Inhoud blog
  • Malibu unieke prestaties met zijn 4x4
  • Bij duisternis lichte kleren dragen.
  • Winterbanden voor de winter
  • In de sneeuw
  • Opgepast met winterbanden
  • Achteruit kijken is noodzakelijk
  • Brommobielers opgepast
  • Inschrijvingen kampeerauto's
  • Open deurdag Bij Nismann-Bischoff
  • Het loont om eens naar de top te rijden
  • Nieuwe Carthago's voor 2025
  • Een stevige brug
  • Hobby met rolstoel
  • Vakwerhuizen
  • Elektrische auto's
  • Op weg in Frankrijk
  • Verkeersdoden gedaald
  • Jong geleerd is oud gedaan
  • Veel gewonden bij de e-steppers
  • Prachtige kerktoren in Joinville
  • De nieuwelingen van LMC
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Startpagina !
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Caravan en Zwerfauto nieuws
    Weetjes over caravans en zwerfauto's
    14-03-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Achterom kijken
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

                                                                                   Kijk eens achterom

    14-03-2021 om 18:10 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een nieuw Carado Alkoof model

    De nieuwe Carado A132

    Compact en toch geschikt voor vier.

    Carado breidt zijn reeks uit met een 5,95 m lang compact alkoof type A 132, met zijn korte wielbasis is hij zeer wendig. Voor de bewoners heeft hij twee vaste bedden. Daarbij heeft hij nog een garage voor een fiets en grote bagage. Meer fietsen zullen op een fietsrek achteraan moeten. Voor wie zich niet stoort aan de uit de kluiten gewassen alkoof is de A 132 uiterst geschikt voor een gezin met twee kinderen, bovendien valt de aankoopprijs nog best mee.

    Het is logisch dat een zwerfauto in deze prijsklassen niet met de nieuwste en dure technische snufjes is uitgevoerd. Toch zit de constructie degelijk in mekaar en  is keurig afgewerkt. Er kunnen alvast 2 gasflessen mee. Om de watertank onderaan te isoleren moet men wel wat euro’s opleggen.

    Via een noodzakelijk opstapje komt men in het interieur. De fabrikant heeft voor de A 132 een Fiat Ducato met een ladder chassis gekozen, met als voordeel dat men een vlakke vloer van voor tot achter heeft. Met het zicht naar de open alkoof heeft men een enorm ruimtelijk gevoel.  Het meubilair in donker houtdecor wisselt mooi af met lichte stroken op de deuren.

    Aan bergvakken is in de A 132 geen gebrek, met het oog op het maximum laadvermogen even oppassen om ze niet allen vol te proppen.

    Om achteraan in het bed te geraken is er een uittrekbare lade die als opstap kan dienen. Zo hoeft men geen laddertje mee te nemen. Het bed is 1,4 m breed met een op een lattenbodem liggende matras. Ieder heeft een leeslamp met schakelaar en zelfs een USB stopcontact.

    Voor de algemene verlichting zorg een sliert half weggedoken LED’s. Meer ruimte is er in het 2.1 x 1.6 m grote alkoofbed met matras op een lattenbodem, men moet het echter doen zonder leeslampen, schap en venster. Een voordeel is dat de helft van de alkoofbodem bij middel van gasveren naar boven kan klappen wat de doorgang van en naar de stuurcabine gemakkelijker maakt.

    De gedraaide cabinezetels maken samen met de zitbank in de rijrichting plus de tafel een comfortabele zitgroep voor het gezin. Bij middel van een extra plank kan men de tafel 20 cm verlengen.

    In het lichte keukenaanrecht zijn 3 afdekbare kookvuren en de ronde spoelbak geïntegreerd er blijft nog wat plaats over als werkblad. Onderaan is een 113 l absorptie koelkast met ernaast nog voldoende bergruimte. Kleine keuken attributen  kunnen in de redelijk grote bovenkasten.

    Zoals we al eens elders gezien hebben heeft de badkamer een zwenkbare wand om de douchecel te vormen. We zien 2 wateraflopen, handig als de kampeerauto niet netjes waterpas staat.

    In plaats van de bekende plissé gordijnen aan de cabine ruiten heeft men een stevige gordijn gebruikt die heel het glas oppervlak kan afsluiten voor nieuwsgierige blikken.

    Standaard uitgerust is de Carado A 132 klaar om te vertrekken. Om over wat meer comfort te beschikken zijn een paar pakketten aan te raden zoals een met een luchtkussen op de plaats van de bijrijder, een luchtkoeler en geïsoleerde watertank zijn hun geld waard.

    Voor zijn prijs kan de Carado A 132 het vakantieplezier van een jong gezin niet bederven. Vier volwaardige zit- en slaapplaatsen zijn belangrijk, en voldoende plaats voor bagage. Wat minder luxe zal de vakantie pret zeker niet bederven.

    Meer informatie: www.carado.com

    Technische gegevens

    L X B X H  5,95 x 2,32 x 3,14 m

    Rijklaar 2.770 kg

    MTM 3.500 kg















    14-03-2021 om 17:59 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-03-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.fietsen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

                                 

                                                                            Fietsen tijdens de vakantie

    12-03-2021 om 17:27 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Meer elektrische fietsen

    Op 5 jaar tijd is het aantal gebruikers van een elektrische fiets verdubbeld
    Gratis parking aan stations populairste mobiliteitsmaatregel

    De elektrische fiets wordt steeds populairder. Uit een nieuwe enquête van Vias institute blijkt dat 1 Belg op de 5 vorig jaar met eentje gereden heeft. Op 5 jaar tijd is het percentage gebruikers zelfs verdubbeld en het succes zal de komende jaren alleen maar toenemen. Om het autoverkeer in steden te verminderen zijn 8 op de 10 Belgen voorstander van gratis parking bij treinstations en meer parking aan de rand van de steden. Een ruime meerderheid wil dat ook er meer op de grootste doodsoorzaken in het verkeer gecontroleerd wordt. Dat zijn overdreven snelheid, alcohol en afleiding achter het stuur.

    Voor deze 9ste editie van de jaarlijkse Nationale VerkeersONveiligheidsenquête werd een representatief staal van 6.000 personen uit de Belgische bevolking bevraagd over allerhande verkeersveiligheids- en mobiliteitstopics.
     
    1 Belg op 5 reed met een elektrische fiets
    80% van de Belgen verplaatste zich in het afgelopen jaar als bestuurder met de wagen, een jaar eerder was dat 83%. De auto blijft daarmee het populairste vervoersmiddel in ons land. Iets meer dan de helft (51%) van de Belgen gebruikte het afgelopen jaar de fiets. 39% van de Belgen reed vorig jaar met een klassieke fiets, ongeveer evenveel als de voorbije jaren.
    De elektrische fiets wordt wel steeds populairder. Vorig jaar reed 18% van de Belgen wel eens met een elektrische fiets. 5 jaar geleden was dat nog maar 9%. Het aantal respondenten dat met een speed pedelec reed is quasi verdubbeld op 2 jaar tijd, van 0,6% naar 1,1%. Jaar na jaar worden ook de voortbewegingstoestellen zoals elektrische steps of monowheels populairder. 5% van de Belgen gebruikte er vorig jaar eentje. Een jaar eerder was dat 4%.
     
    39% maakte vorig jaar gebruik van het openbaar vervoer, dat is beduidend minder dan een jaar eerder (50%).
     
    Drie kwart wil meer parkings aan de rand van de stad
    Deze enquête legt dit jaar de focus op manieren om de mobiliteit te verbeteren en de multimodaliteit te promoten.
     
    Gratis parking aan treinstations (85%), investeringen in een betere fietsinfrastructuur (82%) en meer investeren in parkeergelegenheden aan de rand van stadscentra (75%) zijn de drie maatregelen die het meeste voorstanders hebben. Door aan de rand van de stad over te stappen op openbaar vervoer richting het stadscentrum, is er veel minder autodrukte in het stadscentrum. Minder autodruk zorgt er ook voor dat mensen andere alternatieve vervoersmiddelen makkelijker gaan overwegen.
     
    72% van de respondenten is tevens voorstander van aparte tram- en busbanen voor een betere doorstroming van het openbaar vervoer. Hierdoor ondervinden de trams en bussen minder hinder van verkeersopstoppingen en kunnen ze beter hun dienstregeling respecteren. Door aparte banen zijn er normaal gezien ook minder conflicten, waardoor de verkeersveiligheid toeneemt.
     
    Autodelen stimuleren wordt door iets meer dan de helft (52%) van de Belgen positief onthaald. 17% is tegenstander. Het stimuleren van autodelen is het populairst in Brussel (58% voor, 17% tegen) en Wallonië (56% voor, 15% tegen). In Vlaanderen is het enthousiasme iets minder groot (48% voor, 19% tegen).
     
    Federaal minister van Mobiliteit Georges Gilkinet: “Mobiliteit 2.0 staat voor deelmobiliteit en efficiëntie. Zo kan je bijvoorbeeld met de auto naar het station, met de trein naar de stad en voor het laatste stuk van je verplaatsing neem je de fiets. Nooit eerder waren er zoveel vervoerswijzen die samen de weg delen. Deze Nationale VerkeersOnveiligheidsenquête van Vias toont ook aan dat we op zoeken moeten naar een nieuw evenwicht op de weg. Het is belangrijk dat elke weggebruiker zich veilig voelt, ongeacht het vervoersmiddel waarmee hij zich verplaatst. Empathie, sensibilisering en controle zijn de basis voor meer verkeersveiligheid.”
     
    Snelheid en afleiding blijven groot probleem achter het stuur
    De Nationale VerkeersONveiligheidsenquête bevraagt ook het onveilige gedrag van autobestuurders. Het percentage autobestuurders dat zegt minstens 1 keer per maand te snel te rijden blijft hoog. Dit zowel binnen de bebouwde kom (26%), buiten de bebouwde kom (33%%) als op de op autosnelwegen (28%). Maar ook verschillende vormen van afleiding zoals het instellen van je navigatiesysteem tijdens het rijden (20%), mails of berichten lezen achter het stuur (10%), niet-handenvrij bellen (8%) of een foto nemen tijdens het rijden (7%) worden vaak toegegeven.
     
    Groot draagvlak voor meer controles op gsm, alcohol en overdreven snelheid
    Er is grote eensgezindheid dat de pakkans verder omhoog moet voor gsm-gebruik achter het stuur (81% voor, 9% tegen). Het gebruik van slimme camera’s die gsm-gebruik achter het stuur kunnen detecteren, kan daarvoor een zeer nuttig hulpmiddel zijn. 
    De Belgen willen ook meer controles op rijden onder invloed van alcohol (73%, 12% tegen). Bijna 6 op de 10 Belgen (59%) wil meer trajectcontroles om de maximumsnelheid te respecteren.
    In Vlaanderen (64% voor, 22% tegen) is het draagvlak momenteel groter dan in Brussel (55% voor, 26% tegen) en Wallonië (51% voor, 28% tegen). Overal in het land zullen er dit jaar wel nieuwe trajectcontroles in gebruik genomen worden.
     
    Conclusie
    Uit de Nationale VerkeersONveiligheidsenquête van dit jaar blijkt dat de multimodaliteit stap per stap concreter wordt in België. Naast het succes van meer actieve vervoersmodi zoals de (elektrische) fiets en voortbewegingstoestellen is de trend naar meer leefbare steden met minder autoverkeer op veel plaatsen ingezet. Om hierop verder in te spelen vragen burgers onder andere om meer werk te maken van parking aan de rand van steden of gratis parking aan treinstations.
    Er is bij de bevolking ook een grote meerderheid overtuigd dat de pakkans voor afleiding, overdreven snelheid en alcohol verder omhoog moet. Nieuwe technologie kan daarbij een hulpmiddel zijn.

    Meer info: VIAS

     









    12-03-2021 om 16:01 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-03-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rustig protesteren

    Een caravan optocht in Düsseldorf

    Om 14.00 uur vindt in Düsseldorf een caravanparade plaats met een maximum van 110 door de regelgevende instanties goedgekeurde kampeerauto’s en caravans. De installatie vindt plaats op de MesseParkplatz 1. Van daaruit baant de parade zich een weg door Düsseldorf.

    Er stonden veel meer voertuigen klaar om deel te nemen. De organisator is de Facebook-groep “Kamperen op afstand”. De achtergrond hiervan is het niet in overweging nemen van feitelijke brieven van verschillende caravanverenigingen en belangengroepen aan politieke partijen en relevante instellingen met het verzoek om gedifferentieerd rekening te houden met de veiligste vorm van vrije tijd bij geplande ontspanningsmaatregelen. Nadat de stem niet is gehoord of brieven niet zijn gelezen, maakt de doelgroep zich nu, na maandenlang geduldig stil te hebben gehouden, zichtbaar. "Onwetendheid maakt je boos (helaas)." Lees het bijgevoegde persbericht.

    110 voertuigen als caravanparade op 13 maart 2021 in Düsseldorf

    Zichtbaar teken, want er is geen reactie op de brief, geen aandacht in het stappenplan

    Toegewijde caravan-experts willen meer acceptatie

    Zelfvoorzienende caravans en stacaravans voldoen aan strenge pandemie-eisen

    Beoefende milieubescherming, leefde A-H-A-regels, zo veilig als een eengezinswoning

    Op 13 maart 2021 om 14.00 uur start de eerste grote "Caravaning Parade for Greater Acceptance" met 110 stacaravans en caravanteams vanaf parkeerplaats 1 op de beurs van Düsseldorf. De organisator is de Facebook-groep "Camping with a distance", die wordt gerund door Jan Kirschner, Daniel Gansen en Sascha Büntgen.

    Twee weken geleden werd er een kleine parade met 29 voertuigen georganiseerd die vrijwel geheel gesloten was voor het publiek. Nu is de Facebook-groep in zeer korte tijd uitgegroeid tot bijna 3.000 leden, en ze pleitten voor voortzetting van deze campagne in heel Duitsland. Na Düsseldorf worden momenteel evenementen gepland in Hamburg, Berlijn en München.

    Waarom deze parade? Jan Kirschner legt uit: “Diverse caravaninstellingen en verenigingen hebben brieven gestuurd naar politici en verantwoordelijke instellingen om bij eventuele ontspanning tenminste rekening te houden met onze mobiele vorm van vrijetijdsbesteding. Aan alle brieven werd weinig aandacht besteed. En als je onze stem niet kunt horen, dan moeten we onszelf zichtbaar maken. '

    Waarom eerst Düsseldorf? Met de jaarlijkse Caravan Salon is de Noordrijn-Westfaalse hoofdstad het Europese Mekka voor caravaning; het Caravan Salon is 's werelds grootste show voor alles wat met mobiele vrijetijdsbesteding te maken heeft.

    In feite werd in de loop van de pandemie heel duidelijk dat caravaning, vakanties, vrije tijd met caravans en kampeerauto’s op camperplaatsen en campings de vorm van toerisme is die voldoet aan alle eisen voor pandemiebestendige maatregelen. Veel mensen hebben geïnvesteerd en overeenkomstige voertuigen gekocht.

    Alle zwerfautomobilisten en kampeerders hielden zich  maandenlang stil. Het feit dat campings en parkeerplaatsen niet genoemd worden in het stappenplan, maar eerder gecombineerd worden met concurrerende vormen van toerisme en reizen die niet (altijd) pandemievriendelijk zijn, heeft mensen ter plaatse gebracht.

    Caravanning is zeker niet systeemrelevant, maar er zijn andere voorbeelden in het stappenplan voor de versoepeling waarbij dezelfde vraag aan de orde is en waarmee toch rekening is gehouden. Caravans, stacaravans en kampeerauto’s zijn net zo veilig als een eengezinswoning.

    Mensen en gezinnen brengen hun (vrije) tijd door in voertuigen die volledig zelfvoorzienend zijn met hun eigen sanitaire ruimte, keuken, woonkamer en slaapkamer. Ze komen niet samen in een trappenhuis of andere gemeenschappelijke ruimte. Zo ja, dan ontmoeten ze elkaar in de vrije natuur op gepaste afstand en in de open lucht. Kinderen kunnen op een sociaal verantwoorde manier spelen en volwassenen kunnen de nodige fysieke en mentale regeneratie bereiken door te wandelen, fietsen en soortgelijke activiteiten.

    Daarnaast het volgende bericht:

    Op 18 februari 2021 hebben kinderartsen een noodoproep gedaan naar de burgemeester van Essen. Ze waarschuwden voor hoe afwijkingen zich manifesteren bij hun jonge patiënten en drongen erop aan dat de bijkomende schade van de lockdown meer gericht zou zijn. Soortgelijke oproepen zijn gedaan door psychotherapeuten en psychiaters met betrekking tot volwassenen en door vrouwenopvangcentra met betrekking tot escalerend huiselijk geweld.

    Veel van deze psychologische problemen, die wijdverbreid lijken te zijn, kunnen in gezinnen en relaties worden voorkomen of opgelost als mensen hun vrijheid krijgen, bijvoorbeeld door te investeren in een recreatievoertuig moeilijke tijd) en verdiend met crisisconform gedrag op campings en camperplaatsen.

    Het gaat niet om een ​​vraag, maar om meer acceptatie van de mobiele vorm van toerisme en een verstandige integratie in het stappenplan van mogelijke versoepelingsmaatregelen. Omdat de politici op federaal en staatsniveau niet (zinvol) reageren op feitelijk schrijven, durven mensen nu in de openbaarheid te treden.

    De landelijke reactie op de Facebookgroep “Kamperen op afstand” laat duidelijk zien hoe groot de wens is voor dergelijke campagnes. Momenteel worden er optochten gepland in Hamburg, Berlijn en München.



    11-03-2021 om 15:34 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Overnachten
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

                                                                                     

                                                                                                          Veilig tegen Covit 19

    11-03-2021 om 15:30 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.caravan optocht
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

                                                                                                               

                                                                                                    Een optocht

    11-03-2021 om 00:00 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 28/10-03/11 2024
  • 21/10-27/10 2024
  • 14/10-20/10 2024
  • 07/10-13/10 2024
  • 30/09-06/10 2024
  • 23/09-29/09 2024
  • 16/09-22/09 2024
  • 26/08-01/09 2024
  • 19/08-25/08 2024
  • 12/08-18/08 2024
  • 05/08-11/08 2024
  • 29/07-04/08 2024
  • 15/07-21/07 2024
  • 08/07-14/07 2024
  • 01/07-07/07 2024
  • 24/06-30/06 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 26/02-04/03 2018

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!