Inhoud blog
  • Slim schoonmaken
  • Duo, de slimste en duurzaamste keukenkraan
  • De perfecte Paastafel
  • Manutti: ontdek nieuwe organische table top
  • SKM ontkracht stereotypen:
  • Vitra presenteert Courier
  • Hard Rock caf& Brussel zette vrouwen in de spotlihts
  • Van steen tot parel met Potier stone
  • Invictus Victory Absolu, de nieuwe herengeur van Rabanne
  • Olympea Absolu: de nieuwe intense damesgeur van Rabanne
  • Aqualex doorbreekt de norm
  • Zet de zomerse sfeer in
  • tentoonstelling Ars Mechanica. Driving innovation
  • Dinh Van: Le Cube Saphir
  • Vitra en Erwan Bouroullec introduceren Mynt
  • Philips lanceert Barista Brew
  • Noord Brabant breidt ' family-fun' aanbod uit
  • Toscana, een collectie om te wandelen door bloemrijke duinen
  • American vintage: Spring summer 25
  • Dual Cleanse van Germaine de capuccini
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    01-12-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DHIST'L lanceert cadeausets

    DHIST’L lanceert vijf cadeausets voor hem en een accessoire om die man mee in te pakken

     

    Een geschenk geven is minstens even fijn als er zelf één krijgen. Nog op zoek naar inspiratie voor een geschenk voor je papa, broer, vriend, man, collega,...? DHIST'L, het Belgische mannencosmeticamerk, lanceert voor het eindejaar vijf geschenkensets met hoogwaardige huidverzorging speciaal ontwikkeld voor een krachtige werking op de mannenhuid.

    Voor de mannen die je wil inpakken, pak je uit met DHIST'L! Naast de vijf suggesties is het mogelijk om zelf je set samen te stellen. Alle DHIST'L geschenkensets zijn beschikbaar bij de deelnemende apotheken of via dhistl.com. Een extraatje toevoegen aan de geschenkenset? Pimp je cadeau met een paar duurzame DHIST'L sokken die in samenwerking met Atelier Houthuys werden vervaardigd.

    SET 1: After Shave Serum : Met deze mis je nooit! Dankzij de lichte textuur kan deze subtiele After Shave zowel gladgeschoren mannen, als mannen met stoppelbaard, bekoren. Inhoud: After Shave Serum 100 ml - Prijs: 28,00 € (giftbox)

    SET 2: Face Wash Gel + Face Fluid : Omdat veel mannen een eerder gemengde of vette huid hebben, is de reiniging van je huid met een milde Face Wash Gel de belangrijkste eerste stap in een effectieve skin care routine. Bovendien is de werkzaamheid van verzorgingsproducten beter op een schone huid, omdat ze beter kunnen indringen. Combineer met de Face Fluid voor een minimalistische, maar volwaardige skin care routine. Inhoud: Face Wash Gel (100 ml) + Face Fluid (50 ml) Prijs: 50,00 € (giftbox)

    SET 3: Eye+Face Serum + Face Cream : Ga je graag 'all-in'? Dan is deze combo een droomgeschenk. De Face Cream is, ondanks de lichte textuur, een hydratatie krachtpatser voor de huid. Combineer (voorafgaand) met het EYE+FACE Serum. Het serum dringt snel in, diep in de huid. Deze anti-age boost heeft bewezen effecten op het verminderen van kraaiepoten en heeft een verstevigend effect onder de ogen bij mannen. Inhoud: Eye+Face Serum (30 ml) + Face Cream (50 ml)  Prijs: 74 €  giftbox)

    SET 4: Shaving Bar + FSC® Wood Brush: De Shaving Bar is een natuurlijke scheerzeep met hydraterende en verzachtende eigenschappen. De hogere pot zorgt ervoor dat het scheerschuim in de pot blijft. In deze geschenkenset vindt je favoriete man ook een FSC® Wood Brush scheerkwast met sterke veganistische borstelharen. De hoge dichtheid en het volume van de borstelharen dragen bij tot een unieke een heerlijk schuimende scheerervaring! - Inhoud: Shaving Bar (75 gram) + FSC® Wood Brush scheerkwast - Prijs: 38 € (giftbox)

    SET 5: Shaving Cream + FSC® Alu Brush scheerkwast  : Met het DHIST'L scheergamma scheer je hoge toppen! Deze geschenkenset bevat een hydraterende en verzachtende scheercrème die geschikt is voor een gevoelige huid alsook een scheerkwast in mat zwart aluminium, ideaal om extra schuim te genereren indien gewenst. Inhoud: Shaving Cream (100 ml) + FSC® Alu Brush scheerkwast   - Prijs: 56 € (giftbox)

    Pimp je geschenk met een paar DHIST'L sokken (in samenwerking met Atelier Houthys). Een verrassend element toevoegen aan één van de geschenkensets? Traditiegetrouw lanceert het Belgische merk voor de eindejaarsperiode de DHIST'L sokken als extra sporty chique toets (zolang de voorraad strekt). Zeg echter niet zomaar sokken tegen de DHIST'L sokken. De witte sportsokken worden vervaardigd in samenwerking met het Gentse borduuratelier Atelier Houthuys dat duurzaamheid hoog in het vaandel draagt. Bovendien is elk paar sokken voorzien van verschillende lijfspreuken zoals "You Rock". De DHIST'L sokken zijn beschikbaar via dhistl.com en bij de deelnemende apotheken. Prijs per paar: 7 €.

     

     

     

     









    01-12-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Koken doe je samen met HEMA en Philips

    HEMA en Philips introduceren samen een collectie keukenapparatuur met Philips technologie en HEMA design-DNA.

    Apparaten die het aanrecht sieren

    HEMA en Philips hebben de handen ineengeslagen en introduceren samen een collectie van keukenapparaten die uitsluitend bij HEMA te koop zijn. De betrouwbare en hoogstaande technologie van Philips in combinatie met het design-DNA van HEMA resulteerde in deze mooie collectie. Voor het design gingen de merken samen op zoek naar de uitstraling: De vormentaal in combinatie met de kleur parelblauw bleek de juiste match. Het resultaat is keukenapparatuur die gezien mag worden op het aanrecht.

    De perfecte match samen

    HEMA staat voor betaalbare goede kwaliteit met een uniek herkenbaar design. Philips ontwikkelt al meer dan 130 jaar innovatieve apparaten. Deze collectie kwam tot stand door de kennis, passie en visie van beide merken bij elkaar te brengen. Daarnaast hebben HEMA en Philips één groot goed met elkaar gemeen: het alledaagse leven van mensen leuker en beter maken. "Bij HEMA staat betaalbaar design dat langer meegaat centraal, net als onze focus op kwaliteit. Waarbij al onze producten in het teken staan van liefde voor onze klanten. We zijn selectief in de producten die we verkopen en bieden alleen het allerbeste aan. De samenwerking met Philips past uitstekend bij HEMA. We hebben veel vertrouwen in het succes van deze nieuwe collectie.” - zegt Jenny Hermans, Unit director Wonen.

    Tijdloos parelblauw in je keuken

    Parelblauw geeft een levendige, opgewekt en verfrissende uitstraling aan de keuken. Deze zachte kleur past goed bij zowel lichte als donkere interieurs. Het voegt een stijlvol element toe; waarbij de apparaten compact genoeg zijn om op te bergen in een keukenkastje maar mooi genoeg zijn om op het aanrecht te laten staan. Koken wordt nog leuker en brengt een moment van ontspanning met een glimlach op je gezicht. "Samenwerken met het HEMA-designteam was een inspirerende ervaring. We hebben in onze studio's hard gewerkt om de perfecte collectie samen te stellen. We kozen voor parelblauw: fris, zacht en opvallend. Mooi op ieder aanrecht, of dat nu licht of donker is, en ontspannend voor iedereen." - zegt Nicolas Hubert, Global Design Lead Kitchen Core Versuni.

    Sinds 1926 streeft HEMA naar een beter alledaags leven in een mooiere wereld. De producten en diensten van HEMA kenmerken zich door duurzaamheid, goede kwaliteit en een typisch Nederlands ontwerp voor een scherpe prijs. HEMA heeft ca. 30.000 eigen producten en diensten, 733 winkels en ruim 17.000 medewerkers (inclusief franchisevestigingen). 

     De collectie is exclusief ontworpen voor en met HEMA. Ze bestaat uit een Philips Airfryer, staafmixer, filterkoffiezetapparaat, miniblender, broodrooster, waterkoker, en een SENSEO® koffiepadapparaat. De collectie is verkrijgbaar sinds 25 november in alle HEMA-winkels en online op hema.be, in alle landen waar HEMA actief is.

     

     

     

     

     

     









    01-12-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-11-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.B Corp score Weleda van 106.9 naar 120.66!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    WELEDA behoort hiermee tot de wereldwijde top 3 binnen de categorie beauty . WELEDA is opnieuw gecertificeerd als B Corp! Zo stijgt het cosmeticamerk van 106,9 naar maar liefst 120,66 punten. Met de hercertificering en de stijging van 13% toont WELEDA haar rol als koploper in duurzaamheid op ecologisch, economisch en sociaal vlak.

    Duurzame stappen

    In 2021 scoorde WELEDA 106,9 punten. De nieuwe score van 120,66 laat zien dat het cosmeticamerk stappen blijft zetten en tot de wereldwijde top 3 binnen de categorie Beauty behoort. Daan Zeelt, Managing Director Benelux is trots: “De hoge B Corp score laat zien dat we in harmonie werken met mens en natuur. En daar werken we iedere dag hard voor. Zo is 81% van onze ingrediënten biologisch en zorgen we voor een verantwoorde reis van plant tot product. Daarnaast bevorderen onze Weleda City Spa’s het mentaal en fysiek welzijn, bieden we uitgebreide trainingen voor geboortezorg professionals en werken we met mensen met afstand tot de arbeidsmarkt, wat onze filosofie onderstreept.”

    Teruggeven aan de natuur

    Dit jaar opende WELEDA de deuren van haar innovatieve Cradle Campus. Volledig gebouwd van hout en klei, aangestuurd door zonne-energie en geothermische energie en 100% emissievrij. Met het unieke distributiecentrum geeft WELEDA terug aan de natuur. Zo toverde WELEDA de voorheen agrarische monocultuur om in een bloeiend, biodivers landschap en wekt de campus meer energie op dan het verbruikt.

    100% natuurlijke ingrediënten

    Al ruim 100 jaar zet WELEDA zich in voor mens en natuur. Zo maakt het cosmeticamerk producten van biologi sche en 100% natuurlijke ingrediënten. Met verschillende eigen teeltprojecten wereldwijd helpt WELEDA de biodiversiteit. Daarnaast blijft het bedrijf haar verpakkingen verduurzamen, waaronder de recente overstap naar tubes van gerecycled aluminium. WELEDA wil in de toekomst de positieve impact op mens en natuur blijven vergroten en nóg duurzamere oplossingen vinden voor transport en verpakkingen.

    Samen voor een betere wereld

    B Corp is de hoogst haalbare erkenning op het gebied van duurzaam ondernemen. Om de B Corp certificering te behouden, moet elke organisatie iedere drie jaar een B Impact Assessment maken. Een organisatie moet minimaal 80 punten behalen. Samen met een internationale groep bedrijven zet WELEDA zich in voor een betere wereld, op sociaal en duurzaam vlak.

    30-11-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-11-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hout aan het plafond terug toegestaan

    » TREND: HOUTEN BEKLEDING VOOR VLOER, WAND EN PLAFOND

    Hout is niet enkel veelzijdig in gebruik, maar past ook in verschillende soorten interieurs. Van rustieke 'chalet'-charme tot moderne en strakke lijnen. Hout wijst je eenvoudig de gulden middenweg tussen allerlei stijlen, al hangt veel ook af van de materiaalkeuze, zoals het type hout, de kleur, het aantal knopen en nerven. Woodstoxx toont hoe je met hout extra veel charme in je interieur brengt.

    Hout aan het plafond

    Latjes aan het plafond zijn terug van weggeweest. Dit kunnen akoestische panelen van hout zijn, hardhout of zelfs parket, eventueel afgestemd op de vloer. Hout boven je hoofd past bij elke interieurstijl. Het kan een modern interieur net dat beetje extra warmte geven, of de charme van een klassiekere inrichting benadrukken. Woodstoxx kiest telkens zorgvuldig de gepaste technieken en materialen voor elk project. Dat is namelijk belangrijk voor een optimaal resultaat op het vlak van duurzaamheid en sfeerbeleving. Hout is bovendien een materiaal dat leeft, zowel op de vloer als aan het plafond. Net als alle levende materialen heeft hout verzorging nodig. Tegelijkertijd straalt hout een uitnodigende charme uit die je met geen enkel ander materiaal kunt nabootsen.

    Hout aan de wand

    Hout aan de wand is niet alleen een esthetisch verantwoorde keuze, maar ook een slimme manier om sfeer te creëren in een ruimte. Het brengt moeiteloos een warme, natuurlijke toets in huis. Hout aan de muur geeft een gevoel van geborgenheid. Je kunt het hout gebruiken als achtergrond voor een gallery wall, of het op zichzelf laten spreken als blikvanger. Wanneer je in dezelfde ruimte met verschillende materialen en kleuren werkt, kun je interessante contrasten creëren die zorgen voor een boeiende inrichting. Bij houten wandbekleding gaat het meestal om maatwerk. Dankzij de samenwerking tussen Woodstoxx en Belgiqa kun je het hout in je huis volledig personaliseren en afstemmen op jouw stijl en budget.

    Hout op de vloer

    Hout op de vloer is een sfeerelement dat niet te onderschatten is. Of je nu kiest voor strakke planken, rustiek hout met een oudere uitstraling, een retro visgraatvloer of een speels patroon met wisselende breedtes, het uiterlijk van je parket bepaalt voor een groot deel de stijl van je woonruimte. Experimenteer met kleuren, texturen en legpatronen om een inrichting te creëren met een unieke look en feel. Houd je van een vloer met karaktervolle knoesten en groeven, of ga je liever voor strakke planken die een moderne stijl accentueren? Kies de stijl die het best bij je interieur past en overweeg zelfs bijpassend hout op het plafond voor een verrassend effect. Bij Woodstoxx heb je de keuze uit vaste collecties, zoals London of Provence, of je kan experimenteren met parket op maat. Woodstoxx doet alles voor jou, van uitbreken tot plaatsen, om zo het beste resultaat te garanderen en je ondertussen te ontzorgen van A tot Z.  www.woodstoxx.be











    29-11-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-11-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Shiny black in de badkamer

    » GLANZEND ZWARTE KRANEN EN ACCESSOIRES

    In de afgelopen jaren is zwart in je interieur al een duidelijke trend gebleken. Zwart voegt namelijk een vleugje tijdloze elegantie toe aan ieder interieur, maar het gebruik van een glanzende variant tilt deze trend naar een nog hoger niveau. X2O Badkamers speelt hierop in met de nieuwste collectie glanzend zwarte kranen en accessoires voor in de badkamer.

    Shiny Black brengt Parisian flair

    X2O brengt de luxueuze stijl van Parijs naar je badkamer met de glanzend zwarte Blaufoss-collectie. De combinatie van het elegante vrijstaande design Balmani-bad en verfijnde zwarte accenten creëert een stijlvolle en serene sfeer. De glanzend zwarte afwerking van de Blaufoss-kranen vormt een chic contrast met de warme, houten elementen van de Balmani Moon-collectie in Amerikaanse notelaar. Deze collectie biedt de perfecte balans tussen luxe en functionaliteit, met verfijnde afwerkingen en moderne technologieën die zowel visueel aantrekkelijk als praktisch zijn.

    Een eclectisch jasje

    Zwart is veelzijdig en kan prachtig gecombineerd worden met zachte pastelkleuren en gedurfde, groene accenten. De glanzend zwarte Blaufoss Round wastafelkraan en de Round-regendouche gaan perfect samen met de Luca Varess Verona-waskom. Dankzij het zwart-witte contrast brengen de stukken een optische balans in de badkamer. De subtiele maar stijlvolle Storke Nero-badkamerspiegel versterkt de moderne uitstraling van de ruimte, terwijl het geheel wordt aangevuld door de houten elementen van het Storke ribs badkamermeubel. Dit eclectische samenspel creëert een dynamisch geheel in de badkamer en nodigt uit om buiten de lijntjes te kleuren.

    Een slimme en duurzame keuze

    De Blaufoss-kranen combineren stijl en functionaliteit dankzij innovatieve technologieën. De krasbestendige PVD-afwerking geeft de kranen een elegante, handgeborstelde look die jarenlang mooi blijft. De Round-wastafelkranen zijn uitgerust met Ecowise-technologie, waarmee je tot 60% water bespaart. Ook de regendouchekop is voorzien van een waterspaarfunctie, waardoor je minder water verbruikt zonder in te leveren op de kracht van je waterstraal.

    Een van de grootste uitdagingen bij glanzend zwarte oppervlakken is het voorkomen van vingerafdrukken. Dankzij de elektroforese coatingtechniek wordt de kleur optimaal gehecht aan de kraan, wat resulteert in een premium glanzende finish. Het bijkomende voordeel van deze technologie is dat vingerafdrukken nauwelijks zichtbaar zijn. Dat maakt het onderhoud nog gemakkelijker.

    Exclusief verkrijgbaar bij X²O Badkamers -- www.x2o.be  







    28-11-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-11-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Geen Black friday, wel Blue friday
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    JBC vraagt aandacht voor waterverbruik in kledingindustrie

    Op vrijdag 29 november is het bij JBC geen Black Friday, maar wel Blue Friday. De Belgische moderetailer zet zich daarmee voor het zoveelste jaar op rij af tegen de consumptiegekte van Black Friday. Eerder lanceerde het al initiatieven als Flashback Friday, Warm Friday en Bring B(l)ack Friday – dit jaar vraagt JBC met Blue Friday aandacht voor het waterverbruik in de kledingindustrie. In samenwerking met de Belgische NGO Join For Water wil JBC klanten bewustmaken van hun impact en hen aanmoedigen om duurzamer te consumeren.

    Waarom Blue Friday?

    Wist je dat 11% van onze watervoetafdruk afkomstig is van kleding? Wie kiest voor tweedehandskleding vermijdt gemiddeld 2.250 l water en verkleint dus aanzienlijk de eigen watervoetafdruk.* "Onze kleding is gemaakt om lang mee te gaan. Bij JBC geloven we in doorgeefmode: hoe langer kleding gedragen wordt, hoe kleiner de impact op het waterverbruik," aldus Ann Claes, co-CEO van Claes Retail Group. Met Blue Friday wil JBC klanten inspireren en oproepen tot bewuste en duurzame keuzes via verschillende initiatieven.

    JBC Bring Back-moment in teken van Join For Water

    Van woensdag 27 tot en met zaterdag 30 november kunnen klanten in alle JBC-winkels terecht voor het gekende Bring Back-moment, waar ze te klein geworden baby- en kinderkleding van JBC kunnen inleveren. In het kader van Blue Friday doneert JBC voor elke deelnemende klant €1 aan de Belgische NGO Join For Water, die zich inzet voor de bescherming van waterrijke ecosystemen wereldwijd. De opbrengst wordt gebruikt voor hun project in Burundi, dat het gezondheidscentrum in Zina van toegang tot zuiver water voorziet.

    "JBC’s aandacht voor waterbesparing is mooi om te zien. Met initiatieven om kleding een tweede leven te geven, gaan ze nog een stap verder. Het is fantastisch dat JBC ook buiten België kijkt en de projecten van Join For Water steunt voor toegang tot schoon drinkwater in Afrika en het Amazonegebied." – Bart Dewaele, algemeen directeur Join For Water.

    JBC Op-Nieuw dagen: pop-up tweedehandsverkoop in Houthalen

    JBC organiseert op vrijdag 29 november, zaterdag 30 november en zondag 1 december de Op-Nieuw dagen, een pop-up tweedehandsverkoop aan het hoofdkantoor in Houthalen. Klanten ontdekken er een groot aanbod aan tweedehands baby- en kinderkleding tot maat 176.

    Het ‘Op-Nieuw’-concept werd onlangs beloond met de prestigieuze Mercuriusprijs. Klanten kunnen immers ook steeds terecht in de bestaande tweedehandswinkels in Olen, Wijnegem en Aalst. Hiermee speelt JBC onder andere proactief in op de aankomende Europese regelgeving voor de terugname van textiel, en voorkomt dat kleding te snel op de afvalberg belandt.

    HNST-jeans: meer impact met minder water

    Blue Friday sluit tot slot naadloos aan bij de recente overname van HNST door Claes Retail Group. Het Belgische denimmerk staat bekend als ‘de meest propere jeans ter wereld’ en verbruikt 91% minder water dan een conventionele jeans: slechts 138 liter water per broek tegenover een gemiddelde van 1.478 liter voor een conventionele jeans.

    "HNST-jeans worden niet alleen met aanzienlijk minder water geproduceerd, maar zijn ook volledig circulair ontworpen, met afschroefbare metalen knopen en gerecycleerde denim. Dit resulteert in een aanzienlijk lagere ecologische voetafdruk." – Anaïs Claes, Sustainability Coordinator bij CRG.

    Oproep voor meer actie en controle

    Met de overname van HNST stuurt CRG een sterk signaal over de noodzaak van duurzamere mode. Ann Claes bezocht recent Ghana om de gevolgen van goedkope wegwerpmode te zien. Samen met zes andere Belgische modemerken maakte CRG afspraken over transparantie en traceerbaarheid, betere arbeidsomstandigheden en circulaire mode. In dit licht onderschreef en ondertekende CRG de open brief van Comeos aan de Belgische politieke wereld over dit onderwerp. Bart Claes, CEO van Claes Retail Group: "Te vaak zien we dat producten van buiten de EU niet aan de regelgeving voldoen, wat schadelijke gevolgen kan hebben voor consumenten, vooral kinderen en zwangere vrouwen."

    Praktisch

    • Bring Back-momenten: van 27 november tot en met 30 november, in alle JBC-winkels.

    • Op-Nieuw dagen: van 29 november tot en met 1 december, in het hoofdkantoor in Houthalen (Centrum Zuid 340, 3530 Houthalen-Helchteren).

    27-11-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vitra kerstaccessoires collectie FW24

    Tijdloze items voor een magische Kerstperiode

    Maak kennis met de iconische designstukken van Vitra, waar tijdloze esthetiek en vakmanschap samenkomen. Elk item uit deze collectie, van functionele decoratie tot speelse accenten, draagt de signatuur van gerenommeerde ontwerpers en brengt een unieke sfeer in huis. Of het nu gaat om de warme gloed van de Akari 10A, de kleurrijke flair van de Ball Clock of de elegante eenvoud van de Cork Family, deze items transformeren elke ruimte met stijl en karakter. Ontdek hoe Vitra's ontwerpfilosofie schoonheid en functionaliteit op harmonieuze wijze combineert in een collectie die inspireert.

    Akari 10A

    Ontworpen door Isamu Noguchi, de Akari 10A is een prachtig voorbeeld van zijn inzet om kunst en functionaliteit te combineren. Gemaakt van traditioneel washipapier en bamboe, brengt deze delicate maar iconische lichtsculptuur een warme gloed in elke ruimte en belichaamt het de perfecte mix van Japanse esthetiek en modern design.

    Ball clock

    Een iconisch stuk uit het midden van de twintigste eeuw, de Ball Clock van George Nelson is een speelse en levendige interpretatie van tijd. Met kleurrijke ballen die stralen als een zon, is het zowel een functionele klok als een decoratief statement en voegt het een vleugje retro charme toe aan elk interieur.

    Koffiemokken

    De koffiemokken van Vitra zijn de ultieme metgezel voor ochtendrituelen of gezellige pauzes. Met een verfijnde eenvoud en een comfortabel design brengen deze mokken een moment van rust en genot naar elke keuken of werkplek.

    Cork Family

    De Cork Family-collectie is een speelse reeks krukken en bijzettafels met een robuuste en tastbare kwaliteit. Licht maar duurzaam, elk stuk heeft een eigen unieke persoonlijkheid en past naadloos in diverse ruimtes, waarbij het Vitra’s toewijding aan veelzijdigheid en duurzaamheid weerspiegelt.

    Corniches

    Ontworpen door Ronan en Erwan Bouroullec, zijn Corniches kleine, flexibele plankjes die ideaal zijn voor het tentoonstellen van kleine voorwerpen of het organiseren van dagelijkse benodigdheden. Hun organische vorm voegt een speelse elegantie toe aan muren en stelt gebruikers in staat om hun eigen functionele kunstinstallaties te creëren.

    Girard Ornamenten

    De Girard Ornamenten, geïnspireerd door de tijdloze ontwerpen van Alexander Girard, brengen een speelse toets aan seizoensdecoratie. Elk ornament toont Girards liefde voor volkskunst en patronen en is perfect voor zowel dagelijkse als feestelijke decoratie.

    Sleutelhanger

    Vitra’s sleutelhanger is klein maar elegant en weerspiegelt de aandacht voor detail van het merk. Deze prachtig ontworpen sleutelhanger is praktisch en stijlvol, ideaal als cadeau of persoonlijk aandenken.

    Vase Découpage, Barre

    Met hun unieke vormen en kleuren zijn de Vases Découpage Feuille van Ronan en Erwan Bouroullec zowel functioneel als artistiek. De organische vormen en levendige kleuren maken van deze vazen een sculpturale toevoeging aan elke ruimte, uitnodigend als een op zichzelf staand kunstwerk of als onderdeel van een collectie.

    Sunburst Wall Clock

    Dit horloge is een andere George Nelson-klassieker die stijl uit het midden van de twintigste eeuw brengt naar moderne ruimtes. Het stralende ontwerp, geïnspireerd door zonnestralen, is zowel opvallend als tijdloos, en vormt een echt middelpunt voor elke muur.

    Wooden Dolls

    Handgemaakt en geïnspireerd door de volkskunstcollectie van Alexander Girard, zitten de Wooden Dolls vol karakter en charme. Elke pop heeft een unieke persoonlijkheid en is een prachtig decoratief stuk dat warmte en speelsheid toevoegt aan elke ruimte.









    27-11-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-11-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Healthy 'dupe' alert

    » GEZONDE ALTERNATIEVEN VAN PURASANA

    Op TikTok en andere sociale media zien we steeds meer aandacht voor natuurlijke alternatieven die niet alleen ons lichaam ten goede komen, maar ook bijdragen aan een gezondere levensstijl. De trend ‘dupe alerts’ die we kennen uit de wereld van make-up is nu ook overgewaaid naar onze gezondheid! Met de producten van Purasana geef je jouw dagelijkse routine een krachtige, gezonde boost!

    Gezonde Vervangers: Van Suiker tot Energieboosters

    Kokosbloemsuiker is de ideale natuurlijke vervanger voor traditionele suikers, afkomstig uit de nectar van de kokosbloesem. Deze onbewerkte suiker zit boordevol vitaminen, mineralen en vezels, wat hem een uitstekende keuze maakt om jouw gerechten een gezonde twist te geven. Met zijn aromatische, rijke smaak en ongeraffineerde bruine kleur, voegt het een heerlijke zoete karamelsmaak toe aan je gerecht.

    Voor iedereen die behoefte heeft aan een extra energieboost, presenteert Digestion Pro Energy een unieke mix van guarana en vitamine C. Deze krachtige formule is ontworpen voor mensen die zich vaak moe voelen en tegelijkertijd hun spijsvertering willen ondersteunen. Kortom, het is de ideale natuurlijke vervanger voor energiedranken.

    Kurkuma poeder is een ware klassieker in de Ayurvedische geneeskunde en staat bekend om zijn indrukwekkende gezondheidsvoordelen. Dit krachtige kruid ondersteunt niet alleen de gewrichten, maar bevordert ook een gezonde spijsvertering. Bovendien bevat kurkuma antioxidanten en sporenelementen zoals ijzer, die bijdragen aan een verbeterde weerstand.

    Focus & Energie zonder cafeïne

    Op zoek naar een energieke start van je dag zonder een kop koffie? Matcha is de oplossing! Deze eeuwenoude koffievervanger zit boordevol antioxidanten en bevat minder cafeïne dan een kop koffie, terwijl het toch een langdurige energieboost van ongeveer zes uur biedt. Bovendien is Matcha poeder 100x rijker aan antioxidanten dan gewone groene thee en is het een bron van vitamine C, E, kalium, calcium, ijzer en zink. Heb je wel een energieboost nodig, maar ben je geen fan van matcha thee? Verwerk het matchapoeder dan in heerlijke matchakoekjes voor een smakelijke en gezonde snack!

    Mocht je niet van matcha houden, dan is er nu ook de nieuwste trend voor mentale focus: Lion’s Mane. Dit krachtige paddenstoelenpoeder helpt om scherp te blijven zonder cafeïne. Dit wondermiddel is suikerarm, zorgt voor een stabiele energievoorziening en is rijk aan vezels die de spijsvertering ondersteunen. Een perfecte toevoeging aan een gezonde levensstijl of plantaardig dieet.

    Gezond genieten

    Kombucha is het nieuwe cool. Deze gezonde, gefermenteerde thee is de perfecte vervanger voor frisdrank, boordevol goede bacteriën voor een gezonde darmflora. Laat die suikerrijke colaatjes maar staan, want kombucha bevordert niet alleen de spijsvertering, maar geeft ook een boost aan je energie en zorgt voor een heldere geest.

    Voor wie liever minder of geen alcohol drinkt tijdens een feestje hebben we goed nieuws: Aloë Vera sap is het perfecte alternatief voor een heerlijke mocktail. Dankzij zijn zuiverende eigenschappen is dit drankje niet alleen verfrissend, maar ook ideaal om een Hugo Mocktail mee te maken.

    Wie zegt dat gezond zijn en snoepen niet samengaan? De Bessenmix van Purasana bewijst het tegendeel. Deze heerlijke mix van gedroogde bessen is de ideale snack voor de zoetekauwen onder ons, zonder dat je je schuldig hoeft te voelen. De mix zit vol vitaminen en antioxidanten en is een smakelijke manier om je snackmomenten te verrijken met gezonde voedingsstoffen. - https://purasana.com

     

     











    26-11-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-11-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ernesto illy coffee award 2024
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    9 posters van kunstenaars om de beste duurzame koffie te vieren die de natuur te bieden heeft

    De negende editie van de Ernesto Illy International Coffee Award nadert met rasse schreden. Deze jaarlijkse erkenning eert de beste koffieproducenten wereldwijd door de landen te selecteren die hebben uitgeblonken in het combineren van kwaliteit met duurzaamheid. Voor deze gelegenheid vernieuwt illycaffè zijn speciale creatieve project, waarbij de wereld van de kunst versmelt met de wereld van de koffie door negen internationale illustratoren uit te nodigen een poster te maken die elk van de negen finalisten vertegenwoordigt. Door middel van artistieke taal, zorgvuldig gekozen grafische elementen en een levendig kleurenpalet wil illycaffè de diepgewortelde waarden overbrengen die ten grondslag liggen aan de koffieproductie en de culturele essentie van elk land.

    De negen finalisten voor de Ernesto Illy International Coffee Award 2024 zijn Costa Rica, Ethiopië, Brazilië, El Salvador, Guatemala, Honduras, India, Nicaragua en Rwanda. Deze prijs, genoemd ter nagedachtenis aan Ernesto Illy - een visionair leider van illycaffè, de zoon van de oprichter van het bedrijf en een pionier op het gebied van duurzame, hoogwaardige koffieproductie - viert het unieke koffie-erfgoed van elk land. Elke illustrator heeft, met zijn eigen stijl, een poster gemaakt die de landschappen en tradities van het land weergeeft en tegelijkertijd de aromatische noten en de geest van de koffie vastlegt.

    De in New York gevestigde illustrator Lauren Martin haalt inspiratie uit de beroemde flora en fauna van Costa Rica, terwijl de Berlijnse Natascha Baumgärtner de weelderige landschappen van Ethiopië vastlegt. De jonge Amerikaanse illustratrice Haley Tippmann koos ervoor om een sereen moment van bezinning af te beelden tegen de kustlijn van Nicaragua, waarbij ze op de natuur geïnspireerde elementen mengt met warme koffietinten in haar gedurfde, kleurrijke stijl. De Britse illustrator Alice Brisland brengt een ode aan Rwanda met een rijk gedetailleerd, zacht getint landschap dat een rustgevende sfeer oproept.

    Warmte, specerijen en surrealisme komen daarentegen tot leven in Cosmo Danchin-Hamard's bijna cartooneske portret van de Indiase architectuur en de gedurfde smaken van de koffie. De Braziliaanse kunstenaar Camila Rosa benadrukt de aloude koffiecultuur van het land door de figuur van een vrouw die een kopje koffie vasthoudt op de voorgrond. De jonge ontwerper Marcello Velho legt de iconische vulkaantoppen van de Cordillera de Apaneca in El Salvador vast in een serene scène van een boer die van de vruchten van zijn arbeid geniet. Tot slot brengen de Argentijnse illustrator Sebastian Ariel Curi, bekend om zijn krachtige lijnen en grote letters, en illustrator Nina Dzyvulska, met haar speelse stijl, de landschappen, mensen en rituelen van respectievelijk Guatemala en Honduras tot leven.

    Vanaf 8 november worden deze illustraties onthuld op de Social Media-profielen van illycaffè en de kunstenaars, waarbij wordt benadrukt hoe omgevingen, culturen en smaken worden gevierd door middel van kunst en schoonheid. Dit project versterkt de unieke band die illycaffè heeft opgebouwd met hedendaagse kunst door elk jaar negen internationale kunstenaars te tonen die ons met hun creatieve visies meevoeren naar 's werelds meest bloeiende koffieplantages, natuurwonderen en ongerepte paradijzen.

     Landen & kunstenaars: 1.Brazilië – Camila Rosa @camixvc - 2. Costa Rica – Lauren Martin @laurenmartin_studio - 3. El Salvador – Marcello Velho @marcellovelho - 4. Ethiopië – Natascha Baumgärtner @trudeiskrude - 5. Guatemala – Sebastian Ariel Curi @sebacuri - 6. Honduras – Nina Dzyvulska @nina_dzyvulska - 7. India – Cosmo Danchin-Hamard @cosmoillustrator - 8. Nicaragua – Haley Tippmann @haleytippmann - 9. Rwanda – Alice Brisland @alicebrislanddesign

     

     

    25-11-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 24/03-30/03 2025
  • 17/03-23/03 2025
  • 10/03-16/03 2025
  • 03/03-09/03 2025
  • 24/02-02/03 2025
  • 17/02-23/02 2025
  • 10/02-16/02 2025
  • 03/02-09/02 2025
  • 27/01-02/02 2025
  • 20/01-26/01 2025
  • 13/01-19/01 2025
  • 06/01-12/01 2025
  • 30/12-05/01 2025
  • 23/12-29/12 2024
  • 16/12-22/12 2024
  • 09/12-15/12 2024
  • 02/12-08/12 2024
  • 25/11-01/12 2024
  • 18/11-24/11 2024
  • 11/11-17/11 2024
  • 04/11-10/11 2024
  • 28/10-03/11 2024
  • 21/10-27/10 2024
  • 14/10-20/10 2024
  • 07/10-13/10 2024
  • 30/09-06/10 2024
  • 23/09-29/09 2024
  • 16/09-22/09 2024
  • 09/09-15/09 2024
  • 02/09-08/09 2024
  • 26/08-01/09 2024
  • 19/08-25/08 2024
  • 12/08-18/08 2024
  • 05/08-11/08 2024
  • 29/07-04/08 2024
  • 22/07-28/07 2024
  • 15/07-21/07 2024
  • 08/07-14/07 2024
  • 01/07-07/07 2024
  • 24/06-30/06 2024
  • 17/06-23/06 2024
  • 10/06-16/06 2024
  • 03/06-09/06 2024
  • 27/05-02/06 2024
  • 20/05-26/05 2024
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 03/02-09/02 2014
  • 14/11-20/11 2011
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 24/11-30/11 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!