Inhoud blog
  • Leuker met een boot
  • Opletten in Spanje
  • Een mooie hoek
  • Subaru valt in de smaak
  • Waarom?
  • Zwerfauparkeerplaats reserveren
  • Achter de bloemen
  • De nieuwe ITrend van Dethleffs
  • Veel verschillende
  • Een nieuwe versie van een Niesmann-Bisschoff
  • Opgepast !!
  • Rijdt niet te snel !!!!!
  • niet te snel rijden
  • Hobby caravans in de kijker
  • Feest in de stad
  • Fietsen in Belgiê
  • Een oude granaat werper
  • Een knappe Chausson
  • Opgepast met motorhelmen
  • 1000 jaar oud
  • Nieuwe halfintegraal Frankia Now
  • Prachtig uitzicht
  • Meer elektrische wagens
  • Mooie gevels
  • Tabbert Pantiga
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Startpagina !
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Caravan en Zwerfauto nieuws
    Weetjes over caravans en zwerfauto's
    26-03-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zomer in aantocht
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

                                                                                      Zomerbanden laten plaatsen

    26-03-2021 om 20:46 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gedaan met de winterbanden

    Winterbanden omwisselen

    TRAXIO en diens bandenfederaties Federtyre en Pneuband roepen de automobilisten op om hun winterbanden snel te laten vervangen door zomerbanden. Bij warmere temperaturen slijten winterbanden immers niet alleen sneller dan zomerbanden maar ze presteren ook minder goed, en dat al vanaf temperaturen boven 7 °C. De remweg wordt langer en de wegligging verslechtert waardoor het – zowel vanuit economisch als veiligheidsstandpunt – aan te raden is om vanaf nu zo snel mogelijk winterbanden te wisselen met zomerbanden.

    “Rijden met winterbanden tijdens de zomer is wettelijk toegelaten maar heeft een negatief effect op het weggedrag van de auto en de verkeersveiligheid,” zegt Filip Rylant van TRAXIO. “Boven 7 °C - en dus zeker tijdens warme dagen – presteren winterbanden minder goed dan zomerbanden. Niet alleen is de remafstand langer, ook de wegligging is minder goed dan met zomerbanden. Het is daarom van belang dat de bandenwissel van winter- naar zomerbanden nu snel gebeurt. Door de maatregelen in het kader van de strijd tegen het coronavirus kunnen wachttijden oplopen en dus is het aangeraden om snel een afspraak te maken.”

    Vier nadelen van winterbanden bij temperaturen van meer dan 7 °C en in het bijzonder bij zomerse temperaturen:

    1. winterbanden hebben tijdens de zomer een langere remweg dan zomerbanden;
    2. winterbanden hebben tijdens de zomer een minder goede wegligging dan zomerbanden;
    3. winterbanden slijten sneller tijdens de zomer;
    4. winterbanden zorgen voor een hoger brandstofverbruik dan zomerbanden.

    Tot wel 16 meter langere remweg

    Door het zachtere rubbermengsel en het winterse profiel slijten winterbanden sneller.

    Belangrijker nog is dat - onder andere - een test van ADAC (2019) aangetoond heeft dat de remafstand verhoogt: bij een snelheid van 100 km/u en een temperatuur van 20 °C op droog wegdek heeft een winterband tot 5 meter extra remafstand ten opzichte van een zomerband, maar dit kan oplopen tot 16 meter bij een temperatuur van 35 °C.

    Tot slot: met winterbanden verslechtert de wegligging bij hogere temperaturen en daalt de stabiliteit, in het bijzonder wanneer de wagen zwaar geladen is.

    Besluit: zo snel mogelijk winterbanden wisselen

    Rijden met winterbanden tijdens de zomer is wettelijk toegelaten maar heeft een negatief effect op het weggedrag van de auto en de verkeersveiligheid. Mensen zijn zich meestal niet bewust van dit probleem: je rijstijl aanpassen en zo snel mogelijk zomerbanden laten monteren is dus echt een must!

    Controle profieldiepte en algemene staat van je banden

    De bandenwissel is ook het uitgelezen moment waarop je bandenspecialist de profieldiepte meet en je  banden controleert op mogelijke schade en de juiste bandenspanning. Dit komt niet alleen de levensduur van je banden maar ook het brandstofverbruik van je wagen ten goede. Maar vooral: versleten of beschadigde banden evenals een niet correcte bandenspanning kunnen leiden tot verkeersongevallen. 

    Bandencentrales blijven open!

    Bandencentrales zijn opgenomen in de lijst van de essentiële sectoren en mogen hun activiteiten blijven verder zetten. In het kader van de strijd tegen het Corona-virus werkt de sector op afspraak. Klanten kunnen voor hun bandenwissel dus probleemloos terecht bij hun bandencentrale of garage, mits afspraak.

    Meer informatie TRAXIO

    26-03-2021 om 20:19 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-03-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een mooi plaatje
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

                                                                                                              Een mooi plaatje

    24-03-2021 om 20:44 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuw bij Knaus

    Het pluspunt in vrijheid: de KNAUS VAN TI PLUS nu ook als uitgebreid uitgeruste PLATINUM SELECTION.

    De KNAUS VAN TI PLUS op een MAN TGE staat voor uitzonderlijke rijdynamiek, maximaal wooncomfort en markant design. Dankzij de nieuwste veiligheidsvoorzieningen en rijhulpsystemen biedt de halfintegrale kampeerauto niet alleen een plus op het gebied van vrijheid, maar ook op het gebied van veiligheid.

    De populaire eenpersoonsbedindeling 650 MEG van het succesvolle model is nu ook verkrijgbaar als een uitgebreid uitgeruste PLATINUM SELECTION:

    Het exterieurdesign met een chassis in indiumgrijs metallic, zijwanden van glad plaatstaal in Campovologrijs, speciale modelstickers en 17-inch lichtmetalen MAN-velgen weerspiegelen het dynamische karakter van het voertuig. De KNAUS CATEYE evolution achterlichten met exclusieve nachtsignatuur en dynamische richtingaanwijzers in LED-technologie zorgen voor een hoge herkenningswaarde en meer veiligheid, zelfs bij slecht zicht. De VAN TI PLUS PLATINUM SELECTION heeft verder een voortentlamp met bewegingsmelder, elektrisch verwarmde en verstelbare buitenspiegels, antraciet luifel, een servicedeur aan de bestuurderszijde, een handige uitschuifbare gasfles en 2-kanaals luchtvering op de achteras om het rijcomfort en de regeling van de voertuighoogte te verbeteren. Tot de exclusieve uitrusting behoren ook de PREMIUM-opbouwdeur met meervoudige vergrendeling, raam inclusief plisségordijn, geïntegreerd paraplubak en multifunctionele tas in KNAUS-design. Dankzij de insectenwerende deur en het grote uitzetraam aan de voorzijde met insectenwering komt er veel licht en frisse lucht naar binnen, terwijl ongenode bezoekers buiten blijven.

    In het interieur maakt de PLATINUM SELECTION indruk met de slijtvaste ACTIVE ROCK-bekleding met speciaal modelborduursel, sfeerverlichting, midi-heki met verlichting, chroompakket en een uitbouw van de eenpersoonsbedden om een ​​groot bed te creëren. De pilotencomfortstoelen in de bestuurderscabine zijn draaibaar en in hoogte verstelbaar, de voor- en zijruiten kunnen worden verduisterd. Tot de technische uitrusting behoren digitale radio-ontvangst (DAB +), multifunctioneel stuurwiel, bedrijfsnavigatiesysteem MAN Media VAN, start-stopsysteem met terugwinning van remenergie, achteruitrijcamera en talrijke rijhulpsystemen voor maximale veiligheid: bijv. Slaperigheidsdetectie, cruise control met snelheidsbegrenzer, Hill Start Assist, Emergency Braking Assistant en Multi-Collision Brake. De PLATINUM SELECTION is ook uitgerust met airconditioning, BWT-waterfiltersysteem, Truma iNet-systeem, CP-Plus-besturingseenheid en compleet antennesysteem Oyster 60 Premium Twin met 32 ​​”LED-tv en voorbekabeling voor tv in het slaapgedeelte. Met een tegoedbon erin

    De medicijnkit kan gratis in het voertuig worden besteld - een set bestaande uit wondspray, desinfecterende spray en verschillende apotheekmedicijnen.

    De nieuwe VAN TI PLUS PLATINUM SELECTION wordt standaard geleverd met 103 kW voorwielaandrijving en handgeschakelde 6-versnellingsbak, maar is op aanvraag ook af fabriek leverbaar met 130 kW voorwiel- of vierwielaandrijving met automatische 8-versnellingsbak .

    Vergeleken met het standaardmodel met de juiste uitrusting biedt de PLATINUM SELECTION een enorm prijsvoordeel.

     

    Meer informatie:  https://www.knaus.com/de-de/wohnmobile/vanti-plus/platinum-selection/













    24-03-2021 om 20:32 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-03-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.In Duitsland ook moeilijk met de Corona pandemie
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Dat men in Duitsland ook problemen heeft met de Corana pandemie bewijst onderstaand persbericht.

    De Reisemobil Union geeft informatie

    Reisemobil Union stelt teleur met ongedifferentieerde lockdown

    Camperliefhebbers weer teleurgesteld en ondertussen boos

    RU bekritiseert het ongedifferentieerde lockdown-besluit

    Ondanks meerdere brieven aan de bondskanselier en premier, geen begrip.

    Vanwege de resultaten van de federale staatstop van gisteren is er nog steeds onzekerheid, ambiguïteit en een gebrek aan vooruitzichten. En dat van zwerfautomobilisten en caravanners, maar ook van standplaats- en campingexploitanten. Overal is er pure afgrijzen over de ongedifferentieerde beoordeling van politici. En dit ondanks het feit dat de RU en vele andere verenigingen bij alle politieke organen en adviesinstellingen caravaning herhaaldelijk met toelichtende brieven als een betrouwbare feestdag hebben aangeboden. Volle vliegtuigen kan, kamperen niet ??

    Met de verlenging van de lock-down wordt voor de tweede keer op rij de paasactiviteit voor parkeerbeheerders opgeheven. De lockdown-maanden van vorig jaar mogen hier helemaal niet worden besproken. Ondertussen worstelt de industrie om te overleven op een manier die deels onbegrijpelijk is (winkelcentra werken, kamperen niet!).

    Winfried Krag, voorzitter van de Reisemobil Union: “We zijn niet langer alleen teleurgesteld, maar ook boos over de onwetendheid achter dergelijke beslissingen. Er is nog steeds geen openingsperspectief voor vakanties met weinig contact in Duitsland. De Reisemobil Union, de overkoepelende organisatie voor kampeerautobestuurders, is teleurgesteld over de beslissingen van gisteren en roept opnieuw op tot een gedifferentieerd openingsconcept."

    Met de verlenging van de sluiting van camperplaatsen en campings, begint niet alleen het kampeerseizoen tijdens het paasweekend, maar ook het vooruitzicht op de veiligste vorm van vakantie ooit, terwijl reizen naar het buitenland mogelijk zijn.

    Een rampzalig bericht voor alle zwerfautomobilisten en kampeerders. Voor de exploitanten van camperplaatsen en campings is dit het begin van de zesde maand in lock-down zonder toekomst- of overlevingsperspectieven. Over het algemeen ervaren mensen een toenemende psychische druk en de drang naar verlichting, ontspanning en afwisseling van het dagelijkse leven in de frisse lucht. Dit wordt bevestigd door verklaringen van psychologen en artsen overal onder de trefwoorden "huiselijk geweld" en "psychosociale problemen bij jongeren".

    Kampeerauto bezitters en kampeerders hebben geïnvesteerd in zelfvoorzienende voertuigen, parkeerplaatsen en campingexploitanten hebben nauwgezette hygiëneconcepten geïnstalleerd - en dit alles om te worden afgeremd door onbegrijpelijke lockdown-maatregelen.

    Het concept contactloos verlof werd voor het eerst in de ontwerpresolutie opgenomen, maar tijdens de slotconferentie van de federale staat geschrapt. In het conceptdocument stond ook dat vakanties met caravans en stacaravans op eigen gelegenheid mogelijk zouden kunnen worden gemaakt op overeenkomstige parkeerplaatsen en campings met contactbeperkingen, hygiëne-eisen en implementatie van een testregime. Dit alles werd genegeerd.

    We zitten momenteel in een permanente lock-down en het einde is nog niet in zicht. Zo kan het niet doorgaan. Vakantie op staanplaatsen en campings in de frisse lucht met een teststrategie en digitale tracking moet ook onder de huidige pandemische omstandigheden mogelijk zijn. Evenmin kan men mensen niet langer straffen voor en met een lukrake strategie waarvoor er genoeg voorbeelden zijn.

    Dat mensen nu de straat op gaan of 'demonstratief' rijden, blijkt uit het project 'Camping at a distance', dat de RU in Düsseldorf mediaal heeft gesteund en dat in heel Duitsland enorm populair is.

    Contact

    Reisemobil Union e.V.

    Rossdorfer Str.24 HH

    60385 Frankfurt am Main

    Tel.: +49 (0) 69-49 600 12

    Fax.: +49 (0) 69-40325825

    info@reisemobil-union.de

    Persvoorlichter

    Peter Hirtschulz

     

    23-03-2021 om 22:08 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-03-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GSM achter het stuur

    GSM achter het stuur is niet alleen gevaarlijk, maar ergert ook fietsers en voetgangers

     

    1/3 van de fietsers en voetgangers ergert zich heel vaak aan automobilisten die achter het stuur afgeleid zijn door hun gsm. De grootste ergernis voor fietsers zijn echter automobilisten die stilstaan of parkeren op het fietspad. 4 op de 10 automobilisten storen zich daarentegen vooral aan fietsers die zonder fietsverlichting rondrijden. Ook voetgangers die zonder kijken oversteken, worden als irritant beschouwd. Dit blijkt uit een nieuwe enquête van Vias bij 6000 Belgen. De meeste van de ergernissen over mekaar zijn flagrante inbreuken op het verkeersreglement. De wegcode respecteren is de eerste essentiële stap voor meer wederzijds begrip.

    Om te weten te komen wat de ergernissen van verschillende soorten weggebruikers zijn, heeft Vias een representatief staal van 6000 personen bevraagd.

     GSM achter het stuur ergert 1/3 van de kwetsbare weggebruikers

    De GSM achter het stuur bij automobilisten is een grote bron van ergernis van fietsers en voetgangers. 33% van de bevraagde fietsers en 34% van de voetgangers stoort zich wanneer een autobestuurder zich laat afleiden door zijn gsm achter het stuur. De GSM achter het stuur is niet alleen ergerlijk, maar ook potentieel zeer gevaarlijk. Een seconde van onoplettendheid kan een ongeval veroorzaken.

    Toch is de gsm niet de grootste bron van ergernis voor fietsers. Voor 36% van alle fietsers zijn dat automobilisten die stilstaan of parkeren op het fietspad. Niet alleen nemen ze zo ruimte in die voorbehouden is voor de fietsers, ze zorgen voor meer onveiligheid omdat fietsers hierdoor vaak (onverwachte) manoeuvres moeten doen.

    Ook de richtingaanwijzer niet gebruiken wordt als zeer irritant ervaren (34%). Het zorgt ervoor dat de intenties van de automobilist niet duidelijk zijn. Net buiten de top 3 valt het zonder te kijken opendoen van een deur van een geparkeerde auto (30%). In het verkeersreglement staat nochtans: ‘Het is verboden het portier van een voertuig te openen zonder zich ervan vergewist te hebben dat dit de andere weggebruikers niet in gevaar kan brengen’.

     

    Top3: Hoe vaak stoort u zich als fietser aan deze gedragingen van automobilisten? (% heel vaak)

    1) Automobilisten die stilstaan/parkeren op het fietspad 36%

    2) Automobilisten die hun richtingaanwijzers niet gebruiken 34%

    3) Automobilisten die afgeleid zijn door hun gsm achter het stuur 33%

     

    De grootste ergernis van voetgangers zijn automobilisten die geen voorrang verlenen aan een zebrapad (35%). Nochtans moet elke bestuurder voorrang verlenen aan de voetgangers die zich op een zebrapad bevinden of op het punt staan zich erop te begeven. Automobilisten die te snel rijden (33%) zijn een andere grote bron van ergernis.

     

    Top3: Hoe vaak stoort u zich achter als voetgangers aan deze gedragingen van automobilisten? (% heel vaak)

    1) Automobilisten die geen voorrang verlenen aan voetgangers aan een zebrapad 35%

    2) Automobilisten die afgeleid zijn door hun gsm achter het stuur 34%

    3) Automobilisten die te snel rijden 33%

     

    Rijden zonder fietsverlichting grootste ergernis van automobilisten

    Het gedrag van kwetsbare weggebruikers kan ook een bron van frustratie zijn bij automobilisten.

    Bijna 4 op de 10 automobilisten (39%) ergert zich als een fietser in het donker rijdt zonder fietsverlichting. Fietsers moeten tussen het vallen van de avond en het aanbreken van de dag, en in alle omstandigheden wanneer het niet meer mogelijk is duidelijk te zien tot op een afstand van ongeveer 200 meter, vooraan en achteraan een niet verblindend vast licht of knipperlicht gebruiken. Vooraan moet het licht wit of geel zijn, achteraan rood.

     

    Ook het rijden op de rijweg wanneer een fietspad beschikbaar is (36%), kan automobilisten ergeren. Toch kan het soms zijn dat fietsers niet op het fietspad hoeven te rijden. Wanneer het fietspad niet berijdbaar is, of wanneer ze in een groep van meer dan 15 personen rondrijden mogen ze op de rijweg.

     

    Top3: Hoe vaak stoort u zich als autobestuurder aan volgende gedragingen van fietsers? (% ‘heel vaak’)

    1) Fietsers zonder fietsverlichting 39%

    2) Fietsers die op de rijweg fietsen wanneer een fietspad beschikbaar is 36%

    3) Fietsers die slecht zichtbaar zijn 35%

     

    Voetgangers moeten uiteraard ook aandachtig zijn als ze zich in het verkeer begeven. Zonder te kijken oversteken vindt 34% van de automobilisten zeer storend. Ook het negeren van een rood licht is ergerlijk (29%)

     

    Top 3: Hoe vaak stoort u zich als autobestuurder aan volgende gedragingen van voetgangers? (% ‘heel vaak’)

    1) Voetgangers die de rijweg oversteken zonder te kijken naar het aankomend verkeer            34%

    2) Voetgangers die de rijweg oversteken bij een rood licht 29%

    3) Voetgangers die oversteken op een andere plaats dan een nabijgelegen zebrapad (minder dan 20 m)         28%

     

    Ergernissen tussen kwetsbare weggebruikers onderling

    Ook tussen kwetsbare weggebruikers onderling durven zich wel eens spanningen voordoen. Voor voetgangers zijn de grootste ergernissen fietsers die op het voetpad fietsen’ (26%), fietsers die geen voorrang verlenen aan voetgangers aan een zebrapad (25%) en fietsers die hun fietsbel niet gebruiken (22%). Fietsers ergeren zich op hun beurt dan weer aan voetgangers die zonder kijken de weg oversteken (23%), voetgangers die door het rode licht lopen (19%) of voetgangers die afgeleid zijn door hun gsm (17%).

     

    Conclusie

    De laatste jaren zijn er regelmatig ergernissen tussen verschillende soorten weggebruikers. Deze spanningen hebben meestal niets te maken met een kwestie van hoffelijkheid, maar eerder met het niet-respecteren van essentiële verkeersregels. Die regels zijn er om het verkeer voorspelbaarder en veiliger te maken.

    De meeste weggebruikers zijn niet enkel voetganger, fietser of automobilist, maar verplaatsen zich afhankelijk van het soort verplaatsingen zowel te voet, met de fiets als de auto. Hoe je je ook verplaatst, door je aan de verkeersregels te houden, zorg je ervoor dat de kans op ergernis en irritatie bij de andere weggebruikers kleiner wordt. Laat ons niet vergeten dat je de weg niet inneemt, je deelt hem met al de andere weggebruikers.

     

    “Als regelmatige fietser en gebruiker van een e-step zowel tijdens de week als in het weekend, vind ik het belangrijk dat er een betere communicatie is tussen de verschillende soorten weggebruikers. Aldus de minister. Deze nieuwe enquête van Vias toont aan hoe kleine dagdagelijkse gedragingen tijdens onze verplaatsingen niet alleen vervelend, maar soms ook gevaarlijk kunnen zijn. Of we nu te voet, met de fiets op met de auto op weg zijn: we moeten altijd hoffelijk blijven. Je gsm achter het stuur gebruiken, de voorrang van anderen niet respecteren of te snel rijden kan anderen hun leven in gevaar brengen. Voor mij stopt de vrijheid daar waar je anderen in gevaar brengt. Tijdens deze week van de hoffelijkheid achter het stuur nodig ik iedereen uit om tegengewicht te geven aan deze vaststellingen. Laat ons glimlachen naar elkaar en zorg dragen voor de verkeersveiligheid van iedereen in het verkeer.”

    Bekijk de aflevering van Studio Vias over dit thema via: https://youtu.be/Q15NttYkeU0

    Meer info: VIAS

     





    22-03-2021 om 18:57 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 26/02-04/03 2018

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!