Inhoud blog
  • Leuker met een boot
  • Opletten in Spanje
  • Een mooie hoek
  • Subaru valt in de smaak
  • Waarom?
  • Zwerfauparkeerplaats reserveren
  • Achter de bloemen
  • De nieuwe ITrend van Dethleffs
  • Veel verschillende
  • Een nieuwe versie van een Niesmann-Bisschoff
  • Opgepast !!
  • Rijdt niet te snel !!!!!
  • niet te snel rijden
  • Hobby caravans in de kijker
  • Feest in de stad
  • Fietsen in Belgiê
  • Een oude granaat werper
  • Een knappe Chausson
  • Opgepast met motorhelmen
  • 1000 jaar oud
  • Nieuwe halfintegraal Frankia Now
  • Prachtig uitzicht
  • Meer elektrische wagens
  • Mooie gevels
  • Tabbert Pantiga
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Startpagina !
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Caravan en Zwerfauto nieuws
    Weetjes over caravans en zwerfauto's
    29-08-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.voor meer bomen

    Voor een beter bos

    Op 23 november 2019 hebben Albert Märkl en een aantal betrokken kampeerders de vereniging "WOHNmobil für Klimaschutz e.V." opgericht in Niedernhausen, Hessen. De inschrijving in het verenigingen register van Wiesbaden vond plaats op 11 december 2019. De non-profit status van de vereniging werd officieel erkend op 8 juni 2020. Het doel van de vereniging is om bij te dragen aan het behoud van een gezond en verfrissend gemengd bos en tegelijkertijd bij te dragen aan het verminderen van de CO2-concentratie in onze atmosfeer. Alle clubleden betalen een jaarlijkse contributie, die wordt berekend op basis van de kilometers die ze in het betreffende jaar met de caravan of zwerfauto hebben gereden. Concreet betalen ze 1 cent per kilometer, tot een maximum van 100 euro per jaar. Met de maximale jaarlijkse bijdrage van 100 euro kan elk individu tot 20 klimaatbestendige bomen per jaar planten en deelnemen aan actieve natuur- en klimaatbescherming.

    Albert Märkl, initiatiefnemer en oprichter van de vereniging "WOHNmobil für Klimaschutz e.V." wil niet discussiëren, maar handelen. Hij is een fervent kampeerauto bezitter en brengt zijn vrije tijd graag door in de natuur. Zelfs als hij in een bosrijke omgeving woont, is de slechte staat van het bos hem niet ontgaan. Bezorgd over de natuurlijke omgeving, thuis en in zijn vrije tijd, besloot hij een vereniging op te richten en een actieve bijdrage te leveren aan het redden van het bos en het beschermen van het klimaat.
    Met een beetje trots kijkt Märkl naar wat er tot nu toe is bereikt en stelt het volgende: `` Wij, de leden van de vereniging zijn eigenaren van caravans, zwerfauto’s en kampeerliefhebbers uit alle delen van Duitsland en de aangrenzende Europese landen, die niet alleen een gemeenschappelijke hobby en een gemeenschappelijke passie delen, maar ook zorg voor onze natuur en ons klimaat. In de korte tijd na de oprichting van de vereniging telt de vereniging momenteel 101 leden die al 1.100 euro aan donaties hebben opgebracht en 220 bomen hebben geplant.
    Omdat tijd van essentieel belang is: op de homepage www.wohnmobil-fuer-klimaschutz.de, CO2-berekeningen op basis van reisactiviteiten met een zwerfauto, fragmenten uit publicaties van het federale ministerie van Voedsel en Landbouw en de droogte monitor van het Helmholtz Instituut voor Milieubescherming www. ufz.de presenteerde duidelijk de zorgwekkende situatie van het bos.

    Albert Märkl en zijn verenigingsleden willen verantwoordelijkheid tonen en tegenmaatregelen nemen. Alle clubleden betalen een jaarlijkse contributie, die wordt berekend op basis van de kilometers die ze in het betreffende jaar met de kampeerauto of caravan of ander vergelijkbaar voertuig hebben gereden. Concreet betalen ze 1 cent per kilometer, tot een maximum van 100 euro per jaar. Met een maximale jaarlijkse bijdrage van 100 euro kan elk individu tot 20 klimaatbestendige bomen per jaar planten en deelnemen aan actieve natuur- en klimaatbescherming.
    “Met onze acties leveren we een bijdrage aan het behoud van een gezond en verfrissend gemengd bos en tegelijkertijd een bijdrage aan het verminderen van de CO2-concentratie in onze atmosfeer. Zodat we ook in de toekomst kunnen blijven genieten van de ongerepte en ontspannende natuur tijdens onze reizen ”, beschrijft Märkl deze missie. "Het geld van onze leden en sponsors stroomt naar specifieke campagnes, zodat alle clubleden en donateurs transparant kunnen begrijpen hoeveel bomen waar in Duitsland zijn geplant met de bijdragen."
    Geïnteresseerden kunnen meer informatie vinden op de homepage van de vereniging www.wohnmobil-fuer-klimaschutz.de





    29-08-2020 om 19:45 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-08-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Opal Motorhomes stopt er mee
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Merci et Adieu Opale Kampeerauto’s


    "Opale Motorhomes" zal zijn deuren sluiten op 31 augustus 2020
    Hélène Flament gaat om persoonlijke redenen failliet
    Een 17-jarige samenwerking met Concorde eindigt
    Hélène Flament, al jarenlang handelspartner van Concorde, geeft haar perfect geleide bedrijf “Opale Motorhomes” op 31 augustus 2020 op om persoonlijke redenen na bijna 20 jaar in de industrie.
    "Opale Motorhomes" werd opgericht in 2009 met het concept van een bedrijf dat uniek is in Frankrijk en dat zich voor 100 procent heeft geconcentreerd op de verkoop en technische ondersteuning van luxe kampeerauto's. Met deze prioriteit heeft "Opal Motorhomes" in heel Europa een bijzondere reputatie en speciale knowhow verworven, waarbij rekening wordt gehouden met de bijzondere kenmerken van luxe kampeerauto’s en te allen tijde wordt voldaan aan de wensen van veeleisende klanten.
    Naast de verkoop van nieuwe en gebruikte voertuigen met een bijbehorende showroom, completeerden een accessoire winkel en een eersteklas werkplaats het bedrijfsportfolio. Bekwame medewerkers vertegenwoordigden Concorde eersteklas op het gebied van verkoop en technologie in Frankrijk. Het verlies van dit partnerschap weegt zwaar.
    Om het ontstane gat op korte termijn te dichten en een vlotte ondersteuning voor Franse Concorde-klanten te garanderen, treden de volgende naburige Concorde-partners in met uitgebreide service en onderhoud. Voor België is dit

                    Alpha Motorhomes N.V

                   Kapelanielaan 13A

                    9140 Temse

                    Fon +32 3771 1835

                    Fax +32 3711 0829

                    info@alphamotorhomes.be

                    www.alphamotorhomes.be

    27-08-2020 om 21:05 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Carthago op Mercedes Sprinter

     

    C-Tourer en C-Compactline.

    De succesvolle reeks van Carthago is nu ook op Mercedes Sprinter te bekomen. Gelijktijdig zijn er vele details verbeterd.

    Niettegenstaande zijn lagere prijs heeft de C-Tourer alle kwaliteiten van zijn duurdere broeders. Opvallend is het Mercedes Sprinter basisvoertuig dat nu ook in deze reeks geïntegreerd is. Dat vertaalt zich tot een nog beter comfort niveau, zowel voor de integrale als voor de halfintegrale, daarbij zijn nog alle assistentie systemen en camera van de Sprinter inbegrepen.

    Vier indelingen.

    Voor zowel de integrale als de halfintegrale zijn er vier indelingen op Mercedes te bekomen. Opvallend bij de types 2021 is het glanzend koetswerk met nieuwe decorstukken. Vanaf de koplampen vertrekt een meerkleurige schuinoplopende sierlijn tot onder het laatste venster van de zijwand. Het achterfront is volledig nieuw en bestaat uit 4 delen. Bij een eventuele schade is het eenvoudiger en goedkoper om te herstellen want niet heel het front moet vervangen worden. Ook de achterlichten zijn mooi geïntegreerd. Voor wat meer euro’s kan men de Full-LED schijnwerpers met dagrijlichten bekomen.

    Interieur

    Voor het interieur hebben de ontwerpers van Carthago heel wat vernieuwingen bedacht. Andere leuke wandbekledingen, de L zitgroep met een slim gevormde uit draaibaar schoenvak, elegante baldakijnen, met stof verborgen luidsprekers, een andere tv kast voor een 32 duim vlakscherm tv zijn zoal de voornaamste zaken die het leven aan boord aangenamer maken. Als het donker is geeft de vloerverlichting aan de zitgroep en de keuken de indruk dat ze net boven de vloer zweven. Met wat herschikken is er nu meer bewegingsvrijheid in de natte cel en de nieuwe uittrekbare trap om in het bed te geraken spaart gewicht. De dubbele bodem, een specialiteit van Carthago, zit soms zo vol dat men aan een deel van de lading niet meer aankan. In enkele types zijn nu aan beide kanten van de zwerfauto kofferdeksels om het probleempje op te lossen.

    C-Compactline

    Bij de C-Compactline heeft Carthago net zoals bij de C-Tourer vergelijkbare veranderingen doorgevoerd. Voor deze integrale is het instrumentenbord aangepast en loop optisch breder uit tot naast de chauffeur en de bijzitplaats. Achterin boven de bedden zijn bredere schappen met een verchroomde stootrand. De LED licht installatie werd knap uitgekiend om delen te doven of te dimmen en boven de tafel voor een helder licht te zorgen.

    Meer inlichtingen www.carthago.com













    27-08-2020 om 19:58 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-08-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kamperen en een mondmasker

    Mondkapjes en je gezondheid

    Kamperen heeft dank zij de Corona pandemie een enorme uitbreiding genomen. In zekere zin is het redelijk veilig omdat men meestal in eigen rollend huisje vertoefd met dezelfde gezinsleden. De vakantie is bijna gedaan en nu komt de “grijze golf” langzaam in beweging. Veel van deze vakantiegangers behoren tot de risicogroep. Zij moeten wel iets voorzichtiger zijn en zich zo goed mogelijk houden aan de veiligheidsvoorschriften. Afstand houden is noodzakelijk, het mondmasker echter is evenzeer van groot belang om de Corona af te weren zoals u kunt lezen in onderstaande nieuwsbrief.

    Bijna iedereen met mondmasker
    Ik ben pas op bezoek geweest in België en het viel mij op dat iedereen daar op straat een mondkapje draagt. Ook in ons land dragen steeds meer mensen een mondkapje in het openbaar. Als je gebruik wilt maken van het openbaar vervoer is een mondkapje zelfs verplicht. Sommige mensen vragen zich af of een mondkapje nu echt zin heeft. Anderen maken zich weer zorgen dat een mondkapje de gezondheid negatief kan beïnvloeden. Een pas gepubliceerde studie wees uit dat het ene mondkapje het andere niet is. In deze nieuwsbrief bespreken we de details.


    FFP
    Mondmaskers kunnen ook een FFP1-, FFP2-. en FFP3-rating hebben. FFP staat voor Full Tace Protection of wel volledige gezichtbescherming. Bij FFP1 wordt 80% van de kleine deeltjes uit lucht gefilterd, bij FFP2 is dat 94% en bij FFP3 zelfs 99%. Een chirurgisch masker is vaak FFP1, terwijl een KN95 met gemak een FFP2 score haalt.

    Medisch of niet medisch.
    Sommige mondmaskers zijn goedgekeurd voor medisch gebruik. Hierbij wordt er naast het beschermen van de patiënten ook rekening gehouden met de bescherming van de zorgverlener zelf. Chirurgische mondmaskers van het type IIR kunnen medisch goedgekeurd zijn, maar beschermen niet volledig. Daarom pleiten onderzoekers ervoor om medische KN9-filters te reserveren voor alleen professionele hulpverleners. Een KN95 masker haalt praktisch alle deeltjes uit lucht. Een studie toonde aan dat 9 van de 278 medici die een KN95 masker droegen geïnfecteerd geraakten, terwijl dat er zonder mondmasker 10 van de 213 waren.

    Goed, beter en best.
    Een zeer recente studie stelde vast dat een op maat gemaakt KN95-masker het beste werkt, gevolgd door een chirurgisch type. Een mondkapje van fleece beschermde niets, een bandana en zelfgebreid mondmaker amper. Een mondmasker van katoen beschermde een beetje, maar vooral wanneer het was voorzien van meerdere lagen. Het verschil tussen chirurgische en KN95-mondmaskers is relatief klein als het om bescherming tegen luchtwegvirussen gaat. Een chirurgisch mondkapje is wel een stuk goedkoper en comfortabeler.

    Mondmasker plicht.
    Hoewel in de omliggende landen een mondkapjes plicht geldt, is het niet zo in Nederland. Het RIVM heeft zich hierbij op gebaseerd op Noors onderzoek waaruit zou blijken dat mondkapjes geen zin hadden. De onderzoekers hebben intussen hun mening bijgesteld en raden nu wel aan om vooral een mondkapje te dragen in het openbaar. Enkele groten steden hebben dit op drukke plaatsen al verplicht ingesteld.

    Hoe een mondmasker gebruiken.
    De meest gemaakte fout is dat de mensen hun mondmasker aan de buitenkant aanraken. Dit is onverstandig, aangezien hier juist vele ziekteverwekkers in kunnen zitten die je kunnen besmetten. Raak het master dus niet aan tijdens het dragen en was na het afzetten goed je handen. Tijdens het afzetten is het belangrijk om de buitenkant van het mondkapje niet met de vingers aan te raken.

    Kun je maskers hergebruiken?
    Chirurgische en KN95-mondmaskers zijn gemaakt voor eenmalig gebruik, onderzoekers rade profesionals dan ook aan om je hieraan te houden.Omdat elke keer vernieuwen zeer kostbaar kan zijn voor de normale mensen  en het extreem belastend is voor het milieu, opperen onderzoekers dat je een mondmasker na 14 dagen weer kunt hergebruiken. De bescherming van de zelfgemaakte stoffen loopt na enkel malen wassen met 20% terug.

    Conclusie
    Het gebruik van mondmaskers is volgens de laatste stand van zaken in de medische literatuur zinvol. Chirurgische mondkapjes hebben de voorkeur, omdat de ademhaling het minst in de weg zitten. Tijdens heftige fysieke inspanningen zoals sport kun je beeter geen mondmasker dragen. Het dragen van mondkapjes is alleen effectief als er ook andere hygiënemaatregelen in acht worden genomen.

    Een gezonde groet
    Juglen Zwaan

    25-08-2020 om 20:16 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-08-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Chausson beperkt zijn gamma

    Chausson krimpt zijn gamma een beetje in.

    De Franse fabrikant vermindert zijn modellen van 28 naar 17 types. Buiten de enige kampeerauto van ruim 7,5 m beperkt Chausson zijn aanbod tot kortere succesvolle wagens. Uitzonderingen echter maken de regel, want 2 nieuwelingen 777 GA en de 788 twee bijna identieke half integralen zijn 7,2 m lang. Het verschil zit hem in de bedden, ofwel enkele bedden of een eilandbed. Een ruimtelijke indruk van het interieur bekomt men door de 2 zijbanken van de zitgroep en het samen klapbare tafelblad. Veel licht wat het effect nog verhoogd komt door het dakvenster boven de stuurcabine. Eventuele passagiers kunnen overnachten in het elektrisch bediend hefbed. In het in lichte kleur gehouden interieur past het houtdecor zeer mooi. De keuken met een 3 pitgasvuur en brede laden is goed uitgerust. De badkamer met afzonderlijke douchecel laat zich van het woongedeelte afschermen. Onder de bedden is de garage 1,2 m hoog waardoor er voldoende plaats is om normale fietsen mee te nemen.

    Eenvoudiger om te kiezen.

    Voor de klanten wordt het iets eenvoudiger om een keuze te doen. De nieuwe kampeerauto’s zijn in drie uitvoeringen te verkrijgen. Basisvoertuigen zijn te kiezen tussen een Fiat Ducato 120 pk of Ford 130 pk met manuele versnellingsbak. Als standaard uitrusting noemen we enkele comfort en veiligheid toebehoren zoals het panoramadakvensters, luchtkoeler, TV voorbereiding en snelheidregelaar. De prijzen afhankelijk van de toebehoren liggen rond de 54.000 euro. Daarmee is de lijst nog niet af want tegen meer betaling kan men op Fiat Ducato de toch al bekende automaat met 9 versnellingen met de 140 pk motor bekomen, daarbij nog 16 duim velgen en grijze flanken. Voor Ford staat er een 6 gangen automaat met een 170 pk sterke motor op de lijst.

    We zien ook nog twee andere nieuwe half integrale onder de 7 m, de 644 met 5 zitplaatsen en 2 integrale de 648 en de 640 met ongeveer dezelfde indeling.

    Compacte zwerfauto’s

    Bij de omgebouwde bestelwagens is er ook nieuws te rapen. De V690 op Fiat Ducato heeft een elektrisch bediend hefbed, fietsgarage, dubbel opendraaiende koelkast, een nieuwe badkamer en een 120 Watt zonnepaneel. Het loont zeker om hem eens wat beter te bekijken.









    24-08-2020 om 20:18 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 26/02-04/03 2018

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!