Inhoud blog
  • Ray-Ban & Lenny Kravitz
  • BR X5 Black Titanium
  • De nieuwe stoelmodellen van Marie's Corner
  • Internationaal tuinfestivall
  • Stoneman Arduenna-Saison startte op 13 april
  • Alpina Extreme Quartz
  • Seastrong Diver Extreme Automatic GMT: de avontuurlijke duiker
  • Dromen van de zomer met Anita en rosa Faia
  • BR05 Black ceramic
  • Natuur en cultuur voor het ganse gezin in Frieslanf
  • Seastrong Diver Extreme Automatic
  • Een icoon in zijn categorie
  • Interhome wil Scandinaven naar Belgische kust lokken
  • Spetter met Trixie in het water
  • Aspria: een goede ademhaling, levensbelangrijk!
  • Moederdag
  • Peugeot lanceert nieuwe stijlvolle Boreal molen
  • Freedom Moses
  • Door de gordijnen het licht zien
  • De gevelbekleding maakt de architectuur
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    05-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.riesling open /2

    Neumunster abdij:

     

     

     

    Het Ilot Sacré van Luxemburgstad herbergt meerdere indrukwekkende culinaire halteplaatsen, terwijl men even verderop, vanop de prachtige promenade, de abdij van Neumunster in het vizier krijgt.

     

    Net voor de afdaling naar de abdij, is er in hartje Luxemburgstad, een merkwaardige wijngaard die de bezoekers laat kennismaken met alle druivensoorten die in het Groot Hertogdom worden weergevonden. Enerzijds een hint om ook de wijnregio of de Moezelstreek te bezoeken en anderzijds een weerspiegeling van de enorme rijkdom die het land te bieden heeft.

     

    De abdij is een merkwaardig gebouw, nadat ze door de monniken werd verlaten, werd ze tot kazerne omgebouwd en huisden hier o.m. Vaubans troepen. Nog later gedegradeerd tot gevangenis, is ze momenteel een schitterend cultureel centrum. De abdij is dan ook in onze moderne tijden een trefpunt van uiteenlopende culturele en kunstzinnige binnen- en buitenlandse manifestaties. RVH.

     

     

     

     

    Toeristische dienst van het Groot Hertogdom Luxemburg

    Kortenberglaan 75 – 1000 Brussel

    info@visitluxembourg.be  - www.visitluxembourg.lu

     

    Luxemburgse wijnen en crémants

    www.vins-cremants.lu - www.verrassendlekker.lu

     

    Info Spoorwegen

    www.nmbs.be

     

     







    05-10-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.la corbeille

    Het Franse Bonduelle versterkt zich in zijn twee traditionele activiteiten.

     

    De Franse groep Bonduelle kondigt aan dat het zich weldra zal versterken in zijn twee traditionele activiteiten: diepgevroren groenten en groenten in blik en glas. Enerzijds neemt Bonduelle de Belgische producent van groenten- en fruitconserven La Corbeille over. Anderzijds komt er een alliantie met Gelagri, een dochteronderneming van de Franse coöperatieve Coopagri, voor de ontwikkeling van de activiteit diepvriesgroenten onder de distributiemerken in de Europese Unie.

     

    De Groep Bonduelle kondigt de overname voor 100% aan van La Corbeille, een onafhankelijke Belgische producent, gespecialiseerd in groenten- en fruitconserven. La Corbeille, in 1899 opgericht, heeft zijn hoofdzetel in Westmeerbeek nabij Antwerpen. Het realiseert een omzet van 67 miljoen euro en heeft 272 medewerkers in dienst in 3 productievestigingen (Westmeerbeek, Rijkevorsel en Stabroek) waar 100.000 ton conserven worden geproduceerd.

    De geografische ligging van La Corbeille, de belangrijke omzet met name op de Duitse markt, de sterke aanwezigheid op de markt van glasverpakking en appelmoes, evenals rijst en soep, zijn uitermate complementair met de activiteiten van de Groep Bonduelle.  RVH.

     

    05-10-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.keukenhulpjes

    Voorbereid op het scherpst van de snee

     

     

     

    In tijden waarin mensen zich steeds bewuster worden van de waarde van gezonde voeding wordt het bereiden ervan ook steeds belangrijker. De hapklare microgolfmaaltijden zijn weer passé, er worden opnieuw gehele restaurantwaardige maaltijden thuis op tafel getoverd. Een beetje hulp in de keuken is gewenst en dus komt Rösle met een handig viertal professionele keukenhulpen.

     

    Tomaat, kiwi of andere lastpakken met harde schil zijn in een mum van tijd van hun jasje ontdaan met de Tomaten/Kiwi Schiller. Een tweezijdig mes, schuin in de schiller gevat,  blijkt het geheim. Zelfs geschikt om paprika’s te schillen. Groenten, kaas en aardappelen raspen of schaven? Rösle’s groentenschaaf ligt stevig op elke schaal. Maar kan ook op eigen antislippoten staan. Het mes is verstelbaar waardoor zowel dik als dun kan worden geschaafd. Alle Rösle raspen en schaven zijn vervaardigd uit speciaal scherpblijvend staal. Nieuw is de slede, uit speciale kunststof vervaardigd. Simpelweg op de schaaf of rasp te klikken en met de te schaven groente of kaas heen en weer schuiven. Zo blijven vingers heel en wordt het te schaven product tot het maximale opgebruikt.

     

    Eieren die na het snijden half uit elkaar vallen zijn verleden tijd met de Rösle Eiersnijder. Vervaardigd uit hoogwaardig kunststof en chroom is deze snijder een lust voor het oog, maar ook ergonomisch van topklasse en een koude schotel is zo gemaakt.

    De echte Bourgondiër weet het al; gevogelte is als de taart, de kers en het feest bij elkaar. Wat te denken van een lekkere eend of kalkoen? De Wildschaar snijdt door huid, vlees en beenderen heen als ware het boter. Nog nooit was gevogelte aansnijden gemakkelijker. RVH.

    www.cookand.org

     





    05-10-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.radisson hamburg

     

    Complete renovatie voor het Radisson SAS Hotel Hamburg

    Nieuwe eigenaar investeert 45 miljoen EUR

     

     

     

    Het Radisson SAS Hotel in Hamburg ondergaat grondige renovatiewerken: tussen oktober 2008 en augustus 2009 zullen zowel de buitengevel als het interieur van het bekende gebouw aan het Dammtor station volledig vernieuwd worden in een elegant en modern design. Azure Property Ltd., de nieuwe eigenaar investeert 45 miljoen EUR om een nieuwe glans te geven aan het grootste gebouw van deze Hanzestad.

     

    Het hotel zal slechts gesloten zijn tussen begin januari en eind maart 2009 – alle diensten zullen doorgaan zonder overlast voor de gasten. In april 2009 zal een eerste deel van het hotel terug opengaan. De grote heropening van het volledig vernieuwde hotel is voorzien voor augustus 2009.

     

    Het 120-meter lange gebouw met directe toegang tot het congrescentrum van Hamburg dateert van 1973 en was lange tijd bekend onder de naam "Plaza Hotel" – in november 1994 heropende het als Radisson SAS’ eerste hotel in Duitsland. Zijn unieke gevel met drie torens van verschillende hoogte stijgt als een mijlpaal uit boven het stadslandschap. De gevel zal volledig bekleed worden met 12.000 licht gekleurde granieten platen en kleurloze vensters die een heldere en frisse look aan het gebouw geven.

     

    Binnenin zullen alle 556 kamers en suites hertekend worden door de Zweedse designer Christian Lundwall. De restaurants zullen in een chique hedendaags kleedje gestoken worden. Het bekende Trader Vic’s & Mai Tai Bar restaurant met zijn exotische Polynesische keuken zal blijven. Er komt een nieuw Filini restaurant met een minimalistische moderne sfeer met heldere kleuren, donker hout en warm licht. De keuken zal klassieke mediterraanse gerechten serveren. Het bestaande Vierländer Stuben restaurant zal omgevormd worden tot een evenementenruimte – en Top of Town, de hoogste bar in Hamburg zal heropenen als adembenemende evenementen locatie met panoramisch zicht over de stad.

     

    Het Radisson SAS Hotel Hamburg behoort tot de meest populaire meetinghotels van de stad. Na de renovatie zullen zakenklanten de mogelijkheid hebben om, naast de traditionele vergaderzalen, ook boardrooms met speciaal en exclusief meubilair en toebehoren te huren. Alle residentiële gasten en deelnemers van vergaderingen zullen, zoals trouwens in alle Radisson SAS hotels, kunnen gebruik maken van de state-of-the-art technologie met o.a. gratis draadloos internet.

    Tenslotte wordt ook ontspanning en recuperatie niet vergeten in het Radisson SAS Hotel in Hamburg. Voortaan zal de tweede verdieping plaats bieden aan een sfeervolle spa en wellness ruimte, met stoombad en cabines voor cosmetische behandelingen en massage. RVH.

    www.rezidor.com.

     

     

     

     





    05-10-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Megavino
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    10 jaar Megavino met Spanje als blikvanger

     

     

     

    Van 17 tot 20 oktober e.k. vindt de 10e editie van het wijnsalon Megavino plaats in Brussels Expo. Een feesteditie die zeker niet onopgemerkt zal voorbijgaan want Spanje wordt het grootste gastland ooit in de geschiedenis van Megavino. Het startschot van de editie 2008 werd zopas gegeven met het online gaan van een gloednieuwe website: www.megavino.be

     

    Wat eind de jaren ‘90 begon als een uit de hand gelopen hobby – de organisatie van een wijnsalon op de Heizel voor het grote publiek dat eerder op een ‘mini’vino leek met amper een 30-tal standjes en nog geen 1.000m2 tentoonstellingsruimte – is vandaag uitgegroeid tot hét grootste wijnevent van de Benelux.

    Megavino 2008 bestrijkt ondertussen meer dan 10.000m2 tentoonstellingsruimte, plaats biedend aan 270 exposanten en 23 vertegenwoordigende wijnlanden. Een nieuw record! Naast Spanje wordt de editie 2008 vooral gekleurd door grootschalige landenpaviljoenen van Duitsland, Frankrijk, Italië, Portugal, Chili, Griekenland, Californië, Australië, Oostenrijk tot zelfs Georgië. Vooral de Fransen lijken (eindelijk!) hun weg naar Megavino gevonden te hebben want ze verdriedubbelen dit jaar hun oppervlakte! Ook nieuwe landen tekenen op deze 10e editie voor het eerst present. Dat zijn o.m. Algerije, Mexico, Canada en zelfs Brazilië.

     

    Dat Megavino zo sterk gegroeid is dankt het vooral aan zijn concept dat zoveel meer is dan louter maar een verkoopsalon. Op tientallen plaatsen op de beurs kan de bezoeker gratis deelnemen aan workshops, becommentarieerde proeverijen, themadegustaties of eenvoudige uiteenzettingen over hoe een wijn te leren proeven.

    Maandag 20 oktober richt zich hoofdzakelijk tot de professional die kan deelnemen aan tientallen masterclasses en topproeverijen.

     

    Nieuw en absolute blikvanger wordt de organisatie van een speciaal event ‘jongeren en wijn’ op vrijdagavond 17 oktober. Meer dan duizend jongeren zullen in een speciale loungezaal kunnen kennismaken met hippe en trendy wijnen, speciale verpakkingen en etiketten, wijnen met minder alcohol en calorieën, én op een verantwoorde wijze leren omgaan met alcohol en wijnproeven. Een speciaal aangepaste verlichting en een dj gespecialiseerd in loungemuziek maken van het geheel een tot op heden nooit vertoond event in ons land. Net nú jongeren en alcohol zo gevoelig ligt, wil Megavino aantonen dat wijn bij jongeren leeft en dat een verantwoord wijnverbruik bijdraagt tot de algemene ontwikkeling van jongeren. RVH.

     

     

     

    05-10-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Riesling open

    RIESLING OPEN

     

     

     

    Het historisch hartje van Luxemburg wordt door een aantal renovaties en nieuwe bouwprojecten grondig overhoop gehaald. Zo moeten vlakbij het Centraal Station van Luxemburg, enkele gebouwen plaatsruimen voor nieuwe kantoorcomplexen

     

    Gelukkig blijven diverse historische waardevolle monumenten overeind. Naast de kathedraal, oorspronkelijk een Jezuïetenklooster dat uitgroeide tot het symbool van de Luxemburgse vrijheid, behoudt ook het Koninklijk Paleis met diverse stijlvolle vleugels, zijn origine.

     

    Anderzijds vinden we op diverse locaties in de hoofdstad sporen terug van oude vestigingen, imposante bruggen, getuigenissen van Vaubans doortochten en intieme steegjes, die in hun totaliteit zorgen voor een bijzonder aangename sfeer. Een stad waar men kan genieten en shoppen, maar evenzeer musea kan bezoeken. Een ander niet te verwaarlozen aspect is het feit dat Luxemburg zonder meer het culinaire en gastronomische in de kijker stelt, met de eigen wijnen van de Moezel als zeer belangrijke partner. RVH.

     

     

     

     

    Toeristische dienst van het Groot Hertogdom Luxemburg

    Kortenberglaan 75 – 1000 Brussel

    info@visitluxembourg.be  - www.visitluxembourg.lu

     

    Luxemburgse wijnen en crémants

    www.vins-cremants.lu - www.verrassendlekker.lu

     

    Info Spoorwegen

    www.nmbs.be

     

     







    04-10-2008 om 16:55 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.miss sixty

    Zomercollectie Miss Sixty

     

     

     

    De zomercollectie Miss Sixty die in New York werd voorgesteld, creëert een nieuw type van aantrekkelijke creaties die niet alleen charme en schoonheid uitstralen, maar ook het glamoureuze vrouwelijke karakter van deze modelijn accentueren.

    Soms biedt de collectie zelfs een vleugje ironie, maar vooral blijft ze erg tijdsgebonden met een aantal onverwachte elementen en contrasterende volumes waarbij een luxueuze zijde wordt gecombineerd met zachte donzige jersey. De collectie is zonder meer een hommage aan de passionele vrouw, boordevol zelfvertrouwen. RVH.













    04-10-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aosta

     

    Grenzeloos skiën in Valle d’Aosta

     

     

    Italië, Frankrijk en Zwitserland bepalen het internationale karakter van Valle d’Aosta. Deze autonome regio ligt aan de voet van de indrukwekkende 4000 meter hoge toppen van de Alpen. Valle d’Aosta is door die ligging tussen hoge bergen een imponerende skiarena. Kilometerslange pistes voeren de skiërs van hoog in de Alpen, van bij de Franse en Zwitserse grens, tot in het dal van Aosta. Daar wacht de vakantieganger nog wat extra: culturele bezienswaardigheden, gezelligheid in authentieke dorpen en een verrassende en rijke gastronomie.

     

    In Valle d’Aosta liggen de verschillende skigebieden niet ver van mekaar en zelfs vanuit de stad Aosta zijn de skipistes snel te bereiken. Met de regionale skipas (SISKI), geldig in alle stations vanaf minimum drie dagen, kun je elke dag een ander skigebied verkennen. Dat kan dus ook vanuit een vaste verblijfplaats via een van de 28 ski stations in het dal of in de stad, waar je na de skipret tevens de cultuur en de rijke tradities van de regio zal ontdekken.

     

    De skigebieden van Valle d’Aosta zijn gezinsvriendelijk. Er zijn veel mogelijkheden voor wie het rustig aan wil doen, er zijn skicentra waar zowel de gevorderden als de beginners en de kinderen die voor het eerst op de latten staan aan hun trekken komen. In elk skidorp zijn er sleepliften voor de kleinsten en kan men sleden of sneeuwfietsen huren. Ook de skischolen plannen activiteiten voor de kinderen terwijl de ouders intussen de zwarte of rode pistes proberen.

     

    De komende winter in Valle d’Aosta heeft heel wat in petto. Als het ware verdoken tussen de hoogste toppen van de Alpen heeft deze regio een bijzondere troef: de perfecte combinatie van natuurschoon en culturele rijkdom waar de skiër en niet alleen de skiër zijn hartje kan ophalen. Valle d’Aosta is daarenboven makkelijk bereikbaar en is verrassend minder ver dan heel wat andere skibestemmingen in de Alpenlanden. RVH.

    www.lovevda.it

     

    04-10-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.slaapgids

     

     

    SLEEPY SLAAPGIDS 2008

    SLEEPY MAAKT UW LEVEN BETER IN BED

     

     

     

    Sleepy heeft al ruim 25 jaar ervaring in slaapcomfort. Sleepy deelt dit graag met u in haar nieuwe Sleepy Slaapgids 2008. U vindt hierin allerhande praktische tips, de laatste modetrends met Ghislaine Nuytten, uw Slaap-dna®, …  .

     

    Sleepy ontwikkelde voor haar exclusieve collectie Sleepy bedlinnen een ruime keuze aan dekbedovertrekken, kussenslopen, hoeslakens en lakens. Daarbij werd er speciaal aandacht besteed aan een mooi kleurenpalet, hoog comfort en gebruiksvriendelijkheid.

    Boxsprings (‘de doos met veren’) raken meer en meer ingeburgerd bij de consument. De associatie met een luxueus hotelbed is nooit veraf en de vraag neemt alsmaar toe. Bij Sleepy hoeft u niet te kiezen tussen de look van een boxspring en het comfort van een lattenbodem in 1 bed. De exclusieve ‘A la Carte’ collectie gestoffeerde bedden biedt u de keuze uit een Ergosleep boxspring of een Ergosleep lattenbodem (klassiek of met de look van een boxspring) in lijn met uw Slaap-dna.

     

    Individueel slaapcomfort aangepast aan uw lichaamsprofiel zorgt voor een optimale nachtrust en een goede ondersteuning van uw lichaam. U kunt exclusief bij Sleepy uw Slaap-dna® laten opmeten waardoor u uw Ergosleep lattenbodem of boxspring op maat van uw lichaam kunt laten instellen.

    De opmars van de boxspring heeft ook de opmars van de topdekmatrassen met zich meegebracht. Een topdekmatras zorgt voor een extra ‘slagroom’comfort. Bovendien verdwijnt met een tweepersoonstopdekmatras de naad tussen de onderliggende eenpersoonsmatrassen en is ze makkelijk keerbaar.RVH.

    www.sleepy.be

     

     







    04-10-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kerst 2008

    Kerstmis 2008

     

     

     

    Geox viert Kerst dit jaar met een accessoire dat symbool staat voor luxe, verleiding en vrouwelijkheid: een modieuze schoen die de wensen van elke vrouw vervult.

    Een geraffineerde pump, een ideaal geschenk voor een geliefde of jezelf, om de feestelijke outfits van de feestdagen te vervolmaken. Op de diepe uitsnijding van de décolleté, in soepele zwart kalfsleer, pronkt een elegante zwarte strik, versierd met gemetalliseerde pareltjes: een edel voorwerp, met een uitdrukkelijke chique toets om te schitteren in de magische nachten van de kerstfeesten. De zool is gemaakt uit licht, waterdicht en ademend rubber. RVH.



    03-10-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MGallery

    MGallery

     

     

     

    De nieuwste brand binnen het globale Accor-aanbod is het segment “MGallery”. Deze hotels combineren luxe en een gepersonaliseerde service tot een voor de klant unieke ervaring.

    MGallery is een meer luxueuze uitbouw van het Mercuresegment en biedt de klant een absoluut gevoel van warmte en uitstraling als onvermijdelijk onderdeel van een nieuwe trip. Klanten vinden de MGallery-hotels terug in historische locaties, zelfs buildings, die genieten van een unieke inplanting, MGallery-hotels zijn er evenzeer nabij het stadscentrum, vergadercentra en zelfs nabij toppen met eeuwige sneeuw. Net door deze uitzonderlijke locaties gecombineerd met een uniek decor, ontstaat een uitgesproken meerwaarde die de klant aanspreekt.

    De eerste MGallery-hotels zijn het Baltimore in Parijs, Le Royal in Lyon, het Grand Hotel Beauvau in Marseille, Rotary Geneve, Continental Zurich, Hotel am Konzerthaus in Wenen, Hotel St Moritz in Queenstown Nieuw Zeeland en Grand Hotel Melbourne in Australië.

     

    Tegen eind 2010 wil Accor een 40-tal MGallery hotels openen in 23 landen waarbij door de interne herwaarderingen die momenteel bij Accor lopen, zowel hotels uit het Sofitel-gamma als het Mercure-assortiment aan bod komen. Maar ook nieuwe exploitaties zullen aan dit segment worden toegevoegd. RVH.

    03-10-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.leonidas travel retail

    LEONIDAS STELT ZIJN NIEUWE ASSORTIMENT TRAVEL RETAIL

    VOOR EN LANCEERT HET REVOLUTIONAIRE FRESHPACK

     

     

     

    Iedereen kent de beroemde Belgische chocolatier Leonidas. Maar voor zijn miljoenen klanten wereldwijd klinkt de naam Travel Retail gloednieuw in de oren…

    Al enkele jaren bekleedt Leonidas met zijn Duty Free-productlijnen een plaats in het segment Travel Retail en geeft het luchthavenuitbaters de kans zijn merk aan te bieden in voorverpakte dozen.

     

    Overtuigd van het enorme potentieel dat dit segment vertegenwoordigt, hoopt Leonidas nu ten volle te profiteren van zijn expertise in de Retail-sector en te kapitaliseren op het competitieve voordeel van zijn hoogwaardige en ultraverse producten, om zich zo te onderscheiden op de markt en nieuwe klanten(profielen) te veroveren.

     

    Leonidas’ nieuwe strategie inzake Travel Retail is gebaseerd op kwaliteitsvolle chocolade, een verbeterde merkcommunicatie op de verpakkingen en bovenal interessante marges voor Travel Retail klanten. De nieuwe lijn Travel Retail bestaat uit drie categorieën:

    Entry Gifts : kleine assortimenten met de meest gesmaakte pralines en chocolade van het merk, in een luxueuze verpakking. Ideaal voor reizigers die op zoek zijn naar een geschenk of er zelf van willen genieten.

    Easy Gifts : zoals de naam al doet vermoeden, zijn dit heerlijke chocolaatjes in een platte verpakking die probleemloos in de koffer past en die je gemakkelijk draagt.

    Luxury Gifts : Luxueuze dozen voor reizigers die op zoek zijn naar exclusieve chocolade geschenken.

     

    De nieuwe Freshpack-doos… voor nog meer kwaliteit, keuze en versheid…

    En omdat Leonidas altijd vernieuwend uitpakt, ontwierp de chocolatier een nieuwe versheidsdoos, Freshpack gedoopt. Ze werd speciaal ontwikkeld om de kwaliteit en versheid van de producten te beschermen en dus ook de keuze in Travel Retail te verruimen. Een baanbrekend concept dat exclusief voor Leonidas werd ontwikkeld!

    Want reizen is ook genieten…RVH.







    02-10-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.golden shaker

    41th Golden Shaker by Mandarine Napoléon®

     

     

     

     

    David François, barman van het Sofitel Brussels Le Louise, is de winnaar van de jaarlijkse wedstrijd ‘golden shaker’, dankzij zijn cocktail « Mandarico » .

     

    De winnende cocktail Mandarico bestaat uit 3cl Mandarine Napoléon, 2 cl  Pastis Bardouin, 8 cl Cranberry Caraïbos, 2cl Sirop Spéculos Monin, ½ groene citroen en enkele blaadjes Koriander. Een Pitaya kumquat ananas geeft extra decoratie en kleur.

     

    De creatie van nieuwe cocktails is nauw verbonden met de smaakevoluties en de trendy uitdrukkingen die in gans het culinaire gebeuren worden weergevonden. De 41ste uitgave van deze wedstrijd kreeg bovendien een extra moeilijkheidsgraad aangezien ‘kruiden en aromatische planten’ de ondertoon van de wedstrijd vormden.

     

    De tweede plaats werd veroverd door Michel Van Hecke van het Hilton Brussels met de creatie ‘Don’ t say my name’, terwijl Elodie Neveu van de Belga Queen de derde plaats in de wacht sleepte met haar creatie ‘  Divine Idille ‘. David François verdedigt eveneens de Belgische kleuren tijdens de internationale wedstrijd in Puerto Rico die de beste wereldcocktail 2009 zal aanwijzen. RVH.

     





    02-10-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.let's create together

    Let’s create together

    Een pak van Ozark Henry en een jurk van Evi Hanssen

     

     

     

     

    JBC staat niet alleen voor betaalbare mode, maar ook voor creatieve mode. Achter het ruime aanbod in de talrijke winkels die deze Belgische keten telt, schuilt immers een groot creatief team, gaande van ex-studenten van de Antwerpse Modeacademie tot technisch geschoolde patroonmaaksters en textielspecialisten. Ze creëren samen kleren met de beste verhouding tussen prijs, kwaliteit en creativiteit.

     

    Om die creatieve meerwaarde naar het publiek toe te verduidelijken, lanceert JBC een grote communicatiecampagne onder de slogan “Let’s create together”. Het samen creëren wordt ook letterlijk genomen bij JBC. Bij de start van de campagne brengt de keten een aantal minicollecties uit die in samenwerking met bekende Belgen zijn ontworpen. Voor Vlaanderen viel de keuze op Yasmine, Evi Hanssen, Koen de Bouw en Ozark Henry, voor Wallonië werkte JBC samen met diezelfde Ozark Henry, François Pirette en Sandrine Corman.

     

    JBC is bewust op zoek gegaan naar bekende mensen met een sterke persoonlijkheid die allemaal op de een of andere manier met hun looks bezig zijn. Zo draagt Yasmine vaak kleren van Belgische ontwerpers, net als Ozark Henry, die ook van mooie maatpakken en design houdt. Evi Hanssen mixt graag vlotte casual kleren met vrouwelijke elementen en voor Koen De Bouw mag het comfy met een tikje country zijn. Sandrine Corman kiest voor vrouwelijke elegantie en François Pirette houdt het – naast het podium – doorgaans bij een sobere maar stijlvolle vrijetijdslook.

    De minicollecties die JBC uitbrengt, zijn echt op het lijf van deze mensen geschreven. Je herkent er zo de persoon in. Elke collectie is uniek.

     

    Niettegenstaande de stijlvolle look en de mooie materialen blijven de prijzen heel betaalbaar. Exclusiviteit kan ook democratisch zijn. RVH.

    Consumenteninformatie: www.jbc.be - 0800 179 82













    02-10-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-10-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Truffels !

    NEUHAUS STELT 5 DELICIEUZE TRUFFELS VOOR

     

     

     

     

     

    Met deze 5 nieuwe, delicieuze truffels gaat Neuhaus terug naar de basis: cacaopoeder is dé hoofdrolspeler in deze verfijnde en luxueuze collectie. Elke truffel wordt bestrooid met een andere soort cacaopoeder, wat een belangrijke rol speelt bij de harmonieuze combinatie van de verschillende smaken: bittere cacao, een dun laagje chocolade en een smeuïge vulling. Een ware streling voor de tong...

     

    De rustieke textuur van de speculoostruffel verenigt de krokante stukjes speculoos met zachte, kruidige parfums onder een dun laagje pure chocolade en wordt omhuld met intens cacaopoeder. De Carameltruffel biedt een smeuïge, subtiele caramel in contrast met een uitgesproken laagje pure chocolade en omhuld met cacaopoeder.

     

    De Cappuccino truffel is een delicieuze combinatie van een licht koffiearoma, een smeuïge en luchtige mousse van melk en een dun laagje chocolade, omhuld met licht cacaopoeder. De creatie ‘Framboise meringuée’ is een heerlijke truffel met een verfijnde mousse van frambozen en krokante stukjes meringue: een frisse lekkernij in een krokant jasje van pure chocolade en cacaopoeder. De originele Pistachetruffel onthult een smeuïg hart van pistache in een jasje van pure chocolade, omhuld met cacaopoeder.

     

    De truffel zijn naam ontleent aan de edele paddenstoel uit de Périgord, waarvan hij de ongelijkmatige vorm en het aardachtige uiterlijk heeft. De truffel werd in de kerstperiode van 1895 gecreëerd door Louis Dufour, een patissier uit Chambery (Frankrijk) en wordt sindsdien door alle chocolatiers bereid.

     

    Neuhaus lanceert anderzijds de “Japanse doos - perpetuum mobile”: een handgemaakte eeuwingdraaibare cilynderdoos met een origineel design. Deze doos is een nieuwe en originele manier om pralines te verpakken. De chocolaatjes worden op 3 niveaus gepresenteerd. De truffels zijn vanaf oktober verkrijgbaar in alle winkels van Neuhaus, de Japanse doos is nu reeds verkrijgbaar en kan evenzeer door andere Neuhauslekkerijen worden gevuld. RVH.







    01-10-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dessertpralines
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    NEUHAUS LANCEERT VERFIJNDE PRALINES MET DE SMAAK VAN 5 BEKENDE DESSERTS

     

     

     

    Neuhaus biedt vanaf half september 5 seizoenspralines met de smaak van 5 bekende desserts aan. Alle grote klassiekers werden verenigd: Tiramisu, Crème brûlée, Sabayon, Moelleux au chocolat en Tarte Tatin. De chocolatier creëerde een verrassende combinatie van klassieke desserts met verfijnde chocolade. Voor deze nieuwe, trendy creatie bedacht hij een speciale vorm die toelaat om met verschillende texturen en smaken te spelen. Deze nieuwe collectie is perfect in harmonie met de gezellige sfeer tijdens de komende herfstmaanden. Zalig genieten...

     

     De Sabayon praline, een delicatesse voor levensgenieters is geïnspireerd op de beroemde sabayon: zoete witte wijn, eieren en suiker worden langdurig opgeklopt om een verfijnd dessert te bekomen.                

    De Tiramisu praline is een heerlijk romige praline met de smaak van tiramisu en Amaretto is versierd met krokante stukjes koekjes. Het schelpje van melkchocolade is gevuld met een ganache op basis van melkchocolade en Amaretto-extract. Een fijn dekseltje van pure chocolade, bestrooid met Amaretti-koekjes sluit het geheel verfijnd af. Een dessert dat “la dolce Italia” in zich draagt …

     

    De “moelleux au chocolat” praline is een karakteristieke praline met een krokant schelpje en een vloeibare kern. De typische chocoladesmaak van een moelleux werd verwerkt in een dessertpraline van krokante fondantchocolade met een karaktervol en vloeibaar hart. De perfecte lekkernij voor liefhebbers van fondantchocolade.

    De “crème brûlée” praline met volle en romige textuur, biedt de intense smaak van vanille en zachte melkchocolade. De “Tarte Tatin” praline tenslotte combineert de smaak van het klassieke dessert van gekarameliseerde appeltjes met de intense smaak van chocolade in een elegant, chocolade schelpje. Binnenin ontdekken we een overheerlijke ganache van appel en kaneel, bedekt met een laagje melkchocolade en tenslotte bestrooid met krokante stukje gepofte rijst. RVH.

     

     

     

    01-10-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SkyEurope

     

    SkyEurope introduceert kostenbesparende producten

     

     

     

     

    SkyEurope Airlines biedt twee nieuwe producten aan, Flexi-fare en SkySaver, die speciaal gericht zijn op kleine en middelgrote ondernemingen en zelfstandigen die vaak reizen. SkySaver is een nieuw getrouwheidsprogramma waarmee gemakkelijk tot 20% kan bespaard worden en met Flexi-fare kan men reservaties ongelimiteerd gratis wijzigen, in bepaalde omstandigheden zelfs wanneer men een vlucht gemist heeft!

     

    Dankzij ‘Flexi-fare’ kunnen zakenreizigers en andere klanten gemakkelijk hun vluchtreservatie of hun naam in het reservatiedossier wijzigen. De naam van de passagier kan tot twee uur voor het vertrek nog gewijzigd worden en de vluchturen kunnen tot 24 uur na het vertrek van de geplande vlucht nog gewijzigd worden! De gewenste wijzigingen moeten voor het vertrek van de vlucht via www.skyeurope.com worden ingevoerd, terwijl de wijzigingen na het vertrek van de vlucht enkel via SkyEurope’s call center kunnen worden doorgegeven.

     

    ‘SkySaver’ SkyEurope’s nieuwe bonusprogramma, is de ideale oplossing voor zowel gewone reizigers als zakenreizigers. Het is gebaseerd op het pre-paid principe. Klanten kunnen tickets aan sterk verlaagde prijzen aankopen en krijgen bonussen bovenop. Daarnaast krijgen ze ook kortingen op de transactievergoedingen. SkySaver bestaat in drie versies: SkyBasic, SkyMedium en SkyPremium.

    De onmiddellijke bonus bedraagt 10 tot 20%, afhankelijk van het aangekochte reistegoed, en zonder kredietkaart- en transactievergoedingen te hoeven betalen. Wie bij het SkySaver-bonusprogramma wil aansluiten, mailt een registratieverzoek naar salessupport@skyeurope.com

     

    Naast deze nieuwe bedrijfsvriendelijke producten, stak SkyEurope zijn website recent in een nieuw kleedje en werd de reservatiemodule nog gebruiksvriendelijker. Men kan nu via de website in een paar eenvoudige stappen zowel een vlucht boeken als een hotelkamer reserveren. RVH.

    01-10-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dekbed

     

    ER ZIT MEER IN EEN DEKBED DAN U DENKT

     

     

     

    U kiest uw dekbed in functie van de vulling, uw lichaamsbehoeften (en die van uw partner), uw kamertemperatuur, het seizoen van het jaar, het onderhoud, …

    Als natuurliefhebber kunt u uw gading vinden in de verschillende donsdekens en natuurdekbedden met wildzijde en kameelhaar. U staat liever zelf voor de was in? Kies dan een synthetisch dekbed. De Thinsulate dekbedden vormen het paradepaardje onder de synthetische dekbedden. Ze zijn gemaakt uit hoogstaand synthetisch hightechmateriaal (zie ook winter- en sportkledij: duurzaam en sterk).

     

    Bij de keuze van uw dekbed, houdt u best rekening met …

    ... hoe het aanvoelt

    Een donsdeken voelt heel licht aan, een synthetisch dekbed al iets zwaarder en een natuurdekbed voelt het zwaarste aan.

    ... uw lichaamstemperatuur en de kamertemperatuur

    De ideale temperatuur in de slaapkamer ligt tussen 16° C en 18° C. Indien u snel kou krijgt of in een heel frisse kamer slaapt, kiest u beter een warmer dekbed. Indien u het snel warm hebt of liever in een verwarmde slaapkamer slaapt, kiest u best een koeler dekbed.

    ... het onderhoud

    U kunt een synthetisch dekbed regelmatig zelf wassen. Een donsdeken heeft om de 5 jaar een professionele donsreiniging nodig, maar gaat wel langer mee. Een natuurdekbed brengt u best naar de droogkuis.

     

    Een donsdeken is in feite een mengeling van dons en veren. De donsvlokken zorgen  voornamelijk voor de isolatie. De veertjes geven uw donsdeken een zeker ‘gewicht’ en veerkracht. De kwaliteit van een donsdeken is afhankelijk van de verhouding tussen donsvlokken en veren. Hoe meer donsvlokken in verhouding tot de veren, hoe lichter en kwalitatief beter uw donsdeken. Hoe groter de donsvlokken, hoe beter de isolatie van uw donsdeken. Ganzendons is kwalitatief beter dan eendendons daar de donsvlokken groter zijn en dus beter isoleren. Hoe hoger de vulkracht van het donsdeken, hoe kwalitatief beter.

    U vindt bij Sleepy verschillende donsdekens met vullingen van 100% zuivere dons, met extra slaapcomfort door de fijnste tijken. Elk Sleepy donsdeken draagt een erkend kwaliteitslabel: Traumpass. De beste garantie voor jarenlang slaapcomfort. RVH.

    www.sleepy.be

     









    01-10-2008 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    30-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.lufthanse & brussels airlines

    Lufthansa en Brussels Airlines : goede toekomst perspectieven voor Brussels Airlines en Brussels Airport

     

     

     

    Het samengaan van Lufthansa en Brussels Airlines wordt positief onthaald door Brussels Airport.  “De aanhechting van de Belgische luchtvaartmaatschappij bij deze solide Europese luchtvaartgroep biedt een gezond toekomstperspectief voor de toekomst van Brussel Airlines, onze home carrier en de belangrijkste gebruiker van onze luchthaven,” stelt Wilfried Van Assche, CEO van Brussels Airport. Het succes van een luchthaven gaat hand in hand met dat van haar belangrijkste gebruikers/luchtvaartmaatschappijen. Lufthansa behoort tot de absolute wereldtop en is bovendien een Europese maatschappij die grondig vertrouwd is met de complexe eigenheden van onze specifieke luchtvaartmarkt.

     

    Brussels Airport juicht toe dat Brussels Airlines zal blijven bestaan als een aparte entiteit. Brussels Airlines is onlosmakelijk verbonden aan Brussel, de hoofdstad van Europa en dus aan Brussels Airport.

     

    “Brussels Airport heeft vele troeven om een belangrijke hub te worden voor de Lufthansa groep in de toekomst. Zo is Brussels Airport nu reeds een belangrijke Europese poort (gateway) naar midden-Afrika en investeert Brussels Airport momenteel in het verbeteren van de faciliteiten voor de Afrika passagiers.”

     

    Ook de toetreding van Brussels Airlines tot de Star Alliance wordt positief onthaald bij Brussels Airport. “Tot op heden stond Brussels Airport niet echt op de kaart van de grote wereldwijde allianties. Dat zal nu veranderen. Star Alliance is veruit de belangrijkste wereldwijde alliantie met grote lange afstand spelers zoals United, US Airways, Singapore Airlines, Thai Airways, ANA en anderen. Sommigen hiervan vliegen reeds op Brussels Airport, anderen niet. Dit biedt perspectieven voor Brussels Airport en haar passagiers in de toekomst” zegt Van Assche. RVH.

    30-09-2008 om 10:10 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dagelijks portoe soja

    Dagelijks een portie soja loont de moeite – nieuwe gegevens over borstkanker

     

     

     

     

     

    Vrouwen die elke dag een portie soja gebruiken, hebben 18 % minder kans op het ontwikkelen van borstkanker. Dit blijkt uit een onderzoek onder ruim 35.000 Chinese vrouwen.

     

    Deze nieuwe studie maakt deel uit van de Singapore Chinese Health Study. Bij aanvang van het onderzoek werden de voedingsgewoontes nagegaan van 35.303 vrouwen tussen de 45 en 74 jaar oud. De gezondheid van deze vrouwen werd gedurende meerdere jaren opgevolgd.

     

    Na ruim 5½ jaar werd bij 629 van deze vrouwen borstkanker geconstateerd. In het onderzoek is vervolgens gekeken of er een verschil was in het ontwikkelen van borstkanker bij vrouwen die weinig of veel sojaproducten gebruikten.

     

    Uit de analyse van de cijfers blijkt dat de vrouwen met de hoogste soja inname per dag (uitgedrukt als inname van 10 of meer mg isoflavonen per 1.000 kcal – isoflavonen zijn bestanddelen die van nature aanwezig zijn in soja) een lager risico hadden op het ontwikkelen van borstkanker dan vrouwen die minder soja gebruikten. Een daling van maar liefst 18 % van de kans op het ontwikkelen van borstkanker werd vastgesteld. Vooral bij vrouwen na de menopauze was het effect het grootst.

     

    Een hoeveelheid van 10 mg isoflavonen kan men al terugvinden in één portie tofu of 100 ml sojadrink. Dus ook mensen die niet gewoon zijn veel soja te gebruiken, kunnen gemakkelijk deze hoeveelheid inpassen in hun dagelijkse voeding.

     

    Wat we vaststellen in wetenschappelijk onderzoek over de relatie tussen soja-inname en risico op het ontwikkelen van borstkanker is dat men vooral positieve resultaten ziet bij vrouwen die van jongs af aan al soja consumeren. In een typisch Aziatisch dieet eet men van kindsbeen af al sojaproducten. RVH.

     

    30-09-2008 om 09:52 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.fanta zonder bubbels

    Fanta verfrist voor het eerst zonder bubbels

    Nieuwe Fanta Still in 2 variëteiten

     

     

     

    Voor de liefhebbers van niet-bruisende frisdranken is er nu de nieuwste Fantasensatie: ‘Fanta Still zonder bubbels’.

    Fanta Still voegt meteen 2 nieuwe telgen toe aan het gamma; tropical en sinaasappel/rode vruchten. Deze nieuwe variëteiten met vruchtensap bevatten geen bewaarmiddelen noch kunstmatige smaakstoffen. Met Fanta Still krijg je dezelfde fruitige sensatie van Fanta maar zonder prik.

     

    Fanta Still zorgt voor een plezante verfrissing met 2 vrolijke smaken. De smaak van sinaasappel, zo onlosmakelijk verbonden met Fanta, vind je terug in Fanta Still Tropical, de populaire keuze in dit gamma, en het verrassende Fanta Still sinaasappel/rode vruchten. Beide variëteiten zijn beschikbaar in een anderhalve liter fles. Bovendien kan Fanta Still Tropical ook in een blikje van 33cl worden verkregen. Met Fanta Still kan je je op een leuke manier verfrissen en hydrateren. Deze nieuwe niet-bruisende vruchtenlimonade met vruchtensap bevat geen bewaarmiddelen en enkel natuurlijke aroma’s.

     

    Niet voor niets is Fanta de meest populaire vruchtenlimonade bij jongeren; de keuze is uitgebreid en Fanta blijft vernieuwen. Eerder deze zomer werden al Fanta Zero Orange en Fanta Zero Lemon gelanceerd. Met Fanta World Shokata uit China werd bovendien tijdelijk een nieuwe smaak toegevoegd aan het bruisende Fanta-gamma. RVH.

    www.cocacolabelgium.be

     

     





    30-09-2008 om 09:45 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Tea Time

     

     

     

     

    De Tea Time van 1 kg is een monument in het assortimentenaanbod van Delacre. Binnenkort bevat hij, naast klassiekers als Marquisettes, Cigarettes Russes en Biarritz enkele nieuwe koekjes. De verpakking heeft een aantrekkelijke facelift ondergaan, net als in het gehele assortimentengamma van Delacre. Ook onze royals en hun gasten krijgen de kans mee te proeven van de nieuwe creaties, want Delacre is hofleverancier.

     

    Nieuwe koekjes creëren die naast 50 jaar oude iconen terechtkomen vraagt het savoir-faire van Delacre. Coeur Blanc is een zandkoekje met cacao in een jasje van witte chocolade. Diamantine heeft een karamellaagje met kokosschilfers. Het laagje wordt met een speciaal caramelisatieproces op het koekje aangebracht, een unicum trouwens voor de koekjesindustrie. De Pain d’Amande heeft een lichte vulling met amandel, terwijl de Metropolitan een krokant koekje is met zwarte chocolade. Deze nieuwkomers brengen het aantal variëteiten op zestien. Als van oudsher gebruikt Delacre voor zijn recepten uitsluitend Belgische chocolade met 100% cacaoboter. De nieuwe assortimententrommels en verpakkingen zijn beschikbaar vanaf oktober 2008. RVH.

    30-09-2008 om 09:44 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mmmmh!

    Mmmmh!

     

     

     

    Mmmmh! Houdt van lekker eten en opent het najaarsseizoen 2008 met enkele nieuwe workshops. Sinds 2004 is Mmmmh! de referentie voor actieve, culinaire ontspanning. Na jaren van stil dromen verzamelden Carlo de Pascale en Jean-Patrick Scheepers hun kennis, ervaring en passie voor koken en startten de Mmmmh! kook- en wijnlessen op. In de kookateliers van Brussel en Antwerpen ontdek je hoe gezellig en inspirerend koken kan zijn. Vandaag laat Mmmmh! meer dan 40.000 klanten proeven van hun culinair avontuur, waarbij je de kooklessen zowel individueel als in groep kan volgen.

     

    Dit najaar stelt Mmmmh! 5 viergangen menu’s voor, met verschillende smaken uit de wereldkeuken: Thaïs koken met curries, la cucina Italiana met een Siciliaanse toets, fusion food waar smaken en technieken elkaar kruisen in het bord, de Belgische keuken en een heerlijke feestkeuken met uitzonderlijke producten. RVH.

    www.mmmh.be







    30-09-2008 om 09:41 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!