Eindelijk is het tijd om weer samen te komen en elk speciaal moment te vieren.
De afgelopen maanden zijn veel evenementen uitgesteld of geannuleerd. Lang geplande bruiloften die niet konden doorgaan, verjaardagen van familieleden die niet konden worden georganiseerd, religieuze vieringen die naar een later tijdstip werden geschoven, … met het slepende gevoel dat we essentiële dingen en sociale banden misliepen, die zo belangrijk zijn voor onze persoonlijke ontwikkeling.
Mensen zijn niet gemaakt om in isolatie te leven. We gedijen door met elkaar te delen en samen te komen met anderen. We voeden ons met elkaars geluk. Het leven neemt echter eindelijk terug zijn rechtmatige plaats in...
Dolce by Wyndham La Hulpe Brussels neemt deel aan de festiviteiten en nodigt families en vrienden uit om samen te komen en, indien gewenst, te genieten van het exclusieve gebruik van de elegante Brasserie 135 en haar terras om deze momenten in volledige privacy te beleven.
Om tegemoet te komen aan de meest uiteenlopende smaken, biedt Brasserie 135 cateringoplossingen op maat, zoals een 3-gangenmenu vanaf € 39,50 of een barbecueformule voor 40 personen of meer.
En om het feestvreugde gaande te houden, waarom zou u niet overnachten en genieten van de prachtige kamers van het Dolce by Wyndham La Hulpe Brussels, met uitzicht op het natuurlijke landschap en u onderdompelend in het Zoniënwoud. Het is ook het vertrekpunt voor prachtige wandelingen en fietstochten en voor een bezoek aan de culturele schatten van de regio. Geniet van pure ontspanning in Spa Cinq Mondes, een oase van welzijn met op maat gemaakte behandelingen en schoonheidsrituelen uit de hele wereld.
Dolce by Wyndham La Hulpe Brussels is een 4-sterren Hotel & Resort met een hedendaags design dat gelegen is midden in het Zoniënwoud en op slechts 15 km van het centrum van Brussel. Het hotel biedt een prachtig panoramisch uitzicht op het bos en offreert zijn gasten 264 kamers en suites, alsmede het Argan restaurant met een boeiende boservaring, zowel binnen als op het prachtige terras, waar u van gerechten bereid met seizoensgebonden ingrediënten kunt genieten. Op het gebied van vrijetijdsbesteding biedt het hotel een somptueuze Spa Cinq Mondes van 800 m², uniek in België, buiten tennisbanen en een wellnesscentrum met sauna, binnenzwembad, sauna, hammam, fitnesszaal en lesruimten.
Fall/Winter '21/'22 will be a season filled with fashionable opposites. MMBSY has created a report to guide you through the exciting new - and reinterpreted - trends.
EMBRACE / ESCAPE. Two seemingly opposing, but in current times very much interconnected macro trends. Embrace. Hold on to everything you hold dear. To everything that is important. Love, cherish, self-reflect. But escape. Escape to a better place, better times, to a possibility of a better future.
This duality is a reflection of how our society copes with the reality of today. A reflection that has a large echo in fashion this Fall/Winter season. Trends that could not have sprouted from two more opposing mindsets, while at the same time being so intertwined. In addition to ‘embrace’ and ‘escape’ as macro trends, we propose six daughter trends, showcasing everything fashion stands for this season
Trend 1 - Cozy comfort : Forget diamonds. Body-swamping coats, cashmere turbans, comfy sweater dresses and knitted handbags are a girl’s best friend. Head-to-toe knitwear is not only ideal for days at home, but its cozy-factor has a soothing effect. But don’t dwell on sweatpants. Opt for slouchy, wide-legged jeans and trousers instead. Tactile textiles like wool, cashmere and faux fur provide for a real luxurious look.
Trend 2 - Conscious consumerism : The fashion industry is taking a slower, more conscious approach. Consumers expect more from brands: natural products, non-invasive and sustainable methods, a healthier and ethical supply chain and a limited waste production. Who is not finding ways to modernize production, will be left behind. Upcycling, working with unused fabric scraps and zero-waste denim have become household terms. They also provide for a new, idiosyncratic aesthetic that is less about following trends and more about personal expression through style.
Trend 3 - Unbridled optimism : Looking for something to put a smile on your face? You are not alone. Color, print and positivity reign supreme throughout FW21/22’s collections as brands are looking to the future. We’re all in desperate need of some color therapy. Because we believe in a better tomorrow. Because we will re-emerge from these dark times as closer together and happier. This feeling is translated in bright hues, joyful prints, quirky cuts and a whole lot of millennial nostalgia.
Trend 4 - Earthly freedom : ‘Outside’ has been a comforting ever-present during the pandemic. We’ve spent more time outdoors than ever and we have all felt the soothing calmness of nature’s free spirit. Fall/Winter promises an influence on our wardrobe to link the outside with inside. Outdoorsy fabrics like quilted patchworks and items like puffer jackets, alpine sweaters and shearling coats all find their way into our everyday apparel. Bonus points: you can dress up like this for (home) work, but you can also actually take hike in these looks.
Trend 5 - Everyday luxuries : We all need a little luxury, even facing an economic crisis. But we will gravitate more towards smaller goods, like beautiful lingerie, jewelry or a fancy lipstick. Spending on these small indulgences actually increases during periods of recession. This symbolizes our hunger for something new, to wake up in a better world. Brands are already looking forward to end-of-year parties with much-needed freedom, glitz and glam. Sequins, bright colors, semi-precious stones, faux furs and metallics should put us all in a dreamy, can-do, is-possible state.
Trend 6 – Fluidity : Most brands are far away from genderless fashion, but gender-fluid style is a future trend to keep an eye on. We are moving away from the idea that clothing and accessories itself are inherently gendered, but rather accepting that societal norms have determined that certain items are for certain people. Gen Z is deciding that these norms are no longer relevant, and older generations are slowly, but surely agreeing. So let’s part from the idea that wearing a suit as a woman is ‘power dressing’. Let’s understand that a suit is a garment that can be worn by all genders, who should all be treated as equal. So wear that long, dangly earring, sir. It suits you.
lanceert compacte Bambino™: een droom voor iedere thuisbarista
Sage Appliances, hét internationale premiummerk op het gebied van innovatieve keuken- en huishoudapparatuur, lanceert de Bambino™. Deze handmatige espressomachine is compact en betaalbaar, en laat toe om thuis moeiteloos een kopje third wave-kwaliteitskoffie te zetten. De Bambino™ is de nieuwste aanwinst in het veelgeprezen assortiment espressomachines van Sage Appliances en is het ‘broertje’ van de Bambino™ Plus.
Puur genot voor de thuisbarista
De Bambino™ is de droom van iedere thuisbarista. Een portafilter van 54 mm die gevuld wordt met 18-19 gram koffie zorgt voor een volle smaak. Het krachtige stoompijpje zorgt voor zijdezacht micro-melkschuim, ideaal voor de meest indrukwekkende latte art.
Door het gepatenteerde Thermojet®-verwarmingssysteem is de machine in slechts drie seconden klaar om de perfecte espresso op tafel te toveren. Dé favoriet van koffieliefhebbers met een druk leven. Dankzij het – kenmerkend voor Sage – klassieke, monochrome design met strakke lijnen is het apparaat bovendien een echte eyecatcher in de keuken.
“Ons assortiment Bambino™ espressomachines staat voor koffie van de hoogste baristakwaliteit in je eigen huis, gemaakt in een mum van tijd. Met de nieuwe Bambino™ maken we deze third wave-koffiekwaliteit voor nog meer mensen beschikbaar”, zegt Michael Jazwicki, koffiegoeroe bij Sage Appliances. “Er zit geavanceerde technologie in deze machine, die de koffieliefhebber bij elk kopje kan proeven dankzij constant koffiegenot.”
Formule voor het perfecte kopje
Net als alle andere modellen uit het espressomachinegamma van Sage Appliances, blinkt het handige model uit door zijn prestaties. Die zijn gebaseerd op de eigen 4x-formule voor perfect uitgebalanceerd koffiegenot: de ideale dosering, precieze temperatuurregeling, optimale druk en voldoende stoom.
De Bambino™ espressomachine heeft onder andere: - Een portafilter van 54 mm geschikt voor 18-19 gram koffie - Een innovatief ThermoJet®-verwarmingssysteem waarmee je binnen drie seconden de optimale extractietemperatuur bereikt - Een krachtig ThermoJet®-stoompijpje dat zorgt voor fluweelachtig melkschuim, onmisbaar voor goede latte art - Een digitale temperatuurregeling (PID) die ervoor zorgt dat het water exact de juiste temperatuur heeft voor een optimale espresso-extractie (d.w.z. pre-infusie bij lage druk gevolgd door een hoge extractie onder 9 bar via een Italiaanse pomp van 15 bar)
Andere specificaties en accessoires: •Waterreservoir van 1,9 liter - •Bedieningspaneel met knoppen voor één of twee kopje(s), heet water en stoom - •Tamper - •Filterbakjes met dubbele wand voor één en twee kopje(s)
Voor elk wat wils
De reeks espressomachines van Sage Appliances varieert van automatische portafiltermachines, zoals de Oracle Touch™ (€ 2.499,-*) tot de bean-to-cup modellen van de Barista-serie (€ 699,90* tot € 1.199,-*) en de slimme, compacte Bambino™-serie (vanaf € 349,90*, € 499,90*) – voor de ultieme smaakbeleving van third wave-koffie, gemakkelijk voor thuisgebruik, zonder in te boeten op kwaliteit. De Bambino™ (€ 349,90) is online verkrijgbaar en bij geselecteerde retailers vanaf september. (* richtprijzen)
Nu 40% van de Belgen zegt zijn kleren minstens eenmaal per week te strijken, worden de verwachtingen en eisen van de gebruikers steeds hoger: een trend waar de nieuwe generatie ontkreukers van Calor op inspeelt.
Reinig en verfris uw huis met de Calor CUBE
Uitgerust met hogedruk-stoomtechnologie en een ultralichte stoomkop, ontsmet en verfrist de Calor Cube UT2020 uw huis met zijn 100% natuurlijke stoomkracht. De volledig natuurlijke ontsmettingskracht door hogedrukstoom van 155 °C doodt tot 99,99% van de virussen en bacteriën. Het toestel vermindert allergenen en geuren, verfrist en zuivert uw huis zonder chemicaliën en creëert zo een comfortabelere leefomgeving.
De Calor Cube is twee keer lichter dan een gewoon strijkijzer en maakt verticaal strijken en gladstrijken mogelijk. Hij is mobiel en handig en garandeert een zuiverende stoomkracht in elke kamer van uw woning. Deze mobiele stoomgenerator is bijzonder krachtig, heeft een reikwijdte van 4,8 m en de handgreep zorgt voor een soepele verplaatsing.
De Calor IXEO combineert flexibiliteit en gebruiksgemak
Met zijn ergonomisch design dat een verticale, horizontale of 30° positie mogelijk maakt, combineert de Calor IXEO en zijn Smart Board comfort en flexibiliteit. De Calor IXEO stoom- en strijkoplossing beschikt over hogedruktechnologie en is gemakkelijk te gebruiken dankzij de ultralichte strijkkop. De intense stoomkracht doodt tot 99,99% van de virussen, ziektekiemen en bacteriën en verfrist en neutraliseert geurtjes tijdens het stomen/strijken, voor frisse en hygiënische kleding.
Pro Style Care, een kledingstomer van professionele kwaliteit voor iedereen
Het Steam&Press verticale steunsysteem heeft een dubbele werking: u stoomt eenvoudig en comfortabel met één hand én krijgt professionele strijkresultaten. De bedieningsknoppen op de handgreep bieden toegang tot vier stoominstellingen waarmee alle soorten stoffen veilig en effectief kunnen worden gestoomd ... en dat alles met een korte opwarmtijd van 45 seconden.
Meer dan 80% wijkt af van vooraf gemaakte reisplannen - Mannen legen het toilet, vrouwen staan in de keuken - Mannen zitten achter het stuur - Belgische camperaars staan liever niet naast landgenoten op de camping maar zijn wel toleranter dan Nederlanders.
Goboony, het grootste deelplatform van België, heeft een een onderzoek gehouden onder haar campereigenaren. In totaal 300 eigenaars reageerden meteen. Dat Goboony een community vormt, verklaart hun enthousiasme om de uitgebreide vragenlijst te beantwoorden. Zo blijkt dat 88% andere camperaars onderweg groeten, 80% geeft aan anderen aan te spreken over de camper en 56% verklaart eerder bevriend te raken met campereigenaren dan met bezitters van caravans. Hieruit blijkt dat campereigenaren een zwak voor elkaar hebben. De verbondenheid is groot. Elkaar ontmoeten is voor Goboony de essentie van reizen. Dat begint bij het deelplatform al voor de reis. Verhuurders en huurders treffen elkaar voor en na de reis. De uitwisseling van de reiservaringen is intens. Ook de liefde voor de camper is groot. Maar liefst 38% geeft zijn vakantiehuis op wielen een koosnaampje.
Goboony is ontstaan in Nederland maar is momenteel ook net als in ons buurland het grootste deelplatform van campers in België. Het onderzoek in Nederland waar 500 campereigenaar deelnamen, gaf aan dat het overgrote deel absoluut niet naast Nederlanders op de camping wil staan. Meer dan driekwart (77%) vindt het veel leuker en interessanter te bivakkeren naast iemand uit het buitenland. Belgen lijken veel toleranter te zijn. Hier verkiest 57% van de campereigenaren niet naast een andere Belg te staan.
In België ligt de leeftijd voor 80% tussen de 36 en 65. Dat enkel senioren met de motorhome reizen is dus een mythe. 84% van de camperaars vindt het rondtrekken met een mobilhome een duurzame manier om te reizen. Voor 80% van de campers is de natuur leidend in de keuze van een bestemming en met natuur bedoelen ze ofwel groen ofwel water.
Heel interessant is om te weten hoe de taakverdeling verloopt tijdens de reis.
Een beetje zoals thuis zo blijkt. Meer dan de helft van de mannelijke camperaars laat zich graag verrassen wat er op tafel komt. Het zijn vooral de vrouwen (61%) die koken. Mannen nemen wel de klussen op zich. Het zijn vooral de mannen die het chemisch toilet (85%) legen. Een meerderheid van de man (52%) gaat eveneens aan de slag als het doucheputje moet worden gereinigd. De kleine reparaties horen toe aan de mannen maar liefst 89% neemt het klussen voor zijn rekening en 93% van de mannen zit achter het stuur.
De meerderheid van de campereigenaren ziet pech onderweg als de grootste bedreiging voor hun campervakantie. Daarom wordt bij aankoop van een camper vooral gekeken (88%) naar de betrouwbaarheid. De overige ondervraagden geven luxe aan als belangrijkste aankoopcriterium. Voor zo’n driekwart mag de luxe en comfort ín de camper minder zijn dan thuis. Wel moet het bed (bij bijna zeventig procent) dezelfde kwaliteit bieden. Ook moet de inrichting schoon (85,4%) en reisvaardig zijn. Dit laatste om, grootste irritatiefactor onderweg, rammelend interieur en openvliegende kastjes te voorkomen. Andere zaken waar campereigenaren zich onderweg aan ergeren zijn files (bijna één derde) en het vinden van een geschikte parkeerplek in het stadscentrum (één vijfde). Gelukkig stoort slechts 20% van de campereigenaar zich aan jengelende kinderen. Tenslotte gaat 83% van de Belgen op camperreis in familiesfeer waarvan 49% ook met kinderen en 44% als partners. Meer dan 1/3 neemt de hond mee.
Voor campereigenaren is de reis net zo belangrijk als de bestemming. De overgrote meerderheid rijdt op vakantie tussen de 100-500 kilometer per dag (78%), doet onderweg (74%) tussen de drie en tien plekken aan en verblijft daar dan maximaal drie dagen (54,3%). De meesten van hen (82,9%) wijken af van vooraf gemaakte reisplannen en kiezen op reis pas de volgende bestemming. Voordat eigenaren hun camper kochten, vierden ze hun vakantie doorgaans op hotel (36%).
Goboony, grootste deelplatform voor campers
Goboony is in 2015 opgestart door de fervente camperaars Foppe Mijnlieff en Mark de Vos. Het Nederlandse deelplatform brengt campereigenaren samen met reizigers die de vrijheid van het reizen met een camper willen ervaren. Campereigenaren kunnen via Goboony hun eigen camper verhuren, zodat deze niet het grootste deel van het jaar stil hoeft te staan en de kosten van camperbezit kunnen worden terugverdiend. Veiligheid en het ontzorgen van de gebruikers staan bij Goboony centraal: zo zijn alle campers gekeurd, voldoen ze aan de wettelijke eisen en zijn ze verzekerd. Er staan momenteel ruim 4.500 campers in de database. Goboony is actief in Nederland, België, Groot-Brittannië en Italië.
Een zomer als bon vivant vraagt om het nodige tegengewicht. Haal daarom je armspieren al maar boven en zet je home fitness wagenwijd open want de fitnesstrends van dit najaar beloven een strak schema. Keren we in september terug naar de fysieke groepslessen of trappen we het fitnessnajaar opnieuw thuis op gang? In dat laatste geval drijft home wellnessspecialist Gervi het tempo al meteen op de spits met handige tools en toestellen voor in je ‘pain cave’ die het nieuwe sportjaar zullen vergemakkelijken.
Keep it spinnin’
Fietsen in je eigen woonkamer, het is al langer mogelijk, maar dat er zoveel meer inzit, had niemand tien jaar geleden durven voorspellen. De hometrainer – zoals we die altijd al kenden – kreeg het voorbije jaar een grondige upgrade. Fietsen is een ding, maar spinning een tweede. En laat dat nu net een booming business zijn. Terwijl de fysieke groepslessen pre-Covid aan hun opmars bezig waren, krijgt het virtuele broertje via Technogym ook een post-Covid-staartje. Met haar Technogym Bike – hometrainer inclusief groot tv-scherm – beleef je spinning even intens vanuit je pain cave of living. Je connecteert via een app op je smartphone en via het scherm sta je virtueel in contact met je eigen spinning coach. Die moedigt je tijdens het sporten aan en kan je bijsturen wanneer nodig. Is je spinning-class net niet op het moment van jouw training? Dan kan je bijvoorbeeld aan de slag met opgenomen lessen. Door de enorme variatie aan bewegingen, weerstanden, snelheden en handposities, is verveling geen optie. Meer nog, de Technogym Bike hoeft in geen enkel opzicht onder te doen voor de livevariant.
200 voor de prijs van één
All-in-one klinkt in veel sectoren als muziek in de oren, maar iedere fervente sporter maakt vooral een vreugdesprongetje bij een alles-in-één-fitnesstoestel. Zo is de Technogym Bench een absoluut paradepaardje in je pain cave. De Technogym Bench is een multifunctionele fitnessbank waarmee je meer dan 200 total body work-outs kan doen. De bank combineert weerstandsbanden, hexagon dumbbells, verzwaarde knuckles en een fitnessmat in één solide geheel. Het vermaarde merk tuimelt hiermee alle andere work-outtoestellen omver en grijpt meteen een podiumplaats.
Actief zitten
Sporten terwijl je zit, het kan. Ook die grens lijkt langzaamaan te vervagen. Terwijl we dagelijks meer dan 8 uur aan een zitvlak gekluisterd zitten, lijken steeds meer bedrijven ook hierin het licht te zien. Maak van de tijd die je zittend doorbrengt op het werk en thuis, dé kans om te sporten en actiever bezig te zijn. Technogym ontwikkelde daarom de Wellness Ball voor Active Sitting, de nieuwe dynamische zitplaats waarmee je lichaamsoefeningen uitvoert wanneer je op het werk, thuis of op elke andere plek bent. De Wellness Ball helpt je je lichaamshouding te verbeteren en ontelbare oefeningen uit te voeren voor spierversterking en evenwicht, op elk ogenblik van de dag, waar je ook bent. www.gervi.be - www.gervi-outdoor.be
SodaStream en actrice Laverne Cox brengen nieuwe Pride-video uit met Cox als superheldin voor LGBTQI+-rechten
Deel je persoonlijke Pride-verhaal met Antwerp Pride en win een exclusief Rainbow Story-bruiswatertoestel! Ter ondersteuning van Antwerp Pride (12-15 augustus) presenteert SodaStream de animatievideo ‘Rainbow Story’, met de Emmy-genomineerde actrice en prominente trans-voorvechtster Laverne Cox.
Ontdek de campagne: https://youtu.be/WuGxvXUrKoE
In de film speelt Laverne de hoofdrol als superheldin en worden we meegenomen door belangrijke momenten in haar leven. De film begint met een live-action scène en gaat over in animatie terwijl Lavernes verhaal zich ontvouwt. We zien de Amerikaanse actrice evolueren van haar kindertijd en de uitdagingen die dat met zich meebracht tot de sterke vrouw die ze vandaag is. Ze neemt deel aan belangrijke mijlpalen voor LGBTQI+-rechten en viert haar persoonlijke verwezenlijkingen, waarvan sommige een primeur waren voor de transgemeenschap over de hele wereld. De video laat de kijkers achter met een boodschap van Laverne die mensen aanmoedigt hun eigen regenboogverhaal met trots te delen.
Naar aanleiding van Antwerp Pride in augustus brengt SodaStream daarnaast de limited edition ‘Rainbow Story’-box uit. Het pakket omvat een gestroomlijnd matzwart bruiswatertoestel, een unieke herbruikbare fles met kleurrijke draagkoord, en zes regenboogstiften om persoonlijke pride-verhalen te schrijven of te illustreren op het toestel. De Rainbow Story-box is niet te koop maar exclusief te winnen via verschillende wedstrijden voor en tijdens Antwerp Pride. Antwerppride.com
“Ik hou van SodaStream en ik hou van het idee om een superheldin te zijn”, merkt Laverne Cox op. “We zitten nu in een heel interessante tijd. We komen uit een wereldwijde pandemie en zijn collectief getraumatiseerd. Het is een kans voor ons om anders te leven, om anders lief te hebben, om mensen op te beuren die aan de kant geschoven zijn.”
“Bij SodaStream staan we voor gelijkheid. We zijn blij om dit jaar opnieuw deel te nemen aan Antwerp Pride en vereerd om samen te werken met Laverne, een heldin in het echte leven die ons allemaal inspireert”, aldus Johan Schepers, General Manager SodaStream Benelux. “We hopen dat onze speciale editie bruiswatertoestellen consumenten zal aanmoedigen om hun eigen verhaal met trots te delen.”
Om het doel te bevorderen, werkt SodaStream International voor het derde jaar op rij samen met ILGA World, een wereldwijde LGBTQI+-organisatie, en zal een bedrag worden gedoneerd aan de organisatie. In België is SodaStream opnieuw sponsor van Antwerp Pride. www.sodastream.be
29TH|OCTOBER is een merk maar evenzeer een iconische datum voor het familiebedrijf. Voor de 29ste verjaardag trakteert het Belgische merk zichzelf op een collectie die gebaseerd is op het fascinerende begrip Tijd.
Het Belgische huis werkt met natuurlijke en tijdloze materialen, past een eeuwenoude knowhow toe maar vindt zichzelf wel steeds opnieuw uit. In het Brusselse atelier van 29TH|OCTOBER ontstond zo een collectie in gekleurde dierenhuiden met pure, verfijnde lijnen en een tijdloze look. Het begrip tijd vormde de inspiratiebron voor “TIMELESS”, deze nieuwe collectie die de waarden van 29TH|OCTOBER tot in de perfectie uitdraagt: creativiteit, kwaliteit, welzijn en elegantie. Het Huis zet zoals steeds in op duurzaamheid en combineert die ambitie met de wens om kwalitatieve stukken te creëren die de tand des tijds doorstaan.
In de collectie vindt men lamshuiden, merino, merinillo en toscan uit Italië en Spanje, materiaal dat gekenmerkt wordt door de flexibiliteit en de lichtheid. Bij de meeste modellen kunnen de huiden trouwens omgedraaid worden. Op die manier krijgt de perfect uitgesneden creatie een dubbele persoonlijkheid.
De collectie bestaat uit lange en indrukwekkende mantels zoals FORTUNA of FLEUR maar ook kleinere, vrouwelijke vesten zoals FILIPPINE of FIDAN, ideale stukken voor in de stad. Er zijn ook meer klassieke designs zoals ROMY of FIORELLA.
De zachte kleuren zoals poederroos of cognac vormen samen met meer uitgesproken tinten zoals bosgroen of hemelsblauw een interessant kleurenpalet. Dit is een tijdloze, dromerige collectie die iets weg heeft van ons Belgisch surrealisme.
Het Belgische huis 29TH|OCTOBER werd opgericht in 1992 en ontwerpt kleding voor mannen en voor vrouwen, vooral in leder, daim en duurzame wollen huiden. De confectie van de creaties is in handen van vakmensen die vanuit de ateliers van het merk in hartje Brussel werken. Het is een plaats waar knowhow, passie en oog voor detail hand in hand gaan. De 29TH|OCTOBER familie straalt passie voor leder uit alsook respect voor goed uitgevoerd werk!
PIER AUGÉ PRESENTEERT: HUILE LACTÉE TOTAL CLEANSING OIL
In haar jubileumjaar lanceert Pier Augé trots haar nieuwste innovatie: HUILE LACTÉE Total Cleansing Oil. Een bijzonder rijke olie die de huid revitaliseert, haar uitstraling doet herleven, maar ook verzacht en het comfort van de huid herstelt.
Pier Augé’s nieuwste lancering krijgt een prominente plek in het The Cleansers-programma*. Met HUILE LACTÉE Total Cleansing Oil brengt Pier Augé een dunne, lichte olie op de markt, die na aanraking met water in een melkachtige (lactée) emulsie verandert en bijzonder aangenaam in gebruik is. Verwijdert make-up, zelfs waterproof, overtollig talg en vervuiling en laat nadien een zachte sluier achter op de huid. Dankzij zijn formule, rijk aan natuurlijke oliën, zal de HUILE LACTÉE toelaten om diep te reinigen, maar ook de huid te hydrateren.
Een cocktail van 3 natuurlijke oliën zorgt voor een heldere en stralende huid: Abrikozenpitolie: rijk aan omega's 6 & 9 en vitamines A & E antioxidanten - helpt de huidveroudering tegen te gaan door de huid te revitaliseren. - Macadamia-olie: zorgt voor een effectieve make-upverwijdering, terwijl het comfort en bescherming biedt aan de huid. - Zonnebloemolie: voedende en verzachtende eigenschappen. De HUILE LACTÉE is geschikt voor alle huidtypes, zelfs de meest gevoelige of vette huid.
Adviesprijs: 200 ml - EUR 27,50 - 30 ml - EUR 7,00 (trial/travel size)
Gebruiksadvies:
Neem twee ‘pompjes’ van de HUILE LACTÉE Total Cleansing Oil in de palm van de hand en breng aan op een droge huid: over het hele gezicht, om de ogen en in de hals. - Masseer vervolgens lichtjes in en vermeng met een klein beetje water om de olie in melk te doen veranderen. - Spoel af met water. De huid blijft schoon achter en vernauwt niet. De natuurlijke huidbarrière blijft intact.
* The Cleansers-programma bestaat uit: Gentle Cleanser Leapsal CLEANSER, SAVON Cleansing Cream, L’EAU DE MOUSSE Radiant Cleanser en myPERFECT GEL Gentle Purifying Cleanser. Het Cleansers-ritueel wordt afgesloten met Gentle Lotion Leapsal TONIC als tone-up.
Het merk Pier Augé werd in 1961 in Monaco opgericht door Pierre-Jules Augé. Hij is een apotheker met visie en geïnteresseerd in de meest recente onderzoeken over de huid en haar fysiologische samenstelling. Pier Augé hecht veel belang aan de huid, een kostbaar bezit. Het merk streeft naar een innovatieve en unieke huidverbetering en belooft het natuurlijke evenwicht te herstellen en te respecteren. Een streven om de huid vanuit de kern te laten stralen. Pier Augé wordt gedistribueerd in 25 landen wereldwijd, in Benelux voornamelijk in schoonheidsinstituten en -salons. Dit jaar viert Pier Augé haar 60-jarig jubileum.
Versmarkt Van Eccelpoel wint titel van Mooiste Vleestoog 2021
Op dinsdag 06/07/2021 werd Alvo buurtsupermarkt Van Eccelpoel uit Herentals, de winnaar van de Mooiste Vleestoog 2021 in de categorie buurtsupers, gelauwerd. De wedstrijd is een onderdeel van de Beste Versspecialist 2021 en is een initiatief van VLAM om versverantwoordelijken te belonen voor hun dagelijkse inspanningen om vlees van Belgische origine in de kijker te zetten. Alle zelfstandige buurtsupers konden deelnemen.
Een uitnodigende versrayon is het beste lokmiddel voor een zelfstandige onderneming, want consumenten associëren kwalitatieve versproducten met een kwaliteitsvolle zaak. Met een aantrekkelijke versrayon krik je dus meteen het imago op van je hele winkel. En door producten van bij ons in de kijker te zetten, speel je bovendien in op de groeiende vraag van consumenten naar lokale producten.
Met de wedstrijd ‘Mooiste Vleestoog’ wil VLAM versverantwoordelijken en hun team hiervoor motiveren en hen belonen voor hun dagelijkse inspanningen om vlees van Belgische origine in de kijker te zetten.
Verloop van de wedstrijd : Alle zelfstandige buurtsupermarkten konden zich inschrijven voor de wedstrijd Mooiste Vleestoog. De deelnemers van de wedstrijd kregen van 24 februari tot en met 6 april 2021 de tijd om hun kandidatuur in te dienen via de website www.besteversspecialist.be.
Wie naar de volgende ronde mocht, kreeg enkele mystery shoppers over de vloer. Die beoordeelden de kandidaten op een tiental criteria, zoals de aantrekkelijkheid van hun rayon en het aanbod van vers, lokaal rund- en varkensvlees. Het eindoordeel voor de buurtsupers was in handen van expertenjurylid Tony De Clercq, ervaren slager, ondernemer en leerkracht slagerij bij Campus PIVA in Antwerpen. Hij bezocht zelf de 3 finalisten en koos de uiteindelijke winnaar. De kandidaten van de Mooiste Vleestoog werden voornamelijk beoordeeld op de aantrekkelijkheid van hun rayon en hun aanbod van Belgisch vlees.
De winnaar van de Mooiste Vleestoog in de categorie buurtsupers krijgt een cheque van 1.000 euro, een luxevleesmes, promotiemateriaal om de overwinning in de kijker te zetten op het winkelpunt én media-aandacht.
De winnaar
Van Eccelpoel uit Herentals heeft de Mooiste Vleestoog van 2021 in de categorie buurtsupers. Dit trotse familiebedrijf, dat 73 jaar geleden het levenslicht zag, levert met hun gepassioneerd team van beenhouwers iedere dag een ruim aanbod aan kwalitatief Belgisch varkensvlees en rundvlees aan hun klanten. Zo werken ze al jarenlang met dezelfde lokale leveranciers, bieden ze gerijpte stukken rundvlees aan en zijn ze trotse aanbieder van West-Vlaams rood rundvlees, een Vlaams traditioneel streekproduct met typerende rode kleur, volle intense smaak en malse textuur. Ook om hun varkensgehakt staan ze gekend in de regio.
Zaakvoerders Lawrence Vechter en Jef Van Eccelpoel: "Als familiebedrijf kennen we een rijke traditie in beenhouwerij. Al vanaf het prille begin kiezen we steevast voor Belgisch rund- en varkensvlees. Persoonlijk contact met lokale leveranciers garandeert vertrouwen én de beste kwaliteit. Uit liefde voor de beenhouwersstiel, onze vakmensen én Belgische producten namen we deel aan deze wedstrijd. We vonden onze vleestoog stiekem al één van de mooiste, maar op deze officiële bekroning zijn we bijzonder fier!"
De finalisten
Het welverdiende zilver en brons gaat naar Alvo Maes – De Wilde uit Kieldrecht, een buurtsuper met een gepassioneerd team dat hun runderen (met voorkeur voor Belgisch Wit-Blauw) persoonlijk uitkiest op de boerderij om hun klanten te garanderen van topkwaliteit, en Alvo Cado Supermarkt uit Kaprijke, een buurtsuper met gedreven collega’s dat terecht fier is op haar dagelijks ruim aanbod van vakkundig versneden, vers vlees van bij ons.