Inhoud blog
  • Leuker met een boot
  • Opletten in Spanje
  • Een mooie hoek
  • Subaru valt in de smaak
  • Waarom?
  • Zwerfauparkeerplaats reserveren
  • Achter de bloemen
  • De nieuwe ITrend van Dethleffs
  • Veel verschillende
  • Een nieuwe versie van een Niesmann-Bisschoff
  • Opgepast !!
  • Rijdt niet te snel !!!!!
  • niet te snel rijden
  • Hobby caravans in de kijker
  • Feest in de stad
  • Fietsen in Belgiê
  • Een oude granaat werper
  • Een knappe Chausson
  • Opgepast met motorhelmen
  • 1000 jaar oud
  • Nieuwe halfintegraal Frankia Now
  • Prachtig uitzicht
  • Meer elektrische wagens
  • Mooie gevels
  • Tabbert Pantiga
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Startpagina !
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Caravan en Zwerfauto nieuws
    Weetjes over caravans en zwerfauto's
    24-01-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.een doordenker

    Wat als de vrachtwagens die vastzaten in Engeland elektrisch waren ?????


    Dat zou werkelijkheid kunnen worden.


    Het is een situatie waar we niet aan gedacht hadden.

    De sneeuw..... en elektrische auto's !!! ??

    Hebben we er al over nagedacht?

    Als al die auto's op elektriciteit rijden.

    Drie uur file, lege batterijen,

    Hoe doen we dat? 

    Niet te vergeten dat er vrijwel geen
    verwarming is in een elektrisch voertuig.

    En als je de hele nacht vastzit op de weg,

    meer batterij, meer verwarming !!!

    Je belt de VTB om vrouw en kinderen weg te halen!

    Ze kunnen je niet eens komen redden
    omdat alles verstopt is !!!!

    En als alles ontgrendeld is kan niemand rijden!

    Hoe laad je de duizenden auto's in de file?

    Hetzelfde probleem bij het op vakantie gaan in de zomer

    met honderden kilometers file. 

    (Maar niemand praat erover!)

    Een ander bewijs dat onze heersers ("groen doodt hen")

    Denk……

    niet verder dan het puntje van hun neus.

    24-01-2021 om 16:16 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-01-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Oost west thuis best
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Oost west thuis best

    Kijk eens

    Lekker warm



    23-01-2021 om 20:11 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sleutelhangers

    Ouders van Verongelukte Kinderen en Vias geven sleutelhangers aan chauffeurs die wel drinken

    Op die sleutelhangers staat de naam van een overleden kind

    Chauffeurs die drinken en rijden krijgen vanaf dit weekend ook een sleutelhanger. Eén met de naam van een overleden kind. Deze nieuwe campagne is een initiatief van Ouders van Verongelukte kinderen en wordt ondersteund door Vias institute. Beide organisaties willen blijven waarschuwen voor de gevolgen van alcohol achter het stuur. Campagnefilms met getuigenissen van ouders van een verongelukt kind en een film opgenomen tijdens een alcoholcontrole ondersteunen de boodschap. Gemiddeld heeft een bestuurder die betrokken is in een letselongeval met alcohol 1,7 ‰ in zijn bloed. Toch gebeurt er in ons land ook nog elke dag een ongeval waarbij de bestuurder minder dan 0,8 ‰ alcohol in zijn bloed had.

    De sleutelhanger die je niet wil krijgen
    De Bobcampagne bestaat 25 jaar. Toch blijft de Belg drinken én rijden. De organisatie Ouders van Verongelukte Kinderen lanceert daarom met de steun van Vias institute een opmerkelijke campagne: naast de bekende Bob-sleutelhanger voor verantwoordelijke chauffeurs zal de politie ook sleutelhangers uitdelen aan chauffeurs die wél onder invloed reden.

    Geen Bob-sleutelhangers uiteraard, maar sleutelhangers met de namen van kinderen die slachtoffer werden van een bestuurder die reed onder invloed: Axelle, Corwin, Nathan, Laetitia… De confronterende ‘niet-Bobsleutelhangers’ hebben hetzelfde typische lettertype en dezelfde gele kleur van het iconische Bob-logo. OVK en Vias hopen dat ze langer zullen blijven hangen dan de boete of het rijverbod.

    8 pakkende verhalen van overleden slachtoffers
    Tijdens het ‘weekend zonder alcohol’ dat morgen start, overhandigt de politie tijdens alcoholcontroles in het hele land sleutelhangers met de namen van acht verschillende jonge verkeersslachtoffers aan positief blazende bestuurders. De overtreders krijgen daarbij het verhaal achter elke naam.

    Zo was het jongste slachtoffer, Axelle, maar 3,5 jaar toen ze samen met haar mama op het voetpad werd aangereden door een dronken chauffeur. Op de website www.nonbob.be ontdek je alle verhalen van de acht jonge slachtoffers, verteld door de ouders en grootouders.

    De verhalen van de nabestaanden van de acht slachtoffers zijn stuk voor stuk hartverscheurend. Helaas vallen er in werkelijkheid nog veel meer dan deze acht jonge levens te betreuren.

    Sleutelhanger inruilen voor sensibiliseringscursus
    Betrapte bestuurders kunnen hun sleutelhanger nadien omruilen via de site voor een online sensibiliseringscursus bij Vias. Tijdens die cursus wordt dieper ingegaan op de gevolgen van alcohol op het rijgedrag.

    Gemiddeld promillage bij ongeval met bestuurder onder invloed: 1,7 promille
    De laatste 10 jaar daalde het aantal letselongevallen waarbij een bestuurder te veel gedronken had met ongeveer 20%. Toch gebeurden in 2019 nog 4.106 ongevallen waarbij een bestuurder onder invloed was. Het gemiddelde promillage van de bestuurder in zo’n ongeval bedraagt 1,7 ‰ promille! Niet in alle ongevallen heeft de bestuurder zoveel gedronken. Soms heeft een bestuurder ‘maar’ enkele glazen te veel op. De gevolgen kunnen evenzeer desastreus zijn. Zo gebeurt er nog elke dag in ons land een ongeval met een dode of gewonde waarbij de bestuurder niet meer dan 0,8 ‰ alcohol in zijn bloed heeft. In 2019 waren er zo 375 letselongevallen.
    Zowel de jaarlijkse Bob-campagnes als deze nieuwe ‘niet-Bobcampagne’ blijven dus absoluut noodzakelijk om iedereen te overtuigen om niet te drinken als je met de wagen gaat rijden.

    Pakkende campagnefilms
    Om deze campagne te ondersteunen zijn er verschillende pakkende campagnevideo’s gemaakt.
    Zo zijn er de getuigenissen van de ouders van Axelle en Corwin. Ze vertellen hoe hun kind om het leven is gekomen.
    De sleutelhangers voor niet-Bobs werden in een eerste fase op een aantal locaties al uitgedeeld tijdens de kerstvakantie. Tijdens die eerste controles werd ook een film gemaakt die de impact op de betrapte bestuurders goed weergeeft.
    Download al het beeldmateriaal via deze link: https://www.dropbox.com/sh/erlfzkix57svu4d/AACFZDLBC6IsLliapamG2Snfa?dl=0

    Meer informatie: VIAS

    23-01-2021 om 20:08 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-01-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.900




    22-01-2021 om 19:55 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-01-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LMC Vivo 580 D Kennis making

    LMC Vivo 580 D

    De LMC Vivo 580 D vinden we in de middenklasse en heeft een opmerkelijke indeling.

    Een caravan met kopkeuken en achteraan een badkamer over  heel de breedte van  het interieur vinden we niet bij alle merken. Daar tussen zien we een Frans-bed en een knappe keuken. Met zijn panorama venster en de centrale zitgroep geeft hij een ruime indruk.

    Langs buiten.

    De Vivo 580 D heeft buitenbeplating in gladde aluminium al is het wel een optie. Vooraan heeft hij een groot getint venster dat tot in het dak doorloopt en zeker een blikvanger is. Het afgeronde voorfront met brede handgrepen in uit polyester. Achteraan zijn in de bumper moderne lichten geïntegreerd. Wegens de ongewone indeling staat de buitendeur ver naar voor. In de disselkoffer is  voldoende plaats voor 2 gasflessen en “allerlei”

    Interieur

    Het meubilair in licht houtdecor geeft een huislijk gevoel. Voor de opvallende bovenkasten heeft men gebogen witte deurtjes genomen met een houtdecor band plus bijpassende chroomprofielen. Kussens vormen een harmonisch geheel met het meubilair. Zoals we gewoon zijn van LMC zit het meubilair stevig in mekaar en is keurig afgewerkt. Om de inhoud van de zitbanken te bereiken hoeft men niet eerst een kussengevecht te leveren. Nu we ons bij de zitgroep bevinden ontdekken we dat we eens op de comfortabele zitbanken vertoeven het tafelblad niet verschuifbaar is. Niet zo leuk bij het eten. Ook van en op de zitbanken geraken zou beter kunnen met een verschuifbaar tafelblad. Aan de vlakbij staande keuken is het leuk werken voor de kok van dienst. Drie kookvuren en afwasbakje zijn afdekbaar met de bekende donkere platen. Link en rechts is voldoende werkblad voorzien en een koffiezet machine misstaat er niet. Onderaan zijn drie brede laden en een kast, een 142 l Thetford koelkast met fout draaiende deur vult het vak tussen keuken en zitgroep op.  Wandelen we naar achter komen we eerst bij het Frans-bed terecht dat voor de meeste reizigers lang genoeg is maar 1.36 m breed is nogal aan de smalle kant voor een bezadigd koppel. De opsmukkast aan de andere zijde is daar gedeeltelijk verantwoordelijk voor. Zo komen we helemaal achteraan in de badkamer waar we “u” tegen mogen zeggen. Direct bij de deur staat het wc, geen gebrek aan plaats links en rechts en zelfs lange benen hebben geen plaats te kort. In de sierlijk gebogen wastafel is een RVS waskommetje met onderaan kasten en boven hebben ze deurspiegels. Vervolgens is er een ruime douchecel.  Hier en daar vinden we stopcontacten en verschuifbare lichten als ook een rookmelder en slierten onrechtstreekse verlichting.

    De LMC Vivo 580 D is een keurig afgewerkte caravan. Een koppel kan genieten van de ruimte vooral badkamer en keuken scoren hoog. Voor de knap uitziende zitgroep zal de fabrikant uit Sassenberg iets anders moeten vinden voor het vaste tafelblad.

    Technische gegevens

    LXBXH 7,89 x 2,32 x 2,57 m

    Leeg gewicht 1.424 kg

    MTM 2.000 kg

    Meer informatie www. LMC CARAVAN GMBH & CO. Kg








    21-01-2021 om 17:01 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-01-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CamperClean breidt zijn Europese netwerk uit.

    CamperClean breidt zijn Europese netwerk uit.

     CamperClean versterkt service en netwerk

     Meer dan 350 CamperClean-stations in 15 Europese landen 18 servicemedewerkers, waarvan 5 alleen voor de Duitse markt Uitgebreid netwerk van vertegenwoordigers en distributeurs in heel Europa.

     Het nieuwe jaar 2021 begint voor camperplaatsen en campings met de rigide pandemie die we kennen van het voorgaande jaar. Desalniettemin zijn de exploitanten van de campings druk bezig hun plaatsen voor te bereiden en uit te rusten voor een nieuwe herstart. Als het om verwijdering gaat, is het CamperClean-station een van de doorslaggevende innovaties, vooral als het om hygiëne gaat. In heel Europa zijn meer dan 350 CamperClean-stations in gebruik en ook het servicenetwerk groeit gestaag. Naast de 15 vorige servicemonteurs in het buitenland, versterkt de fabrikant zijn serviceteam van 4 naar 5 servicemedewerkers voor Duitsland en Oostenrijk. Naast reparatiewerkzaamheden verzorgen zij periodiek of afhankelijk van de gebruiksfrequentie het onderhoud van de stations, maar ook van de andere apparatuur uit het slagboomsysteem, via de Check-IN / OUT-terminal en het hele netwerk van mogelijke aanvoerpijlers. CamperClean beschikt al drie jaar over deze speciale serviceafdeling om rekening te houden met het constant groeiende aantal kampeer- en camperplaatsuitrusting. Voor een forfaitair bedrag van ongeveer 280 euro zijn reiskosten, werktijden en, indien nodig, verblijfskosten, d.w.z. alle kosten, in heel Duitsland gedekt. Een servicehotline is 365 dagen per jaar bereikbaar op 02853 4538. Telefonisch advies helpt meestal. Anders maakt de servicemonteur op korte termijn een afspraak ter plaatse. CamperClean is nu aanwezig met zijn stations en apparatuur in 15 Europese landen. Deze aanwezigheid gaat hand in hand met de oprichting van een uitgebreid netwerk van distributeurs en vertegenwoordigers. Er zijn nu CamperClean-bases in Denemarken / Zweden / Finland, Frankrijk, Groot-Brittannië, Kroatië / Slovenië, Nederland / België, Noorwegen, Oostenrijk / Zuid-Tirol, Polen, Zwitserland en Spanje. Daar zorgen de vertegenwoordigers en hun teams ook voor een onberispelijke technische en adviesdienst.

    Geïnteresseerde partijen kunnen informatie over het CamperClean-portfolio raadplegen op www.camperclean.com.

    20-01-2021 om 20:11 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-01-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Neem geen lachgas
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Lachgas: een groot probleem voor de gezondheid, maar ook voor de verkeersveiligheid

    1 op de 7 jonge bestuurders gebruikt regelmatig lachgas achter het stuur

     6% van de Belgische bestuurders rijdt minstens 1x per maand met de wagen nadat ze lachgas gebruiken. Bij jonge bestuurders is het probleem nog groter. 1 op de 7 Belgische bestuurders tussen 18 en 34 jaar en in Brussel zelfs 1 op de 3 jongere mannelijke bestuurders gebruikt dit product maandelijks alvorens de weg op te gaan. Dat blijkt uit een grootschalige enquête van Vias institute. Heel vaak wordt het gebruik van deze drug gecombineerd met alcohol of andere verdovende middelen. Vias institute wil samen met het Antigifcentrum waarschuwen voor de gevolgen op korte én lange termijn van lachgas, zowel op het vlak van verkeersveiligheid als gezondheid.

    Rijden onder invloed van alcohol en/of drugs is een groot probleem op onze wegen. Sinds een paar jaar is ook het gebruik van lachgas opgedoken, maar de jongste tijd zit het in de lift. Lachgas is niet detecteerbaar door een test, maar kan wel een grote impact hebben op de rijvaardigheid en verkeersveiligheid. Om meer te weten hoe vaak het voorkomt en wie het vooral gebruikt, deed Vias een enquête bij een representatief staal van 6000 Belgen.

     

    6% rijdt maandelijks na het inhaleren van lachgas

    6% van de Belgen geeft aan minstens 1x per maand te rijden na het gebruiken van lachgas. In Vlaanderen en Wallonië gaat het telkens over 5% van de bestuurders, maar het probleem is drie keer zo groot in Brussel (15%).

    In het algemeen rijden mannen (8%) dubbel zo vaak rond na het inhaleren van lachgas dan vrouwen (4%).

     

    1/3 van de jonge mannelijke Brusselaars rijdt rond na gebruik

    Vooral bij jonge bestuurders is lachgas populair. 14% van de Belgische bestuurders tussen 18 en 34 jaar zegt maandelijks wel eens lachgas te inhaleren en vervolgens nog met de wagen te rijden. Bij de jonge mannelijke bestuurders is het probleem nog sprekender. 1 op de 5 jonge mannelijke bestuurders (21%) in Vlaanderen en maar liefst 1 op de 3 jonge mannelijke bestuurders in Brussel (31%) geeft toe maandelijks te rijden na het gebruik van lachgas.

    We zien vergelijkbare trends bij het ‘gewone’ druggebruik achter het stuur. Vooral in stedelijke context wordt er vaker onder invloed van drugs gereden dan in landelijke gebieden.

     Lachgas wordt vaak gecombineerd met andere drugs en/of alcohol

    Uit de enquête blijkt dat 5% van de respondenten zowel rijdt na het gebruik van drugs als van lachgas. ‘Slechts’ 1% geeft aan dat ze enkel lachgas gebruiken en geen andere drugs.

     Prof. dr. Dominique Vandijck, adjunct algemeen directeur van het Antigifcentrum bevestigt de trend en waarschuwt voor de gevolgen van combinatiegebruik: “Ongevallen als gevolg van het gebruik van vluchtige snuifmiddelen, waaronder lachgas, zijn niet zeldzaam en kunnen zelfs fataal uitdraaien. Het combineren met andere verdovende middelen zoals alcohol, slaap- en kalmeringsmiddelen, andere drugs versterkt het effect en maakt gebruik zeer gevaarlijk.”

     

    Wat is lachgas exact?

    Lachgas of distikstofmonoxide is een product dat al meer dan 200 jaar gebruikt wordt. Omwille van het verdovende effect werd en wordt het gebruikt bij sommige heelkundige ingrepen. Ook in de voedingsindustrie komt het vaak voor. Zo worden lachgaspatronen gebruikt om bijvoorbeeld slagroomspuiten onder druk te brengen. Daardoor is lachgas gemakkelijk verkrijgbaar.

     

    Hoe wordt het gebruikt?

    Sommige gebruikers inhaleren rechtstreeks uit de gaspatronen die bij gebruik ijskoud worden. Dit kan bevriezing geven van de lippen, de mond, de keel en de longen. Daarom worden de gaspatronen meestal leeggelaten in een ballon waaruit de gebruiker kan inademen.

     

    Effecten op korte termijn

    Door lachgas te inhaleren ontstaat er meteen een kortstondige euforische roes, die dikwijls gepaard gaat met lach- of giechelbuien. Typisch voor lachgas zijn de kleurrijke hallucinaties die het opwekt. De effecten zijn uiteraard afhankelijk van de dosis. Hoe groter de dosis, hoe krachtiger de effecten, maar ook hoe groter de risico’s.

    De roes is vergelijkbaar met die van alcohol. Duizeligheid, misselijkheid, desoriëntatie in tijd en plaats, verminderd reactievermogen en een algemeen dronken gevoel zijn vaak voorkomende symptomen. De roes kan ook overgaan in agressie, alsook verward en roekeloos gedrag. Lachgas is snel uitgewerkt, maar na gebruik kan men zich nog enkele uren versuft voelen. Dat zijn allemaal factoren die kunnen zorgen voor ongelukken en dus niet samengaan met deelname aan het verkeer. Overmatig of verkeerd gebruik van lachgas houdt bovendien nog meer risico’s in. Wanneer de gebruiker teveel lachgas inademt en onvoldoende lucht, ontstaat een zuurstoftekort in de hersenen, met bewustzijnsverlies, coma en mogelijk zelfs de dood als gevolg.

     

    Effecten op lange termijn

    Vluchtige snuifmiddelen zijn giftig en niet enkel gevaarlijk op het moment van gebruik. Langdurig en meermaals gebruik kan blijvende schade aanrichten. Verminderde nier- en leverfunctie, bepaalde kankers, bloedarmoede en vitamine B12-tekort met problemen ter hoogte van zenuwstelsel (vermoeidheid, tintelingen en verlammingsverschijnselen, stoornissen van de gemoedstoestand, etc.) zijn enkele voorbeelden van de gevolgen van langdurig gebruik.

     

    Kan het gebruik opgespoord en bestraft worden?

    Lachgas kan niet gedetecteerd worden door middel van een test. Het bezit van lachgas op zich is ook niet verboden. Toch kan de politie ingrijpen. Artikel 8.3 van de wegcode stelt namelijk dat je over de nodige vaardigheden moet beschikken om alle nodige rijbewegingen te kunnen uitvoeren en je moet voortdurend je voertuig goed in de hand hebben. Een inbreuk daarop is een overtreding van de 2de graad en kan je een boete van 116 euro opleveren.

    Daarnaast kan de politie op basis van een checklist ook vaststellen dat je in ‘staat van dronkenschap verkeert’. De politie kan de staat van dronkenschap of een soortgelijke staat herkennen aan uitwendige tekens zoals een onzekere gang, bloeddoorlopen ogen, dubbelslaande tong en/of een kleverige mond. Deze staat komt niet enkel voor als gevolg van alcoholgebruik, maar ook door gebruik van geneesmiddelen, of drugs. Het kan je een geldboete van 200 euro tot 2 000 euro opleveren en een verval van het recht tot besturen van een motorvoertuig voor een duur van ten minste een maand tot zelfs permanent.

     

    Voor hoeveel ongevallen zorgt lachgas?

    Aangezien het voorlopig niet opspoorbaar is, is het moeilijk in te schatten voor hoeveel ongevallen het gebruik van enkel lachgas zorgt. In 2020 zijn er wel verschillende zware ongevallen geweest met jongeren waarbij lachgas in de wagen gevonden werd.

    De combinatie met alcohol en/of andere drugs zorgt sowieso voor een verhoging van het ongevalsrisico dat tot 200x hoger kan liggen dan dat voor een nuchtere bestuurder.

    Zelfs als een bestuurder geen lachgas gebruikt, maar zijn passagiers wel, kan de lachkick van de passagiers voor een grote mate van afleiding en concentratieverlies zorgen.

     

    Conclusie

    Lachgas lijkt voor velen op het eerste gezicht een onschuldig (goedkoop) roesmiddel. Toch kan het grote effecten hebben op de rijvaardigheid én gezondheid van gebruikers. Bijna 1 op de 7 jonge bestuurders in ons land rijdt maandelijks rond na het gebruik van lachgas, vaak in combinatie met nog andere verdovende middelen. Er is meer sensibilisering nodig over de effecten op korte en lange termijn van deze drug.

     

    Dominique Vandijck van het Antigifcentrum roept daarom op: “Aan het gebruik van lachgas zijn ernstige gezondheidsrisico’s verbonden zowel op korte- als langere termijn. Op het moment van gebruik zijn ze zelfs potentieel levensgevaarlijk. Dit gevaar stijgt aanzienlijk in combinatie met andere producten. Gebruik gaat niet samen met het besturen van een voertuig, maar stap ook nooit in wanneer de bestuurder gebruikt heeft of onder invloed is. Heeft een gebruiker problemen, breng hem/haar naar een rustige en goed verluchte plek, en bel het Antigifcentrum voor deskundig advies over wat er best verder gebeurt.”

    Persbericht van:VIAS

    18-01-2021 om 11:52 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 26/02-04/03 2018

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!