Op dezelfde dag, op dezelfde plaats deze trek-en-duwformatie, bestaande uit een M1-stuurstandrijtuig en 4 M2-rijtuigen. Deze samenstelling was toen vrij courant, in afwachting dat er voldoende M2-BD-rijtuigen tot BDx verbouwd zouden worden. Het M1-rijtuig was niet toegankelijk voor de reizigers.
Mr644 (schandalig onscherp) zit op E1762 Turnhout - Kortrijk. 13.12.1985, lijn 15 kp 28.4.
En mr 220 doet E6212 Antwerpen-Centraal - Herentals, in Bouwel, ook op 13.12.1985.
Op 30.12.1985 trok ik naar Pondrôme, dat uiteindelijk ook nog zou sneuvelen als stopplaats van de NMBS. De TEC komt er evenmin vaak, een heropening nu in 2018 zou niet eens een slecht idee zijn.
Mw 4510 is 7631 Libramont - Dinant - lijn 166 kp 31.3.
Driehonderd meter meer naar het zuiden trekt de 5316 een korte goederentrein.
Een 52 met goederentrein op de viaduct van Tanneville
Zoek de fout. Leuven, 12.01.1986.
Lijn 166, kp 14.7, buurt Gendron-Celles onder een zeer lichte sneeuwlaag.
HLD 5309, lijn 166 kp 14.7. 05.02.1986.
Mw 4508 als TT7631 Libramont - Dinant, lijn 166 kp 14.1. Nog altijd op 05.02.1986.
En diezelfde 4505 op de terugweg als TT7612 Dinant - Libramont. Tunnel van Gendron-Celles.
07-08-2018 om 00:00
geschreven door overweg13
|