Inhoud blog
  • Leuker met een boot
  • Opletten in Spanje
  • Een mooie hoek
  • Subaru valt in de smaak
  • Waarom?
  • Zwerfauparkeerplaats reserveren
  • Achter de bloemen
  • De nieuwe ITrend van Dethleffs
  • Veel verschillende
  • Een nieuwe versie van een Niesmann-Bisschoff
  • Opgepast !!
  • Rijdt niet te snel !!!!!
  • niet te snel rijden
  • Hobby caravans in de kijker
  • Feest in de stad
  • Fietsen in Belgiê
  • Een oude granaat werper
  • Een knappe Chausson
  • Opgepast met motorhelmen
  • 1000 jaar oud
  • Nieuwe halfintegraal Frankia Now
  • Prachtig uitzicht
  • Meer elektrische wagens
  • Mooie gevels
  • Tabbert Pantiga
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Startpagina !
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Caravan en Zwerfauto nieuws
    Weetjes over caravans en zwerfauto's
    04-03-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe matrassen


    Stoffeerders ontwikkelen nieuwe luxe matrassen

    Nieuwe eigen ontwikkeling: op maat gemaakt van eenpersoonsbed tot queensize bed
    Dynamisch koudschuim met open poriën met een matrashoogte van 16 cm
    Puntelastische kwaliteit door piramide-/kubusvorm met schouderinleg Interne G+S Coolmax® hoes als speciale matras-“verpakking”


    Het reisseizoen van 2022 gaat binnenkort van start en het slaapgedeelte wordt beschouwd als een van de belangrijkste functionele ruimtes in de stacaravan. Daar is de matraskwaliteit de beslissende factor voor het vinden van een rustgevende en vooral gezondheidsbevorderende slaap.

    "Die Polstermacher" staat al jaren bekend als matrasontwikkelaar en leverancier die de hoogste kwaliteit en precisie biedt bij fabricage en serieproductie. Voor het nieuwe seizoen lanceren ze een volledig nieuwe en luxe kwaliteitsmatras voor particuliere klanten, die exclusief is ontwikkeld in samenwerking met de jarenlange medewerker en internationaal ervaren (matras)schuimexpert Peter Schneider.

    Het wordt gekenmerkt door zijn structuur met een gecombineerde kubus-/piramidevorm. Het voordeel is een hoge puntelasticiteit, die zich optimaal aanpast aan de individuele lichaamsvorm en het gewicht. Een speciaal inzetstuk van visco-schuim ontlast vooral het schoudergedeelte, een groot voordeel bij het zijwaarts slapen. De hoogte van de koudschuimmatras met open poriën is 16 cm. Gemiddelde standaard is 12 cm. Een belangrijke kwaliteitsindicator is de dichtheid van het gebruikte koudschuim. Terwijl een gemiddelde van 30 kg/m³ de norm is, scoort de nieuwe matras met een zeer dynamische 55 kg/m³. Alleen al deze dichtheid zorgt ervoor dat de matras een bovengemiddelde levensduur heeft.

    Peter Schneider: "De dichtheid is niet alleen bepalend voor de levensduur van de matras. Het verhoogt eerder de dynamiek van een matras. Dit betekent dat de kwaliteit, de aanpassing van het schuim aan de individuele lichaamsbouw en de hoge elasticiteit niet alleen zorgen voor een comfortabele, nauwsluitende slaap, maar ook voor een zeer gezondheidsbevorderende, rustgevende slaap.


    De nieuwe luxe matras is omhuld met een G+S Coolmax® hoes. Dit biedt extra productvoordelen zoals sneldrogend, ademend, zacht, licht en klimaatregulerend. Daarnaast kan de hoes gemakkelijk gewassen worden in de wasmachine op maximaal 60 graden en is daardoor hygiënisch schoon te maken.

    De nieuw ontwikkelde luxe matras is individueel gemaakt met behulp van de nieuwste snijtechnologie en wordt op rol en vacuüm verpakt bij je nieuwe huis afgeleverd.

    De standaard luxe eenpersoons matrassen met een breedte van 80 of 90 cm x een lengte van 200 cm kosten € 690 inclusief btw.Andere afmetingen en speciale vormen zijn uiteraard mogelijk. Geïnteresseerden ontvangen graag prijzen op individuele aanvraag.


    De meubelmakers, "G+S Sitz + Polstermöbel GmbH", behoren tot de marktleiders in de caravanindustrie. Haar specialiteit is onder meer de eerste uitrusting en het achteraf uitrusten van stacaravans en caravans met op maat gemaakte bekleding, matrassen, tapijten, gordijnen en lambrisering. De stofferingsfabrikanten zijn original equipment suppliers voor de volgende partners: Carthago, Eura, Fendt, Hymer, Hobby, Knaus, Malibu, SpaceCamper, Vanderer en Wochner.

    De fabrieksbouw van het bedrijf komt ook de competente vakhandel en vooral de eindklanten in het particuliere klantencentrum in Enkenbach-Alsenborn ten goede. In totaal zijn bijna 140 medewerkers op drie internationale locaties verantwoordelijk voor excellente producten en diensten. Dit geldt ook voor de botenbranche. Daar rust G+S de jachten van Hanse Yachts AG, Fjord, Moody, Privilège en Sealine uit met (stuurmans)stoelen en stoffering voor binnen en buiten.


    Geïnteresseerden kunnen meer informatie vinden op www.die Polstermacher.com.





    04-03-2022 om 11:19 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mooie uitzichten
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    04-03-2022 om 11:02 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Speed pedelecs

    Speed pedelecs blijven ook in 2022 populair, vooral in Vlaanderen

    De populaire hogesnelheidsfietsen blijven vooral in Vlaanderen hoge toppen scheren. De voorbije maand februari werden 839 nieuwe fietsen ingeschreven. Dat is -5,2% minder dan vorig jaar,  toen er 885 nieuwe exemplaren de fietshandel verlieten, maar wel +2,7% meer dan het pré-coronajaar 2020 toen er slechts 817 nieuwe inschrijvingen werden genoteerd in februari.

    Voor het lopende jaar 2022 hinken de cijfers na een mindere maand januari nog een beetje achterop: 1.577 nieuwe inschrijvingen vs. 1.688 in 2021 (-6,6%) en quasi status quo met 2020 (1.584 ex).

    Filip Rylant, woordvoerder van mobiliteitsfederatie TRAXIO, geeft uitleg bij deze cijfers:  “De eerste 2 à 3 maanden van een jaar zijn altijd moeilijk te vergelijken. We horen nochtans veel positieve verhalen uit de showrooms. Afwachten naar de komende maanden wat de verdere afbouw van de coronamaatregelen en verminderd thuiswerk zal brengen. Zeker in de grotere agglomeraties waar de speed pedelec een populair alternatief geworden was om filevrij naar het werk te kunnen rijden.”

    Guy Crab van TRAXIO Velo blikt positief de toekomst tegemoet:  “Vooral in de provincies Vlaams-Brabant en Oost-Vlaanderen verovert de speed pedelec nog steeds terrein. Zelfs in een vervangingsmarkt blijven de inschrijvingen van speed pedelecs vrij stabiel. De leasefietsen stijgen in vergelijking met dezelfde periode vorig jaar zelfs met +3,5 % in de eerste 2 maanden van dit jaar. De verkoop van de speed pedelec situeert zich nog steeds vooral in Vlaanderen, waar de eerste 2 maanden van dit jaar 1.504 speed pedelecs werden ingeschreven; in Wallonië waren dit 38 stuks, in Brussel 35. In Vlaanderen worden dus meer dan 95 % van deze fietsen ingeschreven”.

     

    Inschrijvingen speed pedelecs YTD 2022 (Jan -> Feb)

    Particulier versus bedrijven en leasing

    Particulieren nemen nog steeds bijna dan de helft van de verkoop voor hun rekening. Maar liefst 768 stuks (48,7%) waren privé-aankopen. Toch noteren we hier een terugval van -11,4% met vorig jaar.

    Daarnaast wordt leasing steeds populairder met  589 stuks of 37,3% van de markt. Een stijging van +3,5%. Bedrijven lijken dan weer minder geneigd om fietsen aan te kopen (-12,7%). 

    Filip Rylant wijst op de voordelen van een geleasede bedrijfsfiets: “Meer en meer bedrijven ontdekken het gebruiksgemak van de leasing met minder eigen administratie, alsook de parafiscale voordelen voor de gebruiker en de bedrijven zelf dank zij o.a. het mobiliteitsbudget”.

    Geografische verschillen

    Ook in 2022 scoren de speed pedelecs vooral hoog in Vlaanderen: het Vlaamse landsgedeelte neemt  95,3 % voor zijn rekening met 1.504 stuks , terwijl Brussel (35 stuks) en gans Wallonië (38 stuks) de overige 4,7% van de markt vertegenwoordigen. 

    Opvallende vaststelling: Oost-Vlaanderen stoot met 418 nieuwe inschrijvingen de provincie Antwerpen (376 stuks) voor het eerst sinds lang van de koppositie. Ook Vlaams-Brabant( 349 ex, +8%) en West-Vlaanderen (171 ex, +2%) zitten in de lift, terwijl Limburg (190 ex, -25%) een inhaalbeweging nodig heeft.

    Aan Waalse kant komen Henegouwen (+9%) en Namen (+25%) stilaan op gang, terwijl Luik (-9%) en vooral Waals-Brabant (-39%) achterop hinken. Na twee maanden werd in de provincie Luxemburg nog geen enkele inschrijving geregistreerd. De cijfers in Wallonië zijn vergeleken met Vlaanderen relatief klein waardoor een beperkt aantal exemplaren dus een grotere invloed kunnen hebben op deze cijfers.

    Het Brussels Hoofdstedelijk Gewest schreef 35 nieuwe speed pedelecs in, een daling van -13%. De hogesnelheidsfiets heeft dan ook minder troeven in een zeer verstedelijkte omgeving met veelvuldige moeilijk verkeerssituaties en krijgt bovendien zware concurrentie van het uitgebreide aanbod aan deelfietsen en -steps

    Meer info Traxio

    04-03-2022 om 10:15 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tweedehandswagens

    Occasiemarkt personenwagens daalt verder, nieuwe wagens hinken nog verder achterop


    De daling van de tweedehandsmarkt zet zich door in februari: afgelopen maand werden 54.536 occasies ingeschreven, dat is een daling met -7,6% of ongeveer 4.500 wagens ten opzichte van vorig jaar (59.013) en bijna exact 5.000 eenheden minder dan in februari 2020. Het gecumuleerde aantal inschrijvingen van januari en februari ligt met 110.357 stuks -3,8% lager dan 2021 (114.753) en zelfs een dikke -10,7% minder dan 2020 toen de eerste maanden 123.544 stuks uit de 2de hands showrooms rolden. Volkswagen blijft aan de kop als meest populaire tweedehandsmerk gevolgd door BMW, Opel, Mercedes en Peugeot.
    De inschrijvingen van nieuwe wagens hinken nog steeds een flink stuk achterop vergeleken met de voorbije jaren. In februari noteerden we 32.848 nieuwe inschrijvingen, of -11,9% t.o.v. 2021 (37.297) en zelfs -30,5% t.o.v. 2020 (47.267), één van de laatste “normale maanden” pré-corona en met autosalon.
    Filip Rylant, woordvoerder van TRAXIO, vat samen: “Het aantal ingeschreven tweedehandswagens daalde in februari met -7,6% tot 59.013 eenheden. De daling blijft zich doorzetten, maar tegelijk vergroot het spanningsveld tussen nieuwe en tweedehandse wagens door de nog grotere daling bij de nieuwe wagens (-11,9%). Afgelopen maand bedroeg het verschil tussen beide categorieën niet minder dan 66% of 21.688 eenheden in het voordeel van de occasies. Deze bijzondere situatie houdt nu al een tijd aan en zal pas genormaliseerd worden wanneer de levering van nieuwe wagens terug een normaal niveau haalt. Want ondanks positieve berichten van gevulde orderboekjes, blijven die leveringen problematisch. Anderzijds wordt de bevoorrading van de tweedehandsmarkt precair want er stromen minder occasies door vanuit de particuliere en de professionele markt (leasing, renting en kortetermijnverhuur). Voor bepaalde populaire modellen zoals SUV’s en stadswagens, evenals voor recente occasies met benzinemotoren blijven de tweedehandsprijzen daardoor hoog.”
    Inschrijvingen 2de hands februari 2022

    Inschrijvingen 2de hands YTD 2022 (Jan-Feb)

    Evolutie inschrijvingen 2de hands YTD (Feb 2022)

    Details tweedehandse personenwagens
    Volkswagen, BMW, Opel, Mercedes, Opel en Peugeot vormen de top 5 van de best verkochte merken van tweedehandse personenwagens.
    De meest populaire modellen in februari waren andermaal de VW Golf (2.441 ex) en VW Polo (1.8397 ex), gevolgd door de Opel Corsa (1.429 ex), BMW 3-reeks (1.358 ex) en Ford Fiesta (1.253 ex.)

    Bij de tweedehandse wagens noteren we de verdere daling van het aantal diesels waardoor er nu al een flink verschil kan genoteerd worden in het voordeel van benzine: benzine: 52,0% vs diesel: 40,9%. Het aandeel van de andere brandstoffen groeit langzaam, maar blijft voorlopig nog relatief klein. Het aandeel van de hybride wagens (dit zijn alle types van geëlektrificeerde wagens met verbrandingsmotor en elektrische ondersteuning, dus zowel de gewone hybride wagens als de plug-ins en de mild hybrids) stijgt weliswaar naar 5,3%, terwijl er amper 1,3% full elektrische modellen werden ingeschreven op de tweede handsmarkt. Dit zijn heel andere verhoudingen dan bij de inschrijvingen van nieuwe personenwagens waar geëlektrificeerde voertuigen inmiddels meer dan 40% van de verkoop betekenen. Kanttekening hierbij is wel dat hybride en elektrische voertuigen vrij recent hun intrede hebben gedaan op de nieuwmarkt waardoor hun aandeel op de 2de hands markt momenteel nog beperkt is.

    De mediane leeftijd van de occasie-inschrijvingen steeg naar 7 jaar en 9 maanden.


    De tweedehandsmarkt is vooral een particuliere activiteit. Maar liefst 90% van de inschrijvingen waren gedaan door privépersonen terwijl het aandeel bedrijfswagens op de 2de hands beperkt blijft tot 9%. De sector van de tweedehandsverkopers preciseert hierbij dat startende bedrijven vaker kiezen voor een tweedehandswagen, en dat zij vaak interesse hebben in occasie hybride wagens.


    Traditioneel is Vlaanderen met 53% de grootste regio voor de inschrijving van tweedehandse personenwagens maar zakt -2% ten opzichte van vorig jaar terwijl Wallonië (37%) en Brussel (10%) elk 1% stijgen.
    Meer info Traxio

    04-03-2022 om 10:09 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.op het rond punt
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    04-03-2022 om 10:02 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 26/02-04/03 2018

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!