31. Nog een foto langs lijn 161 op 05.05.1993: mr 309 haast zich als IC 965 van Brussel-Zuid naar Luxemburg. Het Zoniënwoud fungeert nog altijd als decor.
32. Op 23.05.1993 werd de elektrificatie van lijn 43 Angleur - Marloie ingehuldigd. Het was al een tijdje de gewoonte om reizigers dan gratis toe te laten. De treinen werden dan ook versterkt. Vandaar dat op deze foto en op de volgende treinen bestaan uit 3 gekoppelde tweetjes. Dit is mr 762 aan de staart van L 7235 Marloie - Liège-Palais, in de buurt van Bomal .
33. De 631 maakt dan weer deel uit van L 7209 Liège-Palais - Marloie. Kp 34.5.
34. E 7237 bestaat o.a. uit mr 532. De nummers van de treinen laten vermoeden dat hier op deze feestelijke dag de gewone 2-uurdienst gereden werd, met versterkte treinen.
35. Sfeerplaatje uit Bomal van diezelfde dag.
36. En nog een.
37. Op 08.08.1993 kwamen we in de buurt van het vroegere station van Hombourg op de verdwenen lijn 38.
38. Op 22.08.1993 waren we dan weer in Pepinster: toen moest je voor dergelijk aankondigingsbord nog niet naar Train World.
39. Even een busintermezzo: op 25.08.1993 passeerden we de stelplaats van Houffalize. Op deze eerste foto zien we ab726 (of 4726 of 4.726), de vroegere 2531 van de NMVB. Het is een Van Hool A600.
40. Op de tweede foto zien we ab 4206 en 4734. Die 4206 reed met hetzelfde nummer voor de NMVB. Op zone01 vond ik dezelfde bus op een dienst BK Brussel - Keerbergen! Het is een Van Hool AI 114X. Daarnaast staat ab 4734, eerder de 2539 van de NMVB. Dit is een Van Hool A600.
|