Inhoud blog
  • Umbris, unieke design-overkappingen
  • Classic elegance Luna
  • Classic date manufacture
  • Classic Moonphase Date Manufacture
  • Franke stapt in de grijze zone
  • BR 05 Chrono grey steel & gold
  • Ray-Ban & Lenny Kravitz
  • BR X5 Black Titanium
  • De nieuwe stoelmodellen van Marie's Corner
  • Internationaal tuinfestivall
  • Stoneman Arduenna-Saison startte op 13 april
  • Alpina Extreme Quartz
  • Seastrong Diver Extreme Automatic GMT: de avontuurlijke duiker
  • Dromen van de zomer met Anita en rosa Faia
  • BR05 Black ceramic
  • Natuur en cultuur voor het ganse gezin in Frieslanf
  • Seastrong Diver Extreme Automatic
  • Een icoon in zijn categorie
  • Interhome wil Scandinaven naar Belgische kust lokken
  • Spetter met Trixie in het water
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    16-04-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Eye candy for everyone
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    brillentrends gespot

     

    Ontdek de SS23 (zonne)brillentrends met Pearle Opticiens

    De eerste warme zonnestralen stralen weer binnen en dat betekent maar een ding: de lente is terug in het land. Tijd voor terrasjes & apero’s, warme dagen en lange, gezellige avonden met vrienden. We mogen onze lente- en zomergarderobe weer bovenhalen, en die is niet compleet zonder de perfecte (zonne)bril. Gelukkig heeft expert in eyecare & -wear Pearle Opticiens voor iedereen wel wat wils. Maak kennis met de hipste brillentrends voor deze lente en zomer!

    Phygital, Risk Taker, Apéro Hour & Virtual Aquatics: Pearle doet naar goede gewoonte weer de trends voor het lente- en zomerseizoen uit de doeken. Binnen deze trends speelt het digitale vaak een hoofdrol, maar telkens vermengd met een nostalgisch verlangen naar vroeger. There's eye candy for everyone bij Pearle: ontdek nu snel je favoriete montuur!

    #1 Phygital : Forever young • Metaverse & streetwear

    De naam zegt het al: deze trend combineert de IRL wereld met de URL wereld. Een groeiende nostalgie naar het tijdperk van de jaren ’70 tot 2000 vermengt zich met een digitale esthetiek en artistieke vrijheid. Metaverse meets streetwear en dat uit zich in oversized brillen gebaseerd op een '60s retro stijl, met overdreven, golvende vormen en felle kleuren.

    #2 Risk Taker : Glam • Subversive & sensual

    Glam krijgt een donker kantje. We omarmen onze sensuele kant, en gaan daarbij geen enkel risico uit de weg. Assertief en eigenzinnig, gedurfd en brutaal sexy, maar met een speelse knipoog; dat karakteriseert een echte ‘risk taker’. Denk aan glossy & glam, shiny versus matte, en met speelse, extravagante en onverwachte vormen.

    #3 Apéro Hour : Romantic • Casual & flirty

    Deze trend neemt ons mee naar het zuiden van Frankrijk, waar we genieten van een middag nietsdoen onder de warme zomerzon. Simpele maar vreugdevolle ervaringen worden steeds belangrijker, en die zorgeloze way-of-living trekt zich ook door naar onze garderobe. Deze laid-back aesthetic vermengt een romantische, Mediterraanse charme met retro silhouetten: denk aan (afge)ronde monturen in natuurlijke kleuren, zoals bruin en goud.

    #4 Virtual Aquatics : Wellness conscious • Oceanic & digital

    Aquatic meets digital. Het natuurlijke van de waterwereld vermengt zich met het digitale en futuristische van de metaverse, maar wordt tegelijkertijd geïnspireerd door onze groeiende nostalgie naar de stijl van de jaren ’90 en 2000. Hoe dat eruit ziet? Organische en vloeiende vormen, neo tie-dye prints, lichtgevende & regenboogkleurige gradaties en reflectieve details. Een minerale, cyber-tech aesthetic, geïnspireerd op onderwater fauna en flora!

     Ieder z’n look Bij Pearle huizen sterke merken voor elke mood, met elk hun eigen focus op on trend design. Vind je nieuwe favoriete optische bril of zonnebril bij je Pearle winkel om de hoek of online op pearle.be

    16-04-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-04-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bristol

    Pre-loved merksneakers voor iedereen

     

    Bristol x WEAR: duurzame en betaalbare merksneakers

    Je kunt in de nieuwe Bristol winkel in Beveren niet alleen terecht voor de nieuwste collecties, maar ook voor tweedehands items: pre-loved merksneakers van WEAR. Unieke tweedehands sneakers die betaalbaar, duurzaam én voor een breed publiek toegankelijk zijn.

    Betaalbare duurzaamheid

    Met deze exclusieve collab wordt duurzame mode voor een grote groep consumenten eindelijk bereikbaar en zijn sneakermerken zoals Nike, Adidas, New Balance en Puma voor iedereen binnen handbereik. Bristol en WEAR hebben de handen ineengeslagen omdat duurzame mode voor iedereen toegankelijk moet zijn. Aan een paar pre-loved WEAR-sneakers hangt dan ook een vriendelijk prijskaartje: vanaf €29,95 tot €59,95. Toffe betaalbare merksneakers, die bijdragen aan een duurzame en circulaire toekomst: dat is waar deze samenwerking om draait. Hiermee zet Bristol een belangrijke stap in de missie naar een meer sustainable bedrijfsvoering.

    Wat is WEAR?

    WEAR is opgericht door Pim Roggeveen en Lorenzo van Galen, twee sneakerlovers met een passie voor duurzaam ondernemen. Met WEAR geven zij sneakers een tweede leven en dragen op deze manier bij aan een duurzame productieketen en een schonere, inclusievere economie. Er werken mensen met 'onbenut arbeidspotentieel'; zij komen iets moeilijker dan gewoonlijk aan een baan.

    “Door onze samenwerking met WEAR kunnen we iets heel unieks realiseren. Pre-loved sneakers zijn een van de duurzaamste keuzes als het op schoenen aankomt, want er hoeven geen nieuwe schoenen gemaakt te worden. Bovendien is de prijs van een paar WEAR-sneakers voor een breed publiek toegankelijk; duurzaamheid die niet duur is dus. Dit project is een stap in de goede richting en dat we het samen met jonge, Nederlandse ondernemers kunnen doen, maakt het nóg mooier." - Elise Vanaudenhove, CEO Bristol

    Een perfecte match

    Tweedehands WEAR-sneakers zijn volledig gereinigd en voorzien van een nieuwe binnenzool. Door sneakers een tweede leven te geven, wordt de CO2-uitstoot verminderd en de fashion afvalberg kleiner. Een missie waar Bristol volledig achter staat. De samenwerking is voor beide partijen een experiment, maar wel één met enorme potentie. “Als we merken dat onze klanten hier blij van worden, sluiten we niet uit dat we dit bij meer winkels gaan introduceren. We hebben immers meer dan 200 winkels in België en Nederland”, aldus Elise Vanaudenhove. Lorenzo van Galen, co-founder WEAR voegt daaraan toe: ''Voor ons is dit nu al een hele mooie stap en als dit succesvol uitpakt, is dat een belangrijke bevestiging. Het zou een grote impact kunnen hebben op de groei van WEAR.”

    Praktisch

    De WEAR pre-loved sneaker-collectie is verkrijgbaar in Bristol Beveren (Warande Shopping, Waranadestraat 14, 9120 Beveren). Sneakers zijn beschikbaar vanaf maat 36 t.e.m. maat 46. De prijs start bij €29,95 tot max. €59,95.









    15-04-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-04-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Longchamp: heropening boetiek Louizalaan

    De Longchamp boetiek aan de Louizalaan, gesitueerd op één van de befaamdste lanen van de Brusselse hoofdstad, werd onlangs heropend en onthult haar nieuwe concept.

    De loungeruimte en de bibliotheek, waar tassen, ready “to-wear, schoenen en accessoires worden getoond, nodigen u uit om de tijd te nemen en de nieuwe collectie te ontdekken. Niets is aangenamer dan plaats te nemen op de zachte sofa van Pierre Paulin en te bladeren door tijdschriften en boeken, geïnspireerd door de laatste trends van het seizoen.

    De boetiek beschikt over een bijzondere ruimte, bestaande uit een gelijkvloers en een eerste verdieping. De dubbelhoge voorgevel van de boetiek, die zeer zichtbaar is en een sterke indruk maakt, wordt gekenmerkt door mannequins en lichtgevende ophangingen op de eerste verdieping. Naast het centrale lichtpunt dat de inkomhal verlicht, zijn de muren versierd met vlechtwerk om de verfijnde, natuurlijke en elegante uitstraling van de boetiek te benadrukken.

    De voorgevels bespelen transparantie om het interieur te onthullen en nodigen u uit om een warme ruimte te ontdekken, met in de etalage de eiken tafel "Wave" van ontwerper Pierre Renart.

    Keramische stellen van de Nederlandse kunstenaar Floris Wubben en een vintage Italiaanse kroonluchter geven de boetiek karakter. Twee werkstukken van de Toulouse kunstenaar François Bonnel, ontdekt door Jean Cassegrain (CEO van Longchamp), genaamd "ParkLife 1 & 2" brengen kleur en dynamiek.

    Een sleutelelement van dit nieuwe concept is de aanwezigheid van ten minste één object uit het Longchamp - archief in elke boetiek. Longchamp was oorspronkelijk begonnen met het vervaardigen van pijpen en rokersartikelen met lederen bekleding. Als knipoog hiernaar hangt boven de kleine lederwarenkast een retro-reclameposter die verwijst naar deze tijd.

    De heropening markeert de lancering van de Longchamp zomercollectie 2023 in zonnige kleuren. Een ware uitnodiging tot reizen!









    14-04-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-04-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beleef de perfecte zomerdag met Veritas

    SS23

    Met het epicentrum van badmode - Lanzarote - in het achterhoofd, brengt Veritas een glamoureuze swimwearcollectie uit. De Belgische retailer trok dan ook naar het vulkanische eiland, met als resultaat een campagne die overloopt van sexy maar ook comfortabele eyecatchers. Of je nu wil opvallen in eenvoud of meteen in het oog wil springen, Veritas heeft swimwear en matching accessoires voor iedereen en élke mood. Onderstaande trendy looks zijn een musthave voor al je zomerplannen.

    Eyecatchers voor de zonneklopper

    Badpakken met volants en interessante cut-outs stelen de show dit seizoen en zijn geschikt voor zowel kleinere als grotere boezems. Vervaardigd uit lurex en viscose, zijn de looks zacht voor je huid en voelen ze luchtig aan tijdens de klamme zomermaanden. Bredere bandjes bieden steun, maar zijn ook af te nemen tijdens het zonnen. Ook uitneembare padding geeft je de nodige vrijheid.

    Speelse kleurtjes als babyroze, felgroen en oranjerood, maar ook gedempte kleuren doen het goed deze zomer. Ook streepjes en een tropische print doen ons hart sneller slaan, onder de stralende zon.

    What's in my bag

     Stralen op het strand? Dat vraagt ook om sterke accessoires als een ruime strandtas, felgekleurde zonnebril, flowy pareo's en een matching strandhanddoek.

    Praktisch : De items zijn beschikbaar vanaf 1 april in de winkels en online.











    13-04-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-04-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De nieuwe luxe

    : een outdoor ruimte met aandacht voor elk detail’

     

    Sinds de pandemie is onze tuin van prins naar koning geëvolueerd. We schenken met andere woorden steeds meer aandacht (en geld) aan ons stukje groen; hoe klein of groot het ook mag zijn. Een gesprek met interiorwatcher Nicolas Block over de outdoorruimte anno 2023.

    Welke trends mogen we verwachten voor het komende buitenseizoen?

    ‘Onze tuin wordt volwassen. Zo’n dertig jaar geleden konden we kiezen tussen een witte en een nog wittere tuinstoel. Vandaag heb je een spectaculair aanbod; zowel in het low- als in het high-end gamma. Buitenverlichting, bijzettafels, hoge tafels, lounges, ligeilanden, parasols met verwarming en audio, kamado-BBQ, buitenkantoor, luidsprekers in de vorm van stenen, buitentapijten, … Er zijn eindeloos veel mogelijkheden om in de tuin of op het terras het hele jaar door een beleving op hoog niveau te creëren. Het budget voor outdoor meubels ligt vandaag soms zelfs hoger dan dat voor het interieur. Pakweg vijf jaar geleden was dat totaal ondenkbaar.’

    Zie je bepaalde kleuren vaak terugkomen?

    ‘Net zoals in het interieur zijn er voor de outdoor ruimte twee à drie strekkingen. Om te beginnen heb je de liefhebbers van zwart en wit. Vaak komt die kleurencombinatie terug in zowel verharding als meubels. Anderen zoeken hun heil vooral in natuurlijk hout. Ook daar is dankzij thermowood – hout dat door een verhittingsproces duurzamer is gemaakt – een heel arsenaal van budgetvriendelijke mogelijkheden bijgekomen. En net zoals in het interieur, is ook in onze outdoor space kleur aan een enorme opmars bezig. Logisch want de zomer en zon vragen om een vrolijke setting.’

    Is de zomerse BBQ nog altijd populair?

    ‘De tijd dat de BBQ slechts één keer per jaar uit het tuinhuis mocht op Vaderdag, is lang voorbij. De tuin groeide uit een absolute belevingsplek en daar horen een uitgeruste (kamado-)BBQ, rookoven, pizza-oven, koolvuur, bakplaat, ... bij. Buiten koken is een totaalbeleving geworden waar we veel moeite voor doen.'

    Eten we dan het hele jaar buiten?

    ‘Zeker. We zitten niet langer alleen maar buiten bij goed weer want onze tuinen en terrassen zijn stevig uitgerust met verwarmers, dichtschuifbare raampartijen en zelfs dekens en schapenvellen. Vertoeven in de buitenlucht is een ontspanningsmoment voor de altijd binnenzittende, werkende mens. Vrienden ontvangen in een gestylede buitenruimte is bon ton.’

    Hoe reageren de tuinmeubelfabrikanten?

    ‘Tuinmeubels waren nog nooit zo gesofisticeerd als vandaag. Duizenden euro’s uitgeven aan een lounge of zitstoel is niet zo moeilijk meer. De buitenmeubelindustrie is zodanig gegroeid dat ook alle fabrikanten van binnenmeubels zich op die lucratieve markt hebben gegooid. Zelfs de high-end Italiaanse en Scandinavische merken. Wij Belgen zijn bovendien al decennia lang één van de beste tuinmeubelmakers ter wereld. Denk maar aan merken als Royal Botania. Ook uit eigen land is de keuze dus fenomenaal. Bovendien ontwikkelen de trends zich in de sector van het buitenmeubilair even snel in die van de binnenmeubels. Organische vormen, kleur, materialiteit: de outdoor industrie is helemaal mee. Zo zien we vandaag meer en meer low lounging en dining, een trend die veel restaurants in binnen- en buitenland omarmen. Het is het ultieme comfort, maar dan heel laidback – even ontspannend als onze outdoor momenten zouden moeten zijn.’

    Welke materialen zetten de toon?

    ‘Vlechtwerk in alle vormen en in alle afmetingen. Ook rotan heeft zich sterk ontwikkeld; dat uit zich in de uiterst natuurlijke en organische looks. De natuur imiteren in de buitenlucht zorgt voor een perfecte en unieke combinatie. Wat ook opvalt: buitenmeubels deels of compleet stofferen is helemaal in. Dat heeft veel te maken met het gebruik van outdoor textiel dat steeds beter bestand is tegen alle weersomstandigheden. Een complete loungeset afwerken met stof vormt geen enkel probleem meer. Zo wordt buiten ook echt binnen.’

    Doen ook boomhutten, poolhouses en outdoorspaces als het buitenkantoor het nog altijd goed?

    ‘Een buitenkantoor is iets wat we gedurende de afgelopen jaren leerden kennen en is here to stay. Zeker omdat we regelmatiger thuiswerken. Het drukke leven doet ons verlangen naar stilte, naar één zijn met de natuur. Er is als het ware een gehele industrie ontstaan die verschillende mogelijkheden biedt op het vlak van luxe-entiteiten in de tuin: units die bruikbaar zijn het hele jaar door. Kantoor, keukens, open vuren, wijnkoelkasten, sauna’s: het is niet of/of maar en/en.

    Zijn er buitenaccessoires die anno 2023 een groter publiek bereiken?

    ‘Outdoor tapijten zag je vroeger vooral bij de heel dure luxemerken, nu worden ze meer en meer gemeengoed. De reden is simpel: net zoals in het interieur werken ze de loungehoek of eettafel compleet af. Ook buitenstaanlampen zitten al jaren in de lift en maken het binnengevoel buiten compleet.’

    Hoe zie je door het enorme aanbod het bos nog?

    ‘Er bestaan vandaag inderdaad ongelooflijk veel mogelijkheden. Evenveel als voor het interieur. Uit een stalenboek met 500 samples een stof kiezen die matcht met de gekozen houtsoort is geen uitzondering meer. Je moet bijna een interieurarchitect zijn om je weg in het outdoor aanbod te vinden en om voor jou de juiste sfeer te creëren. Vandaar dat ook meer en meer professionals terrassen en tuinen vormgeven. Een mooi ingericht huis met een naakt grasveld erachter is vandaag geen optie meer. De nieuwe luxe is een outdoor ruimte met aandacht voor ieder detail.’

    Krijgen ook tuinarchitecten – en tuinonderhouders – meer werk door deze trend?

    ‘Absoluut. Als je buiten een even consistente rode draad wil als binnen, dan moet je bijna beroep doen op een tuinarchitect die niet alleen een enorme plantenkennis heeft maar ook het aanbod qua tuinmeubels kent én zelfs een lichtplan voor je tuin kan ontwerpen.’

    Een lichtplan voor de tuin?

    ‘Jazeker. Je kunt vandaag niet langer zomaar wat spotjes onder een boom zetten. Ook over verlichting wordt consistent nagedacht, met onder meer dimbare modules om de ultieme sfeer te scheppen. Ook geluid krijgt meer en meer aandacht. We gaan voor stereosound aan ligstoel, tafel of zwembad. De ‘rotsen’ van Art Sound sluiten hier mooi bij aan: buitenluidsprekers in de vorm van een steen die perfect bij een bloemenperk passen.’

    Gaan zwembaden en wellness nog altijd in stijgende lijn?

    ‘Onze zomers worden warmer. We zijn dan ook massaal op zoek naar nieuwe vormen van verkoeling. Dat gaat van een eenvoudige buitendouche in designstijl die je op een tuinslang aansluit tot een volwaardig verwarmd zwembad. Ook sauna, infraroodcabines of jacuzzi’s waarvan we het hele jaar door genieten, zijn nog altijd aan een enorme opmars bezig. Hoe meer je thuis kunt ontspannen, hoe meer dat als luxe wordt beschouwd.’

     

     

     









    12-04-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Outdoor oase

    Duik in een outdoor oase van sereniteit met Ethnicraft

     

    » NIEUW: MIKADO OUTDOOR EETTAFEL, NATURAL KUSSENS, DONUT INDOOR-OUTDOOR POEFS

    De natuur bezielt en omvat ons allemaal. Het is daar waar we rust vinden, waar we herbronnen en de inspiratie voor alledag vinden. En dat geldt ook in onze leefruimte, waarin we steeds meer de aarde als uitgangspunt nemen en onszelf omhullen in natuurlijk design. Voordat de zomer opnieuw losbarst, introduceert Ethnicraft een reeks nieuwe outdoor meubelen die je tuin of terras een geslaagd verlengde maken van de natuur rondom, als een natuurlijke oase van welverdiende ontspanning en harmonie.

    Natuurlijk tafelen

    De geliefde en bijna iconische Mikado-eettafel van Ethnicraft vindt deze zomer zijn gelijke in de nieuwe outdoor variant. Waar het originele model opgebouwd werd uit massief eikenhout, wordt nu teak met een gegroefde afwerking toegepast: perfect voor het gebruik in de tuin of op het terras. Verder behoudt de outdoor tafel het elegante design volledig, met het rechthoekige tafelblad en de poten delicaat gestapeld. Zomers tafelen doe je vanaf nu tussen rustgevend groen en kalmerend design.

    Een aards zitvlak

    Vlij jezelf dit voorjaar neer in alle rust van de natuur met de nieuwe Natural-kussens van Ethnicraft. In aardse tinten vervolledig je de outdoor zitmeubelen uit de bestaande Jack-collectie – met name het verstelbare ligbed, de bank en loungestoel met poef. Daarnaast komt de interieurmeester met de Donut-poef als charmante aanvulling op je exterieuraankleding. In een comfortabel rond design zorgen de drie natuurlijke kleuren en afwerkingen voor steeds een unieke sfeer waarmee je de dagelijkste sleur kan ontvluchten. En wanneer de zomer ten slotte weer uitdooft, neem je de poef mee naar binnen want ook daar vindt (en verdient) hij zonder meer een plekje.

     

     







    12-04-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-04-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sage applications

    kleurt je keuken met 5 tinten luxe

     

    It’s a match: stem je keuken af op je eigen stijl dankzij Sage's Luxe Collection

    Wereldleider in keukenapparatuur Sage Appliances geeft karakter aan je keuken met zijn nieuwe reeks statementkleuren die huizen in de Luxe Collection. In het gamma pronken Sages iconische Barista Pro, Toast Select Luxe en Soft Top Luxe. Met kleuren geïnspireerd door de culinaire wereld, voegt Sage Appliances een premium look en ultieme functionaliteit toe aan je interieur.

    Naast de usual suspects Black Truffle en Black Stainless Steel, schitteren nu ook Red Velvet Cake, Sea Salt en Damson Blue in het nieuwe gamma. Laat je creativiteit de vrije loop en ontdek welke verfijnde kleuren je keuken naar een hoger niveau tillen.

    There is more to luxury than meets the eye

    De stijlvolle chef duldt geen compromissen. Net daarom ontwikkelt Sage Appliances gebruiksvriendelijke en premium keuken- en huishoudapparatuur met een esthetische afwerking. Zo brengt het merk de Luxe Collection op de markt, met o.a. de Barista Pro koffiemachine, de Soft Top Luxe waterketel en de Toast Select Luxe toaster in vijf designkleuren.

     De Barista Pro is de droom van iedere thuisbarista die third wave koffie wil bereiden: een intuïtieve interface, automatische maling & dosering, een roestvrijstalen portafilter, het Dosing Funnel™ opzetstuk voor minder geknoei en afval, en krachtige stoom voor fluweelzachte microschuimmelk. Bovendien hoef je dankzij het innovatieve ThermoJet®-verwarmingssysteem niet lang meer te wachten. Met drie seconden opwarmtijd en een nauwkeurige espresso extractie, geniet je in no time van je weelderige, karamelkleurige espresso.

    De weg van waterkoker naar kopje loopt niet altijd zonder gevaar. De elegante, snoerloze Soft Top Luxe speelt hierop in en heeft een speciaal deksel dat stoom zachtjes laat ontsnappen. Bovendien schakelt de waterkoker automatisch uit van zodra het toestel het kookpunt heeft bereikt. Zeg vaarwel tegen pijnlijke waterspatten en geniet zonder zorgen! 

     Een keuken is pas compleet met een stijlvolle toaster op het aanrecht. De Toast Select Luxe geeft met zijn premium metallic afwerking en chromen accenten niet alleen karakter aan je keuken, maar past ook z’n roostertijd aan voor elk type brood: volkoren, wit, bagel, wafels, gebak en Engelse muffins. De LED geeft de bruiningsgraad aan, met de Lift & Look controleer je of je sneetjes goed zijn geroosterd, en de functie A Bit More geeft net dat beetje meer. Is je broodje gebakken? Trek dan de kruimellade aan de voorkant uit om schoon te maken. Kruimels op de vloer zijn verleden tijd.

    Kleuren met karakter

    Een heerlijke matte rode tint geïnspireerd op weelderige red velvet cake, afgewerkt met een glans. Je keuken is het hart van je thuis, en verdient net als de vulling van de iconische, mierzoete cake, een verrukkelijke schakering rood. De uitbundige kleur is een ware lust voor het oog.

    Royaal getint met Damson Blue

    Een rijke tint van pruimenbomen met toetsen van rijpe zomerbessen met een vleugje vorst. Je keuken wordt je koninkrijk. Voel je vorstelijk met stijlvol royaal blauw op de voorgrond. 

     Droom van parelwitte stranden met Sea Salt

    Het diamantwit van natuurlijk zeezout met een vleugje matte parel. Wegdromen van verre vakanties kan simpelweg thuis, in je eigen witte interieur. Match de cleane look van je keuken met de strak afgelijnde, parelwitte toestellen.

    Ga voor rijkelijke elegantie met Black Truffle

    Een elegante tint geïnspireerd op decadente zwarte truffels in een luxueuze fluweelachtige matte coating. Voeg luxe en een vleugje exclusiviteit toe aan je keuken met de kleur van pekzwarte truffel.

    Insert drama met Black Stainless Steel

    Een dramatische zwarte inkttint over een geborstelde roestvrijstalen basis met een delicate glans. Zwart mag dan wel een veilige optie zijn, maar dat tikkeltje drama zorgt voor leven in de keuken. De strakke afwerking maakt het plaatje compleet.

     

     







    11-04-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Happy Meal

    McDonald's brengt de verhalen van historische persoonlijkheden in de Happy Meal® om grote dromen te inspireren

     

    Mcdonald’s presenteert twee nieuwe boekjes van zijn Little People, Big Dreams collectie. De 17 boekjes van de collectie zijn gewijd aan sociale onderwerpen en werden speciaal geschreven voor kinderen: om hun denkvermogen te stimuleren en hen te inspireren met grote dromen. Boekjes 3 en 4 in de reeks “Ik kan een moedige avonturier zijn” en “Ik kan een innovatief ontwerper zijn”, die vanaf nu beschikbaar zijn bij de Happy Meal®, zijn gewijd aan grote vrouwelijke persoonlijkheden die, koste wat kost, geloofden in hun kinderdromen, en die ook verwezenlijkten.  

    Ontdek de verhalen van inspirerende vrouwen

    In april worden vrouwen in de bloemetjes gezet in de nieuwe Little People, Big Dreams-collectie. De twee nieuwe boekjes zijn nu  te verkrijgen in de Happy Meal ®: “Ik kan een moedige avonturier zijn” en “Ik kan een innovatief ontwerper zijn”. De beroemde verhalen van avonturiers Amelia Earhart en Mary Anning, en kunstenaars Frida Kahlo, Zaha Hadid en Iris Apfel illustreren dat je geweldige dingen kan bereiken, als je maar gelooft in je dromen. Om de 8 weken zijn er nieuwe boekjes uit de collectie beschikbaar.

    In elk van de 17 Happy Meal®-boekjes uit de nieuwe Little People, Big Dreams-reeks staan een jaar lang grote figuren centraal. Of ze nu kunstenaars, wetenschappers of uitvinders waren, stuk voor stuk hebben ze buitengewone dingen bereikt door hun kinderdromen te volgen. Deze persoonlijkheden zullen ongetwijfeld veel kinderen inspireren om zelf ook hun dromen te verwezenlijken. 

    Kinderen een eerste leeservaring geven 

    Met het « Een boek of speeltje» -programma dat in 2019 werd gelanceerd bij de Happy Meal®, heeft McDonald’s België al meer dan 2 230 000 boeken aan kinderen uitgedeeld. Met deze nieuwe Little People, Big Dreams-boekencollectie wil McDonald’s kinderen blijven stimuleren om te lezen én hen inspireren door hen echte verhalen te vertellen.

     

     





    11-04-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-04-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voorjaars cociinen

    3 trendkleuren voor een knusse woonkamer

     

    Met het aanbreken van de lente verwelkomen we opnieuw kleur in de natuur en zo ook in het interieur. In onze woning zoeken we bovendien de warmte van intense kleuren en charmante stoffen op. Juntoo tipt drie sfeervolle tinten die de aaibaarheidsfactor van de woonkamer de hoogte in stuwen. De kleuren Sundial, Lazuli Blue en Verdigris, waarvan de benaming werd voorgeschreven door de internationale kleurexpert Coloro, zijn aardse en warme tinten die niet alleen het interieur maar ook het leven op smaak brengen.

    Sundial: aardse warmte

    Het hoofdzakelijk okergele Sundial heeft toetsen van roest en bruin die de aardsheid van de kleur benadrukken. De opmars van Sundial komt vanuit een hernieuwde connectie met de natuur, een interesse in ambacht, duurzaamheid en vertrouwen. Voeg sprekende accenten zoals een gezellige fauteuil toe om het interieur een verrassende noot te geven en een knusse cocon te creëren.

    Lazuli Blue: minerale intensiteit

    In lijn met de interesse in ambachten en de rijkdommen van de natuur, vinden we de trendkleur Lazuli Blue. Een intens blauwe tint die geïnspireerd is op de mineraal lapis lazuli en de eeuwenoude blauwe pigmenten die eruit gewonnen werden. De diepte van de kleur komt vooral tot leven in dynamische oppervlakken zoals getextureerde stoffen of glanzende materialen.

    Verdigris: kalme positiviteit

    Zeg geen petrol tegen Verdigris. Verdigris heeft weliswaar een groen met blauwe ondertoon, maar bezit een zekere warmte. Denk aan de groene aanslag van geoxideerd koper. Verdigris wekt een positieve ingesteldheid op met zin in de toekomst zonder daarbij een bepaalde nuchterheid uit het oog te verliezen. Groen blijft tenslotte de kleur bij uitstek om je te hullen in kalmte en natuurlijkheid.







    10-04-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LolaLiza collectie

    Stephanie Planckaert en Iluna selecteren hun favoriete zomerse stuks uit de LolaLiza collectie

     

    Een zwierige selectie die barst van kleur

    Na een eerste samenwerking in de feestperiode, slaan Stephanie Planckaert en dochter Iluna van de gezelligste familie van België opnieuw de handen in elkaar met Belgische moderetailer LolaLiza. De twee fashionista's kozen hun favoriete stuks uit LolaLiza's zomercollectie. Stephanie en Iluna pikten elk vier silhouetten uit die hen op het lijf zijn geschreven: van een feestelijke satijnen jurk tot een zwierige kimono.

    Een tweede samenwerking? Logisch!

     Stephanie en Iluna, vaste klanten bij LolaLiza, twijfelden geen moment toen het Belgische modehuis hen vroeg om een tweede keer hun favoriete stuks uit de nieuwe collectie te selecteren. "LolaLiza staat voor mij voor vrolijkheid en kleur, dus een zomerselectie voelde voor ons beide als een logisch vervolg op onze eerste samenwerking", aldus Iluna.

    "We hadden inderdaad meteen de smaak te pakken. Toch hebben we deze keer minder op veilig gespeeld", voegt Stephanie toe. "We hebben geëxperimenteerd met felle kleuren en gedurfde snits die nog steeds binnen onze comfortzone passen, maar wel unieker zijn."

    Kiezen is verliezen

    Beide dames kozen vier silhouetten uit, twee feestelijke en twee meer casual outfits. Hun selectie biedt dan ook mogelijkheden voor alle gelegenheden.

    Iluna's favorieten

    "Ik ben dol op kleding die elegant is, maar toch comfortabel aanvoelt. Met het lange blauwe jurkje met open rug, voel ik me vrouwelijk én helemaal mezelf. De zalmroze, satijnen jurk geeft me dan weer een echt prinsessengevoel. Ik heb al keuzestress voor mijn proclamatie op het einde van het schooljaar", lacht Iluna.

     Stephanies favorieten

    "Ik krijg maar niet genoeg van de prachtige kanten beige kokerrok met het bijpassende topje, omdat je deze casual kan combineren met een sneaker of net heel feestelijk met een elegant hakje. Maar eerlijk gezegd is het een hele uitdaging om te kiezen tussen mijn favorieten, want ook in het groene kleedje dat achteraan iets langer valt, voel ik mij zo elegant. Het is een eenvoudige jurk, maar het flowy gevoel als je beweegt, is onbeschrijfelijk", vertelt Stephanie enthousiast.

    Zomer in de Château

    Gelegenheden zat voor Stephanie en Iluna om te stralen in hun LolaLiza items deze zomer, want de planning is al aardig gevuld. "We organiseren het lentefeest van mijn jongste dochter Elara dit voorjaar, Iluna en Christopher vieren hun verjaardag, en we zullen deze zomer uiteraard ook weer veel tijd doorbrengen met de hele familie aan het werk in de Château. Misschien moeten we wel een gezamenlijke kleerkast delen met de nichtjes, schoonzussen en oma, want ik vermoed dat er weer veel items uit de nieuwe collectie van elkaar geleend zullen worden, net als vorige keer," aldus Stephanie. Ook tijdens Iluna's schoolreis naar Italië zullen haar zwierige en kleurrijke jurkjes goed van pas komen.

    De collectie in drie woorden

    Stephanie en Iluna beschrijven hun selectie als comfortabel, verfrissend en vrouwelijk. Hun grootste doel? Dat ze zich zelfzeker voelen in hun look en zich op en top vrouwelijk kunnen kleden. "Comfort is een van onze belangrijkste drijfveren. We zijn zelf altijd on the go, het laatste wat je dan wil is je zorgen hoeven maken over je kledij. We willen dat onze outfits 'lifeproof' zjin en vrouwen niet beperkt in hun bewegingsvrijheid."

    Praktisch : Vanaf 13 april is de collectie verkrijgbaar in de LolaLiza-winkel bij jou in de buurt en online via de webshop www.lolaliza.com.

     

     

     

     

     















    10-04-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!