Inhoud blog
  • Umbris, unieke design-overkappingen
  • Classic elegance Luna
  • Classic date manufacture
  • Classic Moonphase Date Manufacture
  • Franke stapt in de grijze zone
  • BR 05 Chrono grey steel & gold
  • Ray-Ban & Lenny Kravitz
  • BR X5 Black Titanium
  • De nieuwe stoelmodellen van Marie's Corner
  • Internationaal tuinfestivall
  • Stoneman Arduenna-Saison startte op 13 april
  • Alpina Extreme Quartz
  • Seastrong Diver Extreme Automatic GMT: de avontuurlijke duiker
  • Dromen van de zomer met Anita en rosa Faia
  • BR05 Black ceramic
  • Natuur en cultuur voor het ganse gezin in Frieslanf
  • Seastrong Diver Extreme Automatic
  • Een icoon in zijn categorie
  • Interhome wil Scandinaven naar Belgische kust lokken
  • Spetter met Trixie in het water
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    28-05-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Feel the heat,

    feel the beat: zomerse speakers voor jouw tuinfeest

     

    De langverwachte zomer staat voor de deur en neemt zijn aangename en zwoelere temperaturen met zich mee. Tijdens urenlange feestjes in de buitenlucht nemen we opnieuw de tijd om voluit te genieten van de stralende zon waarbij een hete beat niet mag ontbreken. Belgische geluidskenner ArtSound brengt een reeks zomerse speakers – zowel draagbaar als inbouw – die zowat iedere tuinparty en iedere sfeer perfect aanvult. Laat die hittegolf maar komen want verkoeling zoeken vind je voortaan in het feestelijk geluidsbad van ArtSound.

    Terrasfuif

    Voor kleinere onderonsjes, terrasfeesten of intieme diners tipt ArtSound haar handige draagbare PWR05-speaker. Uitgerust met vier ingebouwde woofers en een draadloze Bluetooth-functie zorgt deze subtiele krachtpatser voor een uiterst sfeervolle geluidskwaliteit. Zet ‘m op het keukenaanrecht en luister naar ontspannende noten tijdens de maaltijdsvoorbereidingen. Draag het toestel nadien tot aan het (overdekt) terras en geniet van een verrukkelijke maaltijd of deugddoend drankje op de maat van ritmische loungemuziek.

    Pool(house)party

    Wanneer de zomerse hitte haar hoogtepunt heeft bereikt, duiken we met z’n allen maar al te graag het zwembad en de verkoeling in. De Kurv BT-speaker van ArtSound is een knap staaltje geluidstechnologie, verhuld in een iconisch en award-winning design, die volledig waterbestendig is. A match made in poolparty heaven die zonder meer een vaste plek in onze tuin verdient. Verbind de speaker met je smartphone of tablet en schep met je eigen zonnige afspeellijst een vrolijke danssfeer – onverstoorbaar door wind of regen.

    Hete beats

    Wanneer de avond valt en de zon opnieuw achter de horizon verdwijnt, zet je het feest gewoon verder in de gezellige warmte van een jacuzzi, stoombad of sauna. Voor een bijhorende muzikale noot voorziet ArtSound een uitgebreid scala aan ingebouwde speakers die dankzij hun water- en hittebestendige design perfect geïntegreerd kunnen worden in je eigen ontspanningsplek. Onder meer de DC84-, MDC64- en MDC6-speakers vormen een perfecte match. Spring na het uitbundig feesten en dansen de sauna of het stoombad in, en geniet van een gelukzalig moment van rust en muziek.

    www.artsound.be







    28-05-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Uniek en handgemaakt

    Ethnicraft designs met voorliefde voor vakmanschap en de natuur

     

    » NIEUW: BRICKS MUURDECORATIE, SLICE KOFFIETAFEL & CHOPPED XL KOM

    Naast tijdloos design en kwalitatieve materialen blijft Ethnicraft zijn circulaire aanpak ontwikkelen. Het merk engageert zich in steeds vernieuwende technieken. Ook in haar nieuwste producten en collectie staat de handgemaakte en duurzame ambacht centraal. Elk van deze stuks wordt met de hand, nodige zorg en aandacht vervaardigd: het resultaat zijn karaktervolle meubels en decoratieve voorwerpen die dankzij hun hoge kwaliteit jarenlang meegaan en -groeien met de tijd en het leven.

    No waste-waste

    Ook in productieresten ziet Ethnicraft schoonheid. Dat bewijst de nieuwste Bricks-muurdecoratie: achterblijvend houtafval uit de productie wordt verzameld en samengebracht met gerecycleerd hout tot een handgemaakt en ambachtelijk kunstwerk. De houtresten hebben telkens een eigen unieke vorm en grootte, wat elk stuk een ongekende originaliteit bezorgt. Afgewerkt met een diepbruine of zwarte kleur is de Bricks-wanddecoratie een hoogwaardige aanvulling op je bestaand interieur en krijgt het bovendien een duurzame toets.

    Hout geserveerd

    Als een stamdoorsnede van een kolossale boom brengt de nieuwe Slice-koffietafel de natuur in huis. Het ovale tafelblad werd met de hand vervaardigd en afgewerkt met minerale poeders voor een slijtvast en mooi functioneel geheel. Het strakke ontwerp combineert zowel moderne als traditionele invloeden voor een gebalanceerd en vooral tijdloos interieur. Tijdens de Milanese designbeurs Salone del Mobile lanceerde Ethnicraft de Slice-koffietafel waar hij bijzonder gewaardeerd werd door liefhebbers van het merk.

    Op handen gedragen

    De Chopped XL-kom van Ethnicraft werd nauwkeurig en met veel zorg vervaardigd en dat zie je. In de details van het ontwerp ontdek je het vakmanschap van de Javaanse ambachtslieden die de kommen steeds met de hand samenstellen en afwerken. De kom kan zowel decoratief als functioneel (als een dekenmand, bijvoorbeeld) gebruikt worden en in zijn zwarte, mahoniehouten uitvoering is het een perfect stuk om je interieur elegant mee op te leuken.

     









    28-05-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-05-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een schuimfuif voor de zintuigen

    de nieuwste trend in wellnessland

     

    » EEN WERELDPRIMEUR BIJ GERVI : KLAFS LANCEERT EERSTE SCHUIMSTOOMBAD ESPURO®

    Een dampende badkuip, tot de rand gevuld met badschuim en zeepbellen, creëert bij velen een bijna kinderlijk plezier. Schuim in wellness fascineert ons bovendien al generaties lang en wordt dan ook uitvoerig ingezet in een brede waaier aan rituelen en behandelingen. Gervi vult haar assortiment aan met het nieuwe ESPURO®-stoombad van Klafs waarin schuim gecombineerd wordt met stoom voor een unieke bad- en wellnesservaring. Op basis van natuurlijke verzorging en met het comfort van een standaard stoombad herdefinieert Gervi zo de betekenis van een ontspannend, luxueus schuimbad.

    Schuimige zintuigen

    Het ESPURO®-schuimstoombad is de eerste in zijn soort en meteen een winnaar, want Klafs werd omwille van haar ongekende innovatie bekroond met een German Design Award. En terecht, want het gloednieuwe stoombadmodel tilt iedere badkamer naar een hoger en ongekend niveau. Stap de cabine in en verwen je lichaam met een verzorgend en dansend schuim dat binnen enkele minuten tot over je middel reikt. Het subtiele parfum vult je neus terwijl een zacht licht- en geluidsspel niet alleen de lichamelijke maar ook zintuigelijke ontspanning compleet maakt.

    Zelfverzorgingsschuim

    Naast relaxatie staat ook een voedende lichaamsverzorging centraal. Het schuim dat gebruikt wordt in het ESPURO®-stoombad werd speciaal voor de gelegenheid ontwikkeld en bestaat uit een combinatie van uitsluitend natuurlijke bestanddelen. Wist je dat schuim een perfecte drager voor verzorgende ingrediënten is? Klafs neemt hier alvast handig gebruik van, want afgewerkt met kokosnootsulfaten en gezonde vetzuren reinigt het ESPURO®-schuim je huid op zachte wijze. De bubbels zijn bovendien delicaat maar kwalitatief gevormd en voelen in hun totaliteit aan als een mild wolkendeken, klaar om je hartelijk en met liefde te omhullen.

    Clean it up!

    ESPURO® kan niet alleen in zijn geheel geplaatst worden, het kan ook dienen als een aanvulling op een bestaand stoom- of modderbad, hammam of caldarium, waarbij enkel het schuimelement geïnstalleerd moet worden. Laat je ook niet afschrikken door schoonmaaktijd- en last want dankzij een efficiënt en doordacht onderhoudssysteem verdwijnt het schuim in mum van tijd en desinfecteer je de apparatuur met een simpele druk op de knop. Zo hoef je je na een ontspannen moment van zelfverzorging geen zorgen te maken om praktische zaken en blijft de relaxatie ononderbroken en urenlang duren. www.gervi.be - www.gervi-outdoor.be  









    27-05-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sofacompany

    Voor SOFACOMPANY is de zetel het hart van elk huis: “Wij houden van design en hebben één missie: het uitdagen van de ouderwetse meubelindustrie waarin producten van lage kwaliteit tegen hoge prijzen de standaard lijken te zijn. Daarom maken wij Deens design van hoge kwaliteit toegankelijk voor iedereen.”En om ervoor te kunnen zorgen dat ieder interieur weer Spring/Summer proof wordt, hebben we een nieuwe lancering met bestaande meubels in een nieuwe uitvoering en unieke nieuwe designs.”

    Modulaire zetel ALFRED

    Onze klassieke modulaire zetel Alfred is gelanceerd in een nieuw jasje. De modulaire zetel is nu namelijk ook standaard te verkrijgen in de stof Danny Cream, een zachte chenille stof in een rustgevende, beige tint. Deze stof is gemaakt van polyester en is ideaal voor meubels aangezien het zowel slijtvast, lichtbestendig en makkelijk in onderhoud is. Daarnaast is het frame van FSC-gecertificeerd® hout en geven wij, SOFACOMPANY, er levenslange garantie op. Doordat er gebruik wordt gemaakt van HR-schuim is de bank zowel comfortabel als duurzaam. De Alfred modules kunnen op verschillende manieren worden gecombineerd waardoor de bank geschikt is voor elk huis.

    Limited edition HARVEY

    Naast onze modulaire zetel Alfred, is ook onze elegante en comfortabele zetel Harvey gelanceerd in een nieuwe variant. De limited edition uitvoering van Harvey is gestoffeerd met een geweven polyester in een grijsbeige ton sur ton tint. De stof is gemaakt van 64% gerecycled polyester en is, net als al onze gerecyclede stoffen, GRS-gecertificeerd. De zetel heeft luxe, comfortabele kussens die voor een uitnodigende uitstraling zorgen. Daarnaast geeft de zetel je het ultieme lounge gevoel.

    Nieuwkomer IVY

    Naast onze bestaande modellen hebben we ook een nieuwkomer in onze collectie, namelijk Ivy. Ivy is een daybed met een minimalistische en industriële uitstraling, waarbij functionaliteit centraal staat. De combinatie van het zachte textiel, eikenhouten frame en de gebogen chromen poten zorgt voor een mooi contrast. Daarnaast maakt de verplaatsbare rugleuning Ivy enorm multifunctioneel. Ivy is gestoffeerd met een geweven polyester stof in een klassiek zand grijze tint of met aniline leer in een mooie warme cappuccino bruine tint.







    27-05-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-05-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Badkamer anno 2023

    : een zintuiglijke beleving

     

    De badkamer is niet langer een puur functionele plek. Het is een veilige haven geworden waar we even ongestoord en met de nodige zorg aan onszelf kunnen denken, een plek die bovenal ook mooi mag zijn. Waar we ons wassen en verzorgen is vandaag een bruisende poel van designtrends die onze vijf zintuigen bespelen, steeds op ongekende en verrassende manieren. King George inspireert met de belangrijkste van het moment en dompelt je van kop tot teen onder in de betoverende badkamer van nu.

     Au naturel

    Hoewel zachte en vooral lichtere tinten de laatste jaren steeds de bovenhand hadden, is dat nu anders want het gebruik van kleur is weer terug van weggeweest. Ook in de badkamer, waar fellere kleuren de schoonheid van de natuur uniek vertalen in de aankleding. Een ondergaande zon verblindt je ogen in een diep oranje vorm, terwijl je met een zachtgroen het bos haast lijkt te ruiken. Stap je badkamer in en wandel op een bruinige terracottakleur die je de aarde onder je voeten doet voelen. Met hip en organisch design, afgewerkt en geproduceerd met natuurvriendelijke materialen, breng je de aarde in al haar vormen opnieuw naar de badkamer.

    Illusiebaden

    Het gebruik van textuur en reliëf speelt in op je zintuigen zoals alleen een optische illusie dat kan. Het creëert meer diepte en beweging, zelfs in de allerkleinste badkamer. Van levendige natuursteen als travertin of ceppo di gré tot badkamermeubilair met een geribbelde afwerking. Ook de wandbekleding en doucheglazen krijgen een tactiele laag die je zowel vanop een afstand als dichtbij lonkt het aan te raken. Kletterende regendouches en hoogtechnologische snufjes als domotica of inbouwspeakers vervolledigen de illusie en maken de badkamer compleet.

    Vintage daydreaming

    Stap de badkamer in en wordt getransporteerd naar een lang vervlogen tijd, naar een plek van verzorging en wellness, gehuld in de kleuren en vormen van weleer. Denk aan rijke, donkerhouten meubelen met weelderig gouden accenten in waskommen of kraanwerk. Bonte kleuren en prints knipogen naar het geliefde Art Déco-tijdperk terwijl een meer minimalistische en luxueuze badkamerinrichting het mid-century design opnieuw tot leven wekt. Het resultaat is zonder meer een geslaagd gezichtsbedrog en een bewijsstuk van de relativiteit van tijd.

     







    26-05-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.littala introduceert

    twee nieuwe kleuren in de Kastehelmi en Teema series voor het zomerseizoen

     

    Iittala introduceert twee nieuwe kleuren voor het lente-zomerseizoen. De geliefde series Kastehelmi en Teema worden aangevuld met nieuwe elegante en koele tinten voor de zomerfeesten. Geïnspireerd door Scandinavische heide, voegt elegante calluna een prachtige paarsachtige gloed toe aan Kastehelmi glas. Een frisse, zomerse rozentint vult de Teema serviesserie aan. Iittala introduceert ook een nieuw woonaccessoire met een plantensteun voor kamerplanten.

    Nieuwe glaskleur voor feestelijkheden

    Kastehelmi, ontworpen door Oiva Toikka in 1964, is een van Iittala's meest geliefde series. Geïnspireerd door Scandinavische heide, laat de elegante kleur Calluna het verhoogde pareloppervlak van Kastehelmi stralen in een prachtige paarse tint.

    De nieuwe Calluna kleur (algemeen bekend als de bloeiende heide plant) is een natuurlijk paars dat warmte brengt door zijn rode tint die evenwichtig en natuurlijk is door de koelte van het blauw. Het elegante ontwerp en het delicate glaspareloppervlak van Kastehelmi worden benadrukt door de natuurlijke mauve tint. De tint van het glas varieert prachtig afhankelijk van het licht. Calluna items creëren een elegante setting voor alle seizoensgebonden feesten. De items kunnen worden gecombineerd met andere Kastehelmi of Iittala items om een feestelijk tintje aan de tafel te geven of voor alledaags gebruik.

    Verschillende nieuwe artikelen in Calluna vullen de Kastehelmi-collectie van persglas aan. De multifunctionele tumbler (30cl) en het universele glas (26cl) zijn ideaal voor feestelijke momenten. De multifunctionele glazen schaal (23cl) is perfect voor desserts en kan ook worden gebruikt voor het serveren van noten en snacks. Het glazen bord (170mm) is ideaal voor desserts en kleine lekkernijen. De elegante Calluna-kap doet het glazen kraaloppervlak van de theelichthouder schitteren. Combineer de verschillende gekleurde kandelaars en creëer uw eigen persoonlijke ensemble. Alle Kastehelmi artikelen worden gemaakt in de Iittala glasfabriek in Finland.

    Een zomerse rozeneditie voor Teema

    Iittala introduceert een nieuwe verfijnde en frisse rose tint voor de Teema servies serie ontworpen door Kaj Franck in 1952.  In 2018 werd de Teema-mok voor het eerst in roze geïntroduceerd. Nu breidt het aanbod uit met een speciale editie rooskleurige kom en bord die deze zomer slechts voor een beperkte periode verkrijgbaar zullen zijn.

    Rose voegt frisse, eigentijdse details toe aan de Teema-serie. De moderne kleur combineert moeiteloos met andere Teema kleuren en Iittala serviesgoed. Of u nu stukken combineert voor een monochrome look of verschillende kleuren mengt, Teema biedt onbeperkte mogelijkheden om de juiste tafelschikking te creëren voor elke gelegenheid.

    De Teema roos editie bestaat uit een mok (0,3l), een bord (21cm) en een kom (15cm) voor ontbijt en snacks. De zomerse editie is een perfect cadeau-idee voor de seizoensfeesten of voor inspirerende tafelschikkingen.

    Een plantensteun voor kamerplanten

    Voor zomer 2023 lanceert Iittala een nieuw woonaccessoire voor kamerplanten. De plantensteun (70cm) is handgemaakt van borosilicaatglas en is gemaakt om de groei van een plant te ondersteunen.

    De plantensteun is ontworpen door de Finse ontwerpster Iina Kettunen, een in Helsinki gevestigde product- en meubelontwerpster. Haar passie ligt in doordachte esthetiek van het dagelijks leven met een compromisloos oog voor detail en kennis voor kwaliteit.

    De plantensteunen zijn verkrijgbaar in drie kleuren: bruin, geel en grijs geven inspiratie en nieuwe hulpmiddelen voor beplanting en plantendisplays. Plaats de plantensteun stevig in de mal naast de plantenstengel om de groei te begeleiden. Gebruik voor de ondersteuning het meegeleverde bloementouwtje.

    De bloemensteun is een geweldig cadeau-idee voor een housewarming party of voor verjaardagen, vooral in combinatie met een bloempot en een plant. De Iittala Nappula bloempot in verschillende kleuren en maten combineert goed met de plantensteun. Ook de watergeefflessenset van Iittala is een leuke aanvulling op de cadeauset.

    Iina Kettunen

    Iina Kettunen is een in Helsinki gevestigde product- en meubelontwerpster. Haar passie ligt in goed doordachte esthetiek van het dagelijks leven. Met een compromisloos oog voor detail en kennis voor kwaliteit. Iina Kettunen gebruikt haar diepgaande kennis van materiaal en proportie ook in decorontwerp. Ze is medeoprichter van KETTUNEN RAUTIO, een duo van ontwerpers en fotografen.

     







    26-05-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-05-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fakecation

    4 ways met Juttu

     

    Zomertrends voor haar en hem

    Naar de Caraïben of Miami vliegen vind je niet ecologisch verantwoord, maar je wil wel je social media spijzen met zonnige content? Enter Juttu's fakecation tips: doen alsof je ligt te genieten in verrre oorden, maar eigenlijk een aller-retourtje boekte naar Knokke of de Vlaamse Ardennen.

    Het Belgische multibrand winkelconcept heeft een zomer full of fashion gepland, met feelgood trends en een unieke, eigenzinnige mix van lokale en internationale brands. Wist je trouwens dat Juttu net een Summer Pop-up opende op de zeedijk van Knokke?

    TREND - Crochet the day away

    Lekker luchtig de zomer in, met gehaakte jurken en tops. Om snel te switchen van een beachlook naar een outfit om de stad mee in te trekken. Te combineren met meer crochet accessoires en een grote glimlach.

    TREND - Double trouble

    Twinning is winning, zeggen ze wel eens. Maar om deze zomer écht een power couple move te maken, ga je allebei voor een matching set.

    TREND - Short & resort shirt

    Geen nood om duizenden euro's uit te geven aan een all-in vakantie op Hawaï, een resort shirt is ook de ideale look voor een tuinbarbecue of beach day met de buddy's.

    Don't be shady

    Laat alle stress en vervelende gevoelens achterwege, het is vakantie! Tanktop aan, zonnebril op je snoet, mocktail erbij en de wereld wordt meteen een stuk rooskleuriger.











    25-05-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Arabian nights and Arabian days

    Arte’s route naar Kharga

     

    » 6 NIEUWE DESSINS UIT DE KHARGA COLLECTIE VAN ARTE

    Met de zon in je ogen, de hitte op je huid en het zand in je haren word je in de woestijn één met een ongekende en ongerepte natuur. De eeuwenoude handelsroute die Egyptische oases met elkaar verbond, hield halt in Kharga waar rijkdommen als specerijen, goud en inheemse planten verkocht werden. Deze intense trektocht bracht verschillende werelden samen tot een magische droomvlucht, gevuld met taferelen als in ‘Duizend-en-één-nacht’. Arte bekleedt met de gloednieuwe Kharga-collectie je muren met betoverde tapijten en een wilde natuurkracht die je doet verdwijnen in een unieke Arabische mystiek.

    Zerzura – Verloren in tijd

    Het legendarische Atlantis is niet de enige historische plek die in rook lijkt opgegaan. Zerzura was een weelderige groene oase ten westen van de Nijl waarvan het bestaan tot op heden nooit bewezen werd. Waar we voorheen enkel konden gissen naar de pracht van deze mystieke plek, brengt Arte het nu tot leven in de Zerzura-wandbekleding: de tekening op het dessin schetst en fantaseert over hoe het zou kunnen zijn. Het doet mijmeren over een mogelijk leven, diep verborgen in de Sahara en tussen het groen van een verfrissende oase. Verkrijgbaar in drie kleurvarianten.

    Ténéré – Leerbekleding

    Wanneer de droogte zijn tol eist, barst een barre woestijngrond open in unieke lijnen en vormen. De Ténéré is een gebied in het zuiden van de Sahara, gekend voor zijn verstikkend droog klimaat. Voor Arte bovendien een bron van inspiratie voor het gelijknamig dessin uit de Kharga-collectie. Het patroon lijkt op een gescheurde ondergrond en resulteert met haar gelakte afwerking in hoogwaardig imitatieleer. Verkrijgbaar in acht kleurvarianten.

    Gobi – Sterrenkijker

    De sterrenhemel zag je nooit helderder dan tijdens een nachtelijke tocht door de woestijn. Deze keer in de Gobiwoestijn, want geïnspireerd op haar koude avonden schijnen de constellaties van het gelijknamige Arte-dessin krachtig en fel. De glinsterende stippen op het ontwerp trekken als verre sterrenstelsels de aandacht en doen je zoeken naar herkenbare patronen en sterrenbeelden. De diepe kleuren vervolledigen ten slotte de illusie van een mysterieuze Arabian Night. Verkrijgbaar in vijf kleurvarianten.

    Barkhan – Crescent dune

    Wanneer de zon weer opkomt, ontwaakt de wilde natuur. Barkhan is de naam van de typische halvemaanvormige duinen die gevormd worden door de droge wind en het beeld van een woestijn kenmerken. Dit unieke natuurfenomeen werd de inspiratie voor de Barkhan-muurbekleding die met zijn ontwerp als een fata morgana het woeste landschap tot leven brengt. De verschillende kleurschakeringen hinten dan weer naar de opgaande zon die zijn schaduwen werpt op het eeuwig veranderende reliëf. Verkrijgbaar in vier kleurvarianten.

    Bayuda – Gelukrotsen

    Een woestijn kan meer zijn dan enkel zand, dat bewijst de Soedanese Bayuda-woestijn. Met haar ongelijke rotspartijen en okerkleurige zandplaten biedt het landschap een betoverend uitzicht. Bovendien is het met zijn ondiepe mijnen een geliefde plek voor goudzoekers om naar rijkdom te zoeken. Het grillige patroon op de Bayuda-muurbekleding van Arte verwijst naar de unieke vorm van de woestijn, terwijl het fonkelende patroon knipoogt naar de weelderige schatten die er verborgen liggen. Verkrijgbaar in drie kleurvarianten.

    Moire – Dromen van lijnen

    Golvende lijnen kenmerken ieder woestijnachtig landschap: van hoge zandduinen tot glinsterende zonnestralen die reflecteren op het water in de oase. Dezelfde hypnotiserende patronen worden in het Moire-dessin verweven op een willekeurige manier, wat iedere muur uniek maakt. Het moiré-effect op het ontwerp heeft een bijna-dromerig gevoel als gevolg, waarbij je als in een fata morgana urenlang kan verdwijnen. Verkrijgbaar in 13 kleurvarianten.









    25-05-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-05-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.JBC & Dina Tersago

    stellen samen vijfde collectie voor

     

    Een romantische ode aan de zomer

    Na vier succesvolle collecties, presenteren Belgische modeketen JBC en presentatrice Dina Tersago de dromerige resultaten van hun nieuwste samenwerking. Een zwierige bloemenjurk met open rug of een kanten top die je vrouwelijkheid in de verf zet: deze collectie ademt duidelijk Franse romantiek. La vie en rose, quoi !

    La Vie Parisienne

    "Mijn nieuwe collectie is een ode aan romantiek in de zomer," vertelt Dina. "De vrolijke bloemenprints, het ajour breiwerk en de gehaakte details zorgen voor tijdloze stuks die vrouwelijkheid in de verf zetten. Heel belangrijk voor mij is ook dat alle stuks comfortabel zijn. De collectie wisselt trendy silhouetten af met kwalitatieve basics, zodat iedereen haar hart kan ophalen met deze collectie."

    De stijlvolle Dina Tersago heeft een voorliefde voor de Franse stijl. Haar je-ne-sais-quoi in je eigen outfit brengen? Dat doe je door eindeloos te combineren. "Mix dressy met casual voor nonchalante maar stijlvolle looks. Combineer een brede broek met stijlvolle sandalen en een bloementop voor die Franse eenvoud. En laat de bloemenprints voor zich spreken!"

    Praktisch : De collectie van Dina Tersago is nu beschikbaar bij JBC. Prijzen variëren tussen €14,95 en €79,95.

     











    24-05-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Regent Seven Seas

    meeslepende culinaire ervaringen

     

    Nieuwe Epicurean Explorer Tours en Culinary Arts Kitchen Experiences gelanceerd om eerste Alaska-seizoen van Seven Seas Explorer® te vieren.  Regent Seven Seas Cruises onthult een nieuwe collectie meeslepende culinaire ervaringen voor het meest luxueuze schip in Alaska

    Regent Seven Seas Cruises® maakt bekend dat het programma Epicurean Perfection ter gelegenheid van het eerste cruiseseizoen van Seven Seas Explorer® in Alaska is uitgebreid met een nieuwe reeks authentieke culinaire ervaringen.

    Culinaire workshops en tours

    Het thema van de drie Epicurean Explorer Tours, die met de grootste zorg zijn samengesteld, en de twee nieuwe Culinary Arts Kitchen Experiences is de keuken van het noordwestelijke deel van het Noord-Amerikaanse continent. Hoogtepunten aan land zijn een bezoek aan een duurzame oester- en kelpkwekerij, een catamarantocht over een fjord dat aan weerszijden wordt gedomineerd door gletsjers, naar een broedplaats voor duurzame wilde Alaska zalm en de vele mogelijkheden om tijdens de lunch lokale lekkernijen zoals vis en ambachtelijk gebrouwen bier te proeven.

    Gastronomische ervaring in verbluffende natuur

    Seven Seas Explorer is het meest luxe schip in Alaska en zal tussen Seward, Alaska en Vancouver, British Columbia 15 trips met 7 overnachtingen verzorgen. Van juni tot en met september genieten niet meer dan 746 gasten een ongekende service in exquise restaurants en luxe ingerichte suites terwijl zij het beste van Alaska ontdekken. Gasten cruisen langs de kliffen en watervallen van de Misty Fjords, verdiepen zich in de legendarische personen die Skagway ooit kleur hebben gegeven, en kijken met ontzag naar de enorme ijsmassa's die van de Hubbard Glacier zijn afgekalfd en in het water zijn beland.

    “De nieuwe culinaire ervaringen die wij tijdens dit eerste cruiseseizoen van Seven Seas Explorer in Alaska aanbieden, staan in het teken van onderwerpen die onze gasten aan het hart gaan,” aldus Kathryn Kelly, Executive Chef Director of Culinary Enrichment bij Regent Seven Seas Cruises. “We nodigen onze gasten uit om The Last Frontier te verkennen - ze maken kennis met duurzame visserij en aquacultuur, leren in onze kookschool hoe ze zelf visgerechten bereiden, en krijgen inzicht in de authentieke culinaire tradities van de oorspronkelijke bewoners en immigranten die in het majestueuze Alaska leven.”

    Dit zijn hoogtepunten van de nieuwe Epicurean Explorer Tours en Culinary Arts Kitchen Experiences:

    Epicurean Explorer Tours

    Ketchikan : Breng samen met een Chef Instructor een bezoek aan een duurzame oester- en kelpkwekerij. Zie met eigen ogen hoe de oesters de nodige zorg krijgen om van een mini-oester uit te groeien tot een oester die groot genoeg is voor de verkoop. Het familiebedrijf had in Alaska een primeur met het oogsten van kelp, ook al zo'n duurzaam initiatief dat alleen mogelijk is dankzij de uitzonderlijke wateromstandigheden in de baai. Gasten mogen de oesters en het kelp proeven en ervaren zo zelf hoe bepalend de omstandigheden zijn voor de kwaliteit. Na een bezoek aan de kwekerij krijgen de deelnemers terug aan boord een Culinary Arts Kitchen Experience van 90 minuten en leren zij zeven culinaire technieken om na de cruise thuis de heerlijkste visgerechten te bereiden.

    Sitka : Tijdens deze excursie duiken de deelnemers onder in de zalmindustrie van Alaska. Op weg naar een lokale viskwekerij worden ze getrakteerd op het prachtige landschap van Silver Bay, een regio vol historie. Met een overdekte catamaran varen ze over het fjord dat is ontstaan door de afkalvende gletsjers, naar de kwekerij voor duurzame wilde Alaska zalm en leren ze het neusje van de zalm over deze soort. De excursie wordt afgesloten met een vislunch in een lokaal restaurant waar een beroemde lokale chef-kok de scepter zwaait.

    Juneau : Wat is er beter dan een prachtig landschap, bier en seafood? Regent heeft een excursie in Juneau samengesteld, waarbij gasten een rondrit door het prachtige landschap combineren met een gastronomische lunch van lokale vis met ambachtelijk gebrouwen bier. Tijdens de excursie onder begeleiding van een van de Chef Instructors en een bekende lokale kok, bezoeken gasten Juneau en leren ze meer over de visindustrie en de lokale passie voor ambachtelijk gebrouwen bier. De excursie wordt afgesloten met een begeleide wandeling door het stadje langs delicatessenwinkels, waar gasten als herinnering aan een onvergetelijke dag zalm voor thuis kunnen kopen.

    Culinary Arts Kitchen Experiences

    Taste the Northwest Kitchen : Een primeur voor Regent Seven Seas Cruises is Taste the Northwest Kitchen met recepten van gevierde chef-koks en bejubelde restaurants in Vancouver BC en Seattle.

    Find Another Fish : Het Alaska-seizoen op Seven Seas Explorer wordt vervolmaakt door demonstraties en presentaties met de titel Find Another Fish. Het Culinary Enrichment-team gaat met gasten naar lokale markten en leert hun hoe ze de keuze voor duurzame vis maken, zowel thuis als in restaurants. 









    24-05-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-05-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LolaLiza zet in 2023 verder in

    innovatie met disruptieve uitbreiding naar wholesale 2.0

     

    Belgisch modebedrijf verkent nieuw, internationaal terrein met Fashion Cloud . Na een succesvolle afsluit van 2022 zet Belgisch modebedrijf LolaLiza in 2023 verder in op innovatie. Na de lancering van een frisse nieuwe branding en slogan en de verhuis naar spiksplinternieuw hoofdkantoor in hartje Brussel, maakt LolaLiza nu bekend ook te investeren in nieuwe verkoopkanalen. Samen met partner Fashion Cloud maakt LolaLiza de stap naar internationale groothandel. Dankzij het on-trend aanbod, de agile manier van werken en de inclusieve focus van het merk kan LolaLiza vanaf mei 2023 een nieuw, internationaal publiek aanspreken, op een baanbrekende manier. Dankzij het platform Fashion Cloud kunnen retailers van over de hele wereld namelijk online en zonder tussenpersoon collecties selecteren, bestellen en vier dagen later in de rekken hangen.

    Multichannel strategie

    Sinds 2018 staat Joachim Rubin aan het hoofd van het Belgische familiebedrijf. "Wij zijn erg trots op de reis die we in vier jaar hebben afgelegd. Verschillende aspecten in onze werking zijn heroverwogen en herwerkt, waaronder onze logistiek, ons ontwerpproces, onze inkoop, ons werk in de winkel, etc. De resultaten van 2022 zijn daar het beste bewijs van. Lolaliza is mee geëvolueerd met haar klanten en is sterker dan ooit. Wij werken eraan om verder te optimaliseren, maar het belangrijkste is om naar onze klanten te luisteren en in te spelen op hun nieuwe eisen. Daarom moeten we vandaag met onze transformatie nog een versnelling hoger schakelen." - Joachim Rubin, CEO van LolaLiza.

    Rubin hanteert een multichannel strategie en gelooft sterk in een synergie tussen e-commerce en fysieke retail. Digitaal blijft LolaLiza terrein vergroten en zoeken naar langdurige, kwalitatieve partnerships. Zo ging het bedrijf in 2022 in zee met onder meer Zalando en Wehkamp. Daarnaast heeft LolaLiza vandaag 91 eigen winkels in België, Luxemburg en Frankrijk. Vandaag maakt het bedrijf bekend in mei ook de stap te maken naar wholesale.

    De stap naar groothandel 2.0 met Fashion Cloud

    Dankzij de ongeëvenaarde snelheid waaraan LolaLiza kan werken, is groothandel een logisch vervolg voor het merk. Retailers gaan namelijk op zoek naar merken die toegankelijk en on-trend zijn in hun aanbod, inclusief in matenrange en snel in levering. Drie vakjes die LolaLiza probleemloos aanvinkt.

    LolaLiza gaat in zee met Fashion Cloud, een Nederlands/Duits platform dat modemerken en moderetailers verbindt. Via hun software kunnen meer dan 20.000 retailers met meer dan 40.000 verkooppunten uit de hele wereld de collecties van LolaLiza bekijken. De retailers kunnen rechtstreeks bestellingen op stock plaatsen en krijgen de collectie binnen een week geleverd. Het DNA van Fashion Cloud sluit dan ook naadloos aan bij dat van LolaLiza.

    "Bij de eerste kennismaking met Fashion Cloud, beseften we dat we samen een nieuw verhaal konden uitbouwen. Hoewel Fashion Cloud een jong bedrijf is, zijn er veel gelijkenissen met LolaLiza. Net als wij, hebben zij een dynamisch en gemotiveerd team met grote ambities. Ze kennen een winnersmentaliteit en een manier van werken die agile, eenvoudig en efficiënt is. Met het Fashion Cloud platform kunnen wij een ideale oplossing bieden voor voorraadbeheer met een dynamisch en voortdurend veranderend assortiment. In tegenstelling tot de meeste merken, werken wij op korte termijn en bieden wij voortdurend nieuwe producten aan. Zo kunnen retailers hun investeringen beter dan ooit beheren."

    LolaLiza kan dankzij Fashion Cloud haar producten tegen groothandelsprijzen aanbieden aan online en offline multibrand winkels in het buitenland, om een zo groot mogelijke groep van mensen te bereiken met hun aanbod. Dankzij het platform is er geen agent nodig. Alles gebeurt online tussen het merk en de retailer, wat past binnen de strategie van vereenvoudiging, agility en groei.

    "We kijken ernaar uit om LolaLiza te ondersteunen op de weg naar wholesale 2.0. Dankzij ons sterk netwerk kunnen merken hun distributie uitbreiden met een diverse, multichannel aanpak en kunnen ze nieuwe klanten bereiken. Door de digitale orders op ons platform kunnen merken het volledige potentieel van hun merk benutten." - Alies ter Kuile, co-founder Fashion Cloud.

    Blik op de toekomst

    Voor LolaLiza past deze nieuwe strategie helemaal in de continuïteit van de rebranding, die het merk aan de start van dit jaar doorvoerde. De uitbreiding zal het vernieuwde imago verder versterken bij een internationaal publiek. Dankzij de samenwerking met Fashion Cloud schakelt LolaLiza meteen enkele versnellingen hoger, klaar voor een minstens even succesvol 2023.

    "De economische voorspellingen in 2023 zijn niet rooskleurig, maar wij hebben vertrouwen in onze toekomst. LolaLiza heeft zich flexibel en efficiënt georganiseerd, nu moeten we onze omnichannel-aanpak verder uitbouwen. We versnellen onze online ontwikkeling en verkennen nieuwe markten met de "Wholesale 2.0"-aanpak."

     









    23-05-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-05-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Max Verstappen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    opent pop-up store in Designer Outlet Roermond

     

    Sinds dit weekend is de officiële Max Verstappen pop-up shop in Designer Outlet Roermond geopend. De populariteit van Max Verstappen is enorm. Om de vraag naar Max Verstappen-merchandise aan te kunnen, opent in Roermond (net over de grens in Nederlands Limburg) het derde officiële verkooppunt van de tweevoudig Formule 1-wereldkampioen. Naast een display van een aantal unieke Max Verstappen race-items, waaronder zijn helm, biedt de pop-up een ruim assortiment van de officiële Max Verstappen- en Red Bull Racing-merchandise met kortingen tot wel 75%.

    Max Verstappen is enthousiast over de gloednieuwe pop-up shop: "De steun van mijn fans is geweldig! Het is super dat zij nu ook in Roermond terechtkunnen."

    Opening L'Oréal Lux, Fabienne Chapot en Philipp Plein Sport

    Naast de Max Verstappen pop-up in Designer Outlet Roermond vinden er nog meer speciale openingen plaats deze maand. Zo opent op 24 mei de nieuwe L'Oréal Lux met parfums van Ralph Lauren en Saint Laurent. En ook kledingwinkels Fabienne Chapot en Philipp Plein Sport openen hun deuren deze maand.

    22-05-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MSC Cruises

    : uitbreiding aan van wereldwijde partnerschap met de Formule 1®.

     

    MSC Cruises kondigt aan dat haar wereldwijde partnerschap met de Formule 1® wordt verlengd. De aankondiging vond plaats in Miami, aan de vooravond van de Grand Prix™. MSC Cruises blijft dus de officiële cruisepartner van de Formule 1® tot het einde van het FIA-wereldkampioenschap in 2026.

    Dankzij de groeiende belangstelling voor het Formule 1®-universum wereldwijd, en in het bijzonder op belangrijke markten voor MSC Cruises, heeft het huidige partnerschap sterke resultaten opgeleverd voor het bedrijf en zijn productportfolio. Door het grote succes van de samenwerking tussen deze twee prestigieuze merken heeft MSC Cruises toegezegd dit partnerschap verder te activeren door middel van een verrijkt programma.

    Als onderdeel van de overeenkomst zal MSC Cruises tijdens geselecteerde Grand Prix™ weekenden schepen langszij positioneren om een unieke gastvrijheidservaring van het circuit naar het schip te bieden. Het eerste van deze evenementweekenden vindt plaats in november, voor de laatste race van het seizoen 2023, in Abu Dhabi. MSC Virtuosa zal het Grand Prix™ weekend in het dok doorbrengen en motorsportfans unieke accommodatie, hospitality en transportpakketten aanbieden, waaronder VIP-pakketten. Dit concept zal worden verrijkt en ingezet op andere bestemmingen, met andere schepen, vanaf het seizoen 2024.

    Daarnaast is MSC Cruises bevestigd als hoofdsponsor van de F1® Grand Prix™ van België in 2023. Als zodanig zal het merk onder meer immersief entertainment aanbieden voor toeschouwers in de Fan Zone. Binnenkort worden andere hoofdsponsorovereenkomsten onthuld, voor andere Grand Prix™ van het F1® Wereldkampioenschap 2024.

    Pierfrancesco Vago, Executive Chairman van MSC Cruises : "Formule 1® en MSC Cruises zijn uitstekende partners op vele niveaus. Ons succes is niet alleen gebaseerd op teamwerk, maar ook op onze gezamenlijke inzet voor duurzame verandering. We willen de toekomst van onze respectieve industrieën vormgeven en een blijvende erfenis achterlaten voor de komende generaties. Onze beide merken zijn toonaangevend in hun sector en dragen bij tot duurzame verandering. Om al deze redenen zetten wij ons wereldwijd voor de lange termijn in voor Formule 1®. We kijken ernaar uit om deze bijzondere samenwerking in de loop der jaren te zien evolueren."

    Stefano Domenicali, voorzitter en CEO van de Formule 1®,: "We zijn verheugd om ons partnerschap met MSC Cruises uit te breiden, onze beide merken streven naar innovatie en uitmuntendheid. Deze samenwerking heeft al uitstekende resultaten opgeleverd en samen blijven we grenzen verleggen en nieuwe normen stellen op het gebied van sport en gastvrijheid." 





    22-05-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!