Inhoud blog
  • Leuker met een boot
  • Opletten in Spanje
  • Een mooie hoek
  • Subaru valt in de smaak
  • Waarom?
  • Zwerfauparkeerplaats reserveren
  • Achter de bloemen
  • De nieuwe ITrend van Dethleffs
  • Veel verschillende
  • Een nieuwe versie van een Niesmann-Bisschoff
  • Opgepast !!
  • Rijdt niet te snel !!!!!
  • niet te snel rijden
  • Hobby caravans in de kijker
  • Feest in de stad
  • Fietsen in Belgiê
  • Een oude granaat werper
  • Een knappe Chausson
  • Opgepast met motorhelmen
  • 1000 jaar oud
  • Nieuwe halfintegraal Frankia Now
  • Prachtig uitzicht
  • Meer elektrische wagens
  • Mooie gevels
  • Tabbert Pantiga
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Startpagina !
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Caravan en Zwerfauto nieuws
    Weetjes over caravans en zwerfauto's
    08-07-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.We bekeken de Hobby Optima Ontour T70 F

    Hobby Optima Ontour T70 F

    Als je de plannen van kampeerauto’s vergelijkt is de indeling achterin bijna overal hetzelfde. Ze hebben 2 enkele bedden of een eilandbed of een dwarsbed of een Fransbed bij uitzondering een stapelbed. Dit deel van de kampeerauto is in de meeste types altijd ingericht als een slaapkamer. Dat heeft het voordeel dat onder de verhoogde bedden een garage kan voor fietsen of ander groot materiaal.

    Hobby bedacht met de Optima Ontour T70E en de T70F een variant van de meest voorkomende slaapvertrekken. Helemaal achteraan bouwden de ontwerpers een badkamer over de volle breedte van de wagen. Aanpalend heeft de T70E twee enkele bedden en de T70F een Fransbed. Vandaar de E voor enkele bedden en de F voor Fransbed. Wat de voor en nadelen zijn van de T70F en de T70E konden  we bekijken.

    Hobby levert zijn vakantievoertuigen af met een uitgebreide standaard uitrusting wat het voor de klant meestal iets gemakkelijker maakt om zijn keuze te maken.

    Langs buiten.

    Beide halfintegralen vormen een statige verschijning. Het mooi gevormd snoetje boven de stuurcabine en de 2 kleurige decorstrepen zijn er niet vreemd aan. Daarbij draagt hun 7,5 m lengte  en de rokken onderaan bij tot de juiste verhoudingen van een kampeerauto. Als basisvoertuig koos de fabrikant uit Fockbek voor een Citroen Jumper met verlaagd chassis, best vergelijkbaar met een Fiat Ducato. Standaard met een 120 pk sterke turbo diesel, als optie kan men een 20 pk sterkere turbodiesel bekomen. Voor zulk een wagen is het die optie waard. Voor het koetswerk heeft Hobby  hagelbestendige buiten beplating gebruikt, voor de bodem XPS schuim.

    Interieur

     De huiselijke interieurs van Hobby waren en zijn nog altijd en sterk punt van de fabrikant. Omdat achteraan geen verhoogde bedden zijn is de ruimtelijke indruk in de T70F bijzonder groot. Achter de bijrijder zetel van de stuurcabine is een zitbank als vijfde zitplaats bij het uitgetrokken tafelblad. Verder zijn nog 2 zitplaatsen op de zitbank in de rijrichting en de 2 cabinezetels.

    Keuken

    Aansluitend in lichtgrijs uitgevoerd is de L-keuken. Drie kookvuren met elektrische ontsteking zijn geïntegreerd in het aanrecht. In  het korte been van de L heeft men een rond spoelbakje geïnstalleerd. Er blijft nog voldoende werkblad over. Onderaan zijn meer dan genoeg bergvakken verborgen achter 2 deuren met een grote handgreep en ingewerkt slot. In de bovenkast met draaiende deuren is ook nog veel plaats voor het kleine keukengerief. Naast de buitendeur staat een 133 l grote compressor koelkast met links en rechts opendraaiende deuren.

    Slaap- en badkamer.

    Boven het Fransbed met een comfortabele matras zijn bovenkasten met vlakke deuren in een licht houtdecor. Bij middel van gasveren kan men de lattenbodem met matras omhoog kantelen. Er komt een grote koffer te voorschijn, maar fietsen kunnen er niet in. Wie liever afzonderlijk slaapt kiest voor de T70E. Daar heb je echter niet de enorme koffer onder het bed. Bij de T70F is naast het bed de kleerkast en legkast.

    In de wit en zwart uitgevoerde badkamer is de wc gebruiksvriendelijk in de hoek opgesteld. Voor zwervers met lange benen helemaal geen plaatsgebrek. Zo ongeveer in de midden staat het ovale waskommetje een klein beetje in de weg om in de douchecel te stappen. Voor de verluchting en afvoer van de damp is het redelijk groot dakluik aangewezen. Het is vast een plezier om je na een nachtje in zulk een badkamer te kunnen opsmukken.

     

    Samen gevat.

    Zoals we gewoon zijn van Hobby hebben de T70F en de T70E een knap huiselijk  interieur waar het aangenaam wonen is. Ze zijn keurig afgewerkt en hebben een uitgebreide standaarduitrusting. Wie om de een of andere reden geen fietsen kan of wil meenemen geen probleem. Moeten er toch fietsen mee zou je beter naar een type met garage uitkijken.

     

    Info: www.hobby-caravan.de

     

    Technische gegevens.

    Basisvoertuig  Citroën Jumper met verlaagd chassis.

    Motor   120 pk   optie 140 pk

    L x B x H   7,43 x 2,33 x 2,85 m

    Stahoogte  2,05 m

    Gewicht rijklaar  2.967 kg

    MTM  3.500 kg

    Frans bed  2,0 x 1,4/1,1 m

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    08-07-2021 om 21:11 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-07-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pedelecs minder in trek

     

     Inschrijvingen speed pedelecs krijgen in juni een stevige opdoffer

     De inschrijvingen van speed pedelecs verlopen erg atypisch in 2021 met een curve die bijna het omgekeerde is van een normaal jaar (2019): de matige start van het jaar werd gevolgd door heel positieve prestaties in maart en april, waarna mei veel lager uitkwam dan normaal. Om nu in juni terug wat te herpakken ten opzichte van 2019: toch was juni was een slechte maand. Gelukkig is de balans over het eerste halfjaar wel licht positief met een stijging van +13,8 % ten opzichte van 2020 en een beperkte terugval van -1,8 % ten opzichte van 2019. Op Namen na, doen alle provincies het beter dan vorig jaar met procentueel erg sterke stijgingen in enkele Waalse provincies. Leasing is sterk in opmars.

     “Het aantal inschrijvingen ligt met 1.187 eenheden -28,7% lager dan in juni 2020, toen er na de lockdown sprake was van een ware stormloop op de fietshandels die een hele zomer lang bleef duren. Ten opzichte van 2019 liggen de inschrijvingen van juni -11,0 % lager. Gelukkig blijft de schade heel beperkt wanneer we kijken naar het eerste halfjaar : -1,8 %, met 6.531 verkochte eenheden ten opzichte van 6.633 exemplaren in de eerste zes maanden van 2019,” zegt Filip Rylant, woordvoerder van TRAXIO. “We zien dit jaar een bijna omgekeerde verkoopcurve ten opzichte van een normaal jaar, met een sterke stijging in maart-april en een terugval in mei-juni, hoewel de files in de twee laatste maanden terug waren van weggeweest. Dat zou de verkoop en inschrijvingen van speed pedelecs moeten stimuleren, maar nu zien we dus een omgekeerd fenomeen. Misschien heeft het kwakkelende weer een negatieve invloed – uitkijken dus wat de rest van de zomer ons zal brengen.”

    Meer info TRAXIO

    07-07-2021 om 21:42 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-07-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe Fendt modellen 2022

    Fendt nieuws voor 2022

     Fendt heeft niet de gewoonte om ieder jaar serieuze veranderingen aan zijn caravans door te voeren. Voor de klant is het een positief punt want zijn vakantiehuisje op wielen houdt lang zijn waarde.

     Voor 2022 heeft de fabrikant uit Mertingen weer een aantal kleine veranderingen of verbeteringen doorgevoerd. Alleen de Diamant kreeg een beetje veranderd uiterlijk.

    Enkele van de kleine wijzigingen

    Zo staat de afvaltank in de disselkoffer en is de dissel geoptimaliseerd. Binnen zijn de winterstand rugleuningen wat hertekend en beschermen beter tegen de koude, voorkomen condentie, de cirkulatie van de warme lucht verloopt beter in het interieur. In de ruime zitgroepen is de bekleding van een betere kwaliteit. Bij de Diamant kan men zelfs een lederen bekleding bekomen. De bovenkasten zijn goed doordacht hebben nu robuuste scharnieren. Voor de hoogwaardige meubelconstructies heeft men gelaagd multiplex gebruikt. Voor zalige nachten zijn de lattenbodems met permanent elastische knikbrug en hardheidsaanpassing gemaakt. Tot slot heeft men overal aangepast LED verlichting. Toch de moeite om een Fendt caravan eens van nabij te bekijken want er zijn nog veel meer van die kleine soms nuttige dingen veranderd voor het komende modellenjaar 2022.

    Saffier

    De metgezel voor de perfecte vakantie.

    De saffier is de intrede in de Fendt caravan wereld. Ook in het seizoen 2022 zal de saffier met zijn kenmerken opnieuw een zeer aantrekkelijke keuze zijn voor gezinnen en kampeerders die de voor de hand liggende sterke punten van de saffier waarderen. Met de saffier zijn er zes moderne en functionele indelingen  dus vrije tijd, zoals het hoort  is ontspannend.

    Enkele aanpassingen voor 2022

    • nieuwe luifellamp met verschillende schakelbare verlichtingsscenario's
    • Het nieuwe Saphire-assortiment bestaat uit 6 modellen, waarvan er twee aantrekkelijke "stapelbedvarianten" zijn
    • Afhankelijk van de indeling zijn er verschillende wasruimtevarianten
    • Kledingkast in de slaapkamer (afhankelijk van het model)
    • hoogwaardige koelkasten, e.B. 133 liter slanke toren of 98 liter koelkast, aan beide zijden te openen (afhankelijk van het model)
    • comfortabele, robuuste verenmatrassen in eenpersoons- en Franse bedden
    • In de 495 SKM is de ladder op het stapelbed gemaakt van aluminium

    Bianco

    Moderne caravans voor elke behoefte.

    De Bianco-serie krijgt in het seizoen 2022 een groot aantal nieuwe modellen met zeer aantrekkelijke en interessante plattegronden. Een Bianco Selection 550 SKM, een Bianco Activ 465 SFH, een Bianco Activ 550 SD en een Bianco Activ 560 SKM zijn opgenomen in het programma.

    De Bianco Selection 550 SKM biedt een ouder tweepersoonsbed dat in de lengterichting in de boeg is geïnstalleerd, een grote zithoek in het midden van het voertuig, tegenover de keuken en in de achterste stapelbedden met de lengte over de hele caravanbreedte, evenals een comfortabele badkamer / wc-ruimte.

    Bekend van de opaal van vorig jaar is de indeling van de nieuwe Bianco Activ 465 SFH. In de boeg is een grote zitgroep geïntegreerd en achterin is een frans bed in de lengterichting geplaatst. De Fridge Slim Tower is in het midden van het voertuig geplaatst in de nieuwe centrale meubelmodule, zodat deze zowel vanuit het interieur van het voertuig als van buitenaf via de toegangsdeur kan worden geopend. Een optionele tv kan ook worden gemonteerd op dit modulaire meubilair, waardoor comfortabele televisie in de woonkamer en in het slaapgedeelte mogelijk is.

    Met de Bianco Activ 550 SD valt de achterste wasruimte op over de gehele breedte van het voertuig. Een geïntegreerde aparte douche zal hier veel liefhebbers vinden. In de boeg nodigt een grote zitgroep u uit om te blijven hangen en in het midden van het voertuig wordt een Frans bed aan de zijkant geplaatst. Ook in dit model wordt gebruik gemaakt van het nieuwe multifunctionele centrale meubilair met koelkast en tv-ruimte.

    Het model 560 SKM is al enkele jaren een succesvol onderdeel van de Saphir serie. Deze indeling vindt nu ook zijn weg naar de Bianco-serie. Met een kleine maar subtiele verandering. Terwijl het S 5004 gasverwarmingssysteem van TRUMA in de Saphir is geïnstalleerd, maakt de Bianco Activ 560 SKM gebruik van de TRUMA Combi 6-kachel en zo krijgt de kledingkast in de kinderkamer opslagruimte en bruikbare ruimte. Daarnaast zijn voor de standaard douche nu ook 10 ltr. warm water beschikbaar.

    Met de Bianco vormen 15 indelingen als Bianco Activ of Bianco Selection de basis voor een breed scala aan camperwensen.

    Bianco is erkenbaar aan het nieuw exterieurontwerp.

    TENDENZA

    Moderne woonconcepten in aantrekkelijke indelingen.

    Nog steeds erg trendy! De Tendenza 2022 ondergaat een lichte modelverzorging en zal in 2022 weer een sensatie en stralende camperogen veroorzaken met de bekende modellen. Bij Fendt is de Tendenza gewoonlijk het type waar voorzichtig de eerste vernieuwingen worden aan uitgevoerd, met het oog op het publiek wat men er van denkt. De Tendenza wordt aangeboden in vier overtuigende indelingen  voor designliefhebbers.

    Langs buiten zien we nieuwe voortentlamp met verschillende schakelbare lichtscenario's.Binnen zien we tussen de vele kleine verbeteringen voor volgend jaar een TRUMA gasverwarming Combi 4 of Combi 6 (650 SFD) met digitaal bedieningspaneel CP plus iNet klaar met recirculerende luchtverdeling en geïntegreerde warmwaterboiler (inhoud 10 liter) en iNet Box voor het regelen van de verwarming via de Truma app.

    Opaal

    Vakantietijd met comfort plus.

    Met de Opaal komen we al in een hogere klasse caravan, de Opal heeft geboeid talloze klanten in Europa voor vele jaren. Met detail veranderingen en nieuwe stoffen werelden, de opaal zal weer overtuigen in het seizoen 2022. Vijf interessante indelingen in combinatie met hoogwaardige materialen en speciale ontwerpoplossingen ronden dit luxe klasse programma af.

    Voor 2022 is hij alvast herkenbaar langs buiten aan de licht metalen velgen in zilverlook en wie een beetje aandachtig kijkt ziet ook de nieuwe voortentlamp met verschillende schakelbare lichtscenario’s

    Binnen omvat  het nieuwe Opal-programma 5 indelingen, waaronder een met een L-keuken (560 SRF) en een met stapelbed (515 SKF)  De kledingkast in de slaapkamer is afhankelijk van het model. Net zoals de Tendenza heeft de Opaal ook een TRUMA gasverwarming Combi 4 of Combi 6 (afhankelijk van het model) met digitaal bedieningspaneel CP plus iNet klaar met recirculerende luchtverdeling en geïntegreerde warmwaterboiler (inhoud 10 liter) en iNet Box voor het regelen van de verwarming via de TRUMA app.  De onrechtstreekse  verlichting boven de dakbergingskasten is nieuw.

    Diamant

    Het juweel in de Fendt caravan luxe klasse.

    Vorig jaar volledig vernieuwd, overtuigde de luxe diamantserie. In het seizoen 2022 wordt een nieuwe indeling in het programma geïntegreerd. De Diamond 650 SGD. De tandemas heeft een ruime en volledig uitgeruste centrale wasruimte met geïntegreerde aparte douche. Een ruime ronde zitgroep in de boeg met aangrenzende ladekast, evenals een tv-ruimte en koelkast Slim Tower voor de centrale wasruimte ronden de woonkamer harmonieus af. Tegenover is een grote keuken met aparte gootsteen en oven. Daarna wordt een grote kledingkast geplaatst als overgang naar de eenpersoonsbedden. Dit resulteerde in een tandemas die alles bevat wat je maar kunt wensen voor een luxe kampeervakantie. In de Diamant wordt deze droomcaravan nu aangeboden voor het seizoen 2022. Drie indelingen inspireren met hun stijlvolle design.

    De buitenkant werd in een nieuw kleedje gezet waar bijzonder de zwart gepolijste velgen in het oog vallen. De nieuwe voortentlamp met verschillende schakelbare lichtscenario’s werd hier ook gemonteerd. Aangezien de reizigers steeds groter worden werd de stahoogte van de 3 nieuwe indelingen verhoogd tot 1,98 m .In het dak heeft de fabrikant een uit de kluiten gewassen dakluik gemonteerd met  LED verlichting voor een centrale verlichting bij duisternis. Van de gelegenheid heeft men gebruik gemaakt om de keuken achterwandbekleding in glaslook en verlicht te installeren. Winterkampeerders zullen zeker de  vloertemperatuurregeling,  in het getemperde gebied, met elektronische automatische uitschakeling waarderen. Voor een aantal bewoners is het verlaagd instapniveau met instaptapijt zeker nuttig. Het neusje van de zalm is de optioneel  hoogwaardige originele lederen uitrusting "Zingst"

    Meer informatie: www.fendt-caravans.de .



    06-07-2021 om 20:14 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een Fendt caravan
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    06-07-2021 om 19:51 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-07-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Inschrijvingen niet schitterend

    Inschrijvingen eerste semester rampzalig voor nieuwe voertuigen, maar nog steeds positief voor occasies.


    Vorig jaar waren de garages in juni voor het eerst na de lockdown opnieuw een volledige maand open. Toen was er een grote vraag naar nieuwe wagens en motorfietsen evenals naar tweedehandse auto’s en moto’s. Auto’s konden nog uit stock worden geleverd – er was zelfs een heel grote voorraad nieuwe wagens – en tweedehandswagens kenden een ‘boom’. Een jaar later ziet het landschap er helemaal anders uit: productieproblemen (o.a. door chiptekorten) hinderen de aanvoer van nieuwe wagens en occasies doen het nog goed maar lijken stilaan over hun hoogtepunt heen. De gecumuleerde cijfers over de eerste zes maanden blijven gelukkig positief ten opzichte van 2020, maar in vergelijking met 2019 blijft de nieuwmarkt ver achter (behalve motorfietsen en trucks +12 T) terwijl de occasiemarkt gelukkig licht positief blijft – met een uitschieter voor de occasie motorfietsen (+22 %).
    Filip Rylant, woordvoerder van TRAXIO, vat de situatie als volgt samen: “In juni 2020 waren de garages voor het eerst opnieuw een volledige maand open, met – dank zij stevige promotie-acties - een rush op nieuwe stockwagens en een grote interesse in tweedehandse voertuigen. In juni 2021 krijgen - op de motorfietsen na - alle categorieën nieuwe voertuigen stevige klappen ten opzichte van zowel juni 2020 als juni 2019. De tweedehandsvoertuigen deden het in juni 2021 bijna allemaal beter dan in juni 2019 maar verliezen t.o.v. juni 2020. Wanneer we de gecumuleerde cijfers over de eerste zes maand erbij nemen dan zien we enerzijds (bijna) overal stijgingen ten opzichte van rampjaar 2020, maar ook dat de inschrijvingen van nieuwe voertuigen rampzalig blijven achterlopen op 2019: -24,5% voor nieuwe wagens tot -45,5 % voor nieuwe trekkers. Enkel de nieuwe motorfietsen houden een status quo. Deze cijfers zijn zorgwekkend voor de hele sector en iedereen hoopt dat de productie- en toeleveringsproblemen snel achter de rug zijn zodat de inschrijvingen terug kunnen aantrekken naar een aanvaardbaar niveau, zeker nu de tweedehandsmarkt op de terugweg is met nog slechts een beperkte voorsprong ten opzichte van 2019. Behalve dan voor de occasie moto’s die hoge toppen blijven scheren.”

    Meer info: TRAXIO

    05-07-2021 om 20:18 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 26/02-04/03 2018

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!