Inhoud blog
  • Leuker met een boot
  • Opletten in Spanje
  • Een mooie hoek
  • Subaru valt in de smaak
  • Waarom?
  • Zwerfauparkeerplaats reserveren
  • Achter de bloemen
  • De nieuwe ITrend van Dethleffs
  • Veel verschillende
  • Een nieuwe versie van een Niesmann-Bisschoff
  • Opgepast !!
  • Rijdt niet te snel !!!!!
  • niet te snel rijden
  • Hobby caravans in de kijker
  • Feest in de stad
  • Fietsen in Belgiê
  • Een oude granaat werper
  • Een knappe Chausson
  • Opgepast met motorhelmen
  • 1000 jaar oud
  • Nieuwe halfintegraal Frankia Now
  • Prachtig uitzicht
  • Meer elektrische wagens
  • Mooie gevels
  • Tabbert Pantiga
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Startpagina !
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Caravan en Zwerfauto nieuws
    Weetjes over caravans en zwerfauto's
    21-02-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fietsen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

                                                                             

                                                                       

                                                                            Geen weer om te fietsen.

    21-02-2021 om 12:12 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-02-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Minder doden op onze wegen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    134 levens gered en 10.000 gewonden minder vorig jaar op onze wegen.
                   Lichte stijging van het aantal fietsdoden in Vlaanderen

    Volgens de verkeersveiligheidsbarometer van Vias institute op basis van gegevens van de Federale Politie is het aantal doden op onze wegen vorig jaar met 22% gedaald ten opzichte van 2019. Er vielen nog 484 doden, ofwel 134 doden minder dan in 2019. Het aantal gewonden daalde met 23%. In totaal waren er 10.000 gewonden minder. Die dalingen zijn te wijten aan de coronamaatregelen die een grote invloed hadden op onze verplaatsingen. Zelfs met deze daling wordt de nationale doelstelling om het aantal verkeersdoden te halveren tussen 2010 en 2020 niet bereikt. We komen uit op een daling van 40%. Er zijn toch ook enkele tendensen die sterk in de gaten moeten gehouden worden. Zo was er in Vlaanderen een lichte stijging van het aantal fietsdoden en was de ernst van de ongevallen op de autosnelwegen nooit zo hoog in de laatste 10 jaar.

    134 doden en 10.519 gewonden minder
    Het aantal verkeersdoden op onze wegen is in 2020 fors gedaald: -22% in vergelijking met 2019 (ofwel 484 doden in plaats van 618). Het aantal gewonden daalde ook fors (van 46.785 naar 36.266, ofwel -22,5%), net zoals het aantal letselongevallen (van 37.383 naar 29.945, ofwel -20%).


    2019
    2020 Evolutie 2019-2020
    (absolute cijfers) Evolutie 2019-2020
    %
    Letselongevallen 37.383 29.945 -7438 -19,9%
    Totaal aantal slachtoffers
    47.403 36.750 -10.653 -22,5%
    Doden 618 484 -134 -21,7%
    Gewonden 46.785 36.266 -10.519 -22,5%

    Wanneer je maand per maand de statistieken van 2020 vergelijkt met die van 2019 stellen we een groot verschil vast in maart en april tijdens de eerste lockdown en in november en december na de introductie van de avondklok. In september zagen we daarentegen ongeveer evenveel doden en gewonden in 2020 dan in 2019.

    Bijna 60 doden minder in Vlaanderen
    Het aantal doden in Vlaanderen is fors gedaald (van 304 naar 247 doden, -19%), maar de daling was nog iets groter in Wallonië (van 295 naar 223 doden, -24%). In Brussel ging het aantal verkeersdoden van 19 naar 14 (-26%). Dat zijn voor alle 3 de gewesten laagterecords.
    Het aantal letselongevallen daalt overal in het land ongeveer even sterk met ongeveer 20%.

    Aantal letselongevallen daalt overal stevig in Vlaanderen
    Het aantal letselongevallen is stevig gedaald in elke provincie. De grootste daling was er in Oost-Vlaanderen (-21%) en Antwerpen (-21%). Maar ook in Vlaams-Brabant (-19%), Limburg (-17%) en West-Vlaanderen (-16%) was de daling aanzienlijk.
    Het aantal doden daalde het meest in Limburg (-19 doden, van 57 naar 38). In Antwerpen waren er 16 verkeersdoden minder te betreuren. In Vlaams-Brabant vielen er 18 doden minder, in West-Vlaanderen was er slechts een kleine daling van 56 naar 51 doden, maar dat is wel een laagterecord. Enkel in Oost-Vlaanderen is een zeer lichte stijging van het aantal verkeersdoden van 66 naar 67.

    Tendensen volgens het type weggebruikers
    Stijging van het aantal fietsdoden in Vlaanderen, vooral bij de ouderen met een elektrische fiets
    Het aantal doden en letselongevallen daalde nationaal voor alle vervoersmiddelen.
    In Vlaanderen noteren we een kleine stijging van het aantal doden in ongevallen met een bestelwagen van 27 naar 30. Het aantal fietsdoden steeg ook licht. Er waren 71 fietsdoden, 3 meer dan een jaar eerder. De stijging laat zich vooral opmerken bij fietsers ouder dan 70 jaar die met een elektrische fiets op pad zijn. Vorig jaar vielen in die leeftijdscategorie 16 verkeersdoden, terwijl een jaar eerder er dat 9 waren.
    In Nederland stellen ze de laatste jaren ook een stijging vast van het aantal oudere fietsers die om het leven komen. Dat komt uiteraard ook omdat er meer ouderen zijn die tot op hogere leeftijd mobiel blijven.
    Het aantal letselongevallen in Vlaanderen met een klassieke fiets daalde met 11%, bij de elektrische fietsen zagen we een lichte stijging met 5,5%.
    Ook in Brussel was er een stijging van het aantal letselongevallen (+13%). Voor het eerst werden er meer dan 1000 letselongevallen genoteerd (1115). Positief is wel dat daarbij geen enkele fietser om het leven kwam.

    Zware ongevallen op de autosnelweg
    Doordat er minder verkeer was, hebben sommige bestuurders harder gereden in 2020. Dat heeft een ongunstige impact gehad op de ernst van de ongevallen. Zo was de ernst voor de ongevallen op de autosnelwegen het hoogst van de afgelopen 10 jaar: we registreerden 42 doden per 1000 letselongevallen in 2020 ten opzichte van een gemiddelde van 32 doden per 1000 letselongevallen de voorbije jaren.

    Conclusie
    De resultaten van de verkeersveiligheidsbarometer voor 2020 zijn zeker beïnvloed door de coronamaatregelen, zoals de lockdown, de avondklok en de verplichting om te telewerken. Globaal hebben deze maatregelen voor minder verkeer gezorgd. Federaal minister Georges Gilkinet: ‘Elke dag en elk weekend moeten we tonen dat we op het vlak van verkeersveiligheid waakzaam blijven. De verkeersveiligheid verbeteren is een prioriteit voor de federale regering. We willen daarom vooruitgang boeken door meer controles en een verbeterde sensibilisering voor de grootste risico’s in ons verkeer. Voor mij is het erg duidelijk: vrijheid is belangrijk, maar die mag niet voorbij het punt gaan, waardoor je andere levens in gevaar brengt. Tijdens het tweede semester van dit jaar zal ik daarom een Staten-Generaal voor de verkeersveiligheid organiseren om mee te bouwen aan de oplossingen die in de toekomst onze wegen veiliger kunnen maken. Meer respect tussen alle weggebruikers is daarbij een sleutelwoord voor een betere mobiliteit. Daar kunnen we allen toe bijdragen.’

    De volledige barometer kan je raadplegen via https://www.vias.be/nl/onderzoek/verkeersveiligheidsbarometer/

    Meer inlichtingen: VIAS institute

    20-02-2021 om 19:35 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-02-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tussen de bomen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Kamperen tussen bomen

    19-02-2021 om 20:02 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-02-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Meer bomen planten
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    WOHNmobil für Klimaschutz e.V. publiceert jaarplan voor 2021

     "1.000 bomen en ecologisch kamperen en caravans"

     "We zijn van plan om dit jaar minstens 4 boomplantacties uit te voeren in verschillende deelstaten en om samen met onze leden meer dan 1.000 klimaatbestendige bomen te planten!" Dit is hoe Albert Märkl en zijn nieuw gekozen bestuurscollega's Danny Ney (Baden -Württemberg) en Reiner Eppel (Rijnland-Pfalz) een belangrijk resultaat van de algemene vergadering van de vereniging WOHNmobil für Klimaschutz eV op 6 februari 2021.

     52 van de in totaal 129 leden en 9 ondersteunende leden van de vereniging kwamen op deze dag bijeen in de virtuele ruimte en beslisten unaniem over het jaarplan voor 2021. Dit was gebaseerd op meer dan 20 suggesties voor mogelijke toekomstige activiteiten van de vereniging, die eind november en begin december vorig jaar in twee online workshops werden ontwikkeld. Dit voorbereidende werk, dat ook de efficiënte planning van een “strategie en het bepalen van doelen 2021” omvat, documenteert de ernst van de vereniging, haar werk en alle deelnemende leden.

    De aanplantcampagnes in Noordrijn-Westfalen, Beieren en Baden-Württemberg zijn al in voorbereiding voor 2021. Er zijn ook eerste overeenkomsten met de bosautoriteiten in Mecklenburg-Voor-Pommeren en Sleeswijk-Holstein. Het aantal plantacties dat in 2021 daadwerkelijk kan worden uitgevoerd, zal uiteindelijk afhangen van de ontwikkeling van de pandemie. Daarom wordt, afhankelijk van de wil van de leden, in individuele gevallen ook een zuivere boomdonatie (zonder aanplantactie) overwogen. Het betreffende plantgebied dient dan op een later tijdstip te worden bezocht.

    Naast het planten van bomen wil de vereniging het onderwerp ecologie en duurzaamheid bij kamperen promoten. In eerste instantie is het de bedoeling om een ​​mission statement voor de vereniging en haar leden te formuleren, waarin wordt uitgedrukt dat het eigen (milieu- en natuurvriendelijke) gedrag belangrijk is bij het kamperen.

    Daarnaast zullen informatie en tips over ecologische en duurzame kampeer- en caravanreizen beschikbaar worden gesteld op de website van de vereniging.

    In een tweede stap heeft de vereniging zich ertoe verbonden geschikte criteria te ontwikkelen voor het ecologische ontwerp van kampeerautoplaatsen. Märkl legt het basisidee van het project als volgt uit: “Ecologie en duurzaamheid bij het kamperen zullen in de toekomst nog belangrijker worden, vooral als het gaat om het creëren van nieuwe, dringend noodzakelijke parkeerplaatsen. Het zou mooi zijn als we hier een kleine bijdrage zouden kunnen leveren. "

    Hiervoor heeft de vereniging WOHNmobil für Klimaschutz e.V. zoveel mogelijk deelnemers nodig: Camping- en natuurliefhebbers "Iedereen kan bij ons komen niet alleen eigenaren van stacaravans, maar ook eigenaren van caravans en andere vrijetijdsvoertuigen", aldus Märkl. Dit geldt natuurlijk ook voor de sponsorende leden: alle bedrijven en dienstverleners uit de caravanbranche die milieubescherming en duurzaamheid tot een prioriteit hebben gemaakt, komen hier aan bod.

    Tot nu toe werd de vereniging ondersteund door: de fabrikanten van vrijetijdsvoertuigen Bürstner en Concorde, het RV-centrum Rhein-Main-Odenwald, de handelspartner en verhuurbedrijf BroxCamper Hildesheim, PiNCAMP, het ADAC-campingportaal, de caravaning-expertvereniging, de camping portals Wohnmobil-ABC en Staybetter het PR-bureau Peter Hirtschulz. Nieuw is de vereniging “TopPlatz” uit Neurenberg, die premium kampeerautoplaatsen in heel Europa plant en op de markt brengt.

     

     

     

    18-02-2021 om 19:26 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-02-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sneeuw in Isny
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De sneeuw blijft in Isny nog wel een tijdje liggen.

    17-02-2021 om 19:28 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Meer pedelecs in januari 2021



    Herstel inschrijvingen speed pedelecs in januari 2021: +4,6 %

    Na een daling met 6,2 % van de speed pedelec-inschrijvingen voor het volledige jaar 2020, sluit de eerste maand van 2021 positief af met een stijging van +4,6 % ten opzichte van januari 2020. Opvallend is dat leasing opnieuw beter scoort en dat de provincie Antwerpen terug is van weggeweest.

    “Met 802 inschrijvingen en een stijging van +4,6 % ten opzichte van januari 2020 mag de sector zich gematigd optimistisch noemen. Anderzijds mogen we niet uit het oog verliezen dat dit een daling van 14,8 % ten opzichte van januari 2019 betekent,” zegt Filip Rylant, woordvoerder van TRAXIO. “Het is alvast positief om vast te stellen dat de leasingsector na een moeilijk jaar terug aantrekt, met een stijging van +4 %. Erg opvallend is ook de heropstanding van de provincie Antwerpen: vorig jaar noteerde die een daling met -18 % en afgelopen maanden is dat omgebogen naar een stijging met +18 %. Erg belangrijk voor de nationale cijfers want Antwerpen weegt daar – samen met Oost-Vlaanderen – sterk door.”

    Geografische verschillen

    Speed pedelecs blijven vooral populair in Vlaanderen: op 802 ingeschreven eenheden neemt het Vlaamse landsgedeelte er 755 (94 %) voor zijn rekening.

    De grootste stijging doet zich voor in de provincie Antwerpen (+18 %), traditioneel de koploper die vorig jaar behoorlijke klappen moest incasseren (-18 %) maar die nu dus terug goede cijfers kan voorleggen. De andere Vlaamse provincies kunnen rekenen op een bescheiden winst, maar Vlaams-Brabant gaat in het rood (-13 %).

    Brussel blijft status quo met 24 inschrijvingen en in Wallonië (23 inschrijvingen) zien we procentueel sterke - maar qua absolute aantallen minder relevante - stijgingen in Waals-Brabant (+100 %), Luik (+100 %) en Henegouwen (+67 %) terwijl de cijfers in Luxemburg en Namen stagneren. 

    Leasing terug op niveau in 2021?

    De particuliere inschrijvingen nemen verder toe (+4,5 %) en ook bedrijven komen sterk voor de dag met een stijging van +6,0 %. Positief is verder dat leasing, dat een moeilijk jaar achter de rug had, ook groei laat optekenen (+4,0 %). Het valt nu af te wachten of het herstel van de leasing speed pedelec zal blijven in de komende maanden.

    Detailcijfers per provincie (aantal inschrijvingen) – januari 2021

    Provincie

    Aantal

    % t.o.v. 01/2020

    Antwerpen

    249

    +18 %

    Oost-Vlaanderen

    187

    +1 %

    Vlaams-Brabant

    142

    -13 %

    Limburg

    102

    +3 %

    West-Vlaanderen

    75

    +3 %

    Brussel

    24

    +0 %

    Waals-Brabant

    8

    +100 %

    Luik

    6

    +100 %

    Henegouwen

    5

    +67 %

    Namen

    3

    +0 %

    Luxemburg

    1

    +0 %

     

    17-02-2021 om 19:15 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuws van TRAXIO

    Valentijn verenigt Febiac, Renta en Traxio in MOBIA

    Mobiliteitsorganisaties Febiac, Renta en Traxio gaan op de symbolische datum van 14 februari 2021 een samenwerkingsverband aan onder de naam ‘Mobia’.
    Deze koepelstructuur zal de drie federaties toelaten om gezamenlijke
    standpunten te ontwikkelen, te communiceren en te verdedigen, en om een ruimere dienstverlening te ontwikkelen voor de leden van elk van de drie.
    Deze koepelstructuur zal de drie federaties toelaten om gezamenlijke
    standpunten te ontwikkelen, te communiceren en te verdedigen, en om een ruimere dienstverlening te ontwikkelen voor de leden van elk van de drie organisaties.

    Mobia is geen fusie, maar een overkoepelende structuur die de 3 federaties toelaat om nauwer samen te werken voor alle gemeenschappelijke thema’s. Elk van de drie stichtende
    federaties behoudt naast Mobia dus nog zijn eigenheid en eigen organisatie.

    Gebundelde krachten.
    Mobia wil door de gebundelde krachten en knowhow van Febiac, Renta en Traxio extra toegevoegde waarde creëren voor de respectievelijke leden, hun klanten, en voor de samenleving in het algemeen. Mobia is daarnaast ook voor wat betreft de gemeenschappelijke belangen van de drie federaties de spreekbuis naar alle externe partijen.
    François-Xavier Dubois, Afgevaardigde voor het dagelijks bestuur: “Mobia zal evolueren naareen krachtig centraal platform voor onder andere de analyse van data en de evolutie van de mobiliteit. We zullen ook een visie vormen over voor een duurzamere mobiliteitsfiscaliteit, dieaangepast is aan de noden van de tijd.”

    Stefan Delaet, Voorzitter van Mobia: “Mobia zal ook de maatschappelijke en technische evoluties op de voet volgen en erop inspelen. Zo vervaagt bijvoorbeeld de relatie tussen ‘het
    mobiliteitsproduct’ en ‘de mobiliteitsdienst’. Binnen Mobia gaan we daarom een cel ‘Smart Mobility’ oprichten waarbinnen we sterk op die tendens zullen inspelen, het maatschappelijk draagvlak mee helpen vormgeven en de best mogelijke voorbereiding en diensten verlenen
    aan onze leden. Ook de aandacht voor duurzaamheid zal als een rode draad doorheen al onze projecten lopen.”


    Gemeenschappelijke domeinen.
    Mobia zal de krachten van de drie federaties bundelen voor verschillende domeinen waar Febiac, Renta en Traxio in het verleden al hebben samengewerkt, zoals bijvoorbeeld communicatie en vorming. Na verloop van tijd zullen– in functie van maatschappelijke
    evoluties en de specifieke verwachtingen van de respectievelijke leden nog andere activiteitendomeinen worden ontwikkeld. Ook de Verzoeningscommisie AUTOMOTO die Febiac en Traxio samen hebben opgezet, valt nu onder Mobia.

    Stefan Delaet, voorzitter van Renta, zal de eerste 2 jaar het voorzitterschap van Mobia waarnemen. Philippe Dehennin en Didier Perwez, respectievelijk voorzitter van Febiac enTraxio, zijn ondervoorzitters. Het dagelijks bestuur is in handen van François-Xavier Dubois.
    Luc De Moor treedt op als moderator. De Raad van Bestuur is samengesteld uit 9
    bestuurders, 3 van elk stichtend lid. Het voorzitterschap wisselt elke 2 jaar tussen de 3
    federaties. De werkingsmiddelen komen van de 3 stichtende federaties.

    17-02-2021 om 19:09 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-02-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Nog sneeuw in Isny

    15-02-2021 om 20:01 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kabe Classic 520 XL nieuw voor 2021

     Kabe Classic 520 XL

    Met de Classic lanceert Kabe een goedkopere en wat moderner uitgevoerde reeks.

     De Zweedse fabrikant geraakte bekend als constructeur van “echte” wintercaravans, ze hadden echter hun prijs mee. Zoals andere merken werden ze met de jaren knapper en duurder. Voor enkele jaren deed Kabe een stap terug en bracht de Classic reeks uit. Wat minder luxe aan boord en hoewel de prijs daalde bleven de bijzondere kenmerken van Kabe aan boord. We denken aan de vloeistofverwarming Alde en het stevige super geïsoleerde koetswerk. Vloeistoftanks liggen binnen, veel licht zelfs in de kasten als de deur open draaide.

     De Classic 520 XL met zijn 7,36 m totale lengte behoort tot de caravans met veel levensruimte, daarbij hoort een stevige auto om de 2.000 kg wegende Classic 520 XL op een verantwoorde snelheid vooruit te krijgen. Hij heeft een behoorlijke uitrusting mee zoals een DAB radio, 130 Ah batterij, 170 l koelkast, handdoekdroger om er enkele te vernoemen.

    Aan het koetswerk  is niets toegegeven. Langs buiten fijne hamerslag aluminium platen, XPS isolatie, langs binnen triplex samen 36 mm dik. Dit zoals voor wanden dak en vloer. In het achterfront pronken een stel moderne lichtblokken. Alles wordt gedragen door een AL-KO chassis met geknikte as. Zoals we altijd gekend hebben zijn de vensters redelijk klein, alleen voor de keuken heeft men voor de types 2021 een wat groter venster geplaatst De brede buitendeur is stevig uitgevoerd. Achteraan is de typische koffer over de volle breedte voor ski’s of ander lang materiaal.

    Bij een Kabe kan de wettelijke verlichting blijven branden als hij niet aan de auto gekoppeld is. Voor 230 V, 12 V, antenne en Tv heeft men een gecombineerd stopcontact langs de deurzijde geplaatst. Een vloeistofverwarming zorgt voor een aangename warmte in het interieur. Een vloerverwarming ontbreekt, de prijs moet ergens in zitten! Bij middel van een aanraakpaneel is de temperatuur nauwkeurig te regelen, ook de energiebron gas of elektriciteit wordt vandaar uit ingesteld. De ingestelde temperatuur is nauwelijks afhankelijk van de buiten temperatuur of het nu -20°C of +2°C de elektronica regelt de temperatuur binnen. Gas en elektriciteit samen kunnen de binnentemperatuur op ongeveer 30 minuten met 20°C verhogen. Bijna het hele verlichtingssysteem kan men dimmen vanaf het controlepaneel dat zich nabij de buitendeur bevindt.

    Het meubilair hebben de Zweden een beetje anders aangepakt. Dubbele sluitingssystemen beletten dat kastdeuren rammelen of openspringen. De kleuren van de kussens en gordijnen gaan mooi harmonisch samen met het hout decor van de meubelen.

    Vooraan is een ruime U-zitgroep, aan de linkerzijde aansluitend bij de keuken. Met haar 1,67 m breedte is er veel werkblad naast de spoelbak en de kookvuren. Onderaan hebben de laden een centrale vergrendeling en is er een bakoven. Gaan we verder naar achter komen we bij het Fransbed, hier hebben de ontwerpers een beetje giering geweest, 1,9 X 1,3 m zal voor sommige koppels wat kort en smal zijn. Een stel krachtige veren houden de lattenbodem en matras probleemloos open om bij de lading te geraken. Naast het bed is de badkamer geïnstalleerd. Het draaibare wc is gebruiksvriendelijk opgesteld, aansluitend een kastje met een wit waskommetje. Naast de douche met gordijn is er nog een elektrische handdoekdroger.   Tussen badkamer en buitendeur is een kleer- en legkast. Aan bergvakken is zeker geen gebrek.

    Het meubilair is in licht houtdecor, zit stevig in elkaar is keurig afgewerkt en biedt een aangenaam verblijf.

     Al is bij de Classic reeks wat luxe weggelaten het is en blijft een echte Kabe. Voor 2021 heeft de Zweedse fabrikant verbeteringen doorgevoerd die we nog niet zagen in de dure types. Voor winterkampeerders is Kabe nog altijd de top onder de caravanners, wat niet wil zeggen dat hij voor een zomervakantie geen goede kwaliteiten zou hebben.

    Info: www.kabe.sw

     Technische gegevens

    L X B X H 7,36 X 2,33 X 2,78 m

    Lengte opbouw binnen 5,31 m

    Leeg gewicht 1.456 kg

    MTM 2.000 kg.

     

     

     













    15-02-2021 om 10:43 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 26/02-04/03 2018

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!