Inhoud blog
  • Leuker met een boot
  • Opletten in Spanje
  • Een mooie hoek
  • Subaru valt in de smaak
  • Waarom?
  • Zwerfauparkeerplaats reserveren
  • Achter de bloemen
  • De nieuwe ITrend van Dethleffs
  • Veel verschillende
  • Een nieuwe versie van een Niesmann-Bisschoff
  • Opgepast !!
  • Rijdt niet te snel !!!!!
  • niet te snel rijden
  • Hobby caravans in de kijker
  • Feest in de stad
  • Fietsen in Belgiê
  • Een oude granaat werper
  • Een knappe Chausson
  • Opgepast met motorhelmen
  • 1000 jaar oud
  • Nieuwe halfintegraal Frankia Now
  • Prachtig uitzicht
  • Meer elektrische wagens
  • Mooie gevels
  • Tabbert Pantiga
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Startpagina !
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Caravan en Zwerfauto nieuws
    Weetjes over caravans en zwerfauto's
    23-02-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Werk aan de winkel
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    23-02-2024 om 20:28 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Citycars populair

    Persbericht
    CITYCARS VAN LIGIER RAZEND POPULAIR BIJ JONG EN OUD

    Ligier biedt veiligheid, comfort en gebruiksgemak van een ‘gewone’ auto
    In het citycar- of brommobielsegment is Ligier een begrip. De 45 km/h-voertuigen van het Franse merk blinken uit in veiligheid, comfort, gebruiksgemak én lage dagelijkse kosten. Doordat je geen rijbewijs nodig hebt, kun je al op 16-jarige leeftijd met een Ligier de weg op – binnen én buiten de stad. En als volwaardig en betaalbaar alternatief voor een personenauto, zijn de modellen van Ligier extra aantrekkelijk doordat ze gemakkelijk te parkeren zijn én je geen wegenbelasting hoeft te betalen.

    De citycars van Ligier zijn voor een groot publiek hét antwoord op een mobiliteitsbehoefte. Een belangrijk pluspunt: een personenautorijbewijs is niet vereist. Zodoende mag een 45 km/h-voertuig al vanaf 16-jarige leeftijd worden bestuurd. Maar ook als de klant vanwege de hoge vaste lasten afscheid heeft genomen van de auto, of omwille van een hogere leeftijd het reguliere rijbewijs niet meer kon worden verlengd, bieden de citycars van Ligier gebruiksvriendelijke en flexibele mobiliteit.

    Qua comfort en uitrusting doen de modellen van Ligier niet onder voor een moderne stadsauto. Ze hebben stuurbekrachtiging voor eenvoudig manoeuvreren, ergonomisch gevormde stoelen voor een aangenaam rijcomfort, airco en een multimediasysteem. Standaard levert Ligier zijn modellen met schijfremmen rondom. Dankzij de stevige kooiconstructie van de carrosserie, de versterkte portieren en de driepuntsgordels is de veiligheid van de inzittenden gewaarborgd.

    De ontwerpers van Ligier hebben de citycars een modern en aantrekkelijk uiterlijk meegegeven, en daarbij het gebruiksgemak niet uit het oog verloren. Dankzij de compacte buitenafmetingen bewegen de citycars van Ligier gemakkelijk door druk stadsverkeer en passen ze perfect op een krappe parkeerplaats. Twee inzittenden hebben echter volop bewegingsvrijheid, en via de grote achterklep laat bagage zich soepel in- en uitladen.

    Wat de citycars van Ligier extra aantrekkelijk maakt, zijn de lage gebruikskosten. Zo hoef je geen wegenbelasting te betalen, is het brandstof- of elektriciteitsverbruik laag en kun je rekenen op lage afschrijvingskosten. Ligier Benelux biedt de klant aantrekkelijke financierings- en leasemogelijkheden, een uitgebreide fabrieksgarantie en een uitstekende dealerservice. Er is al een Ligier voor een leasebedrag van € 349,- per maand, inclusief verzekering, afschrijving en onderhoud.

    Naast de modellen voor particuliere mobiliteit, produceert Ligier meerdere modellen voor professioneel gebruik. Door hun compacte formaat en emissievrije elektrische aandrijving, zijn deze voertuigen bij uitstek geschikt voor onder meer gemeentediensten en post- en distributiebedrijven, om binnen zero-emission zones of autovrije stadsdelen milieuvriendelijk de klant snel te bedienen.

    Meer info: Dick@Braakhekkepr.nl

    23-02-2024 om 20:27 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-02-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.een ander type voorgevel
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    22-02-2024 om 19:54 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe Dethleffs
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     Nieuws van Dethleffs.

    De halfintegrale en integrale vervangen nu de voorgaande Trends en ook de Pulse Classic 90 reeks. Qua waarde soort de nieuweling hoger dan zijn voorgangers.

    Basis voor de Trends is de Fiat Ducato met een 140 pk sterke turbo diesel. Langs buiten is hij direct herkenbaar. Het achterfront is een kopie van de Pulse. Daarmee overeenkomend heeft de nieuwe Trend ook een traploze vloer over de volle lengte van het interieur. Dit kon door het originele laag chassis van Fiat Ducato te gebruiken. Voor de onderbodem en wanden zijn sandwich panelen gebruikt met hagelbestendige buitenplaat. Als isolatie is water afstotend XPS in bodem, dak en wanden de beste oplossing. Voor een gemakkelijke instap is een 0,7 m brede buitendeur met venster geplaatst.

    Vijf nieuwe types.

    Vijf nieuwe types brengt Dethleffs dit jaar in beeld.

    Zowel halfintegralen als integralen zijn te bekomen. De kleinste Trend T en de I 6817 EB zijn 6,99 m lang. Ze hebben een halve zitgroep vooraan, keuken en badkamer met douche bevinden zich ongeveer in het midden van het interieur. Het grote verschil is achterin te vinden met enkele bedden of een tweepersoonsbed dwars opgesteld. Alle Trends hebben een garage met twee deuren en verankeringsprofielen. De andere types zijn 7,41 m lang waarvan de Trend T 7.57 EB zowel als de Pendant I 7057 EB enkele bedden boven de garage hebben. Net ervoor is een ruime badkamer met afzonderlijke douche. Nog een paar stapjes naar voor om bij de L-keuken en de zitgroep te komen. De Trend I en T 7057 EBL en 7057 EB hebben een zitgroep met zijzitbanken. Het tafelblad op één poot kan samenklappen. In de Trend Ten I 7057 DBL en EBL kan men het dwarsbed in de hoogte verstellen. In enkele kampeerauto’s met enkele bedden kan de klant kiezen tussen een hoge instap en hoge garage of een lage instap met lage garage. Alle matrassen worden gedragen door lattenbodems, alle Trends hebben vier zitplaatsen met veiligheidsgordels in de rijrichting.

    Technische gegevens

    Basis voertuig: Fiat Ducato met laag chassis

    Motor: 140 pk turbo diesel

    MTM 3.500 kg

    Afmetingen: LXBXH: 6,99 of 7,41 x 2,33 x 3,00 m

    Meer info: www.dethleffs.de

    22-02-2024 om 19:53 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-02-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lente kleuren
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    21-02-2024 om 17:20 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kip caravans 90 jaar
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

             90 jaar Kip Caravans

      Een mijlpaal in de Nederlandse caravanindustrie wordt gevierd: Kip Caravans bestaat 90 jaar. De enige caravanfabrikant van Nederland is in de loop der jaren uitgegroeid tot een symbool van avontuur en ontdekking. Deze speciale gelegenheid herinnert ons aan de rijke geschiedenis van het bedrijf, dat begon in 1934 toen Jan Kip zijn carrosseriebedrijf in Hoogeveen startte.

    Begonnen uit liefde

    Het verhaal luidt dat vanuit zijn liefde voor Johanna de Roos, die in Amsterdam woonde, het idee voor de eerste caravan geboren is. Deze bouwde hij in 1947 in Hoogeveen. Met deze eerste caravan konden ze elkaar in het midden, op de Veluwe, ontmoeten in de weekenden. Dit gaf veel bekijks en het jaar erop produceerde Kip 20 caravans (allen maatwerk) waarvan een deel werd gebruikt voor de verhuur. In 1949 wordt de eerste serie 'standaard' caravans geproduceerd van type 366 en er komt steeds meer vraag naar (Kip) caravans. 

    %%FOTO2%%%

    In 1954 verschijnt er een nieuw en uniek exemplaar: de Kip Kuiken, gekenmerkt door het ontwerp met achterklep. Met het succes van het Kuiken volgen namen als Kip Leghorn en Kip Wyandotte. De introductie van de 'Krielkip' met zijn opvallende hefdak vormde de basis voor de moderne Kip modellen.

    Kip viert 90 jaar met uniek Jubileum model

    Kip Caravans kondigt met trots de lancering aan van de Shelter Jubileum Editie. Deze limited edition caravan is een eerbetoon aan de 90-jarige geschiedenis van het merk. Het combineert een tijdloos design met moderne kenmerken.

    In beperkte oplage 

    Beschikbaar in een beperkte oplage, is deze Shelter Jubileum Editie een meesterwerk van vakmanschap, geproduceerd door de toegewijde vakmensen van Kip Caravans in Hoogeveen.

    Deze speciale editie onderscheidt zich door zijn retro look gecombineerd met moderne uitrusting. Het omvat een unieke kleurencombinatie van crème met pastelgroen, Jubileum Editie kussenset, vintage look wielen, een compressorkoelkast en een geëmailleerd Kip-embleem. Bovendien heeft Kip Caravans in samenwerking met de Waard een uniek hefdakdoek en bijpassende luifel ontwikkeld.

    Bezoek de Kip Store Utrecht, Hoogeveen of één van de andere Kip locaties.

    Kip Caravans

    0528 288 888

    info@kipcaravans.nl



    21-02-2024 om 17:18 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-02-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Indrukwekkend
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    20-02-2024 om 18:03 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Controles op lachgas

    Vias wil controles op lachgas in ons land mogelijk maken
    Nieuw Nederlands onderzoek bewijst dat lachgas met blaastest ontdekt kan worden
    De laatste jaren worden lachgas regelmatig aangetroffen in de wagen na een ongeval. Over de effecten op de rijvaardigheid was tot op heden weinig geweten. Nieuw onderzoek in Nederland heeft nu in kaart gebracht dat er aantoonbare effecten zijn op het rijgedrag tot op zijn minst 45 minuten na het inhaleren van het product. Het goede nieuws is dat het mogelijk is om op basis van een blaastest lachgas te detecteren bij bestuurders. Vias institute is alvast vragende partij om te bekijken op welke manier dergelijke tests in ons land gebruikt kunnen worden.
    Effecten van lachgas in het verkeer
    Lachgas is de laatste jaren steeds populairder geworden als recreatieve drug. Ook in het verkeer wordt het steeds vaker aangetroffen in de wagen na een ongeval. Tot op heden zijn er weinig betrouwbare cijfers over het aantal ongevallen waarbij lachgas een rol speelt. De Nederlandse politie registreerde in de periode 2019-2022 ongeveer 700 ongevallen met doden en ernstig gewonden waarbij lachgas een rol speelde.
     
    Lachgas zorgt voor een (kortstondige) roes bij de gebruiker, maar over de duur van deze negatieve impact op de rijvaardigheid was tot nu toe weinig bekend.
    Nieuw Nederlands onderzoek van de Universiteit Maastricht, het Leids Universitair Medisch centrum en TNO toont nu echt aan dat tot minstens 45 minuten na het inhaleren er waarneembare effecten zijn op de rijtaak.
    Voor dit onderzoek hebben de onderzoekers bij 24 personen in experimentele condities lachgas toegediend. De proefpersonen moesten daarna een computertaak uitvoeren die vergelijkbaar was met autorijden.
    Uit het onderzoek blijkt dat er intense roes is na het inhaleren van ongeveer 1 minuut. De gebruiker is op dat moment totaal niet in staat om op veilige wijze deel te nemen aan het verkeer. Verder werden lichtere negatieve effecten op de rijprestaties waargenomen tot minstens 45 minuten na het gebruik.
     
    Opspoorbaar met een blaastest en in het bloed
    De onderzoekers hebben daarnaast adem-, bloed- en speekselmonsters afgenomen om na te gaan of lachgas kon gedetecteerd worden.
    Het blijkt dat lachgas tot minstens 60 minuten na recreatief gebruik ervan detecteerbaar is in uitgeademde lucht en in bloed. Bij geen van de proefpersonen werd lachgas gevonden in adem- of bloedmonsters als ze geen lachgas toegediend hadden gekregen. Ook in speeksel kon lachgas worden aangetoond, maar dat werd ook gevonden bij deelnemers die geen lachgas toegediend hadden gekregen. Bij speeksel is het dus lastig om te bepalen of het gemeten lachgas het resultaat is van recreatief lachgasgebruik of een andere oorsprong heeft.

    Vias voorstander om blaastests in ons land te implementeren
    De blaastest is een simpele en efficiënte manier om lachgas te detecteren. Voorlopig is het enkel in een proefomgeving dat de tests uitgevoerd werden, maar op relatief korte termijn zou het mogelijk moeten zijn voor een commerciële speler om een blaastest voor lachgas op de markt te brengen.

    Vias institute wil bekijken op welke manier de handhaving van lachgas op de meest efficiënte wijze kan gebeuren en welke rol blaastests daarin kunnen spelen. Zo zou het in theorie alvast mogelijk moeten worden om op lachgas te testen na een ongeval.
    Voor de politie effectief op lachgas kan testen, moet de politiek eerst de wetgeving aanpassen zodat controles op het gebruik van lachgas mogelijk worden.
     
    Verbod in ons land in de maak
    Vias was al langer vragende partij om het bezit en vervoer van lachgas te verbieden. Eind december 2023 kondigde de federale regering aan dat lachgas in de drugswet wordt opgenomen. Terwijl de verkoop van lachgas voor culinaire of medische doeleinden legaal blijft, zal het oneigenlijke gebruik en het bezit en de verkoop ervan strafbaar worden.
     
    Conclusie
    Het is goed dat het op relatief korte termijn mogelijk is om na te gaan of bestuurders lachgas recent gebruikt hebben. Er zijn wel degelijk aantoonbare effecten op de rijprestaties, niet alleen kort na het inhaleren, maar minstens tot 45 minuten na het gebruik.
    Vias wil bekijken op welke manier een test op lachgas kan bijdragen om een beter zicht te krijgen op de problematiek van dit fenomeen in het verkeer. De blaastest zou ook een middel kunnen zijn om te testen op lachgasgebruik bijvoorbeeld na een ongeval.

    Meer info: VIAS institute

    20-02-2024 om 18:01 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 26/02-04/03 2018

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!