Inhoud blog
  • De nieuwe kachel van Truma
  • Eens een stadspoort
  • Mistig weer
  • Gevaar voor bosbranden
  • Camperbus met hefdak
  • Kamperen in China
  • Achteruit kijken is noodzakelijk
  • Voor beginnende kampeerders
  • Op een camping
  • Thetford geeft uitleg over koelkasten
  • Een brug in aanbouw
  • Vervolg van Europa-Park
  • Truma heeft nieuw verwarmingssysteem
  • Mooie landschappen
  • Europa Park
  • Aan een rivier
  • Mt de Ontour van Hobby opstap
  • Duitsland
  • Een nieuwe Malibu
  • Fietser
  • Draag een fietshelm
  • Autogordels in de auto
  • mini caravans
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Startpagina !
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Caravan en Zwerfauto nieuws
    Weetjes over caravans en zwerfauto's
    15-10-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe Carthago's voor 2025

    Carthago campers in modeljaar 2025: superlichte C1-tourer en nieuwe slanke lichtgewicht C2-tourer-serie

    Carthago C1-tourer I/T: campers met geoptimaliseerd gewicht in de premiumklasse

    De nieuwe Carthago C2-tourer I op Sprinter: een echte smartliner

    Carthago chic c-line I/T: Facelift voor het topmodel superior

    Carthago chic e-line/s-plus: de aantrekkelijke chic e-line nieuwe generatie

    Carthago liner-for-two: pure luxe en comfort – ook voor het seizoen 2025

     

    Carthago start het modeljaar 2025 met een waar vuurwerk aan innovaties. De grootste fabrikant van premium campers in Europa presenteert de compleet nieuwe C2-tourer-serie als een uitmuntende innovatie met geïntegreerde lichtgewicht campers op basis van de Mercedes-Benz Sprinter en een opnieuw ontworpen gezicht. Met zijn innovatieve veranderingen is het een echte SMART LINER. De C2-tourer behoort tot de familie van de vorige c-tourer, die fundamenteel werd herzien en geherstructureerd met het oog op de kwestie van het gewicht. Het resultaat is de C1 tourer, die tot 100 kilogram aanzienlijk lichter is dan de voorgaande modellen. De nieuwe generatie chic e-line gaat het nieuwe modeljaar in met een compleet nieuw exterieurdesign. De chique c-line superior van Fiat Ducato krijgt een facelift. De geïntegreerde modellen van het nieuwe modeljaar zijn te herkennen aan het verchroomde, zelfverzekerde ‘C’-logo op de radiatorgrille.

    C1Tourer Zitgroep

    Carthago C1-tourer I/T: campers met geoptimaliseerd gewicht in de premiumklasse

    De C1-tourer – voorheen c-tourer – opent de deur naar de wereld van de premium campers van Carthago. Het gevarieerde aanbod bestaat uit semi-integrale en integrale voertuigen op basis van Fiat Ducato en Mercedes-Benz Sprinter. Voor modeljaar 2025 gaat de voormalige c-tourer een nieuwe fase in. Met diverse gewichtsverlagende maatregelen reduceert Carthago het gewicht van campers drastisch. Dit resulteert tegelijkertijd in een herstructurering van het programma met nieuwe gewichts- en uitrustingsvarianten in de modellijn C1-tourer “lichtgewicht 3,5 t” en “comfort 4,2 t” en de volledig nieuwe tweede modellijn C2-tourer “lichtgewicht 3,5 t” en “ comfort 4,2 t”.

    De Carthago-ontwikkelaars hebben alle modellen van de vorige c-tourer holistisch bekeken
    en een verscheidenheid aan lichtgewichtconstructiemogelijkheden geïdentificeerd, van het chassis tot de meubeldetails. Het resultaat is een gewichtsbesparing van maximaal 100 kilogram voor de nieuwe generatie, afhankelijk van het model. Zonder in te boeten aan de bijna spreekwoordelijke Carthago-eigenschappen op het gebied van kwaliteit en comfort. Dit resulteert in de mogelijkheid om alle C1-tourer lichtgewicht 3,5 t voor vier personen met een rijbewijsvriendelijk en voordelig toegestaan ​​totaalgewicht van 3,5 ton te registreren. Dit met praktische apparatuur, waarvan sommige zelfs meer dan zeven meter lang zijn. Voorbeeld: De C1-tourer I 143 KB-LE lichtgewicht 3,5 t op een Fiat Ducato wordt geleverd met uitgebreide comfortuitrusting met automatische transmissie, luifel, satellietsysteem, basis pluspakket, mediapakket en chassis pluspakket inbegrepen. Lichtmetalen velgen zijn goedgekeurd met een toegestaan ​​totaalgewicht van 3,5 ton voor vier personen.

    Bovendien krijgen de C1-tourer I/T 145 RB-LE en 149 RB-LE modellen de elegante, nieuwe, dynamisch vormgegeven achterkant met gebogen hoekstijlen en opvallende achterlichten in de typische C-branding van het premiummerk. Afhankelijk van het model zijn er voor alle C1 tourer I/T “lichtgewicht 3,5 t” en “comfort 4,2 t” twee stijlwerelden met verschillende meubeloppervlakken beschikbaar.

    Enkele bedden met comfortabele matrassen

    De C1 tourer-modellijn bestaat uit zeven integrale campers op basis van Fiat Ducato en Mercedes-Benz Sprinter, van de C1-tourer I 141 KB-LE tot de I 145 RB-LE superior. Er zijn ook zes gedeeltelijk geïntegreerde voertuigen op de Ducato en

    Sprinter van de T 143 KB-LE tot de T 150 RB-QB. Ze bestrijken een lengte van 6,67 tot 7,61 meter.

    Als maximaal laadvermogen en de hoogste uitrusting gewenst zijn, ligt de focus op de Carthago C1-tourer I/T “comfort 4,2 t” met een toegestane totaalmassa van 4,2/4,25 ton. Deze modellijn omvat 13 geïntegreerde en elf gedeeltelijk geïntegreerde campers op de Ducato en Sprinter.

    De nieuwe Carthago C2-tourer I op Sprinter: een echte SMART LINER

    De nieuwe Carthago C2-tourer, geïntegreerd op het chassis van de Mercedes-Benz Sprinter met AL-KO verlaagd frame, zet duidelijke accenten zowel in de grote succesvolle Carthago c-tourer-familie als in de gehele competitieve omgeving. De nieuwe serie bestaat geheel uit integrale campers. Met een carrosseriebreedte van slechts 2,17 meter zijn ze precies tien centimeter slanker dan de klassieke C1-tourer. Voordeel: de slanke taille bespaart ook belangrijke kilo's in de gewichtsklasse van 3,5 ton. Dankzij de intelligent aangepaste meubelconstructie komt het ruimtegevoel overeen met de bredere modellen van de C1 Tourer. Carthago spreekt daarom ook van de ‘Smart Liner-klasse’. De schalen laten zien hoe slim de nieuwe C2-tourer I is. De slanke opbouw geeft Carthago, samen met de overige gewichtsmaten, de mogelijkheid om geïntegreerde campers op Sprinter-chassis met een lengte van ruim zeven meter als “lichtgewicht 3,5 t”-modellen met een toegestaan ​​totaalgewicht van 3,5 ton aan te bieden.

    Handig ingerichte keuken

     

    Opvallend aan de nieuwe C2-tourer I op Sprinter is het compleet nieuwe neusmasker. Het zeshoekige radiatorrooster met vijf opvallende dwarsbalken valt op als centraal kenmerk. In het middengedeelte is de nieuwe
    C-branding van Carthago onmiskenbaar zichtbaar. Het radiatormasker gaat zijdelings over in het koplamphuis. Onder de koplampen onderstrepen designelementen links en rechts de krachtige uitstraling. De bumperspoilerlippen vormen een eenheid met de nieuwe, dynamisch gevormde wielkastafdekkingen. In tegenstelling tot eerdere modellen hebben de A-stijlen nu een krachtig, hoekig ontwerp aan de onderkant van de boeg. Bovenaan zwaaien ze elegant het dak in. Typisch Carthago: vorm gaat altijd gepaard met functie: het nieuwe strikmasker bespaart gewicht ten opzichte van het vorige masker.

    De nieuwe Carthago C2-tourer I begint met vijf populaire plattegronden, beginnend met een lengte van iets meer dan zeven meter. Afhankelijk van het model zijn ze verkrijgbaar in de versies ‘lichtgewicht 3,5 ton’ of ‘comfort 4,2 ton’, en bij de meeste modellen is er zelfs keuze.

    C2 Tourer Comfort zetels rond de tafel

    Carthago chic c-line I/T: Facelift voor het topmodel superior

    Het is het centrum van de Carthago-wereld en een deuropener voor de Carthago Liner-premiumklasse: Carthago heet chic c-line, chic c-line heet Carthago. De stabiele basis van de al lang bestaande succesvolle serie is de unieke combinatie van comfort en kwaliteit, evenals fijne technologie en enorme variëteit. Zes plattegronden, de basisvoertuigen Fiat Ducato en Mercedes-Benz Sprinter met twee en drie assen, elk met een verlaagd AL-KO-chassis, afgerond met de exclusieve ‘superior’-versies - dat alleen al resulteert in 20 integraalmodellen van 7,39 tot 8,78 meter lengte. Geflankeerd door de exclusieve Carthago chic c-line T. Twee plattegronden, twee basisvoertuigen – een aanbod op maat voor de topklasse van halfintegrale campers.

    De topmodellen chic c-line I superior op Fiat Ducato staan ​​centraal bij de seizoenswisseling. Opvallend is het nieuwe radiatorrooster met zes verchroomde dwarsbalken. De nieuwe, extra hoge voorruit zorgt voor het beste zicht. Opvallend is de zwarte designsticker boven de voorruit. De chique c-line I superior doet zijn naam meer dan ooit eer aan.

    Carthago chic e-line/s-plus: de aantrekkelijke chic e-line nieuwe generatie

    Wil je nog een beetje meer? Nog meer luxe wooncomfort, nog meer ruimte, meer elegantie, opbergruimte en laadvermogen? Dan is het antwoord Carthago chic e-line/s-plus. Wat ze gemeen hebben is de elegante uitstraling van zowel het exterieur als het interieur. Het verschil wordt gemaakt door het basisvoertuig: onder de chic e-line I bevindt zich een Fiat Ducato of een Mercedes-Benz Sprinter met voorwielaandrijving, AL-KO verlaagd chassis en twee of drie assen. De basis voor de chic s-plus I wordt gevormd door de stoere Iveco Daily met achterwielaandrijving met hoge tractie en dubbele banden. Nu blijft het wiel draaien: de chique e-line van het basisvoertuig Mercedes-Benz Sprinter krijgt voor modeljaar 2025 een volledig nieuw exterieurdesign met een nieuw frontmasker, dynamisch vormgegeven wielkasten en nieuwe exterieurgraphics.

    C2 Mooi afgewerkt sanitair

    Het nieuwe gezicht van de chic e-line op de Sprinter brengt de bekende designtaal van de chic e-line over naar de toekomst. Het centrale kenmerk is opnieuw het zeshoekige radiatorrooster, nu met vijf opvallende drievoudige dwarsbalken en Carthago's nieuwe, zelfverzekerde C-logo. Het radiatormasker gaat zijdelings over in het koplamphuis. Onder de koplampen onderstrepen designelementen links en rechts, elk met twee geïntegreerde dwarsbalken, de krachtige uitstraling. De bumperspoilerlippen vormen een gesloten eenheid met de nieuwe, dynamisch gevormde wielkastafdekkingen.

    De grote voorruit van de chic e-line zorgt voor het beste zicht en wordt aan de zijkanten omlijst door grijze A-stijlen. Ze vloeien nu krachtig en hoekig de boeg in en lijken de koplampen te dragen. Bovenaan zwaaien ze elegant het dak in. Functie gaat hand in hand met vorm: het nieuwe strikmasker bespaart gewicht ten opzichte van het vorige masker.

    Een Carthago is vanuit elk perspectief een aantrekkelijk gezicht. Dat geldt in het bijzonder voor het nieuwe design van de chic e-line: het radiatorrooster, de koplampen en de nieuwe exterieurgraphics met een strakke sierstrip in donkerrood en antraciet op de zijwand vloeien in elkaar over en vormen zo een harmonieus geheel met een ontwerp uit één stuk. 

    Carthago liner-for-two: pure luxe en comfort – ook voor het seizoen 2025

    De fascinerende Carthago liner-for-two heeft met zijn 4-kamerconcept, de relatief compacte voertuiglengte en unieke kenmerken furore gemaakt onder de integraalcampers van de topklasse voor koppels. De creatieve ontwikkelaars van Carthago hebben voor de liner-for-two de gebruikelijke camperplattegrond 180 graden gedraaid: elektrisch neerlaatbare eenpersoonsbedden in de lengte zweven vooraan boven de bestuurderscabine, terwijl achterin een royale ronde loungezitgroep met elektrisch uitschuifbare televisieligstoel nodigt uit tot verpozen. Daartussen bevindt zich een extra brede kitchenette en een comfortabele badkamer met kleedruimte en een grote kledingkast. Verfijnde details zoals een extra ruime zitplaats voor werk en vrije tijd in de cockpit, het elegante keukenblad als roomdivider met geïntegreerde opbergkast en tegengesteld draaiende schuifdeur of de ronde loungezithoek met een elektrisch uitschuifbare televisie-ligbankset accenten. De Carthago liner-for-two is op basis van de Ducato met AL-KO verlaagd frame en enkele of tandemas en op de Iveco Daily verkrijgbaar in twee lengtes van circa 7,8 en 8,5 meter. De Carthago liner-for-two gaat modeljaar 2025 vrijwel onveranderd mee – duurzaamheid is ook een deugd.

    C2 Leuke kampeerauto om op reis te gaan

     

    Over Carthago Reisemobilbau GmbH                                                                         

    Carthago Reisemobilbau GmbH werd in 1979 opgericht door Karl-Heinz Schuler. De door de eigenaar beheerde bedrijvengroep heeft nu ruim 1.500 mensen in dienst en is een van de toonaangevende premiumfabrikanten in de branche in Europa. De kerncompetentie van het merk Carthago zijn integrale campers van de Carthago c-compactline tot de liner-for-two en vanaf circa 100.000 euro tot de premium camperklasse ruim boven de 200.000 euro. De slogan van het merk luidt niet toevallig: “Carthago – de camper”, want alle Carthago campers delen het unieke premium DNA. Het bedrijf is gevestigd in Carthago City, de hoofdzetel in Aulendorf in Oberschwaben en beschikt over een van de modernste camperproductiefaciliteiten van Europa. Talrijke nationale en internationale onderscheidingen onderstrepen de pioniers- en leidende positie die Carthago al jaren bekleedt. Recentelijk behaalde Carthago twee overwinningen bij de verkiezing voor Camper van het Jaar 2024.

    Meer info www.Carthago Reisemobilbau.com



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie *
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Archief per week
  • 28/04-04/05 2025
  • 21/04-27/04 2025
  • 14/04-20/04 2025
  • 07/04-13/04 2025
  • 31/03-06/04 2025
  • 24/03-30/03 2025
  • 17/03-23/03 2025
  • 10/03-16/03 2025
  • 24/02-02/03 2025
  • 17/02-23/02 2025
  • 10/02-16/02 2025
  • 03/02-09/02 2025
  • 13/01-19/01 2025
  • 06/01-12/01 2025
  • 30/12-05/01 2025
  • 23/12-29/12 2024
  • 16/12-22/12 2024
  • 09/12-15/12 2024
  • 02/12-08/12 2024
  • 25/11-01/12 2024
  • 18/11-24/11 2024
  • 04/11-10/11 2024
  • 28/10-03/11 2024
  • 21/10-27/10 2024
  • 14/10-20/10 2024
  • 07/10-13/10 2024
  • 30/09-06/10 2024
  • 23/09-29/09 2024
  • 16/09-22/09 2024
  • 26/08-01/09 2024
  • 19/08-25/08 2024
  • 12/08-18/08 2024
  • 05/08-11/08 2024
  • 29/07-04/08 2024
  • 15/07-21/07 2024
  • 08/07-14/07 2024
  • 01/07-07/07 2024
  • 24/06-30/06 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 02/07-08/07 2018
  • 25/06-01/07 2018
  • 28/05-03/06 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 26/02-04/03 2018

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!