Inhoud blog
  • Umbris, unieke design-overkappingen
  • Classic elegance Luna
  • Classic date manufacture
  • Classic Moonphase Date Manufacture
  • Franke stapt in de grijze zone
  • BR 05 Chrono grey steel & gold
  • Ray-Ban & Lenny Kravitz
  • BR X5 Black Titanium
  • De nieuwe stoelmodellen van Marie's Corner
  • Internationaal tuinfestivall
  • Stoneman Arduenna-Saison startte op 13 april
  • Alpina Extreme Quartz
  • Seastrong Diver Extreme Automatic GMT: de avontuurlijke duiker
  • Dromen van de zomer met Anita en rosa Faia
  • BR05 Black ceramic
  • Natuur en cultuur voor het ganse gezin in Frieslanf
  • Seastrong Diver Extreme Automatic
  • Een icoon in zijn categorie
  • Interhome wil Scandinaven naar Belgische kust lokken
  • Spetter met Trixie in het water
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    04-09-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Muren die spreken

    wandopbergers met karakter

     

    Schoonheid zit in de details, zo ook bij dagelijkse gebruiksvoorwerpen. Verfijnde materialen, elegante lijnen en een slim design verraden de goede smaak van de gebruiker. Met een collectie wandopbergers die natuurlijk hout viert, zet Ethnicraft de toon voor een eigentijds en evenwichtig interieur. Wandplanken, -haken, -rekken en consoles die functionaliteit verpakken in stijlvolle statements aan de muur.

    Fijn gestapeld

    Voor boeken, souvenirs, foto’s of zelfs speelgoed en kantoormateriaal zijn legplanken een welkome oplossing. Met de Ribbon-wandplanken en de PI shelves verkent Ethnicraft twee uitersten van de allrounder. Het Ribbon-ontwerp kenmerkt zich door een strakke, architecturale vormgeving bestaande uit een zwarte of naturel eikenhouten legplank en een wit of zwart metalen frame. De PI shelves gaan dan weer de organische toer op met een golvende vormgeving die de zachtheid van het gepolijste mahoniehout in de verf zet. Een look die tijdens de afgelopen designbeurs in Milaan hoge ogen gooide.

    Handig gehangen

    De match tussen sierlijkheid en geometrie houdt Ethnicraft ook aan bij de twee opties wandhaken. Net als de shelves volgen de PI wandhaken de vloeiende lijnen van het hout. Lichtjes afgebogen in een subtiele boomerangvorm, vormt de wandhaak individueel of in opstelling met meerdere elementen een knap geheel in donkerbruin mahoniehout. Een zwartbruin grafisch effect wordt verkregen met de nieuwste uitvoering van de handige Utilitile. 5 uitklapbare wandhaakjes in één vierkant eikenhouten paneel verenigen vorm en functionaliteit.

    Gegrond gemak

    Wie de voeten liever stevig op de grond houdt, kan groter of kleiner uitpakken met het M-rek of de Emperador-console. Naast de uitvoeringen in naturel en zwart eikenhout, bestaat het M-rek ook in teak. Een veelzijdige houtsoort die zich perfect leent tot de strakke vormgeving van dit op Mondriaan geïnspireerde ontwerp. Ook de Emperador-console houdt deze grafische lijnen aan, maar versterkt haar charme met donker of wit marmer. Gecombineerd met de zwarte legplank onder het marmer en het slanke potenstel, voegt de console lichtvoetig karakter toe aan de hal of woonkamer.







    04-09-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-09-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lee Cooper

    lanceert 'Be Yourself', de nieuwe campagne voor het najaar

     

    Lee Cooper is het oudste denimmerk van Europa. Een iconisch merk met enorm veel geschiedenis dat in 2023 zijn 115e verjaardag zal vieren. Als key player in de denimwereld wil het modemerk aan deze mooie heritage maatschappelijke relevantie voor de toekomst geven met de 'Be Yourself' campagne.

    Lee Cooper Campaign Imagery from the '80s

    Lee Cooper keert met deze campagne terug naar zijn roots en herlanceert zijn iconische baseline 'Be Yourself' dat het deminmerk in de jaren '80 reeds gebruikte. Lee Cooper streeft naar een wereld waarin iedereen zichzelf kan zijn, iets dat vandaag meer dan ooit relevant is.

    Denim is een tijdloos product dat door iedereen kan gedragen worden. Er staat geen limiet op wat betreft leeftijd, afkomst, gender, etc., en het is als kledingstuk gegroeid tot een vaste waarde in de garderobe van quasi iedereen. Met deze insteek kiest Lee Cooper ervoor om geen stylingadviezen, must-haves, of trends op te leggen, maar eerder te blijven focussen op hetgeen waar het merk in uitblinkt: goed-zittende jeans maken die je altijd aan kan, en waar jij je goed in voelt.

    "We willen er alles aan doen om mensen in hun eigenheid te laten," aldus Caroline De Coker, eigenares en business manager van Lee Cooper.

    Pasvorm is de sleutel naar je goed voelen in je outfit, en Lee Cooper werkt al jaar en dag op de beste pasvormen voor de Belgische markt. Iedereen kan terecht om de ideale fit te vinden waarin je je het beste voelt.

    Fits voor vrouwen

    KATO : De KATO jeans is een highwaist slim fit die vele vrouwen zouden beschrijven als de perfecte 'feel good' fit om er dagelijks goed uit te zien.

    KATE : De KATE jeans heeft een hoge taille strak op het bovenbeen die breed uitloopt onderaan voor een Bohemian Chique look.

    KIKI : De KIKI jeans is de ideale Bootcut fit. Een hoge taille met een recht been, en licht uitlopend onderaan, de fit waar elke vrouw zich goed in voelt.

    Fits voor mannen

    LC104 : De LC104 jeans zorgt voor een 'sharp dressed' look. Een Skinny fit met een medium low taille, voor zij die jong van geest zijn.

    LC112 : De LC112 is de allround Regular fit. Een comfortabele medium taille met een recht been, en verkrijgbaar in een hele reeks wassingen van zomers lichte kleuren en mooie mid-blauwe tot donkerdere wassingen.

    LC130 : De LC130 jeans heeft een Relaxed en tapered fit, met een medium waist. Het is iets breder op het bovenbeen, en is smaller naar onder toe. Het heeft een losse look en is beschikbaar in "old school" wassingen.

     

     

     

     











    03-09-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-09-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Floris van Bommel
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    introduceert nieuwe sneaker

     

    Zager, de iconische sneaker heruitgevonden

    Een paar goede sneakers is een must in elke garderobe. Vroeger werd dit type schoen uitsluitend gedragen om te gaan sporten, maar die tijd is voorbij. Je kan sneakers aandoen op het werk, voor een avondje uit, op reis, … De mogelijkheden zijn eindeloos. Daarom is het belangrijk dat een sneaker niet enkel comfortabel maar ook stijlvol is. Niemand begrijpt dit beter dan de Nederlandse schoendesigner Floris van Bommel, die dit najaar een gloednieuw lid van zijn collectie introduceert. Maak kennis met de Zager, een evolutie van de iconische zig-zag buitenzool. Overduidelijk dat je met een Floris sneaker te maken hebt!

    Zager is het resultaat wanneer sport en luxe elkaar ontmoeten. Door de gedurfde vormen en bliksemsnelle lijnen aan de voorkant ziet deze schoen eruit alsof hij uit zichzelf beweegt. De zool wordt vervolledigd door het golvende silhouet van Italiaans kalfssuède met een silky touch. De selectie herfstkleuren geeft elke outfit een subtiele pop of colour tijdens de steeds donkerdere dagen.

    Uitgerust met een leren voering, een uitneembaar leren voetbed en de typische Floris kenmerken maakt de Zager elke stijlvolle outfit een tikkeltje comfortabeler.

    Voor op kantoor

    Neutrale kleuren zoals zwart, wit en bruin passen bij elke werkoutfit. De onderstaande schoenen zijn perfect voor een dagje op kantoor. Comfortabel en chic!

    Voor een avond in de stad

    Staat er een avondje uit op de planning? Dan mag het al wat meer zijn! De onderstaande kleurcombinaties maken elke herfst-outfit fun.

    Voor een weekendje weg

    Een weekendje naar Antwerpen of Amsterdam? Dan moet je voorbereid zijn om een aantal kilometers te stappen. Met onderstaande modellen ben je voorbereid op iedere stevige wandeling bij elke weersomstandigheid.

    02-09-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-09-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Belgische moderetailer lanceert open call

    LolaLiza biedt jong talent de kans om eigen creatie op de markt te brengen met The LolaLiza Fashion School

    LolaLiza richt de spotlight op talent van eigen bodem en introduceert The LolaLiza Fashion School. De Belgiche moderetailer lanceert een oproep aan alle Belgische modestudenten om zich in te schrijven en kans te maken op een unieke kijk achter de schermen van het merk. In het hoofdkwartier in Brussel krijgen tien kandidaten de kans om een LolaLiza jurk te ontwerpen, waarna een jury van experten drie winnende ontwerpen zal uitkiezen. Deze drie winnaars mogen hun jurk samen met LolaLiza op de markt brengen en zien komend voorjaar hun ontwerp in winkels over het hele land schitteren.

    Een platform voor Belgisch talent

    LolaLiza ontwerpt al meer dan twintig jaar haar trendy en toegankelijke stuks in-house, onder toeziend oog van een ervaren team van designers. Met The LolaLiza Fashion School opent het Belgische modemerk de deuren van het creatief hart van het bedrijf voor tien ontwerpers aan de start van hun carrière. Modestudenten van over het hele land kunnen hun portfolio insturen om kans te maken op een plekje aan de eerste editie van deze gloednieuwe opleiding.

    In oktober 2022 zal de jury de 10 deelnemers van The LolaLiza Fashion School selecteren uit de inzendingen. Zij lopen in het najaar mee bij LolaLiza en krijgen een exclusieve blik achter de schermen. Na een onderdompeling in de creatieve en productionele processen, stropen ze de mouwen op om ook zelf te ontwerpen. Uit de tien finale designs zal een jury van vier vrouwelijke experten de drie winnende stuks kiezen, die tegen mei 2023 in de winkels zullen schitteren.

    Alle kandidaten van The LolaLiza Fashion School ontvangen een vergoeding voor hun deelname. De drie winnaars krijgen daarbovenop een creation fee en een commissie op de verkoop van hun stuk. Op deze manier wil LolaLiza de Belgische mode een extra duwtje in de rug geven.

    Een jury van experten

    Om de tien kandidaten te selecteren en de uiteindelijke winnaars van The LolaLiza Fashion School te bepalen, stelt LolaLiza een jury van vier experten uit de mode-industrie samen. Vrouwelijke power women natuurlijk, elk connaisseur van hun eigen domein. De jury bestaat uit: Ann Claes, medeoprichtster van digital fashion agency Mutani en Senior Project Manager bij Flanders DC - Catherine Kosters, modejournaliste bij Flair België - Elodie Doret, Chief Product Officer en Head of Design bij LolaLiza - Myra Nurski, Managing Partner bij MMBSY

    Praktisch         

    Kandidaten kunnen hun portfolio hier insturen: https://www.lolaliza.com/be-nl/fashion_school/fashion-school-main.html

    LolaLiza : 4 partners, 1 passie. LolaLiza is ontstaan vanuit de wens om vrouwen van alle leeftijden te verwennen met betaalbare mode. Zo ontstond dit 100% Belgische familiebedrijf, dat pure levenslust uitstraalt. Het is een merk dat constant evolueert en elke week nieuwe producten op de markt brengt. Een merk dat een expert is in jurken, en dat vrouwen in al hun vormen inspireert om te zijn wie ze echt willen zijn. Sexy, comfy, elegant of gewoon extra feestelijk - LolaLiza weet wie vrouwen zijn en wat ze nodig hebben. Zowel voor alledaagse momenten als voor speciale gelegenheden. Zowel voor werk als vrije tijd. Voor hun dochters, hun vriendinnen, schoonmoeders en collega's. Voor hun stijlgevoel en oog voor detail. Voor vrouwen die van het leven houden en graag uitgaan met vrienden. Want vrouwen zijn veelzijdig, intrigerend en ongelooflijk close met elkaar. En dat moet gevierd en gezien worden!

     

     

     

     







    01-09-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-08-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wandelen op Malta & Gozo
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Wie aan Malta denkt, denkt vast als allereerst aan de culturele pracht op het eiland. De barokke hoofdstad Valletta, die in z’n geheel op de Unesco Werelderfgoedlijst staat. De megalithische tempels uit de prehistorie. En de 365 kerken, voor elke dag van het jaar eentje. Maar wist je dat je op Malta ook prachtig kunt wandelen? Laat de drukte van de steden achter je en wandel over het platteland, waar het lijkt alsof de tijd heeft stilgestaan.

    De beste periode om je wandelschoenen aan te trekken en een mooie route uit te stippelen, is de herfst en de lente. De zon is er bijna elke dag nog bij en de temperaturen zijn aangenaam. De eerste buien na de hete zomer brengen het landschap tot leven met prachtige wilde bloemen.

    Het boerenleven

    Het dorpsleven op Malta en Gozo draait nog steeds om de landbouw- en visseizoenen. De boeren gebruiken vaak nog traditionele, arbeidsintensieve methoden uit het verleden. Ook vandaag de dag zie je, net als in vroegere tijden, oude mannen en vrouwen op het land werken. In het kale noorden van Malta en op veel plekken op Gozo kom je tijdens het wandelen herders met hun kleine kuddes geiten en schapen tegen.

    Schitterende vergezichten

    Waar je ook besluit heen te wandelen, je wordt getrakteerd op de mooiste vergezichten over de Middellandse Zee. Ga voor een wandeling langs dramatische kliffen die zich in de golven storten, of kies voor het rotsachtige landschap van de garrigue. Onderweg kom je van alles tegen: prehistorische vindplaatsen, grotkapellen en afgelegen paleizen van de ridders.

    Tips voor wandelingen

    Op alle drie de eilanden van de archipel zijn er vele wandelmogelijkheden. In Malta zijn Mellieħa, Dingli, Għar Lapsi, Fawwara, Wardija, het hele noorden en de zuidkust met de vissersdorpjes en Delimara Point prachtige gebieden voor een dagwandeling. Gozo is een wandeleiland bij uitstek. Ta' Dbieġi, bij San Lawrenz, de vuurtoren van Ġordan bij Għasri, Ħondoq ir-Rummien bij Qala en San Blas Valley bij Nadur zijn allemaal fantastische wandelgebieden. Mis ook vooral het kleine Comino niet!  Dit onbewoonde eilandje is ideaal voor een mooie dag wandelen.

    Kijk hier voor de verschillende wandelingen: https://www.visitmalta.com/en/a/walks/.

     

    31-08-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-08-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bad Boy: le Parfum

    Carolina Herrera vernieuwt op gedurfde wijze de mythe van de eeuwige rebel met Bad Boy Le Parfum, een nieuwe herengeur met verrassende geurtonen die een sterke en energieke persoonlijkheid onderzoeken.

    Na het succes van Bad Boy wijkt deze nieuwe versie af van de traditionele formules en opent een nieuwe geurwereld gebaseerd op de dubbele aard van de moderne man. Bad Boy is tegelijk sterk en gevoelig, krachtig en meelevend, heldhaftig en kwetsbaar, hij is een man die ontsnapt aan etiketten. Hij breekt alleen met de regels om de zijne te creëren, en hij verkondigt en verdedigt zijn overtuigingen met kracht. Hij is een idealistische rebel die weet dat opstandigheid en provocatie heel goed samengaan met inlevingsvermogen Hij is ook een verleidelijke charmeur voor wie tegenstrijdigheid geen optie is.

    Maar voor Bad Boy Le Parfum is lef niet alleen een marketingconcept, het is juist de stelregel van de samenstelling van dit houtachtige parfum. Carolina A. Herrera, creatief directeur van de Carolina Herrera parfums, en de parfumeurs Bruno Jovanovic, Fanny Bal en Nicolas Beaulieu hebben uit hun rijke verbeelding geput om deze technisch hoogstaande nieuwe geur te ontwikkelen. Ze hebben een topnoot bedacht op basis van het verrassende en opwindende akkoord van hennep, wat een absolute primeur is in de parfumindustrie Dit leidt tot warme lederachtige basisnoten die loom op de huid blijven hangen. Bad Boy Le Parfum is immers, zoals de naam al zegt, een parfum in de volste zin van het woord. Het blijft schaamteloos aan de huid hangen, alsof het een krachtige laag van energie en zelfvertrouwen betreft.

    Het parfum van een nieuwe rebellie

    Wanneer Bad Boy Le Parfum voor het eerst op de huid wordt gedaan is de eerste sensatie een onmiddellijke uitbarsting van energie, dankzij de intieme dialoog tussen de meest speelse citrusvrucht, grapefruit, en de sprankelende verrassing van het gedurfde hennepakkoord. De parfumeurs wilden breken met het cliché van het psychoactieve gebruik van bepaalde delen van de hennepplant, en de groene en elektrische aspecten ervan benadrukken. Het resultaat is een olfactorische ervaring onder hoogspanning die een primeur is in de moderne parfumerie en die het uitgangspunt van Bad Boy Le Parfum, namelijk dat regels er zijn om gebroken te worden, op met lef belichaamt.

    Na deze eerste beslissende impuls onthullen de hartnoten een perfecte harmonie van zwarte peper en geranium. De zwarte peper is aromatisch en kruidig, en laat ons ondeugend zien dat de sterke emoties na deze aanvankelijke explosie doorgaan. Hier verbindt hij zich met geraniumblad, zorgend voor een geurtoon die zowel bloemig als mannelijk is, en herinnert aan een van de belangrijkste dimensies van Carolina Herrera For Men, het eerste herenparfum van het huis, dat in 1991 werd gelanceerd. Zo smelten verleden en toekomst samen in de herinterpretatie van de Carolina Herrera man, de joviale bad boy, hier vorm gegeven in een oefening in technisch onderscheidingsvermogen.

    Nadat de geur een paar minuten op de huid is blijven hangen, onthullen de basisnoten van Bad Boy Le Parfum een laatste verrassing en een intentieverklaring. En met reden, de relevantie van een Eau de Parfum ligt in de eerste indruk, maar ook in de manier waarop de formule evolueert, zodra deze op de huid zit. Hier leidt die ontwikkeling tot een leerachtig akkoord dat zich als een talisman aan het lichaam vastklampt.

    Aangezien het natuurlijke aroma van ruw leder niet kan worden gedistilleerd of geëxtraheerd, wordt het geherinterpreteerd met behulp van een olfactorische illusie, wat ook betekent dat geen twee leerakkoorden gelijk zijn. Hier is het meesterschap van de parfumeurs Bruno Jovanovic, Fanny Bal en Nicolas Beaulieu bepalend, want zij zijn erin geslaagd een brutaal en sexy leerakkoord te ontwikkelen dat samengaat met vetiverolie, de karakteristieke maar onvoorspelbare houttonen van de klassieke herenparfums Vetiverolie dient hier een dubbel doel: het maakt de geur gemakkelijk te dragen en geeft mannen de kans om een dosis definitief karakter in hun stijl te injecteren, terwijl het exotische, hedonistische aspect van reizen behouden blijft. Voor Carolina Herrera is vetiverolie een verwijzing naar de Caraïbische panorama's van plaatsen als Haïti en Santo Domingo.

    Een multi-zintuiglijke ervaring

    Door nieuwe regels te creëren en de horizon te verruimen, waagt Bad Boy Le Parfum zich op onontgonnen en mysterieus terrein. Dit wordt raadselachtig voorgesteld door de fles, op het matte oppervlak waarvan de emblematische bliksemschicht van het Bad Boy-universum een vraagteken wordt. Met deze flacon met het strakke, design in één kleur is het meest brutale parfum in de Carolina Herrera familie een open uitnodiging om vooroordelen overboord te gooien. Bad Boy Le Parfum is het toppunt van nonconformistisch raffinement. Het is gemaakt voor de man wiens kracht van verleiding ligt in het verwerpen van lege conventies. Een man die zich niet vestigt en niet opgeeft, maar bereid is alle gevestigde regels te trotseren.

    Carolina Herrera Bad Boy Le Parfum is vanaf 29 augustus 2022 exclusief beschikbaar bij: - Ici Paris XL in België - - Ici Paris XL en zelfstandigen in Luxemburg. Bad Boy Le Parfum 100ml € 116,98 - Bad Boy Le Parfum 50ml € 84,18

     





    30-08-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jean Paul Gaultier: SCANDAL
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Kent u dit opwindende koppel? Hij is bokskampioen, de koning van de ring. Zij is de ultieme diva die uithaalt met een vurige punch. Beiden gaan K.O. van verlangen.

    Tussen hen loopt de torenhoge spanning nog hoger op. Niemand kan de alchemie tussen die twee sturen. Hun lichamen zoeken en vinden elkaar, en creëren een impact als een schokgolf die de muren laat trillen.

    Welkom bij het schandaal van onbeperkte sexappeal, dat van SCANDAL Le Parfum!

    DE BELICHAMING

    Zij wordt belichaamd door Imaan Hammam, een diva, seksbom, vrolijk en helemaal à la Gaultier: een oneerbiedige verschijning die zich niets aantrekt van wat anderen zeggen. Parker en Imaan heersen als koning en koningin in de meest sexy ring ter wereld.

    DE FLACON

    SCANDAL Le Parfum: gefacetteerd en rood gelakt, lijkt de flacon te vibreren en te bewegen als een ronde koepel van verlangen. Uit de dop steken haar benen in de lucht, die van een diva die zich laat meevoeren door een sensuele verslaving.

    DE VERPAKKING

    SCANDAL Le Parfum: van vermiljoenkleurig fluweel. Hoog, woest en trots, als een blik die harten sneller doet slaan. Het paar benen is als een blazoen dat uit duizenden wordt herkend. SCANDAL is in roze letters geschreven. Voor een verpletterende entree in de zaal.

    HET PARFUM

    Het parfum is een spel. Een spel van verleiding. Een spel à la Gaultier! SCANDAL Le Parfum: Door Daphné Bugey, Ane Ayo en Fabrice Pellegrin. Een erotische millefeuille die opent met smakelijke sprankelende mandarijn, overgaat in onweerstaanbare jasmijn, en zijn hoogtepunt bereikt met noten van gezouten boterkaramel. Verslavend.

    Scandal Le Parfum by Jean Paul Gaultier is vanaf 29 augustus 2022 verkrijgbaar in alle verkooppunten van Jean Paul Gaultier.

     Scandal Le Parfum 30ml € 69,98 -  - Scandal Le Parfum 50ml € 100,78 -  - Scandal Le Parfum 80ml € 126,78

    30-08-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-08-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FAME:

    PACCO RABANE - ALLEEN VOOR ICONEN

    Speels Sensueel. Zelfverzekerd. Onweerstaanbaar Parijse. Ze is een icoon. Ze is een ster. Ze is FAME, de begeerlijke nieuwe damesgeur door Paco Rabanne.

    De FAME vrouw, belichaamd door een waar icoon, de jonge Amerikaanse actrice Elle Fanning, is de ware essentie van Paco Rabanne's vrouwelijkheid. Zo stralend, zelfverzekerd en veelzijdig als de iconische muzen van de Couturier, ultramodern als altijd.

    Zoals Jane Fonda als Barbarella. Audrey Hepburn in Two for the Road. Brigitte Bardot in glinsterend metalen mesh. Françoise Hardy in een mini-dress samengesteld uit gouden pastilles ingelegd met diamanten… Pioniers in een nieuw tijdperk van vrouwelijkheid. Ware iconen.

    Stel je dezelfde vibe voor, maar dan nu. Geëerd door de jonge, super creatieve urban vrouw, met een avant-gardistische, uitgesproken vrouwelijke signatuurgeur in een glinsterende, trendsettende flacon die is geïnspireerd op de meest iconische designs van Paco Rabanne. Een onweerstaanbaar object van verlangen. En een ware ego boost.

    FAME. De klassieker van de toekomst, door Paco Rabanne.

    DE FLACON : EEN ICONISCH OBJECT VAN VERLANGEN

    Een super begerenswaardig, gedurfd voorbeeld van design. Een ultieme uiting van de avant-garde stijl van het merk, die enkele van de meest iconische codes van Paco Rabanne opnieuw uitdraagt. Zo kostbaar als een sieraad. Zo begeerlijk als de tas uit 1969. Zo speels als de ultramoderne jurk van metalen mesh die al door zoveel iconische vrouwen voor haar werd gedragen.

    Natuurlijk is de flacon van FAME een "zij". Ze is van metaal, het kenmerkende materiaal van de designer. Zij draagt een iconische Paco Rabanne jurk, een assemblage van zilveren pastilles. Ze heeft zelfs kleine piercings, voor een extra onconventionele stijl. Ze draagt een zonnebril in cateye vorm, want dat is het iconische accessoire van een ware ster.

    DE GEUR : DIE INNERLIJKE ROEM BENADRUKT

    Als je je geur FAME noemt, moet het wel een absolute ster zijn. Een brutale nieuwe visie op vrouwelijkheid. De ultieme essentie van avant-garde luxe. Een extreem innovatieve samenstelling, boordevol kostbare ingrediënten. En natuurlijk een waarlijk onweerstaanbare geur, die vreugde en uitdagende sensualiteit uitstraalt.

    Dat is FAME allemaal. En nog veel meer. 90% van natuurlijke oorsprong. Vervaardigd in Grasse uit kostbare, op maat gemaakte, duurzame ingrediënten verkregen met behulp van geavanceerde technologie. Made in France.

    FAME bevat een sterrencast van geurtonen die nog nooit samen een rol in een geur hebben gespeeld. Verrukkelijke, sappige mango. Delicate, luchtige, uitzonderlijk zuivere jasmijn. Verslavende, sensuele, romige wierook.

    Het resultaat is een revolutionaire compositie – de eerste vrouwelijke romige wierook in de parfumerie. Een geur die net zo veelzijdig en opwindend is als de Paco Rabanne vrouwen van het verleden, het heden en de toekomst. Want bij FAME gaat het niet om beroemdheid. Het is een gevoel. Het is een sensatie. Het is jouw geur.

    DE STER : DE ICONISCHE ELLE FANNING

    Om FAME tot leven te brengen, heeft Paco Rabanne een beroep gedaan op een van de meest opwindende jonge actrices van haar generatie: Elle Fanning.

    Elle is de ultieme FAME-vrouw. Ze is speels, sensueel, mondig - op haar 21ste was ze het jongste jurylid van het Cannes Festival in de geschiedenis - en modebewust. Er was geen betere keuze denkbaar dan Elle Fanning om FAME en al zijn glinsterende facetten te belichamen.

    In de glamoureuze nieuwe campagne, opgenomen door Solal Micenmacher, vertegenwoordigt Elle Fanning FAME in een betoverend, extreem modieus Parijs decor. Het verhaal begint in de meest prestigieuze straat van de lichtstad, als Elle langs de flagship store van Paco Rabanne aan de avenue Montaigne loopt. Haar ogen ontmoeten die van FAME, dat in een etalage ligt te schitteren als een kostbaar sieraad, het komt tot leven en glijdt in Elle's slanke tas uit 1969. Ze heeft FAME gestolen!

    Is ze een rol aan het repeteren? Speelt ze haar eigen personage? Zij zijn allemaal Elle.  Alle vrouwen die ze is. Alle vrouwen die ze is... Is dat niet waar het bij FAME om gaat? Zoveel identiteiten aannemen als je maar wilt. Al je facetten laten stralen en een geur verspreiden die net zo uniek en spectaculair is als jij.

    Dus verlang ernaar. Houd haar vast. Laat haar je talisman zijn. FAME, alleen voor iconen.

    FAME is vanaf 29 augustus 2022 beschikbaar bij de bekende Paco Rabanne verkooppunten.

    FAME Eau de Parfum Navulbaar 80ml  € 145,20 - FAME Eau de Parfum 50ml  € 111,10 - FAME Eau de Parfum 30ml  € 73,70 - FAME Eau de Parfum Navulflacon 200ml  € 181,25 - FAME Bodylotion 200ml  € 49,90 - FAME Deo spray 150ml  € 44,20







    29-08-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!