De laatste tijd bestel ik mijn wijn altijd op internet. De firma (reclame maken) wijnplaza geeft een perfecte omschrijving van smaak, kleur en geur. Nog geen tegenvaller gehad. Vorige donderdag gaf ik een order door voor witte wijn. Ik weet dat ze altijd vrij snel leveren en ze geven ook altijd een track and trace. Meestal heb ik het bestelde in huis op drie dagen. Volgens die gegevens zou hetgeen ik bestelde op zaterdag moeten geleverd zijn. Het was 21,30 uur en ik dacht mij al in pyjama te zetten, maar ik heb toch nog gewacht, wie weet. En gelijk had ik. Om kwart voor tien ging de bel. Ze stonden er met het bestelde. Die mensen van de pakjesdienst kloppen enorm veel uren. De man die kwam leveren was van deze morgen 8 uur bezig. Ik herinner me dat bij een vorige bestelling die man hier ook vrij laat aan de deur stond, maar op dit uur nog moeten leveren is toch niet normaal. Ik ben een tevreden klant, maar het is te zwaar voor de mensen van die firma. Ik heb die jongen een flinke fooi gegeven. Hij weigerde in het begin, maar na een beetje aandringen nam hij het geld toch aan. Ik tevreden en hij tevreden. De route die die man moet doen is veel te zwaar. De leveringen worden door een computer bepaald en dus in theorie moet dit allemaal kunnen. Ze zouden die computer ook eens in het verkeer moeten plaatsen. Nu wordt enkel rekening gehouden met de kilometerafstanden tussen A en B. Ik heb echt te doen met die mensen.
|