Inhoud blog
  • Gelukkig staat er een huis naast
  • Successen van Niesmann-Bischoff
  • In Frankrijk
  • Lage-emissiezones Frankrijk
  • Frankrijk
  • De nieuwe Subaru
  • een nieuwe reeks Etrusco Base
  • Frankrijk
  • Een laadplein in Kortenberg
  • Een oude stadspoort
  • Goed om weten
  • OP weg naar het salon van Düsseldorf
  • Carav
  • Een sterke brug
  • Speed Pedelecs
  • Andere stijl
  • De nieuwe kachel van Truma
  • Eens een stadspoort
  • Mistig weer
  • Gevaar voor bosbranden
  • Camperbus met hefdak
  • Kamperen in China
  • Achteruit kijken is noodzakelijk
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Startpagina !
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Caravan en Zwerfauto nieuws
    Weetjes over caravans en zwerfauto's
    18-05-2025
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Frankrijk
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    18-05-2025 om 19:19 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een laadplein in Kortenberg

    Kortenberg, 16 mei 2025 – D’Ieteren Energy heeft een belangrijke mijlpaal bereikt in zijn missie om duurzame mobiliteit toegankelijker te maken. Op de site van het recent geopende D’Ieteren House in Kortenberg werd zopas het tweede grootste semi-publieke laadplein van België in gebruik genomen.

    Met maar liefst 78 dubbele Alfen-laadpalen – goed voor in totaal 156 laadpunten – biedt het nieuwe laadplein voldoende capaciteit om een groot aantal elektrische voertuigen gelijktijdig op te laden. Op langere termijn wordt het plein nog uitgebreid met een intelligente load-balancing-functie. De installatie staat alvast open voor iedereen: werknemers, bezoekers, klanten én voorbijgangers kunnen er dus terecht voor een vlotte en betrouwbare laadsessie.

    Toegankelijkheid en gebruiksgemak centraal

    “Het nieuwe laadplein in Kortenberg – dat mede gefinancierd werd door de Europese Unie – is een toonbeeld van onze visie: slimme en duurzame energieoplossingen die écht iets betekenen voor mens en maatschappij,” zegt Tangi Merckx, CEO van D’Ieteren Energy. “We willen elektrisch rijden niet enkel aanmoedigen, maar ook faciliteren. Dat doen we door te investeren in toegankelijke infrastructuur op strategische locaties en door in te zetten op slimme en duurzame energieoplossingen die een cruciale rol spelen in de transitie naar elektrische mobiliteit.”

    Het laadplein, dat ook nog 10 (8 ter hoogte van de D’Ieteren Patio en twee ter hoogte van Audi Approved plus/My Way) dubbele laders langsheen de Leuvensesteenweg telt, is volledig geïntegreerd in de duurzame, toekomstgerichte architectuur van D’Ieteren House, het nieuwe hoofdkwartier van de groep. De laadstations kregen een strategische plaats op verschillende delen van het terrein. De technologie van Alfen staat garant voor betrouwbaarheid, gebruiksgemak en compatibiliteit met alle courante elektrische voertuigen.

    Vooruitblik: snelle laadinfrastructuur en uitbreiding

    De opening van het laadplein is echter slechts de eerste stap. D’Ieteren Energy heeft al plannen klaar voor verdere uitbreiding. In de nabije toekomst wordt ook een mogelijkheid tot snelladen toegevoegd, voor gebruikers die hun batterij in korte tijd willen bijladen. En ook ter hoogte van de nieuwe VDFin-gebouwen die nog in volle opbouw zijn, komt er een extra cluster van nog eens 52 semi-publieke laadpunten, op termijn uitbreidbaar met nog eens 14 dubbele laders.

    Deze uitbreidingen kaderen in een bredere strategie van D’Ieteren Energy om zijn laadnetwerk versneld uit te bouwen, zowel op eigen sites als via samenwerkingen met publieke en private partners. Zo wil het bedrijf inspelen op de snelgroeiende vraag naar betrouwbare laadinfrastructuur in België, waar de elektrificatie van het wagenpark steeds meer op kruissnelheid komt.

    Duurzame energie voor een duurzame toekomst

    Naast gebruiksgemak en capaciteit, hecht D’Ieteren Energy ook veel belang aan duurzaamheid. De stroom die via het laadplein geleverd wordt, is 100% afkomstig van hernieuwbare bronnen. De integratie met lokale zonne-energieproductie en slimme laadsystemen zorgt bovendien voor een optimale benutting van energie en netcapaciteit.

    “Duurzame mobiliteit vraagt om meer dan alleen elektrische wagens. Het gaat ook om de energie die ze aandrijft, de manier waarop die opgewekt en verdeeld wordt, en hoe we ons als maatschappij aanpassen aan deze nieuwe realiteit,” aldus Tangi Merckx. “Met dit laadplein tonen we hoe een slimme combinatie van technologie, infrastructuur en visie kan leiden tot concrete vooruitgang.”
    Meer info: Dirk Steyvers
    PR Manager Škoda & Mobility brands, D'Ieteren dirk.steyvers@dieteren.be

    18-05-2025 om 19:17 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-05-2025
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een oude stadspoort
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    14-05-2025 om 20:33 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Goed om weten

    Aanwijzingen voor voertuiggewichten en gewichtsgerelateerde informatie

    Elke kampeerauto, elke gesloten bestelwagen en elke caravan is door de fabrikant ontworpen voor een technisch toelaatbare totale massa die tijdens de reis niet mag worden overschreden. De wettelijke voorschriften voor voertuiggewichten zijn opgenomen in de Uitvoeringsverordening (EU) 2021/535 van de Commissie van 31 maart 2021, die uniform van toepassing is binnen de Europese Unie, waarvan wij de belangrijkste inhoud voor u hebben samengevat. Lees de volgende toelichtingen en opmerkingen aandachtig door. Deze zijn vooral belangrijk om rekening mee te houden bij het kiezen van uw voertuig en het configureren van optionele uitrusting. Ook hierin ondersteunen onze retailpartners u graag.

    1. De technisch toelaatbare totale massa (beladen)

    De "technisch toelaatbare totale massa" is het maximale gewicht dat uw voertuig mag hebben tijdens het rijden wanneer het beladen is. Houd er rekening mee dat het overschrijden van de technisch toegestane totale massa tijdens het rijden een veiligheidsrisico kan vormen en in veel Europese landen met boetes kan worden bestraft. Wij raden u daarom aan om uw voertuig voor elke rit te wegen en ervoor te zorgen dat de technisch toegestane totale massa wordt aangehouden. Informatie over de technisch toegestane totale afmetingen voor elke plattegrond vindt u in de technische gegevens.

    2. De massa in rijklare toestand

    De "massa in rijklare toestand" komt over het algemeen standaard overeen met het gewicht van het lege voertuig, volgens de specificaties van de fabrikant, en omvat volgens de wettelijke definitie voor campers en gesloten bestelwagens de brandstoftank die voor ten minste 90% gevuld is, de massa van de bestuurder, die forfaitair met 75 kg in aanmerking wordt genomen, de brandstof en vloeistoffen en de massa van de carrosserie, de bestuurderscabine, de trekhaak (indien standaard gemonteerd) en de bandenreparatieset.

    In het geval van caravans omvat de massa in rijklare toestand de massa van het voertuig dat is uitgerust met de standaarduitrusting volgens de specificaties van de fabrikant, inclusief de vloeistoffen, de massa van de carrosserie, extra trekhaken (indien standaard gemonteerd) en de bandenreparatieset.

    De massa in rijklare toestand voor elke plattegrond vindt u in de technische gegevens.

    Houd er rekening mee dat de informatie over de massa in rijklare toestand in de technische gegevens berekende waarden zijn uit de typegoedkeuringsprocedure. Deze zijn onderworpen aan wettelijk toegestane toleranties tot ± 5%, die een directe invloed kunnen hebben op het resterende laadvermogen van het individuele voertuig.

    Voorbeeld:

    Massa in rijklare toestand volgens technische gegevens: 2.939 kg
    Wettelijk toegestane tolerantie van ± 5 %: ± 147 kg
    Wettelijk toegestane overspanning in rijklare toestand 2.792 tot 3.086 kg

    Informatie over de wettelijk toegestane overspanning van de massa in rijklare toestand is ook te vinden in de technische gegevens.

    Aangezien het optreden van wettelijk toegestane toleranties een directe invloed heeft op het resterende laadvermogen van het individuele voertuig, moet met deze toleranties al bij de configuratie van het voertuig rekening worden gehouden.

    Voorbeeld:

    Als het voertuig in het bovenstaande voorbeeld wettelijk toegestane toleranties van +1% voor de massa in rijklare toestand heeft, neemt de massa in rijklare toestand toe van 2.939 kg naar 2.968,4 kg, waardoor het laadvermogen van het voertuig met 29,4 kg afneemt.

    3. De werkelijke massa van het voertuig en de standaard/optionele uitrusting

    De "werkelijke massa van het voertuig" omvat de massa in rijklare toestand en de optionele uitrusting die af fabriek is geïnstalleerd.

    "Standaarduitrusting" verwijst naar de basisconfiguratie van een voertuig dat is uitgerust met alle wettelijk vereiste functies. Dit omvat ook alle standaard uitrustingsonderdelen. Details over de standaarduitrusting vindt u in onze configurator.

    "Speciale uitrusting" betekent alle uitrusting die niet tot de standaarduitrusting behoort en die in de fabriek onder verantwoordelijkheid van de fabrikant aan het voertuig is bevestigd en door de klant kan worden besteld. Andere accessoires die door de fabrikant, de handelspartner of uzelf zijn geïnstalleerd nadat het voertuig af fabriek is afgeleverd, vallen echter niet onder speciale uitrusting. In onze configurator vindt u ook informatie over de optionele uitrusting die in de fabriek kan worden besteld.

    Houd er rekening mee dat de installatie van optionele uitrusting altijd het laadvermogen vermindert (zie hoofdstuk 5). De maximale massa van de speciale uitrusting die voor welke plattegrond kan worden geselecteerd, vindt u in de informatie op de respectievelijke plattegronden (zie hoofdstuk 6.).

    4. De massa passagiers / het maximale aantal slaapplaatsen

    In het geval van campers en bestelwagens wordt de massa van passagiers berekend op basis van het toegestane aantal personen in de rijmodus, dat voor elke plattegrond in de technische gegevens wordt weergegeven. Voor elke passagier wordt een vast tarief van 75 kg in rekening gebracht, ongeacht hoeveel de passagiers daadwerkelijk wegen. Aangezien de bestuurder echter al in een rijklare staat in de massa is meegeteld, wordt hij niet opgenomen in de massa passagiers. Voor een voertuig met een toegestaan aantal personen in rijmodus van 4 is de massa van passagiers dus 225 kg (3*75 kg).

    Voor caravans wordt in de technische gegevens ook het aantal slaapplaatsen per plattegrond weergegeven. Een afzonderlijke massa die in aanmerking moet worden genomen bij de berekening van de gewichten van het voertuig is echter niet het gevolg van het aantal slaapplaatsen. Het aantal slaapplaatsen in caravans is echter doorslaggevend voor de berekening van het zogenaamde minimale laadvermogen (zie nummer 5.).

    5. Het laadvermogen en het minimale laadvermogen

    In het geval van campers en bestelwagens verwijst het "laadvermogen" naar het verschil tussen de technisch toegestane totale massa met belading en de massa in rijvaardigheid, vermeerderd met de massa van de passagiers en de massa van de optionele uitrusting.

    In het geval van caravans wordt het laadvermogen berekend door de massa in rijklare toestand en de massa van de optionele uitrusting af te trekken van de technisch toelaatbare totale massa.

    Uitvoeringsverordening (EU) 2021/535 schrijft een vast "minimaal laadvermogen" voor door HOBBY gebouwde voertuigen voor bagage en andere items voor die geen deel uitmaken van de in de fabriek geïnstalleerde optionele uitrusting. Dit is om ervoor te zorgen dat u persoonlijke bagage en voedsel (bijv. kleding, toilet- en keukenapparatuur, voedsel, kampeeruitrusting of speelgoed) kunt vervoeren zonder de technisch toegestane totale massa te overschrijden wanneer u geladen bent.

    Voor campers en bestelwagens die door HOBBY zijn gebouwd, wordt dit minimale laadvermogen berekend aan de hand van de volgende formule:

    Minimumlaadvermogen in kg ≥ 10* (n + L)
    n = maximumaantal passagiers plus de bestuurder en
    L = totale lengte van het voertuig in meters.

    Voorbeeld: Voor een camper met 4 goedgekeurde zitplaatsen en een lengte van 7 m is het minimale laadvermogen 110 kg (10*[4+7]).

    In het geval van caravans daarentegen wordt het wettelijk voorgeschreven minimale laadvermogen berekend op basis van het maximale aantal slaapplaatsen:

    Minimumlaadvermogen in kg ≥ 10* (n + L)
    n = maximumaantal slaapplaatsen en
    L = carrosserielengte van het voertuig in meters.

    Voorbeeld: Voor een caravan met 3 slaapplaatsen en een opbouwlengte van 5,5 m is het minimale laadvermogen 85 kg (10*[3+5,5]).

    Dit minimale laadvermogen mag niet worden onderschreden bij het configureren van uw voertuig. Als de werkelijke voertuigmassa door de keuze van de optionele uitrusting zodanig toeneemt dat er niet meer voldoende vrije massa voor de passagiers is (alleen bij campers en gesloten bestelwagens) en het minimale laadvermogen tussen de werkelijke voertuigmassa en de technisch toegestane totale massa, kunt u afhankelijk van de indeling een toename van de voertuigbelasting (toename van de technisch toegestane totale massa) selecteren en/of de optionele uitrusting deselecteren. Anders kunt u het configuratie- en bestelproces niet voortzetten.

    Controleer indien nodig samen met uw HOBBY-dealer of de technisch toegestane totale massa wiskundig niet wordt overschreden, d.w.z. dat er voldoende vrije massa is voor de passagiers (alleen voor campers en bestelwagens) en het minimale laadvermogen.

    6. De maximale massa voor optionele uitrusting

    Om ervoor te zorgen dat de technisch toegestane totale massa van het voertuig, rekening houdend met de massa in rijklare toestand, de massa van passagiers (alleen voor campers en bestelwagens) en het wettelijk voorgeschreven minimale laadvermogen, niet wordt overschreden door de installatie van optionele uitrustingen, heeft HOBBY de installatie van speciale uitrustingen beperkt en een "maximummassa voor speciale uitrusting" van de kant van de fabrikant vastgesteld.

    Voor kampeerauto's en bestelwagens wordt dit in eerste instantie berekend door de massa in rijklare toestand, de massa van de passagiers en het minimale laadvermogen af te trekken van de technisch toegestane totale massa. In het geval van caravans wordt dit berekend door de massa in rijklare toestand en het minimale laadvermogen af te trekken van de technisch toelaatbare totale massa.

    Aangezien de massa in rijklare toestand een berekende waarde is die is onderworpen aan wettelijk toegestane toleranties tot ± 5% en het optreden van deze toleranties kan leiden tot een feitelijke onderbieding van het minimumlaadvermogen, worden de wettelijk toegestane toleranties uit voorzorg ook opgenomen in de maximummassa voor optionele uitrustingen. Er wordt ook rekening gehouden met speciale uitrustingskenmerken van landvarianten/speciale modellen die niet tot de standaarduitrusting behoren.

    Informatie over de maximale afmetingen voor optionele uitrusting vindt u voor elke plattegrond in de technische gegevens.

    Meer info: www.hobby.com

    14-05-2025 om 20:29 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-05-2025
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OP weg naar het salon van Düsseldorf
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    13-05-2025 om 20:51 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Carav
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    CARAVAN SALON 2025: Vrijheid op vier wielen is hier thuis

    's Werelds grootste caravanervaring

    13-05-2025 om 20:47 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 26/05-01/06 2025
  • 19/05-25/05 2025
  • 12/05-18/05 2025
  • 05/05-11/05 2025
  • 28/04-04/05 2025
  • 21/04-27/04 2025
  • 14/04-20/04 2025
  • 07/04-13/04 2025
  • 31/03-06/04 2025
  • 24/03-30/03 2025
  • 17/03-23/03 2025
  • 10/03-16/03 2025
  • 24/02-02/03 2025
  • 17/02-23/02 2025
  • 10/02-16/02 2025
  • 03/02-09/02 2025
  • 13/01-19/01 2025
  • 06/01-12/01 2025
  • 30/12-05/01 2025
  • 23/12-29/12 2024
  • 16/12-22/12 2024
  • 09/12-15/12 2024
  • 02/12-08/12 2024
  • 25/11-01/12 2024
  • 18/11-24/11 2024
  • 04/11-10/11 2024
  • 28/10-03/11 2024
  • 21/10-27/10 2024
  • 14/10-20/10 2024
  • 07/10-13/10 2024
  • 30/09-06/10 2024
  • 23/09-29/09 2024
  • 16/09-22/09 2024
  • 26/08-01/09 2024
  • 19/08-25/08 2024
  • 12/08-18/08 2024
  • 05/08-11/08 2024
  • 29/07-04/08 2024
  • 15/07-21/07 2024
  • 08/07-14/07 2024
  • 01/07-07/07 2024
  • 24/06-30/06 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 26/02-04/03 2018

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!