NIEUW: Blog reclamevrij maken?
Inhoud blog
  • Naar "Peer"...
  • De "zaal" zingt en amuseert zich !!!
  • Optreden in Maaseik !
  • Optreden...
  • Winterpret ???
    Zoeken in blog

    Foto
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Foto
    De "schatjes" Thibault en Julie op een regenachtige vakantiedag!
    Foto
    Maarten en Jonas in hun "zand-fort"!
    Foto
    Mijn schoonmoeder Mw. Anna Conings-Bocken : 98 jaar op 08-10-2007 !!! Omringd door al haar kinderen, overleden op 15 december 2007.
    Foto
    Thibault en Julie worden groter... juni 2008
    Foto
    Jonas wordt 9 en Maarten en opa vinden het ook geweldig !
    Foto
    Thibault en Julie in het ballenbad!
    Foto
    Julie leest haar Nieuwjaarsbrief op opa's schoot! 01-01-2009.
    Foto
    25 april 2009 : Julie en Thibault in Plopsa Coo tijdens de Vrijwilligersdag van Child Focus!
    Foto
    13 juli 2009 : Julie en Thibault in Kinderstad Heerlen!
    Foto
    18 sept 2009 : Opa met Julie en Thibault in Maasmechelen Village !
    Foto
    Julie in balletpakje gaat haar balletvriendjes "trakteren" op haar verjaardag!
    Foto
    Communicant Maarten bedankt zijn lieve nichtje Julie voor de mooie cadeautjes: 13 mei 2010.
    Foto
    Julie en Thibault met de trein op weg naar Brussel! 17 aug 2010
    Foto
    25 dec 2010 : Julie als "sneeuwpop(je) !
    Foto
    10 maart 2011 : Museum voor Natuurwetenschappen Brussel : Thibault aangevallen door een vleesetende dino !!!
    Foto
    20 april 2011 : Tongeren : Gallo-Romeins Museum : Jonas en Maarten met hun diploma "Archeoloog voor 1 dag"!
    Foto
    25 sept 2011: Maarten treedt in de voetsporen van zijn overgrootvader: hij volgt klarinetles en speelt op de klarinet van zijn overgrootvader Pierre Medaer!
    Foto
    03  april 2012 : Julie noteert de bestellingen voor het eten in haar "restaurant"!
    Een Betere Wereld
    Boodschap in vele talen met info, concrete projecten, vrijwilligerswerk en verslag daarover, geschiedenis van onze regio.
    09-06-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bij de koning...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Nu we toch in ons uitgebreid "archief" aan het duiken zijn, presenteren we toch ook nog eens even de foto die we maakten tijdens de ontmoeting die enkele van onze jongeren hadden met de koning en de koningin.

    13 "jaren" geleden vertelden An, Veerle en Gert aan "hunne" majesteiten koning Albert (nog met stok) en aan koningin Paola in Brussel over kinderrechten en over ons project "Boodschap voor een Betere Wereld" dat we toen in 120 talen konden overhandigen!

    FOTO : onze 3 jongeren bij de koning.

    KLIK op de FOTO !

    09-06-2013 om 08:37 geschreven door Frans  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-06-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Week-end ...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen De meeste uren van het week-end brengen we door in het ziekenhuis bij mijn echtgenote: de toestand verbetert heel langzaam ...

    Toch zijn er ook de "diensten" : vandaag orgel spelen tijdens een uitvaartplechtigheid in Meeswijk en 's avonds de wekelijkse viering in Meeswijk en... zondagvoormiddag in Leut ... Het "leven" gaat steeds verder ... en ... heel wat mails bereiken ons deze dagen vanwege studenten die nog snel wat "tips" nodig hebben voor de komende examens...

    Onze teams in het buitenland doen het nu even rustig aan : ze sturen wel heel regelmatig berichten en... soms is dat niet zo "opbeurend" : de "school fees" (schoolgeld) in Nigeria, samen met een busabonnement ... zijn voor zeer velen vrijwel onbetaalbaar geworden: hoe kun je dan uit die cirkel van armoede geraken ??? Kansen krijgen in het leven... je moet ook de mogelijkheden hebben om je talenten te kunnen ontwikkelen ...

    FOTO : even terug naar 11 "jaren" geleden : onze groep in Bastogne! Jongeren uit ons college in Neeroeteren : daar hebben we altijd geprobeerd "zoveel" mogelijk mee te geven en... dat niet alleen op het vlak van kennis !!!

    KLIK op de FOTO

    08-06-2013 om 09:03 geschreven door Frans  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-06-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe het allemaal begon ...
    Men vraagt me dikwijls :"Hoe is het allemaal begonnen?"

    Je vindt dat terug door bij zoeken in blog in te tikken :  het verhaal van het project ...

    Hier de essentie van het begin...

    Het project "Een betere wereld" vertrekt vanuit het vak Sociale Activiteiten, gegeven in het eerste jaar middelbaar onderwijs. Het onderwerp dat ik uitzocht voor het schooljaar 1995-1996 was "Verdwijningen".

    Vlak voor de grote vakantie en tijdens de maanden juli en augustus 1995 staan de kranten vol van teksten over de verdwijning van Julie en Melissa en van An en Eefje. Ik neem dan contact op met de families en medewerkers van de verdwenen jongeren. Als taalleraar wil ik mijn leerlingen ook erop wijzen dat "verdwenen" en "disparues" hetzelfde betekent. Zo ontstaat een actieve sociale werking waarbij vanaf het begin het element "taal" belangrijk wordt.

    Tijdens het eerste "werkjaar" steunen wij de families van de verdwenen jongeren en helpen wij hen door tentoonstellingen van werkstukken i.v.m. de verdwenen jongeren te organiseren. Via de pers doen we een oproep en weldra blijkt dat de jongeren erg begaan zijn met het lot van hun ongelukkige leeftijdsgenoten. Omdat de vragen komen vanwege 12-14-jarigen vragen we vooral kinderen om werkstukken in te zenden. Op enkele maanden tijd brengen we bijna 1000 werkstukken samen: zij zijn voor de jongeren een zeer goede uitlaatklep om de gevoelens van hoop en angst die zij ervaren uit te drukken.

    Einde mei 1996 organiseren we een eerste tentoonstelling te Jemeppe-sur-Meuse. De leerlingen Sociale Activiteiten (vergezeld van hun leraar F.Medaer en coördinator Herman Palmans) ontmoeten er de papa en mama en het broertje van Julie en Mélissa, de papa en mama van An Marchal en verschillende andere familieleden van de verdwenen jongeren.

    Tijdens de grote vakantie worden de jongeren vermoord teruggevonden. Het hele land staat in rep en roer. Samen met de leerlingen Sociale Activiteiten en Mw G. Fabry gaan we de families condoleren. Uit dank voor hetgeen we deden voor de families worden de leerlingen opeen bijzondere wijze ontvangen!

    Op 4 september - net wanneer An en Eefje teruggevonden zijn - is er vanuit onze school een uitzending door TROS-VERMIST. Onze studiezaal wordt omgetoverd in een televisiestudio. Er is een rechtstreekse uitzending waaraan heel wat "helpers" en familieleden van de vermoorde en andere verdwenen jongeren deelnemen. Zo is er bijv. ook de papa van Nathalie Ghijsbreghts. Tijdens de uitzending mag ik een interview doen in het Frans met de mama van de geredde Laetitia.

    's Zaterdags is er de begrafenis van An en Eefje...

    Met onze acties doen we echter onverminderd voort en ... het blijkt nodig te zijn. Vele jongeren wensen zich op één of andere wijze uit te drukken i.v.m. de dramatische gebeurtenissen. Maar de "toon" van de werkstukken verandert. Waar er aanvankelijk hoop wordt weergegeven en de jongeren de ouders moed inspreken en zeggen dat de "politie" de kinderen wel zal terugvinden, overheersen nu gevoelens zoals woede, medelijden met de ouders, haat t.o.v. de dader(s), gebed,... en toch ook na enige tijd: hoop op een betere toekomst.

    Dit gegeven en tevens het feit dat ik samen met Philippe Soreil van RTL-TVI de micro mag "doen" op het podium in Brussel tijdens de Witte Mars van de 300.000, doet me besluiten de dimensie definitief te verruimen: alles wat we geleerd hebben uit de voorbije periode bundel ik in 1 zin! Dat is onze basisgedachte voor een Betere Wereld en... die willen we uiteindelijk uitdragen in zoveel mogelijk talen.

    Ieder kind - waar ook ter wereld - heeft talenten en moet die ten volle kunnen ontwikkelen... EN er iets mee doen voor de anderen in een geest van vertrouwen, solidariteit en wederzijds RESPECT.

    Daarbij moeten de kinderen ook "ernstig" genomen worden door de volwassenen: daarom probeer ik hen zoveel mogelijk in contact te brengen met beleidsmensen!

    07-06-2013 om 09:06 geschreven door Frans  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-06-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kansen ...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Er kwam (natuurlijk) een reactie op onze foto uit 2003 : "Bestaat die foto nog waar we iemand als een "blinde" doorheen Brussel laten lopen?"

    En ... hier is ze : het was een ongelooflijke ervaring !!! Jongeren leren zo anderen respecteren die het met minder mogelijkheden ook in het leven moeten proberen waar te maken !!!

    FOTO : 2003 : doorheen Brussel ...

    KLIK op de FOTO !

    06-06-2013 om 08:10 geschreven door Frans  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-06-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kansen ...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen De onderwijshervorming is (bijna) een feit : een akkoord is er maar ... dat moet op de "werkvloer" nog "waar gemaakt" worden ...

    In de 70-er jaren maakten we de hervorming naar het VSO mee : er zaten duidelijk positieve elementen in maar ... doelstellingen formuleren is nog iets heel anders dan ze ook realiseren ! Onze droom is het altijd geweest om aan alle leerlingen alle mogelijke kansen te bieden om hun eigen specifieke talenten te leren ontdekken, te ontwikkelen en ... er dan iets mee te doen voor anderen! Zo staat het in onze "Boodschap" die de wereld rondreist !!! En ... daar heb je heel competente begeleid(st)ers  voor nodig !

    Toen ik hierover piekerde dacht ik aan een foto van ... 10 jaren geleden: met onze groep maakten we een tochtje doorheen Brussel maar dan niet "gewoon" : Sanne (atletiekkampioene) zat in een rolstoel (geduwd door Lieneke) en moest een aantal opdrachten uitvoeren maar ... daar kon ze de straat vrijwel niet oversteken, daar hing de brievenbus te hoog, .... Een andere leerlinge kreeg een blinddoek: zij werd gewaar dat oversteken voor een slechtziende vrijwel onhaalbaar is aan een aantal kruispunten ...

    KLIK op de FOTO

    Kansen ... we komen er nog op terug !!! 

    05-06-2013 om 08:31 geschreven door Frans  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-06-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tien "jaren" geleden ...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Verschillende "jongeren" van onze groep "Een Betere Wereld" herkenden zich op de foto die we namen in 2003 op de terreinen van KFC Genk. En ... ze vroegen of de groepsfoto nog bestond : we waren toen namelijk met een heel grote delegatie vanuit ons college in Neeroeteren naar de bijeenkomst gegaan...

    Die foto hebben we teruggevonden ( in de back-up van een "voormalige" computer) ...

    FOTO : onze "delegatie" in Genk in 2003 : indrukwekkend !!!

    KLIK op de FOTO !

    04-06-2013 om 09:19 geschreven door Frans  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-06-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Maandag ... koordag : "vrede en vreugde" ...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen We zijn er weer bij vandaag, bij de twee Meeswijker koren: OKRA en kerkkoor ! Tijdens de repetitie blijft er een familielid in het ziekenhuis bij mijn echtgenote waarvan de gezondheidstoestand langzamerhand verbetert !!! Reden te meer om vandaag het slotkoor van de 9de van Beethoven (in één voor ons OKRA-koor "zingbare" versie (!) aan te leren: toch drie-stemmig!

    Tekst en zang kunnen we zeker "gebruiken" tijdens één of andere viering , in of buiten het kerkgebouw ... "Ode an die Freude" : een tekst van Friedrich von Schiller en de unieke muziek van een componist die onafwendbaar toeleefde naar het doof-zijn ... Wat moet dat voor Beethoven betekend hebben... en toch : "Ode an die Freude" ... en ... "alle Menschen werden Brüder".. : een "vrome" wens die we door het samen-zingen een beetje meer kunnen realiseren  ...

    FOTO : tekening van een dirigerende Ludwig van Beethoven.

    03-06-2013 om 09:28 geschreven door Frans  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Onze 4 kleinkinderen:
    foto 1 : Maarten en Jonas
    foto 2: Thibault en Julie !
    foto 3: Thibault en Julie worden groter!
    foto 4: Julieke bij de kerstman
    foto 5: Thibault als cowboy in de turnles!
    foto 6: Julieke 31 maart 2007: ik word groter!
    foto 7: 11 april 2007: de 4 schatten van kleinkinderen samen met opa.
    foto 8: Moederdag: Kleindochter Julieke en haar mama Jill.
    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.



    Startpagina !

    Blog als favoriet !

    Foto

    Foto

    Thibault blaast 5 kaarsjes uit en neefje Maarten mag helpen!
    Foto

    Jonas, onze oudste kleinzoon : juli 2013
    Archief per week
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 28/11-04/12 -0001


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!