Inhoud blog
  • Classic Moonphase Date Manufacture
  • Franke stapt in de grijze zone
  • BR 05 Chrono grey steel & gold
  • Ray-Ban & Lenny Kravitz
  • BR X5 Black Titanium
  • De nieuwe stoelmodellen van Marie's Corner
  • Internationaal tuinfestivall
  • Stoneman Arduenna-Saison startte op 13 april
  • Alpina Extreme Quartz
  • Seastrong Diver Extreme Automatic GMT: de avontuurlijke duiker
  • Dromen van de zomer met Anita en rosa Faia
  • BR05 Black ceramic
  • Natuur en cultuur voor het ganse gezin in Frieslanf
  • Seastrong Diver Extreme Automatic
  • Een icoon in zijn categorie
  • Interhome wil Scandinaven naar Belgische kust lokken
  • Spetter met Trixie in het water
  • Aspria: een goede ademhaling, levensbelangrijk!
  • Moederdag
  • Peugeot lanceert nieuwe stijlvolle Boreal molen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    15-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Les Chapeliers
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    Les Chapeliers:

     

     

    Dit authentiek Brussels restaurant verwierf door de jaren heen een uitstekende reputatie, maar liet zich door het succes overweldigen. De legendarische reputatie verwaterde zeer snel en het restaurant sloot de deuren.

    Yves Deflandre en Olivier Barry die een rijk gevuld horecaverleden met zich dragen, ze exploiteren in hartje Brussel meerdere kwaliteitsrestaurants, zorgden evenwel voor de heropening en nieuw leven in Les Chapeliers. De verzorgde renovatie met moderne toets biedt de mogelijkheid om de traditie van het oorspronkelijk huis herop te starten.

     

    De houten balken, bakstenen muren en de traditionele vloertegels, vermengen zich op harmonieuze wijze met de chocoladekleurige muren en gewitte houten tafels. Het restaurant en de intieme open mezzanine kunnen samen een 50-tal personen ontvangen in een huiselijk en warm decor dat een combinatie biedt van traditie en moderniteit en tegelijkertijd aantoont dat een Brusselse keuken, niet altijd ouderwets moet zijn die in een kitsch decor wordt aangeboden.

     

    Les Chapeliers vindt zijn inspiratie in de traditionele Brusselse keuken en wil het grote publiek de typisch Belgische gerechten laten ontdekken of herontdekken. Rustig genieten en heerlijk eten op enkele meters van de unieke Brusselse Grote Markt is de basisbedoeling die de nieuwe eigenaars zich hebben gesteld. De tot in de perfectie gerealiseerde tijdloze klassiekers zijn te danken aan het talent van chef Michel Poirier, een 49-jarige Fransman die zijn klanten verrast met een smaakvolle keuken. Ervaring heeft hij opgedaan in de beste huizen van Londen en Brussel. Bovendien heet hij een ware passie voor bier, bier dat hij trouwens met brio in tal van zijn culinaire creaties integreert.

     

    De bewering als zou de typische Brusselse keuken enkel voor winterse dagen bedoeld zijn, net door het feit dat ze bijzonder zwaar is, wordt door Michel Poirier met klem tegengesproken. In “Les Chapeliers” worden de schotels weliswaar copieus opgediend, maar de keuken is licht, met een voorkeur voor dagverse groenten en seizoensproducten.

     

    Les Chapeliers biedt diverse mosselbereidingen met als aanrader de mosselbereiding met Grimbergenbier. Maar ook de garnaalkroketten, mosselen à l’escargot, Gentse waterzooi of balletjes in tomatensaus kunnen voor verrassingen zorgen. Grimbergenbier opnieuw in een cannelloni van zeevruchten met schaaldierensaus of de kalkoenfilet met druiven en Kwaksaus. Ook de zalmrug met spinazie en speculaas in een absolute aanrader. Ook op de dessertkaart enkele bierbereidingen zoals de pannacota met kriek en rabarbersiroop of de Brusselse wafel met suiker of met Kriek.

     

    De wijnkaart wordt zowel voor de witte, rosé als de rode wijn ingedeeld in drie unieke prijsklassen: 19, 27 of 34€ de fles. Ze biedt voornamelijk Franse wijnen maar ook diverse wereldwijnen. Op de bierkaart, het stokpaardje van de chef, prijken alle beste traditionele Belgische bieren, maar ook een speciaal voor ‘Les Chapeliers’ gebrouwen bier. Dit artisanaal bier ‘Made in Belgium’ is amberkleurig, zacht en past perfect bij zoute of zoete gerechten.

     

    De attente en vriendelijke bediening onder leiding van Willy Pallant is bijzonder aangenaam en prettige aanvulling van een uniek interieur. De intensiteit van de inspanningen om tot de topklasse van de betere toeristenrestaurants te behoren moet nog ietwat worden opgevoerd.

    René Van Hoof.

     

    Les Chapeliers – Hoedenmakerstraat 1/3 – 1000 Brussel  – tel02-513 64 79

     

    Gelet op de vrij recente heropening is het restaurant nog in geen enkele culinaire gids opgenomen. Tot dezelfde groep behoren andere horeca-exploitaties op de Brusselse Grote Markt zoals La Brouette, de Brusselse taverne bij uitstek; La Rose Blanche met imposante bierkeuken; ’t Kelderke, de echte Brusselse keuken en L’estaminet du Kelderke, allerlei kleine gerechten. Ook het Hotel Saint Michel met zijn unieke locatie op de Brussel Markt  behoort tot de groep ‘Accueil & Tradition’

    15-07-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.exki

    EXKi wil zijn ecologische voetafdruk verkleinen

     

    In samenwerking met WWF (World Wide Fund for Nature) zal EXKi de ecologische voetafdruk van de activiteiten van hun restaurants berekenen. EXKi verbindt zich er ook toe duurzame acties te ondernemen om het milieu te beschermen. De ecologische voetafdruk berekent de oppervlakte productieve grond die we nodig hebben om onze levenswijze of die van een stad, een land of de hele planeet te garanderen.

     

    De specialist van de snelle kwaliteitskeuken EXKi (15 restaurants in België, 4 in Italië en 1 in Frankrijk) werkt samen met WWF, de internationale natuurbehoudsorganisatie, om zijn ecologische voetafdruk te berekenen en zo de impact van zijn restaurants op het milieu te meten. EXKi is de eerste private commerciële onderneming in België die deze stap zet. EXKi en WWF hebben de ECOLIFE opdracht gegeven om een aan de restaurantsector aangepast programma uit te werken om de ecologische voetafdruk van zijn Belgische en Franse restaurants te berekenen. Exki engageert zich om op basis van de analyse van de resultaten, en op basis van de adviezen van WWF de ecologische voetafdruk van haar restaurants te verkleinen door duurzame acties te ondernemen ter bescherming van het milieu.

     

    Sinds de oprichting in 2000 heeft EXKi onafgebroken initiatieven genomen op het vlak van maatschappelijke verantwoordelijkheid. In de eerste plaats op het vlak van de gezondheid, aangezien EXKi de voorkeur geeft aan ingrediënten uit de biologische landbouw, alle kunstmatige additieven vermijdt, alle gerechten elke dag vers worden bereid en voor elk EXKi-gerecht een volledige nutritionele analyse voorhanden is. EXKi bevordert bovendien de eerlijke handel door Max Havelaar-koffie te schenken, ecologische onderhoudsproducten (Ecover) te gebruiken, afval selectief te verwerken, en door de overstap naar groene energie voor een deel van de restaurants en recenter door het Charter Diversiteit. RVH.

     

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

     

    15-07-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.La Branche d'Olivier
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

     

     

    La Branche d’Olivier :

     

     

     

    Aan de rand van het Kinsendal-natuurpark, waar de gemeente Ukkel zich in het grote bos boort, duikt een restaurant uit het verleden op. Met een oprechte en opgewekte keuken, een bistrostijl die dicht bij de mensen staat, dus ook bij de essentie van degelijke en kwalitatieve bereidingen. Sinds enige tijd staat dit restaurant onder de tweekoppige leiding van Jean-Claude Demurger en Pascale Grager, twee veertigers die elkaar vonden in de Brasseries Georges, waar ze meer dan 12 jaar samenwerkten.

     

    Het interieur van dit restaurant biedt een overvloed van gepolijst hout, dat een halve eeuw lang smaakplezier bundelt en een geknipte setting vormt voor een echte Parijse bistro. Tegenwoordig vinden we twee eetzalen op de dubbele benedenverdieping: de eerste zaal bij de ingang ademt de tijdloze sfeer uit van de typische bistro’s met ouderwetse  accenten en gepolijst hout, lambriseringen en achterin, een grote ovale tafel. De tweede, identieke zaal is de oudste, net geen 100 jaar, de ruimte behield hier haar hoge lambriseringen die haast letterlijk doorrookt zijn door de tijd, inclusief de typische oude spiegels, petroleumlampjes en tegeltjes. De enige toegevingen aan het comfort van vandaag zijn de houten bankjes die een lederen zitting kregen en de tafelkleedjes met de papieren placemats waarop kunstenaars en architecten hun ideeën schetsen. De obligate toog ontbreekt evenmin in het traditionele plaatje. Op de verdieping is de derde zaal ingericht voor banketten met een 30-tal gasten, ze kan eveneens als meetingroom worden gebruikt vermits ze is uitgerust met scherm en wifi-internet.

     

    In de keuken grijpt Jean-Claude Demurger terug naar zijn kindertijd uit de Roanne en de van zijn vader geërfde voorliefde voor streekgerechten. De kaart van La Branche d’Olivier oogt erg ‘Lyonees’ met ogenschijnlijk ouderwetse keuken met liefdevolle stijl die tegelijkertijd respect en smaak afdwingt. De grote pot huisgemaakte rillettes bij het aperitief is een uitnodiging om de tanden te zetten in vleesgeworden gezelligheid.

    In het idyllische kader van La Branche d’Olivier stelt een groot groen bord de variaties op het thema van de dag voor, de inspiraties van het moment en de aanbiedingen van de markt. De presentatie van de kaart is rechtstreeks geïnspireerd op de grote Parijse bistro’s met centraal het weekmenu, de lunch, de dagschotel en het “petit-gourmet” menu. Rechts volgen de voorgerechten, vleesbereidingen, gebraad en specialiteiten elkaar op, zoals de Ierse filet pur met morieltjes, kalfsvlees met een coulis van waterkers en biefstuk met gebakken sjalotjes. Links gaat de aandacht naar de schaaldieren en oesters en de visbereidingen. Opvallend is ook het feit dat de chef er een erepunt van maakt om een delicaat gerijpte kaas op het suggestiebord te zetten.

     

    Met twee bazen wiens roots in Frankrijk liggen, zal het niemand verbazen dat de wijnkaart heerlijk trouw blijft aan de traditionele waarden, al werden de etiketten met grote zorg geselecteerd. De enige frivoliteit naast de wijnen uit de Bourgogne, Bordeaux en Loire zijn enkele toegevingen uit de heilige Drievuldigheid Chili-Spanje-Sicilië. Op maandag staat de wijn centraal, dan mag je je eigen beste flessen naar het restaurant meenemen, zonder één cent schenkrecht te hoeven, betalen. De enige anekdotische voorwaarde is wel, dat de patron zelf ook jouw wijn wil proeven..

    Op woensdag is er eveneens een themadag, dan overheerst het kaarslicht dat romantiek en intieme etentjes favoriseert. Aanleiding tot dit initiatief was een recente kortstondige stoompanne waarbij kaarsen enig licht in de duisternis brachten. Toen het licht weer werd aangestoken vroegen de klanten dit opnieuw te dempen, rekening houdende met de gezellige sfeer.

     

    Een nieuw initiatief is dat Georges, de second chef van La Branche d’Olivier, nu ook bij je thuis komt koken en dit voor een forfait van 50 euro, exclusief wijnen met minimaal 6 personen. Samen met iemand die voor de bediening instaat, bereidt hij, gewapend met potten en pannen een heus festijn. Ook afruimen behoort tot het voorziene schema.

    La Branche d’Olivier – Engelandstraat 172/176 – 1180 Ukkel – labranchedolivier@skynet.be

    Tel 02/374 47 05

     

    Gidsen appreciatie:

     

    Michelin:

    1 bestek, variërend marktaanbod

    oude opgeknapte bistro, leuke sfeer

     

    GaultMillau:

    12/20 punten

    landelijk karakter

    brasseriekeuken met kwaliteitsvolle producten

     

    Delta:

    fraaie brasserie nabij natuurgebied

    hemels oord op hete dagen

     

    Knack:

    bevallige zaak met klassieke, smakelijke brasseriekeuken

    evenwichtig Frans georiënteerde wijnkaart

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

    13-07-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.voedingsconsumptie

    Voedingsconsumptie in België in kaart gebracht.

     

    Op een gemiddelde dag in de eerste  3 maanden van 2007 namen 29% van de Belgen tussen 3 en 100 jaar een buitenhuismaaltijd of dronken ze buitenshuis, 13% een afhaalmaaltijd en nagenoeg iedereen deed aan thuisverbruik. Thuis blijft nog steeds veruit de belangrijkste plaatst om te eten of te drinken, gevolgd door op werk of op school, bij familie of vrienden, op restaurant of onderweg. Ondanks de trends naar buitenhuisverbruik en naar kant-en-klare maaltijden, kookt men in het gemiddelde Belgisch gezin nog steeds vaak zelf. Dit alles blijkt uit de eerste resultaten van een onderzoek naar de voedingsconsumptie van de Belgen in 2007, uitgevoerd door het marktonderzoekbureau InSites in opdracht van VLAM, het Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing.

    De indeling van de maaltijden in thuisverbruik, buitenhuisverbruik en afhaalmaaltijd hangt niet alleen af van de consumptieplaats. Ook de aankoopplaats speelt hierin een belangrijke rol. Bij het hanteren van deze definities, doet 99% van de Belgen op een gemiddelde dag aan thuisverbruik, 29% aan buitenhuisverbruik en 13% aan verbruik van afhaalmaaltijden. Een min of meer vergelijkbaar onderzoek in 1999-2000 gaf aanzienlijk lagere cijfers voor het buitenhuisverbruik en het verbruik van afhaalmaaltijden. RVH.

     

    13-07-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Korenhuis
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    KORENHUIS

     

     

    De bruisende stad Gent is een nieuw restaurant rijker: ‘Korenhuis’. Alleen de ligging al, aan de Korenlei in hartje Gent, zorgt dat het restaurant zeker een absolute topper wordt.

    Maar er is natuurlijk meer nodig dan alleen een puike locatie. Een getalenteerde chef, een hedendaagse Belgische keuken, een smaakvol decor, een interessante keuze aan wereldwijnen en een fijne bediening zijn complementaire facetten waardoor het restaurant Korenhuis een plaats wordt waar zowel de Gentenaar als andere bezoekers zich thuis zullen voelen.

     

    In het Korenhuis aan de Gentse Korenlei, krijgt men als eerste een adembenemend uitzicht op het mooi historische Gent aangeboden: de sierlijke torens van het Belfort, de kathedraal, de Sint Niklaaskerk en de trapgevels van de handelspanden aan de Graslei met daarvoor de voorbijvarende bootjes op de Leie.

    Korenhuis, is gevestigd in een gerenoveerde 16de eeuwse patriciërswoning. De vier ‘kamers’ hebben elk een eigen karakter en het interieur reflecteert de sfeer van een klassiek herenhuis. Smaakvolle moderne eigentijdse details en design voldoen aan de verwachtingen van een hedendaagse globale cultuur.

    De keuken en de wijnkaart werden geïnspireerd door de historische invloed van de graanhandel en het scheepsvervoer op de cultuur van de stad. Denk aan de invoer van wijnen, exotische specerijen en nieuwe ingrediënten van heinde en verre.

    Aangezien Executive Chef Arno Mos, 36, de afgelopen 10 jaar achter fornuizen heeft gestaan in alle uithoeken van de wereld, te weten Azië, Griekenland, Zwitserland, Londen, Amsterdam en Zuid Afrika, was het ontwikkelen van een dergelijk keuken  en kaart op zijn lijf geschreven.

     

    Een keuken die als ‘hedendaags Belgisch’ beschreven kan worden: modern, vers en met sterke zeer uiteenlopende details uit andere werelddelen, op een achtergrond van lokale specialiteiten en producten.

     

    Voor het samenstellen van de wijnkaart, werd een beroep gedaan op de Gentse wijndegustatie-club ‘Les Grains Nobles’ onder leiding van Philippe Tielemans. De club werd gevraagd om te helpen bij het selecteren en bij het proeven van de wijnen die op de wijnkaart moesten komen.

    Op deze wijze werd de kaart op een originele, zeer onpartijdige en eerlijke manier samengesteld, zonder druk van leveranciers of beïnvloeding van commerciële aard. De meeste wijnen werden in competitie blind geproefd, waarbij telkens de beste weerhouden werden. Daarbij werd ook niet gelimiteerd tot 1 of 2 leveranciers, maar opteerde men voor de regionale specialist per appellatie of land.

     

    Restaurant Korenhuis maakt deel uit van het Gentse Marriottcomplex, maar biedt vanop de Korenlei een eigen ingang. Wie het Gentse nachtleven wil ontdekken, samen me de middeleeuwse architectuur, de geschiedenis en de lokale dranken kan gebruik maken van ofwel Het Escape! Discovery package, het Escape! Romance Package, een AAA West Europa vakantiepakket of het Marriott Senior Discount Belgisch vakantiepakket.

    Korenhuis is iedere dag geopend voor lunch en diner, maar is gesloten op zondagavond. Bovendien beschikt Korenhuis ook over een ‘al fresco’ terras op de Korenlei zelf. Een unieke eetgelegenheid indien het weer het toelaat.

     

    Naast tal van heerlijke gerechten in verrassende combinaties zijn de Korenhuisfrieten een absolute aanrader. Kortom Korenhuis is een uiterst geslaagde combinatie van cultuur, een hedendaagse Belgische keuken die vorm en gestalte krijgt in het Ghent Marriott. De culinaire topper is en blijft evenwel restaurant Korenhuis. RVH.

    Korenhuis – Korenlei 10 – 9000 Gent – tel 09-269 77 44

    Ghent Marriott – Korenlei 10 –9000 Gent – tel 09-233 93 93

     

     

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

    12-07-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.geschiedenis van de dorst
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Geschiedenis van de dorst.

     

    Twintig eeuwen drinken in de Lage Landen. Nooit is de dorst zo groot als in de zomer …

    Een standaardwerk waar iedereen kan van genieten.

     

    De mens – zo stelt Plinius de Oudere al in de eerste eeuw – is het enige wezen dat drinkt ook als het geen dorst heeft… Water, wijn, bier, brandewijn, jenever, pils, frisdrank en de exotische indringers chocolade, koffie en thee: door de geschiedenis heen hebben alle mogelijke dranken elkaar bestreden om de gunst van de ‘drinker’. Maar wie dronk wat? En waarom? Water en bier voor de armen, wijn voor de rijken? Kofie voor de heren, thee voor de dames?

     

    Deze originele cultuurgeschiedenis neemt als leidraad de concurretiestrijd tussen de veschillende soorten dranken en dompelt de lezer onder in het drankgebruik van de Lage Landen en vanaf het begin van onze tijdrekening tot nu.

    Raymond van Uytven, hoogleraar em. geschiedenis aan de Universiteit Antwerpen de K.U.Leuven, publiceerde reeds verschillende succesvolle standaardwerken over de middeleeuwen. Voor dit boek verdiepte hij zich in literaire en ambtelijke teksten over dranken en serveert de lezer interessante historische weetjes. RVH.

     

    Geschiedenis van de Dorst

    Twintig eeuwen drinken in de Lage Landen.

    Garengenaaid – 292 p - €29.95

    ISBN 978 90 5826 458 9

    Davidsfonds Leuven.

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

    12-07-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.les saisons de spa

    Les Saisons de Spa.

     

    Het Radisson Palace Hotel in Spa lanceert met het aanbreken van de zomer een nieuwe « S&S »-kaart.

    De klant heeft meerdere keuzemogelijkheden waarbij de prijs varieert tussen de 15 en 19.5€. Met ‘soep en salade’, ‘soep en sandwiches’, ‘salades en sweets’, ‘sandwiches en sweets’, ‘salade en sun’ of ‘sandwich en sun’ heeft de klant alleszins keuzes te over.

    Sinds de 17de eeuw kent Spa in het zomerseizoen, met de komst van talrijke edellieden en nadien ook de leden van de koninklijke familie zijn ‘Saisons de Spa’. De brasserie van het Radisson Palace Hotel en de overdekte gaanderij, zijn dan ook meer dan ooit the-place-to-be om volop én van een lekkere, gezonde maaltijd én van de zomer in Spa te genieten. RVH.

     

     Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

    12-07-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.palm breweries
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

    PALM Breweries lost strategische objectieven in

     

     

    De directie van PALM Breweries heeft, een jaar na het bekendmaken van haar strategisch plan, sterke tussentijdse resultaten bekend gemaakt. In 2005 werden door de Raad van Bestuur een 12-tal grote projecten, onder de noemer HOP (Herbronnen en Ombuigen van PALM Breweries), gedefinieerd. Na de implementatie ervan in 2006 stelt PALM Breweries dat haar aangekondigde strategische objectieven op schema zitten.

    Jan Vandenwyngaerden, CEO, vat de missie van PALM Breweries als volgt samen: ‘Wij willen onze passie voor authentieke rasbieren verder ontwikkelen en deze delen met de consument die wil ontdekken en beleven’. Die passie uit zich in alle geledingen van de organisatie, niet in het minst in de persoon van Jan Toye die zich naast Gedelegeerd Bestuurder vooral ‘Passioneel Brouwer’ noemt. PALM Breweries is de enige brouwerijgroep in de wereld die volgens 4 gistingswijzen brouwt en dat in 4 gespecialiseerde productiesites wat haar uniek maakt.

    Na de introductie van de 20 liter cylinders, maar vooral om de eigenheid en de uniciteit van PALM Breweries verder kracht bij te zetten ontwikkelde gepassioneerd brouwer, Jan Toye, een aantal innovatieve concepten die niet alleen een meerwaarde brengen voor de horeca-uitbater en drankenhandelaar maar ook voor de consument. ‘Net zoals de consument momentgebonden consumeert is ook de horeca multi moment gericht, het innovatief inspelen hierop is de basis van de nieuwe concepten die wij hebben ontwikkeld’ zegt Jan Toye. Om in te spelen op de beleving in restaurants of mooie brasseries, waar het samengaan van eten en drinken voorop staat, werd het MASTER BEERS concept voorgesteld. ‘MASTER BEERS, Select & Share’ houdt in dat een rijk gamma van de PALM Breweries bieren in 75 cl flessen onder kurk wordt aangeboden. Het kiezen van de fles gebeurt zoals bij wijn, daarna wordt het ritueel vervolgd door het schenken in de speciaal ontwikkelde MASTER BEERS-glazen, de fles wordt gekoeld in de ijskoeler. Met de TAPMASTER wil Toye de rijkdom van echte rasbieren in volle glorie tot bij de consument brengen. Hij ontwikkelde in exclusiviteit een tapinstallatie waarbij de 20-liter vaten direct onder de tapkranen worden gekoeld. Deze technologie garandeert perfect getapt bier van in het vat tot in het glas. Met de installatie van de TAPMASTER kan de horeca-uitbater op een minimale oppervlakte een assortiment tot 8 speciale bieren serveren. Naast de enorme variëteit die aangeboden kan worden staat dit nieuw ontwikkelde apparaat voor minder bierverlies en onderhoudskost. Derde luik zijn de OLD MASTERS: Wereldwijd stijgt de consumptie van niet koolzuurhoudende dranken. Op een unieke tapinstallatie, tevens het ontwerp van Jan Toye, worden 3 bieren volgens 3 gistingswijzen, niet met koolzuur verzadigd (plat), getapt: Ongefilterde PALM, twee jaar op eik gerijpte Rodenbach en platte Lambiek Boon met 3 jaren eiklagering. Het samengaan van deze drie concepten zal de consument kunnen beleven en ontdekken in het ESTAMINET of het multimoment biercafé, zeg maar de ‘vitrines’ van PALM Breweries. RVH.

    12-07-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pebblewood in Radisson SAS Brussel
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

     

     

     

    Nieuwe locatie “PebbleWood” in

    het Radisson SAS Royal Hotel in Brussel

     

     

     

    Het Radisson SAS Royal Hotel in Brussel stelt u vanaf dit voorjaar een nieuwe unieke locatie voor, PebbleWood genaamd! In deze nieuwe locatie op de eerste verdieping op de hoek van het hotel kunnen gasten terecht voor het ontbijt in een natuurlijke omgeving met daglicht. Bovendien is het ook de perfecte plaats voor de organisatie van lunches, diners of cocktails voor privé-gezelschappen of groepen.

     

    De naam PebbleWood is geïnspireerd op de inrichting en design die gebaseerd zijn op vier natuurlijke elementen: hout, keien, groen en licht. Het meesterstuk van de PebbleWood is de muur, gemaakt van spoorwegbalken afkomstig uit de Filippijnen waar een complete spoorweg ontmanteld werd. Ook de keien “pebbles” op de kolommen liggen aan de basis van de naam PebbleWood.

    Een andere blikvanger is de “snake bar”, waarbij het tafelblad bekleed is met een hoge resolutiefoto van gazon, wat de klant echt het gevoel geeft op een fris en groen grastapijt te eten. Speciale lichteffecten met een keuze uit 256 kleuren combinaties boven de “snake bar” scheppen de juiste sfeer voor elk evenement. Verder werd één van de muren voorzien van een vijf meter brede en 2 meter hoge foto van paarse en groene bloemen. Foto in Griekenland genomen door de Belgische fotograaf Serge Anton.

     

    PebbleWood wil anders zijn en meer bieden dan de traditionele restauratieformules. Op de kaart staan dan ook tapas, wok, sushi, tempura & dim sum buffetten of kaas en artisanale ham buffetten. Prijzen variëren tussen 45 en 55 EUR per persoon. De PebbleWood kan ook  privaat gehuurd worden voor de organisatie van op maat gemaakte evenementen. RVH.

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

    12-07-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vlaamse kunststeden

    Toeristisch plan voor de Vlaamse Kunststeden

     

    Vlaams minister van Toerisme Geert Bourgeois heeft het kunststedenactieplan aan de Vlaamse Regering voorgelegd. Dit plan moet de Vlaamse kunststeden beter en meer gecoördineerd promoten in het buitenland en de kwaliteit van het product 'kunststad' nog verbeteren. Voor de uitvoering van het plan trekt minister Bourgeois dit jaar 600.000 euro uit en volgend jaar 800.000 euro. De kunststeden engageren zich organisatorisch en financieel.

     

    Toerisme Vlaanderen voert al langer een actief promotiebeleid rond het macroproduct 'Vlaamse kunststeden'. Ook de steden zelf investeren in de uitbouw van het toeristische aanbod en in internationale promotie. Maar al te veel naast en soms zelfs tegen elkaar. Een globale langetermijnvisie voor het toeristische product en een gecoördineerd promotiebeleid ontbraken tot nog toe. Bourgeois is nochtans overtuigd van het potentieel: "Vlaamse kunststad kan een internationaal sterk merk worden, zoals de Franse wijn of de Caraïbische stranden. Nergens vind je zoveel kunststeden op zo'n kleine oppervlakte. Een troef die we samen beter kunnen uitspelen."

     

    Samen was dan ook een sleutelwoord voor de opmaak van het plan. De focus van alle acties ligt op zes strategische speerpunten: innovatief cultuurtoerisme; bereikbaar Vlaanderen; iedereen ambassadeur; slagvaardig beleid; lerende kunststad. Tot slot is er eveneens ruime aandacht voor de Congresregio Vlaanderen: het plan kiest ervoor om Vlaanderen als één congresregio in de markt te plaatsen, met een belangrijke aandacht voor Brussel, in plaats van elk apart.

     

    De K.U.Leuven krijgt de opdracht om de uitvoering en de opvolging van het plan te begeleiden.  Het plan voor de Vlaamse kunststeden is van toepassing op Antwerpen, Brugge, Gent, Leuven, Mechelen en Brussel. Die laatste werd zoveel mogelijk betrokken bij de opmaak van het plan, maar bleef afwezig op de vergaderingen. Toch wil minister Bourgeois Brussel niet negeren. Onze hoofdstad behoudt, aldus Minister Bourgeois, een prominente rol in het plan en alle uitgewerkte gezamenlijke acties zullen zich dan ook richten op alle zes kunststeden. RVH.

     

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

    11-07-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.easyJet

     

     

    Op 29 juni startte easyJet met een dagelijkse vliegverbinding tussen Brussel en Genève. Deze  vluchten worden uitgevoerd met Airbus A319 toestellen die plaats bieden aan 156 passagiers. Op 10 september wordt de dienstregeling uitgebreid met een tweede dagelijkse vlucht naar Genève die wordt uitgevoerd met hetzelfde vliegtuigtype. Deze bijkomende ochtendvlucht is uitermate geschikt voor wie op één dag heen en terug wil vliegen van Brussel naar Genève of omgekeerd.

     

    Vorige week kondigde easyJet ook al aan dat het vanaf 29 oktober 2007 rechtstreekse vluchten zal aanbieden tussen Brussels Airport en Berlijn Schönefeld. Ook deze route wordt gevlogen met Airbus A319 toestellen met 156 plaatsen. Het huidige vluchtaanbod van Brussels Airport naar Berlijn wordt verzorgd door Lufthansa (viermaal daags naar Berlijn Tegel) en Brussels Airlines (vijfmaal daags naar Berlijn Tempelhof).

     

    Van alle luchthavens in België biedt Brussels Airport de ruimste keuze aan budgetvluchten, met meer dan 130 vluchten onder de 100 euro, waarvan 85 voor minder dan 50 euro voor een enkele reis, taksen inbegrepen. Dit aanbod is maar liefst drie keer groter dan het huidige lagetarievenaanbod van alle ander Belgische luchthavens samen. Het leeuwendeel van deze lagekostenvluchten wordt verzorgd door de Belgische maatschappijen Brussels Airlines (via hun B-light product), JetairFly en Thomas Cook AIrlines. Bij de buitenlandse budgetvliegers die op Brussels Airport  actief zijn, vinden we onder meer Corendon, Flybe, AtlasBlue, Sky Europe en Vueling. Recent maakte Sterling zijn plannen bekend om met dagelijkse vluchten te beginnen van Brussel naar Oslo, Kopenhagen en Stockholm.  RVH.

    Zie ook www.6minutes.be

     

    11-07-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.radisson sas hasselt
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Radisson SAS Hotel:

    het ideale hotel in het hartje van Hasselt

     

     

     

    In november 2005 opende het Radisson SAS Hotel Hasselt zijn deuren. Het nieuwe hotel met ruime meetinginfrastructuur, maakt deel uit van de totaalrenovatie van het bekende “TT-center”, kantoorgebouw daterend uit de jaren 70 in het centrum van Hasselt.

     

    Hasselt, hoofdstad van de provincie Limburg, telt ongeveer 68.000 mensen en is het commercieel, educatief en dienstencentrum van een populatie van ongeveer 800.000 Limburgers. Het ligt zeer dicht bij andere belangrijke regionale steden als Maastricht, Luik en Aken.

     

    Het nieuwe Radisson SAS Hotel (met een totale oppervlakte van 8.000 m²) bevindt zich in de sokkel en de eerste twaalf verdiepingen van de hoogste toren en biedt 124 kamers en 2 suites in hedendaagse stijl, 275 m² vergaderruimte, opsplitsbaar tot 4 aparte zalen met een aparte koffieruimte, een restaurant met terras en een bar. Het hotel is ook rechtstreeks verbonden met de 1.800 m² fitnessclub Passage met indoor zwembad en sauna en de gasten hebben toegang tot de parking in het TT-center.

     

    Het Radisson SAS Hotel biedt 126 kamers en suites met een uniek zicht op de stad. Er zijn 124 Hazeltek design kamers en 2 suites met kitchenette. Designers vonden hiervoor inspiratie in de Hazelaar, de boom waarvan Hasselt afkomstig is. De Business Class kamers bieden een reeks extra's voor de veeleisende zakenman/vrouw zoals iedere avond een “turn-down service”, een persoonlijke Nespresso koffiemachine op de kamer, dagelijks een krant naar keuze, ‘pay-tv’, badjas en pantoffels.

     

    In het kader van het E@syconnect dienstenconcept is het Radisson SAS Hotel voorzien van draadloze hoge snelheidstoegang “wireless high speed access”. Gasten kunnen GRATIS draadloos gebruik maken van hun internetverbinding in alle publieke ruimtes, vergaderzalen en alle kamers. Bij de InternetKiosk in de lobby kunnen ze terecht voor het gebruik van een computer met internetaansluiting.

     

    Bar & Restaurant “Koper”, genoemd naar het koper dat werd geïmporteerd van de Falun kopermijnen in Zweden in de zeventiende eeuw, roepen het beeld op van een moderne loft. Het restaurant is een mix van diverse stijlen: een oud Vlaams handelswarenhuis, een destilleerbedrijf en een Bourgondische Hasseltse keuken te combineren met moderne design elementen uit Antwerpen en Kopenhagen.

     

    Radisson SAS Hotel: meetings & events

     

    Met de bedoeling om zijn bestaande relaties met klanten verder uit te bouwen en zijn aanwezigheid op de vergader- en evenementenmarkt nog te verstevigen lanceerde Radisson SAS Hotels & Resorts een nieuw initiatief “Meeting & Events Promises” (vergader- en evenementenbeloftes).

    Radisson SAS introduceert de “4 hoekstenen belofte” bestaande uit professionalisme, engagement en het zorg dragen voor, dit alles ondersteund door een garantie. De kern van de belofte gaat over het oprecht verstaan van de klanten en hun objectieven en het aanbieden van goed uitgeruste en getrainde medewerkers zodat deze doelstellingen niet enkel bereikt, maar overtroffen worden.

     

     

    Het ‘Meetings & Events Promises’ concept is een uitbreiding van de strategische alliantie tussen Radisson SAS en Meeting Professional’s International (MPI), de grootste autoriteit en bron voor de vergaderindustrie.

     

    Het Radisson SAS Hotel beschikt over 275 m² vergaderoppervlakte. De 4 volledig uitgeruste zalen beschikken allen over daglicht en bieden draadloos internet en een capaciteit tot 450 personen voor een cocktail. Het "Conference Team" staat ter beschikking voor professionele bijstand, terwijl het Business Service Center de mogelijkheid biedt tot het gebruik van telex, telefax, kopieermachine en administratieve bijstand.

    Organisatoren en deelnemers van vergaderingen of conferenties kunnen bovendien genieten van alle overnachtings- en restauratiefaciliteiten van het hotel.

     

     

     

     zie ook www.6minutes.be

    11-07-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Marriott award winners

    BRUSSELS MARRIOTT HOTELS:

    AWARD WINNERS.

     

     

     

    Marriott International heeft in de Brusselse regio vier vertegenwoordigers: het Renaissance Brussels hotel, het Courtyard by Marriott Brussels hotel, het Brussels Marriott hotel en de Marriott Executive Apartments in de Europese wijk.

    Tijdens de recente award-uitreiking binnen de groep, toonden de Brusselse hotels zich de grote slokop. De heer Benno Busscher, General manager van Courtyard by Marriott Brussels, kreeg zowel de Diamond General manager award als de award General manager of the year. Het Courtyard by Marriott Brussels hotel kreeg bovendien de Diamond hotel award, de award voor ‘best results in Passport to succes’ en de award ‘beste verkoopsteam in Continentaal Europa’.

    De heer Ron Vos, Cluster General manager van het Renaissance Brussels hotel, kreeg de Mustang award, een award die wordt toegekend aan een manager voor zijn uitzonderlijke prestaties én als teamleader én als wereldwijde voorbeeldfunctie.  De ‘Brussels clusters of hotels’ kreeg tenslotte de award ‘best revenue team of Continental Europe 2006’. RVH.

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

    11-07-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Long haul

     

    4e long haul vliegtuig voor Brussels Airlines

     

     

    De Brussels Airlines vloot werd uitgebreid met een 49ste vliegtuig. Dankzij de vlootuitbreiding kunnen er 70 extra werknemers aan de slag en versterkt Brussels Airlines vanaf het najaar haar intercontinentaal  aanbod.

     

    De Airbus 330-300, een zogenaamd ‘wide body long haul toestel’, kreeg na een testvlucht met de Belgische luchtvaartautoriteiten gisteren de registratie OO-SFW (‘Sierra Fox Whisky’) en vervoegt officieel de Brussels Airlines vloot. Het vliegtuig zal de hele zomer lang op ad-hoc basis ingezet worden op het Europese netwerk en op populaire zomerdagen ondermeer Brussels Airlines passagiers naar Athene, Malaga en Faro vliegen. Daarnaast zal het toestel deze zomer als back-up gebruikt worden voor de drie andere Airbus 330 vliegtuigen die Brussels Airlines inzet voor de long haul vluchten naar Afrika.

     

    Het toestel wordt deze zomer ook verhuurd op de chartermarkt en zodoende vluchten uitvoeren voor reisorganisatoren of andere luchtvaartmaatschappijen. In het najaar wordt de cabine van het toestel aangepast aan de Brussels Airlines long haul inflight standaard (‘Flat Bed’ zetels in Business Class, inflight entertainmentsystemen, catering installaties, …) en vanaf dan zal de ‘Sierra Fox Whisky’ volledig ingeschakeld worden op het longhaul vluchtaanbod van Brussels Airlines. Brussels Airlines gaat omwille van deze vlootuitbreiding de volgende maanden een zeventigtal bijkomende personeelsleden recruteren en opleiden (cabin crew, piloten).

    De vloot van Brussels Airlines bestaat vandaag uit 4 Airbus 330-300 toestellen, 3 Airbus A319 vliegtuigen, 10 Boeing 737 toestellen en 32 AVRO RJ/BAe vliegtuigen. RVH.

     

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

    11-07-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Silken Brussels
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Frédéric Hill, nieuwe General Manager

    van hotel Silken Berlaymont Brussels.

     

     

     

    Frédéric Hill, tot dusver Executive Assistant manager en rechterhand van Mark van Ogtrop,  werd door de h Lopez, managing director van Hoteles Silken, aangesteld als nieuwe General Manager van het Silken Berlaymont Brussels.

    Na enkele jaren de taak van Algemeen Directeur van het hotel Silken Berlaymont Brussels op zich te hebben genomen, heeft Mark van Ogtrop besloten om de fakkel door te geven. Mark van Ogtrop heeft een carrière van 7 jaar achter de rug in het hotel Silken Berlaymont. Hij heeft het hotel zien groeien en evolueren, eerst maakte hij de omschakeling mee van Dorint naar Dorint Novotel en daarna naar Silken Berlaymont. Hij heeft besloten een nieuwe uitdaging aan te gaan en wil zich nu in Azië vestigen. RVH.

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

    11-07-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.fashion rooms
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    FEESTELIJK HOOGTEPUNT

    ‘FASHION ROOM’ BY ROYAL WINDSOR HOTEL GRAND PLACE

     

     

     

    De twee laatste Fashion Rooms in het Brusselse Royal Windsor hotel zijn van de hand van Xavier Delcour en Christian Wijnants. Beiden maken deel uit van het kruim van de Belgische ontwerpers en trakteren de gasten op twee handgemaakte parels van intimiteit.

     

    FASHION ROOM by Royal Windsor Hotel Grand Place! Een volledig uniek concept dat niets te maken heeft met een stroming die in het begin van de jaren 90 van de vorige eeuw ontstond en die de hotellerie aan merken uit de haute-coture linkte, met het oog op een wereldwijde expansie van de luxehotels. Het Brusselse hotel pakte van in het begin uit met het idee om 12 Belgische modeontwerpers, 12 kamers te laten ontwerpen, kamers die het hotel trouwens wou renoveren.

    De ontwerpers kregen carte blanche en mochten hun inspiratie de vrije loop laten. Het hotel ging de uitdaging aan om zich onbevooroordeeld, open te stellen voor emoties en een zoektocht naar ontdekkingen, en tegelijkertijd te waken over het vijfsterrencomfort van de kamers.

     

    Het hotel wil er voor zorgen dat reizen een plezier wordt, en daarom heeft Royal Windsor hotel Grand Place op niet-conformistische wijze zijn deuren geopend voor modeontwerpers zodat die hun visie kunnen ontwikkelen over het leven in combinatie met mode en esthetisme, en vice versa. Belgische ontwerpers, natuurlijk, die zo een ambassadeursrol vervullen voor een land dat bruist van het talent en dat op de modescène op een warm applaus wordt onthaald.

    Twaalf kamers en suites op de 266 kamers die het hotel rijk is, en niet één meer! Als een parcours voor ingewijden, een plaats voor ontmoetingen, sfeer, verrassingen… De vier eerste Fashion Rooms ontsproten aan de verbeelding van Gérard Wathelet, Marina Yee, Mademoiselle Lucien en Jean-Paul Knott. Daarna volgden Nicolas Woit, Kaat Tilley, Pascale Kervan, Romy Smits, Nina Meert en Haider Ackerman. De Fashion Rooms by Royal Windsor hebben hun doel bereikt, ze verdedigen een overtuiging en visie van de ontwerpers, niet gebonden aan tijd, ruimte noch codes. Bovendien wekken ze plezier en nieuwe sensaties op, plaatsen het individu in het daglicht door een intieme band te creëren tussen de ontwerper en de hotelgast.

     

    Alle modeontwerpers zijn perfect in hun missie opgegaan en werden één met hun kamer. Ze investeren er hun talent in, maar stoppen er tevens hun prsoonlijkheid, wensen en verwachtingen in, misschien zelfs hun dromen ..

     

    De Fashion Rooms zijn erg gegeerd voor tal van events en meetings. Anderzijds biedt het Royal Windsor een week-end forfait “fashion addict package” met een overnachting in een Fashion Room naar keuze, ontbijtbuffet, een brochure over de Brusselse modewijk en een fashion tea-time. RVH.

    Fashion Rooms by Royal Windsor - Duquesnoystraat 5 – 1000 Brussel – tel 02/505 55 55
    zie ook www.6minutes.be

    10-07-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Point chaud

    Point Chaud onthult nieuwe visuele identiteit.

     

     

     

     

     

     

     

     

    Point Chaud Herstal, het eerste verkooppunt met de nieuwe visuele identiteit van het merk heeft , haar nieuwe identiteit onthuld, voor diegenen die het merk kenden, is de verrassing groot!

               

    Het franchise netwerk Point Chaud, dat in 1980 in Frankrijk ontstond en ondertussen sterk vertegenwoordigd is in België (30 verkooppunten, voornamelijk in de provincie Luik), is gespecialiseerd in snacks op basis van krokant brood. Een concept gebaseerd op kwaliteit, frisheid en een uitgebreide waaier van artisanale producten – brood, koffiekoeken en gebak, broodjes – die op elk moment van de dag te smaken zijn!

     

    Na 27 jaar, en om tegemoet te komen aan de nood om uit te breiden, koos Point Chaud ervoor om afscheid te nemen van de kleine brioche die het merk vertegenwoordigde en een ware, kleurrijke metamorfose te ondergaan. Een nieuw logo, een nieuwe grafische vormgeving, maar eveneens een nieuwe inkleding van de omgeving... Het compleet nieuwe concept, dat werd ontworpen door Carré Associates, heeft als doel om het merk een dynamischer imago te geven, zodat het overeenstemt met de verwachtingen van de klanten. Point Chaud en Carré Associates kozen er samen voor om een stijl te hanteren die meer eigentijds en urban is, maar tegelijkertijd toch de kwaliteit en de gebruikelijke frisheid van de producten behoudt.

     

    Didier Depreay, Afgevaardigd Bestuurder van Point Chaud, besluit : “Wij zijn zeer opgetogen over de samenwerking met Carré Associates. Het door hen ontwikkelde concept beantwoordt perfect aan onze verwachtingen. Het was een uitdaging van lange adem, met brio afgewerkt! De nieuwe identiteit is meteen de aanzet voor een verdere uitbreiding van het franchisenetwerk, zowel in de regio Brussel als in Vlaanderen”. RVH.

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

     

    10-07-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bar IBIS Antwerpen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Bar          “RENDEZVOUS ” in Ibis Antwerpen.

     

     

     

    De invoering van de bar “Rendezvous” in het Ibis hotel Antwerpen Centrum kadert in het grootstchalige renovatieprogramma van het hotel. Alle gemeenschappelijke ruimtes, receptie, restaurant, vergaderzaal en lobby, kregen een moderne make-over in lijn met het ‘klaproosconcept’.

     

    De vergaderzaal in theaterstijl is voortaan geschikt tot 50 personen met zijn tegelijk gezellige en functionele kader. Ook de 150 kamers worden voortdurend verbeterd: modem, airco en wifi. De volledige decoratie van het hotel wordt eveneens tegen eind 2007 afgestemd op de nieuwe ‘klaproosstijl’ die door het merk werd ontwikkeld. De renovatie van het hotel moet beeindigd zijn tegen eind april 2008 zodat het vernieuwde hotel, samen met het vernieuwde Antwerpse theaterplein, een nieuwe toekomst kunnen uitbouwen.

     

    De Rendezvous bar biedt in het hartje van de stad een lounge-inrichting waar men steeds terecht kan voor een glaasje, een hapje, informatie en ontspanning. De knusse sfeer wordt verder gestimuleerd door het gedempte licht, de donkere tinten van het meubilair en de witte puurheid van het porselein met originele vormen. RVH.

    Ibis hotel – Bar Rendezvous  – Meistraat 39 –2000 Antwerpen

     

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

     

    10-07-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.quaity excellence awards
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    QUALITY EXCELLENCE EN RENOVATION AWARD.

     

     

     

    Eric Van Dalsum, Managing director van het Crowne Plaza Brussels City Centre ‘le Palace’ ontving uit handen van de h. Richard Hartman, Managing Director of the EMEA – InterContinental Hotels Group - zowel de Quality Excellence als de Renovation Award.

     

    De Quality Excellence Award wordt aan hotels uitgereikt die duidelijk uitblinken in alle operationele aspecten. Het Crowne Plaza Brussels City Centre is één van de 43 hotels die geselecteerd werden uit een totaal van 620 hotels in de regio Europa, Midden Oosten en Afrika. De Quality Excellence Award wordt uitgereikt aan hotels die de hoogste kwaliteitsnormen nastreven op gebied van tevredenheid van gasten en klanten, de algemene uitvoering, het management en onderhoud van het hotel.

     

    De Awards zijn voor de h. Van Dalsum, een bekroning voor het werk van het voltallige team, zij worden enkel verkregen indien iedereen, van kamermeisje tot management, zich dankzij een professionele en persoonlijke inzet, getuigt van enthousiasme, doorzettingsvermogen en professionalisme. Voor het personeel van ‘Le Palace’ was dit nochtans geen makkie aangezien de voorbije 28 maanden bestendig renovatiewerken werden uitgevoerd. Zowel de Quality Excellence award als de Renovation award zijn aldus Eric Van Dalsum een stimulans en motivatie maar helpen tevens het imago van de beroepssector te verbeteren temeer omdat het hotelvak al te vaak wordt onderschat en onvoldoende wordt gewaardeerd.

     

    Samen met de renovatiewerken werd ook het vergaderconcept Balanced Senses® uitgewerkt. Balanced Senses® biedt zeer slimme audio visuele & vergadertechnologie zodat men daar in ieder geval geen omkijken naar heeft tijdens het georganiseerde evenement. Men gaat ervan uit dat de deelnemers zich optimaal goed voelen en dat zij niets tekort komen. In de centrale ontvangstruimte kan men op ieder moment van de dag, van ’s ochtends vroeg tot na de laatste vergadering, terecht voor verse koffie, thee of andere dranken met iets erbij. Creativiteit en originaliteit staan bij de samensteling van de pauzes voorop om daarmee zoveel mogelijk de zintuigen te prikkelen.

    Omdat het belangrijk is te weten wat men eet om het lichaam in balans te houden of te brengen, deed het hotel een beroep op Exki, de Belgische specialist op dit gebied. Toch is ook de omgeving belangrijk. Balanced Senses® stimuleert de zintuigen door midel van natuurlijke geluiden en beelden, rustbrengende kleuren en aangename geuren.

     

    Op de nieuwe vergaderverdieping bevindt zich ook een unieke brainstorming ruimte. Deze ruimte kan afzonderlijk gereserveerd worden of in combinatie met grotere vergaderzalen. Het bijzondere aan deze ruimte is dat men de vergaderomgeving totaal vergeet en dat de zintuigen in complete energieke harmonie worden gebracht.

    Het hotel beschikt eveneens over 7 Balanced Senses® Suites die allen zicht bieden op de Kruidtuin van Brussel. Hier vergeet men even dat men in het hartje van de stad logeert. De Balanced Senses® suites bestaan uit een woonruimte waar men heel goed kleine vergaderingen kan laten plaatsvinden en een aparte slaapkamer met aangrenzende luxe badkamer. Momenteel worden in ‘Le Palace’ nog 10 Century rooms uitgebouwd waarbij men voor het 100-jarig bestaan van het hotel, 2008, kamers inricht die zo dicht mogelijk aanleunen bij de vervlogen tijden. Naast Balanced Senses® Suites dus ook een stukje nostalgie. RVH.

    Crowne Plaza Brussels City Centre ‘Le Palace’ – Ginestestraat 3- 1210 Brussel

    Tel 02/203 62 00 – www.crowneplazabrussels.com

     zie ook www.6minutes.be

    09-07-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nickleodeon

    Nickelodeon resorts by Marriott.

     

     

     

    Marriott International heeft met projectontwikkelaar Miller Global Properties LLC een overeenkomst gesloten voor de uitbouw van een nieuw resort concept “Nickelodeon resorts by Marriott”. Rust, gastronomie, business, maar vooral fun en avontuur worden de centrale aantrekkingspolen.

    De bouw van een eerste project ‘Liberty Station’ in San Diego, Californië, een 650 kamers tellend resort wordt begin 2008 aangevat en opent de deuren in januari 2010. Tegen het jaar 2020, hopen de deelnemende partners een 20-tal projecten te realiseren in de Verenigde Staten, Europa, Mexico, Azië, het Midden Oosten en Australië, projecten, waar zowel leisuregasten als zakenreizigers terechtkunnen. RVH.

     Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

    09-07-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Novotel Antwerpen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Uniek in Antwerpen:

             Novotel biedt tv-tafels!

     

     

     

    Novotel Antwerpen werd in 1974 ingehuldigd en was het eerste hotel dat door een internationale hotelketen in Antwerpen werd ingepland.

     

    Vandaag toont Novotel Antwerpen na een ambitieus renovatieprogramma, 4.5 miljoen euro in drie jaar, een gloednieuw gezicht volgens de principes van moderniteit en innovatie die Novotel hoog in het vaandel draagt. Kamers, restaurant en vergaderruimtes werden volledig getransformerd. Ze beschikken over de recentste technologiën op het vlak van uitrusting en dienstverlening. Ook werden de nieuwe brandconcepten voor de kamers en de brasserie ingevoerd. De decoratie werd uitgevoerd door de belgische architect Dominique Hottois waarbij nieuwe materialen en kleuren het gevoel van welzijn en ontspanning benadrukken. Via de grote verkeersassen E19 en A12 is het hotel makkelijk bereikbaar, het ligt in de haven maar situeert zich op amper 10 minuutjes rijden van het bruisende stadscentrum.

     

    Met zijn 120 kamers, de bar-brasserie, 4 vergaderzalen, zijn grote tuin en zwembad, trekt Novotel Antwerpen zowel zakenreizigers als toeristen aan. Zakenmannen en – vrouwen vinden er een ideale plaats om seminaries ‘in het groen’ te organiseren, terwijl de gezinnen het als een prima vertrekpunt aanzien om de stad en haar vele bezienswaardigheden te bezoeken.

     

    Het renovatieprogramma bracht de vergaderzalen op het gelijkvloers, waar de 4 zalen, samen met de pauzeruimtes een moduleerbare ‘seminarievleugel’ van 220m² vormen met plaats voor een 100-tal personen. Alle zalen zijn voorzien van WIFI, een scherm, een beamer, een DVD-speler en twee flipcharts. Ze beschikken over airconditioning, akoestische isolatie en genieten allemaal van daglicht en een mooi zicht op de tuin van het hotel. De pauzeruimte biedt o.m. Nespresso-toestellen, 6 soorten koffie en 4 soorten vruchtensap Looza. Zakenlui vinden in de lobby en bar eveneens een internethoek, WIFI-aansluiting en vier adsl-stekkers. Vlakbij de bar kunnen personen die alleen reizen lunchen of dineren, maar ook aan twee tv-tafels, tegelijkertijd hun favoriete programma’s bekijken, een uniek concept in Antwerpen. RVH.

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

    09-07-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.special belge
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Special Belge

     

    ‘Special’ De Ryck hoort voortaan thuis in de familie van de ‘Special belge’ bieren, een reactie van de Belgische brouwers op de pilsbieren begin 20ste eeuw.

    ‘Special Belge’ uit de Denderstreek is een nieuw erkend streekproduct. Het bier ‘Special’ De Ryck heeft een zeer hoppig aroma en een droge nasmaak, die verder drinken aanmoedigt. Hoewel dit bier typisch is voor het oude Brabant en Henegouwen, is de verspreiding van de ‘Special’ De Ryck zeer lokaal. Dit komt doordat de brouwerij zich specialiseerde en specialiseert in bier op vaten. Sinds kort kan je er echter terecht voor thuistapvaatjes van 5, 20 of 30 liter en flessen van 33 of 75cl. Brouwerij De Ryck brouwt het bier sinds 1920. Deze typische kleine familiale brouwerij in Herzele wordt vandaag geleid door An De Ryck, brouwster en eigenaar, uniek in België. RVH.

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

     

    09-07-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dolce basking ridge
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    DOLCE BASKING RIDGE

     

     

    Dolce International heeft de aankoop aangekondigd van Dolce Basking Ridge, gelegen in de gelijknamige stad in de staat New Jersey, USA. Het is al de 24ste locatie in zijn portefeuille van Hotel, Resort & Conference Destinations. Sinds 8 juni neemt Dolce het beheer van de marketing en de verkoop, de organisatie van conferenties, de restauratie en de technologische integratie en het vermogensbeheer officieel voor zijn rekening.

     

    Dolce Basking Ridge heeft de Amerikaanse hotelrating AAA Four Diamond en ligt op minder dan een uur van het centrum van Manhattan. Ideaal dus om de 500 bedrijven van het magazine Fortune van de metropolitaanse regio, gevormd door de staten New York en New Jersey, te bedienen. Met zijn 171 luxueuze kamers en suites, zijn 1850 vierkante meter conferentieruimte en zijn rustige omgeving, is het hotel de perfecte locatie voor vergaderingen, seminaries, weekends, recepties en andere evenementen.

    Dolce zal enkele miljoenen dollar investeren in de verbetering van dit chique hotel en conferentiecentrum. Deze investeringen zijn bestemd voor de herinrichting van de kamers, de renovatie van de gemeenschappelijke ruimtes en de modernisering van de verschillende bars en restaurants. Alles zou klaar moeten zijn tegen het eind van het jaar. RVH.

     

    Eerder gepubliceerd op

    www.6minutes.be

     

    09-07-2007 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!