Inhoud blog
  • Leuker met een boot
  • Opletten in Spanje
  • Een mooie hoek
  • Subaru valt in de smaak
  • Waarom?
  • Zwerfauparkeerplaats reserveren
  • Achter de bloemen
  • De nieuwe ITrend van Dethleffs
  • Veel verschillende
  • Een nieuwe versie van een Niesmann-Bisschoff
  • Opgepast !!
  • Rijdt niet te snel !!!!!
  • niet te snel rijden
  • Hobby caravans in de kijker
  • Feest in de stad
  • Fietsen in Belgiê
  • Een oude granaat werper
  • Een knappe Chausson
  • Opgepast met motorhelmen
  • 1000 jaar oud
  • Nieuwe halfintegraal Frankia Now
  • Prachtig uitzicht
  • Meer elektrische wagens
  • Mooie gevels
  • Tabbert Pantiga
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Startpagina !
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Caravan en Zwerfauto nieuws
    Weetjes over caravans en zwerfauto's
    06-03-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Truma beloond
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Aantrekkelijke werkgever TOP Job-onderscheiding 2020
     
    Truma behoort al voor de tweede keer tot de meest aantrekkelijke werkgevers in de Duitse middenstand. Eind februari 2020 werd het familiebedrijf gehuldigd met het TOP Job-zegel. Truma overtuigde vooral door de leidings- en feedbackcultuur, de medewerkersontwikkeling, het ideeënmanagement, het wij-gevoel en de voordelen voor de medewerkers. 
     Enquête onder de medewerkers De basis van het gerenommeerde zegel is een omvangrijke enquête onder de medewerkers die door zeag GmbH (centrum voor werkgeversaantrekkelijkheid) en de universiteit van Sankt Gallen wordt georganiseerd. Uta Neuner, Chief Human Relations Officer en Harald Popp, Personnel Development Manager, kregen de onderscheiding in Berlijn uit handen van TOP Job-beschermheer Sigmar Gabriel. “Wij zijn zeer trots dat onze medewerkers ons als aantrekkelijke werkgever waarderen en de prijs voor de tweede keer in ontvangst mogen nemen”, aldus Uta Neuner.  
     

    06-03-2020 om 20:48 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-03-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Concorde Reisemobile GmbH informeert:

    Kwaliteit in plaats van kwantiteit bij Concorde

    Concorde-productie stabiel op 407 eenheden per jaar

    Kwaliteit dankzij voortdurende beoordelingen

    Nauwe samenwerking tussen handelspartners en de fabriek

    De kampeerautobranche bloeit. In het lopende seizoen, dat begint in september, laten de laatste cijfers een stijging zien van 14,1 procent eind januari met een totaal van 11.563 nieuw geregistreerde kampeerauto’s. Concorde neemt ook deel aan deze boom. De voorjaarsbeurzen beloven een stabiele vraag. Het bedrijf wordt echter niet verleid om de productie op een "boom-gerelateerde" manier te verhogen, maar houdt zijn productiecijfers en de bijbehorende productiekwaliteit stabiel.
    Marketing- en salesmanager Markus Freitag is van nature een ontspannen man. Hij is niet besmet door de euforie. "We betreuren het dat we, afhankelijk van het voertuigtype, een wachttijd van bijna een jaar moeten opleggen voor hun nieuwe mobiel, maar bij Concorde letten we op de best mogelijke kwaliteit in onze productie en dat staat geen snellere en hogere productie toe".
    Dat is de reden waarom hij zijn productienummer stabiel houdt op momenteel 407 eenheden. Na de voltooiingsmelding van elke individuele wagen per productie, worden de voertuigen overgenomen door de afdeling QM (kwaliteitsbeheer). Vervolgens voeren medewerkers met jarenlange ervaring een uitgebreide PDI (Pre Delivery Inspection) uit volgens het 4-ogen-principe. Elk voertuig wordt volledig van boven naar beneden gecontroleerd en getest vanuit het perspectief van de gebruiker.
    Na evaluatie van de PDI worden eventuele wijzigingen overgenomen in de productie-instructies en, indien nodig, wordt de training van de werknemers uitgevoerd om optimale kwaliteit voor de toekomst te garanderen.
    Maar de fabrikant kan bepaalde negatieve bijwerkingen van de boom niet volledig vermijden. Dit is wat Markus Freitag zegt. "Helaas lijdt de kwaliteit van de geleverde onderdelen soms onder constant toenemende eisen van klanten en tegelijkertijd kortere ontwikkelingscycli bij leveranciers. En vanwege de aanhoudende algemene boom, schommelen de leveranciers, wat helaas in sommige gevallen ook onze voertuigen treft. Concorde probeert deze fouten te minimaliseren met het interne controlesysteem en heeft ook een intensief na verkoop programma samen met zijn dealernetwerk.
    In totaal zijn 50 medewerkers speciaal opgeleid voor de na verkoop zone op 16 reparatiestations. Om dealers en servicepartners een hoog kennisniveau te bieden en hen op de hoogte te houden van actuele technische innovaties, geeft regelmatig servicetrainingen in de fabriek.
    Niet tegenstaande kan het gebeuren dat een partner met een probleem nergens terechtkomt. Concorde heeft hiervoor een speciale hotline opgezet (zie homepage). Het personeel van de interne hotline adviseert retailpartners en klanten rechtstreeks.
    “Als een klant een probleem heeft waardoor hij zijn zwerfauto niet kan gebruiken, bijvoorbeeld in geval van een storing in de verwarming of een storing van het ruitenwissersysteem, zien we het als een noodgeval en helpen we ook, indien mogelijk, zonder een afspraak in onze fabriek. Voor ander werk zijn minimaal zes weken nodig. Het is als een gespecialiseerde arts. Het kost ook tijd om een ​​afspraak te maken, ”Markus Freitag beschrijft de intensieve activiteiten van Concorde om zijn klanten te allen tijde te helpen volgens het motto “kwaliteit boven kwantiteit”.

     







    04-03-2020 om 21:11 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-03-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kennis making met de Coco

    Kennis making met de Coco.

    Met de Coco brengt Dethleffs een caravan op de markt die afwijkt van de sinds veel jaren bekende types.

     Voor twee jaar nam Dethleffs met zijn Coco een onverwachte wending in het caravanwereldje. Het is nu afwachten of deze 733 kg wegende nieuweling zijn weg naar het grote publiek zal vinden. Zijn bijzondere vorm voor en achteraan zijn wat ongewoon echter niet extreem. Ook het interieur is niet zoals we doorgaans gewoon zijn. Neem daarbij nog het lounge pakket als optie en je hebt een mooie comfortabele caravan. Bij een eerste blik in de caravan valt de ruimte op. Er is geen veel plaats opslorpend bed te bespeuren en de keuken vooraan zorgt dat er veel levensruimte is in de 4,25 m lange woonoppervlakte. Danspasjes voor een jong koppel zijn zeker niet uitgesloten. De badkamer naast de keuken is net groot genoeg voor een wasbeurt dank zij het draaibaar wc en het wegklapbaar wasbakje. De lichtgrijze kleur van het meubilair past mooi bij de pastelkleurige kussens en de donkere omkadering van kasten en ramen. Achterin is de u-zitgroep ruim bemeten en op de tafel genoeg plaats voor een feest met twee. Met de tafel en het wat herschikken van de kussens bekomt men een bed van 1,40 x 2,00 m plaats genoeg voor een koppel. Wil men 's morgens van de dampende koffie en de knakkende broodjes genieten moet men wel eerst het bed terug tot zitgroep omvormen. Dat vraagt enkele minuutjes van de kostelijke vakantietijd. Bij avond zorgen de LED's voor voldoende licht wat men bij dag kan zeggen van de grote vensters.

     De vierkantige vorm is nog altijd actueel.

    De ontwerpers van Dethleffs hebben gezien hun jaren lange ervaring in caravanbouw een min of meer vierkante vorm het meeste succes heeft. Vroeger zijn niet alleen bij Dethleffs maar ook door andere fabrikanten modellen gebouwd met ruim afgeronde hoeken of een heel schuin voorfront en nog andere fantasieën. Geen enkel typen bleef een lang leven beschoren. Langs buiten wel een schitterende aerodynamische vorm, maar door die rondingen bleef er niet voldoende plaats voor boven- en andere kasten in het interieur. Caravaners willen nu eenmaal veel huisgerief mee op vakantie nemen. De mooie caravans verdwenen snel uit het gamma van de fabrikanten.

     

    Technische gegevens

    Totale lengte 5,89 m

    Binnen lengte 4,25 m

    Breedte 2,20 m

    MTM 900/1100 kg

    Bed 1,40 x 2,00 m









    03-03-2020 om 15:15 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 26/02-04/03 2018

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!