Inhoud blog
  • Kampeerauto
  • Frankia Next Cruiser 76 L
  • even bekijken
  • Nieuw bij Carthago
  • DETHLEFFS__Globebus Performance 4x4 is winnaar
  • Even een pauze maken
  • Hobby voor 2026
  • Frankrijk
  • Weinsberg Cara One
  • Ver van hier
  • Nieuw bij Benimar 2026
  • Huizen in het landschap
  • Stapel hoiut
  • Milieu werkers
  • Aan het water
  • Bob 30 jaar
  • CMT Stuttgart
  • CMT Stuttgart 2026 komt in het zicht
  • Herfstbeelden
  • Fendt nieuwe modellen bij Bianco
  • challenger
  • Vakwerk
  • verkeersongevallen en de gevolgen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Startpagina !
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Caravan en Zwerfauto nieuws
    Weetjes over caravans en zwerfauto's
    22-08-2025
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rimor stelt de nieuwe Kilig 95 voor

     Rimor Kilig 95 met automaat.

    De Kilig 95 is een mooie kampeerauto, met zijn zwarte stuurcabine, witte opbouw en het knap gevormde snoetje boven de stuurcabine rijdt hij niet ongemerkt voorbij.

    Het koetswerk is volledig uit hagelbestendig polyester gemaakt. Het origineel Ford chassis draagt het koetswerk terwijl de 170 pk sterke dieselmotor met de 8 trapsautomaat voor een aangename vlotte rijstijl zorgen. Het korte chassis gaf de Italiaanse fabrikant de mogelijkheid om een grote garage onder de bedden te bouwen. Wees echter voorzichtig met te veel gewicht in de garage te leggen of te zetten. In de garage zijn vaste ankerpunten voorzien als ook een looplamp. De lange oversteek werkt als een hefboom met als gevolg dat de voorwielen minder contact krijgen met het wegdek. Als het wegdek wat nat is of glad in de winter kan men in een vervelende situatie terecht komen. De buitendeur heeft een venster, bergvakjes en verbergt de geïntegreerde dubbele opstap. Een stevige handgreep aan de wand kan voor sommige zwervers een goede hulp zijn. In de rok van het koetswerk is plaats voor de huisbatterij voorzien.

    Rimor blijft niet achter om zijn kampeerauto’s een modern interieur te geven. Zo verscheen de nieuwe Kilig 95 plus op het toneel. Met een beetje smaller koets werk is het handig in het drukke verkeer en om rond te toeren in smalle straatjes van romantische oude stadjes.

    Het interieur geeft al snel een luchtig gevoel. Bijna helemaal in een licht houtdecor, afgewisseld met donkere afboordingen en hier en daar een donkere wand. Mooi en aangenaam om naar te kijken.

    De Kilig 95 is voornamelijk ontworpen voor een gezin met 2 kinderen. Is er eentje meer geen nood er zijn 5 zit-en slaapplaatsen. Zijn er geen kindjes in het gezin geniet het paar van meer wooncomfort.

    De Italiaanse ontwerpers kozen voor dit type een van de meest gebruikte succes indelingen. Achteraan enkele bedden, zitgroep achter de stuurcabine, daar tussen het sanitair over de volle breedte van het interieur. Voor de vierkante keuken bleef er ongeveer 1 m² over.

    Twee comfortabele matrassen op lattenbodem waarborgen een zalige nachtrust. Heeft men graag een groot bed. Geen probleem.

    Onder een matras ligt een dubbele lattenbodem. Eenvoudig uittrekken tot tegen het andere bed de bijgeleverde matrassen er op leggen en men heeft een bed van 2 x 2 m. Bij middel van een vast gehaakt laddertje geraakt men in het bed. Aan het hoofdeinde is een donkere wand met een lichter middenstuk en ronde decorstukken. Twee bovenkasten zijn ter beschikking, langs de zijkanten zijn open legplanken met stootrand. Aan de ene zijde is  onderaan het voeteinde een grote bergruimte. In de andere kast onder het voeteinde is de Truma C 4 geplaatst. In de kast en ook langs de garage is hij goed bereikbaar.

    Aansluitend bij de bedden heeft het sanitair de volle breedte van het interieur. Met een stoere deur af te sluiten van het woongedeelte. De afzonderlijke douchecel is zo maar eventjes 2,05 m hoog. Voor grote bewoners hoog genoeg om onder de sproeier te kunnen staan. Ongeveer in de midden van de douchebak is een afvoer voor het douchewater voorzien. Met 2 acrylglazen deuren sluit men de cel af. Aan de andere zijde is een draaibaar Thetford wc gebruiksvriendelijk opgesteld. In de andere hoek op een redelijk hoog uitgevoerd kastje met rolluik is een rond wasbakje. Nog een kastje en een spiegel maken het meubilair compleet. Dit deel van het sanitair sluit men met een plaats besparend rolluik af.

    Keuken

    In het ongeveer vierkantig aanrecht zijn een rond spoelkommetje met verdoken waterkraan, drie kookvuren met elektrische ontsteking onder een zwarte opklapbare afdekplaat te vinden. Onderaan achter 2 deuren in licht houtdecor zijn een besteklade en vuilbakje verborgen. De snel bereikbare gasafsluiters zijn hier ook. De kasten zijn zeer diep er kan dus veel keuken materiaal in. Als er stukken helemaal achterin staan heeft men een lange arm nodig om er aan te kunnen. Samen met de bovenkast is voldoende bergruimte om het keukengerief van een gezin met kinderen te bergen.

    Een venster en dakluik voeren de ongewenste keukengeurtjes snel af. De keuken is een 230 Volt stopcontact plus een lichtschakelaar rijk eentje meer zou gewaardeerd worden. Tegenover de keuken staat een smalle Thetford koelkast. Erboven zijn de aansluitingen voor een tv, het fijne controle paneel en het bedieningspaneel voor de Truma verwarming hebben er ook plaatsje bekomen.

    Zitgroep

    Het eerst wat opvalt is het grote samen plooibare tafelblad. Het kan draaien, in alle richtingen verschuiven en met haar hydraulische poot op gewenste hoogte worden gezet. De L-zitbank heeft 2 verdoken veiligheidsgordels. Onder de zitting ligt de watertank en is de goed bereikbare waterpomp geïnstalleerd. Aan de bank naast de buitendeur zijn eveneens veiligheidsgordels te vinden zodat men met 5 inzittende veilig op reis kan. Boven de tafel is een hefbed dat met een druk op de knop omlaag en omhoog kan. Metalen geleiders houden het hefbed zeer stabiel als het omlaag is. De relatief grote bovenkasten gaan mee op en af. Boven in de stuurcabine is een groot sierlijk uitgevoerd legvak met een zachte stootrand. Eén USB stopcontact is toch wat weinig in de zitgroep van een moderne kampeerauto. Om kijklustigen geen gelegenheid te geven om binnen te kijken sluit een gordijn de zitgroep af voor nieuwsgierige blikken. Winterkampeerders kunnen rekenen op de Truma 4 C voor de verwarming van het interieur. Voldoende uitmondingen zorgen dat de warmte van de brander goed verdeeld wordt. Voor die periode kan je als optie een tapijt aanschaffen dat voelt warmer aan dan het donker houten parket. Niet alleen in de zitgroep is een overvloed aan licht. Verspreid over heel het interieur kan het licht geregeld worden. Het is bovendien nog knap uitgevoerd. Lampjes zijn er niet wel kleine ledjes in lange dunne glazen buisjes gemonteerd. Die worden dan in verschillende lengtes in en rond het meubilair geplaatst. Op doordachte plaatsen staan schakelaars om een deel van de lichtbronnen uit te schakelen of aan te steken.

    De Rimor Kilig 95 is gebouwd voor een gezin met of zonder kinderen. Ze zullen hun zeker behaaglijk voelen in het keurig en chique afgewerkt interieur. Rijden is een genot de nieuwe Ford motor met euro 6 normen stuurt 165 paardjes via een 8 trap automaat naar de voorwielen, de pret kan niet meer op zeker als je de kampeerauto met alles erop en eraan kunt kopen voor een interessante prijs.

    Technische gegevens

    Basisvoertuig: Ford met origineel chassis

    Motor: Diesel motor 165 pk met 8 gang automaat

    MTM: 3.500 kg

    Afmetingen: L X B 7,31 x 2,34 m

    Garage: 1,18 x 1,11 x 2,1 m

    Enkele bedden. 2- 0.81 x 2,00 m

    Keuken B X D X H  0,77 x 0,83 x 0,88 m

    Prijs vanaf 69.995 euro

     

    Meer info: www.alphamotorhomes.be    

     

    22-08-2025 om 19:29 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-08-2025
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    18-08-2025 om 20:46 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een nieuwe Phoenix A 6700 HBL

    Phoenix A 6700 HBL

    Voor  het komende seizoen lanceert Phoenix de relatief compacte A 6700 HBL, speciaal ontworpen voor 2 bewoners.

    Meestal worden alkoof types ontworpen voor grote gezinnen. De ontwerpers van Phoenix zijn ditmaal afgeweken van die gewoonte en ontwierp de 7,25 m lange A 6700 HBL speciaal voor een koppel dat van een ruim interieur houdt. Voor beide vakantiegangers zijn 2 enkele bedden in de alkoof. Naar wens en met enkele bijhorende kussens kunnen ze er een ruim bemeten bed van maken.

     Dalen we af in het woongedeelte dat met een wand en deur volledig van de stuurcabine is afgesloten. Ideaal voor een wintervakantie. Direct achter de stuurcabine  zijn brede zitbanken met ergonomisch gevormde comfortabele kussens. De verschuifbare tafel is nodig om vlot van en naar de commando hut te gaan. Als er bezoek komt kan men voor de deur een extra zitbank plaatsen. De verlichting is regelbaar van helder tot sfeervolle.

    Tussen het veel gebruikt mooi houtdecor is de in het wit uitgevoerde keuken een blikvanger. In het aanrecht ook in wit zijn drie elektrisch aan te steken kookvuren en de spoelbak die men op hun beurt kan afdekken. Samen met de boven- en onderkast genoeg bergruimte voor het keukengerief en voorraad. Een afvalbakje en oven hebben de meubelmakers niet vergeten. Om drankjes en andere voeding fris te houden staat tegenover de keuken onder een werkblad een 100 l koelkast. In het dak boven de keuken zuigt een ventilator de keuken en andere geurtjes snel af.

    Achteraan verborgen achter een houten schuifdeur bevindt zich een groot deel van de A 6700 HBL kampeerauto. Net zoals thuis is de douchecel met een acrylglazen deur af te sluiten. Aan de andere zijde van het sanitair is het draaibaar wc en een handdoekdroger tegen de wand. Het pronkstuk is het wastafeltje met kunststof wasbakje. Daarboven een grote spiegelkast met 8 schabben voor toilet benodigdheden. Links en rechts zijn hang en kleerkasten. Op de nog overblijvende vloer kan men met zwier danspasjes uitvoeren.

    Garage

    Onder de vloer heeft Phoenix een kanjer van garage voorzien met langs beide kanten een deur. Fietsen, sportgerief en ander groot materiaal kunnen in de garage. Ski’s en andere lange stukken kunnen in het 2,6 m hoog vak helemaal tegen de achterwand van de zwerfauto. Het mogelijk dooiwater van de ski’s of slede kan via een afloop in de bodem naar buiten vloeien. Wellicht zal de garage nog niet groot genoeg zijn om nog de andere vakantie bagage te bergen. Daarom heeft de fabrikant de dubbele bodem die alle kampeerauto’s van Phoenix rijk zijn in dit type 39 cm hoog gemaakt. Buiten de kampeerbagage zoals kampeer meubelen de vers- en afvalwatertanks vorstvrij ingebouwd. Via serviceklappen langs beide kanten van het koetswerk is de mobile inhoud goed bereikbaar. De Alde vloeistof verwarming heeft haar eigen goed bereikbaar deeltje van de dubbele bodem achter een serviceklep. Dat is nog niet alles, de zijwanden zijn goed voorzien van servicekleppen  waarachter de afvoerkraan van de vuilwaterkraan is, zekeringen, lader, huisbatterijen om er enkele te noemen.

    Koetswerk

    Zoals  we van Phoenix mogen verwachten is de opbouw van beste kwaliteit. Wanden, dak en achterfront zijn gemaakt van 40 mm dikke sandwichpanelen met langs beide zijden aluminiumplaat. De bodem heeft polyester bekleding. Voor de isolatie is waterafstotend materiaal gebruikt. Wand en dakverbindingen zijn gelijmd en geniet zodat een lange periode van waterdichtheid gewaarborgd is.

     

    Samengevat

    Paren die houden van veel bewegingsruimte en comfort vinden zeker hun wens in de Phoenix A 6700 HBL. Een stevige constructie van het koetswerk gedragen door een al even robuuste Iveco Daily, lekker verwarmd tijdens de koude dagen…………wat kan men nog meer verlangen.

     

    Technische gegevens

    Basis voertuig: Iveco Daily

    Motor: Turbo diesel 156 pk

    Versnellingsbak: 6 gangen

    Afmetingen: L X B X H: 7,25 x 2,35 x 3,35 m

    MTM 3.500 kg

    Rijklaar: 4.100 kg  (afhankelijk van de toebehoren)

    Verwarming: Alde Vloeistof

    Bedden: 2 van 2,0 x 1,0 m Koelkast 100 l

    Meer info: www.phoenix-reisemobile.de

    18-08-2025 om 20:45 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    18-08-2025 om 20:31 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Met een e-step rijden is gevaarlijk.
                                                                         
     
    Zeer sterke stijging van het aantal ongevallen met e-steps in begin 2025
    Nieuwe maatregelen dringen zich op om deze stijging te stoppen

    Volgens de verkeersveiligheidsbarometer van Vias voor de eerste 3 maanden van 2025 op basis van cijfers van de politie blijkt dat het aantal geregistreerde letselongevallen met een elektrische step met 62% gestegen is in vergelijking met dezelfde periode vorig jaar. Gemiddeld waren er elke dag 5 ongevallen met doden en gewonden. De stijgende trend van het aantal ongevallen, die vorig jaar terug is ingezet, lijkt dus in een stroomversnelling te komen en stellen we vast in de 3 gewesten. Om deze stijging een halt toe te roepen, doet Vias vijf aanbevelingen.

    470 letselongevallen met e-steps in eerste 3 maanden
    Tijdens de eerste 3 maanden van dit jaar is het aantal ongevallen met doden en gewonden met een elektrische step in ons land gestegen van 291 naar 470. Dat zijn er gemiddeld 5 per dag. Op nationaal niveau zien we een stijging van het aantal ongevallen met 62%. De stijging doet zich voor in de 3 regio’s.  

    Aantal letselongevallen met een elektrische step in functie van de regio
          Evolutie 2024-2025
      2024 2025 In absolute cijfers percentage
    Waals Gewest 42 82 +40 +95%
    Brussels Gewest 88 127 +39 +44%
    Vlaanderen 161 261 +100 +62%
    België 291 470 +179 +61%

    In heel 2024 waren er officieel 1853 letselongevallen met een elektrische step, ofwel een stijging met 14% ten opzichte van 2023. De stijging zet zich in deze eerste 3 maanden van dit jaar nog forser door.
    Het gaat hier enkel over de door de politie geregistreerde ongevallen. Bij veel ongevallen zonder tegenpartij gaan de gewonden rechtstreeks naar het ziekenhuis. Het totaal aantal ongevallen ligt dus nog veel hoger. In Vlaanderen waren er deze zomer ook al minstens 4 dodelijke ongevallen waarbij iemand op een elektrische step om het leven kwam.
     
    5 aanbevelingen van Vias om deze stijging tegen te gaan  
    Nieuwe maatregelen zijn nodig als we deze stijging willen omkeren. Vias institute stelt daarom volgende maatregelen voor:
    1. Verbied de invoer van elektrische steps die sneller dan 25 km/u kunnen rijden. Bepaalde modellen, met name Chinese, zijn enorm populair bij jongeren vanwege hun betaalbare prijs en het feit dat ze buitensporige snelheden halen
    2. Versnel het goedkeuringsproces van het systeem waarmee de snelheid van elektrische steps exact kan worden gemeten. In Nederland is er een goedgekeurd toestel in gebruik door de politie. Zodra deze curvometers is goedgekeurd, zou dat het werk van de politie bij controles aanzienlijk moeten vergemakkelijken.
    3. Maak het verplicht om een helm te dragen. Een studie op basis van Belgische ziekenhuiscijfers toont aan dat 60% van de zwaargewonde e-steppers een ernstig hoofdletsel heeft.
    4. Verplicht het dragen van fluovest ‘s avonds of bij beperkte zichtbaarheid. Het achterlicht van e-steps bevindt zich zeer laag en is niet altijd goed zichtbaar. Met een fluovest wordt de zichtbaarheid van de gebruikers van een e-step gevoelig vergroot.
    5. Voer strengere technische normen in die moeten nageleefd worden, zeker in verband met de grootte van de wieltjes.

    Lichte stijging van het aantal letselongevallen
    Het totaal aantal letselongevallen in ons land is licht gestegen in de eerste 3 maanden van dit jaar ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar(+3%). Naast een stijging van het aantal ongevallen met e-steps, noteren we ook een stijging van het aantal ongevallen met bromfietsen van 8% (920 ongevallen ipv 849).
    In Vlaanderen blijft het aantal ongevallen met fietsers stabiel. We zien wel dat er een shift aan het gebeuren is van ongevallen met een klassieke fiets naar ongevallen met een elektrische fiets. Het aantal ongevallen met een klassieke fiets daalde met 5% van 1146 naar 1085 letselongevallen. Het aantal ongevallen met een elektrische fiets steeg daarentegen met 9% van 670 naar 733.
     
    Stijging van het aantal doden in Vlaanderen, lichte daling in Wallonië
    In Vlaanderen steeg het aantal doden ter plaatse van 36 naar 47. In Wallonië daalde het van 32 naar 30. We moeten deze cijfers wel met voorzichtigheid benaderen. Het gaat hier over een korte periode en enkel over de ‘doden ter plaatse’. De mensen die tot 30 dagen na hun verwondingen overlijden, moeten daar nog aan toegevoegd worden.
     
    Jean-Luc Crucke, federaal minister van Mobiliteit: "De sterke toename van het aantal ongevallen met elektrische steps is een alarmsignaal dat we niet kunnen negeren. Zachte mobiliteit moet hand in hand gaan met veiligheid, zowel voor de gebruikers zelf als voor alle andere weggebruikers. De aanbevelingen van Vias verdienen onze volledige aandacht en we zullen samen met de gewesten en de actoren op het terrein werken aan concrete en doeltreffende maatregelen. Ons doel is duidelijk: risico's verminderen en levens redden."

    Meer info: VIAS institute

    18-08-2025 om 20:27 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 01/12-07/12 2025
  • 24/11-30/11 2025
  • 17/11-23/11 2025
  • 10/11-16/11 2025
  • 03/11-09/11 2025
  • 27/10-02/11 2025
  • 20/10-26/10 2025
  • 13/10-19/10 2025
  • 06/10-12/10 2025
  • 29/09-05/10 2025
  • 22/09-28/09 2025
  • 15/09-21/09 2025
  • 08/09-14/09 2025
  • 25/08-31/08 2025
  • 18/08-24/08 2025
  • 11/08-17/08 2025
  • 04/08-10/08 2025
  • 21/07-27/07 2025
  • 14/07-20/07 2025
  • 07/07-13/07 2025
  • 09/06-15/06 2025
  • 02/06-08/06 2025
  • 26/05-01/06 2025
  • 19/05-25/05 2025
  • 12/05-18/05 2025
  • 05/05-11/05 2025
  • 28/04-04/05 2025
  • 21/04-27/04 2025
  • 14/04-20/04 2025
  • 07/04-13/04 2025
  • 31/03-06/04 2025
  • 24/03-30/03 2025
  • 17/03-23/03 2025
  • 10/03-16/03 2025
  • 24/02-02/03 2025
  • 17/02-23/02 2025
  • 10/02-16/02 2025
  • 03/02-09/02 2025
  • 13/01-19/01 2025
  • 06/01-12/01 2025
  • 30/12-05/01 2025
  • 23/12-29/12 2024
  • 16/12-22/12 2024
  • 09/12-15/12 2024
  • 02/12-08/12 2024
  • 25/11-01/12 2024
  • 18/11-24/11 2024
  • 04/11-10/11 2024
  • 28/10-03/11 2024
  • 21/10-27/10 2024
  • 14/10-20/10 2024
  • 07/10-13/10 2024
  • 30/09-06/10 2024
  • 23/09-29/09 2024
  • 16/09-22/09 2024
  • 26/08-01/09 2024
  • 19/08-25/08 2024
  • 12/08-18/08 2024
  • 05/08-11/08 2024
  • 29/07-04/08 2024
  • 15/07-21/07 2024
  • 08/07-14/07 2024
  • 01/07-07/07 2024
  • 24/06-30/06 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 26/02-04/03 2018

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!