Inhoud blog
  • Kampeerauto
  • Frankia Next Cruiser 76 L
  • even bekijken
  • Nieuw bij Carthago
  • DETHLEFFS__Globebus Performance 4x4 is winnaar
  • Even een pauze maken
  • Hobby voor 2026
  • Frankrijk
  • Weinsberg Cara One
  • Ver van hier
  • Nieuw bij Benimar 2026
  • Huizen in het landschap
  • Stapel hoiut
  • Milieu werkers
  • Aan het water
  • Bob 30 jaar
  • CMT Stuttgart
  • CMT Stuttgart 2026 komt in het zicht
  • Herfstbeelden
  • Fendt nieuwe modellen bij Bianco
  • challenger
  • Vakwerk
  • verkeersongevallen en de gevolgen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Startpagina !
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Caravan en Zwerfauto nieuws
    Weetjes over caravans en zwerfauto's
    12-10-2025
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Camping
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    12-10-2025 om 20:39 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Motorfietsen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Nieuwe motorfietsen

    Christophe Dubon, woordvoerder van FEBIAC: “Tijdens de eerste 9 maanden van 2025 kende de markt van de nieuwe motorfietsen een lichte daling van -4,3% met een totaal van 21.728 inschrijvingen. Dat is zeker geen slecht resultaat want 2024 was een grand crû-jaar met als kers op de taart heel wat extra last-minute Euro5-inschrijvingen op het einde van het jaar. Daardoor liep de motormarkt in de eerste maanden van 2025 wat averij op maar vlak voor en aan het begin van de zomer noteerden we mooie cijfers. Vooral de maand juli was een topper met een stijging van +14,2%. In augustus en september liep het aantal registraties wel terug: -5,7% in augustus en -6,9% in september. Over de eerste 3 semesters staan we nu dus -4,3% lager dan over dezelfde periode in 2024 maar dat is zeker niet slecht, ook al omdat niet alle merken dit jaar even vlot hun nieuwe modellen konden leveren.”

    Bij de merken blijft Honda marktleider (3.825 inschrijvingen, marktaandeel 17,6%). BMW volgt op een afstand (2.999 eenheden) terwijl Yamaha lijdt onder moeilijke leveringen van de nieuwkomers (2.639 stuks) maar blijft voor een sterk presterend Kawasaki blijft. Opvallende dalers zijn KTM-Husqvarna-GasGas en Harley-Davidson. CF Moto van zijn kant stijgt maar liefst +90,9%, bijna een verdubbeling ten opzichte van vorig jaar dus, en staat als eerste Chinees merk al op de zesde plaats in het klassement. Ook QJ Motor is aan een sterke opmars bezig (+412,5%) maar blijft in absolute aantallen nog een pak achter op CF Moto. Toch is het een teken aan de wand dat de Chinese merken bezig zijn aan een sterke opmars.

    Tweedehandse motorfietsen

    Filip Rylant, woordvoerder van TRAXIO: “De tweedehandsmarkt heeft er een sterke zomer opzitten met drie opeenvolgende maanden van winst ten opzichte van dezelfde periode in 2024. Het tempo lag wat lager dan in het tweede kwartaal maar met stijgingen van respectievelijk +9,8% (juli), +2,6% (augustus) en +12,6% (september) blijft 2025 een sterk jaar: de stijging bedraagt immers maar liefst +12,2% over de eerste negen maanden, met een totaal van 55.605 heringeschreven motorfietsen.

    Toch is dat een daling van -14,6% procent ten opzichte van 2022 en zelfs van -22,4% vergeleken met 2021. Zo merk je meteen dat de motorkeuring een impact van vele duizenden inschrijvingen per jaar heeft op de tweedehandsmarkt en dat is een slechte zaak voor de motorsector. We zijn dus benieuwd wat de afschaffing van de motorkeuring in Vlaanderen zal zijn vanaf volgend jaar. In de cijfers merken we alvast dat Vlaanderen zich ondertussen niet onbetuigd laat met 59,7% van de occasie inschrijvingen maar hopelijk gaat het totale volume terug omhoog in de toekomst.”

    Feedback uit de showrooms

    We hebben een meteorologisch topjaar achter de rug en dat zagen we in de showrooms: veel volk – waarvan bovendien heel wat kooplustigen, en het traditionele motorseizoen dat langer loopt dan normaal. Potentiële kopers zijn goed geïnformeerd, weten wat ze willen en gaan vrij snel over tot aankoop mits de motor snel kan worden geleverd.

    Toch liggen de cijfers van nieuwe motoren wat lager dan vorig jaar en daar zijn enkele verklaringen voor: om te beginnen was 2024 een zeer goed jaar met op het einde extra inschrijvingen van Euro5-motoren. Daarnaast is er toch wat minder macro-economisch vertrouwen in de markt wat leidt tot uitstel of afstel van verkoop, en bij enkele merken waren/zijn er (soms lange) vertragingen bij de levering van nieuwe of populaire modellen.

    De tweedehandsverkopen gaan terug de goede richting uit waardoor dealers hun occasiestock kunnen afbouwen. Dat is een goede zaak maar we horen anderzijds ook klachten over de lange wachttijden voor een tweedehandskeuring wat leidt tot frustratie bij zowel dealers als klanten.

    Verder blijft het heel druk in de werkplaatsen en ook hier lijkt het seizoen zich alsmaar te verlengen. De reden is duidelijk: meer werk en een tekort aan mecaniciens waardoor de wachttijden kunnen oplopen, zeker in periodes van mooi weer. Dit alles maakt dat de druk op de motordealers steeds vergroot, eveneens omdat ze naast het operationele werk ook hun groeiende administratieve verplichtingen moeten nakomen.

     Meer Info: TRAXIO Institute

    12-10-2025 om 20:34 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mooi landschap
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    12-10-2025 om 19:21 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-10-2025
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.een sparrenpoort

    WOHNmobil für Klimaschutz e.V.

    creëert zilveren sparrenpoort in het Thüringer Woud

     

    Ongeveer 250 twee- tot driejarige zilversparren zullen een nieuw thuis vinden in een planthek dat door leden van de vereniging in het biosfeerreservaat Thüringer Woud is gemaakt.

     

    Niedernhausen

    "Na onze werkopdracht voelden we ons als versgebakken boomouders", glimlacht bestuurslid Albert Märkl van de vereniging en is tegelijkertijd blij met het succesvolle actieweekend in de
    Biosfeerreservaat Thüringer Woud bij het dorp "98553 Schleusingen".

    Op zaterdag 27.09.25 hadden 16 leden van WOHNmobil für Klimaschutz e.V. daar een nieuwe zilversparrenpoort gemaakt en ongeveer 250 twee- tot driejarige zilversparren in de verse bedden geplant, die de actieve kampeerders onderweg zorgvuldig hadden verwijderd. Daar zouden ze geen overlevingskans hebben gehad. In de omheining, die onder andere wordt beschermd tegen het browsen van wild, kunnen ze zich de komende 2 tot 3 jaar krachtig ontwikkelen totdat ze uiteindelijk worden getransplanteerd naar hun definitieve locaties. Uiterlijk over 100 jaar zouden er machtige zilversparren uit moeten zijn gegroeid. De zilverspar wordt beschouwd als een baken van hoop voor bosconversie in het biosfeerreservaat, omdat hij minder gevoelig is voor droogte en tegelijkertijd stormbestendig is dan bijvoorbeeld de spar.

    Na de plantactie schonk de vereniging het biosfeerreservaat een donatie van 1.000 euro voor haar werk met de junior rangergroepen.

    Op zondag leidde een natuurparkwachter de camperaars op een 2,5 uur durende wandeling naar de kernzone van het biosfeerreservaat, waar de mens al bijna 100 jaar niet meer in de natuur heeft ingegrepen. "We hebben veel verrassende ontdekkingen kunnen doen, waaronder de zeer zeldzame vuursalamander, machtige oude reuzenbomen en een grote verscheidenheid aan kruiden waar je normaal gesproken alleen langs komt", vertelt Märkl enthousiast.

    Na de actie is voor de actie: De volgende werkopdracht is eind oktober in het prachtige Midden-Rijndal bij Lorch. Daar creëren de activisten een biotoop in de hooggelegen wijngaarden.

    Informatie over hoe u lid of ondersteunend lid kunt worden, vindt u onder www.wohnmobil-fuer-klimaschutz.de .

     

    Op 23 november 2019 richtten Albert Märkl en enkele toegewijde camperaars in Niedernhausen, Hessen, de vereniging "WOHNmobil für Klimaschutz e.V." op. De inschrijving in het verenigingsregister van Wiesbaden vond plaats op 11 december 2019. Het doel van de vzw is om een bijdrage te leveren aan de bescherming van onze natuur en dus aan de bescherming van ons klimaat. Alle clubleden betalen een jaarlijkse contributie, die wordt berekend over de kilometers die zij in het betreffende jaar met de camper of vergelijkbaar voertuig hebben gereden. Concreet betalen ze 1 cent per kilometer, met een maximum van 100 euro per jaar. Met de maximale jaarlijkse bijdrage van 100 euro kan elk individu jaarlijks ongeveer 20 klimaatbestendige bomen planten en deelnemen aan actieve natuur en klimaatbescherming.

    Meeer ionfo: www.wohnmobil-fuer-klimaschutz.

     

     

    07-10-2025 om 20:41 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-10-2025
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Camping Dusseldorf
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    06-10-2025 om 19:59 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fietsveiligheid

    Škoda België zet schouders onder VeloVeilig en Vélosûre voor meer fietsveiligheid

     Kortenberg, 30 september 2025 Niemand die de fietsveiligheid van zijn straat beter kan inschatten dan de eigen inwoners. En dus krijgt iedereen de kans om van 30 september tot en met 14 oktober deel te nemen aan de grootste fietsonderzoeken van het land: VeloVeilig en Vélosûre.
     
    Michaël Mier y Mier, Managing Director van Škoda België, legt uit: “De nood aan een veiligere fietsomgeving blijft hoog. Het raakt gezinnen, scholen en bedrijven. Als supporter van de grootste fietsfamilie, voelen we een bijzondere verantwoordelijkheid om mee te bouwen aan een veiligere mobiliteit. Met VeloVeilig en Vélosûre geven we fietsers een stem én zetten we samen met HLN, Sudinfo en alle gemeenten concrete stappen vooruit. Samen maken we onze wegen echt veiliger.”
     

    1 ouder op 2 maakt zich zorgen

     Een recente iVOX-bevraging toont dat in Vlaanderen 1 op 2 ouders zich zorgen maakt wanneer hun kind met de fiets naar school vertrekt. Hoewel 65% van de Belgen in de toekomst meer wil fietsen, ervaart minder dan de helft de eigen buurt als veilig genoeg. Voor 6 op 10 fietsers blijft de weg naar school ronduit gevaarlijk.
     Daarom roept HLN voor deze derde editie zijn lezers op om mee te bouwen aan een veiligere fietsomgeving in Vlaanderen. Als automerk met een groot hart voor de fiets ondersteunt Škoda die oproep om autobestuurders en fietsers dichter bij elkaar te brengen. De campagne, die de nadruk legt op fietsveiligheid voor kinderen, trekken we nu ook door aan Franstalige zijde.
     
     

    Actief engagement: bescherming voor elke deelnemer

     Voor Škoda België is dit onderzoek dan ook meer dan een symbolisch engagement. Het merk koppelt zijn inzet aan een concreet gebaar: iedereen die deelneemt aan het onderzoek ontvangt een gratis Škoda-fluohesje.
     
    “Zo zorgen we ervoor dat fietsers ook in de donkere maanden beter zichtbaar en veiliger onderweg zijn”, verduidelijkt Michaël Mier y Mier nog. “Als kinderen, ouders en pendelaars zich zonder zorgen op de fiets kunnen verplaatsen, wint de hele samenleving. Daarom willen wij als merk niet alleen observeren, maar ook handelen. Onze steun aan VeloVeilig en Vélosûre is daar een duidelijk voorbeeld van.”
     

    Hoe werkt het?

     Tussen 30 september en 14 oktober 2025 kan elke Belg de fietsveiligheid van zijn eigen straat beoordelen. Door een score te geven op belangrijke aspecten zoals de staat van het wegdek en verkeersdrukte krijgt elke straat een kleurcode (groen, oranje of rood).
     Die resultaten monden uit in een rapport voor alle gemeenten en op 17 oktober wordt bekendgemaakt welke gemeente zich respectievelijk tot de meest VeloVeilige en Vélosûre gemeente van Vlaanderen en Wallonië mag kronen.

    06-10-2025 om 19:55 geschreven door Flup

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 01/12-07/12 2025
  • 24/11-30/11 2025
  • 17/11-23/11 2025
  • 10/11-16/11 2025
  • 03/11-09/11 2025
  • 27/10-02/11 2025
  • 20/10-26/10 2025
  • 13/10-19/10 2025
  • 06/10-12/10 2025
  • 29/09-05/10 2025
  • 22/09-28/09 2025
  • 15/09-21/09 2025
  • 08/09-14/09 2025
  • 25/08-31/08 2025
  • 18/08-24/08 2025
  • 11/08-17/08 2025
  • 04/08-10/08 2025
  • 21/07-27/07 2025
  • 14/07-20/07 2025
  • 07/07-13/07 2025
  • 09/06-15/06 2025
  • 02/06-08/06 2025
  • 26/05-01/06 2025
  • 19/05-25/05 2025
  • 12/05-18/05 2025
  • 05/05-11/05 2025
  • 28/04-04/05 2025
  • 21/04-27/04 2025
  • 14/04-20/04 2025
  • 07/04-13/04 2025
  • 31/03-06/04 2025
  • 24/03-30/03 2025
  • 17/03-23/03 2025
  • 10/03-16/03 2025
  • 24/02-02/03 2025
  • 17/02-23/02 2025
  • 10/02-16/02 2025
  • 03/02-09/02 2025
  • 13/01-19/01 2025
  • 06/01-12/01 2025
  • 30/12-05/01 2025
  • 23/12-29/12 2024
  • 16/12-22/12 2024
  • 09/12-15/12 2024
  • 02/12-08/12 2024
  • 25/11-01/12 2024
  • 18/11-24/11 2024
  • 04/11-10/11 2024
  • 28/10-03/11 2024
  • 21/10-27/10 2024
  • 14/10-20/10 2024
  • 07/10-13/10 2024
  • 30/09-06/10 2024
  • 23/09-29/09 2024
  • 16/09-22/09 2024
  • 26/08-01/09 2024
  • 19/08-25/08 2024
  • 12/08-18/08 2024
  • 05/08-11/08 2024
  • 29/07-04/08 2024
  • 15/07-21/07 2024
  • 08/07-14/07 2024
  • 01/07-07/07 2024
  • 24/06-30/06 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 26/02-04/03 2018

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!