Binnenkort komr "Peur zsur le Parc" terg in Parc Astérix
Tussen 6 oktober en 4 november 2018 zullen er onvergetelijke animatie en spektakel georganiseerd worden in Parc Astérix nabij Parijs, met 4 buitengewone nocturnes op 31 oktober, 1st, 2 en 3 november en dagen met verlengde openingsuren op 13, 20, 27 en 30 oktober.
De animaties vinden plaats in de straten van het park. Monsters, griezels, mysterie in alle hoeken van het park !
Animaties ook voor de kleinsten :
In het hele park wordt aangeduid hoe eng de verschillende attracties zijn: ‘petit frisson’ of ‘kippenvel’ voor de allerkleinsten, ‘frayeur modéré’ of ‘gematigd beangstigend’ voor het hele gezin en ‘grosse terreur’ of ‘je grootste nachtmerrie’ voor de meest onbevreesde bezoekers.
Nieuw in 2018 : Aerolaf : een bar in de hoogtes om een andere zicht op het park te krijgen !
Eerste dermo-cosmetische filter bestemd voor privé-gebruik
Rimpels opvullen en meer volume geven aan bepaalde delen van het gezicht, zoals de jukbeenderen en lippen, is een onderwerp dat momenteel veel aandacht krijgt. Zowel mannen als vrouwen zoeken innovatieve en effectieve oplossingen bij de esthetische geneeskunde en het cosmetisch onderzoek. Dankzij de nieuwe, 2 weken durende, Fillerina® behandeling bestaat er een fillerbehandeling voor thuisgebruik. Exclusief verkrijgbaar bij de apotheek.
Filler
Fillerina® is een revolutionaire, no-needle, dermo-cosmetische filler voor thuisgebruik. Het maakt gebruik van 6 verschillende soorten hyaluronzuur. Deze moleculen hebben dankzij hun verschillende gewichten en structuren de mogelijkheid om de huidlagen te gaan opvullen zonder de huid te moeten doorprikken.
Drie graden
De Fillerina® Dermo-cosmetische Behandeling voor Thuisgebruik komt in 3 verschillende graden. Alle graden bevochtigen, vullen op en verzachten de huid. Met behulp van de “Fillerimeter” kies je de graad die het beste bij je past. Zo ben je zeker van de meest effectieve en gepaste behandeling voor gezicht en hals.
De drie graden (1, 2 en 3) bevatten verschillende concentraties hyaluronzuur. Graad 1 heeft een hogere concentratie van grote moleculen voor het opvullen en hydrateren. Graad 2 heeft de perfecte mix van alle molecuulgroottes. Graad 3 heeft een hogere concentratie van kleinere moleculen, die nodig zijn om tot de diepere lagen van de huid door te dringen en rimpels op te vullen.
Gebruik
De Fillerina® Dermo-cosmetische Behandeling voor Thuisgebruik bestaat uit 2 stappen: de gel filler en de voedende film. De 14-daagse behandeling moet éénmaal per dag gebruikt worden; in de ochtend of de avond, gedurende twee weken. Bij voorkeur voor het aanbrengen 2 grote glazen water te drinken, om zo voldoende gehydrateerd te zijn.
Fillerina 1 - Het aanbrengen van Fillerina® 1 (Gel filler) gebeurt via de speciale applicator. Deze laat toe om telkens 1 ml van het product op te trekken en precies aan te brengen op de gewenste plekken.
Fillerina 2 - Fillerina® 2 (Voedende film) wordt aangebracht om voldoende hydraterende en voedende bestanddelen toe te voegen.
Fillerina® dagelijkse behandelingen
De Fillerina® producten voor dagelijks gebruik zijn eveneens beschikbaar in drie graden. Ze zijn specifiek ontwikkeld voor dag en nacht enerzijds, en de ogen en lippen anderzijds.
Fillerina® Dagcrème - De dagcrème bevat dezelfde actieve bestanddelen als de gel filler in lagere dosissen. Op die manier kan de dagcrème de werking van de filler behandeling onderhouden en verderzetten.
Fillerina® Nachtcrème - De nachtcrème bevat eiwitten en hyaluronzuur in een lagere concentratie ten opzichte van de gel filler. Daarnaast bevat het voedende ingrediënten die huidregeneratie bevorderen zoals Shea boter, tarwekiem olie, zoete amandelolie, rozenbottel olie, vitamine E en boomvaren extract.
Fillerina® Oog- en lippencrème - Naast de onderhoudsconcentratie aan hyaluronzuur is de oog- en lippencrème verrijkt met olies zoals rijstzemelen olie, zoete amandelolie en vitamine E om de delicate huid rond de ogen te versterken.
In het najaar is haaruitval geen ramp! Ons haar is een zeer krachtig middel om uitdrukking te geven aan onze persoonlijkheid: het straalt charme en sensualiteit uit of prikkelt de fantasie; voor mannen is het vaak een verleidingswapen of een manier om hun stijl te benadrukken. Haaruitval gaat dan ook vaak met veel angst gepaard. Leonor Greyl analyseert het proces om haaruitval efficiënt te behandelen.
De gezondheid van het haar hangt af van complexe processen. Net als alle lichaamscellen leeft het haar en doorloopt het een natuurlijke groeicyclus, de haarcyclus, die in drie fasen verloopt:
* de anagene fase is de groeifase van het haar. Deze fase duurt twee tot zes jaar, en is daarmee ook de langste haarcyclus. De overgrote meerderheid van het haar op ons hoofd bevindt zich in de anagene fase.
* De catagene fase is een rustfase waarin het haar niet langer evolueert. Deze duurt ongeveer drie weken.
* De telogene fase is uiteindelijk de laatste fase, die na zo’n drie maanden eindigt met het afsterven en de afstoting van de haarpijl om plaats te maken voor een nieuwe haar in de anagene fase.
De haarcyclus zorgt bijgevolg voor permanent haarverlies dat wat kan toenemen rond het wisselen van de seizoenen. Er is dus geen reden tot ongerustheid zolang de hoeveelheid haar in de telogene fase beperkt blijft (vijftig tot honderd haren per dag). Het aantal haarcycli is eveneens beperkt: onze haren doorlopen slechts vijfentwintig à dertig cycli gedurende twee tot vijf jaar. In theorie zijn dat voldoende cycli om een heel leven lang een mooie haardos te behouden.
Jammer genoeg kan de duur van die cycli om diverse redenen drastisch verminderen: het haar begint steeds fijner te worden en valt uit. De laatste jaren zien we een zeer sterke toename van diffuus haarverlies: het probleem zou tussen 20 en 40% van de vrouwen treffen. Het wordt gekenmerkt door fijn en uitgedund haar over de hele hoofdhuid, vaak als gevolg van externe factoren zoals stress, vermoeidheid, voedingstekorten of hormonale storingen.
Wat kun je in dat geval doen?
Beschouw haaruitval nooit als een onomkeerbaar iets: er bestaat weliswaar geen wondermiddel om alle mogelijke oorzaken weg te nemen, maar er zijn tegenwoordig heel wat manieren om het probleem te normaliseren.
Probeer eerst en vooral de oorzaak van de haaruitval te achterhalen. Aarzel niet om een ernstig specialist te raadplegen: hij zal de verschillende factoren onderzoeken die aan de grondslag liggen van het probleem en het juiste advies geven. In bepaalde gevallen is immers enkel een medische oplossing mogelijk (inwendige problemen, nervositeit, lichamelijke gebreken enz.).
Als tweede stap is het belangrijk een uitstekende haarhygiëne in stand te houden. Overtollige talg, stof of vervuiling verhinderen de zuurstofopname door de hoofdhuid en verstoren de werking van de haarzakjes, wat resulteert in bloedarmoede en verminderde vitaliteit van het haar. Kies daarom voor een milde shampoo, aangepast aan de aard van de hoofdhuid, en zorg ervoor dat ze altijd schoon blijft.
Met enkele eenvoudige en doeltreffende handelingen kun je verder de bloedcirculatie stimuleren. Een slecht doorbloede hoofdhuid put zichzelf uit en presteert niet goed ter hoogte van de haarzakjes. De hoofdhuid gedurende een minuut masseren, met het hoofd naar beneden, bevordert de bloedsomloop en maakt de huid zachter.
Tot slot zijn er ook een aantal niet te verwaarlozen externe verzorgingen mogelijk die de hoofdhuid revitaliseren door ze vanuit externe energiebronnen te bevoorraden. Régénérescence naturelle, een cocktail van etherische oliën die het haar een boost geeft vóór het wassen, stimuleert en regenereert het weefsel van de hoofdhuid; een kompres op basis van Huile de Germe de Blé en een Concentré énergétique, een keer per week te gebruiken in plaats van een shampoo, revitaliseert en normaliseert de deficiënte hoofdhuid; de ampullen van het Complexe énergisant zitten dan weer boordevol aminozuren en versterkende sporenelementen – goed voor een ononderbroken werking gedurende de dag; de iets minder geconcentreerde Tonique vivifiant biedt een praktische oplossing om haaruitval tegen te gaan en het haar dag na dag weer vitaal te maken.
Laat u inspireren door de decotrends 2018. We hebben allemaal nood aan een plek waar we tot rust komen. Een thuis waar we onszelf kunnen zijn, waar we ons écht goed voelen. Een cocon waarin we aan de drukte ontsnappen en op onszelf kunnen terugplooien. Vaak volstaan kleine ingrepen om van ons interieur zo’n veilige haven te maken: een kleur die ons raakt, een voorwerp met een verhaal, een gedurfde mix van stijlen, een designlamp… Al deze elementen kan men ontdekken op COCOON, de beurs voor decoratie en interieurinrichting.
Van 17 tot 25 november 2018 opent COCOON de deuren voor het brede publiek. De 29ste editie vindt plaats in Brussels Expo. Ieder jaar pakken de exposanten en organisatoren van de beurs uit met de decoratietrends van nu en voor de toekomst. Anno 2018 zijn interieurs doordacht, kleurrijk en meer dan ooit gepersonaliseerd, om zo iedereen thuis een goed gevoel te bezorgen. “De aankleding van ons interieur is net zo belangrijk geworden als de manier waarop we ons kleden. Wie zijn of haar interieur naar eigen smaak en met favoriete kleuren inricht, zorgt voor zichzelf,” stelt Marie Franck, marketingverantwoordelijke bij beursorganisator Fisa. Tijdens COCOON krijgen bezoekers de kans om inspiratie op te doen en om te ontdekken hoe makkelijk het is om hun interieur een heel eigen twist te geven en zich er toch goed in te voelen.
Drie decotrends te ontdekken op COCOON 2018
Breng uw interieur op smaak met curry! Dé trend van het moment: de kleur curry past prachtig bij alle kleuren en materialen. Curry is intens, fris en licht. Ideaal voor een gezellige, maar tegelijk energieke sfeer via bescheiden toetsen óf een total look. Curry vindt haar plaats in elk interieur, of men nu houdt van een Scandinavische, etnische of zelfs industriële stijl. Laat het leven curry kleuren, zowel in de keuken (met decoratieve objecten) en het salon (met een wand in currykleur) als in de badkamer (met kleurrijke accessoires).
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand… Spiegels creëren een gevoel van ruimte in huis. In Feng Shui spelen ze een belangrijke rol als symbool van harmonie en waarheid, aangezien ze ons een waarheidsgetrouw beeld van onszelf gunnen. Opteer voor een gestileerd, verguld, zwart of kleurrijk exemplaar om een ruimte te decoreren en een chique uitstraling te verlenen. Op COCOON ontdekken bezoekers hoe ze spiegels optimaal in hun interieur kunnen integreren.
Een gestileerd voorwerp met originele vormen en soms opvallende kleuren wordt thuis meteen een artistieke blikvanger. Soms hangt dit eenvoudigweg samen met de plek die we het in ons interieur geven, of met een combinatie van stijlen en materialen. Op die manier groeit ons interieur uit tot een kunstgalerij, met eenvoudige ingrepen en zonder alles overhoop te halen of zware uitgaven te doen. Ook dat is COCOON: inspiratie opdoen en uw interieur vernieuwen dankzij de aankoop van betaalbare decoratieve accenten. Wanneer een decoratief object een kunstwerk wordt… zomaar. Afspraak op 17 november!
Praktische informatie
Van 17 tot 25 november vindt COCOON 2018 plaats in de Paleizen 3, 4 en 8 van Brussels Expo.
Openingsuren: Maandag, dinsdag en woensdag: van 11 tot 16 uur - Donderdag, zaterdag en zondag: van 11 tot 19 uur - Vrijdag 23 november: COCOON Night, van 11 tot 23 uur - Op zaterdag en zondag is de Kids Zone open tussen 11 en 19 uur.
» Met de accessoires van Renson terrasoverkappingen geniet je ook tijdens de koudere dagen van je buitenruimte
Als de zomer stilaan uitdooft en de warmte plaatsmaakt voor lagere temperaturen, trekken we weer naar binnen. Maar wat als je binnen naar buiten kan brengen? Zodat je langer van je tuin of terras kan genieten. Dankzij tal van accessoires bij de Renson terrasoverkappingen geniet je een heel jaar door van je buitenruimte, ook bij minder goed weer.
Regen en wind: De stevige zuidwestenwind die tijdens het najaar vaak op ons land beukt, brengt geregeld heel wat neerslag mee. Niet meteen de omstandigheden die je associeert met knus op het terras vertoeven. En toch kan het, dankzij Renson.
Terrasoverkappingen met lamellendaken schakelen alvast je zorgen over regenweer uit. De sluitbare daklamellen houden het eronder droog. Met een regensensor sluiten de lamellen zelfs automatisch bij het vallen van de eerste druppels. Zo hoef je niet constant alert te zijn en geniet je maximaal van het beschikbare daglicht. Een windsensor doet hetzelfde bij te veel wind.
Zijwanden schermen je af van de regen en zetten je ook letterlijk uit de wind. Voor de zijwanden zijn er meerdere opties, afhankelijk van de persoonlijke voorkeur:
Ga voor glazen schuifpanelen om ten volle van het uitzicht te blijven genieten
Verticale Fixscreens zorgen voor beschutting tegen zon, wind en regen. Glasvezeldoek heeft het extra voordeel dat het zicht naar buiten toch vrij goed behouden blijft, terwijl je de inkijk van buitenaf beperkt.
De Loggia schuifpanelen zijn speciaal gemaakt om schuifdeuren en -wanden te voorzien in de overkapping. De panelen bestaan uit een aluminium kader, dat met verschillende materialen ingevuld kan worden. Zo kan je ze met dezelfde screendoek uitrusten als gebruikt voor de verticale Fixscreens. Of ga voor extra karakter met houten lamellen. Die laatste zijn zelfs in een kantelbare 'privacy' versie verkrijgbaar om naar eigen voorkeur open of dicht te kunnen zetten.
Koude: Ook bij dalende temperaturen kun je blijven genieten van je buitenruimte, door verwarmingselementen in te bouwen in de terrasoverkapping. Deze worden geïntegreerd in een aluminium designbalk en zijn dus geen storende factor voor de look van je overkapping. De verwarmingselementen werken met stralingswarmte, waardoor de personen in de ruimte een directe, aangename warmte ervaren. Als de overkapping afgesloten kan worden met zijwanden, creëer je een extra knusse en warme ruimte, terwijl je toch het buitengevoel hebt. Geïntegreerde verlichting brengt meer dan licht, het zorgt ook voor sfeer onder je terrasoverkapping.
Donker : De dagen zijn korter, het wordt sneller donker en dus zijn we automatisch ook geneigd minder lang buiten te blijven. Dankzij geïntegreerde LED-verlichting, blijft je Renson terrasoverkapping een lichtpunt in donkere tijden. Er zijn geen kabels zichtbaar en bediening gebeurt via een afstandsbediening.
En dan is er nog de gezelligheid:
Alles is dus voorhanden om een knusse en warme buitenruimte te creëren, maar wie nog wat extra gezelligheid wil toevoegen, heeft bijkomende opties. Uiteraard speelt aankleding een rol: mooie kussens, een dekentje, waarom zelfs geen open haard buiten? Maar ook in je terrasoverkapping kan je nog extra's toevoegen.
Zo kun je je terrasoverkapping ook uitrusten met geïntegreerde speakers. Sluit ze aan via de audiokabels, of ga voor een versterker met bluetooth zodat je alles via je smartphone aanstuurt. Altijd de juiste muziek bij de hand dus.
En wat met dat extra tikkeltje sfeerverlichting? Bij de Camargue integreer je sfeerverlichting in de kolommen. De Camargue en Algarve kunnen bovendien ook voorzien worden van verlichting in de dakstructuur ('up' of 'down' led verlichting) en zelfs in de kantelbare lamellen. Alle verlichting is naast warm of puur wit, ook in RGB te verkrijgen.
Met Act Food zet Carrefour zich in voor betere voeding
- Het merk Carrefour BIO, de goedkoopste bioproducten van België - Carrefour betaalt het verschil terug indien een klant een vergelijkbaar bioproduct goedkoper ziet - Act For Food: 14 engagementen om de consument gezonder te laten eten
Vanaf maandag 10 september staat Carrefour België volledig in het teken van Act For Food en van de veertien engagementen voor betere voeding. Wat is Act For Food precies? Act For Food is een wereldwijd programma van de Carrefour Groep met concrete, lokale acties om een gezonder eetpatroon te ontwikkelen. Het wordt georganiseerd in elk land waar de Groep actief is, dus ook in België. Dit programma wil ervoor zorgen dat de medewerkers en klanten van Carrefour overal gezond kunnen eten voor betaalbare prijzen. Dit is het eerste, concrete initiatief van het Transformatieplan dat in januari voorgesteld werd. Dat plan moet van Carrefour de belangrijkste partner bij de voedseltransitie maken.
Waarom Act For Food?
Omdat de voedseltransitie de grootste uitdaging van de 21e eeuw is. Omdat we tegen 2050 maar liefst 9,5 miljard monden zullen moeten voeden, de natuurlijke bronnen elke dag meer en meer uitgeput geraken (denk maar aan overbevissing, bodemuitputting, klimaatverandering, ontbossing, vervuiling ...) en er veel te veel voeding verspild wordt (1/3 van de wereldwijde productie eindigt op de vuilnisbelt).
Er moet dus dringend iets veranderen. : Dat geldt niet alleen voor de productiemethoden, maar ook voor de distributie- en consumptiegewoonten. De consument eist dit ook, want hij aanvaardt geen compromissen meer en wil enkel nog gezonde, veilige, lekkere én milieuvriendelijke producten op zijn bord zien. Carrefour heeft dat goed begrepen en ontwikkelde daarom Act For Food. Vanaf 10 september toont Carrefour België de veertien engagementen die het al uitgevoerd heeft of op korte en middellange termijn zal realiseren. Zo wil Carrefour de voedselkwaliteit overal en voor iedereen verhogen.
Engagement nr. 1:-> Van Carrefour BIO het goedkoopste biomerk van België maken
Carrefour engageert zich: als een klant elders een bioproduct vindt dat goedkoper is dan hetzelfde product van Carrefour BIO, dan betaalt Carrefour het verschil terug. 1500 producten van Carrefour BIO. Meer dan twintig jaar geleden was Carrefour er al van overtuigd dat iedereen biologische producten moet kunnen kopen. Daarom ontwikkelde Carrefour zelf een ruim gamma gecertificeerde bioproducten. Vandaag telt Carrefour BIO zo'n 1500 verschillende voedings- en andere producten.
Deze bioproducten hebben een hogere voedingswaarde, zijn gezonder, hebben meer smaak en bevatten gegarandeerd geen schadelijke stoffen. Bovendien helpt biologische landbouw mee in de strijd tegen de klimaatverandering.
Het goedkoopste biomerk van België
Om al deze redenen is Carrefour België niet alleen vastberaden om zijn biomerk uit te breiden en in te spelen op alle behoeften van de consument. De keten wil van Carrefour BIO voortaan ook het goedkoopste biomerk van België maken, want Carrefour België vindt dat prijzen de weg naar een gezonder eetpatroon niet mogen belemmeren. Als een klant een vergelijkbaar product elders goedkoper vindt, engageert Carrefour België zich om het verschil terug te betalen (in bonuspunten via de klantendienst).
Act For Food is een heus manifest, een engagement voor de toekomst.
Voor het eerst zet Carrefour zo'n groot programma op touw en daarom wil het ook al zijn medewerkers aansporen om gezonder te eten. Dat doet het vooral via een interne wedstrijd en diverse initiatieven die medewerkers de kans geven om het enorme gamma Carrefour BIO producten te (her)ontdekken.
De Scandinavische stijl in je interieur scheerde afgelopen jaren al hoge toppen. In 2018 combineren we het lichte hout van Scandinavië met wit linnen, marmer en grafische tinten voor een ontspannen, maar moderne stijl waarin je heerlijk kan relaxen. Nu kan je thuiskomen in een oase van rust na een drukke werkdag met een interieur dat natuurlijkheid en harmonie uitstraalt.
Girl boss! Heb je al je weg naar kantoor teruggevonden? Om deze terugkeer zo aangenaam mogelijk te maken, gunnen we onszelf een speciale ruitjesshoppingsessie. Trench, jurken, broeken, accessoires... Dit is je kans om je working girl garderobe te vernieuwen. Ontdek dit ideale motief voor een stijlvolle terugkeer naar kantoor.
Een vleugje Brazilian flavor en een tikkeltje flamboyant, zo kunnen we deze collectie het beste omschrijven. Tropische motieven, ruwere materialen en verniste keramiek bepalen het seizoen!
Terwijl het toerisme in Frankrijk wisselend succes boekt en het hoofd moet bieden aan de concurrentie van buitenlandse bestemmingen, kan Puy du Fou ijzersterke cijfers voorleggen en maakt het zich op voor een nieuw record: 2,3 miljoen bezoekers in 2018.
Puy du Fou blijft dit jaar langer open – tot 4 november. Het park is dan ook heel optimistisch over het einde van het seizoen dankzij het toegenomen aantal verblijven (+8%) en tickets (+3,5%). Puy du Fou lokt hoe langer hoe meer buitenlandse bezoekers (+31% onlineboekingen).
Dat succes is enkele weken geleden ook beloond met een hogere plaats in de rangschikking van beste parken van TripAdvisor. Op basis van de scores van de bezoekers van parken uit de hele wereld bevestigt Puy du Fou zijn plaats als absolute nr.°1 van Frankrijk en wordt het bovendien nr. 1 in Europa en nr. 3 in de wereld. Daarmee klom het 12 plaatsen in de rangschikking in minder dan 2 jaar.
De 4 redenen van het succes van Puy du Fou :
- Creativiteit: het gloednieuwe, originele spektakel ‘Le Mystère de La Pérouse’ neemt de bezoekers mee op een grote zeereis vol emoties.
- Bestemming: de bezoekers verblijven almaar langer in Puy du Fou (+7% tickets 2 en 3 dagen). De hotels in Cité Nocturne zijn heel populair met een recordbezettingsgraad van 87%. Ook de verkoop van hotelovernachtingen in de buurt van Puy du Fou stijgt met 26%.
- Internationale uitstraling: Puy du Fou lokt hoe langer hoe meer buitenlandse bezoekers (+23% websitebezoeken en +31% onlineboekingen). De Spaanse bezoekers zijn dit jaar bijzonder talrijk in Puy du Fou. Hun interesse is gewekt door het project van Puy du Fou om in Toledo een park te bouwen tegen 2019.
- Enthousiasme van de bezoekers: de tevredenheid en het enthousiasme van de bezoekers van Puy du Fou nemen nog altijd toe. De bezoekers plaatsen Puy du Fou helemaal bovenaan de lijst van Europese parken en in de top 3 van de beste parken wereldwijd.
Seizoen 2018 in cijfers : 2 300 000 bezoekers in 2018 - Hotelboekingen: +8% - Ticketverkoop: +3,5% - Bezettingsgraad van hotels: 87% - +23% websitebezoeken en +31% boekingen van buitenlandse bezoekers op puydufou.com - 100% van de tickets voor Cinéscénie verkocht
Puy du Fou werd opgericht in 1978 en is een volledig atypisch themapark. Het werd twee keer verkozen tot beste park ter wereld: in maart 2012 in Los Angeles (Thea Classic Award) en opnieuw in november 2014 in Orlando (Applause Award). Vandaag is het het tweede grootste park van Frankrijk met meer dan 2 210 000 bezoekers in 2016. Puy du Fou is een groep die bestaat uit hoofdzakelijk een Association Loi 1901 (een vereniging zonder winstoogmerk) en een SAS (Société par Actions Simplifiées). De vereniging organiseert het Cinéscénie spektakel met 3650 vrijwilligers en heeft de SAS in handen die het Grote Park beheert (60 dag- en avondspektakels, 4 historische dorpjes, 25 restaurants en 5 themahotels). De twee organisaties verzekeren hun toekomst door Puy du Fou Academie (een lagere school ‘kunst & studies’) en Junior Academie (artistiek opleidingscentrum) te financieren. Beide leiden jaarlijks ruim 600 jongeren op in de spektakelkunsten en -technieken. Met Puy du Fou International verspreidt het park zijn knowhow over de wereld en geeft het advies over de creatie van parken en spektakels volgens het model van Puy du Fou. Sinds zijn oprichting kent Puy du Fou een constante groei dankzij zijn artistieke lef en permanente investeringen. www.puydufou.com
Anita is sinds 2017 een vaste partner van Think-Pink, de organisatie die instaat voor sensibilisering rond borstkanker en die wetenschappelijk onderzoek financiert. De maand oktober zal naar jaarlijkse gewoonte volledig in teken van borstkanker staan. Een hele maand lang zal er dus extra worden stilgestaan bij de ziekte die vandaag zo'n 1 op 8 vrouwen treft. Daarom zet Anita in oktober de nieuwe functionele en tegelijkertijd modieuze prothesebeha’s van de Anita Care collectie in de kijker. De nieuwe prothesebeha’s Caroline, Mila en Clara Art zijn perfect afgestemd op de behoeften van de vrouw na een borstoperatie. De drie beha’s zorgen voor het ultieme draagcomfort dankzij zachte materialen en aangepaste snitten. De Clara Art is ook geschikt voor dames met een maatje meer. Deze prothesebh is namelijk beschikbaar t.e.m. maatje F en heeft bredere schouderbandjes die zorgen voor nog meer comfort. De prothesehoesjes uit elastische tule voelen bovendien erg zacht aan op de huid. De beha’s passen ook bij elke gelegenheid. Van everyday basic tot verleidelijk kant, in romantische bloemenmotieven, urban chic ruitjesmotief of grafisch ellipsmotief. Met Anita Care heb je altijd een stralende decolleté en het nodige comfort.
Fel rood en marineblauw is de kleurencombinatie voor dit winterseizoen. Durf deze primaire kleuren in verschillende outfits en accessoires te mixen en matchen voor een modieuze look met een twist.
Sweet dreams are made of this: hülsta geeft je de customizable slaapkamer vanje dromen
» Met MULTI-FORMA, BED & VIDRE kan je elk meubel tot in de oneindigheid customizen - » Een personaliseerbare slaapkamer zoals nooit tevoren
Dat hülsta kwaliteitsvolle, mooie en functionele meubels maakt, is geen nieuws meer. Hun nieuwe MULTI-BED en MULTI-VIDRE lijnen passen perfect in dat rijtje. Zij completeren het kleerkastsysteem MULTI-FORMA, en maken het mogelijk om de slaapkamer van je dromen te bouwen. Alle slaapkamermeubelen uit de MULTI-serie kunnen namelijk met elkaar worden gecombineerd en bieden op die manier veel speelruimte voor eigen creativiteit.
Opbergruimte op maat
hülsta zit niet stil: vooraleer ze de nieuwe lijnen lanceerden, wilden ze eerst de originele MULTI-meubels nog eens in een fris jasje steken. Ook al stond het FORMA kastsysteem eerder al bekend voor zijn kwalitatieve opbergruimte, toch breidden ze het systeembouwprogramma uit én voegden ze nieuwe designs toe. Dankzij hoogte-, breedte- en diepte-inkortingen alsook zij- en achterwaartse afschuiningen kan je de FORMA kasten echt als een maatpak aanpassen aan je ruimte. En een uitgebreide keuze aan lakuitvoeringen, nieuwe grepen en verdere designelementen maken de populaire hülsta-klassieker nu nòg veelzijdiger.
Custom comfort
Wat MULTI-FORMA heeft voorgedaan, volgt het gloednieuwe MULTI-BED: ook dit systeem biedt een grote keuze aan designs en uitvoeringen. Zo ontstaat de maximale keuze. Verschillende hoofdborden, gestoffeerde opzetstukken, talloze stof- en leervarianten, ... . Het bed is volledig customizable van top tot teen. En dankzij flexibele lighoogtes en optionele opbergruimte verenigt MULTI-BED ook nog eens comfort en functie. Je kan dus werkelijk je persoonlijke droombed creëren.
Van het kastje naar de muur
De kers op de taart voor deze customizable MULTI-talents is VIDRE. Dankzij een slimme planning zijn de geavanceerde commodes, vitrines en nachtkastjes grenzeloos combineerbaar. De mogelijkheden zijn eindeloos: commode of nachtkastje, staand of hangend, opbergelement of stijlvolle designvitrine, ... . MULTI-VIDRE maakt het allemaal mogelijk. Op deze manier kun je dus nu je hele slaapkamer personaliseren én inrichten zoals jij wilt, letterlijk van het kastje naar de muur.
Uniek natuurfenomeen, beleef de magie van het burlen van de herten
De herfst breekt aan. Diep in het bos weerklinkt een mysterieuze lokroep... Gewelddadig slaande geweien en dominante kreten vormen de soundtrack voor één van de mooiste spektakels van de natuur: het burlen van de herten. Om de liefdesintriges van de Koning van het Woud van dichtbij mee te maken worden er in september en oktober speciale bezoeken gepland in het Domein van de Grotten van Han.
De tijd van de liefde is aangebroken: indrukwekkende en hardnekkige gevechten bepalen wie van de bronstige mannetjesherten het grootste aantal vrouwtjes zal kunnen vergaren. De herten die op de kuddes waken, zullen proberen zo veel mogelijk hinden te bevruchten. De jongste en meeste dappere herten proberen dichterbij de kuddes te komen om zoveel mogelijk vrouwtjes te versieren die de dominante vermoeide mannetjes niet meer zullen kunnen beschermen…
Kom het adembenemende liefdesritueel van de Koning van het Woud beleven op het Domein van de Grotten van Han en ontdek de idyllische landschappen met duizend en één kleuren van de nazomer en de vroege herfst!
De liefdesintriges van de Koning van het Woud
De ochtendstond en avondschemering zijn de beste tijden om naar het burlen te luisteren. Verschillende speciale bezoeken zijn gepland in het Domein van de Grotten van Han, ’s ochtends en ’s avonds in het Wildpark. Maar je kunt het burlen van de herten ook overdag horen, van 14 september tot en met 7 oktober, wanneer je het Wildpark bezoekt.
Tijdens de ochtendstond: op de zaterdagen 15/9, 22/9, 29/9 en 6/10 – Vertrek om 7 uur – Tarief: € 24/volwassene, € 17/kind, € 22/senior
Tijdens de avondschemering: op de vrijdagen en zaterdagen 14/9, 15/9, 21/9, 22/9, 28/9, 29/9, 5/10 en 6/10 - Vertrek om 18 uur – Tarief: € 22/volwassene, € 15/kind, € 20/senior ( korting op de website www.grotte-de-han.be/nl )
Info en reservering: www.grotte-de-han.be ● +32 (0)84 37 72 13
Het Domein van de Grotten van Han, hartje Ardennen, ligt op 1u rijden van Brussel. Het Domein heeft het grootste onderaardse grottencomplex van Europa en bestaat al meer dan 200 jaar. Het Domein van de Grotten van Han is ook bovengronds een toeristische topper met een uniek Wildpark waar je op safari kan gaan om o.a. de big 5 van Europa. Je vindt er een uitstekende toeristische infrastructuur met bars, restaurants, een museum en unieke logiesmogelijkheden, zoals Tree Tents en Pelsjagershut. www.grotte-de-han.be/nl
ARG op IFA: SenseCook, een draadloze voedselsenor zonder batterij
Wereldpremière voor het innovatieve gamma inductieplaten van AEG. Het nieuwe gamma inductieplaten AEG SenseCook biedt een optimale ondersteuning voor perfecte culinaire resultaten thuis. Dankzij een precieze controle van de temperatuur tot op de graad is de kookplaat SensePro – geïntegreerd in het inductiegamma SenseCook – de ultieme keukenassistent
SensePro hob – precieze controle van de temperatuur tot op de graad
Een wereldpremière: de nieuwste inductieplaat van het merk AEG is uitgerust met een voedselsensor zonder draad en zonder batterij. Het is vandaag de enige kookplaat die de temperatuur in het hart van de voedingswaren meet tot op de graad. Dit garandeert perfecte resultaten, ongeacht de gebruikte kooktechniek: van de kooktijd van de aardappelen in het water tot de cuisson van het vlees (bleue, saignante of à point) en zelfs het vacuüm koken. Eens het gewenste resultaat bereikt zal de kookplaat zichzelf uitschakelen. Ze garandeert goede resultaten, keer op keer.
“Professionele chefs gebruiken regelmatig sensoren om te weten wanneer de voedingsmiddelen de juiste temperatuur hebben bereikt”, zo vertelt Jelena Radic, productverantwoordelijke Marketing bij AEG. “Dankzij de kookplaat AEG SensePro is het nu mogelijk om thuis deze professionele kwaliteit te behalen. Onze baanbrekende sensortechnologie biedt de nodige ondersteuning om perfect te koken. De echte revolutie is echter de mogelijkheid om op deze plaat vacuüm te koken. AEG was al een pionier wat het vacuüm koken in de oven betreft, en voortaan maakt het merk deze ervaring ook mogelijk op de kookplaat."
Functie SenseFry
Dankzij de SenseFry functie hoeft u niet langer te raden of de cuisson goed is. Het volstaat het voedingsmiddel en het gewenste resultaat te selecteren. De technologie van de plaat zal dan een uniforme warmte in stand houden onder het oppervlak van de kookpot om zo tot de beste resultaten te komen. Ook de instellingen moeten tijdens het proces niet meer worden aangepast. Deze plaat garandeert gerechten die precies gegaard zijn zoals het moet.
Functie SenseBoil
De functie SenseBoil detecteert wanneer het water binnen de pot het kookpunt bereikt en past de temperatuurinstellingen automatisch aan door de opstijgende belletjes te beperken tot een gecontroleerd gepruttel. Ten slotte controleert de functie Hob2Hood automatisch de dampkap en de lichtjes van de kookplaat.
Laat onze krachtige olie-in-serum met haar verrassende, magische gouden belletjes, 's nachts het zware werk doen. En word iedere ochtend wakker met een stralende huid!
Een optimale samenwerking tussen 3 ingrediënten, patent aangevraagd in Frankrijk, en synergistische activiteit van marjoleinextract met essentiële immortelle olie. Een drietal actieve bestanddelen in twee verrassende texturen zorgt voor een compleet, zichtbaar verjongend resultaat, alsof de huid GERESET wordt. Immortelle wordt gecombineerd met extracten van Acmella oleracea en marjolein om de huid 's nachts te resetten en 's ochtends weer te activeren. Het serum bevat sterke concentraties marjolein en Acmella oleracea en wordt snel door de huid opgenomen, waar de Immortelle oliebelletjes hun krachtige werking op de huid loslaten. En, ook niet onbelangrijk, het voelt ongelooflijk lekker aan!
Gouden belletjes, twee texturen, één krachtig effect.
En wat is precies het nut van die gouden belletjes? Duizenden glanzende belletjes die door een krachtig serum lijken te zweven, staren je aan vanachter het gematteerde glas. Ieder belletje is verrijkt met een van de grootste schoonheidsgeheimen van L’OCCITANE als het gaat om bestrijding van de effecten van veroudering: essentiële Immortelle olie. De tweeledige textuur drijft in een serumbad boordevol extracten van marjolein en Acmella oleraceaen voelt verrassend en heerlijk weldadig aan op de huid. De formule wordt snel door de huid opgenomen en bereidt de buitenste huidlaag iedere nacht voor op de nieuwe dag.
Maak kennis met het immortelle overnight reset serum: duizenden unieke oliebelletjes, omgeven door een krachtig serum voor een intens gevoel van weldaad!
Immortelle Overnight Reset Serum - 30 ml - € 54,00 Verkrijgbaar in de L’OCCITANE-boetieks en online via www.loccitane.be
Heel wat vakantiegangers maken van de start van het nieuwe schooljaar gebruik om er even tussenuit te knijpen. Ze zijn op zoek naar rust en milde temperaturen op bestemmingen die vertrouwd aanvoelen.
Pierre & Vacances biedt Premium-verblijven aan voor wie op zoek is naar dat tikkeltje extra. De residenties worden geroemd om hun topservice en uitzonderlijk mooie locaties: aan de baai van Saint-Tropez, in de Algarve met zicht op de rode kliffen, genesteld in een zandbaai op Sardinië of in een tropische villa met privézwembad in Mauritius ... Enkele topadresjes met zeezicht in de kijker …
Premium-viersterrenresidentie: Les Calanques des Issambres - Côted’Azur
“Geniet van het moment”… dat is het motto van deze residentie met zicht over de baai van Saint-Tropez, op slechts 100m van het strand. Het Thalgo®-thalassocentrum prikkelt de zintuigen met zeezoutpakkingen of bruisende badkristallen. Een verkwikkende wellnesspauze, aangevuld met ontspannende wandeltochten en culturele uitstapjes op zoek naar de parels van de streek.
Premium-viersterrenresidentie: Pine Cliffs Resort - Algarve
Een ruim, kleurrijkhuis met zeezicht. De azuurblauwe zwembaden schitteren in het zonlicht van de Algarve, het wellnesscentrum biedt pure rust, de geur van gegrilde vis schept culinaire verwachtingen, ... Alle aspecten van de Zuid-Portugese charme komen bijeen in deze Premium-viersterrenresidentie Pine Cliffs Resort. Een droombestemming met speeltuinen en Kids Clubs (vanaf 6 maanden) die elk gezin kan bekoren.
Premium-viersterrenresidentie Grande Baia Resort - Sardinië –Monte Petrosu
Een mediterraanse oase van rust, omringd door glinsterend water en prachtige landschappen: dat moet Sardinië zijn! Een droombestemming om het zomergevoel nog even vast te houden. Premium-viersterrenresidentie Grand Baia Resort ligt verscholen in een zandbaai tegenover de eilanden Tavolara en Molara, op 5 minuten van het strand. Deze parel van gelukzaligheid biedt activiteiten voor het hele gezin: zwembaden, bowling, tennis, sportanimatie, Kids Clubs en jongerenactiviteiten (inbegrepen), excursies enz. Ook liefhebbers van een Finse of biosauna, spa, zwembaden met thalassotherapie en onderwatermassages zijn aan het goede adres!
Premium-viersterrenresidentie Villas Oasis - Mauritius –Grand baie
Mauritius ... een bestemming die vele harten sneller doet slaan! Het summum van luxe, rust en privacy. De ruime villa’s in tropische stijl nodigen uit om te genieten van elk moment, met ontbijt in roomservice, een verfrissende duik in het privézwembad of een lichaamsverzorging in de spa van het Domaine des Alizées. Dit idyllische kader is eveneens de geknipte uitvalsbasis voor een excursie op zee langs lieflijke baaien en scholen felgekleurde vissen. Koers naar Cap Malheureux of Pereybère!
Rietveldprojects: omdat toparchitectuur ons verbindt!
» Twee broers achter het succes van Rietveldprojects - » Vanuit een liefde voor toparchitectuur gebouwen realiseren - » Durfden als eerste innovatieve residenties aan onze kust bouwen 12 jaar geleden
Rietveldprojects maakt al enkele jaren furore met hun befaamde ‘less is more’-stijl. Hun strakke residenties van onberispelijke kwaliteit doorbreken de eentonigheid van de Belgische kust. Die excellente reputatie is te danken aan de gezichten erachter: Peter en Thomas Moerman, twee broers met een passie voor architectuur en een innovatieve visie. Tot 12 jaar geleden kon je zeggen dat architectuur en kustappartement nauwelijks samengingen: alle typerende villa's die er ooit stonden moesten in de jaren 80 en 90 plaats maken voor bruine fermettes en karakterloze blokken. Kwantiteit en rentabiliteit waren de enige maatstaven. En toen begonnen Peter en Thomas.
Rietveldprojects een ‘projectontwikkelaar’ of ‘bouwpromotor’ noemen is het bedrijf oneer aandoen. Dat willen oprichters Peter en Thomas Moerman namelijk absoluut niet zijn. Na een carrière bij de multinational Unilever en in het Brusselse vastgoed waren ze vastberaden om het anders te doen: Rietveld moest een merk worden. Waarom zou je anders als eerste gaan samenwerken met toparchitecten à la Govaert & Vanhoutte architects, CAAN en Element architecten toen er nog geen plaats noch interesse was voor hedendaagse architectuur? Waarom zou je investeren in nieuwe materialen en gevelafwerkingen die niemand anders gebruikt wegens te duur? “Omdat we gek zijn van architectuur en ons constant wensen te onderscheiden,” antwoorden de broers resoluut.
Volgende anekdote vat alles samen: in een bijna opgeleverde residentie in Oostduinkerke, waar elk appartement al op voorhand verkocht was, beslisten de broers om toch een houten balkenstructuur op de gevel te laten zetten. Dit resulteerde in een aanzienlijke meerkost - ter waarde van een middenklasse wagen - maar droeg volgens de broers enorm bij in de architectuur en het uniek cachet van het project. In tijden dat rendement voor elke centimeter belangrijk is, blijken de broers toch vanuit een andere visie te vertrekken.
Het bouwen met architectuur als passie deed hen snel bovendrijven: de broers wonnen al meerdere awards voor hun realisaties. Hun visie om aan de kust geen fantasieloze blokken maar weluitgepuurde architectonische hoogstandjes te bouwen, loont. Wat dat alles nòg straffer maakt, is dat de broers alles alleen deden de eerste 10 jaar. Pas twee jaar geleden omringden ze zichzelf met enkele werknemers. "Het was enorm hard werken en niemand geloofde dat we alles zelf deden, maar we vonden dat het zo moest. Het persoonlijke is voor ons cruciaal, van het concept met de architect tot de persoon die in onze gebouwen gaat leven.”
Nostalgie in de Rietveldstraat
Die aanpak hebben ze van geen vreemde: hun vader leerde hen de kneepjes van het vak. “Onze vader bouwde ooit een klein appartementgebouw op een stukje groententuin van onze grootvader en wij hielpen als jonge gasten met het regelen van alles. Daaruit ontsproot onze liefde voor het bouwen en de architectuur."
Onmiskenbaar roept de naam Rietveldprojects de associatie op met de Nederlandse architect en meubelontwerper Gerrit Rietveld. La petite histoire wil dat er echter meer speelt dan een ode aan de Stijl en diens pionier der Nieuwe Bouwen. "Omdat we opgroeiden in de Rietveldstraat was de naam meant to be", aldus de broers. "Een voornaam toeval, maar ook grappig dat we opgroeiden in de straat die de naam droeg van één van onze creatieve helden." Ook het kiezen van bekende ontwerp- en architectuurnamen voor hun realisaties ontstond uit dat idee. Elk hedendaags project verwijst telkens als een eerbetoon naar een grote architect of designer van de 20ste eeuw.
De broers kijken overigens met veel liefde terug op hun tijd in de Rietveldstraat. In hun ouderlijk huis stond een ronde Tullip keukentafel van Eero Saarinen waarrond ze urenlang zaten te praten met hun gezin en waar de passie voor architectuur eerst naar boven kwam. Het was een stuk waar hun ouders jarenlang hadden voor gespaard. Tegenwoordig staat die befaamde ronde tafel bij Thomas en spelen zijn jonge kinderen eraan. Een waar symbool voor hun respect voor het oude, met vooruitzicht op het nieuwe. En laat dat nu net het stokpaardje zijn van Rietveld in 2018.
(RRR)evolutie
Nu hun minimalistische meergezinswoningen een gevestigde waarde zijn is het namelijk tijd voor een verdere evolutie naar een meer brutalistische stijl. Door de strengere ecologische vereisten worden grote raampartijen moeilijker waardoor er een architecturale evolutie nodig is, zonder aan kracht en kwaliteit in te boeten.
Want dat Rietveld steevast kwaliteit over kwantiteit betekent, zal nooit veranderen. Peter en Thomas staan enorm op hun onafhankelijkheid: ze varen hun eigen koers en werken niet samen met investeerders of fondsen. Daardoor groeien ze misschien minder snel, maar zo hoeven ze tenminste geen compromissen te maken als het aankomt op extra investeringen en details. Rietveld is dus gemaakt door én voor mensen die houden van een persoonlijke aanpak en grootse architectuur. Omdat toparchitectuur ons verbindt.
Theo van Doesburg
Een goed voorbeeld van die stijlevolutie is Residentie Theo van Doesburg, genoemd naar de gelijknamige architect en kunstenaar. Het nieuwe appartementengebouw in Oostduinkerke straalt luxe uit dankzij een combinatie van donker gebeitst hout en genuanceerd metselwerk. Ronde gemetselde kolommen dienen als architecturale ornamenten en geven het gebouw een verfijnde ritmering. De residentie belichaamt de nieuwe stijl van Rietveld met zijn blokachtige, geometrische en herhalende vormen, dewelke kenmerkend zijn aan het brutalisme.
Twee broers met een grote liefde voor toparchitectuur: dat is Rietveldprojects. Architectuur die al jaren de toon zet voor de gehele vastgoedmarkt. Rietveld inspireert, innoveert en bouwt tijdloze moderniteit. Gedreven door vorm, niet door rentabiliteit per steen. Voor u en voor ons, omdat toparchitectuur ons verbindt.
Marie's Corner: bevoorrechet partner van Oh Perché!
Wonen in de stad heruitgevonden !
Marie’s Corner is de trotse partner van een groot immobiliënproject dat platte daken in de stad omtovert in woonruimte. Oh Perché! werd gelanceerd in juni 2018 en introduceert een gloednieuwe manier van wonen in de stad. De eerste drie huizen bestaan voor 80% uit hout en werden bovenop een kantoorgebouw in het 13de arrondissement van Parijs gebouwd. Deze pareltjes van bouwwerken zijn de eerste stappen in een project dat Europa wil veroveren.
Deze toekomstgerichte aanpak is een kolfje naar de hand van Marie’s Corner, de Belgische meubelmaker die zich voortaan de officiële meubelleverancier van Oh Perché! mag noemen. De creaties van het Belgische huis maken zo deel uit van een stijlvolle en coherente omgeving, een ode aan een kwalitatieve levensstijl die de specialist van de tailor made zitbank hoog in het vaandel draagt.
De teams van Oh Perché! en van Marie’s Corner hebben nauw samengewerkt om de decoratie van het project te bedenken en te ontwikkelen. Na regelmatige uitwisselingen van ideeën hebben de partners uiteindelijk gekozen voor meubels die passen bij de filosofie van dit stedelijke woonproject. De inval van licht en de moderne, warme toetsen van het interieur speelden een rol in de selectie van de stoffen, de poten en de afwerking.
De rode draad? Een harmonieus geheel creëren tussen de verschillende partners van Oh Perché!. De keuze viel al snel op de meest recente modellen van Marie’s Corner: Denver-F, Tennessee, Hill en Sonoma Lounge. Daarnaast kleden de outdoor modellen van het Belgische huis (Laguna, Santa Monica en Venice) de prachtige terrassen en tuinen van het project aan.
Oh Perché : veel meer dan een huis, een levensstijl
Wonen op de daken van Parijs? U droomt niet. Het is voortaan mogelijk om ‘hoog en droog’ te wonen en toch in de nabijheid te blijven van alle faciliteiten die een grootstad te bieden heeft. Architect Claude Ginsburger is de bedenker van de Oh Perché huizen die een tipje van de sluier lichten van wat wel eens een oplossing zou kunnen zijn voor het plaatsgebrek in grootsteden.
De namen van de drie eerste huizen zijn Casa Cosy, L’Échappée Belle en Bulle Chic. Het zijn hedendaagse woningen die voor 80% uit hout bestaan, elk met een eigen architectuur. De grote ruimtes, afgewerkt met hoogwaardige materialen, krijgen veel lichtinval. De bewoner geniet daarnaast van privéterrassen en bij twee woningen ook van een tuin. De voorgevel van het gebouw alsook de gemeenschappelijke delen werden volledig gerestaureerd. De nieuwe eigenaren zullen de look van hun stulpje ook kunnen laten evolueren door beroep te doen op een netwerk van leveranciers die Oh Perché! met veel zorg heeft uitgekozen.
De modelwoning
De modelwoning die recent werd voorgesteld is de perfecte weergave van waar het merk Oh Perché! precies voor staat. De officiële partners hebben het project nog meer glans gegeven: Marie’s Corner (zitbanken en meubels), Novum (3D-decoratiestukken), Dare to rug (met de hand getufte tapijten), Antoine Dupire (haute couture designer ambachtsman), Maison de Vacances (beddengoed en binnenhuisaccessoires) en Marianne Guedin (sfeerschepper).
Marie’s Corner vierde in 2017 het 25-jarig bestaan en het nieuwe leidinggevende duo laat een frisse wind waaien. Het Belgische bedrijf slaagt er meer dan ooit in om een stempel te drukken op de design- en decoratiewereld. De Belgische specialist van de tailor made zitbank associeert zich bijvoorbeeld regelmatig met grote projecten. Zo zijn de meubelen van Marie’s Corner te bewonderen in het ClubHouse van golfclub “The National” (Sterrebeek), in het restaurant “Bon-bon”, in het hotel “Waldorf Astoria” in Berlijn, in het hotel “Le Lana” in Courchevel en nog vele andere.
De zwoele zomeravonden liggen stilaan achter ons en de herfst is in aantocht. Hoog tijd dus om je favoriete pyjama opnieuw boven te halen en je te verwarmen tijdens de frisse herfstavonden. Buiten wordt het immers alsmaar kouder en grauwer. Op 25 september is het bovendien internationale familiedag. Redenen in overvloed dus om om met de hele familie cosy in de zetel te kruipen in je pyjama met een lekker tas thee of chocomelk voor een gezellig avondje thuis. Belgische labels Woody, Lords&Lillies en MANNED hebben voor de hele familie een leuke ouftit om heerlijk in weg te soezen, van trendy onesies tot zachte pyjama's en aaibare pantoffels. Time to cuddle up dus!