Nieuwe collectie LEO Stone ook geschikt voor ingebouwde afzuigsystemen.
Na het succes van de revolutionaire downdraft kookpotten en -pannen van de GEM-collectie van BergHOFF breidt het Belgische kookmerk zijn downdraft aanbod uit. De nieuwe collectie LEO Stone van BergHOFF is eveneens geschikt voor een modern ingebouwd afzuigsysteem.
De potten en pannen van gegoten aluminium van LEO Stone zijn ook aangepast aan downdraft afzuigsystemen, dat wil zeggen: kookplaten met een geïntegreerde afzuiging. Dankzij deze nieuwe generatie potten en pannen wordt de stoom optimaal naar beneden geleid, waardoor geuren direct verdwijnen in de afzuiging en energie tijdens het koken wordt bespaard.
Downdraft kookplaten zijn in een mum van tijd zeer populair geworden. BergHOFF, het internationale merk van Belgische origine, was het eerste ter wereld dat speciaal voor deze moderne kookplaat met ingebouwd afzuigsysteem een aangepaste collectie potten en pannen ontwikkelde. De wereldwijd gepatenteerde technologie is gebaseerd op een speciale inkeping en luchtkanaal in de pot of pan en het deksel.
De nieuwe potten en pannen van de LEO Stone zijn het neusje van de zalm: stijlvol ontworpen, duurzame kwaliteit, licht in gewicht en dus ook geschikt voor de populaire kookplaat met afzuigsysteem. Het speciale downdraft deksel is ook handig om water af te gieten. De potten en pannen met hoogwaardige antiaanbaklaag hebben een glazen deksel met siliconen rand.
De volledige LEO Stone-reeks bestaat uit: braadpan (20, 24 en 28 cm), grillpan (26 cm), steelpan met deksel (18 cm), kookpot met deksel (20 x 9,5, 24 x 11 en 24 x 14 cm), sauteerpan (28 cm), en wok met deksel (28 cm).
BergHOFF is een internationaal merk van Belgische origine en maakt design keuken- en tafeluitrusting bereikbaar voor iedereen. Talrijke ontwerpen werden bekroond met internationale prijzen. Momenteel wordt het gamma van meer dan 1.500 producten verkocht in bijna 60 landen. Koop lokaal online: www.berghoff-belgium.be
• De ultieme winter cruisevakantie met een combinatie van ontdekkingen, traditie en cultuur, zon, strand en ontspanning - • MSC Bellissima biedt 7-nachten cruises aan in Saoedi-Arabië, Aqaba/Petra in Jordanië en Safaga/Luxor in Egypte, waarbij drie werelderfgoedlocaties van UNESCO worden aangedaan.
MSC Cruises kondigde aan dat MSC Bellissima haar aanwezigheid in Saoedi-Arabië en de Rode Zee zal verlengen voor het winterseizoen 2021/2022, na een zeer succesvol openingsseizoen in de regio deze zomer. MSC Bellissima en de routes in deze regio zijn erg populair gebleken sinds ze hier in juli vanuit Jeddah, Saoedi-Arabië, voor het eerst ging varen. Haar verdere inzet in de regio zal de cruise-ervaring verder uitbreiden voor gasten die op zoek zijn naar de ultieme winteruitstap. MSC Bellissima vervangt MSC Magnifica, die eerder gepland was om deze winter in de regio te varen.
Deze route voor de winter 21/22 is gloednieuw voor MSC Cruises en is de eerste in zijn soort. Het biedt internationale en lokale gasten unieke kansen om Saoedi-Arabië en Egypte per cruiseschip te ontdekken - met een bezoek aan cultureel rijke bestemmingen en ongerepte stranden zodat gasten de kans krijgen om zich onder te dompelen in de ongelooflijke geschiedenis en traditie van de regio. Vanaf 30 oktober 2021 biedt MSC Bellissima cruises van 7 nachten aan vanuit Jeddah, waarbij de havens van Ras Al Abyad, Aqaba voor Petra in Jordanië, Safaga voor Luxor in Egypte en dan AlWajh en Yanbu in Saoedi-Arabië worden aangedaan.
• De ultieme winter cruisevakantie met een combinatie van ontdekkingen, traditie en cultuur, zon, strand en ontspanning - • MSC Bellissima biedt 7-nachten cruises aan in Saoedi-Arabië, Aqaba/Petra in Jordanië en Safaga/Luxor in Egypte, waarbij drie werelderfgoedlocaties van UNESCO worden aangedaan.
MSC Cruises kondigde aan dat MSC Bellissima haar aanwezigheid in Saoedi-Arabië en de Rode Zee zal verlengen voor het winterseizoen 2021/2022, na een zeer succesvol openingsseizoen in de regio deze zomer. MSC Bellissima en de routes in deze regio zijn erg populair gebleken sinds ze hier in juli vanuit Jeddah, Saoedi-Arabië, voor het eerst ging varen. Haar verdere inzet in de regio zal de cruise-ervaring verder uitbreiden voor gasten die op zoek zijn naar de ultieme winteruitstap. MSC Bellissima vervangt MSC Magnifica, die eerder gepland was om deze winter in de regio te varen.
Deze route voor de winter 21/22 is gloednieuw voor MSC Cruises en is de eerste in zijn soort. Het biedt internationale en lokale gasten unieke kansen om Saoedi-Arabië en Egypte per cruiseschip te ontdekken - met een bezoek aan cultureel rijke bestemmingen en ongerepte stranden zodat gasten de kans krijgen om zich onder te dompelen in de ongelooflijke geschiedenis en traditie van de regio. Vanaf 30 oktober 2021 biedt MSC Bellissima cruises van 7 nachten aan vanuit Jeddah, waarbij de havens van Ras Al Abyad, Aqaba voor Petra in Jordanië, Safaga voor Luxor in Egypte en dan AlWajh en Yanbu in Saoedi-Arabië worden aangedaan.
De creaties van Kim Jacob Jewelry Design zijn voortaan ook beschikbaar in 'rosé verguld', voor een najaar vol tederheid en elegantie. De Belgische ontwerpster Kim Jacob creëert juwelen die zij als minimalistisch bestempelt maar die wel steeds een creatieve twist vertonen. De ontwerpster laat zich daarbij leiden door de ingevingen van het moment alsook door bestaande trends die ze naar haar hand zet met eigen unieke karaktertrekken.
Op vraag van een deel van haar groeiende klantenbestand besloot Kim recent om ook creaties in 'rosé verguld' aan te bieden, een kleur die ze nu ook standaard opneemt in één van haar collecties 'Less is More'. Rosé verguld brengt ons op een tedere, elegante en subtiele manier tot in het eindejaar, een feestelijke periode vol zachte en intieme momenten.
Leuk weetje: voor elke creatie uit rosé verguld die bij Kim Jacob Jewelry Design over de toonbank gaat, stort de ontwerpster 10% door naar Pink Ribbon. De samenwerking met deze organisatie is een logische match op het vlak van kleurgebruik maar zeker ook op het vlak van maatschappelijke betrokkenheid.
Kim Jacob heeft een gevarieerde achtergrond maar steeds met creativiteit als rode draad doorheen haar leven. Een eerste ondernemerservaring in de horeca alsook de opleidingen Fotografie (Sint-Lukas), Juwelenontwerp (Syntra) en Arts & Métiers (Jean Toussaint) wakkerden haar creatieve en ondernemende ambities verder aan. Dat leidde tot de oprichting van Kim Jacob Jewelry Design in maart 2020, een lancering die versneld werd door de coronacrisis. Met de opening van een eigen boetiek in haar thuisbasis Meise wil Kim Jacob een stevig fundament leggen voor de verdere ontwikkeling van haar label.
» 650.000 Think Pink-lintjes in 6.500 verkooppunten - » 2 euro per lintje integraal naar steun voor lotgenoten - » Bestel als retailer of particulier de Think Pink-lintjesbox
Laat je tijdig screenen: dat is de boodschap van het roze Think Pink-lintje. Naar aanleiding van de internationale borstkankermaand oktober lanceert de Belgische borstkankerorganisatie Think Pink opnieuw haar jaarlijkse lintjescampagne. Daarmee wil de vzw extra bewustwording creëren rond tijdig screenen om borstkanker voor te zijn, want een vroege opsporing is van levensbelang. Naast sensibiliseren heeft het lintje ook een emotionele waarde. Door een Think Pink-lintje op te spelden steek je iedereen die getroffen is door borstkanker een hart onder de riem.
Een vriendin, collega of familielid … 1 op de 8 krijgt borstkanker!
In ons land krijgt 1 op de 8 vrouwen borstkanker. Volgens de meest recente cijfers van de Stichting Kankerregister ontdekten artsen in 2019 bij 10.962 vrouwen en bij 95 mannen in ons land een borsttumor. ‘We zijn ervan overtuigd dat iedereen op een of andere manier wel al met de ziekte in aanraking is gekomen’, vertelt Think Pink-voorzitter Heidi Vansevenant. ‘Een vriendin, collega of familielid, van dichtbij of veraf. Ons land is wereldkampioen borstkanker, een triest record, niet? En toch laat 1 op de 3 Belgische vrouwen zich nooit screenen.’
Het Think Pink-lintje is vanaf deze week verkrijgbaar in meer dan 6.500 verkooppunten in ons land.
Eén lintje, één boodschap: laat je tijdig screenen!
Think Pink wil die cijfers veranderen en spoort met het Think Pink-lintje aan om je tijdig te laten screenen. Vroege opsporing is en blijft van levensbelang. In oktober kun je je solidariteit en je hart tonen, door het lintje op te spelden. Het lintje is de manier om iedereen die getroffen is door borstkanker een hart onder de riem te steken.
Adopteer een lintjesbox
‘Omdat we willen dat onze campagne toegankelijk is voor iedereen, kan iedereen gratis een lintjesbox aanvragen. Daarin zitten 100 lintjes. Je kunt de box op je werk, in je winkel of zaak plaatsen, maar evengoed lintjes verkopen aan vrienden en familie. We zijn heel dankbaar voor onze partners en de meer dan 1.000 sympathisanten die al een box adopteerden. Dankzij hen kunnen wij ook in 2022 lotgenoten blijven ondersteunen’, besluit Heidi Vansevenant.
Het Think Pink-lintje kost 2 euro. Dit bedrag gaat integraal naar de ondersteuning van lotgenoten. De lintjes worden verkocht in 6.500 verkooppunten.
Vind een verkooppunt.
THINK PINK vraagt aandacht voor borstkanker en financiert wetenschappelijk onderzoek dat de meest voorkomende kanker bij vrouwen bestrijdt . Think Pink heeft vier duidelijke doelstellingen: informeren en sensibiliseren, wetenschappelijk onderzoek financieren, zorg- en nazorgprojecten ondersteunen en patiëntenrechten verdedigen. Die doelstellingen maakt Think Pink waar via drie fondsen. Zo helpt het Geef om Haar Fonds mannen en vrouwen bij de aankoop van een pruik of mutsje. Met een klein gebaar of extra steun wil het Share your Care Fonds het leven met of na borstkanker makkelijker maken, in en buiten borstklinieken. En het SMART Fonds van Think Pink financiert wetenschappelijk onderzoek naar nieuwe methodes voor opsporing, behandeling en nazorg van borstkanker in België.
Werkelijk onweerstaanbaar, die Jean Paul Gaultier bokser! Een bokser kan keihard uithalen en incasseren, maar hij gooit nooit de handdoek in de ring. Vooral niet wanneer de zege in zicht is. Een bokser bezit een koninklijke uitstraling. Hij heeft veel méér te bieden dan zijn vuisten alleen. Met één uithaal kan hij de wereld het zwijgen opleggen. Deze bokser is alles, en zelfs nog meer ...!
Op 325 rue Saint Martin, het hoofdkantoor van Jean Paul Gaultier, laat hij zich vandaag zien. In een enorme hal staat deze keer geen catwalk maar een boksring. Het is bijna of hij omringd wordt door familie wanneer hij aankomt: triomfantelijk en aanbeden! Rondom de koning van de ring staat een uitzinnige menigte, van een ongekende dimensie: Hier, krijgt iedereen de ruimte om te zijn wie je wilt zijn!
Hier, zie je een en al schoonheid, als je er oog voor hebt. Hier bruist het van het leven. In een mengeling van stijlen, een mix van lifestyles, staat Jean Paul Gaultier altijd voor iedereen klaar! Zijn entourage is gehuld in de meest iconische looks van het modehuis. Samen omarmen zij het verleden, het heden en de toekomst. ‘Want,’ zei Mr. Gaultier himself, ‘ een mooi kledingstuk leeft.’
Maar dit verhaal, is natuurlijk vooral een verhaal van verlangen. Binnen de touwen wacht de scandalous Imaan Hammam op de onverslaanbare Parker van Noord. Hij, met zijn verleidelijke kuiltjes in zijn wangen in de ene hoek. En zij, met haar eindeloze benen in de andere. De Koning van de Ring staat voor een uitdaging. Maar... hij kent het klappen van de zweep. Wanneer er een knock-out is voor beide, is er een love match!
De geur
Quentin Bisch, Christophe Raynaud en Natalie Cetto gingen op zoek naar een geur die in alles Jean Paul Gaultier zou uitademen. Een eigentijdse, houtachtige en oriëntaalse geur. Als uitgangspunt kozen zij frisheid met een 'knock-out'-effect, samengesteld uit salie en de pure power van mandarijn, inclusief pulp en pitjes. De topnoten van de geur. Daaraan voegden zij een ‘uppercut’ toe: een vleugje uiterst verslavende tonkaboon voor een smakelijke noot. Het hart van de geur. Ten slotte haalden zij een sensuele vetiver in de ring, voor de sprankelende dynamiek van vers gekapt hout. De basis van de geur. Een creatie vol heerlijke spanning die op alle punten scoort. Het is een geur die boven alle categorieën uitstijgt.
De flacon
Het is bijna een zelfportret, waarin het verhaal van onze bokser ligt opgesloten. Luxueus, bepaald geen lichtgewicht, imposant en helder. Met de looks van een boksring. In de beslissende ronde kan nog van alles gebeuren... de wedstrijd gaat door en je krijgt er nooit genoeg van!
De dop vormt de kroon voor een winnaar, de koning van de ring. Niets is gewoon, alles is anders. Als een lied, zou het klinken als Freddie Mercury’s Killer Queen. Je moet sterk in je schoenen staan om het elke ochtend te weerstaan... Volmaakt om vast te pakken, zoals een amulet. De koning van de ring laat je alle hoeken zien!
De verpakking
Daar val je voor... Rood fluweel, of beter nog: karmozijnrood, bordeaux, robijn en granaat. Rood brengt je tot leven en wakkert de harstocht aan. Bij een streling wordt je wordt gek van verlangen. Houd je hand erboven, en je voelt direct het contact. Voel hoe je zintuigen reageren. De kroon is met Jean Paul Gaultier ingegraveerd, en lijkt zo als het ware op een overwinningszegel; een koninklijke knipoog. De verpakking vertelt een verhaal.
Jean Paul Gaultier Scandal pour Homme is vanaf 22 september 2021 beschikbaar bij de bekende Jean Paul Gaultier verkooppunten.
Scandal pour Homme Eau de Toilette 150ml Hervulbare flacon €122,40 - Scandal pour Homme Eau de Toilette 100ml Hervulbare flacon €104,80 - Scandal pour Homme Eau de Toilette 50ml Hervulbare flacon € 77,40 - Scandal pour Homme Eau de Toilette 200ml Hervulflacon €127,60 - Scandal pour Homme Deodorant spray 150ml € 37,80 - Scandal pour Homme Showergel 150ml € 36,80
De trend naar kleiner wonen is al enkele jaren geleden ingezet en dus is het steeds meer zoeken naar een vrij hoekje in huis om een werkplek te installeren. Gelukkig sta je niet alleen in deze missie en denken de experts van Camber met je mee. Want met een slimme (her)inrichting van je kamer tover je een op het eerste gezicht onmogelijk stukje huis om tot vaste home office. Bye bye keukentafel!
Hallo woonkamer!
Een usual suspect met een twist! Want waar een log bureau geen nieuweling is in de leefruimte, is een multifunctionele kantoorwand dat wel. Door voor kasten op maat te kiezen, benut je elke centimeter en gaat de kamer groter – want praktisch en ruim – aanvoelen. Aangepaste lades verbergen al het essentiële kantoormateriaal, terwijl legplanken zorgen voor decoratieve mogelijkheden.
Elke dag Casual Friday
De combinatie bureau/dressing ligt zo voor de hand, dat velen hem over het hoofd zien. De stap van een traditionele dressing vol kasten naar een 2.0-uitvoering met bureaulades en werkblad is immers razendsnel gezet! De interieurarchitecten van Camber denken met je mee en vormen de gewenste ruimte om in een multifunctionele dressing ruimte waar je in alle rust kan werken. De vrije ruimte onder het raam kan je gebruiken voor een werkplek met inspirerend uitzicht. Bonuspunt: de propere kastenwand achter je vormt steeds een nette achtergrond voor je videocalls en geen kat die ziet dat het onder je bureaublad elke dag Casual Friday is.
Met het hoofd in de wolken
Werk je graag in complete stilte en zonder de muizenissen van het dagelijks leven om je heen? Misschien vind jij dan wel je ‘work from zen’ op zolder. Met het hoofd net niet in de wolken geniet je van veel licht, rust en een stimulerende, knusse werkomgeving. Wandkasten op maat en ingewerkte opbergmeubelen halen het maximum uit de nok van het dak.
Vele handen maken licht werk
Nu ja, ging dat soms maar op voor kantoorwerk. Toch heeft een ander persoon in je omgeving die vlijtig aan het werk is het motiverende effect om je ook volledig op je taak te focussen. Met een tweede bureau in je al bestaande kantoorruimte, geef je je persoonlijke ‘work coach’ meteen een eigen plekje. Naast drill coaches zijn hier ook kleine kinderen met tekeningen en tieners met huiswerk en examens welkom. En misschien af en toe een noise cancelling hoofdtelefoon.
Ieder z’n eigen wereld
Volstaat de hoofdtelefoon niet (meer)? Dan kan je best een eigen werkplekje op de slaapkamer van je kind installeren. Onder een schuin dak, als onderdeel van een grotere wand, onder een hoogslaper, … een speel- en studiebureautje vindt gauw z’n draai. Met de uitgebreide kleurenwaaier van Camber maak je van het bureau een knap verlengde van de kleurrijke kinderkamer.
De trend naar kleiner wonen is al enkele jaren geleden ingezet en dus is het steeds meer zoeken naar een vrij hoekje in huis om een werkplek te installeren. Gelukkig sta je niet alleen in deze missie en denken de experts van Camber met je mee. Want met een slimme (her)inrichting van je kamer tover je een op het eerste gezicht onmogelijk stukje huis om tot vaste home office. Bye bye keukentafel!
Hallo woonkamer!
Een usual suspect met een twist! Want waar een log bureau geen nieuweling is in de leefruimte, is een multifunctionele kantoorwand dat wel. Door voor kasten op maat te kiezen, benut je elke centimeter en gaat de kamer groter – want praktisch en ruim – aanvoelen. Aangepaste lades verbergen al het essentiële kantoormateriaal, terwijl legplanken zorgen voor decoratieve mogelijkheden.
Elke dag Casual Friday
De combinatie bureau/dressing ligt zo voor de hand, dat velen hem over het hoofd zien. De stap van een traditionele dressing vol kasten naar een 2.0-uitvoering met bureaulades en werkblad is immers razendsnel gezet! De interieurarchitecten van Camber denken met je mee en vormen de gewenste ruimte om in een multifunctionele dressing ruimte waar je in alle rust kan werken. De vrije ruimte onder het raam kan je gebruiken voor een werkplek met inspirerend uitzicht. Bonuspunt: de propere kastenwand achter je vormt steeds een nette achtergrond voor je videocalls en geen kat die ziet dat het onder je bureaublad elke dag Casual Friday is.
Met het hoofd in de wolken
Werk je graag in complete stilte en zonder de muizenissen van het dagelijks leven om je heen? Misschien vind jij dan wel je ‘work from zen’ op zolder. Met het hoofd net niet in de wolken geniet je van veel licht, rust en een stimulerende, knusse werkomgeving. Wandkasten op maat en ingewerkte opbergmeubelen halen het maximum uit de nok van het dak.
Vele handen maken licht werk
Nu ja, ging dat soms maar op voor kantoorwerk. Toch heeft een ander persoon in je omgeving die vlijtig aan het werk is het motiverende effect om je ook volledig op je taak te focussen. Met een tweede bureau in je al bestaande kantoorruimte, geef je je persoonlijke ‘work coach’ meteen een eigen plekje. Naast drill coaches zijn hier ook kleine kinderen met tekeningen en tieners met huiswerk en examens welkom. En misschien af en toe een noise cancelling hoofdtelefoon.
Ieder z’n eigen wereld
Volstaat de hoofdtelefoon niet (meer)? Dan kan je best een eigen werkplekje op de slaapkamer van je kind installeren. Onder een schuin dak, als onderdeel van een grotere wand, onder een hoogslaper, … een speel- en studiebureautje vindt gauw z’n draai. Met de uitgebreide kleurenwaaier van Camber maak je van het bureau een knap verlengde van de kleurrijke kinderkamer.
Producten voor elke dag in zesde Local Market . Oktober is traditioneel de maand waarin familiebedrijf JBC extra inzet op duurzaamheid. Voor haar nieuwste Local Market zet de Limburgse modespeler negen hippe, duurzame én Belgische merken in de spotlight. Onder het motto "alle beetjes helpen", maken de hebbedingen in de alweer zesde editie van JBC’s Local Market jouw dagelijkse rituelen net dat tikkeltje duurzamer. Want kleine ingrepen hebben immers vaak een grote impact!
Duurzaamheid is al meer dan 20 jaar een speerpunt voor JBC. De zesde Local Market wordt dan ook -nog meer dan anders- volledig aan het thema gewijd. Gedurende de hele maand oktober en zolang de voorraad strekt vind je bij JBC verrassende producten voor groot en klein om je dagelijkse routine te verduurzamen. Behalve in de Local Market zet JBC doorheen de maand ook in op duurzaamheid met de lancering van een eigen geüpcyclede trui, een lokale samenwerking met MoMu (meer info volgt medio september) waarbij een Belgische artiest met de overstock van JBC aan de slag gaat, een laptopinzameling met Ondernemers voor een Warm België en meer.
Kleine moeite, grote impact: ontdek de negen Belgische merken
Transformeer je huis tot een duurzaam walhalla met de geüpcyclede producten van IWAS. Ontworpen in België, met de hand gemaakt in sociale ateliers in India en Indonesië. Een wasmand, shopper of pennenzak van plastiek verpakkingen, toiletzak van autobanden, glazen van wijnflessen of multifunctioneel mandje van koffiezakken, je hoeft niet te kiezen tussen goed doen en jezelf verwennen.
100% veilige huid- en haarverzorging die werkt én goed is voor lijf en planeet, dat is waar het Gentse Ray voor staat. In de Local Market ontdek je de milde handzeep, zachte handcrème en hervulbare deodorant, ontwikkeld door een gepassioneerde apotheker. Als gezin de groene tour op, het kan. Dat bewijzen Ellen, Nikolas en hun twee zoontjes van Sustainable Family. Hun boek 'Het duurzame gezin' leert je stap voor stap je huis en dagelijks leven te verduurzamen. Stap één: je wattenstaafjes, haar- en tandenborstel vervangen door bamboe exemplaren en switchen naar herbruikbare rietjes en drinkflessen.
Weg met al die plastiek verpakkingen in de douche. De bars van het Belgische WONDR zijn een schoon alternatief. Ze zijn vrij van rommel en komen in een bijzondere massagevorm die wondr'en doet voor je stemming. Laat je bars drogen op een bamboe schaaltje of in een handig zakje om hun levensduur te verlengen.
Het Belgische SELF zorgt voor een heerlijk momentje me-time. Speciaal voor JBC ontwikkelde het merk een exclusief voordeelpakket met een dag- en nachtcrème boordevol natuurlijke bestanddelen en aroma’s die de huid intens voeden en beschermen en een konjacspons om de huid mild te reinigen. Antwerpse illustratrice Cato Oyen runt een ontwerpstudio en maakt met Frut Atelier interieurobjecten in het populaire terrazzo. Je zeep stylish laten drogen of juwelen tentoon stellen, het kan allemaal op de hippe terrazzo creaties.
Van het badritueel een feest maken is kinderspel met de vrolijke badpuzzels van het Belgische Quuttoys, vrij van schadelijke stoffen. De puzzelstukjes drijven en plakken gemakkelijk tegen de badrand. Dolle duurzame waterpret verzekerd! Koffie- of thee-verslaafd? Vervoer je favoriete drankje in stijl in herbruikbare bekers met handig én lekvrij deksel van het Hasseltse Kambukka. Zeg neen tegen verspilling! Met de Amuse Your Day brooddoos of bowls heb je altijd een lekkere hap bij de hand.
Praktisch : De duurzame lokale merken zijn vanaf 1 oktober beschikbaar in de Local Market in alle Belgische JBC winkels en op jbc.be. Prijzen variëren tussen 2,45 euro en 39,95 euro.