Inhoud blog
  • Leuker met een boot
  • Opletten in Spanje
  • Een mooie hoek
  • Subaru valt in de smaak
  • Waarom?
  • Zwerfauparkeerplaats reserveren
  • Achter de bloemen
  • De nieuwe ITrend van Dethleffs
  • Veel verschillende
  • Een nieuwe versie van een Niesmann-Bisschoff
  • Opgepast !!
  • Rijdt niet te snel !!!!!
  • niet te snel rijden
  • Hobby caravans in de kijker
  • Feest in de stad
  • Fietsen in Belgiê
  • Een oude granaat werper
  • Een knappe Chausson
  • Opgepast met motorhelmen
  • 1000 jaar oud
  • Nieuwe halfintegraal Frankia Now
  • Prachtig uitzicht
  • Meer elektrische wagens
  • Mooie gevels
  • Tabbert Pantiga
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Startpagina !
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Caravan en Zwerfauto nieuws
    Weetjes over caravans en zwerfauto's
    18-12-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.een jaartje wachten

     

    Geen CMT in januari 2022 te Stuttgart.

    De CMT 2022 vindt niet plaats.

    Komende januari geen vakantiebeurs in Stuttgart / Overheidsregering verbiedt het houden van beurzen in ondanks alarmniveau II Met grote belangstelling van bezoekers en exposanten en een goedgekeurd veiligheids- en hygiëneconcept dat in het najaar is getest, kan de CMT van 15 tot 23 januari 2022 in Messe Stuttgart niet plaatsvinden zoals gepland . Dit geldt ook voor de deelbeurzen fiets- & wandeltochten, cruise- & schipreizen en golf- en wellnessreizen. Zoals de deelstaatregering van Baden-Württemberg vandaag heeft aangekondigd, worden de coronamaatregelen ter bescherming tegen infectie uitgebreid. Met de nieuwe regeling zijn beurzen en tentoonstellingen in het momenteel geldende alarmniveau II in Baden-Württemberg voorlopig verboden. De Corona-regeling is in eerste instantie geldig tot 17 januari 2022. Roland Bleinroth, algemeen directeur van Messe Stuttgart, betreurt deze ontwikkeling ten zeerste: “Nadat de CMT 2021 digitaal had plaatsgevonden, hebben we het afgelopen jaar intensief samengewerkt met alle partners en exposanten. enkele maanden wordt in januari een aanwezigheidsbeurs voorbereid. Uit de volgeboekte beurshallen op de vakantiebeurs zien we dat het beursplatform hard nodig is.” Een hybride evenement wordt momenteel bewust vermeden. "Behalve dat het CMT zich richt op de uitwisseling van informatie, het overleg en het persoonlijk contact ter plaatse, zou de voorbereidingstijd voor een alternatief, digitaal format nu veel te kort zijn", zegt Bleinroth. Geïnteresseerden kunnen echter meer te weten komen over bedrijven, producten en innovaties uit de toerisme-, camping- en outdoorsector in de online exposantenlijst op de CMT-website. Publieke evenementen zoals de Stuttgart-beursherfst of de Euromotor, die onlangs plaatsvond onder 2G- of 2G + -omstandigheden in het beurscentrum van Stuttgart, gaven ook hoop dat de CMT succesvol en veilig zou zijn. "We hebben ruim tien maanden onvermoeibaar gestreden voor een succesvolle CMT 2022 en nieuwe formats en onderwerpen ontwikkeld voor zowel eindklanten als het gespecialiseerde publiek", zegt Guido von Vacano, lid van het managementteam van Messe Stuttgart. Zo had het duik- en snorkeltoerisme met de Interdive voor het eerst vertegenwoordigd moeten zijn op de CMT. De huidige situatie raakt iedereen die persoonlijke ontmoetingen met passie en met volle ernst organiseert. Het zicht is nu vooruit gericht naar de volgende CMT. "We willen iedereen bedanken die dit pad tot nu toe met ons heeft bewandeld en zal blijven doen", zegt von Vacano. Alle gekochte beurstickets worden vergoed op dezelfde manier als besteld. De volgende CMT vindt plaats van 14 tot 22 januari 2023

    18-12-2021 om 17:47 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.caravansalon Stuttgart
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    18-12-2021 om 17:40 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-12-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De nieuwe Premium Live van Bürstner

    Bürstner Premium Life.
    Vier jaar heeft het interieur van de Bürstner Premium Life stand gehouden. Voor volgend jaar werd het volledig in een nieuw kleedje gestoken en twee typen komen de reeks vergroten.

    Bij de ideale tourcaravans met hun slechts 2,12 m breed koetswerk komen 2 nieuwelingen bij de 415 TK met een typische gezinsindeling voor 4 personen. Voor weinig geld kan er nog een bed bij gezet worden. Het interessante aan dit type is zijn doordachte bergcapaciteit waar zelfs een 142 l koelkast bij hoort. Zijn broeder de 480 TS met zijn breed eilandbed zal zeker in de smaak vallen. Goed bereikbaar zowel links als rechts. Onder de lattenbodem is een zee van plaats. Wel opletten want zulke grote bergvakken slokken gemakkelijk te veel gewicht op.

    De moderne wat rechthoekige meubelstijl van de nieuwe Premium Life gaat perfect met zijn tijd mee. Zo zien we in de meubelontwerpen kleuren zoals brons, zandkleurig, cappuccino en sepia, eikenhout decor ontbreekt niet en de stof voor de kussens vormt samen met het meubilair een harmonisch kleuren geheel. Heel die combinatie van kleuren en meubelstijl geven de Premium Life een ruime en woonvriendelijke indruk. Het decor noemt “Brava” en werd wat afgekeken van de kampeerauto’s van hetzelfde merk.

    Met de totaal nieuwe reeks hoopt de fabrikant op een stijgende belangstelling voor deze reeks. Het is tevens de bedoeling een antwoord te geven op de stijgende vraag naar compacte en woonvriendelijke caravans.

    De “Outdoor-Trend” zorgt ervoor dat jonge gezinnen weer de weg naar de caravan zullen vinden. Een nadeel is dat de prijs van de materialen gestegen is en de Premium Life met ongeveer 7% duurder zal worden. Het zullen echter deze caravans niet alleen zijn die duurder wordt volgend jaar.

    Verder kan de klant kiezen uit 3 uitrustingspakketten om comfort en uitzicht te optimaliseren. Daarbuiten is zelfs nog een Autark Pakket in de aanbieding.
    Technische gegevens.
    De reeks bestaat uit 6 indelingen van 6,15 m tot 7,16 m totale lengte.
    Het leeggewicht bij de Premium Life ligt bij de 850 kg.
    Het MTM kan oplopen tot 1.500 kg
    De prijzen zullen schommelen van ongeveer 13.000 tot 15.000 euro.
    Info: www.bürstner.de

    15-12-2021 om 21:40 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Winter
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    15-12-2021 om 21:34 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-12-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Belasting voordeel ??????



    Nieuw belastingsvoorstel mikt met grof geschut op de Waalse automobilist

    De langverwachte belastinghervorming in Wallonië komt niet van de minister van Financiën, maar van Philippe Henry, de Waalse minister van Mobiliteit. In tegenstelling tot wat kon worden verwacht, is dit belastinghervormingsvoorstel niet positief gericht op de noodzakelijke overgang naar een groener wagenpark, maar eerder op het afstraffen van de Waalse particuliere automobilist. De nieuwe formule die wordt voorgesteld voor de berekening van de Belasting op Inverkeerstelling (BIV) en van de jaarlijkse verkeersbelasting (JVB) is niet alleen uiterst ingewikkeld (zij houdt onder meer rekening met de maximaal toegestane massa van de auto), maar viseert ook radicaal de wereldwijd meest populaire auto's. Dit project stelt het recht van iedereen op een betaalbare mobiliteit regelrecht ter discussie, vergroot de onzekerheid op de automarkt en bedreigt bovendien het voortbestaan en overleven van de gehele autosector in Wallonië.

    “Weg met de SUV”

    Het hervormingsproject kan in één slogan worden samengevat: "Weg met de SUV". In het voorstel voor het Parlement staat een berekeningsformule die elke ecologisch notie negeert, aangezien de Euronorm voor het voertuig er niet in is opgenomen. Anderzijds bevat het ontwerp wel een nieuwe factor: de maximaal toegestane massa (MTM), d.w.z. het maximumgewicht in beladen toestand waarvoor het voertuig is goedgekeurd. En het laat zich raden dat in de toekomst ook elektrische voertuigen door deze formule zullen worden geraakt, gezien het extra gewicht van zware accu's.

    Ingewikkelde formule voor meer belastinginkomsten

    Momenteel betalen de Walen gemiddeld twee keer zoveel Belasting op Inverkeerstelling (BIV) als de Vlamingen. In Wallonië worden ongeveer slechts half zoveel wagens verkocht als in Vlaanderen maar de fiscale opbrengsten liggen er wel even hoog. In zijn nieuwe berekening (JVB) is de minister volledig voorbijgegaan aan de oude jaarlijkse verkeersbelasting en baseert hij zich daarvoor louter op de BIV. De nieuwe wegenbelasting zal immers worden vastgesteld op één derde van de BIV + 50 euro. Het project vertrekt voor de berekening van de jaarlijkse verkeersbelasting dus van de uiterst dure BIV-basis waardoor de jaarlijkse rijtaks in sommige gevallen astronomisch hoog wordt. Hierna het voorstel van formule voor de berekening van de BIV (en afgeleid dus ook voor de JVB) in Wallonië:

    BASISBEDRAG VOOR DE BIV x (CO2/150) x (MTM/2000) x (0,7 CNG & LPG, 0,8 voor hybride voertuigen, 1 voor benzine en 1,2 voor diesels)

    Cijfervoorbeeld:  BIV x 1,5 en JVB x 3

    Een SUV van een willekeurig gekozen groot Europees merk van de laatste generatie uit het middensegment gaat zo van 2.478 euro voor de BIV en 513 euro voor de Jaarlijkse Verkeersbelasting (JVB) naar 4.096 euro voor de BIV en 1.419 euro voor de JVB, d.w.z. bijna drie keer de JVB en 1,5 keer de BIV.

    Deze formule houdt bovendien een reëel gevaar in: de regering houdt zich namelijk het recht voor om de verschillende variabelen in de formule te kunnen aanpassen in de toekomst. Daardoor stijgt de onzekerheid over de belasting en de bijgevolg ook over de waarde van tweedehands voertuigen nog verder.

    TRAXIO, de mobiliteitsfederatie waarvan vele leden al zwaar getroffen zijn door de COVID-crisis, door de historische daling van de autoverkoop en de onzekerheid over alternatieve brandstoffen, betreurt deze aanpak, die niet constructief of ecologisch is.

    Dit voorstel is zo negatief dat het de particulier er wel eens toe zou kunnen aanzetten om zich te organiseren om de Waalse Regering te counteren, bijvoorbeeld door zijn voertuig aan te schaffen via leasing, met een andere fiscale berekening... en waarvan de inkomsten naar het gewest van de zetel van de leasingmaatschappij zullen gaan, d.w.z. in meer dan 90 % van de gevallen naar Vlaanderen of naar Brussel.

    Laten we hopen dat het Waalse Parlement zich bewust is van het economische gevaar van deze maatregel en dat het kiest voor een ambitieuze en op stimulansen gebaseerde hervorming in plaats van deze gerichte en bestraffende hervorming.

    Meer info: TRAXIO

    14-12-2021 om 02:56 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Meer pedelecs in november

    Inschrijvingen speed pedelecs stijgen licht in november.

    De natte zomer heeft beslist een negatieve impact gehad op de inschrijvingen van de speed pedelecs: na een veelbelovend voorjaar kleurden de cijfers vanaf juni veelal rood. De voorbije maand november werden echter opnieuw 922 exemplaren ingeschreven, dat zijn er zelfs +9,2 % meer vergeleken met 2020 (844 exemplaren) en ook nog steeds 3,7 % meer dan november 2019 (889 eenheden). De balans over de eerste 11 maanden is ongeveer op hetzelfde niveau als de cijfers van 2020: 11.646 stuks vs. 11.755 (-0,90 %) vorig jaar. Vergeleken met het pre-coronatijdperk noteren we een terugval van -7,5 %: anno 2019 werden er in dezelfde periode 12.595 stuks verkocht. Filip Rylant, woordvoerder van mobiliteitsfederatie TRAXIO geeft uitleg bij deze cijfers: “De markt van de speed pedelecs leek over haar hoogtepunt heen, maar in november noteerden we toch een stijging met +9,2 % ten opzichte van november vorig jaar. Mogelijk zat de terugkeer van de files sinds oktober daar voor iets tussen. De gecumuleerde inschrijvingen zijn vrijwel identiek met het voorbije jaar. Voor 2021 noteren we een dalende trend bij de particulier(-5,4 %) die nog steeds 49,81 % van de markt uitmaakt. Bij de bedrijven & leasing, die de overige 50 % van de markt vertegenwoordigen, wordt er meer en meer gekozen voor een ontzorgende leasingformule en minder voor aankoop, waardoor de totale inschrijvingen op naam van bedrijven boven het niveau van vorig jaar blijven. De populariteit van de speed pedelec als bedrijfsfiets (vooral in Vlaanderen) in 2019 wordt echter niet langer bereikt. Fietshandelaars bevestigen dat de speed pedelec, zelfs in Vlaanderen, een nichemarkt blijft, die zeker nog potentieel heeft in onze filegevoelige, verstedelijkte regio’s.” Guy Crab van TRAXIO Velo geeft verdere uitleg: “De nummerplaat voor een speed pedelec kan sinds kort digitaal worden aangevraagd via WebDIV, onder voorwaarde dat bij de preregistratie alle vereiste velden werden ingevuld. TRAXIO VELO biedt hierbij de nodige ondersteuning.”

    Meer info TRAXIO

    14-12-2021 om 02:49 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tweedehands beter dan de nieuwe wagens.

    Tweedehandsmarkt voor auto’s blijft in november meer dan dubbel zo groot als nieuwmarkt.

    In november noteerden we amper 24.457 nieuwe inschrijvingen van personenwagens. Een terugval van -17,1 % vergeleken met 2020 (29.491 stuks) en zelfs -29,9 % versus 2019 (34.879 stuks). De tweedehandsmarkt voor personenwagens was in november alweer meer dan dubbel zo groot als die van de nieuwe wagens: er werden in november namelijk 52.924 occasies ingeschreven. Dat is 6,4 % meer dan in 2020 (49.729 stuks) en ongeveer identiek aan 2019 (52.841 stuks). Ook bij de lichte vrachtwagens zagen we in oktober rode cijfers: 4.821 nieuwe (-13,4 %) en 8.093 occasies (-8,0 %). Bij de zwaardere jongens kleuren enkel de trekkers +12T positief: 400 stuks (+15,9 % vs. 2020). Alle andere segmenten kenden een terugval, zowel bij de nieuwe voertuigen als bij de occasies. Bij de tweewielers lijkt de verkoop van de nieuwe motoren zich te stabiliseren: 891 nieuwe motoren verlieten de showroom, een stijging met +6,8 %. De tweedehands motoren scoorden prima in november met +4,7 % (4.445 stuks). Filip Rylant, woordvoerder van TRAXIO, vat de situatie als volgt samen: “Wij zien in november een gelijkaardige situatie als tijdens de voorbije maanden. Het inmiddels gekende tekort aan halfgeleiders en chips blijft de volledige nieuwmarkt parten spelen, maar ook de tweedehandsmarkt komt onder druk. Wanneer er minder nieuwe wagens worden ingeschreven, komen er automatisch ook minder occasievoertuigen op de markt. Niet enkel de lange wachttijden voor nieuwe wagens, maar ook de stijgende kostprijs en onzekerheid over de toekomst heeft zeker zijn invloed. De voorstellen om in Vlaanderen vanaf 2029 enkel nog nieuwe elektrische wagens in te schrijven zorgen voor grote verwarring en nog meertwijfel. Zeker de consument stelt zich vragen of het opportuun is om zijn wagen vandaag te vervangen en – indien positief - wat voor type wagen hij zou kunnen aanschaffen. De markt dreigt dus ernstig verstoord te worden. Maar we horen ook positieve verhalen uit de showroom. De orderboekjes zouden goed gevuld zijn, maar de leveringen lopen steeds verder achterop waardoor het aantal inschrijvingen daalt. We mogen echter niet vergeten dat deze verkochte wagens op een bepaald moment zullen geleverd worden.”

    Meer info TRAXIO

    14-12-2021 om 02:44 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 26/02-04/03 2018

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!