De trend in de zwerfautowereld volgend brengt LMC twee nieuwe instapmodellen op de markt. De half integrale Element T 668G en de T 758G lijken met het exterieur helemaal niet op een goedkope versie en dat kan men al evenmin van het interieur zeggen. De fabrikant uit Sassenberg heeft al meer dan 60 jaar ervaring in de sector, hij weet dus waar de klanten naar uit kijken.
De 2 nieuwkomers T 668G en de T 758G zijn populaire halfintegrale gebouwd op een Fiat Ducato met een MTM van 3.5 ton. Het exterieur onderscheidt zich van zijn oudere broers door de moderne decorstukken op de wanden en de nieuw gevormde snoet met groot dakvenster boven stuurcabine, ook het achterfront is vernieuwd. Met hun respectievelijke lengtes van 6,98 m en 7,41 m voor de T 758G en 2,32 m breed behoren ze beslist niet tot compacte zwerfauto’s, ze bieden echter meer wooncomfort. Het interieur is wat lichter uitgevoerd en zoals we van LMC gewoon zijn keurig afgewerkt. Beide wagens hebben een ruime zitgroep met zijzitbanken tegen de wanden iets wat meer en meer wordt toegepast. Zo kan men grotere bovenkasten hangen en met het samengeklapt tafelblad heeft men een betere doorgang van en naar de stuurcabine. Veel aandacht werd besteed aan de meubelen om er meer bergvakken in te bouwen. De fabrikant heeft een bredere buitendeur geplaatst om comfortabeler in en uit de wagen te kunnen. Door de opstelling van de zitgroep en het 2,12 m hoog interieur krijgt men een ruim uitzicht. Een schuifdeur sluit de slaapkamer en sanitair af van de woonkamer. De keuken bevindt zich zowat tussen beide afdelingen. Met een beetje goede wil heeft ze een L vorm. In het aanrecht zijn drie kookvuren geïntegreerd met een afdekplaat, ernaast is het ovaalvormig spoelbakje. Onderaan zijn 3 laden met brede handgrepen en geïntegreerde sluiting plus een koelkast. Achteraan zijn 2 enkele bedden van 2,08 x 0,8 m ondergebracht. Optioneel kan men een hefbed bestellen. Zoals alle kampeerauto’s en caravans van LMC hebben de nieuwelingen een 12 jaar waterdichtheid garantie.