CARAVAN SALON 2024:
Succesvolle beursdagen voor Knaus Tabbert - de belangstelling van het publiek overtreft de verwachtingen
● De vorm van reizen blijft trendy
● Knaus Tabbert is opnieuw de grootste exposant
● KNAUS SUN I 900 LEG behaalt de 1e plaats in de lezerskeuze “Gouden Camper”
● Succesvolle lancering van het merk XPERIAN
Düsseldorf Na tien dagen sloten zondagmiddag de poorten van de CARAVAN SALON Düsseldorf, de belangrijkste caravanbeurs ter wereld. Ook uit het bezoekersaantal blijkt dit jaar de grote belangstelling van het publiek: 255.000 mensen uit 69 landen bezochten de vakbeurs met in totaal 778 exposanten. De merken van Knaus Tabbert AG, de grootste exposant, profiteerden over de hele linie. De positieve stemming in de hallen komt ook tot uiting in de verkopen, die dit jaar opnieuw een indrukwekkend niveau bereikten. Het aandeel nieuwe bezoekers was dit jaar extreem hoog, wat onderstreept dat vakantiereizen met recreatieve voertuigen steeds populairder worden.
Knaus Tabbert was de grootste exposant op de CARAVAN SALONS. Alleen al in de hallen 1 en 4 presenteerde Knaus Tabbert op een oppervlakte van ruim 15.000 vierkante meter ruim 170 voertuigen en innovaties van de merken KNAUS, TABBERT, T@B en WEINSBERG. Ook het eigen verhuurmerk RENT AND TRAVEL presenteerde zijn aanbod. In de luxesector toonde MORELO zijn grote portfolio met nieuwe modellen in hal 5.
Gerd Adamietzki, verkoopdirecteur bij Knaus Tabbert AG, trekt aan het einde van de toonaangevende vakbeurs een geheel positieve conclusie: “De CARAVAN SALON was een groot succes. Het aantal bezoekers aan onze hallen en de belangstelling voor onze producten overtrof de verwachtingen. Wij zijn erg blij met de positieve feedback van onze dealers en klanten. De CARAVAN SALON Düsseldorf biedt ons optimale omstandigheden
Er zijn randvoorwaarden aanwezig om onszelf te presenteren en meer mensen te inspireren met onze innovatieve producten en de spannende vorm van vakantie.”
Knaus Tabbert werd ook opnieuw geëerd door het vakblad AUTO BILD REISEMOBIL. De lezers kozen opnieuw de KNAUS SUN I 900 LEG als winnaar in de categorie geïntegreerd. Knaus Tabbert is blij met dit duidelijke bewijs van vertrouwen in het vlaggenschip van het KNAUS-merkmodellenportfolio.
Als verrassend hoogtepunt van de CARAVAN SALONS beleefde het publiek in Hal 1 ook de lancering van een nieuw merk: XPERIAN. Onder deze naam schetste Knaus Tabbert een visie op opwindende en innovatieve producten die nieuwe normen in de industrie zullen definiëren. De futuristisch ogende beursstand was zeer populair en trok veel nieuwsgierige bezoekers. Knaus Tabbert heeft aangekondigd dat XPERIAN zich als merk specifiek zal richten op de klant en zijn individuele interesses en behoeften.
Meer info: Knaus-Tabbert
|