Met de T328 brengt Carado een 6,78 m halfintegrale met zelfs 5 zitplaatsen plus veiligheidsgordels op het toneel. Om de 5 zwervers te herbergen hebben de ontwerpers eens gaan kijken bij zijn broertje de T 338.
Op spitsvondige manier hebben ze het interieur zo ingericht dat er zelfs 5 zitplaatsen werden gecreëerd voor de bewoners. Dat vindt men zelden in de categorie halfintegralen.
Als basisvoertuig werd de Citroen Jumper met een 140 pk sterke turbo diesel motor genomen. Standaard heeft de T 338 een Truma C6, er zijn 230 Volt stekdozen en 4 USB aansluitingen.
In de redelijk grote garage met een deur langs de rechterzijde kunnen kampeerstoelen, tafel, bagage, en twee 11 kg gasflessen worden vervoerd. In het woongedeelte zijn 2 enkele bedden, die men tot één groot bed kan ombouwen. Optioneel kan men een hefbed boven de zitgroep bestellen. Tenslotte kan de vijfde bewoner zijn donsdeken spreiden op de tot bed omgevormde zitgroep. Alles bij elkaar genomen een kompakte zwerfauto voor een gezin met 3 kinderen.
Voor de camperbussen modellen hebben de ontwerpers van Carado eens een spetialeke ontworpen. De 541 Pro op Fiat Ducato heeft geen klassieke doorgang van woongedeelte naar de stuurcabine. Een brede trap tegen de zijwand geeft de toegang naar het hefdak waar zich twee zwervers kunnen nestelen. Onder de trap is een bergvak. Voor een paar jonge zwervers is dit type de moeite om het eens te bekijken.