Inhoud blog
  • Améline by Mayerline introduceert WKND
  • Nieuwe dierenvrienden Trixie
  • Op avontuur met de nieuwe dierenvrienden van Trixie
  • BR-03 Skeleton: een horlogetriolgie
  • Quick step waterproof wonders
  • Waterproof wonders voor keukens en badkamers
  • BR-05 36mm een nieuwe dimensie betreden
  • DSM More
  • 20 years of Boldness
  • Cruisedivisie MSC group
  • Tentoonstelling Amazinia Sebastao Salgado
  • Tentoonstelling Icons van Steve McCurry op Brusselse Grote Markt
  • Interkome speelt in op trend met speciale workation-zoekfunctie
  • Alpine extreme automatic
  • Germaine de Capuccini
  • Bang & Olufsen: Beosound level frosted green
  • Met de hand opgewonden historische tropic proof
  • Nieuw design, nieuw uurwerk Classic Perpetual calendrier
  • Vier de lente in stijl: Designer Outlets
  • MSC Cruises: winterpromo 2025-2026
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    16-02-2025
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sunny Cars tipt de autohuurtrends 2025

    Belg boekt steeds vroeger en ziet in Albanië nieuwe roadtripbestemming . Belgische vakantiegangers tonen zich ook in 2025 bijzonder reislustig, dat merkt autohuurspecialist Sunny Cars aan het aantal autohuurreserveringen. Het boekingsgedrag, de favoriete bestemmingen en de prijsontwikkelingen geven interessante inzichten in de veranderende voorkeuren van reizigers. Zo zien we een opmars van minder traditionele bestemmingen, een verschuiving in boekingstijden en stabiele prijzen die autohuur nog steeds aantrekkelijk maken. Roadtriplanden zoals Spanje, de VS, Portugal en Italië worden op dit moment het meest geboekt voor 2025. Naast deze klassiekers gaan reizigers dit jaar ook op zoek naar verrassende nieuwe bestemmingen voor de ultieme roadtrip. De sterkste stijgers zijn Albanië, Ierland, het Verenigd Koninkrijk en Marokko. Wij zetten de belangrijkste autohuurtrends en verwachtingen voor het komende jaar op een rijtje. ​ ​ 

    Albanië en Ierland als de meest verrassende stijgers

    Een opvallende trend is de groeiende populariteit van landen zoals Albanië, Ierland en het Verenigd Koninkrijk, die in 2024 al sterk in opkomst waren. Deze trend lijkt door te zetten in 2025, met Albanië aan kop dankzij zijn ongerepte stranden, historische steden en betaalbaarheid. Hier werden maar liefst drie keer zoveel huurauto’s verhuurd afgelopen jaar. Naast deze landen vervolledigen Marokko en Noorwegen de top 5 van opvallendste stijgers. Marokko trekt reizigers aan met zijn rijke cultuur, indrukwekkende woestijnlandschappen en bruisende steden zoals Marrakesh en Fes. Noorwegen daarentegen fascineert met adembenemende fjorden, noorderlicht-avonturen en een groeiende reputatie als duurzame reisbestemming. Dit zijn de landen met de grootste procentuele stijging: ​ Albanië, Ierland, Verenigd Koninkrijk , Marokko, Noorwegen, …

    Topbestemmingen van 2025 en favoriete ophaallocaties

    Naast deze verrassende keuzes blijven ook de zonovergoten klassiekers geliefd, met Spanje als populairste bestemming. Málaga Airport blijkt een absolute nummer één onder Belgische huurders en is goed voor maar liefst 20% van alle boekingen in Spanje. Ook de Verenigde Staten blijven populair, met Los Angeles Airport als favoriet. Dit is tevens de enige ‘verre bestemming’ in het rijtje. De top 5 wordt verder aangevuld met bestemmingen als Portugal, Italië en Griekenland. Hieruit blijkt dat reizigers graag kiezen voor vertrouwde locaties met uitstekende infrastructuur en toegang tot populaire toeristische gebieden. Dit zijn de meest geboekte bestemmingen: ​ Spanje - Málaga Airport als populairste ophaallocatie; Verenigde Staten - Los Angeles Airport als populairste ophaallocatie; Portugal - Funchal Airport als populairste ophaallocatie; Italië - Catania Airport als populairste ophaallocatie ​ en Griekenland - Heraklion Airport als populairste ophaallocatie

    Stabiele huurprijzen 

    Wanneer we de gemiddelde huursom analyseren, blijkt deze in de eerste 3 maanden van het boekjaar (november – januari) vrijwel gelijk te blijven aan die van 2024. De prijs voor een huurauto van 1 november tot nu bedraagt gemiddeld 551 euro per boeking. Dit ligt in lijn met de prijs in dezelfde periode afgelopen jaar.

    Boekingsgedrag: Reizigers boeken steeds meer vooruit

    Er wordt op dit moment flink vooruit geboekt en Belgische vakantiegangers leggen hun huurauto steeds eerder vast. Het last-minute boeken is met 6% gedaald ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar. Vooral de paasvakantie kent een duidelijke toename in vroegboekingen, met een stijging van bijna 3%. Voor de zomervakantie blijft het boekingsgedrag gelijk. Het advies van Sunny Cars blijft om zo vroeg mogelijk te boeken, zodat je kunt profiteren van de laagste prijzen en de grootste beschikbaarheid van huurauto’s.

    "We kijken vol vertrouwen naar 2025 en verwachten een stabiel jaar voor autohuur”, zegt Hans Knottnerus, managing director Nederland, België en Frankrijk van Sunny Cars. “Reizigers boeken steeds vroeger, wat niet alleen zorgt voor meer zekerheid, maar ook voor aantrekkelijke prijzen en beschikbaarheid. De groeiende interesse in nieuwe bestemmingen in combinatie met de stabiliteit van de huurprijzen, zorgt ervoor dat we het komende jaar positief tegemoetzien. We zijn ervan overtuigd dat de Belgische vakantiegangers ook in 2025 hun weg naar nieuwe avonturen zullen vinden en dat Sunny Cars hen de service kan bieden die ze nodig hebben om zorgeloos op pad te gaan. Met de mogelijkheid om gratis te annuleren tot één uur voor pick-up geven we onze klanten bovendien maximale flexibiliteit. "





    16-02-2025 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Quick Step bouwt verder aan vloerdesign

    Duurzaamheid en innovatie komen dit jaar samen op Batibouw 2025. Van zaterdag 15 tot en met zondag 23 februari 2025 opent Brussels Expo haar deuren voor de 66ste editie van deze toonaangevende beurs. Quick-Step grijpt deze gelegenheid aan om bezoekers kennis te laten maken met het RECOVER-programma, dat circulaire vinylvloeren mogelijk maakt, en de 100% waterdichte parketvloeren, die stijl en functionaliteit moeiteloos combineren. Dit jaar staat niet alleen vloerdesign centraal, maar ook de toekomst van duurzaam wonen.

    100% WATERDICHT PARKET

    Quick-Step zet in 2025 verder in op haar grootste innovatie: de volledig waterdichte parketvloeren. Deze baanbrekende technologie combineert de authentieke uitstraling van echt hout met een ongekende waterbestendigheid. Dit maakt ze ideaal voor keukens, badkamers en andere ruimtes met een hoge vochtigheidsgraad. Quick-Step biedt drie exclusieve collecties waterdichte parketvloeren, elk met een unieke uitstraling: Cascada: Een veelzijdige collectie met een brede selectie natuurlijke houtkleuren en structuren, perfect voor een tijdloze en elegante uitstraling. - Amato: Fijn afgewerkte parketvloeren met smalle planken, ideaal voor interieurs met een moderne en verfijnde esthetiek. - Cala: Een collectie met bredere planken en een rustieke, authentieke look, ontworpen om warmte en karakter aan elke ruimte toe te voegen.

    Duurzaamheid en Eenvoudige installatie

    Het hout dat voor deze vloeren wordt gebruikt, is afkomstig uit verantwoord beheerde bossen en beschikt over de PEFC-certificering. Dankzij de lange levensduur van deze vloeren wordt de ecologische impact verder verlaagd. Bovendien zorgt de waterdichte technologie ervoor dat de vloeren minder snel vervangen hoeven te worden. Dankzij het gepatenteerde Uniclic-systeem kunnen deze parketvloeren snel en probleemloos worden geplaatst, wat zowel professionals als doe-het-zelvers aanspreekt. Met deze innovatieve collecties speelt Quick-Step in op de toenemende vraag naar onderhoudsvriendelijke, duurzame en esthetische vloeroplossingen die bestand zijn tegen de uitdagingen van het dagelijkse leven.

    RECOVER PROGRAMMA = Duurzaamheid staat bij Quick-Step en moederbedrijf Unilin Flooring centraal. Met het RECOVER-programma zet Quick-Step in op een circulaire economie door oude vinylvloeren in te zamelen en te recycleren tot nieuwe, hoogwaardige producten voor een duurzame toekomst. Begin januari ontving Unilin dan ook hun eerste certificaat vanuit SCS Global* voor deze inspanningen.

    Vloer-tot-vloer recycling : Quick-Step garandeert dat oude vloeren worden verwerkt tot nieuwe vinylvloeren, waardoor afval wordt geminimaliseerd. Dit gebeurt via een zorgvuldig proces waarbij ingezamelde vloeren worden gesorteerd, gereinigd en verwerkt tot nieuwe grondstoffen.

    Gerecycleerde materialen : Momenteel bevat reeds 21% van de Quick-Step vinylvloeren (21% in dryback floors en 22% in rigid floors) gerecycleerde materialen, afkomstig van zowel interne als externe bronnen. Het doel is om dit percentage tegen 2030 aanzienlijk te verhogen tot 40% recycled content. Hiervoor werkt Quick-Step samen met recyclingpartners en klanten om gebruikte vloeren opnieuw in de productieketen te brengen.

    Uitbreiding naar HDF-laminaat en houten vloeren : Duurzaamheid gaat bij Quick-Step verder dan vinylvloeren. Als eerste ter wereld slaagt Unilin erin om HDF-laminaatvloeren te recycleren. Met de uitbreiding van het RECOVER-programma naar HDF-laminaat en houten vloeren zet Quick-Step een belangrijke stap in circulariteit. Hierdoor krijgen vloerproducten een tweede leven als hoogwaardige materialen. Onlangs bereikte Quick-Step de mijlpaal van 1.400 ton gerecycleerd consumentenafval.

    *SCS Global is een toonaangevend bedrijf dat richtlijnen en certificeringen ontwikkelen en toepassen om ervoor te zorgen dat bedrijven en producten voldoen aan hoge milieuvriendelijke en ethische normen. Ze helpen organisaties bij het meten, controleren en verbeteren van hun impact op het milieu en de samenleving.

    Bezoek Quick-Step op Batibouw 2025

    Wil je de toekomst van vloerdesign met eigen ogen ontdekken? Bezoek de stand van Quick-Step op Batibouw 2025 en ervaar zelf hoe duurzaamheid en innovatie elkaar versterken. Laat je inspireren door revolutionaire vloeroplossingen en ontdek hoe Quick-Step de lat hoger legt op het vlak van design, functionaliteit en ecologie. Je vindt Quick-Step in Paleis 6, stand 330.

     

     







    16-02-2025 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-02-2025
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dromerige kinderkamers

    » 5 NIEUWE BABY ESSENTIALS COLLECTIES - SUNNY SAVANNAH, ROSY HEAVEN, DINO DREAMS, GENTLE GIANT & AMBER GLOW - » TRIXIE INTRODUCEERT DIERENVRIENDEN IN BABY ESSENTIALS AANBOD - » NIEUW: KNUFFELDOEKJES - » NIEUW: NACHTLAMPJES - » NIEUW: WASHANDJES EN BADCAPES

    Maak jij je momenteel klaar om je kindje te verwelkomen? Ben je alvast de kinderkamer of het babylijstje aan het voorbereiden? Neem dan eens een kijkje bij de nieuwe baby-essentials-collectie van Trixie, geïnspireerd door het dagelijkse leven en de laatste trends. Voortaan houden de trouwe dierenvriendjes van Trixie je kleintje al vanaf de geboorte gezelschap. Zo groeien de diertjes mee met je kindje, van baby tot peuter en kleuter, en zelfs tot voorbij de schoolpoort. Trixie stelt vijf nieuwe textielcollecties voor, inclusief dekentjes, bedomranders, slaapzakken, washandjes, badcapes en handige nachtlampjes, elk in het thema van vijf verschillende dierenvriendjes. Of het nu bedtijd of badtijd is, Trixie voorziet alle essentials en zorgt voor een zalige nachtrust. Hier zijn alvast drie favorieten, die een vleugje warmte en speelsheid brengen in elk moment van de dag.

    Sunny Savannah: op avontuur met Mr. Lion

    In de Mr. Lion-collectie vind je vooral aardse tinten zoals vrolijk geel en verwarmend oranje. Met unieke prints en speciaal ontworpen essentials brengt Trixie met Mr. Lion optimisme in het leven van je kleintje. Samen met het nieuwe knuffeldoekje van katoen en zacht velours kruipt je kindje in een bijpassende Bliss Beige slaapzak van 100% organisch katoen. Het gloednieuwe, siliconen nachtlampje van Mr. Lion verlicht de kamer een hele nacht lang dankzij de batterij die tot wel 440 uur meegaat, terwijl het rechtvaardige, trotse dier zachtjes de poorten van dromenland opent.

    Rosy Heaven: de betoverende wereld van Mrs. Rabbit

    Dit zachte konijn neemt je mee naar een wereld van verwondering. Het zachtroze kleurenpalet van haar wereld creëert een hartelijke sfeer waarin je kleintje zich kan verliezen met zachte speeltjes, handdoekjes en meer. De Breeze Canyon slaapzak van Mrs. Rabbit voelt als een warme knuffel en neemt je samen met het roze nachtlampje al huppelend mee op een nachtelijk avontuur.

    Dino Dreams: dappere dagdromen met Mr. Dino

    Mr. Dino betovert elk kind met zijn levendige karakter en zijn verfrissende, zachtgroene kleurenpalet. Deze dappere dino heeft een klein hartje, en dat uit zich in de speciaal ontworpen groene prints die rust en harmonie brengen. De collectie bevat onder andere een knuffeldoekje, een Bliss Sage slaapzak en zacht beddengoed. Het kleurrijke Trixie-nachtlampje van Mr. Dino helpt je baby de nacht te trotseren. Het ledlampje heeft drie verschillende lichtstanden: ideaal om nog even te spelen met de Mr. Dino knuffel of zachtjes in te dommelen. www.trixie-baby.com











    15-02-2025 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Keeping up with the kicthen trends

    epicentrum van gezelligheid, creativiteit en connectie – met slow living en samenkomen als fundamenten. Koken is niet langer een verplichting, maar een mini-retreat: een moment voor jezelf. Kijk mee in de glazen bol van King George en ontdek de goed gekruide keukentrends van 2025.

    1/ Beverage break : Waarom zou je snel een drankje wegwerken als je er ook een rustmoment van kan maken? In de keuken van 2025 wordt koffie, water of wijn drinken een gezellig ritueel met een centrale plek in huis. Denk aan een stijlvolle beverage bar of een knusse koffiecorner. Het is het ultieme slow living statement: stoppen met haasten en beginnen met vertragen en genieten van de kleine momenten. Een drankje drinken in de keuken wordt zo dé gelegenheid voor leuke gesprekken, een welverdiende pauze of een momentje voor jezelf.

    2/ My kind of kitchen : Minimalistische keukens met vijftig tinten wit maken ruimte voor eigenzinnige combinaties die de keuken tot een spiegel van je persoonlijkheid maken. Alles mag, niets moet, en je doet vooral wat je zelf leuk vindt. Het is hyperpersonalisatie op zijn best, met een resultaat dat zo uniek is als jouw Spotify Wrapped.

    3/ Metal muse : Metalen accenten brengen pit in de keuken van 2025. Van glanzend koper dat warmte toevoegt tot industrieel roestvrij staal voor een tikkeltje stoere elegantie. Een subtiele messing handgreep gecombineerd met een strakke stalen dampkap – dat maakt het verschil. Of je nu gaat voor minimalistisch cool of een vleugje glam, metaal toont zich als de ultieme inspiratiebron.

    4/ Clean space, clear mind : Als Marie Kondo ons één les leerde, dan is het hoe waardevol een opgeruimde, schone woning is. In de keukens van 2025 draait het namelijk om ademruimte. Ja, ook letterlijk. Bij merken als Franke en V-Zug zorgt geavanceerde ventilatietechnologie ervoor dat de geur van je heerlijke lasagnes en curry’s niet eeuwig in de lucht blijft hangen. Wie geniet er nu niet van een frisse keuken na het koken? Perfect om je dag te resetten en de ochtend erna weer fris te beginnen.

    5/ Go with the flow: In 2025 nemen organische vormen het over van de strakke lijnen. Werkbladen die bijna door de keuken lijken te dansen, kastfronten die aanvoelen als een warme omarming en ronde tafels die door hun gecentreerde middelpunt een extra gezellige sfeer creëren. Het draait allemaal om beweging en harmonie. Deze trend brengt de natuurlijke elegantie van de natuur naar binnen en maakt van je keuken een plek waar esthetiek en comfort hand in hand gaan.







    15-02-2025 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-02-2025
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zomer in stijl Newd's SS25

    NEWD.’s SS25-collectie vol verrassingen

     

    NEWD. brengt ultravrouwelijke designs met een speelse twist naar een hoger niveau. Deze lente- en zomercollectie barst van de energie, met kleurrijke sneakers, elegante slingbacks, luchtige slippers en sandalen. Maar dat is niet alles. Een overvloed aan verrassende details zoals studs, gespjes en een sprankelende zilveren tint, zorgt voor verfijnde elegantie aan je voeten. Deze zomer gaat NEWD. all out!

    Schuif erin

    Schoenen die net zo veelzijdig zijn als jij? Met deze modellen zit je altijd goed. Of je nu kiest voor loafers, sandalen of slippers, in een levendige kleur, met studs of een print: ze zijn perfect voor elke drukke dag en iedere zomerse avond. Wie zei dat je moest kiezen tussen stijl of functionaliteit?

    Vrolijk comfort

    Gun je voeten de vrolijkheid die ze verdienen, zonder in te boeten op comfort. Wat dacht je van sneakers in pasteltint? Ga voor een exemplaar met een leuk zilveren detail of afgewerkt met een subtiele zebraprint. Ben jij toch meer een basic sneaker kinda' gal? Ga voor een stijlvol wit, grijs of beige exemplaar – altijd een match met je outfit!

    Mag het wat meer zijn?

    Heerlijk elegante designs, opvallende kleuren en rijke details: dit voorjaar mag het absoluut wat meer zijn. Geef je look die extra flair met een paar slingbacks of ballerina’s, opgeleukt met een hakje, studs of een sierlijke gesp. Zilver, rood of toch maar gewoon zwart? Aan jou de keuze. Stap de zomer in met elegantie!

    NEWD. Tamaris heet voortaan gewoon NEWD.!

     

     

     

     

     











    14-02-2025 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-02-2025
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.stelatopia+

    de bondgenoot van het hele gezin om atopische dermatitis te verzorgen

     

    Vaak denken we bij atopische dermatitis aan een huidprobleem bij baby’s, maar deze aandoening kan veel langer aanhouden dan de eerste levensjaren. Tot wel 25% van de kinderen en 2 tot 3% van de volwassenen lijden aan deze chronische, terugkerende huidziekte. Droge huid, rode vlekken, jeuk, moeite met slapen... De frequentie en ernst van de symptomen kunnen de levenskwaliteit sterk beïnvloeden.

    Mustela brengt meer dan 70 jaar ervaring in babyhuidverzorging naar het hele gezin met Stelatopia+, een herlipiderende, anti-jeuk en BIO-gecertificeerde crème voor de zeer droge tot atopische huid, geschikt voor baby's vanaf de geboorte en voor het hele gezin.

    Dankzij een uitgebreide expertise in plantenextractie, heeft Mustela de formule van Stelatopia+ kunnen verrijken met een complex van 2 gepatenteerde, actieve bestanddelen van natuurlijke oorsprong: Het Oleodistillaat van BIO Zonnebloem met kalmerende eigenschappen helpt de huid om haar beschermende laag opnieuw op te bouwen dankzij het Actieve herlipidatie®-proces, een natuurlijk proces van biosynthese van lipiden. Het prebioticum Bioecolia®, verkregen uit natuurlijke suikers, helpt de microbiota van de huid weer in balans te brengen voor een sterkere natuurlijke weerstand.

    De vegan formule, zonder parfum en met 99% ingrediënten van natuurlijke oorsprong, is verrijkt met BIO galamboter, BIO avocado-olie en BIO zonnebloemolie die de essentiële vetzuren leveren die nodig zijn voor de bescherming van de natuurlijke huidbarrière: Wasgel anti-trekkerig gevoel - €19,90; Wasolie anti-jeuk - € 22; Emolliërende gelaatscrème - €14,50; Schuimshampoo - €15,20:

    Comfort en veiligheid, ongeacht de leeftijd

    De herlipiderende doeltreffendheid van Stelatopia+ is klinisch bewezen. Langdurige hydratatie: de formule hydrateert 24 uur lang en vermindert onmiddellijk roodheid, met 90% van de gebruikers die tevreden zijn. Vermindering van irritaties: op lange termijn verminderen  irritaties, met 88% tevredenheid. Anti-recidief effect: beperkt het opnieuw optreden van  ernstige uitdrogingstekenen, met 90% tevredenheid. Doeltreffend tegen jeuk: 84% van de gebruikers ervaart vermindering van jeuk.

    Stelatopia+ is dermatologisch en pediatrisch getest en biedt hoge huidtolerantie. De voedende, zachte en snel absorberende textuur maakt de crème eenvoudig in gebruik, zodat deze dagelijks kan worden aangebracht om opstoten te verminderen. Dit zorgt voor onmiddellijke en langdurige verlichting voor het hele gezin.

    "Atopische dermatitis kan op elke leeftijd optreden, maar begint vaak al vroeg in het leven en verloopt in opstoten. Het weer speelt ook een rol: mensen hebben vaak meer last in de winter dan in de zomer. Mijn advies? Gebruik een wasolie en hydrateer je huid twee keer per dag, een routine die net zo belangrijk is als je tanden poetsen." - Dokter Bernadette Blouard, dermatoloog in Namen

     







    13-02-2025 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hansgrohe x Living Tomorrow

    innovatieve producten voor de ultieme badkamer 

     

    Met een combinatie van innovatief design, gebruiksgemak en duurzaamheid maakt hansgrohe het verschil in de badkamer. In samenwerking met Living Tomorrow toont het merk in het House of the Future hoe technologie en esthetiek hand in hand gaan om comfort en luxe in het dagelijkse leven te verhogen. Van intelligente douchesystemen tot waterbesparende kranen, de producten van hansgrohe zorgen voor een ongeëvenaarde ervaring en een bewuste keuze voor mens en milieu. 

    Hansgrohe producten in het House of the Future 

    Binnen het House of the Future voorziet hansgrohe enkele producten die de badkamerbeleving vandaag al naar een hoger niveau tillen. Technologische snufjes die het gebruiksgemak en de duurzaamheidsfactor binnen ons dagelijks leven verhogen. Twee aspecten die de consument hoog in het vaandel draagt. 

    Raintunes, technologisch hoogstandje 

    Optimaal ontspannen en genieten van ultiem comfort in een steeds drukkere en stressvolle wereld, gebeurt met Raintunes. Dit digitale douchesysteem combineert water, licht, geluid en parfum tot een harmonieus samenspel en creëert zo een totaalervaring voor alle zintuigen. 

    Via zeven voorgeprogrammeerde douchescenario’s kiest de gebruiker via zijn smartphone de gewenste douche-ervaring. Via de RainButtons, losse bedieningsknoppen die vrij in de douche geplaatst worden, bedient men de straalsoorten, de hoeveelheid water, de temperatuur en de duurtijd van de douche. Via bluetooth worden de gekozen instellingen doorgegeven aan de centrale watereenheid achter de wand. Op deze manier is de bediening gescheiden van de mengkraan.  Exclusief geïnstalleerd in het Living Tomorrow House of the Future en momenteel enkel te verkrijgen in Duitsland. 

    Aqittura, geoptimaliseerd drinkwater voor elke smaak

    Kraantjeswater, nog niet iedereen is er fan van. Onterecht, want kraanwater drinken heeft namelijk vele voordelen. Het is lekker, gezond, veilig, beter voor het milieu en verbluffend goedkoper! De Aqittura M91 gaat zelfs nog een stapje verder. Met het Filtersystem en Sodasystem zorgt deze duurzame keukenmengkraan voor gefilterd, gemineraliseerd, gekoeld of bruisend water op elk uur van de dag. Gedaan met het aankopen van, en sleuren met plastic flessen. Via de hansgrohe home app weet de eindklant precies wanneer de CO2-fles of filter moet vervangen worden. De hansgrohe filters kunnen eenvoudig online besteld worden en aan huis geleverd. 

    Tecturis, een must-have voor ons en onze planeet 

    De Tecturis-kranenserie maakt van de wastafel een plek waar comfort, functionaliteit, duurzaamheid en ontwerp tot in het kleinste detail harmonisch met elkaar verweven zijn. In het House of the Future is gekozen voor de Tecturis S lavabomengkraan met apart bedieningselement voor optimaal gebruiksgemak. Uitgerust met de vooruitstrevende EcoSmart+ technologie, werkt deze kraan uiterst waterbesparend met een verbruik tot slechts 4 liter per minuut. Via de ellenboog of arm zet men de kraan makkelijk aan en uit, of regelt men de temperatuur bij het scheren of de gezichtsreiniging. 

    Hansgrohe producten in het VOCO Hotel. Ook de badkamers in het hotel zijn uitgerust met de producten van hansgrohe en geven de gast de badkamerbeleving die ze verdienen. 

    Wellnessgevoel in de suites

    In de suites zorgen de Croma 280 hoofddouche, de ShowerSelect S thermostaat en de Raindance Select handdouche in Brushed Black Chrome voor de ultieme wellnessbeleving. Zo omhult de 280 mm brede luxe straalschijf van de Croma elke gebruiker met een zachte, parelende RainAir doucheregen met AirPower. Via de Raindance Select handdouche wordt het lichaam verwend met drie straalsoorten naar keuze: RainAir als streling, Rain voor de perfecte verfrissing of Whirl voor een klein massagegevoel. 

    Pure eenvoud met Vernis en Logis

    De standaardkamers zijn voorzien van de tijdloze Vernis Blend douche-uitrusting, de Logis Fine wastafelkraan met slanke basiseenheid en AddStoris accessoires voor een echte moderne badkamer.  Dankzij de Rain douchestraal geniet elke hotelgast van een verkwikkende en energieke dagelijkse douche. De IntenseRain gaat zelfs nog een stapje verder en maakt elke gebruiker heerlijk wakker. Bovendien is de Vernis uitgerust met de EcoSmart technologie en verbruikt deze tot 60% minder water dan conventionele modellen zonder in te boeten op comfort.

    Illustraties hans grohe- living tomorrow

     

     





    13-02-2025 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-02-2025
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Connecting kitchen trends

    » NIEUW: KEUKEN SOPHIE MET AFGERONDE KASTEN EN FRONTEN IN NOTELAAR

    De keuken van 2025 is meer dan alleen een plek om te koken: het is een plek waar geleefd wordt. DEBA Keukens presenteert drie trends die de keuken dit jaar transformeren tot hét verbindingspunt van je huis. Van zachte rondingen die warmte en gezelligheid creëren tot koffie- en wijncorners als nieuwe hotspots in huis, en van keukens die fungeren als de rode draad in je interieur.

    Feel the flow : Hoekige keukens zijn verleden tijd. In 2025 draaien we het rond, letterlijk. Kookeilanden met afgeronde vormen en kasten die vloeiende lijnen volgen zijn in trek. Deze vormen maken je keuken uitnodigender dan ooit. Een natuurlijke flow, gecombineerd met warme materialen zoals walnoot, zorgt bovendien voor een kalme en geborgen sfeer. Deze aantrekking tot organische vormen, die we eerder al zagen in design en architectuur, geeft de keuken ook steeds meer een zachte uitstraling.

    Sunday home café : Op stap voor een drankje of brunch heeft ongetwijfeld zijn charme, maar in 2025 omarmen we ook de hartelijke charme van onze eigen knusse coffee corners of wijnbars. Met enkele slimme interieurkeuzes creëer je al snel een gezellige hotspot in je woning. Verlang je naar een sfeervolle koffiehoek voor langzame ochtenden of een stijlvolle wijnlounge om je vrienden en familie te imponeren?

    The heart of the house : Vroeger was de keuken misschien van secundair belang, maar dat is al lang niet meer het geval. Tegenwoordig vormt de keuken het hart van je huis – een plek waar al het leven samenkomt, en niet alleen om te eten. Sterker nog, de materialen uit de keuken worden steeds meer als leidraad gebruikt voor de rest van het interieur, voor extra connectie en verbinding. Dankzij maatwerk kun je de elementen in je woning nog slimmer met elkaar combineren. Zo kun je wandplanken afstemmen op het materiaal van je kasten of het werkblad van je keuken laten terugkomen in je eettafel. Zelfs geïntegreerde verlichting en trendy accenten zoals messing of koper vinden hun weg naar de rest van je woning.

    Beelden keuken Sophie van DEBA Keukens. www.debakeukens.be

     

     

     







    12-02-2025 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Glittering gardens

    : de intrede van glas en reflectie outdoor

     

    » NIEUW: REGALIZ TAFEL MET BLAD IN MELKGLAS - » TREND: GLAS EN REFLECTIE OUTDOOR

    Het nieuwe jaar begint; er is geen beter moment voor reflectie. Dat geldt ook voor ons terras, want na de introductie in onze interieurs, is het tijdperk van reflectie, glans en transparantie ook buitenshuis aangebroken. In 2025 introduceert Royal Botania voor het eerst melkglas voor outdoorgebruik met de nieuwe Regaliz-tafel. Door zijn textuur en glans doet het tafelblad denken aan een rimpelend wateroppervlak in het hart van je tuin. Ook het formaat van de tafel sluit nauw aan bij de nieuwste outdoortrends: hoe groter, hoe beter.

    Glazen grandeur

    De nieuwe Regaliz-tuintafel straalt als een luxueuze schat uit een lang vergeten rijk. Het schitterende glazen tafelblad, dat stilstaand water imiteert, wordt gedragen door opvallende ovale teakpoten, wat een warm en welkom contrast biedt. Dit design van creatief directeur en CEO Kris Van Puyvelde belichaamt de ultieme outdoorluxe en vormt nu al een hoogtepunt onder de outdoormeubelen van het komende jaar. Het melkglazen tafelblad straalt in drie kleuren: donkergroen, donkerbruin en pebble, elk met een eigen, onmiskenbaar karakter. De exclusieve structuur van het glas werd gecreëerd door een speciale smelttechniek, met een ware eyecatcher als resultaat. De trapeziumvormige tafel siert de buitenruimte in verschillende groottes, van 310 centimeter tot maar liefst 490 centimeter. Zo belooft de unieke grandeur van de tafel zowel kleinere als grotere gezelschappen te betoveren.

    Betrouwbaarheid boven alles

    Niet alleen Regaliz brengt licht en reflectie in 2025. Ook enkele andere iconische designs beloven een glanzend jaar voor outdoormeubelen. Eén daarvan is de Butler, een knipoog naar de eerste bijzettafel van Royal Botania, zo’n 30 jaar geleden, die bovendien zijn naam deelt met dit nieuwe ontwerp. De teak van deze klassieker werd ingewisseld voor een stevig roestvrijstalen frame, dat verkrijgbaar is in vier verschillende kleuren en twee maten. Het tafelblad komt naast warme teak ook in negen keramische alternatieven en zes kleuren lavasteen. Kortom, als veelzijdigheid een naam had, zou het Butler zijn. Dit handige bijzettafeltje combineert stijl met functionaliteit, is vrijwel onmisbaar voor een uitgeruste lounge en volledig te personaliseren.

    Metalen moois

    De Cuprum is met zijn glanzende metalen afwerking ook een juweel voor binnen en buiten. Plantenbakken waren nog nooit zo luxueus en on-trend als met dit ontwerp van designer Jan Buelens. Het combineert verfijning, decoratie en functionaliteit, en dat alles met de elegantie van fijn bronzen materiaal. Daarnaast past ook de Ninix-collectie binnen het tijdperk van reflectie, met haar metalen frame van roestvrij staal. Deze jarenlange favoriet blijft in 2025 sterk dankzij haar elegantie en weerbaarheid tegen de elementen. Minimalisme, moderne luxe en verfijning maken van deze collectie een tijdloze klassieker.

    Gepassioneerd door het buitenleven en geïnspireerd door de schoonheid van de natuur staat Royal Botania voor uitzonderlijke ontwerpen die harmonieus samensmelten met de omgeving. Van buitenmeubilair tot parasols en verlichtingsoplossingen: het assortiment toont een perfecte samensmelting van vakmanschap, functionele innovatie en een tijdloze esthetiek. Door de jaren heen groeide het Belgische Royal Botania uit tot een award winning internationaal bedrijf met een reputatie van luxe en uitmuntendheid. Het merk herdefinieert vandaag het buitenleven met een breed gamma aan opties die op unieke manieren iedere buitenruimte transformeren tot een betoverende oase. In november 2024 opende Royal Botania ‘The Glasshouse’, een gloednieuwe showroom van 3000 m² in Wommelgem, die fungeert als internationaal vlaggenschip van het merk. Niet alleen met de nieuwe showroom, maar ook daarbuiten zet Royal Botania de toon op het vlak van duurzaamheid: zo worden alle outdoormeubelen en -accessoires vervaardigd uit kwalitatieve materialen die decenialang meegaan en ook uiterst milieuvriendelijk zijn. Het merk selecteert enkel volwassen plantagehout dat voor 100% traceerbaar en legaal is. Daarnaast zette ze in 2011 de Green Forest Plantation Co op en plantte in de drie jaar die daarop volgde meer dan 250.000 teakbomen. Royal Botania is zonder meer een gevestigde waarde in de luxe outdoorwereld. www.royalbotania.com

     

     







    12-02-2025 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-02-2025
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Woodstock breidt uit naar Brussel

    “We worden uitgedaagd om uit ons kot te komen, en dat doen we met volle goesting”

     

    Vanaf 29 januari 2025 krijgt Brussel er een nieuwe hotspot voor hout en expertise bij. Dan opent Woodstoxx namelijk een spiksplinternieuwe showroom in The Meadow in Zaventem. Zo wil Woodstoxx zijn ambachtelijke en kwaliteitsvolle maatwerk dichter brengen naar klanten in Brussel, Wallonië en Waals-Brabant. Na een succesvolle opmars in Vlaanderen is de uitbreiding naar Franstalig België een logische, maar ook strategische zet.

    Een strategische locatie voor grote plannen

    Met 400 vierkante meter aan inspiratie en maatwerk biedt de nieuwe showroom alles wat (Brusselse) particulieren, architecten en projectontwikkelaars nodig hebben. De keuze voor Zaventem, net buiten het hart van Brussel, is meer dan een praktische zet. Het is een uitnodiging aan klanten die de afstand tot Gent of Antwerpen als een obstakel ervoeren. De focus van de nieuwe showroom reikt verder dan alleen de residentiële markt. Naast woningen wil Woodstoxx ook een stevige voet aan de grond krijgen in andere sectoren, zoals kantoren, hotels en horeca. Met Brussel als knooppunt voor innovatie en zijn grote kantorenmarkt biedt deze locatie een unieke kans om nieuwe doelgroepen aan te spreken.

    Persoonlijke aanpak in een premium omgeving

    Bij Woodstoxx staat kwaliteit centraal, niet alleen in het productaanbod, maar ook in de service. Daarom wordt er in de showroom gewerkt op afspraak. Zo krijgt elke klant de tijd om het uitgebreide gamma te ontdekken. Om die premiumbeleving te garanderen, heeft Woodstoxx extra aandacht besteed aan het samenstellen van een deskundig team. Het team werd specifiek gecreëerd om zowel particulieren als architecten en projectontwikkelaars te bedienen. Zij worden proactief uitgenodigd om de expertise en producten van het houtmerk te ontdekken, en kunnen steeds rekenen op een warme en persoonlijke begeleiding.

    De showroom zelf werd met zorg ingedeeld om elke bezoeker een helder overzicht te bieden. Hij is opgedeeld in vier zones, namelijk projectparketten, outdoorproducten, maatwerk en een laatste zone in samenwerking met Belgiqa. Dankzij een nauw partnerschap met parketproducent Belgiqa is het aanbod afgestemd op de specifieke vraag in de regio. Een uitgebreide collectie stalen nodigt architecten en ontwerpers bovendien uit het aanbod op hun manier te verkennen.

    Bouwen aan een houten toekomst

    Met 18 jaar ervaring en 10 gouden bouwjaren achter de rug, is Woodstoxx uitgegroeid tot een gevestigde naam in de sector. Toch blijft de markt onophoudelijk veranderen. Inflatie, stijgende rentevoeten en hogere bouwkosten stellen de sector voor nieuwe uitdagingen. CEO Matthijs Keersebilck kijkt nuchter maar hoopvol naar de toekomst:

    “We blijven niet bij de pakken zitten. Het is een kwestie van kansen zien en durven springen. Met de uitbreiding naar Brussel zetten we een belangrijke stap waar we de komende jaren op kunnen bouwen.”

    Naast de focus op Franstalig België verlegt Woodstoxx ook andere grenzen. Het bedrijf investeert in grote internationale projecten en zet in op diversificatie, bijvoorbeeld met de introductie van deuren als nieuwe productgroep. De stevige fundamenten die vandaag gelegd worden, moeten ervoor zorgen dat Woodstoxx de komende vijf jaar opnieuw kan groeien, zowel in binnen- als buitenland.

    Praktische info Adres: Mechelsesteenweg 410, 1930 Zaventem

    Afspraak: via de website www.woodstoxx.be

     

     

     

     











    11-02-2025 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bouzouk - the fragrance

    "Agentle and luminous vibration, a reassuring presence, a fragrance that is just like me...  " - Bouzouk

    Een veelzijdig artiest, een man die van vele markten thuis is − van make-up tot schilderkunst en literatuur. Na twee jaar geneeskunde gestudeerd te hebben, ontmoet Bouzouk Olivier Échaudemaison, een beroemde make-up artist uit Parijs, die hem de smaak voor het vak te pakken doet krijgen.

    Op erg jonge leeftijd werkt hij als makr-up artiest in Milaan, in de Metropolitan Opera van New York, in Parijs, Londen, Geneve, Tokio, Bejing, …

    Bouzouk verwerft internationale faam. Hij is make-up artist voor topmodellen, maar ook royals. Hij is te vinden op evenementen, thema-avonden en grote bruiloften overal ter wereld, als hij niet aan de slag is in zijn eigen Brusselse studio. Hij is ook beautyjournalist, TV-presentator en stylist. Bouzouk heeft bovendien samenwerkingen let Lancôme, Tom Ford, La Mer en Jane Iredale op zijn naam staan. Daarnaast stelt Bouzouk zijn schilderwerken individueel en collectief tentoon in tal van galeries.

    En tot slot is hij auteur van Les Ailes du Silence, La Nuit de Cassandre, La Nuit Émeraude, Le A d'Aimer.

    Hoe is een parfum maken op uw carrièrepad gekomen?

     Als kind was ik al in de ban van schitterende kleuren, tekenen en geuren. Ik was nog heel jong, toen ik door heel Europa reisde.

     Op vierentwintigjarige leeftijd werd ik al benoemd tot artistiek directeur van een cosmeticamerk in Milaan. Vervolgens reisde ik de wereld rond met een beroemde modefotograaf en was ik master make-up artist voor Azië voor een groot Frans merk. Ik maakte verre reizen met mijn vrouw, die mijn inspirerende kracht is. Ze maakte me deelgenoot van de pracht, de kleuren en de geuren van de eilanden, van de Stille, de Indische en de Atlantische Oceaan, van de Noordpool en de Middellandse Zee, maar ook van de specerijen in India en de marktjes in de Provence.

    Ik werd ook geïnspireerd door al mijn ontmoetingen met vrouwen, mannen en kinderen van overal ter wereld. De specifieke beelden, geluiden en geuren die ik koppel aan mensen. Een vrouw die voorbijloopt of rechtstaat uit mijn make-upstoel en een spoor van parfum achterlaat. En alle geuren die herinneringen oproepen aan bepaalde momenten, gebeurtenissen en daden. Alles wat me aanzet tot ontdekken en nieuwsgierig maakt.

    Een landschap, een familiefoto, een boeket bloemen, een glimlach, een flikkerend licht. De verscheidenheid aan huidtinten in verschillende werelddelen. Ontmoetingen voor een spiegel, in een bar, op een tentoonstelling.

    Door al die indrukken op te snuiven, kreeg ik zin om met mengsels aan de slag te gaan. Dat is een waar plezier voor mij. Ik vind het geweldig om kleuren, aroma's en geuren te combineren.

     ... Een briesje dat in de mimosastruiken ritselt, beddengoed aan de waslijn doet wapperen of duinzand opblaast.

    Al die inspirerende en subtiele geuren, zo delicaat en sensueel, staan in schril contrast met de overweldigende parfums die je nu soms tegenkomt. Ik heb de wereld afgereisd op zoek naar een universele en rustgevende geur die een troostend effect heeft op lichaam en geest. Een zachte en heldere vibratie, een geruststellende aanwezigheid, een parfum dat op mij lijkt ... en dat dus ook niet anders dan mijn naam kon dragen. Het is een naam die eenvoud weerspiegelt en die me al veel geluk heeft gebracht.

    Top notes : Wintercitroen - Peruaanse peper – Saffraankaneel : Vreugde, Blijdschap, Zelfvertrouwen, ontspanning.

    Middle notes : Briesje mimosa - Zeejasmijn – Zoutkristallen : Mentale recuperatie, regelmatige hartstlag, Ontspanning, Rust.

    Bottom notes : Cipreshars en olibanum - Ambergrijs – Drijfhout – Mentale flexibiliteit, troost, Bescherming tegen schadelijke invloeden van buitenaf, lichte afroodisische noot.

    Het parfum is gerijpt in de kelders van de Citadel van Namen van eigenaar Charles Keraangoff.  www.bouzouk.be - prijs €185







    11-02-2025 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-02-2025
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fréderique Constant: horlogeselectie voor Valentijn

    Highlife Ladies Quartz

    De topcollectie van Frederique Constant, de Highlife, verstevigt haar fundamenten. De automatische damesmodellen zijn opgevolgd door een reeks kwartsmodellen. Er zijn vijf modellen onthuld. Hun kaliber is niet alleen uitgerust met een indrukwekkende autonomie van 5 jaar: ze zijn ook dunner en kleiner en hebben een diameter van slechts 31 mm. Naast een exclusieve variant met een parelmoeren wijzerplaat, zijn de vier andere versies met een sunray wijzerplaat uitgevoerd in een stalen of stalen en vergulde kast, met baton uurmarkeringen vergezeld, in het geval van vier modellen, door diamanten die gelijk met de wijzerplaat zijn gezet. Elk model, met drie wijzers en datum, wordt geleverd met twee banden, een in staal en verguld goud die bij de kast past, de andere in rubber in dezelfde tint als de wijzerplaat.

    Classics Carrée Small Seconds

    Iets meer dan een eeuw geleden, in de jaren 1920 en 1930, bevrijdde de horlogerie zich van de ronde kast om vierkante en rechthoekige vormen uit te vinden. Deze altijd populaire esthetiek wordt nu nieuw leven ingeblazen in drie Classics Carrée Small Seconds. De eerste versie, rijkelijk bezet, wordt gevolgd door een 100% stalen versie (kast en armband), aangevuld met een eenvoudige, verfijnde en betaalbare versie in een stalen kast op een leren band. Ze hebben allemaal een quartz uurwerk met een autonomie van twee jaar, een verzilverde wijzerplaat met twee centrale wijzers en een kleine secondewijzer die uit het midden staat en zweeft over een sector wijzerplaat met minuten en grote Romeinse cijfers.

    Classics Heart Beat Moonphase Date

    De lange levensduur getuigt van de perfectie van de lijnen. Acht jaar geleden geïntroduceerd in de collectie, de Frédérique Constant Classics Heart Beat Moonphase Date is nu terug in de schijnwerpers met een model dat overeenkomt met haar aspiraties: klassiek in geest, modern in uitvoering. De 40 mm roestvrijstalen behuizing herbergt een diepblauwe wijzerplaat met het emblematische Heart Beat diafragma. Het is een handtekening van het merk en onthult de balans op 12 uur, die het mechanische FC-335 zelfopwindende kaliber aandrijft. Het is ontworpen met bijzondere aandacht voor eenvoud: opwinden, uren, minuten, datum en maanfase worden allemaal ingesteld met de enige kroon.

    Highlife Heart Beat Automatic

    Meer dan 25 jaar na de eerste Heart Beat identificeren veel verzamelaars het Maison Frederique Constant nog steeds met dit kenmerkende ontwerp dat 's middags de intimiteit van het uurwerk onthult. Door deze opening kunnen liefhebbers van mechanische uurwerken de oscillerende balans van hun horloge zien, het kloppende hart. De Highlife Heart Beat neemt dit iconische ontwerp over naar de 21e eeuw. Het beroemde diafragma bevindt zich in het midden van de wereldbol die de wijzerplaat siert en wordt geflankeerd door drie lichtgevende wijzers. Het sobere, minimalistische ontwerp is even modern en opvallend als altijd. Het oog wordt direct ondergedompeld in het hart van de werking van het automatische FC-310 kaliber, dat een gangreserve van 38 uur garandeert.

    Classics Moneta Moonphase

    De Classics Moneta Moonphase is een creatie waarvan de bezel is geïnspireerd op de geribbelde rand van een munt, vandaar de naam. Aangeboden in een stalen kast van 37 mm, kiest dit uurwerk voor een nieuwe benadering van de geribbelde lunette, een grote klassieker uit Genève, en verandert het in een origineler, atypisch uurwerk. Met een blauwe, zwarte of zilveren wijzerplaat heeft het de traditionele afwerkingen van haute horlogerie, terwijl het betaalbaar blijft dankzij een kwartsuurwerk met een gangreserve van 5 jaar. Op 6 uur is er een maanfase. Deze bevindt zich onder een ronde guilloché-uitsparing, net boven de woorden “Swiss Made”, die getuigen van de wortels van het bedrijf. Met dezelfde aandacht voor eenvoud voor het grootste aantal mensen, kunnen het kaliber en de complicatie samen worden ingesteld, door middel van de kroon.

    Classics Automatic

    Een subtiele mix van traditie en elegantie, de Classics collectie heeft zich in de loop der jaren gevestigd als een van de pijlers van Frédérique Constant. Zachte, evenwichtige vormen, gevoel voor verhoudingen en solide horlogemechanica: de Classics-collectie vat de geest van het huis samen. Met zijn 40 mm kast heeft dit Classics Automatic model een wijzerplaat versierd met een delicaat guilloché effect vergezeld van traditionele Romeinse cijfers, attributen van een klassieke en tijdloze esthetiek. Dankzij de zorgvuldig doordachte prijspositionering vertegenwoordigt deze creatie vandaag de dag de meest betaalbare toegang tot mechanische horlogerie van Frédérique Constant, met een authentiek Zwitsers automatisch uurwerk.

     

     







    10-02-2025 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Artek wordt 90

    feest in het voorjaar van 2025

     

     

    Artek start een feestjaar met een samenwerking met Moomin en een speciale herdenkingsposter. Het Finse designbedrijf Artek viert in 2025 de 90e verjaardag van zijn oprichting - een mijlpaal die vraagt om een feest waarvoor de hele wereld is uitgenodigd. Er zal een reeks speciale collecties en activiteiten plaatsvinden, gericht op de relevantie van de oorspronkelijke doelen van de vier jonge idealistische oprichters die een nieuw type meubelbedrijf wilden creëren om het dagelijks leven te verbeteren, moderne kunst en design naar Finland te brengen en tegelijkertijd aan de wereld te laten zien wat Finland te bieden heeft.

    Met deze wederzijdse uitwisseling van culturele ideeën tussen Finland en de wereld in gedachten, heeft Artek samengewerkt met gelijkgestemde creatieve partners om in 2025 een reeks speciale jubileumcollecties te presenteren. Samen vormen deze collecties een uitnodiging van Finland aan de wereld. Ze laten zien hoe een gewortelde Finse identiteit kan worden gecombineerd met internationale ambitie, waardoor een kleine maar trotse natie boven zichzelf kan uitstijgen op cultureel gebied.

    De viering begint met een meubelcollectie met de geliefde Moomin-figuren van Tove Jansson. Artek + Moomin bestaat uit gelimiteerde “Celebration” edities van Stool 60 en Cabinet 250, met vroege tekeningen van hun iconische maker op een speelse maar verfijnde manier die zal aanslaan bij een publiek van meerdere generaties. Traditiegetrouw brengt Artek ook een speciale jubileumposter uit, deze keer ontworpen door de Finse hedendaagse kunstenaar Inka Bell. Deze producten zijn verkrijgbaar vanaf 20 maart 2025.

    In de tweede helft van 2025 zal Artek samenwerken met het Finse lifestyle designhuis Marimekko voor een bijzondere gelimiteerde collectie waarin de kunst van het printen wordt gecombineerd met de technologie van het buigen van hout. In de late herfst van 2025 zullen enkele gekoesterde en veelgevraagde juweeltjes uit het Artek-archief beschikbaar worden gemaakt, die het unieke vakmanschap en het designerfgoed van de Aaltos benadrukken. Sommige van deze producten zijn strikt gelimiteerd in tijd en hoeveelheid, terwijl andere permanent zullen terugkeren in de collectie.

    Artek's internationale distributienetwerk, 1935

    “Aan de basis van Artek staat de visie van onze oprichters om hun idee van een moderne wooncultuur naar de wereld te brengen”, zegt Marianne Goebl, Managing Director van Artek. “Voor onze 90e verjaardag hebben we ervoor gekozen om samen te werken met onafhankelijk denkende Finnen, die een gemeenschappelijke verbintenis hebben met Aino en Alvar Aalto: het verbeteren van het dagelijks leven door middel van schoonheid en functionaliteit.”

     

    Bovendien zal Artek zijn 90e verjaardag vieren met acties die gericht zijn op nog eens 90 jaar cultuur en design. Dit zal voortkomen uit een vastberaden en belangrijke toezegging om de natuurlijke hulpbron te behouden waarvan veel van Artek's productie afhankelijk is: het Finse bos. Meer informatie over deze belofte en de komende speciale jubileumevenementen in Artek winkels en daarbuiten volgen in de loop van 2025.

     Artek en Moomin hebben allebei iets te vieren in 2025. Net als Artek 90 jaar wordt, viert Moomin Characters ook de 80e verjaardag van het eerste Moomin-verhaal, De Moomins en the Great Flood, gemaakt door de veelgeprezen Zweedstalige Finse kunstenaar, illustrator en schrijver Tove Jansson. De twee bedrijven komen samen om een toast uit te brengen op hun gedeelde waarden van inclusiviteit en saamhorigheid. De Artek + Moomin collectie is opgebouwd rond het idee van 'The Unexpected Guest', met meubels die Finse gastvrijheid op zijn best vertegenwoordigen - wanneer het informeel en onvoorbereid is. De producten in de collectie zijn voorzien van illustraties uit de vroege Moomin-verhalen en weerspiegelen de grenzeloze creatieve impuls van Tove Jansson. Haar hele leven lang liet ze zulke illustraties achter als spontane krabbels op onverwachte locaties en correspondentie met vrienden en familie.

    Nieuw: Stool 60 Celebration

    De iconische Stool 60, oorspronkelijk ontworpen door Alvar Aalto in 1933, is een van de meest geliefde producten in de designgeschiedenis. Zijn veelzijdigheid zorgt ervoor dat er altijd een extra stoel aan tafel is voor iedereen die toevallig langskomt. De jubileumeditie Stool 60 Celebration van Artek + Moomin is voorzien van kostbare lijntekeningen en notities van Tove Jansson, die met een laser zijn gegraveerd op de bovenkant van de zitting en de gebogen houten poten, wat doet denken aan stiekeme krabbels die op schoolbanken zijn gemaakt. Om het nostalgische vintage karakter te benadrukken, is het opnieuw geïnterpreteerde Aalto-meubel afgewerkt met honingkleurige vlekken. Stool 60 Celebration zal wereldwijd worden aangeboden, maar slechts voor een beperkte tijd, met een beschikbaarheid tot eind 2025.

    Nieuw: Cabinet 250

    Het is vanzelfsprekend om bezoekers te voorzien van verfrissingen, of ze nu in Moominvalley zijn of in de wereld van vandaag. Aalto's klassieke Cabinet 250 maakt al jaren deel uit van de Artek-collectie en keert nu terug na een pauze. Het wordt ook wel de “cocktail cabinet” genoemd, hoewel het ook geschikt is voor de andere opbergfuncties in huis.

    Op het eerste gezicht ziet de Cabinet 250 Celebration er eenvoudig uit met een corpus van berkenfineer op poten van massief berkenhout in een honingkleurige afwerking. Wanneer de kast wordt geopend, onthult hij echter een betoverend verrassingselement: er verschijnen vrolijk enkele onverwachte gasten in de vorm van de Moomin-figuren van Tove Jansson. Illustraties in pennenstijl bedekken het corpus interieur op een manier die warme nostalgische gevoelens zal oproepen bij degenen die zijn opgegroeid met de Moomin verhalen. De Cabinet 250 Celebration van Artek + Moomin is genummerd en strikt gelimiteerd tot 90 stuks.

    De Artek + Moomin collectie zal vanaf 20 maart 2025 te koop zijn bij geselecteerde Artek dealers wereldwijd, de Artek Helsinki en Tokyo winkels, Artek's online winkel (shop.artek.fi) en geselecteerde Moomin winkels en shop.moomin.com.

    Artek 90ste verjaardagsposter

    Artek heeft een lange geschiedenis in het promoten van hedendaagse kunst. In het oprichtingsmanifest van 1935 beloofde Artek verschillende creatieve gebieden samen te brengen.

    Al tientallen jaren begeleiden de posters, die ontworpen zijn door toonaangevende hedendaagse ontwerpers en kunstenaars, de mijlpaaljubilea van Artek. Altijd met een creatieve weergave van een iconisch Artek meubelstuk of designelement, blijven deze posters een elementair onderdeel van interieurdecoratie en communicatie. Ze zijn ook populaire verzamelobjecten geworden voor designfans.

    In lijn met deze lange traditie zal Artek haar 90e verjaardag in 2025 vieren met een poster ontworpen door de Finse kunstenaar Inka Bell. De poster zal dienen als een universeel toegankelijk stuk memorabilia met betrekking tot de viering van Artek's 90e verjaardag. De poster is vanaf 20 maart 2025 verkrijgbaar bij geselecteerde Artek dealers wereldwijd, de Artek winkels in Helsinki en Tokio en Artek's online winkel (shop.artek.fi).

     









    10-02-2025 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Waarom Thailand alomtegenwoordig zal zijn in 2025

    Hoewel Thailand door zijn unieke combinatie van natuur en cultuur al jarenlang een topbestemming is, zal het populaire vakantieland in 2025 nog verder aan populariteit winnen, nadat het afgelopen jaar reeds 20% meer Belgen mocht ontvangen dan het jaar ervoor. ​ Dankzij de recente uitbreiding van het vluchtaanbod met een dagelijkse non-stopvlucht van Brussel naar Bangkok met Thai Airways, wordt een reis naar Thailand nog comfortabeler en sneller dan voorheen. Ook heeft Thailand zijn visumregelgeving versoepeld, waardoor Belgische reizigers nu tot 60 dagen kunnen blijven met de mogelijkheid tot verlenging. Daarnaast ontving de rijke Thaise eetcultuur nog wat extra erkenning door Michelin met 36 erkende sterrenzaken, waaronder voor het eerst ook een 3-sterrenrestaurant. Fans van het populaire TV-programma De Mol zullen Thailand ook wekelijks op hun scherm zien verschijnen vanaf mid maart. Benieuwd naar de onontdekte parels van Thailand en wil je nog meer te weten komen over deze verrassende bestemming? Kom dan van 24 tot en met 26 januari naar de Vakantie Expo in Antwerp Expo, waar TAT (Tourism Authority of Thailand) jou klaarstoomt voor een veelbelovende reis naar het land van de glimlach.

    Thai Airways hervat dagelijkse non-stop vluchten tussen Brussel en Bangkok

    Sinds 1 december 2024 biedt Thai Airways International (THAI), de nationale luchtvaartmaatschappij van Thailand, opnieuw dagelijkse rechtstreekste vluchten aan tussen Brussel en Bangkok. Met deze uitbreiding van haar aanbod, speelt de luchtvaartmaatschappij in op de groeiende vraag naar internationale reizen en versterkt het haar positie als cruciale speler op de Europese markt. Thai Airways zorgt er namelijk niet alleen voor dat Belgische zakenreizigers van comfortabele vlotte vluchten naar Thailand kunnen genieten, maar geeft ook internationale toeristen zo de kans dit prachtige land te ontdekken. Dankzij deze uitbreiding genieten ruim 200.000 mensen, die jaarlijks tussen België en Thailand reizen, van een snelle reisoptie en zijn ze op slechts 11 uur ter plaatse. Thai Airways biedt niet alleen comfortabele vluchten, maar ook de scherpste prijzen. Om de laagst mogelijke ticketprijs te garanderen, hou je best rekening met enkele tips van THAI: Kies voor weekdagen, vermijd vrijdag, zaterdag en zondag in beide richtingen. - Boek je reis buiten de schoolvakanties, wanneer het minder toeristisch is. - Probeer 2 binnenlandse vluchten van Thai Airways in hetzelfde ticket op te nemen, aangezien vier vluchten soms voordeliger zijn dan twee.

    Thailand verlengt visumvrijstelling voor Belgische reizigers

    Lange tijd kon je in Thailand als Belgische reiziger slechts 30 dagen zonder visum verblijven, maar in de zomer van 2024 werd deze regelgeving aangepast. Voor zowel toeristische als kortdurende zakelijke doeleinden kun je voortaan geen 30, maar 60 dagen in Thailand verblijven. Deze periode kan indien gewenst nog met 30 dagen verlengd worden. Daarnaast is ook het verblijf voor buitenlandse studenten in het hoger onderwijs, na het behalen van hun diploma, met een jaar verlengd. Indien ze binnen dat jaar een baan vinden bij een lokaal bedrijf, kunnen ze hun visum omzetten naar een non-immigrant B-visum, zonder het land hiervoor te moeten verlaten.

    Michelingids 2025 rijkt voor het eerst 3 sterren uit aan Thais restaurant

    In de Michelingids van 2025 werden maar liefst 36 Thaise restaurants opgenomen, waaronder Sorn, het eerste drie sterrenrestaurant van Thailand. Dit fine dining restaurant, gelegen in Thailand, focust zich voornamelijk op de Zuid-Thaise keuken, combineert traditie met moderniteit en staat garant voor een ware smaakbeleving. Daarnaast telt het land 7 restaurants met 2 sterren en maar liefst 28 met één Michelinster. In deze laatste categorië waren er dit jaar vijf nieuwkomers, waaronder Akkee, Avant, Goat, Coda en Aulis. Het twee sterrenrestaurant Baan Tepa, bekend om zijn duurzame kookfilosofie, werd dan weer beloond met een groene Michelinster. Met deze nieuwe bekroningen zet Thailand zich in de kijker als een van de meest belovende en opkomende culinaire reisbestemmingen van 2025.

    Must-see festivals in 2025

    Niet alleen het culinaire aanbod, maar ook de vele spectaculaire festivals die jaarlijks in Thailand georganiseerd worden, zijn absoluut de moeite waard. Zo vindt tussen 28 en 30 juni ​ Phi Ta Khon plaats, beter bekend als het Ghost Festival. Tijdens dit folkloristische event in de provincie Loei trekken de mensen enge maskers aan en dansen ze al zingend door de straten om de geesten te eren en te bidden voor een goede oogst. Het Phuket Vegetarian Festival, dat van 21 tot en met 29 oktober plaatsvindt, is dan weer beroemd om zijn unieke spirituele zuiveringspraktijken en spectaculaire straatprocessies. Heb je vooral zin om een magisch spektakel bij te wonen? Kom dan op 5 november naar de provincie Sukhothai, waar Loykrathong georganiseerd wordt. Tijdens dit lichtfestival laten duizenden mensen kleurrijk versierde bootjes op het water varen als eerbetoon aan de watergodin.

    ​Meer info over Thailand via: https://tourismthailand.be/





    10-02-2025 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 07/04-13/04 2025
  • 31/03-06/04 2025
  • 24/03-30/03 2025
  • 17/03-23/03 2025
  • 10/03-16/03 2025
  • 03/03-09/03 2025
  • 24/02-02/03 2025
  • 17/02-23/02 2025
  • 10/02-16/02 2025
  • 03/02-09/02 2025
  • 27/01-02/02 2025
  • 20/01-26/01 2025
  • 13/01-19/01 2025
  • 06/01-12/01 2025
  • 30/12-05/01 2025
  • 23/12-29/12 2024
  • 16/12-22/12 2024
  • 09/12-15/12 2024
  • 02/12-08/12 2024
  • 25/11-01/12 2024
  • 18/11-24/11 2024
  • 11/11-17/11 2024
  • 04/11-10/11 2024
  • 28/10-03/11 2024
  • 21/10-27/10 2024
  • 14/10-20/10 2024
  • 07/10-13/10 2024
  • 30/09-06/10 2024
  • 23/09-29/09 2024
  • 16/09-22/09 2024
  • 09/09-15/09 2024
  • 02/09-08/09 2024
  • 26/08-01/09 2024
  • 19/08-25/08 2024
  • 12/08-18/08 2024
  • 05/08-11/08 2024
  • 29/07-04/08 2024
  • 22/07-28/07 2024
  • 15/07-21/07 2024
  • 08/07-14/07 2024
  • 01/07-07/07 2024
  • 24/06-30/06 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 10/06-16/06 2024
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 07/09-13/09 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 14/11-20/11 2011
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 24/11-30/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!