Inhoud blog
  • Malibu unieke prestaties met zijn 4x4
  • Bij duisternis lichte kleren dragen.
  • Winterbanden voor de winter
  • In de sneeuw
  • Opgepast met winterbanden
  • Achteruit kijken is noodzakelijk
  • Brommobielers opgepast
  • Inschrijvingen kampeerauto's
  • Open deurdag Bij Nismann-Bischoff
  • Het loont om eens naar de top te rijden
  • Nieuwe Carthago's voor 2025
  • Een stevige brug
  • Hobby met rolstoel
  • Vakwerhuizen
  • Elektrische auto's
  • Op weg in Frankrijk
  • Verkeersdoden gedaald
  • Jong geleerd is oud gedaan
  • Veel gewonden bij de e-steppers
  • Prachtige kerktoren in Joinville
  • De nieuwelingen van LMC
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Startpagina !
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Caravan en Zwerfauto nieuws
    Weetjes over caravans en zwerfauto's
    17-03-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Engelse stijl
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    17-03-2024 om 19:01 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Knaus in het nieuw
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    VAN TI PLUS en VAN TI PLUS PLATINUM SELECTION

    Sinds de marktintroductie overtuigt de sportieve VAN TI PLUS met de hoogste

    wooncomfort en uitzonderlijke rijdynamiek. Voor het modeljaar 2024 ondergaan de twee succesvolle modellen op VW Crafter echter meer dan alleen een facelift - maar uitgebreide modelmaatregelen, met als doel: beter maar lichter. Van de consequente lichtgewicht meubelconstructie, die het hele interieur beïnvloedt en een aanzienlijk besparingspotentieel heeft, tot de ombouw naar een compressorkoelkast en een compact dieselverwarmingssysteem. Dat laatste zorgt ervoor dat de VAN TI PLUS voortaan kan rondkomen met een gasfles van slechts vijf kilogram. Nog een pluspunt van de PLUS: in de toekomst zal de kampeerauto worden geleverd met een krachtigere lithium-ionbatterij, die alleen al het voertuiggewicht met twaalf kilogram zal verminderen en tegelijkertijd de zelfvoorziening zal verbeteren. 

    Het hoogtepunt van het nieuwe modeljaar 2024 is echter de tien centimeter dikkere vloer, die toch ongeveer tien kilogram lichter is en door zijn hogere isolatiewaarden de wintergeschiktheid verder verbetert. Al met al wegen de nieuwe 2024-modellen ongeveer 75 kilogram minder, wat het gebruik en het laadvermogen van de 650 MEG aanzienlijk verbetert.

    Beide beschikbare uitvoeringen (650 MEG en 700 LF) zijn nu ook verkrijgbaar in de beproefde en uitgebreide PLATINUM-uitrusting, wat een groot prijsvoordeel oplevert ten opzichte van het standaardmodel met bijbehorende uitrusting: bijv. chassis in metallic lak INDIUM GREY, originele VW 17" lichtmetalen velgen, voorbumper gespoten in carrosseriekleur, handmatige airconditioning, multifunctioneel stuurwiel, draaibare cabinestoelen in KNAUS living world design, cruise control met snelheidsbegrenzer, slaperigheidsdetectie, elektrisch verstelbare en verwarmde buitenspiegels, navigatiesysteem "Discover Media" inclusief "Streaming & Internet" met vier luidsprekers, digitale radio-ontvangst, achteruitrijcamera, PREMIUM buitendeur, hordeur, bedverlenging tot aan het gazon, bedverlenging in het voetengedeelte op 700 LF (F-bed), ACTIVE ROCK-bekleding, Truma CP-Plus digitaal verwarmingsbedieningspaneel, bluuwater-waterfiltersysteem, sfeerverlichting, luifel en Cabine verduistering EXCLUSIEF en een 32-inch Smart TV met internet. In het geval van het speciale model 650 MEG is er nog steeds potentieel voor gewichtsbesparing omdat de kleine maar krachtige nieuwe LTE/WLAN-antenne wordt geïnstalleerd in plaats van de klassieke schotelantenne. Bovendien heeft de lichtere LTE/Wi-Fi-antenne ook een positief effect op de rijdynamiek, omdat het zwaartepunt van het voertuig gunstig naar het midden van het voertuig "verplaatst" door de eliminatie van het motoraangedreven satellietsysteem, dat anders ongeveer 23 kilogram zou wegen en anders op het dak is gemonteerd.

    Ook in het nieuwe modeljaar zijn het goede uitrustingsaanbod en de beproefde eigenschappen van de VAN TI PLUS gebleven, waardoor deze aantrekkelijke camper een allrounder is voor caravanvakanties.

    VAN WAVE en VAN WAVE VANSATION

    Uitgebreide reconstructie met als doel: minder gewicht, meer voordeel

    De Knaus-modellen met de kenmerkende schacht in de boeg ondergaan ook fundamentele verbeteringen die dienen om gewicht te besparen en tegelijkertijd de voordelen voor de klant te vergroten. Net als bij de VAN TI PLUS-modellen zijn er ook voor de KNAUS VAN WAVE tal van wijzigingen doorgevoerd. Het doel was om de bruikbaarheid voor de klant te vergroten - en toch het gewicht van het voertuig te verminderen. Ook de meubelconstructie werd resoluut herzien tegen de achtergrond van gewichtsreductie, en de dikkere bodemplaat werd niettemin qua gewicht naar beneden geoptimaliseerd met betere isolatiewaarden. De nieuwe compressorkoelkast en het gebruik van een dieselverwarming zorgen ook voor een lager gewicht. Het speciale model VANSATION is standaard uitgerust met een kleine LTE/Wi-Fi-antenne, wat een verdere gewichtsbesparing oplevert.

    VAN TI

    Nieuwe basis

    Het gamma van het succesvolle model VAN TI 640 MEG VANSATION wordt voor modeljaar 2024 uitgebreid met chassis op basis van de Volkswagen Crafter. Wat gebleven is, is het grote aantal serie-extra's die deel uitmaken van het uitgebreide VANSATION-pakket. Cabineairconditioning, luchtvering op de achteras, tv met satellietsysteem, chassis in metallic kleur, 17 inch lichtmetalen velgen, cruise control en navigatie- en waterfiltersysteem "Bluu Water" of een luifel zijn slechts enkele voorbeelden van de bijna volledig uitgeruste camper van KNAUS

    Meer info www.knaustabbert.de

    17-03-2024 om 18:59 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-03-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fritslar de kerk
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    16-03-2024 om 21:41 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-03-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Volledige nieuwe Senara bij Tabbert
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    SENARA van Tabbert

    Een nieuwe klasse: frisheid, elegantie en helderheid gecombineerd in een caravan

    Maar het beste cadeau voor het jubileum is wat de TABBERT-ontwikkelaars zichzelf geven: voor het modeljaar 2024 verrast TABBERT met een volledig nieuwe serie - die bijna radicaal en even individueel is ontworpen. De SENARA - een voertuig dat

    Dit is nog nooit eerder het geval geweest bij TABBERT en zal in de toekomst de intrede in de premiumwereld van het merk Hessische caravans betekenen.

    De SENARA begint het modeljaar 2024 met zeven verschillende lay-outs. Het assortiment varieert van de 400 QD 2.3, die iets meer dan vier meter lang is en daardoor zeer compact is, voor drie personen, tot de 620 DMK 2.5, die geschikt is voor grote gezinnen. Met een lengte van 6,38 meter biedt hij meer dan royaal ruimte. Het biedt zelfs een slim afgescheiden ruimte met een slaapkamer, badkamer en een aparte kleedruimte. Tussen de 400 en 620 maken de modellen 460 E, 460 DMK, 490 TD 2.3, 550 E en 550 DMK – allemaal 2,3 meter breed – nog steeds deel uit van het complete TABBERT-portfolio. Elk van hen heeft zijn eigen voordelen: de 550 DMK verwelkomt zijn bewoners bijvoorbeeld met een bijzonder brede toegangsdeur (700 mm), die niet alleen de toegang vergemakkelijkt, maar er ook zeer uitnodigend uitziet. Daarnaast heeft het een aparte doucheruimte met douchebak, kunststof wandbekleding en optioneel luik voor extra privacy, evenals een extra diepe kledingkast aan de achterkant van de caravan. Tegelijkertijd speelt de nieuwe SENARA slim in op stijlbepalende trends. Aan de buitenkant is de nieuwe TABBERT gebaseerd op hedendaags autodesign. Bijzonder opvallend is de driedimensionaal vormgegeven FoldXpand-achterzijde, die voor TABBERT is herzien, afkomstig is uit de diepten van de ontwikkeling van Knaus Tabbert en de SENARA het doorslaggevende pluspunt biedt op het gebied van bruikbare binnenruimte. De lichtafbeelding aan de achterkant is onmiskenbaar. Ook typisch TABBERT: de unieke nachtsignatuur van de SENARA, gevormd door de opvallende boemerang-achterlichten, die aan de bovenkant worden omlijst door een elegante eyeliner in chroom, die ook schuin staat. Ook teruggebracht tot de essentie is het Tabbert foilen van de hoogwaardige body Made in Mottgers. Geen overbodige versieringen, maar uitsluitend ingetogen elegantie werd door de ontwerpers geformuleerd in de specificaties van de SENARA. En natuurlijk sieren de nieuwe TABBERT-caravans ook het hoogwaardige 70-jarig jubileumembleem van het modeljaar 2024 aan de buitenkant.

    Ook in het interieur lagen de lat hoog en werd consequent gestreefd naar verminderde elegantie. De ontwerpers van TABBERT kozen voor een puntig spel van licht en schaduw, met spannende vlakken en opvallende proporties. Vooral op het gebied van meubels vertrouwt TABBERT op heldere, rechthoekige lijnen, nauwkeurig gedefinieerde oppervlakken en een verfijnde, moderne eenvoud. Er zijn geen ornamenten of speelse versieringen aan boord - in feite is minder meer. SENARA presenteert zich heel anders als het gaat om lichtenscenering. De simpele regel hier is: meer is meer. Een intelligent verlichtingsconcept dat directe en indirecte lichtbronnen combineert om een functionele, harmonieuze en huiselijke sfeer te creëren. Dit omvat ook een verlichte fotowand bij de gezellige zithoek, die individueel kan worden "afgespeeld". Bij het harmonieuze totaalconcept hoort natuurlijk ook dat de kleuren van de stoffen en meubels perfect op elkaar zijn afgestemd. Opvallend onopvallend zijn de eenvoudige, want "greeploze" kleppen van de plafondopbergkasten, die op een stijlvolle en harmonieuze manier in het totaalbeeld van de nieuwe SENARA passen. Een bijzonderheid - bijvoorbeeld van het 460 E-model - zijn de verhoogde eenpersoonsbedden, die gemakkelijk toegankelijk zijn via een veilige opgang. Het praktische van deze "hoogslapers": onder de liggedeeltes (uit te breiden tot een tweepersoonsbed) worden waardevolle opbergruimtes gecreëerd, waarvan caravanners er nooit genoeg kunnen hebben. Zowel de 460 DMK als de 620 DMK bieden standaard vijf slaapplaatsen. Op verzoek van de klant is een zesde bed mogelijk. Met een ligvlak van 208x146 cm biedt het tweepersoonsbed in de boeg van de 550 DMK niet alleen een bijzonder groot ligoppervlak, maar ook het hoogste niveau van comfort voor een goede nachtrust onderweg.

    De functionele en ruime keuken van de nieuwe SENARA is even praktisch als mooi. De koelkast in de 550 DMK met een inhoud van 133 liter heeft voldoende ruimte voor eten en drinken en zorgt ervoor dat reizigers altijd goed bevoorraad zijn. Meer dan alleen een designtruc: het opklapbare extra werkblad (optie afhankelijk van de plattegrond) of de intelligente akoestische wand in de 550 DMK: het zorgt voor een aangenaam geluidslandschap in het woongedeelte in het interieur. Trouw aan het motto van TABBERT: Details zijn geen details, hechten de ambachtslieden ook veel belang aan kleine details in de fabriek in Mottgers. Alleen al de hoogwaardige metalen handgrepen van de keukenlades zijn bijvoorbeeld uitgebreid ontworpen. Bovendien is elk handvat versierd met het traditionele TABBERT-wapenschild - dit is meer dan alleen een detail - het getuigt van de liefde en toewijding bij de productie van elke SENARA.

    Meer info. www.knaustabbert.de

    15-03-2024 om 17:49 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-03-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fietsers overal te zien
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    14-03-2024 om 21:09 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Minder verkeersdoden in ons land

    7% minder verkeersdoden in 2023 in ons land
    Aantal fietsdoden stijgt wel, vooral in Vlaanderen
    Volgens de laatste Verkeersveiligheidsbarometer van Vias institute op basis van cijfers van de Federale Politie is er in ons land een daling met 7% van het aantal verkeersdoden in 2023 ten opzichte van 2022. Er kwamen 483 personen om het leven. Dat zijn er 37 minder dan de 520 verkeersdoden die er in 2022 waren. Als we de Covid-jaren buiten beschouwing laten, is dit het laagste aantal ooit. De sterkste daling noteren we bij de motorrijders. In Vlaanderen is er wel een stijging van het aantal fietsdoden van 73 naar 84, het hoogste aantal van de laatste 20 jaar.
    Alle indicatoren dalen op nationaal niveau
    In 2023 is het aantal verkeersdoden met 7% gedaald ten opzichte van 2022 (483 verkeersdoden tegenover 520). Er zijn als je het covid-jaar 2020 buiten beschouwing laat, nog nooit zo weinig verkeersdoden geweest. Toch sterven nog elke week gemiddeld 9 mensen op onze wegen, wat nog steeds veel te veel is.
     
    Het aantal letselongevallen daalt lichtjes met 2%. Hetzelfde geldt voor het aantal gewonden (ook een daling van 2%). Alle indicatoren laten dus een positieve trend zien. Het is altijd moeilijk om deze trends exact te verklaren, maar het is zeker dat de toename van het aantal trajectcontroles en de afschaffing van de tolerantiemarges bij bepaalde snelheidscontroles een impact heeft op het gedrag van de bestuurders. De nieuwe regels voor elektrische steps roepen ook een halt toe aan de stijging van het aantal ongevallen hiermee.

                                    Evolutie 2022-2023 van het aantal letselongevallen en slachtoffers
       
    2022  
    2023 Evolutie 2022-2023 (aantallen) Evolutie
    2022-2023
    (%)
    Letselongevallen 37.322 36.557 -765 -2,0%
    Totaal aantal slachtoffers 45.692 44.787 -905 -2,0%
    Doden 520 483 -37 -7,1%
    Gewonden 45.172 44.304 -868 -1,9%
     
    Sterke daling van het aantal verkeersdoden in Brussel
    In Wallonië daalt het aantal verkeersdoden van 228 naar 217 (-5%) en in Vlaanderen van 271 naar 261 (-4%). De sterkste daling noteren we in Brussel, waar het aantal verkeersdoden in één jaar tijd daalt van 21 naar 5. Alle drie de gewesten noteren een laagterecord als je de Covid-jaren buiten beschouwing laat.  
     
    Wat het aantal verkeersongevallen betreft, is de dalende trend sterker in Brussel (van 4141 naar 3752 ongevallen, of -9%) dan in Vlaanderen (van 23.216 naar 22.693 ongevallen, of -2%). In Wallonië is er zelfs een lichte stijging van het aantal verkeersongevallen (van 9965 naar 10.112, of +1%).
     
    Aantal verkeersdoden daalt fors in Limburg
    Het aantal verkeersdoden daalt fors in Limburg, van 49 naar 33, het laagste aantal ooit. In de andere provincies zien we een gemengd beeld. In West-Vlaanderen (van 63 naar 58 doden) en Vlaams-Brabant (van 34 naar 33 doden) is er een daling. In Antwerpen (van 65 naar 70) en Oost-Vlaanderen (van 60 naar 67) is er een stijging.
     
    Trends per type weggebruiker
    Stijging van het aantal doden bij ongevallen met bestelwagens
    Op nationaal niveau is er een toename van het aantal dodelijke slachtoffers bij twee types weggebruikers: bij fietsers (van 95 naar 96 dodelijke slachtoffers) en vooral bij personen die betrokken zijn bij ongevallen met bestelwagens (van 50 naar 58 dodelijke slachtoffers). Het aanhoudende succes van de e-commerce kan dit fenomeen verklaren. Een zeer positieve trend is de daling van het aantal verkeersdoden onder motorrijders van 65 naar 49. Het aantal doden met motorijders is nog nooit zo laag geweest.
     
    35% van de verkeersdoden in 2023 zijn voetgangers of fietsers. Bijna 1 op de 2 fietsers (44%) komt om het leven met een elektrische fiets.
    In Vlaanderen stijgt het aantal fietsdoden van 73 naar 84, het hoogste aantal van de laatste 20 jaar. Zowel bij de klassieke fietsen (van 38 naar 43) als bij de elektrische fietsen (van 35 naar 41 doden) zien we een stijging in Vlaanderen. Van de 84 fietsdoden in Vlaanderen zijn er 23 personen om het leven gekomen in een ongeval zonder tegenpartij.
     
    Het aantal ongevallen met elektrische steps daalt
    Wat het aantal ongevallen betreft, zijn de cijfers voor alle type weggebruikers gedaald, behalve voor voetgangers (+3%) en bromfietsers (+0,4%). De meest positieve trend zien we voor de ongevallen met e-steps, waarvan het aantal vorig jaar daalt (-9%). Het aantal ongevallen blijft hoog (1.573), maar de wijzigingen in de wegcode die iets meer dan een jaar geleden werden ingevoerd, lijken langzaam hun vruchten af te werpen.
     
    Het aantal doden op weeknachten is in één jaar bijna verdubbeld
    Een zorgwekkende trend is het zeer hoge aantal verkeersdoden op weeknachten. Dit aantal is in één jaar tijd bijna verdubbeld (69 verkeersdoden in 2023 vergeleken met 36 verkeersdoden in 2022). Bijna 4 op de 10 (38%) van deze dodelijke ongevallen wordt geregistreerd de nacht van donderdag op vrijdag, wat een steeds populairdere nacht is om te feesten. Vias is voorstander om zeker op donderdagnacht extra te controleren op rijden onder invloed van alcohol en drugs.
     
    Conclusie
    De resultaten van de verkeersveiligheidsbarometer laten een gunstige trend in de verkeersveiligheid zien. Als we de twee Covid-jaren buiten beschouwing laten, is het aantal verkeersdoden nog nooit zo laag geweest. Als we vergelijken met 10 jaar geleden zien we een daling met 31% van het aantal verkeersdoden. Toch is dit cijfer nog te hoog: elke week komen er immers nog steeds 9 mensen om het leven op onze wegen. In Vlaanderen valt de verdere stijging van het aantal fietsdoden op. Ook al wordt er de laatste jaren veel meer gefietst door meer mensen en daalt het risico per gereden kilometer voor een individuele gebruiker, het blijft essentieel om in te zetten op maatregelen om de verkeersveiligheid voor deze categorie weggebruikers te vergroten.
     
    Georges Gilkinet, Minister van Mobiliteit: “Nog nooit zijn er zo weinig mensen overleden of gewond geraakt op onze wegen. En zelfs al zal elk slachtoffer er één te veel blijven, kan ik alleen maar blij zijn met deze bemoedigende resultaten! Deze neerwaartse trend toont aan dat er op het gebied van verkeersveiligheid geen ruimte is voor improvisatie, toeval of, erger nog, zelfgenoegzaamheid. Integendeel. Van nieuwe regels voor steps tot versterkte maatregelen tegen overdreven snelheid, alcohol en afleiding achter het stuur: de maatregelen die sinds het begin van de legislatuur zijn genomen, werpen stilaan hun vruchten af. Ze redden levens. Maar het werk is nog lang niet gedaan. Ik zal me vol overtuiging blijven inzetten om onveiligheid op de weg te bestrijden, want de gevolgen kunnen zo dramatisch zijn voor de slachtoffers zelf en hun families. Ik hoop in samenwerking met de minister van Justitie een nieuw systeem voor de bestrijding van recidivisten van gevaarlijk rijgedrag tot stand te kunnen brengen”.

    Deze barometer is gebaseerd op de data aangeleverd door de federale politie.  U kan de barometer raadplegen via  https://www.vias.be/nl/onderzoek/verkeersveiligheidsbarometer/

    14-03-2024 om 21:07 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 28/10-03/11 2024
  • 21/10-27/10 2024
  • 14/10-20/10 2024
  • 07/10-13/10 2024
  • 30/09-06/10 2024
  • 23/09-29/09 2024
  • 16/09-22/09 2024
  • 26/08-01/09 2024
  • 19/08-25/08 2024
  • 12/08-18/08 2024
  • 05/08-11/08 2024
  • 29/07-04/08 2024
  • 15/07-21/07 2024
  • 08/07-14/07 2024
  • 01/07-07/07 2024
  • 24/06-30/06 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 26/02-04/03 2018

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!