Inhoud blog
  • Leuker met een boot
  • Opletten in Spanje
  • Een mooie hoek
  • Subaru valt in de smaak
  • Waarom?
  • Zwerfauparkeerplaats reserveren
  • Achter de bloemen
  • De nieuwe ITrend van Dethleffs
  • Veel verschillende
  • Een nieuwe versie van een Niesmann-Bisschoff
  • Opgepast !!
  • Rijdt niet te snel !!!!!
  • niet te snel rijden
  • Hobby caravans in de kijker
  • Feest in de stad
  • Fietsen in Belgiê
  • Een oude granaat werper
  • Een knappe Chausson
  • Opgepast met motorhelmen
  • 1000 jaar oud
  • Nieuwe halfintegraal Frankia Now
  • Prachtig uitzicht
  • Meer elektrische wagens
  • Mooie gevels
  • Tabbert Pantiga
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Startpagina !
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Caravan en Zwerfauto nieuws
    Weetjes over caravans en zwerfauto's
    14-01-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe camperbus van LMC

    VEILIG ONDERWEG, SLIM DOORDACHT, TIJDLOOS DESIGN

     

    DE LMC INNOVAN – NU OOK OP FORD CHASSIS

     

     Dankzij het nieuwe camperbus productsegment praat LMC al sinds devorig jaar nieuwe doelgroepen aangetrokken en met hen meegezogen. Iedereen die maximale flexibiliteit en een sportief-dynamisch ontwerp waardeert tijdens het reizen en onderweg, evenals een duidelijk interieur en exterieurkan kiezen tussen drie slim doordachte indelingen.

    Nu is het kwartet compleet met de nieuwe LMC Innovan 590 op basis van Ford. De nieuwigheid scoort met een buitengewoon goed gevoel voor ruimte en overtuigt met een stahoogte van 2,08meter. Met een lengte van 5,98 meter, op een totale breedte van compacte 2,06 meter, zet de nieuwe Innovan model 2.756 kilogram gewicht op de weegschaal. Vanwege het maximummet een laadvermogen van ongeveer 540 kilogram kunnen zwervers veel bagage herbergen,wat nodig is op langere tochten. Aan boord met een groot tweepersoonsbed achterin zorgen de intelligente rijhulpsystemen van Ford voor maximaal comfort en veiligheid; waar onder slaperigheidswaarschuwing, lane assist en adaptieve ACC cruise control. Ten allen tijde helder zicht, zelfs in ijzige omstandigheden worden aangevroren ruitendoor de geïntegreerde verwarmingsdraden ontdooid. Voor eersteklas informatie en entertainment kunt u uw eigen smartphone gebruiken met Apple CarPlay of Android,koppel eenvoudig uw auto om het laatste nieuws of uw favoriete afspeellijst te lezenom te spelen.

    "Modern design, sportief dynamisch, comfortabel, veilig en vertrouwd dat is het thema van de Innovan 590 op basis van Ford, die onze kampeerauto reeks voor het nieuwe modeljaar aanvult. Wij zijn overtuigd dat met de vierde in de competitie de fan community continu groeit en het productsegment zal een succesvolle start blijven maken", zegt Bodo Diller, Brand Manager van LMC Caravan GmbH. Qua prijs bevindt de nieuwe Innovan zich ook in het instapsegment ondanks de hoogwaardige standaarduitrusting. Hoogtepunten aan de buitenkant zijn de inbouwramen, Panoramadak, zonneluifel en brede opstap. Als het gaat om het interieur, de nieuwe Innovanindeling onder andere door het moderne greeploze design, anti vingerafdruk op alle oppervlakken, zelfsluitende functie in alle kasten, LED spots in de badkamer en ergonomische bekleding voor alle zitplaatsen.

    Meer info: www.lmc-caravan.de















    14-01-2022 om 14:46 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De nieuwe Tandero van LMC

                                 CARAVAN ALLROUNDER IN DE NIEUWE MERKLOOK VAN LMC

     

    JAPANDI BIJ LMC: HET TANDERO DUO IS KLAAR OM TE GAAN

     

     De nieuwe caravanserie Tandero toont, evenals

     thuis wordt in de Japans-Scandinavische woontrend doorgevoerd. Twee slim doordachte plattegronden, veel ontwikkelingsmogelijkheden, een onmiskenbaar ontwerp: de Tandero is klaar voor de Europese wegenen staanplaatsen. Met de nieuwe reeks biedt LMC een betrouwbare en soevereine "one-for-all"Tours" caravan aan het begin van het seizoen met twee stapelbedden. Aan boord veel overtuigende innerlijke waarden. En van buitenaf: Voor het eerst in de caravanwereld van Sassenberg, de

    nieuw familiegezicht van LMC. Een nieuwe sticker, plus het nieuwe dynamische voorfront.De Tandero neemt daarmee een voortrekkersrol op zich het is de basis voor de aanpassing van het geheel.

     LMC caravan range van morgen.

     "Hoewel onze Tandero vooral caravanliefhebbers in de middenmoot aanspreekt, zal hij door de tijdloze, moderne inrichtingsstijl, maar ook alle andere doelgroepen veel plezier bezorgen. Als je graag een stukje mee van huis neemt op reis en een prijsbewust model met veel charisma en uitrusting zoekt is de Tandero geschikt voor korte en lange vakanties. Hij is de juiste keuze", zegt Bodo Diller, Brand Manager bij LMC. Het compacte duo Tandero 500 E en Tandero 510 E belooft een woonstijl die uitnodigt tot een sfeer zoals thuis, waarmee je graag onderweg bent. LMC blijft qua design trouw: het concept van ingetogen decoratieve kleuren is al met succes geïmplementeerd in de Camper Van Innovan en in de kampeerauto in de nieuwe Tourer-reeks. 

    In beide indelingen is er een modern interieur in Japandi design  een mix van Japanse en Scandinavische elementen, met hoekige, greeploze meubelconstructie, door enkele ronde elementen die een samenhangend totaalbeeld geven. Het interieur van de Tandero looks is  licht. Dit wordt mogelijk gemaakt door de open woonelementen, in combinatie met de onopvallende kleurnuances. De sfeerverlichting draagt bij aan de huiselijke sfeer en legt vooral in de vroege ochtend en 's avonds sfeervolle accenten. Kenmerken zoals hoogwaardige rolgordijnen van natuurlijke vezels en anti vingerafdruk op alle monochrome decors verhoogt het comfort. Dat niet alleen koppels aan boordde beproefde LMC "pop-up roof" optie zorgt ervoor dat beide plattegronden tot vier slaapplaatsen als optie bieden. Hoe verschillen de twee plattegronden aanzienlijk? In de opstelling van bedden. Deze bevinden zich aan de voorkant van de Tandero 500 E, in de 510 E zitten ze vooraan.Achterin geïntegreerd. De basisafmetingen van beide caravans: lengte 7,57 meter, breedte 2,32 meter en eenleeggewicht van 1.265 kilogram. Hiervoor is de Tandero op aanvraag volledig uitgerust met GVKuitgerust, van boeg tot achtersteven.

    Meer info www.lmc-caravan.de

     













    14-01-2022 om 14:40 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwigheden bij LMC

      ALLE LMC NIEUWE RELEASES NU BESCHIKBAAR ALS NIEUWE EDITIE

     

    NIEUW MERK NU IN ALLE PRODUCTSEGMENTEN

     LMC is goed gepositioneerd voor de toekomst. Op andere doelgroepen en hun behoeften worden goed aangepast. Dit blijkt ook uit de nieuwe externe presentatie van het in Sassenberg gevestigde bedrijf met een nieuw ontworpen, stillgebruiksvriendelijkere website en een onmiskenbaar fris logo als zichtbaar symbool metherkenningswaarde, die verantwoordelijk is voor de bekende merkwaarden kwaliteit, duurzaamheid, waarde enveiligheidsstandaards. De herlancering, die in 2021 werd gestart, komt nu naar alle drie de productsegmentenduidelijk uitgedrukt. Vanaf nu volgt ook het caravansegment in het nieuwe ontwerp, dat al is doorgevoerd in de hoogwaardige kampeerauto’s.

     "Ons uniforme, moderne familiegezicht staat voor een duidelijke designtaal en een moderne

     ontwerp dat consequent aansluit bij de wensen en verlangens van zowel het exterieur als het interieur.De eisen van onze geïnteresseerde partijen en klanten zijn gericht", zegt Bodo Diller, brand manager van LMC Caravan GmbH & Co. KG.In het caravangebied rolt de Tandero van de productielijn, met twee indelingen met één bed, nieuwe stickeren dynamisch voorfront. De slimme nieuwkomer is het eerste caravanmodel dat laat zien wat er is bereikt sinds devolgend modeljaar wordt achtereenvolgens in het hele segment geïmplementeerd als familiegezicht. 

    Met de Innovan 590 kan LMC al een nieuwe première aankondigen in het Camper Van-segment: Deze vierde indeling van het sportieve dynamische en veilige voertuig, dat een bovengemiddelde stahoogte in het interieur heeft, wordt geproduceerd op Ford-basis. 

    Campers: Met de Tourer Lift versie H 730 G met verborgen elektrisch hefbed komt de 

    nieuwste plattegrond van de populaire serie op de markt, tijdloze, moderne interieurs, met vlakke mat witte kastdeuren en lichtgrijze accenten. Een hoogwaardige mix om je onderweg goed te voelen met een hoekige, greeploze meubelconstructie. 

    Merklook wordt al goed ontvangen door experts. Het bewijs hiervan is de recente verkiezing van de"Camper van het Jaar 2022", waaraan de Tourer H 730 G van de Nederlandse Kampeerauto Club NKC meewerkte.

     "Dit is een uitstekende prijs en laat zien dat we met onze herschikking het juiste bieden.

    Meer info: www.lmc-caravan.de









    14-01-2022 om 14:24 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Winterlandschap 2022
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    14-01-2022 om 14:21 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-01-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Carthago lanceert nieuwe Malibu

    Malibu Van Family-for 4 GT Skyvieuw 640 LEK

    De fabrikant uit Aulendorf brengt zijn Family-for 4 met hefdak op de markt.

    De woonruimte in een camperbus is onvermijdelijk beperkt zeker als er een gezin met 2 kinderen er mee een vakantie willen doormaken. Fabrikanten en ontwerpers bedenken alle mogelijke indelingen, echter meubelen, zitgroep, bedden moeten toch altijd in de beperkte ruimte van een camperbus geperst worden.

    Plaats aanbod.

    Om het plaats aanbod en zeker het ruimtegevoel te vergroten heeft Malibu er iets op gevonden.  In de nieuwe Diver-sity indelingen is de koelkast niet meer tussen de keuken en bed. Maar op dezelfde plaats dieper ingebouwd met een legplank er bovenop. De 640 LEK met panoramavenster en hefdak biedt 4 volwaardige slaapplaatsen. Niet mis voor een 6,36 m lange camperbus, meer kan echter niet. Bij een eerste indruk geeft de Malibu met zijn licht meubilair een ruimte gevoel. De diep geplaatste koelkast draagt er toe bij. De boven liggende legplank biedt de mogelijkheid om hier de culinaire voorbereidingen uit te voeren. Alles heeft zijn voor- en nadeel want nu is het bukken geblazen als je iets in of uit de koelkast wil nemen of zetten. Keuken met haar 3 kookvuren, spoelbakje en 3 laden is iets smaller, het biedt meer plaats aan het bed. Met een beetje inschikkelijkheid kan men genieten van de maaltijden of spelletjes met de kinderen rond de uittrekbare tafel van de zitgroep.

    Hefdak

    Het hefdak is een eigen constructie met sandwich panelen, hartschuim voor de isolatie en een hagelbestendig polyester dak, samen 105 kg. zwaar. Openen gaat met hulp van sterke gasveren die het sluiten ook gemakkelijker maken. Om in het bed te geraken is een tweedelige ladder voorzien. Meestal wordt het hefbed door de kinderen in beslag genomen, met een oppervlakte 2,0 x 1,32 m zullen ze zeker geen plaats gebrek hebben. Hoewel de matras nogal dun is, is hij van een goede kwaliteit zodat hij toch aangenaam aanvoelt. Enkele LED lampen zijn voorzien. Mama en papa kunnen achterin in de wagen hun 2 m lange bedjes spreiden. ’s Nachts laat de onder het bed geïnstalleerde verwarming zich wel eens horen.

    Voor de waterafvoer moet men een ommetje doen om het veiligheidsventiel te vinden en te bereiken. Zoals in meerdere zwerfauto’s van Malibu verdwijnt de wc onder het bed naast de badkamer. Op die manier creëert men plaats voor een met lamellen deur af gesloten douche. Onder het wastafeltje is een kast waar men redelijk wat toiletgerief kwijt kan.

    De Malibu Van Diversity indeling in zijn nieuw kleedje is beslist een leuke camperbus voor een gezin met 2 kinderen. Zijn buitenafmetingen laten toe om de witte wegeltjes van de Michelinkaart te berijden. Met zijn 160 pk heeft hij voldoende vermogen onder de motorkap om een flinke Alpencol te overwinnen.

    Technische gegevens

    L X B x H   6,36 x 2,1 x 2,66 m

    Leeg gewicht   3.285 kg

    MTM 3.500 kg

    Bedden achterin  2,02 x 0,9 m

                     1,89 x 1,02 m

    Bed hefdak       2,05 x 1,32 m

    Meer info www.malibu-carthago.com 

    12-01-2022 om 19:56 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rustig zitje
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    12-01-2022 om 19:50 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Minder pedelecs



    Speed pedelecs stagneren in tweede coronajaar 2021

    Globaal bekeken heeft de natte zomer beslist een negatieve impact gehad op de inschrijvingen van de speed pedelecs in 2021. Na een veelbelovend voorjaar kleuren de cijfers vanaf juni veelal rood en dit ondanks de terugkeer van de files rond Antwerpen en Brussel. November zorgde nog voor een (korte) heropflakkering, maar in december werden slechts 731 exemplaren ingeschreven, dat zijn er zelfs  -13,16 % minder vergeleken met 2020 (841 ex.).

    De eindbalans voor 2021 geeft dus een lichte terugval in vergelijking met 2020: 12.377 stuks vs. 12.596 (-1,7%) vorig jaar. Vergeleken met het pre-Coronatijdperk noteren we een terugval van -7,8% : anno 2019 werden er in dezelfde periode zelfs 13.417 stuks verkocht.


    Filip Rylant, woordvoerder van mobiliteitsfederatie TRAXIO geeft uitleg bij deze cijfers:  “De markt van de speed pedelecs leek over zijn groei heen, maar anno 2021 noteerden we toch een nagenoeg stabiele markt. De inschrijvingen zijn vrijwel identiek met het voorbije jaar (-1,7%). We noteren een dalende trend  bij de particulier (-6,6%) die nog steeds 49,4% van de markt uitmaakt. Bij de bedrijven & leasing, die de overige 50% van de markt vertegenwoordigen,  wordt er meer en meer gekozen  voor een ontzorgende leasingformule en minder voor aankoop, waardoor de totale inschrijvingen op bedrijven boven het niveau van vorig jaar blijven. De populariteit van de speed pedelec als bedrijfsfiets (vooral in Vlaanderen) in 2019 wordt echter niet langer bereikt. Fietshandelaars bevestigen dat de speed pedelec, zelfs in Vlaanderen, een nichemarkt blijft, die zeker nog potentieel heeft in onze file-gevoelige verstedelijkte regio’s.”

    Guy Crab van TRAXIO Velo geeft verdere uitleg:  “De omslachtige en tijdrovende procedure om nummerplaten aan te vragen zorgt er nog steeds voor dat bedrijven en particulieren dit als een hindernis ervaren om voor een speed pedelec te kiezen. TRAXIO VELO leden kunnen voortaan echter ook voor een digitale inschrijving (webDIV) kiezen via de Autoconnect-VIPS module van inMotiv en zodoende sneller en gebruiksvriendelijker voor een nummerplaat zorgen. Hierdoor kan de speed pedelec sneller in dienst worden genomen en hoeft de klant niet zelf voor alle administratie te zorgen.
    Vooral Vlaamse fietshandelaars geven nu aan dat hun klanten inmiddels bekend zijn met de speed pedelec en dat de meeste geïnteresseerden nu reeds een speed pedelec in gebruik hebben. Hoewel de eerste speed pedelecs stilaan aan vervanging toe zijn, geraakt de markt toch stilaan verzadigd en zal het vooral afhangen van een verbeterende weginfrastructuur om bijkomende geïnteresseerden aan te trekken.”

    Meerb info TRAXIO
     

     

    12-01-2022 om 19:48 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Record inschrijvingen

    Record inschrijvingen tweedehandswagens in 2021 : 80,9% hoger dan de nieuwe wagens, die terugvallen tot het niveau van 1985

    Verliezen nieuwe inschrijvingen zijn enorm in vergelijking met 2019, terwijl de tweedehandsmarkt stand houdt of zelfs winst boekt – in het bijzonder bij de motorfietsen

    In 2021 werden 709.605 tweedehandse wagens (+7,5%)  ingeschreven : dat is bijna 81% meer dan de nieuwe wagens (-10,1% ten opzichte van 2020 en zelfs -29,5% ten opzichte van 2019), die terugvallen op het niveau van ruim 35 jaar geleden (1985-1986). Over het algemeen gaan de inschrijvingen van nieuwe voertuigen erop achteruit terwijl de occasies het goed doen. December bevestigde die jaartendens : we noteerden amper 20.857 nieuwe inschrijvingen van personenwagens. Een terugval van -31,1% vergeleken met 2020 (30.263 stuks) en zelfs -38,2% versus 2019 (33.738 stuks). De tweedehandsmarkt voor personenwagens daarentegen was in december alweer meer dan dubbel zo groot als die van de nieuwe wagens: er werden in november namelijk 53.169 occasies ingeschreven. Dat is  4,6 % meer  dan in 2020 (54.619 stuks) en ietsje minder dan 2019 (54.252 stuks).

    Ook bij de lichte vrachtwagens zagen we in december een vergelijkbare tendens: 4.698 nieuwe (-22,3%) en zo’n 10.353 occasies (+16,0 %). Bij de zwaardere jongens kleuren enkel de trekkers +12T positief (+7,1% vs 2020). Alle andere segmenten kenden een terugval  bij de nieuwe voertuigen en ook hier deden de occasies het duidelijk beter.

    De tweewielers zagen in december hun verkoop gehalveerd. Amper 604 nieuwe motoren verlieten de showroom, een vrije val van -56.6%, waardoor hun jaartotaal nog net meer dan 25.000 stuks bedraagt (25.374, -1,8%).  De tweedehands motoren scoorden alweer prima in december  met +5,8% (3.318 stuks) en zij halen een topscore van 80.667 stuks voor 2021 (+6,6% t.o.v. 2020 en +15,3% t.o.v. 2019).

    Filip Rylant, woordvoerder van TRAXIO, vat de situatie als volgt samen : “Na Corona-jaar 2020 was 2021  andermaal een bijzonder atypisch jaar waarbij de markt volledig ontwricht werd, Ditmaal door leveringsproblemen van nieuwe wagens wegens een tekort aan halfgeleiders. Daardoor kelderden de inschrijvingen van nieuwe wagens tot op het niveau van 1985-1986! Op twee jaar tijd ging de markt er -29,5% op achteruit. Door de langere levertermijnen ging de consument noodgedwongen op zoek naar alternatieven en we zagen een duidelijke verschuiving naar de tweedehandsmarkt. Die piekte in 2021 op 709.605 eenheden, een record. Het verschil tussen de nieuwmarkt en de occasiemarkt is nooit zo hoog geweest en bedroeg vorig jaar bijna 81%! Die spanning zorgt stilaan voor problemen op de tweedehandsmarkt : wanneer er minder nieuwe wagens worden ingeschreven, dan komen er automatisch ook minder occasievoertuigen op de markt: meer vraag en minder aanbod, dus stijgen de prijzen. Maar we horen ook positieve verhalen uit de showroom. De orderboekjes zouden goed gevuld zijn, maar door de leveringsproblemen bleven de inschrijvingen onder de normale cijfers. Diverse dealers bevestigden ons dat ze geen 10% minder hebben verkocht dan vorig jaar. Naarmate deze verkopen met uitstel zullen geleverd worden, zal de nieuwmarkt  gaan stabiliseren en kunnen we – tijdelijk - naar heel hoge inschrijvingscijfers van nieuwe wagens gaan, maar vervolgens gaan we ook de impact daarvan zien op de occasies. Meer leveringen van nieuwe wagens betekent immers ook een grotere instroom van tweedehandswagens. Het aanbod zal stijgen maar de vraag (en de prijs) zal dalen. De markt van nieuwe en tweedehandswagen zal nog een paar jaar moeten zoeken naar een nieuw evenwicht. Deze redenering geldt in grote lijnen ook voor lichte en zware bedrijfsvoertuigen maar bij de motorfietsen zagen we een andere dynamiek : daar zijn de nieuwe inschrijvingen relatief stabiel gebleven over de afgelopen jaren en steeg de occasiemarkt bijzonder sterk tot meer dan 80.000 ingeschreven exemplaren in 2021 - dat is meer dan driemaal meer dan de nieuwe motorfietsen!”.

    Meer info TRAXIO

    12-01-2022 om 19:45 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tussen het groen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    12-01-2022 om 19:33 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 26/02-04/03 2018

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!