Inhoud blog
  • Leuker met een boot
  • Opletten in Spanje
  • Een mooie hoek
  • Subaru valt in de smaak
  • Waarom?
  • Zwerfauparkeerplaats reserveren
  • Achter de bloemen
  • De nieuwe ITrend van Dethleffs
  • Veel verschillende
  • Een nieuwe versie van een Niesmann-Bisschoff
  • Opgepast !!
  • Rijdt niet te snel !!!!!
  • niet te snel rijden
  • Hobby caravans in de kijker
  • Feest in de stad
  • Fietsen in Belgiê
  • Een oude granaat werper
  • Een knappe Chausson
  • Opgepast met motorhelmen
  • 1000 jaar oud
  • Nieuwe halfintegraal Frankia Now
  • Prachtig uitzicht
  • Meer elektrische wagens
  • Mooie gevels
  • Tabbert Pantiga
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Startpagina !
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Caravan en Zwerfauto nieuws
    Weetjes over caravans en zwerfauto's
    26-09-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Holtkamper heeft weer wat nieuws

    Wind mee voor tent trailers.

    Veel productnieuws van Nederlandse Campfire Group vouwwagenfabrikanten Holtkamper en Easy Caravanning.

    Door de Corona pandemie is vakantie minnend Nederland op zoek gegaan naar alternatieven voor hun zomervakantie. Niet alleen doorgewinterde kampeerders, maar ook mensen die eerder nog niet gekampeerd hadden zijn de afgelopen maanden massaal aan het kamperen gegaan, om veiligheidsredenen veelal in eigen land. Na het weer openstellen van de campings is de vraag naar caravans, campers, maar zeker ook vouwwagens alleen maar verder toegenomen. “Daar komt bij dat een vouwwagen of ‘tent trailer’, zoals we onze producten liever noemen, zich onderscheidt van campers en caravans door het ultieme vrijheidsgevoel. Een avontuurlijke manier van kamperen die alles heeft. Wakker worden met de geur van tentdoek, maar wél met het comfort van een compacte caravan”, aldus Maarten de Roos - algemeen directeur van de Campfire Group. “Vouwwagens hebben nóg een streepje voor op campers en caravans. Behalve relatief goedkoop, zijn ze licht en aerodynamisch, en kunnen daarom eenvoudig door zowel compacte als hybride én vol-elektrische auto’s getrokken worden.” Holtkamper modeljaar 2021 Modeljaar 2021 zal voor Holtkamper eind oktober 2020 worden ingeluid met een geheel gerestylde Holtkamper Kyte (het topmodel uit het Holtkamper tent trailer familie). Zo zal de Kyte 2021 o.a. uitgevoerd worden met een vernieuwde tent, een nieuw ontwerp van de achterzijde van de trailer met standaard stootvaste off-road bumper met diffuser en LED verkeersverlichting (een duidelijke knipoog naar het automotive design van moderne SUV’s), bijbehorende spatborden en standaard grotere 15 inch smoke grey lichtmetalen velgen. Diverse typische stijlkenmerken van de nieuwe Kyte zullen in een later stadium ook toegepast gaan worden op de andere modellen uit het Holtkamper gamma. Zo zal het instapmodel Cocoon ook voorzien gaan worden van eerdergenoemde stijlelementen aan de trailer en een nieuw tentontwerp. De nieuwe designtaal is tot stand gekomen in nauwe samenwerking met industrial design buro Hegge ID uit België. Hegge ID heeft ruime ervaring in de kampeer- en automotive branche en werkte onlangs nog nauw samen met dochtermerk Easy Caravanning van de Campfire Group aan het innovatieve cross over kampeerconcept ‘TakeOff’. Productnieuws TakeOff - Easy Caravanning Van de eind vorig jaar geïntroduceerde TakeOff is de First Edition serie inmiddels helemaal uitverkocht. Nieuwe leveringen zullen weer vanaf begin volgend jaar gaan plaatsvinden. De kersverse nieuwe Nederlandse fabrikant Easy Caravanning weet te melden dat er momenteel gewerkt wordt aan een uitneembare lichtgewicht keuken, meer opbergmogelijkheden aan het dak zodra dat uitgeklapt is, en mogelijk op termijn ook een nieuwe uitvoering welke geschikt zou moeten zijn voor 4 personen. Volgens Easy Caravanning heeft deze versie wel gewoon dezelfde compacte buitenafmetingen en lichtgewicht constructie zoals we die kennen van de huidige TakeOff. Ook bij uitstek geschikt dus voor compacte en elektrische trekauto’s. Verder wordt de assemblagelijn van de TakeOff in Emmen opgeschaald om aan de verwachte toenemende vraag uit binnen- en buitenland te kunnen voldoen. Najaars campagne: nog even oude prijzen tijdens ‘oktober – kampeermaand’ Zowel Holtkamper als Easy Caravanning doen mee aan de landelijke najaars campagne. Speciaal daarom hebben beide fabrikanten besloten om de nieuwe prijzen voor modeljaar 2021, die normaal gesproken per 1 september 2020 ingaan, uit te stellen tot 1 november. Bent u in de markt voor een kwalitatief hoogwaardige vouwwagen van eigen bodem? Dan loont het zeker om tijdens de najaars campagne in oktober eens langs te gaan bij een van de 3 tent trailer centers van de Campfire Group in Emmen, Utrecht of Boxtel.

    Meer info: https://www.campfiregroup.nl/





     

    26-09-2020 om 19:37 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-09-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kort nieuws van Knaus- Weinsberg

    Knaus- Weinsberg

    CaraBus, CaraTour en Boxstar-life.

    Drie broeders met een eigen ontwikkeld hefdak uitgerust.

    Voor het modellen jaar 2021 vullen de 3 compacte zwerfauto’s het gamma van Knaus-Weinsberg aan. Eenzelfde hefdak past op de 3 compacte zwerfauto’s. Het herbergt een bed van 2.0 x 1.35 m, groot genoeg om 2 zwervers slapen te leggen. Door een deel van de voorkant open te ritsen bekomt men van uit het bed een prachtig panoramisch uitzicht. Ingeval de voorkant gesloten is blijft er een geïntegreerde verluchting open en om de koude nachten een beetje op te warmen zorgt een uitstroom van de warme luchtleiding. Volgens de fabrikant staat het dak in geopende toestand zeer stabiel, gesloten heeft het een uitstekende aerodynamische vorm. Bovendien komt er nog veel licht binnen door het Heki dakluik.

    Bij de 600 en de 630 is nog een extra dakluik mogelijk of wel een luchtkoeler.

    Voor een meer ruimtelijk gevoel kan bij de H2 wagens nog een Skyroof panorama dakvenster boven de stuurcabine worden geplaatst. Het is openstelbaar, uitgerust met verduistering en muggenhor rollo’s.

    Bovendien is er nog het jubileum model “60 Years Knaus”. De Boxdrive 680 heeft nu het chassis van MAN TGE in plaats van de VW Crafter. Dat biedt veel voordelen zoals assistentie systemen, noodremmen plus nog een aantal elektronische snufjes voor een veilig en comfortabel rijgedrag.

    Info: www.knaus.com

    Info: www.weinsberg.com











    25-09-2020 om 20:04 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-09-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een korten alkoof bij Sunlight

    Sunlight A60 en I68

    Kampeerauto parkeerplaatsen staan bijna overal vol, wellicht een vraag waarom er meer vraag is naar kortere zwerfauto’s. Alkoof types zijn er echt geschikt voor. Ze hebben allen op z’n minst 4 volwaardige slaap- en zitplaatsen zoals hier in de A60 van Sunlight. De fabrikant brengt alzo zijn eerste alkoofmodel onder de 6 m op de markt. De cabine zetels kunnen draaien en samen met de zitbank vormen ze een leuke zitgroep. Bovendien kan de helft van het alkoofbed naar voor kantelen en heeft men meer kopvrijheid. Dit systeem vindt men trouwens in alle alkooftypes van Sunlight. Knap gevonden is de in de kleerkast geïntegreerde opstap naar het achterste bed. Voor volgend modellen jaar 2021 zijn er betere zitkussens gelegd, een extra venster aan de keuken en LED verlichting als de voornaamste kenmerken voor de nieuwe A60.  

    Informatie www.sunlight.de





    23-09-2020 om 19:32 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vernieuwing bij Itineo
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Itineo met nieuw voorfront

    Voor volgend modellenjaar heeft Itineo, een dochter van De Franse Rapido groep, de fronten van zijn integralen gemoderniseerd.

    Eén van de integralen de MC 700 viel op tussen zijn tentoongestelde broeders. Hij is gebouwd op Fiat Ducato met een 140 pk sterke turbodiesel, heeft een MTM van 3,5 ton en meet juist één centimeter minder dan 7,0 m. Achter de cabinezetels in het interieur zien we twee lange zitbanken staan tegen de zijwanden. Door de cabinezetels te draaien bekomt men een super ruime zitgroep met een opvouwbare tafel, noodzakelijk om van en naar de stuurcabine te wandelen. Beide sofa’s kunnen met enkele handgrepen worden omgebouwd tot zittingen met veiligheidsgordels in de rijrichting.Boven de zitgroep is een hefbed van 1,9 x 1,4 m groot. Achter de centraal geplaatste keuken via een opstapje komt men in de slaapkamer. Hier worden de zwervers in het comfortabele eilandbed gelokt. Om zich wakker te douchen hoeft men slechts de deur van de douchecel, direct naast het bed, te openen. De wc bevindt zich afgesloten met een vouwdeur tussen de keuken en het bed voeteneinde. Onder het bed en de douchecel is een enorme bergruimte.

    Zijn broeder de 6,99 m lange Itineo SC700 heeft net dezelfde zitgroep met hefbed. Achterin zijn variaties mogelijk, de klant kan kiezen tussen een tweede zitgroep, stapelbedden of een extra grote bergruimte.

    Informatie www.itineo-reisemobile.com

    23-09-2020 om 19:25 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-09-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Morelo fabrikant is tevrede
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Een absoluut succes voor Morelo
    MORELO behaalde uitstekende verkoopresultaten tijdens de Caravan Salon 2020. De doelstelling van 80 voertuigen zou zelfs met 23 voertuigen kunnen worden overschreden en zo worden 103 MORELO First Class kampeerauto’s verkocht. Dat is een heel indrukwekkend resultaat. Reizen met uw eigen zwerfauto is momenteel een van de meest populaire vormen van vakantie vooral als de hij een eersteklas voertuig van MORELO is.
    Met 20 tentoongestelde voertuigen op een oppervlakte die bijna twee keer zo groot is als in voorgaande jaren, heeft MORELO haar eigen productgamma gepresenteerd dat zo uitgebreid en uitgebreid is als nooit tevoren.
    Hét beurs hoogtepunt 2020
    “De absolute bezoekersmagneet was onze MORELO GRAND EMPIRE. Het werd zeer goed ontvangen door onze klanten en fans van het merk MORELO. We hebben veel positieve feedback gekregen ”, zegt directeur Reinhard Löhner. De GRAND EMPIRE vierde zijn première op de Caravan Salon en is het nieuwe vlaggenschip van de fabrikant uit Schlüsselfeld. MORELO heeft het "Actros 1853" vrachtwagenchassis van Mercedes-Benz met 530 pk, 12,8 l cilinderinhoud en 2600 Nm koppel die indruk maakt met zijn comfortabele rijgedrag, uitstekende veiligheid en de nieuwste technologie, en uiteindelijk overtuigt met zijn uitstekende design over de hele linie.
    Gegarandeerde eindprijs
    MORELO gaat nog een stap verder als het gaat om zijn beursaanbiedingen: MORELO garandeert de aangegeven aankoopprijs op het moment van levering.
    MORELO wil haar eigen assortiment verder uitbouwen om zo optimaal te blijven voldoen aan de wensen van klanten uit het luxesegment.
    meer info: www.morelo-reisemobile.de

     

    22-09-2020 om 20:52 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-09-2020
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Onderhoud dieselverwarming in de kampeerauto

    Onderhoud Webasto verwarmingen.

    Dat apparaten niet altijd goed werken ligt meestal niet aan het toestel zelf. Het is dikwijls een kwestie van juist inbouwen. Die kennis hebben vooral de caravan fabrikanten opgedaan toen de caravan industrie op gang kwam tijdens de jaren zestig. Koelkasten, toen nog Electrolux en Sibir koelden nauwelijks als het 25°C omgevingstemperatuur was en als de caravan niet zuiver waterpas stond vertikte ze het helemaal omdat pintje fris te houden. De eerste oorzaak werd opgelost door grotere ventilatie openingen te maken in de wand van de caravan waar de koelkast stond. Éen opening zo hoog mogelijk de andere zo laag mogelijk. Meestal zijn nu twee grote ventilatie rooster achter de koelkast aangebracht. Zo kan de stijgende luchtstroom het koelaggregaat beter afkoelen. Het waterpas ongevoelig maken heeft Electrolux zelfs opgelost. Bij Truma kende we in de begin jaren een ander probleem. Als er wat wind stond ging de kachel uit. De oorzaak zat in het korte stukje schouwpijp dat boven het dak uitstak. Dat stond bij veel caravans in de nabijheid van een dakluik. Op de een of andere manier veranderde de luchtstroom van richting blies in de schouwpijp en het vuur doofde. Men kon ook de caravan verplaatsen om van het probleem verlost te zijn. Oplossing: een verlengde schouwpijp en de kachel bleef branden. Een ander akkevietje was dat de bewoners water hoorde koken als de Truma een tijdje brandde. De caravan fabrikant had de schouwpijp direct achter de kachel eerst een bocht omlaag laten maken en daarna recht omhoog. In de bocht onderaan bleef condentie water staan en begon na een tijd te broebelen door de warmte van de verbrande gasafvoer. Oplossing: de bocht onderaan weglaten en de uitlaat pijp direct omhoog. Die problemen zijn intussen allemaal opgelost er zijn zelfs geen schouwpijpen meer door het dak wel door een zijwand.

    Zo komen we bij Webasto kachels die veel in campingbussen en in de stuurcabine van integrale kampeerauto’s worden ingebouwd als bijverwarming. Kwestie van geen zware en veel plaats innemende gasflessen te moeten meenemen. De apparaten zijn ontworpen om de wagen tussen de chassis balken te monteren. Maar als hij brandt gaat er veel stralingswarmte van de kachel verloren. Bovendien is de plaats waar hij bevestig is soms slecht gekozen en de bedrading voor stroom en warme lucht leidingen zijn slordig gelegd en verankerd. Winterkampeerders vertrekken hier in België waar de wegen rijkelijk met zout bestrooid worden. Dat springt tegen de brander, draden en leidingen met nadelige gevolgen. Op slechte wegen kunnen er nog steentjes en ander vuil tegen knallen wat helemaal niet goed is. Beter is als de kampeerauto fabrikant de brander binnen installeert. Alles blijft droog en draden en luchtslangen kunnen beter verankerd worden. Wel opletten als de brander in een te kleine ruimte bijvoorbeeld in een dubbele bodem onder een zitbank geplaatst is wordt het er snikheet en kan de elektronica keuren krijgen. In mijn zwerfauto stelde zich dat probleem. Ik heb een temperatuur gevoelige ventilator van een pc ingebouwd en aan de andere andere zijde van de zitbank een grote opening gezaagd.(niet zichtbaar) De overtollige warmte wordt in het interieur geblazen en de Websto werkt perfect.

    Bij sommige kampeerauto’s weigert de stand verwarming goed te functioneren. Dat kan meerdere oorzaken hebben. Heel dikwijls is de fout te vinden bij de manier van inbouwen, want niet alle zwerfautofabrikanten volgen de instructies van Webasto. Zo komen we dan bij de aanvang van het artikel, beide fabrikanten moeten eens samen aan tafel gaan zitten. Al levert Webasto uitstekende apparatuur, soms functioneert ze niet te best omdat er foutjes zijn gemaakt bij het inbouwen. Die zijn bespreekbaar.

    Wacht niet te lang om de stand verwarming te laten onderhouden. Het hangt natuurlijk af hoeveel ze gebruikt wordt. Gaat men veel in het na- en voorseizoen op stap wordt ze dikwijls gebruikt. Heeft ze het moeilijk om te starten is het hoogtijd om ze te laten nakijken. Als hij nieuw is meet de temperatuur van de uitstromende warme lucht aan één van de uitlaten om het half jaar. Duurt het veel langer om dezelfde temperatuur te bekomen of misschien zelfs niet is het hoog tijd voor nazicht. Wacht niet tot je in de wintermaanden op vakantie wil. Andere zwervers en gebruikers staan eind oktober te trappelen voor een afspraak, doe het zeker bij een erkende Webasto verdeler.

    Met dank aan LMF nv

               Industrieterrein 1132

               3540 Herk-de-Stad.

               info@lmf.beL

    Bij de foto’s ziet u de verzameling stof op de filter, wat op de ventilator kleeft en op de koelribben van de brander. Daarna het opgepoetste toestel, de oude en de nieuwe brander. Terug in mekaar zetten. Het lijkt eenvoudig omdat het hier om een gewoon onderhoud gaat. Het vraagt echter de nodige vakkennis en ondervinding om het tot een goed einde te brengen als er problemen zijn met het toestel.



















    21-09-2020 om 19:34 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 26/02-04/03 2018

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!