Inhoud blog
  • Leuker met een boot
  • Opletten in Spanje
  • Een mooie hoek
  • Subaru valt in de smaak
  • Waarom?
  • Zwerfauparkeerplaats reserveren
  • Achter de bloemen
  • De nieuwe ITrend van Dethleffs
  • Veel verschillende
  • Een nieuwe versie van een Niesmann-Bisschoff
  • Opgepast !!
  • Rijdt niet te snel !!!!!
  • niet te snel rijden
  • Hobby caravans in de kijker
  • Feest in de stad
  • Fietsen in Belgiê
  • Een oude granaat werper
  • Een knappe Chausson
  • Opgepast met motorhelmen
  • 1000 jaar oud
  • Nieuwe halfintegraal Frankia Now
  • Prachtig uitzicht
  • Meer elektrische wagens
  • Mooie gevels
  • Tabbert Pantiga
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Startpagina !
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Caravan en Zwerfauto nieuws
    Weetjes over caravans en zwerfauto's
    17-01-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kennis making met Knaus Sport&Fun

    Knaus Sport&Fun 480 Ql Black Selection

    De Sport & Fun van Knaus heeft al enkele jaren zijn sporen verdient als compacte transportcaravan.

    Met zijn witte gladde wanden, donkere opbouwstukken en dakrails komt hij niet ongemerkt voorbij. De grote garagedeuren verbergen een enorme laadruimte. Dat maakt hem interessant voor actieve kampeerders.

    Standaard heeft hij een MTM van 1.300 kg, dat kan zelfs tot 1.700 kg worden verhoogd. Weersta echter aan de verleiding om te zware voorwerpen in de garage te bergen. We denken aan een stel elektrische fietsen of een scooter. Die kunnen de kogeldruk te veel beïnvloeden en dat vindt het trekken voertuig niet prettig.

    Het licht grijze interieur is modern opgevat en keurig afgewerkt. Op het eerste zicht blijken er weinig bergvakken te zijn. Na het meubilair wat beter bekeken te hebben valt het nog mee, zeker voor een koppel. Vooraan is zoals we al gezien hebben een grote koffer onder het hoogstaand bed. We zijn echter niet zo gelukkig met het bed. Lang genoeg, aan de schouders 1,43 m breed dan versmalt het tot 1,25 m aan de voeten. Zeker geen luxe voor wie aan de buitenkant ligt. Aan de andere zijde ligt de partner wat benepen onder het hellend voorfront. Voor aangename en comfortabele nachten kan beter iemand zijn bedje spreiden in de tot bed omgevormde zitgroep. Daar heeft hij 1.92 x 1,21/0,99 m oppervlakte ter beschikking. Verder vinden we bergvakken onder de keuken en in de kleerkast kan nog meer dan alleen maar kleren. Tussen de natte cel en de keuken is zowaar plaats voor een intrek onmisbare tv. Kastdeuren zijn van degelijke scharnieren en sluitingen voorzien.

    Vijf vensters en dakluiken zorgen voor voldoende licht en ventilatie. Uiteraard hebben ze muggen en verduistering rollo’s. De keuken scoort goed voor een paar reizigers. Er is genoeg werkoppervlakte op het aanrecht, drie kookvuren, spoelbak en waterfilter een 140 l koelkast en waterboiler maken de keuken compleet. We zien tevens een verwarming met ringverwarming zodat winterkamperen tot de mogelijkheden behoort. Enkele stopcontacten en een usb stopcontact behoren tot de uitrusting. In de natte cel zijn kasten boven en onder het wastafeltje. Naast de wc zijn open schappen. Een gordijn sluit de douche af. In de zitgroep met zijn L-zitbank is het aangenaam vertoeven, de comfortabele kussens zijn daar niet vreemd aan.

    Terug langs de achterdeur naar buiten gestapt zien we dat we de ladder hebben vergeten te vermelden. Hij is er noodzakelijk als men kano’s of ander lang sport materiaal wil meenemen op het daarvoor voorzien dak.

    De Knaus Sport&Fun 480 Ql Black Selection is een knappe caravan voor een sportief koppel dat tijdens de vakantie wel eens in aparte bedden wil slapen.

    Meer info: www.Knaus-Tabbert.de













    17-01-2021 om 19:44 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-01-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dode hoek sticker.

    Dode hoek sticker.

    Frankrijk verplicht dodehoeksticker voor zwaardere voertuigen

    In Frankrijk moeten voertuigen met een maximaal gewicht van meer dan 3.500 kilogram sinds 1 januari van dit jaar zijn voorzien van stickers die waarschuwen voor de dode hoek. De stickers moeten zowel links als rechts op de cabine en op de zij- en achterkant van de camper zijn geplakt en zo de zones markeren die de chauffeur slecht kan zien. De maatregel is bedoeld om ongelukken met fietsers en voetgangers te voorkomen.

    De stickers hebben een afmeting van 25 bij 17 centimeter. Overtreding van de nieuwe regel kan een boete opleveren van 135 euro.

    Protest

    De plotse invoering van de regel in Frankrijk stuit op verzet van verschillende kanten. Zo heeft de Franse ANWB-zusterorganisatie Fédération des campeurs, caravaniers et camping-caristes (FFCC), met ruim 120 duizend leden, de wetgever benaderd om de campers buiten deze regeling te houden.

    Zwakke verkeersdeelnemers

    Ook bij de NKC leven twijfels aan het nut van een sticker op grote campers. “Veiligheid heeft voor de NKC een hoge prioriteit, zowel voor de camperaars als voor andere verkeersdeelnemers, zoals in dit geval voetgangers en fietsers”, zegt NKC-directeur Stan Stolwerk. “Maar een dergelijke sticker legt de verantwoordelijkheid hiervoor ten onrechte bij de zwakkere verkeersdeelnemers, die zo de boodschap krijgen dat ze beter moeten opletten. Beter is het als bestuurders van grotere campers zich bewust zijn van het fenomeen van de dode hoek. Niet voor niets is hier veel aandacht voor in de rijvaardigheidstrainingen van de NKC en in bewustwordingscampagnes inzake de dode hoek.”

     





    15-01-2021 om 20:15 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-01-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Reisemobil Union geeft informatie
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    De Reisemobil Union geeft informatie.

     Reisemobil Union met bijgewerkte homepage.

     Homepage met een nieuwe, duidelijke structuur en een aantrekkelijk uiterlijk. Duidelijke structuur met een hoog informatieniveau, speciaal voor nieuwkomers kooptips Gratis, juridisch en verzekeringstechnisch kennismakingsgesprek speciaal voor RU-leden Organisatie, vakartikelen en sponsorleden met interessante bonusacties.

     Frankfurt / Main in januari 2021

     Als onderdeel van een eerder aangekondigd media-offensief ging begin 2021 de nieuwe website van Reisemobil Union online. Het is technisch zo geüpgraded dat het op alle beschikbare ontvangende apparaten vanaf de pc, via tablet, iPad en smartphone op maat op het scherm verschijnt. Ook de inhoud is herzien. Op de homepage wordt de bezoeker welkom geheten met een toelichtende tekst van de vereniging. Tegelijkertijd verschijnt daar het laatste nieuws uit de caravanwereld en belangrijke informatie in verband met de RU en andere belangrijke instellingen van de camperbranche. Daarnaast leidt een speciale knop, startpagina hieronder, naar de laatste coronaregels in de verschillende deelstaten. In het hoofdstuk "De RU" wordt de bezoeker met foto's en contactgegevens vertrouwd gemaakt met de organisatie en alle verantwoordelijke personen. Daarnaast bevat dit hoofdstuk de statuten van de RU, het downloaden van een lidmaatschapsaanvraag en meer informatie over de RU en haar activiteiten. In het hoofdstuk “Technische artikelen” ontvangen geïnteresseerden gratis (!) Belangrijke informatie die vooral relevant is voor nieuwkomers bij het kopen of “betreden” van de caravanwereld. Ook nieuwkomers en gevestigde camperliefhebbers vinden bij onze advocaat (en RU-adviseur) Ulrich Dähn gratis (!) Interessante tips en informatie over algemene juridische kwesties. Bovendien krijgen alleen RU-leden gratis een eerste juridisch advies over individuele kwesties. Dit geldt ook voor experts uit de verzekeringsbranche en ondersteuning vanuit andere vakgebieden. Het RU-lidmaatschap loont. Reisverslagen en verslagen van RU-ledenbijeenkomsten ronden dit hoofdstuk af. In het hoofdstuk “Leden sponsoren” worden industriële bedrijven, experts, beurzen, kampeer- en parkeerterreinen en andere instellingen beschreven die de RU sponsoren en actief en passief de activiteiten van de vereniging ondersteunen. Veel van deze sponsorende leden verlenen RU-leden op vertoon van hun RU-ID-kaart aantrekkelijke voordelen en in sommige gevallen kortingen, waarmee het lage jaarlijkse lidmaatschap van slechts 36 euro al snel wordt terugverdiend en in de loop van het jaar zelfs tot een aantrekkelijk pakket van voordelen wordt. Voor de jaarlijkse bijdrage van slechts 36 euro ontvangt het RU-lid ook ... Maandelijks verschijnt er een elektronische nieuwsbrief, die afhankelijk van de actualiteit ook op korte termijn kan worden ondersteund door een speciale nieuwsbrief. Ieder kwartaal verschijnt er een elektronisch (bladercatalogus) verenigingsblad, dat iedereen desgewenst in print kan downloaden. Er wordt een nieuwe RU APP ontwikkeld die leden helpt met diverse handige aanbiedingen en vooral nieuwe leden voor de RU moet inspireren. Facebook en Instagram worden intensiever gebruikt door de Reisemobil-Unie. Met name nieuwe leden worden daar aangesproken met regelmatig nieuwe en informatieve artikelen. Beide platforms kunnen en moeten door alle leden worden gebruikt om informatie uit te wisselen. De RU zal een beurskrant als printmedium maken, die twee keer per jaar aan het begin van het jaar in januari en aan het einde van het jaar in september verschijnt. Hierdoor heeft RU nog een printmedium dat vooral op beurzen zal worden gebruikt. Gedetailleerde informatie over de Reisemobil Union en haar activiteiten vindt u op www.reisemobil-union.de, vooral in het hoofdstuk "RU" onder "Statuten". Contact Reisemobil Union e.V. Rossdorfer Str.24 HH 60385 Frankfurt am Main Tel.: +49 (0) 69-49 600 12 Fax.: +49 (0) 69-40325825 info@reisemobil-union.de

    13-01-2021 om 20:21 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-01-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Meer ruimte voor fietsers

    Meer ruimte voor fietsers

    2 op de 3 Belgen voorstander van meer ruimte voor fietsers en voetgangers
    De Vlamingen beschouwen minder files als grootste voordeel op mobiliteitsvlak van deze crisis

     

    2 op de 3 Belgen staan positief ten opzichte van de infrastructurele maatregelen die meer ruimte geven aan de kwetsbare weggebruikers. Meer dan de helft van de Vlamingen wil zelfs dat die aanpassingen permanent worden. Een belangrijk deel van de bestuurders ervaart ook meer agressie in het verkeer. Zo blijkt uit een enquête die Vias institute afgelopen december heeft afgenomen om te weten hoe de Belgen sinds de start van de Covid19- crisis het verkeer ervaren.

     

    Vias institute heeft een bevraging gedaan bij een representatief staal van de Belgische bevolking van 1000 personen om na te gaan hoe de weggebruikers het verkeer ervaren tijdens deze pandemie.
     
    Bijna 4 op de 10 Vlamingen vinden dat de agressie is toegenomen
    36% van de Vlamingen vindt dat de andere weggebruikers agressiever geworden zijn sinds de start van coronacrisis in maart. In Brussel gaat het over 35% van de respondenten en in Wallonië over 42%.
    Dit kan voor het grootste deel verklaard worden door het feit dat sommige bestuurders (veel) sneller rijden wanneer er minder verkeer is. Dat is duidelijk het geval geweest tijdens deze crisis. Eerder bleek al dat de ernst van de ongevallen in de eerste 6 maanden van vorig jaar sinds 2013 niet meer zo hoog was geweest, wat ook door overdreven snelheid kan verklaard worden.
     
    Dit fenomeen van te hard rijden hebben we niet alleen in ons land vastgesteld. In Frankrijk hebben de overheden een stijging vastgesteld met 50% van het aantal grote snelheidsovertredingen (meer dan 50 km/u boven de limiet) in de maand november, hoewel het verkeer er toch drukker was dan tijdens de eerste lockdown.
     
    Volgens de Franse overheden kan dit verklaard worden omdat ‘sommige bestuurders die zich door de gezondheidsmaatregelen beperkt voelen, graag op andere domeinen de beperkingen willen doorbreken.
     
    Meer ruimte voor fietsers en voetgangers? 2 op de 3 Belgen is voorstander!
    Tijdens de eerste lockdown zijn we massaal gaan wandelen en fietsen. Gezien het enthousiasme voor deze actieve vervoersmodi hebben verschillende steden en gemeenten al dan niet tijdelijke maatregelen genomen om hen beter te beschermen: nieuwe fietspaden, inrichting van zone 30, meer woonerven, etc. De nodige ruimte voor deze aanpassingen ging op sommige plaatsen ten nadele van de ruimte voor de wagen.
     
    Deze aanpassingen hebben de bevolking overtuigd want 2/3 van de bevraagde personen (65%) staat hier positief tegenover. Dat is bijna 4 keer meer dan de personen die tegen zijn (17%).
    De weggebruikers jonger dan 34 jaar zijn het meest enthousiast: 72% is voorstander.
    In Vlaanderen wil meer dan de helft van alle bevraagden (52%) dat deze aanpassingen trouwens na deze gezondheidscrisis permanent worden.
     
    Minder files, het voordeel van de coronacrisis
    De vermindering van de files (62%) en het feit dat je je minder moest verplaatsen (56%) zijn volgens de Belgen de twee grootste voordelen op het vlak van mobiliteit aan deze crisis.
     
    Een ander positief punt: 12% van de bevraagde personen heeft de fiets (her)ontdekt als alternatief voor  de wagen.

    Wat zijn volgens u de grootste voordelen van deze gezondheidscrisis op het vlak van mobiliteit?

    Wallonië

     

    Brussel

     

    Vlaanderen

     

    1) Er zijn minder files

    61%

    1) Ik heb me minder verplaatst.
     

    55%

    1) Er zijn minder files
     

    65%

    2) Ik heb me minder verplaatst.

    56%

    2) Er zijn minder files

    42%

    2) Ik heb me minder verplaatst.
     

    55%

    3) Ik heb meer plaats op het openbaar vervoer.

    11%

    3) Ik heb meer plaats op het openbaar vervoer.

    22%

    3) Ik heb de fiets of een ander alternatief vervoersmiddel voor de wagen (her)ontdekt.

    15%


    Schrik voor besmetting op het openbaar vervoer is grootste nadeel.
    De schrik om het openbaar vervoer te nemen is met voorsprong het grootste nadeel op het vlak van mobiliteit van deze crisis. Eén derde van de Belgen (31%) en bijna de helft van de Brusselaars (47%) ervaart dit zo. De drukte op de voet- en fietspaden (nationaal 22%, maar in Vlaanderen 28%) en de agressie van andere weggebruikers zijn andere belangrijke nadelen die de Belg ervaart.

    Wat zijn volgens u de grootste nadelen van deze gezondheidscrisis op het vlak van mobiliteit?

    Wallonië

     

    Brussel

     

    Vlaanderen

     

    1) Ik heb minder het openbaar vervoer durven gebruiken.

    28%

    1) Ik heb minder het openbaar vervoer durven gebruiken.

    47%

    1) Ik heb minder het openbaar vervoer durven gebruiken.

    30%

    2) De andere weggebruikers zijn te agressief.

    27%

    2) Het is te druk op de voet- en fietspaden.

    20%

    2) Het is te druk op de voet- en fietspaden.

    28%

    3) De andere bestuurders rijden te snel.

    17%

    3) De andere weggebruikers zijn te agressief.

    19%

    3) De andere weggebruikers zijn te agressief.

    18%


    Na de crisis, terug naar de situatie zoals ze was?
    Als deze crisis achter de rug is, zal volgens een kleine meerderheid (52%) de drukte op de wegen terug zijn zoals voorheen. 29% van de weggebruikers (maar 40% in Brussel) is eerder pessimistisch en schat dat het verkeer nog drukker zal worden. Slechts 11% schat in dat de situatie zal verbeteren.
     
    Conclusie
    Een meerderheid van de Belgen is voorstander om infrastructureel ruimte vrij te maken voor de fiets en de voetgangers, zelfs als er hierdoor minder ruimte is voor de wagen. Deze infrastructurele ingrepen zijn zeker in een versnelling gekomen door de coronacrisis. De vermindering van de files en het feit dat we ons minder moesten verplaatsen, worden door de ondervraagde Belgen als andere grote voordelen op het vlak van mobiliteit beschouwd.
     
    Er zijn uiteraard ook minpunten aan deze crisis. Zo is er een groot deel van de bestuurders die meer agressiviteit ervaart van andere weggebruikers. Veel mensen hebben ook nog altijd schrik om het openbaar vervoer te gebruiken, uit schrik voor een besmetting. Het zal wellicht nog enige tijd duren vooraleer het gebruik van het openbaar vervoer terug op een normaal niveau ligt.
     
    Georges Gilkinet, Federaal minister van Mobiliteit:’Steeds meer landgenoten kiezen ervoor om zich te verplaatsen met de fiets, de elektrische fiets, de step of ze gaan te voet. Net zoals mensen met een beperkte mobiliteit, hebben ze behoefte aan een specifieke en aangepaste infrastructuur om zich veilig te kunnen verplaatsen. Ik ben verheugd dat de meerderheid van de Belgen deze positieve tendens steunt. Ik hoop dat het de zin aanwakkert om zich op een andere, meer actievere en milieuvriendelijkere manier te verplaatsen.  
     

    Meer info: Vias institute:

     

    11-01-2021 om 20:51 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 26/02-04/03 2018

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!