Concorde Reisemobile GmbH informeert:
Golflicentie voor Concorde
Concorde is partner van "deutschland-spielt-golf.de"
Nieuwe golfgids voor golfbanen met affiniteit voor campers
Concorde Charisma, de ideale Concorde golfmobiel
De korting is gelukt. Concorde is een samenwerking aangegaan met "Golffreunde.net" om golfers voor en camperliefhebbers te inspireren voor golf. Op de website www.deutschland-spielt-golf.de is sinds kort een rubriek “Golf & WoMo”. Daarachter schuilt een nieuwe golfgids met bijzondere golfbanen die onder andere de golfende kampeerautoliefhebbers verwelkomen met hun voertuigen.
722 golfbanen (officiële statistieken 2019) in Duitsland staan vermeld onder het kopje "Golf & WoMo". Op 70 procent van deze locaties zijn zwervers welkom en veel daarvan hebben in ieder geval voldoende ruimte voor een zwerfauto. Deze golfbanen worden logistiek voorbereid via Google Maps.
www.deutschland-spielt-golf.deMet een klik op de respectievelijke locatiepin verschijnt gedetailleerde informatie over de golfbaan en eventuele beschikbare parkeerplaatsen. Is er een stroomaansluiting? Zijn honden toegestaan op de golfbaan? Zijn er parkeerkosten? In de meeste gevallen wordt, als er parkeergeld in rekening wordt gebracht, dit bedrag verrekend met de greenfee voor een ronde golf. Er is ook een "FAQ" -sectie met aanvullende, veelgevraagde (golf) informatie. 2
Uw contactpersoon: Concorde Reisemobile GmbH Mirko Kerber Concorde-Straße 2-4 96132 Schlüsselfeld-Aschbach E-mail: mirko.kerber@concorde.eu Tel. Nr.: +49 9555 9225-174 Afbeeldingen en informatie vindt u op: concorde.eu of fb.me/concorde-reisemobile
Uiteindelijk resulteert deze actie in een "win-win" -situatie voor beide partners. Door deze actie, die overigens merkneutraal is voor alle zwerfautomobilisten, is golf populairder geworden onder de zwervers. Concorde toont zich een innovatieve pionier en maakt zijn merk populairder.
Met deze langlopende campagne, die de komende jaren wordt uitgebreid, slaat Concorde weer een bijzondere weg in om nieuwe doelgroepen te bereiken. Naast de auto "Classic" -fans, zijn het nu de golfers. Met name deze groep is een ideale match voor de hoogwaardige Concorde kampeerauto’s en hun luxe uitrusting. De luxe stacaravans uit de Charisma-serie worden op de golfwebsite gepresenteerd als de ideale Concorde golfmobiel.
Over het algemeen heeft Concorde met deze samenwerking al een zeer goede aanpak op het gebied van marketing bereikt om de taal van de golfer te gebruiken. De laatste put voor het welslagen van de actie lijkt probleemloos te zijn. Het valt nog te bezien of een "hole-in-one" in de toekomst voldoende zal zijn.
En wat willen golfers voordat ze afslaan? “Nice game!”, Is Concorde zeker geslaagd met deze campagne.
Meer informatie: fb.me/concorde-reisemobile
|