Inhoud blog
  • Leuker met een boot
  • Opletten in Spanje
  • Een mooie hoek
  • Subaru valt in de smaak
  • Waarom?
  • Zwerfauparkeerplaats reserveren
  • Achter de bloemen
  • De nieuwe ITrend van Dethleffs
  • Veel verschillende
  • Een nieuwe versie van een Niesmann-Bisschoff
  • Opgepast !!
  • Rijdt niet te snel !!!!!
  • niet te snel rijden
  • Hobby caravans in de kijker
  • Feest in de stad
  • Fietsen in Belgiê
  • Een oude granaat werper
  • Een knappe Chausson
  • Opgepast met motorhelmen
  • 1000 jaar oud
  • Nieuwe halfintegraal Frankia Now
  • Prachtig uitzicht
  • Meer elektrische wagens
  • Mooie gevels
  • Tabbert Pantiga
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Startpagina !
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Caravan en Zwerfauto nieuws
    Weetjes over caravans en zwerfauto's
    30-07-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Let op het caravan gewicht
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Let op het gewicht.

    Een caravan laden is geen kunst, het is alleen wat oplettendheid. Probeer al de spullen die u wil meenemen te wegen. Tel dit gewicht bij het ledig gewicht van de caravan dat mag niet hoger zijn dan de MTM van de caravan.

    Eerst en vooral zorg dat je niet te veel inlaad, ten tweede de lading goed verdelen, de zwaarste voorwerpen zoveel mogelijk boven de as(sen) leggen. Best geen zware voorwerpen achterin leggen dat kan aanleiding tot slingeren geven. Zeker als een watertank ver naar achter ingebouwd is. Ze ledig meenemen is gewicht besparend, of wel moet ze vol zijn. Het water in een halfvolle tank kan door de deining van de caravan over en weer beginnen te klotsen en een bron zijn van slingeren. In bijna alle Europese landen doet de politie gewicht controles langs de wegen. Te zwaar op de weegschaal kan een hap uit het vakantie budget zijn. De boete moet meestal direct met bar geld worden betaald.

    Te zwaar wat kan het kosten?

    Wanneer te veel overgewicht is kan men het voertuig vast leggen tot de lading verminderd is. Mogelijk moet men daarna naar een keuringstation

    België  110 tot 330 €

    Frankrijk 125 tot 750 €

    Italië 41 tot 1.697 €

    Kroatië vanaf 40 €

    Luxenburg 74 tot 5.000 €

    Nederland 130 tot 850 €

    Oostenrijk per 2% overlading 36 €

    Portugal 60 tot 300 €

    Spanje 300 tot 4.600 €

    Zwitserland 85 tot 170 €

    30-07-2023 om 19:31 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-07-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.aan de brug




    29-07-2023 om 19:40 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-07-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Laika Ecovip L 3009 knap werk
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Laika Ecovip L 3009

    Buiten de knappe Kreos heeft Laika nu ook zijn Ecovip een nieuw kleedje gegeven. Bij merkelijke verandering behoort zeker de dubbele bodem en nog enkele details.

    De Ecovip is te vinden tussen de eenvoudige Kosmos en de luxueuze Kreos. Voor de klant is er keuze tussen integrale, halfintegrale en buscampers. De 8 opbouwlengtes liggen tussen de 6.97 en de 7,0 m allen met overbekende inrichtingen. Fiat Ducato met verlaagd chassis en een 140 pk sterke dieselmotor levert de basisvoertuigen. Als optie kunnen andere motoren of versnellingsbakken bekomen worden. Zelfs kan het MTM  kan oplopen tot max 4.400 kg. De prijzen beginnen rond de 85.000 euro.

    Koetswerk

     Voor de wanden gebruikt de fabrikant 34 mm dikke sandwich panelen met aluminium plaat aan de buitenkant. De binnenvloer is 42 mm dik terwijl de onderste bekleed met polyester 16 mm dik is. Het 38 mm dik dak is beschermd met hagelbestendig materiaal. Een kloeke Hartal deur met venster, dubbele vergrendeling en afstandsbediening sluit de wooncel af. Achteraan heeft de garage met geïsoleerde bodem twee deuren. Het front in kunststof is tamelijk vlak uitgevoerd en heeft een rode lichtbalk over heel de breedte van de kampeerauto. Vooraan past het koetswerk perfect aan de stuurcabine en heeft de snoet boven de stuurhut een groot panoramisch dakluik.

    De halfintegrale Ecovip L 3009 is eigenlijk ontworpen voor een koppel. Maar hij kan worden geleverd met een optioneel hefbed in de stuurcabine. Voor alle zekerheid heeft de L-zitbank van de zitgroep twee veiligheidsgordels zodat men alvast met vier op stap kan. Achter de zitgroep met de ronde tafel hebben de ontwerpers de natte cel getekend met er tegen over de keuken en achteraan de slaapkamer met twee enkele bedden. Dank zij de verwarmde geïsoleerde bodem is de binnen vloer van de Ecovip L 3009 volledig vlak, dus geen vervelende soms gevaarlijke op- en afstapjes. De stahoogte is 2,05 m wat een ruimtelijk gevoel geeft. De versierde wanden van enkele meubels verhogen dit effect nog een beetje. Bij avond als de dimbare LED verlichting brandt is het er beslist aangenaam vertoeven.

    Witte bovenkastdeuren maken een chique contrast met het donkere hout decor van het meubilair. Zoals tegenwoordig bij de meeste kampeerauto’s hebben de deuren van de bovenkasten geen handgrepen meer wel een drukslot sluiting. Het textiel straalt een hoogwaardige flair uit, als optie kan men echt leder bekomen. Een deur sluit de slaapkamer van het woongedeelte af. In de slaapkamer maken de bedden van 2,0 m lang het dak van de garage. Koudschuim matrassen op lattenbodems waarborgen een zalig slaapcomfort. Met twee trapvormige opbergvakken komt men gemakkelijk in de bedden. Een mooi decor vormt de achterwand met bovenkasten, aan de zijkanten zijn open legplanken met stootrand. Onder de voeteinden van de bedden zijn kleerkasten.

    Keuken en badkamer  

    Erg groot is de keuken niet, voor twee zwervers en geen overdreven keukengerief zal ze wel voldoen. In het aanrecht zijn drie kookvuren met elektrische ontsteking, spoelbak en een klein stukje als werkblad. Het uitklapbaar plankje aan de linkerkant is goed om iets op te zetten maar niet om aan te werken. Onderaan zijn twee brede laden, aan de rechterkant staat een 137 l absorptie koelkast. Een afzuigkap blaast de keukengeurtjes snel naar buiten.

    De badkamer is ook een knap stukje vakwerk. Afsluiting van de douche gebeurt met een stabiele tweevoudige acrylglazen deur. Het draaibare wc staat gebruiksvriendelijk opgesteld maar wel een beetje in de weg als men bij het wastafeltje nodig is. Verdeeld over het interieur zijn er genoeg 230 volt stopcontacten en enkele voor USB’s. Licht is overal voldoende en goed verdeeld, met de Truma C 6 zal men zeker geen koude lijden tijdens de wintermaanden.

     Samengevat

    Laika heeft naam gemaakt als fabrikant van degelijke en goed uitgeruste kampeerauto’s. De nieuwe Ecovip L 3009 voldoet er eveneens aan. Zowel de constructie van de opbouw als de afwerking bevinden zich op een hoog niveau. Het meubilair is met degelijke materialen vakkundig in mekaar gezet. De grotendeels dimbare verlichting is doordacht geïnstalleerd en geeft bij avond een aangename sfeer. Wie de Ecovit L 3009 aanschaft en slechts met 2 op stap gaat zal met het totaal gewicht van 3.500 kg waarschijnlijk geen probleem hebben. Laat je het hefbed plus nog een aantal toebehoren inbouwen, reist een kind (of andere persoon) mee zal de 3.500 kg maximaal toegelaten gewicht niet volstaan. Laika biedt mogelijkheden om het MTM te verhogen tot 3.650 – 4.250 en 4.400 kg.

    Technische gegevens

    Basis voertuig: Fiat Ducato met laag chassis

    Motor: Turbo Diesel 140 Pk

    MTM: 3.500 kg

    Leeg gewicht: 2.975 kg

    Afmatingen

    L X B X H:  6,99 x 2,25 x 2,96 m

    Bedden: 1,96 x 0,82 m

           2,0 x 0,82 m

    Prijs: ongeveer vanaf 85.000 euro

    Meer info www.laika.it



    27-07-2023 om 20:02 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-07-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Genieten
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    25-07-2023 om 20:10 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Caravelair heeft veel nieuws voor 2024

    Caravelair komt komend jaar met veel nieuws op de markt!

     

    De Franse caravanproducent Caravelair heeft afgelopen seizoen uitstekende zaken gedaan.

    Ondank een wat sputterende economie zit kamperen nog steeds in de lift en daar heeft de  caravanmarkt uiteraard voordeel van. De verkopen van Caravelair zijn op het moment prima te noemen, mede door een uitgekiend programma van betaalbare en lichtgewicht caravans.

    Toch heeft de caravanfabrikant besloten om niet op haar lauweren te gaan rusten, maar het gehele programma te moderniseren zodat een nieuwe generatie caravans weer een aantal jaar up to date zal zijn.

    Het aantal modelseries gaat terug van 4 naar 3 series:

    de Alba,

    de Sport Line (een combinatie van de huidige Alba Style en Antares Titanium)

    en de Exclusive Line (op het niveau van de 2023 Artica serie).

    ALBA serie:

    De Alba serie komt in 5 indelingen: 4 ervan kenden we al in 2023 (390, 400, 426 en 466) en als vijfde komt daar de 472 indeling (uit de 2023 Alba Style serie) bij.

    De caravans krijgen een nieuwe buitendecoratie, en de witte zijwanden bestaan voortaan ook uit polyester in plaats van aluminium, waarbij meteen ook de isolatie is opgeschaald naar het IRP-systeem.

    De bekleding blijft gelijk aan het afgelopen seizoen. Het interieur blijft op details na gelijk.

    er zijn 2 pakketten te bestellen:

    Safety Pack: AKS stabilisator, schokbrekers en reservewiel.

    Cosy Pack: Serviceluik (100 x 40 cm), groot dakluik (70 x 50 cm), dik matras, hordeur, extra led spotjes en extra led strips.

    SPORT LINE serie:

    De nieuwe Sport Line serie komt in de Sydney bekleding uit de Antares Titanium en heeft een nieuwe kleurstelling van de bovenkastjes en vloerzeil.

    Buiten vinden we een nieuwe striping op de grijze buitenwanden.

    Het Safety Pack en Cosy Pack van de ALBA serie behoren hier tot de standaarduitrusting, ook heeft de Sport-Line standaard een Shower Pack: een boiler, een vaste watertank van 50 liter en een douchegordijn en handdouche.

    De serie bestaat uit 4 indelingen, elk met een tweepersoons vast bed of twee enkele bedden. Ook is er een familie-indeling geschikt voor 6 personen met achterin een stapelbed.

    EXCLUSIVE LINE serie:

    De Exclusive Line serie is een doorontwikkeling van de Artica, maar dan met een veel mooiere body in combinatie met tevens een nieuwe buitendecoratie.

    Alle modellen krijgen standaard een sky-view panoramaraam en hebben de zitgroep voorin. Ook de bekleding is nieuw.

    De standaarduitrusting ligt op een nog hoger niveau dan de Sport-Line, met onder andere buitenaansluitingen voor douche en gas, elektrische opstap, aansluiting voor direct water vanaf de kraan, tv-aansluiting en accuvoorbereiding.

    Ook hebben deze modellen standaard de Truma Combi 4 boiler en een gedeelde douche-toiletruimte af te scheiden door middel van vouwdeuren. De ruimte heeft ook een fraaie klapwastafeloplossing om comfortabel te kunnen douchen.

    De modellen zijn verder nog uit te breiden met een Pack Arctic, bestaande uit elektrische vloerverwarming en een Truma Combi 6 op gas en elektra in plaats van de Combi 4.

    De serie bestaat uit 3 indelingen: allemaal met een vaste slaapplaats, twee enkele bedden of een tweepersoonsbed. Dit allemaal in combinatie met een grote rondzit en een keuken met 150 liter compressorkoelkast.

    De basisserie van Caravelair, de Alba is verkrijgbaar vanaf € 17.990,-, de Sport Line begint bij € 24.490,-, en de Exclusive Line  start bij € 32.490,-.

    De prijzen zijn All-in, dus inclusief 21% BTW, kentekenbewijs, verwijderingsbijdrage, transport naar de dealer en kosten rijklaar maken.

    Caravelair geeft op alle modellen 3jaar fabrieksgarantie en 7 jaar garantie op vochtinwerking.

    Meer nieuws: www.caravelair.nl

    25-07-2023 om 20:08 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-07-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dat is vakantie
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    24-07-2023 om 13:14 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe halfintegrale Laika Ecovip L 3009
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Laika Ecovip L 3009

    Buiten de knappe Kreos heeft Laika nu ook zijn Ecovip een nieuw kleedje gegeven. Bij merkelijke verandering behoort zeker de dubbele bodem en nog enkele details.

    De Ecovip is te vinden tussen de eenvoudige Kosmos en de luxueuze Kreos. Voor de klant is er keuze tussen integrale, halfintegrale en buscampers. De 8 opbouwlengtes liggen tussen de 6.97 en de 7,0 m allen met overbekende inrichtingen. Fiat Ducato met verlaagd chassis en een 140 pk sterke dieselmotor levert de basisvoertuigen. Als optie kunnen andere motoren of versnellingsbakken bekomen worden. Zelfs kan het MTM  kan oplopen tot max 4.400 kg. De prijzen beginnen rond de 85.000 euro.

     Voor de wanden gebruikt de fabrikant 34 mm dikke sandwich panelen met aluminium plaat aan de buitenkant. De binnenvloer is 42 mm dik terwijl de onderste bekleed met polyester 16 mm dik is. Het 38 mm dik dak is beschermd met hagelbestendig materiaal. Een kloeke Hartal deur met venster, dubbele vergrendeling en afstandsbediening sluit de wooncel af. Achteraan heeft de garage met geïsoleerde bodem twee deuren. Het front in kunststof is tamelijk vlak uitgevoerd en heeft een rode lichtbalk over heel de breedte van de kampeerauto. Vooraan past het koetswerk perfect aan de stuurcabine en heeft de snoet boven de stuurhut een groot panoramisch dakluik.

    De halfintegrale Ecovip L 3009 is eigenlijk ontworpen voor een koppel. Maar hij kan worden geleverd met een optioneel hefbed in de stuurcabine. Voor alle zekerheid heeft L-zitbank van de zitgroep twee veiligheidsgordels zodat men alvast met vier op stap kan. Achter de zitgroep met de ronde tafel hebben de ontwerpers de natte cel getekend met er tegen over de keuken en achteraan de slaapkamer met twee enkele bedden.

    Dank zij de verwarmde geïsoleerde bodem is de binnen vloer van de Ecovip L 3009

    volledig vlak, dus geen vervelende soms gevaarlijke op- en afstapjes. De stahoogte is 2,05 m wat een ruimtelijk gevoel geeft. De versierde wanden van enkele meubels verhogen dit effect nog een beetje. Bij avond als de dimbare LED verlichting brandt is het er beslist aangenaam vertoeven.

    Witte bovenkastdeuren maken een chique contrast met het donkere hout decor van het meubilair. Zoals tegenwoordig bij de meeste kampeerauto’s hebben de deuren van de bovenkasten geen handgrepen meer wel een drukslot sluiting. Het textiel straalt een hoogwaardige flair uit, als optie kan men echt leder bekomen. Een deur sluit de slaapkamer van het woongedeelte af. In de slaapkamer maken de bedden van 2,0 m lang het dak van de garage. Koudschuim matrassen op lattenbodems waarborgen een zalig slaapcomfort. Met twee trapvormige opbergvakken komt men gemakkelijk in de bedden. Een mooi decor vormt de achterwand met bovenkasten, aan de zijkanten zijn open legplanken met stootrand. Onder de voeteinden van de bedden zijn kleerkasten.

     Keuken en badkamer  

    Erg groot is de keuken niet, voor twee zwervers en geen overdreven keukengerief zal ze wel voldoen. In het aanrecht zijn drie kookvuren met elektrische ontsteking, spoelbak en een klein stukje als werkblad. Het uitklapbaar plankje aan de linkerkant is goed om iets op te zetten maar niet om aan te werken. Onderaan zijn twee brede laden, aan de rechterkant staat een 137 l absorptie koelkast. Een afzuigkap blaast de keukengeurtjes snel naar buiten.

    De badkamer is ook een knap stukje vakwerk. Afsluiting van de douche gebeurt met een stabiele tweevoudige acrylglazen deur. Het draaibare wc staat gebruiksvriendelijk opgesteld maar wel een beetje in de weg als men bij het wastafeltje nodig is.

    Verdeeld over het interieur zijn er genoeg 230 volt stopcontacten en enkele voor USB’s. Licht is overal voldoende en goed verdeeld, met de Truma C 6 zal men zeker geen koude lijden tijdens de wintermaanden.

    Samengevat

    Laika heeft naam gemaakt als fabrikant van degelijke en goed uitgeruste kampeerauto’s. De nieuwe Ecovip L 3009 voldoet er eveneens aan. Zowel de constructie van de opbouw als de afwerking bevinden zich op een hoog niveau. Het meubilair is met degelijke materialen vakkundig in mekaar gezet.        De grotendeels dimbare verlichting is doordacht geïnstalleerd en geeft bij avond een aangename sfeer. Wie de Ecovit L 3009 aanschaft en slechts met 2 op stap gaat zal met het totaal gewicht van 3.500 kg waarschijnlijk geen probleem hebben. Laat je het hefbed plus nog een aantal toebehoren inbouwen, reist een kind (of andere persoon) mee zal de 3.500 kg maximaal toegelaten gewicht niet volstaan. Laika biedt mogelijkheden om het MTM te verhogen tot 3.650 – 4.250 en 4.400 kg.

    Technische gegevens

    Basis voertuig: Fiat Ducato met laag chassis

    Motor Turbo: Diesel 140 Pk

    MTM: 3.500 kg

    Leeg gewicht: 2.975 kg

    Afmetingen

    L X B X H  6,99 x 2,25 x 2,96 m

    Bedden: 1,96 x 0,82 m

                  2,0 x 0,82 m

    Prijs: ongeveer vanaf 85.000 euro

     Meer info www.laika.it



    24-07-2023 om 13:11 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 26/02-04/03 2018

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!