraag te stellen de ganse BLOG te doorlopen.
    Tevens ben ik  regelmatig betrokken via het FORUM bij:
    Wat de POLITIEK betreft ziin er intresante tussenkomsten op het FORUM onder de titels:
               -EUROPESE GRONDWET
               -BRUSSEL NATIONAAL
               -WAT IS POLITIEK
    wat SPORT betreft:
              -LUCHTVAARTSPORTEN
    wat TECHNIEK betreft:
              -GPS

    Er zijn vermoedelijk nog vele andere intresante onderwerp ik die tracht te volgen maar bovenstaande zijn mijn FIRST TARGETS
    20050605

    05-06-2005 om 05:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-06-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. AFSPRAKEN
    Heden morgend heb ik reeds enkele personen welk mijn aanbod voor een afspraak in het CAFETARIA op de LUCHTHAVEN ANTWERPEN/DEURNE tussen 0900 en 1100 uur hebeen aanvaard om meer over de LUCHTVAART te vernemen na een E-mail afspraak te hebben gemaakt.
      Voor bezoeken aan de LUCHTHAVEN dient u echter contact op te nemen met INGRID die deze aktiviteit met de VEILIGHEID en de GIDSEN en STAMPE MUSEA coordoneert.en alsook de mogelijkheid om met een bezoekersploeg een  ontbijt of lichte maaltijd te nutigen in het cafetaria.

     INGRID.DEBOIS@FINSERVE.BE
     WWW.A-S-A.BE
     WWW.STAMPE.BE

    04-06-2005 om 06:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-06-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAART toelichting:voor gestelde vragen
    DE LUCHTVAART bestaat uit de BURGER LUCHTVAART en STAATS LUCHTVAART.

     In de BURGERLUCHTVAART hebben we:
       - COMMERCIAL AIR TRANSPORT( CAT)
               SCHEDULED
               CHARTERS
               AIRTAXI
       -GENERAL AVIATION
                PRIVAAT VLUCHTEN
                ZAKENVLUCHTEN
       -AERIAL WORK
                COMERCIEEL
                NIET COMERCIEEL
                    luchtfotografie
                    rondvluchten
                    luchtdopen
                    waarnemingsvluchten
                    medisce vluchten
                    opleiding
        -SPORT activiteiten
                    Vliegtuig
                    zwevers
                    helicopter
                    ballon
                    ultralicht
                    delta
                     gyrocopters
                     zelfbouw
                     parachutisme
                     modelvliegen
                     modelbouw
                     spotters

     1) vliegtuigen gebruikt in CAT moeten voldoen aan internationale voorschriften van ICAO en hebben onder en bovenaan een ROTATIG BEACON of FLASHING BEACON om beter zichbaar te zijn.
     2)Bij de burgerluchtvaart is in de CAT vermoedelijk het grootste vliegtuig de A380  ( 700 PAX)alhoewel er grotere toestellen bestaan van russische makelei welk ook hun intrede doen in de burgerluchtvaart. maar meestal enkel voor cargo
     3)De afstand die een vliegtuig kan afleggen is afhankelijk van een aantal faktoren zoals de lading aan boord,de weersomstandigheden,de beschikbare baanlengte bij de vertrekplaats om enkele der belangrijkste te vernoemen.(4800 NM = 8650 KM)
     ')Er zijn verschillende manieren van NAVIGEREN in de luchtvaart namelijk :a) ZICHTNAVIGATIE op zicht
                  b) ASTRONAVIGATIE niet meer in gebruik
                  c) RADIONAVIGATIE
                      Deze laatste wordt in de CAT gebruikt en maakt gebruik van RADIONAVIGATIEMIDELEN op de grond zoals NDB,VOR,DME of SATELIETNAVIGATIE MIDELEN zoals GPS deze worden dan nog begeleidt door INERTIELE NAVIGATIE SYSTEMEN aan boord.
     5) de motoren dienen om het vliegtuig de nodige stuwkracht te geven  en snelheid te bekomen zodat de luchtstroom over de vleugels de nodige draagkracht gaan leveren

    Dit is een korte toelichting op de gestelde vragen voor een student welk een studie over de LUCHTVAART maakt.

     Deze uitleg is echter zeer beperkt en ik raad aan eens een bezoek te brengen aan een VLIEGSCHOOL of  VLIEGCLUB en een gesprek te hebben met een instructeur.

    Ikzelf ben regelmatig beschikbaar op de LUCHTHAVEN ANTWERPEN/DEURNE de zaretdag en zondag van 0900 tot 1100 uur lokale tijd in de cafetaria maar een afspraak is aangeraden

    Ook op de LUCHTHAVEN EBAW kan men terecht bij JEUGD en LUCHTVAART of AOPA BELGIE.

     WWW.RAAC.BE
     WWW.AIRBUS.COM
     WWW.BOEING.COM
     WWW.FLAG.BE
     WWW.A-S-A.BE
     WWW.VLRI.BE

    03-06-2005 om 10:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-06-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DUTCH REFERENDUM
    Na de NEGATIEVE  uitslag van het REFERENDUM in NEDERLAND is er nu noodzaak tot bezinning over de mogelijkheden van een EUROPESE REFENRENDUM in de toekomst na een degelijke niet NATIONAAL gebonden inlichtingsfase van minstens 12 maanden en het REFERENDUM op dezelfde dag in de 25 EU lidstaten.
     Ga vandaag naar BRUSSEL in de EUROPESE INSTELINGEN  om te trachten te zien hoe men op 16 en 17 juni in de RAAD verder gaat met de EUROPESE GRONDWET voorstel.

    02-06-2005 om 04:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-06-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WTC
    Enkele e-mailers wijzen mij terecht dat het hier niet het  WTC( WORLD TRADE CENTER) betreft maar de WTO( WORLD TRADE ORGANISATION) gevestigd te GENEVE

    01-06-2005 om 15:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REFERENDUM
    Men steld mij de vraag waarom ik in mijn intrest in de LUCHTVAART aandacht besteed aan de EUROPESE GRONDWET ??

     De reden is dat de EUROPESE GRONDWET voor gevolg zal hebben dat de VLIEGVEILIGHEIDS  VOORSCHRIFTEN in de 25(28) lidstaten op dezelfde wijze worden toegepast en dit zowel voor SAFETY en SECURITY.

     Tevens betrokken zijnde sedert 1980 als EU LOBYIST bij de EUROPESE INSTELLINGEN,EUROCONTROL en nog verschillende organisties in BRUSSEL ten behoeve van IAOPA aangaande GENERAL AVIATION & AERIAL WORK voor de 60 IAOPA lidstaten heb iki de noodzaak leren inzien dat er een aantal aspecten een gemeenschapelijke beslising vereisen.

    01-06-2005 om 04:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-05-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe vliegtuigen wachten in vlucht om te landen
    Een aantal e-mailen stellen belang te weten hoe vlieogtuigen soms in de buurt van de bestemming moeten wachten om te landen.
      Als er de nodzaak is om te wachten in vlucht gaat de piloot een bepaalde hipodroom vormig traject volgen dat we in luchtvaartterminologie  HOLDING noemen en op zodanige wijze dat het vliegtuig op zijn vlieghoogte ( FLICHT LEVEL) op een bepaalde plaats blijft.
     Personen die hierover meer wensen te vernemen verwijs ik naar de website van: WWW.FSCB.BE   van de FLICHT SIMULATOR CLUB BELGIUM te gaan welke deze procedure van de HOLDINGS duidelijk toelicht voor zijn leden

    31-05-2005 om 16:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WTC
    DE USA heeft via ROB PORTMAN een TRADE CASE voor gelegt aan de WTC over het dosier AIRBUS - BOEING.
    stemt tot nadenken juist toevalig  de dag na het franse " NON"

    31-05-2005 om 04:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-05-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HISTORISCHE DAG
    DE " NON" in het FRANSE REFERENDUM gaat een aantal aspecten der EUROPESE LUCHTVAARTINDUSTRIE ernstig vertragen ten opzichte van de USA,CHINA en INDIA

    30-05-2005 om 04:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-05-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.E.U
    Vandaag is het een belangrijke dag voor de EUROPESE UNIE door het REFERENDUM over de voorgestelde EUROPESE GRONDWET in FRANKRIJK welk ook veel invloed kan hebben op de LUCHTVAARTINDUSTRIE der toekomst in EUROPA der 25(28) lidstaten.

     ZIE tevens mijn inzicht hierover op het FORUM onder het onderwerp POLITIEK onder de titel EUROPESE GRONDWET

    29-05-2005 om 04:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEZOEKEN
    Voor het brengen van bezoeken aan de LUCHTHAVEN ANTWERPEN/DEURNE moet er vooraf afspraken gemaakt worden om de veiligheidsvoorschriften en de beschikbaarheid van de gids te hebben.

    voor informatie ;  INGRID.DE.BOIS@FINSERVE.BE
                            ; tel 03-2856789

    voor bezoek STAMPE MUSEUM; WWW.STAMPE.BE

    29-05-2005 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-05-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAART en MILIEU
    Vele zijn van oordeel dat de LUCHTVAART en het MILIEU niet samengaan daarom is het zeer intresant om de engelstalige website eens te bezoeken WWW.GAAC.CO.UK  en eens te kijken onder de titel; EDUCATION ;-WHERE CAN WILDLIVE SURVIVE
                                    -HOW GREEN IS YOUR AIRFIELD

    28-05-2005 om 14:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MUSEUM ROUTE
    Via het iniatief  van VLRI is er een MUSEUM ROUTE ontstaan  via een aantal LUCHTVAARTMESEUMS in het vlaamse land;
     WWW.VLRI.BE

     FLY.TO/LUCHTVAART100

    28-05-2005 om 14:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INLICHTINGEN over PRIJZEN
    Een aantal vragen betreffen het bekomen van goedkoope vliegreizen dit is een onderwerp war ik geheel niet bij betrokken ben, tevens vragen om GRATIS luchtdopen of rondvluchten kan ik ook niet op ingaan

    28-05-2005 om 05:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-05-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTSPORTEN
    De organisatie die zich sedert 1905 tot 2005 met de LUCHTSPORTEN op wereldvlak heeft bezig gehouden is de : F.A.I " FEDERATION AERONAUTIQUE INTERNATIONAL "opgericht in 1905 en waarvan BELGIE een der medestichters was in PARIJS

     Dit wordt beschreven in een boek van
    " HIGH FLYERS" THE FAI centenary book
     door PIERRE MORATH
     in het ENGELS of het FRANS
    224 bladzijden over de geschiedenis der LUCHTSPORTEN en de FAI

      WWW.FAI.ORG


     En waar ik mij  houder van het "PAUL TISSANDIER DIPLOMA"
    met fierheid mag noemen sedert 1987

    27-05-2005 om 15:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!