Inhoud blog
  • Umbris, unieke design-overkappingen
  • Classic elegance Luna
  • Classic date manufacture
  • Classic Moonphase Date Manufacture
  • Franke stapt in de grijze zone
  • BR 05 Chrono grey steel & gold
  • Ray-Ban & Lenny Kravitz
  • BR X5 Black Titanium
  • De nieuwe stoelmodellen van Marie's Corner
  • Internationaal tuinfestivall
  • Stoneman Arduenna-Saison startte op 13 april
  • Alpina Extreme Quartz
  • Seastrong Diver Extreme Automatic GMT: de avontuurlijke duiker
  • Dromen van de zomer met Anita en rosa Faia
  • BR05 Black ceramic
  • Natuur en cultuur voor het ganse gezin in Frieslanf
  • Seastrong Diver Extreme Automatic
  • Een icoon in zijn categorie
  • Interhome wil Scandinaven naar Belgische kust lokken
  • Spetter met Trixie in het water
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    04-02-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Spring Blooms

    De lente is in volle bloei met Iittala's tuin van glazen artikelen in frisse lentetinten van zalmroze, calluna en dennengroen. Iittala schildert het seizoen met zijn kleurrijke reeks glazen nieuwigheden.

    Iittala's lente bloeit in stralende glaskleuren. De zachte pasteltint zalmroze, de aardse calluna die in 2023 wordt geïntroduceerd en het levendige dennengroen zijn te zien in een selectie mondgeblazen en handgemaakte objecten en in voorwerpen van geperst glas.

    Handgemaakt en mondgeblazen in zalmroze

    Dit voorjaar brengt Iittala de rustige en roze zalmroze kleur naar een selecte groep glazen voorwerpen die met de hand worden gemaakt en mondgeblazen in de Iittala glasfabriek in Finland.

    De Ruutu-collectie begint de lente met de toevoeging van een nieuwe vaas in de zalmroze tint. Ruutu is ontworpen door het Franse duo Ronan en Erwan Bouroullec en is een waar meesterwerk. Het bedrieglijk eenvoudige ontwerp omsluit een complex niveau van vakmanschap.

    De Flora-collectie van Oiva Toikka wordt ook uitgebreid met een nieuwe vaas in zalmroze. Met zijn ingewikkelde bloemmotief brengt de vaas van 250 mm een helder, opvallend detail in elk interieur.

    De lente zit ook in de lucht met de Aalto vaas (Alvar Aalto, 1936) in zalmroze. De drie veelzijdige maten (160 mm, 251 mm, 270 mm) zijn perfect voor verschillende boeketten.

    Rustgevende tinten: calluna en dennengroen

    Iittala brengt een paar rustgevende tinten uit de Finse natuur naar haar collectie: De prachtig gedempte calluna ontleent zijn naam aan de heideplant. Het dennengroen is geïnspireerd op het weelderige Finse bos en staat voor verjonging en het ontwaken van de natuur.

    Iittala introduceert de calluna en het dennengroen in verschillende klassieke collecties: Tundra bekers, borden en kommen ontworpen door Oiva Toikka; bekersets en kom uit de Raami collectie ontworpen door Jasper Morrison; de Aino Aalto bekers van Aino Aalto; Kartio glazen van Kaj Franck; Kastehelmi bekers, bord, kom en kandelaar van Oiva Toikka en de Valkea waxinelichthouders van Harri Koskinen.

    Iittala blijft de lente vieren met een handgemaakte, mondgeblazen glazen kunstvaas van een pionier van het Finse glasontwerp, Oiva Toikka. Vaas N529, oorspronkelijk ontworpen in 1969, belichaamt Toikka's rijke verbeeldingskracht en gedurfde kleurgebruik.

    De nieuwe vaas maakt gebruik van de glasblaastechnieken die Toikka gebruikte in zijn eerdere Bamboo-ontwerpen, terwijl de pop-artstijl van de vaas lijkt op de speelse details in zijn Pom Pom-vazen met cirkelvormige decoratieve motieven aan weerszijden van de hals van de vaas.

    De 250 mm Oiva Toikka N529 vaas is een uniek sculpturaal glazen kunstobject perfect voor een enkele steel of decoratieve tak. De zeldzame, archaïsche vaasvorm is verkrijgbaar in twee limited edition kleurencombinaties: calluna en groen; groen en lichtgroen.

    Nieuwe vogels van Oiva Toikka

    De iconische Birds by Toikka-collectie van Oiva Toikka wordt aangevuld met een zwerm nieuwe handgemaakte, mondgeblazen glazen vogels. De ontwerpen komen uit de archieven en worden opnieuw gelanceerd in Iittala's kleuren voor de lente.

    Iittala verwelkomt een nieuw nest handgemaakte, mondgeblazen glazen vogels in calluna- en dennengroen. De collectie wordt uitgebreid met nieuwe tjiftjafs, een met een aards dennengroen glazen lichaam en een ander met een zacht zalmroze glazen lichaam.

    Nieuwe Vliegenvangers hebben een leuke combinatie van de jaarkleuren: de ene heeft een dennengroen lichaam met een zalmroze kop, terwijl de andere glazen vogel een zalmroze lichaam heeft met een dennengroene kop.

    Het prachtig gevlekte glazen lichaam van de rietzanger is nu verkrijgbaar in een elegante dennengroene kleur.  De Kiikkuri, de eerste technisch veeleisende grote vogel die begin jaren 1970 door Toikka werd ontworpen, rondt de nieuwe zwerm af met een gelimiteerde editie in cranberry.

    Nieuwe Vulpes

    Iittala introduceert een gelimiteerde genummerde editie van Vulpes in calluna en dennengroen. De handgemaakte, mondgeblazen Vulpes van Klaus Haapaniemi zijn een prachtig voorbeeld van hedendaagse glaskunst en zijn gemaakt met een technisch uitdagende methode die zowel warme als koude bewerkingstechnieken vereist.







    04-02-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-02-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Meeslepende ervaringen voor Formule 1-fans

    BANG & OLUFSEN EN SCUDERIA FERRARI VERLENGEN PARTNERSCHAP.

    Na een opwindend Formule 1-seizoen te hebben gedeeld, kondigt Bang & Olufsen vandaag de vernieuwing aan van haar partnerschap met Scuderia Ferrari voor het seizoen 2024 en 2025.

    Bang & Olufsen zal opnieuw als prominent merk te zien zijn op de F1-auto van Ferrari, met een opvallende logo-plaatsing, en zal blijven samenwerken met het team uit Maranello om meeslepende geluidservaringen te creëren langs de baan en in Bang & Olufsen-winkels wereldwijd. In het seizoen 2023 organiseerde Bang & Olufsen een aantal succesvolle evenementen, waarbij werd gedemonstreerd hoe het portfolio van hoogwaardige tv's en luidsprekers van het bedrijf de krachtigste en meest boeiende kijkervaring buiten de baan biedt voor Formule 1-fans. Twee iconen in een partnerschap dat het beste van beide merken belichaamt.

    De Partnership van Bang & Olufsen met Scuderia Ferrari gaat verder dan de samenwerking met de racedivisie, in 2024 zullen de twee merken doorgaan met het binden van de klanten met beide merken door middel van het lanceren van nieuwe en opwindende speciale editie-producten.

    CEO van Bang & Olufsen, Kristian Teär, kijkt uit naar wat het seizoen 2024 zal brengen: "We zijn tot nu toe zeer tevreden geweest met onze samenwerking en hopen het nog verder te kunnen versterken in het komende seizoen. Net als Ferrari hebben we een trotse geschiedenis van eersteklas prestaties, innovatie en uitzonderlijk vakmanschap. Het afgelopen jaar hebben we Ferrari-liefhebbers en de Formule 1-gemeenschap laten zien welke meeslepende ervaringen onze producten kunnen bieden, en ik ben blij dat we kunnen blijven samenwerken om nog meer magische momenten te creëren", zegt Kristian Teär.

    Lorenzo Giorgetti, Chief Revenue Officer: "Met een uitstekende partner als Bang & Olufsen kunnen we onze gasten tijdens de Grands Prix een eersteklas meeslepende ervaring blijven bieden. Net als wij gelooft Bang & Olufsen in voortdurend technologisch onderzoek, een passie voor mooie dingen en een voortdurende drang om te innoveren. Ik ben ervan overtuigd dat we in de komende jaren optimaal gebruik zullen maken van de vernieuwing van ons partnerschap door nieuwe kansen te creëren".

     

     

     

     

     

    03-02-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BR03 Cyberkeramiek: de nabije toekomst
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Met elke seconde die voorbij gaat, worden we uit het heden gehaald en naar de toekomst gestuwd. Met haar nieuwe BR 03 CYBER horloge in mat zwart keramiek, kijkt Bell & Ross naar de nabije toekomst. Een bewijs van modern horlogedesign.

    EEN HORLOGE VOOR HET CYBERTIJDPERK : In de dertig jaar dat Bell & Ross actief is in de horlogerie, heeft het bedrijf zich naast haar betrokkenheid bij de luchtvaart gewaagd op elk terrein van de horlogerie en heeft het een unieke technische en stilistische expressie ontwikkeld die naar de toekomst kijkt. Neigend naar het essentiële, is de BR 03 CYBER lijn het bewijs van een modernistische visie op elegantie; een manier om de grenzen wat verder te verleggen. Vanaf dit moment belichaamt de nieuwe BR 03 Cyber Ceramic de ongeremde Bell & Ross 'visie op futuristische horlogerie.

    AVANT-GARDISTISCHE INSPIRATIE ; Design is een concrete vorm van de toekomst. Door de fysieke transformatie van het object en het toegewijde werk van ontwerpers worden nieuwe perspectieven geboren. Het was vanuit dit uitgangspunt dat de horlogemaker zichzelf een uitdaging stelde: om het ontwerp van de iconische BR 03 lijn te transformeren zonder alles achter de kracht en identiteit van een van de hoeksteencollecties van het Maison te verstoren. Om het raadsel op te lossen zonder toevlucht te nemen tot traditionele horlogemakersvormen, besloot Bell & Ross om het BR 03 ontwerp te combineren met de grafische en futuristische codes van de Cyber-collectie. Hiervoor werkte Bell & Ross' medeoprichter en Creative Director, Bruno Belamich, aan het herdefiniëren van de werkelijkheid met gefacetteerde 3D-designs. "Hun werking stelt onze relatie tot snelheid, geluid en licht in vraag", benadrukt Belamich.

    HET ONZICHTBARE ZIEN : De persoonlijkheid van een horloge wordt uitgedrukt door de lijnen waaruit de kast is opgebouwd. De unieke kwaliteit van de nieuwe BR 03 Cyber Ceramic ligt in de facettering, die onmiddellijk doet denken aan het krachtige ontwerp van stealth vliegtuigen, met hun scherpgerande rompen met de kenmerkende technische eigenschap van reflecterende golven. Dit is hoe spionagevliegtuigen, drones en strategische bommenwerpers ondetecteerbaar worden voor radars. Met het creëren van een horloge geïnspireerd door stealth design, brengt Bell & Ross de leesbaarheid van vlieginstrumenten over naar de pols met een grafische rand. Het concept van stealth onzichtbaarheid verder doortrekkend, heeft Bell & Ross ervoor gekozen om de wijzerplaat en de belangrijkste componenten van het mechanische zelfopwindende uurwerk, het BR-CAL.383 kaliber, open te werken met bijzonder spectaculaire 3D skeletering. "De facettering op de lijnen is natuurlijk een knipoog naar de digitale kunsten. Wanneer een digitaal beeld bevriest, onthult het de pixels waaruit het is opgebouwd", legt Bruno Belamich uit, creatief directeur en medeoprichter van Bell & Ross.

    MATZWART: DE KLEUR VAN HIGHTECH, DE KLEUR VAN KRACHT

    Met zijn definitieve gedurfde tint is het onmogelijk om de nieuwe BR 03 Cyber Ceramic niet onmiddellijk op te merken. Het paradoxale matzwart dat voor het horloge werd gekozen is even discreet als spectaculair. Een onconventionele keuze voor een horloge, weg van de gebruikelijke kostbare materialen die in de traditionele horlogerie worden gebruikt. Om het ontwerp tot een succes te maken, heeft Bell & Ross bewust gekozen voor meer technische en eigentijdse componenten. De kast van 42 x 43,7 mm is gemaakt van keramiek, een geavanceerd materiaal dat complexe productiemethoden vereist die worden uitgevoerd bij zeer hoge temperaturen, wat een verhoogde weerstand biedt. "Het slijpen met diamantpoeder maakte het mogelijk om de facetten opnieuw te laten glanzen, zoals juweliers een kostbare steen slijpen. Om de puurheid van het ontwerp te bewaren, zijn de hoorns verdwenen en is de behuizing voor de rubberen band in de kast gesneden", legt Belamich uit. Bell & Ross koos opnieuw voor keramiek, een high-tech materiaal dat zowel sterk als licht is, om de twaalf metalen indexen en het logo te versieren, behandeld in glanzend zwart onder het oppervlak van het ontspiegelde saffierglas.

    Met facetgeslepen hoeken en strakke lijnen, in het hart van het avant-gardistische ontwerp, is een manufactuur uurwerk met 5 jaar garantie ondergebracht in dit uitzonderlijke uurwerk

    03-02-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-02-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Efteling 2023
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    5,56 miljoen bezoekers - Groei naar recordaantal door internationale bezoekers

    5,56 miljoen bezoekers wisten het afgelopen jaar de Efteling te vinden voor een dagje of weekend weg. Dat is wederom een record voor het zuid-Nederlandse attractiepark, net zoals in 2022. Dit keer bezochten meer dan ooit bezoekers uit Duitsland en Engeland de Efteling. De Duitse bezoekers zorgden voor 33% van de totale groei in het aantal bezoekers, de Engelsen voor 12%, en de Belgische bezoekers waren goed voor zelfs 48% van de groei. In Nederland is vooral een flinke stijging te zien in het aantal abonnementhouders.

    Het attractiepark besteedde het afgelopen jaar veel aandacht aan haar erfgoed. In het voorjaar werd het Anton Pieckplein uit 1954 opgefrist. Daar kregen onder andere de draaimolens veel aandacht en kreeg grondlegger Anton Pieck een tijdelijke tentoonstelling in het Efteling Museum. Ook werden er bijna 12.000 zonnepanelen extra in gebruik genomen. Zo worden sinds de ingebruikname van het nieuwe energiesysteem dit najaar bijvoorbeeld Fata Morgana en Backerei Krümel duurzaam gekoeld en verwarmd. Hiermee wordt het totale, huidige gasverbruik van de Efteling met ongeveer 20% gereduceerd.

    Internationale bezoekers

    “Wij zijn dankbaar dat bezoekers ons steeds opnieuw weten te vinden”, vertelt Fons Jurgens, algemeen directeur van de Efteling. “Het feit dat onze groei in 2023 vooral door internationale bezoekers komt, voelt echt als de kers op de taart. Het sluit volledig aan bij onze visie richting 2030 waarbij continuïteit en zelfstandigheid centraal staan, een groei in aantal bezoekers is voor de Efteling geen doel op zich. Om mee te blijven doen in de top van Europese parken willen we een internationale en meerdaagse bestemming worden waar ieder gezelschap een 9+ ervaring heeft. De lat ligt hoog, maar daar werken we samen hard voor. De gastwaardering van afgelopen jaar is gestegen van gemiddeld 8,59 naar 8,64 dus we zijn op de goede weg. De bezoekersaantallen van 2023 geven vertrouwen en ik kijk enorm uit naar wat 2024 ons zal brengen.”

    Wereld vol Wonderen

    Sinds de opening van het Sprookjesbos in 1952 is de Efteling uitgegroeid tot de grootste toeristische bestemming van de Benelux. De Efteling omvat naast het attractiepark ook hotels en vakantieparken: het Efteling Hotel, Efteling Bosrijk en Efteling Loonsche Land. De Efteling ligt net over de grens bij Breda, nog geen uurtje rijden van Antwerpen, en is elke dag van het jaar open. Tot en met 4 februari is het Winter Efteling. Kinderen tot vier jaar genieten gratis toegang. Voor informatie of reserveringen: www.efteling.com

     

    02-02-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Versterkende gezichtsverzorging

    voor de 50+ huid met blauwe gentiaan en edelweiss

     

    Biologisch, 100% natuurlijk en speciaal voor de 50+ huid: WELEDA Versterkende Gezichtsverzorging. Deze producten met blauwe gentiaan en edelweiss verhogen het collageengehalte van je huid, verminderen diepe rimpels en verbeteren je gezichtscontouren. Deze anti-aging lijn is bewezen effectief en compenseert de effecten van de menopauze op je huid. Zo laat WELEDA je huid stralen met de kracht van de natuur!

    Innovatief Collagen+ Active Complex

    Collageen zorgt voor een gladde en stevige huid. Je huid maakt zelf collageen aan, maar dit proces neemt geleidelijk af als je ouder wordt. Versterkende Gezichtsverzorging bevat het unieke Collagen+ Active Complex met biologische blauwe gentiaan, biologische edelweiss en Centella Asiatica. Dit complex stimuleert de celvernieuwing en collageenaanmaak en zorgt voor een gladdere, stevigere en vollere huid. Gebruik je deze nieuwe producten van WELEDA? Dan ervaar je minder diepe rimpels, strakkere contouren en een fluweelzachte huid.

    Drie kostbare ingrediënten

    De drie kostbare ingrediënten vormen samen een natuurlijke kracht. Extract van biologische blauwe gentiaan zit vol antioxidanten. Het verhoogt het collageengehalte en de regeneratie van je huid en werkt verzachtend. Biologische edelweiss heeft ook een sterke anti-aging werking, remt daarnaast de afbraak van collageen en kalmeert je huid. En Centella Asiatica -ook bekend als tijgergras- werkt helend en versterkt de effectiviteit van de andere twee ingrediënten.

    Duurzaam en natuurlijk

    Al meer dan 100 jaar maakt WELEDA natuurlijke en biologische verzorgingsproducten. Het cosmeticamerk maakt elk product met aandacht voor jou en de natuur. Daarom vind je Versterkende Gezichtsverzorging ook in een duurzame verpakking. Neem bijvoorbeeld de groene pot van de dag- en nachtcrème, gemaakt van gerecycled glas. En deze kun je weer eindeloos recyclen.

    Versterkende Oog- en Lipcontourcrème : Kalmeert en verzacht - Vermindert donkere kringen en wallen - Verbetert de oog- en lipcontouren  - 10 ml - € 30,99

    Versterkend Serum : Stimuleert de celvernieuwing - Verhoogt het collageengehalte van de huid - Verstevigt en hydrateert direct - 30 ml - € 34,99

    Versterkende Dagcrème : Vermindert diepe rimpels - Hydrateert en verstevigt - Verbetert de contouren - 40 ml - € 31,99

    Versterkende Nachtcrème : Vermindert diepe rimpels - Herstelt de huid terwijl je slaapt - Verbetert de contouren - 40 ml - € 32,99

    Net als de andere producten van WELEDA draagt Versterkende Gezichtsverzorging het NATRUE-garantielabel voor natuurcosmetica. www.weleda.be







    02-02-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-02-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Anti-age Global

    ultieme herstellende verzorging

     

    Dag/nachtcrème & nachtmasker : 8 tekenen van veroudering gecorrigeerd - Een mooiere huid in 1 nacht - Na 5 dagen is de huid geregenereerd - Na aanbrenging als masker - In vitro getest

    Met de leeftijd vertraagt het celregeneratieproces, wat een impact heeft op alle biologische processen die verband houden met de jeugdige uitstraling van de huid. Huidmoleculen zoals collageen en elastine worden minder snel aangemaakt en de celvernieuwing verloopt minder efficiënt, wat resulteert in een dunnere opperhuid en lederhuid en een verstoorde productie van moleculen als melanine. De stevigheid van de huid neemt af, rimpels worden dieper en pigmentatievlekken worden zichtbaar.

    Met behulp van bio-inspiratie heeft het onderzoeksteam van Yves Rocher de buitengewone regeneratieve kracht uit het hart van de knop van de Syringa (botanische naam voor seringen) gehaald om op holistische wijze de tekenen van veroudering aan te pakken. In de kern van de knop bevinden zich kostbare cellen die het vermogen hebben om alle delen van de plant te produceren en die een grote moleculaire diversiteit bezitten. Zeven jaar onderzoek gecombineerd met unieke wetenschappelijke kennis over plantenknoppen heeft geresulteerd in deze innovatieve anti-agingproducten.

    De Anti-Age Global ultieme herstellende verzorging: een formule met een superconcentraat van nectar uit bloemenknoppen. Elk potje van deze ‘Grand Soin’-verzorging bevat een concentraat van 10 miljoen kostbare regeneratieve cellen. De smeuïge, voedende textuur is geschikt als dagcrème, nachtcrème en nachtmasker.

    BIO-INSPIRATIE: de wetenschap van plantenknoppen voor effectieve anti-verouderingsresultaten

    Omdat plantenknoppen een intense regeneratieve kracht bezitten, heeft Yves Rocher zich voor zijn Anti-Age Global-assortiment laten inspireren door deze specifieke tak van de biologische wetenschap.

    Plantenknoppen zijn heel bijzonder: Zij bevatten de volledige kracht voor de ontwikkeling van de plant (bladeren, bloemen, vruchten, stengels) in zich. Hun kern is een moleculaire diversiteit aan vitaminen, mineralen en andere voedingsstoffen die essentieel zijn voor de groei van de plant.  Dat is nog niet alles: hun uitzonderlijke transformatievermogen hangt samen met het grote aantal regeneratieve plantencellen in de kern van de knop, de bewakers van de jeugd van de plant, om zo te zeggen. Uit een waaier van bomen selecteerde Yves Rocher de bloemknop van de Syringa vulgaris, een beschermde boom in een botanische tuin, nadat ze de unieke concentratie aan een krachtig antiverouderingspolyfenol hadden ontdekt: verbascoside. De concentratie van deze krachtige molecule is het hoogst wanneer de boom in volle bloei staat – het perfecte moment om te oogsten.

    KOPPENNECTAR : een actief ingrediënt met gepatenteerde werking

    Een krachtig polyfenol : De regeneratieve cellen in de kern van de knop kunnen niet op klassieke wijze worden geëxtraheerd zonder afbreuk te doen aan hun kracht in oorspronkelijke staat. Dankzij de plantaardige biotechnologie is het mogelijk om uit één enkel exemplaar van de Syringa-knop 2,5 keer meer regeneratieve polyfenolcellen te selecteren, te vermenigvuldigen en te concentreren.

    Gepatenteerde extractieproces :

    1) SELECTIE van regeneratieve plantencellen uit een monster van de knop van Syringa vulgaris. - 2) VERMENIGVULDIGEN van de regeneratieve plantencellen. - 3) ELICITATIE, een hoogtechnologisch proces dat de regeneratieve cellen verrijkt met de actieve molecule verbascoside. - 4) FILTRATIE om de geconcentreerde regeneratieve cellen terug te winnen. - 5) FRAGMENTATIE van de celwanden met behulp van een hogedrukproces om de assimilatie door de huid te verbeteren. - 6) CONCENTRATIE EN ZUIVERING van de celinhoud die nu rijk is aan verbascoside.  - 7) HOMOGENISATIE EN STABILISATIE van het uiteindelijke extract (gefragmenteerde celwanden + intracellulaire inhoud rijk aan verbascoside).

    Dubbele werking op de huid

    Deze Nectar van plantaardige bloemknoppen heeft een dubbel effect op de huid in de kern van de cellen: Regenereert: na 72 uur wordt de vernieuwing van de fibroblasten, die de jeugdigheid van de huid beschermen, versneld (+20%).  Remt de veroudering af : de nectar van bloemknoppen vermindert tekenen van veroudering tot 47%.

    Innovatief : Ultieme Herstellende Verzorging, onze meest complete verzorging

    De kracht van 3 behandelingen in één Ultieme Verzorging: dagcrème, nachtcrème & nachtmasker. Een verbeterde huid in 1 nacht, een geregenereerde huid in 5 dagen.

    Hoe te gebruiken? • Breng de fluweelzachte, doordringende textuur 's ochtends en 's avonds aan op gelaat, hals en decolleté. - • Voor een uitzonderlijk stralende huid bij het ontwaken, één of twee keer per week aanbrengen als nachtmasker (vermijd de oogcontouren). Meer informatie over Le Grand Soin is te vinden in het Cahier Scientifique Anti-Âge Global. Bekijk de overige producten van het assortiment op de website van Yves Rocher.

    Act beautiful : samen op weg naar meer duurzame schoonheid

    In 2024 lanceert Yves Rocher het programma Act Beautiful: een commitment van het merk, gebaseerd op 10 concrete acties die het merk in beweging zetten richting een duurzamere toekomst. Kies voor efficiënte cosmeticaproducten van Franse herkomst die het beste halen uit iconische planten, geteeld volgens agro-ecologische methoden, en de acties van de Yves Rocher Foundation ondersteunen. 

    Yves Rocher is te koop via de webshop en in de vele verkooppunten en schoonheidsinstituten.









    01-02-2024 om 14:03 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-01-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jouw keuken in 2024 ? Shine-tastic?

    » MYTHOS MASTERPIECE

    In 2024 kiezen we voor een shiny happy interior. Denk aan spiegelende oppervlakken, zilveren of gouden decoratieve elementen en accenten in chrome. Ook in de keuken wint deze glanzende trend aan populariteit en wordt het uitvoerig verwerkt door de volledige ruimte heen. Voor diegenen met een nieuwe keukenwens in het komende jaar tipt Franke de Mythos Masterpiece-collectie: een reeks opulente spoelbakken, kraanwerk en accessoires die iedere keuken glimmend achterlaat.

    Heavy metals

    Metallic tinten hebben een veelzijdig karakter waardoor ze in zowel moderne als industriële interieurstijlen passen. Combineer de koperen of gouden Mythos Masterpiece-spoelbak van Franke met een donkerder gekleurd (of houten) keukenblad voor een stoer effect, of speel in op elegant contrast met de antracieten variant in een lichtere keuken. Ga daarnaast voor eenvoud met een enkel glossy statement piece, of verwerk een kleur als rode draad door de volledige inrichting heen voor een koel effect.

    Voor ieder wat wils

    Met de Mythos Masterpiece-spoelbakken wordt iedere keuken in de spotlight gezet, al helemaal wanneer je het combineert met bijpassende kranen en accessoires. Creëer een samenhangende spoeltafel en ga voor een monochrome look van de zeepverdeler tot en met het afdruipbakje, of mix-en-match metallics in het ventiel of de drukknop. De gloednieuwe Mythos Masterpiece-kranen zijn beschikbaar in dezelfde opulente kleuren als de spoeltafels uit de collectie en werken het geheel functioneel en designwaardig af. Maak je ten slotte geen zorgen want je keuken zal nooit z’n shine verliezen. Zo voorkomt de innovatieve F-Inox technologie waarmee Franke de spoelbakken afwerkt zichtbare vingerafdrukken, en de sterke bodemrooster zorgt ervoor dat de onderkant van de spoelbak krasvrij blijft.

     

     

     







    31-01-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het exterieur als spiegel van de natuur

    In de drukke en steeds veranderende wereld van vandaag zoeken we in de natuur naar ontspanning en rust. De afgelopen jaren spendeerden we dan ook meer tijd in onze eigen buitenruimte en kleedden we ze in als een persoonlijk toevluchtsoord waarin de natuurlijke schoonheid een ereplaats krijgt. In 2024 dompelen we het exterieur opnieuw onder in een fris natuurbad, en dat weet ook outdoormarktleider Exterioo. Met een nieuwe inspirerende collectie zet het merk sterk in op het gebruik van natuurlijke materialen, organische vormen en een speels lijnenspel dat enkel bij Moeder Aarde te vinden is.

    In en door de natuur : De natuur is een rijke bron van inspiratie; ook op het vlak van tuinmeubelmaterialen. Het duurzame en veelzijdige teak, bijvoorbeeld. Deze warme houtsoort creëert in je tuin of terras een authentiek en vooral gezellig natuurgevoel. Exterioo verwerkt het prachtige materiaal in onder meer de organisch gevormde en stijlvolle Donato teak-collectie. Daarnaast introduceert de outdoorspecialist ook vier nieuwe volkeramische tafelbladen die de kracht en schoonheid van de natuur belichamen. Zo werd het gloednieuwe Colorado Dunes-tafelblad geïnspireerd op de indrukwekkende Noord-Amerikaanse duinen, en staat het donkere Wulong-blad symbool voor de gelijknamige Chinese kalkformaties. Daarnaast knipoogt de Retrostone-variant naar traditionele terrazzo en voegt het een natuurlijke expressie aan de buitenruimte toe. Voor een zachte, natuurlijke charme kies je ten slotte best voor het Calista-tafelblad: met de look van klassiek Serpeggiante-marmer breng je de Italiaanse zomer tot leven in de achtertuin.

    Vervlochten met de natuur : Textuur en natuur gaan hand in hand. Exterioo verweeft extra tastbaarheid in de outdoorinrichting met ambachtelijk vlechtwerk als rope of wicker in zachte natuurtinten. Het vloeiende ontwerp van de nieuwe Gardo teak-tuinstoel en de gezellige Organo loungesets worden bijvoorbeeld afgewerkt met stevige textilene rope dat verbazingwekkend zacht en comfortabel aanvoelt. Daarnaast vlecht je aan de hand van een aaibaar wicker in een aardse kleur het exterieur naadloos mee in de natuurlijke omgeving - Exterioo toont met de Lugano-loungestoel alvast hoe het moet. 

    Gebalanceerde vormen : Wie denkt aan de natuur, denkt aan speelse lijnen en asymmetrische contouren. Exterioo vertaalt deze organische vormentaal in onder meer de Donato-, Gardo-, Orso- en Organo-collecties. Voor een geslaagd modern evenwicht combineert de exterieurspecialist eenvoudig en puur design in neutrale, aardse tinten met teak of aluminium en elegante rope. De Organo-tuintafel brengt de natuur tot leven dankzij een afgerond blad en ongelijke, cilindervormige poten. Mag het voor jou wat klassieker? Ook de Cosito- en Lugano-collecties belichamen de krachtige esthetiek van de natuur, zonder het authentieke karakter van tuinmeubilair te verliezen. www.exterioo.be

     





    31-01-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-01-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Carnaval in Kroatië
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    : van rijke traditie tot originele festiviteiten

     

     

    Een duik in de carnavalspracht van Rijeka, Samobor en Lovran

    Kroatië, een land doordrenkt met geschiedenis en cultuur, viert carnaval op een unieke en levendige manier. Met kleurrijke kostuums, uitbundige optochten en eeuwenoude tradities, is carnaval in Kroatië een feest dat de bevolking samenbrengt en bezoekers betovert. Onder de vele carnavalsvieringen in het land nemen de festiviteiten in Rijeka, Samobor en Lovran een prominente plaats in. Ontdek hieronder waarom carnaval in Kroatië met geen ander carnaval ter wereld te vergelijken valt. 

    1. Rijeka: Het hart van het Kroatische carnaval

    Rijeka, gelegen aan de kust van de Adriatische Zee, staat bekend als het kloppende hart van het Kroatische carnaval. De carnavalsperiode wordt hier niet voor niks ‘het vijfde seizoen van het jaar’ genoemd! In Rijeka wordt carnaval al sinds jaar en dag met een hoofdletter "C" geschreven en met volle overtuiging gevierd. De straten van Rijeka vullen zich met kleurrijke praalwagens, dansers en muzikanten tijdens de optochten die zowel lokale bewoners als toeristen aantrekken. Het hoogtepunt van de festiviteiten is de Internationale Carnavalsoptocht op zondag 11 februari. Een optocht van honderden impressionante praalwagens, duizenden maskers en een ontelbaar aantal bezoekers uit binnen- en buitenland resulteren in een onmisbaar feest dat je niet mag missen. Nergens ter wereld kun je zo'n unieke mix ervaren van een Europees carnaval gebaseerd op historische en culturele tradities en mythes. 

    2. Samobor: Een reis door de tijd met traditie en folklore

    Het pittoresk stadje Samobor nabij de hoofdstad Zagreb, viert het carnaval op een iets meer traditionele manier. Het carnaval van Samobor staat bol van lokale tradities en is één van de oudste carnavalsvieringen in Kroatië. De straten komen tot leven met kleinschalige optochten en lokale muziekgezelschappen. Naast het traditionele programma op het Koning Tomislavplein kunnen bezoekers elk jaar terecht op verschillende locaties door de hele stad. Meer dan 3.000 kinderen van scholen en kleuterscholen, 800 leden van lokale comités en 1.000 deelnemers van carnavalsgroepen uit heel Kroatië zullen naar verwachting deelnemen aan de dagelijkse evenementen van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat. Dit jaar beleeft het carnaval van Samobor zijn 198e editie van 2 tot 13 februari binnen het thema: Van mammoet tot robot. 

    3. Lovran: Elegante maskerades en betoverende festiviteiten

    Het carnaval van Lovran staat bekend om zijn elegante maskerades en kostuumparades langs de prachtige promenade aan de Kvarner-baai. De betoverende sfeer van Lovran, met zijn middeleeuwse architectuur en kronkelende straatjes, voegt een extra dimensie toe aan het carnavalsfeest. Elk jaar kunnen bezoekers traditiegetrouw vanaf 17 januari genieten van muzikale optredens, dansvoorstellingen en diverse culturele evenementen die het carnaval van Lovran een onvergetelijke ervaring maken. Op het programma staat ondermeer "Gimkana", een gemaskerde behendigheidswedstrijd op motoren. Ook de "Zubijada" maskerade vindt elk jaar plaats, dit omvat onder andere een viswedstrijd, een gemaskerd jeu de boules- en dartstoernooi en een zeilwedstrijd met afstandsbediening in de haven. Om de eeuwenoude tradities van de regio voort te zetten worden er gemaskerde kinderfeesten gehouden, die de kleintjes de geest van het carnaval bijbrengen. De carnavalsoptocht trekt jaarlijks meer dan 2.000 deelnemers aan en is één van de grootste optochten in de regio Kvarner. 

     

     

     

     

     

             

     

    30-01-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Asprioa, zwarte gordel van de vechtsporten

    Aspria is de ideale speeltuin om kennis te maken met vechtsporten. De Aspria-clubs staan bekend om de premium fitnessfaciliteiten, zwembaden en diverse ontspanningsruimtes en bieden een breed scala aan groepslessen in Brussel. Wist je dat vechtsporten er ook een prominente plaats innemen? De diversiteit van de aangeboden lessen stelt iedereen in staat verschillende disciplines uit te proberen en zich op een speelse manier fysiek uit te dagen totdat ze de discipline vinden die het beste bij hen past.

    Het is niet nodig om op Bruce Lee te willen lijken! Vechtsporten zijn geschikt voor iedereen, voor alle niveaus. Ze helpen het zelfvertrouwen te ontwikkelen door te leren zichzelf te verdedigen en fysieke uitdagingen aan te gaan. Bovendien bevordert het beoefenen van deze sporten respect voor anderen, concentratie en zelfdiscipline. Vechtsporten bieden bovendien een uitlaatklep om stress en spanningen los te laten, zonder dat er sprake is van enige vorm van fysiek geweld. Ongeacht de leeftijd zijn deze sporten uitstekende manieren om fit te blijven en coördinatie, flexibiliteit en uithoudingsvermogen te verbeteren.

    Voor een beginner kan een vechtsport in de zaal wel soms intimiderend lijken... De angst om beoordeeld te worden, om niet aan de verwachtingen te voldoen...

    Daarom heeft Aspria een uitgebreid aanbod van vechtsporten opgenomen in het rooster van de groepslessen. Het is een speelse manier om te bewegen en verschillende vechtsportdisciplines te ontdekken. Ziehier een kort overzicht van het aanbod voor 2024, op basis van leeftijdsgroepen.

    Voor volwassenen: Een gevarieerde keuze voor een volledige fitheid

    Thaiboksen en Engels boksen (workout boksen): Deze disciplines leggen de nadruk op stoottechnieken, versterken het bovenlichaam en verbeteren de cardiovasculaire weerstand.

    Kickboksen: Een mix van stoten en trappen voor een complete training die de coördinatie verbetert.

    BodyCombat®: Een leuke fusie van verschillende bewegingen uit vechtsporten, op het ritme van muziek. Een stimulatie voor het hele lichaam.

    Voor kinderen (van 3 tot 11 jaar naargelang de disciplines) : Essentiële vaardigheden op een speelse manier ontwikkelen:

    Capoeira: De bekende Braziliaanse vechtdans bevordert coördinatie, flexibiliteit en artistieke expressie. Perfect voor jonge kinderen die graag bewegen en plezier hebben.

    Karate: Shotokan-karate is een Japanse vechtsport die discipline, respect en zelfbeheersing onderwijst, terwijl het zelfvertrouwen wordt versterkt.

    Qwan Ki Do: Een vorm van Sino-Vietnamese vechtsport die zelfverdediging en gevechtstechnieken combineert om concentratie en balans te ontwikkelen.

    Judo: Een olympische sport die de techniek van worpen en grondgevechten onderwijst, met bevordering van wederzijds respect en zelfbeheersing.

    Praktische informatie: Aspria Belgium : Royal La Rasate - Arts-Loi en Avenue Louise

     







    30-01-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-01-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mayerline SS 24

    waar Belgische elegantie en optimisme zich verenigen

     

    Collectievoorstelling lente-zomer

    De nieuwe SS24-collectie van het Belgische modehuis Mayerline nodigt je uit om te spelen met kleur en je kledingkast een sprankelende lentemake-over te geven. Deze collectie draait om optimisme; waar vakmanschap, oog voor detail, liefde voor kleur en inzicht in de wensen van vrouwen samenkomen, om een collectie te creëren waar Belgische vrouwen blij van worden. Ervaar de warmte van de nieuwste seizoentrends en geef je persoonlijke stijl een frisse update met stukken die niet alleen vakkundig zijn gemaakt, maar ook tijdloos eigentijds zijn.

    Stijlvol statement met monochrome looks

    Wie optimisme zegt, zegt kleur. En dat kleur spat ervan af in de monochrome looks van de SS24-collectie van Mayerline. Deze stijlvolle maar straffe trend omarmt de kracht van één enkele kleur, waarbij verschillende tinten en texturen samenwerken om een verfijnd geheel te creëren. Een monochrome look straalt een tijdloze verfijning uit die geschikt is voor elke gelegenheid; of je nu kiest voor een ingetogen tint of een opvallende, rijke kleur. Met eenvoudige lijnen en doordachte details brengt Mayerline de kracht en klasse van monochrome mode tot leven.

    Durf op te vallen met Mayerline

    Laat je inspireren door de weelderige pracht van kleuren die de SS24-collectie van Mayerline domineert. Van subtiele details tot gedurfde botanische kleuren, deze trend vangt de essentie van de lente in al haar glorie. Levendige kleuren creëren een romantische sfeer, kenmerkend voor de bloesemperiode, terwijl rijke en exotische kleurenpaletten een excentrieke touch toevoegen.

    Fluisterchic

    Optimisme en levensvreugde komt in vele vormen. Die vindt de SS24-collectie van Mayerline eveneens in een palet van zachte, ingetogen kleuren die een gevoel van sereniteit en verfijning uitstralen. Neutrale tinten, rijke stoffen en handwerkwaliteiten creëren de perfecte balans creëren tussen vreugde en klasse. Discrete luxe vertaalt zich in stukken vervaardigd uit hoogwaardige materialen en met een uitmuntende snit. Ambachtelijke touches komen tot uiting in de vorm van verfijnde fantasiesteken, haakwerk en macramé, waardoor de collectie een extra vleugje vakmanschap en speelsheid krijgt.













    29-01-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LE BEAU ET LA BELLE PARADISE GARDEN

    And just like that… het originele koppel van Jean Paul Gaultier bezwijkt opnieuw voor de verleiding. Ontdek de hypnotiserende tuin van Eden. En laat je verleiden door hun meest bedwelmende geuren.

    Voortbouwend op het succes van vorig jaar trekt La Belle Fleur Terrible opnieuw haar stoute schoenen aan. Ook voorzag Jean Paul Gaultier haar van de perfecte metgezel want deze prachtige nimf wordt vergezeld van Le Beau, de verpersoonlijking van pure mannelijke passie. In 2024 bevinden beide geuren zich in een hemelse tuin waar meer verhuld wordt dan verborgen… Laten we deze twee enfants terribles in de tuin van Gaultier ontdekken en aanbidden.

    DE GEZICHTEN

    Pure passie en heerlijke hartstocht: deze Adam en Eva vormen een eenheid. Het onweerstaanbare stel Tess McMillan en Jonas Barros is dan ook verleidelijker dan ooit. Speels en puur – maar vooral vrij van alle taboes – bieden ze elkaar en anderen op schitterend stralende wijze een verleidelijke blik die werkelijk onweerstaanbaar is. Bijna erotisch zelfs!

    DE CONSERVENBLIKKEN

    De iconische metalen conservenblikken van Jean Paul Gaultier zijn bij deze lancering versierd met zowel fauna als flora. Denk maar aan landschappen met historische prints van het modehuis alsook de kleurrijke schetsen op de blote huid die zelfs de stoerste matroos in vervoering brengen.

    DE FLACONS

    Wanneer je haar flacon voor het eerst bekijkt, spot je meteen de laguneblauwe rondingen van La Belle Paradise Garden. Zij is dan ook de meest pure Eva van de tuin van Gaultier. Ze is sober gehuld in een halssnoer van geborduurde bloemen, geïnspireerd op de prêt-à-porter herfst-winter collectie 2010-2011. Ze is op en top vrouw! De krachtige, stoere en groene energie van Le Beau Paradise Garden wordt extra in de verf gezet dankzij een verleidelijk geborduurd vijgenblad. O zo sensueel en passioneel.

    DE GEUREN

    De iconische neus van de geuren van Jean Paul Gaultier, Quentin Bisch, had twee exotische geuren in gedachten. Beide creaties bieden een antwoord aan elkaar en beleven een nieuw olfactorisch avontuur dat des te verslavender en sensueler is. Le Beau Paradise Garden, een houtachtig aromatisch eau de toilette, verleidt je met frisse vijgen en kokoswater gehuld in krachtig sandelhout. Een frisse, moderne en onweerstaanbare geur. La Belle Paradise Garden verovert alle harten met een overdosis vanille in combinatie met een heerlijk bloemige toets van iris en blauwe waterlelie. Hun schitterend sillage is dan ook onweerstaanbaar.

    La Belle Paradise Garden en Le Beau Paradise Garden van Jean Paul Gaultier zijn vanaf 29 januari 2024 verkrijgbaar in alle verkoopunten van Jean Paul Gaultier.  La Belle Paradise Garden 100ml 151,05 € - La Belle Paradise Garden 50ml 111,70 € - La Belle Paradise Garden 30ml 81,85 € - Le Beau Paradise Garden 125ml 133,50 €  - Le Beau Paradise Garden 75ml 97,20 €

    Crédits Pierre Mahieu - ack Bridgland - Tess McMillan - Jonas Barros

     

     

     

     

     

     

     











    29-01-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FAME INTENSE

    DE NIEUWE GEUR VAN RABANNE    

     

    Ze is gedurfd. Ze is chic. Ze steelt de show: FAME is een iconische geur die pure glamoureuze vrouwelijkheid uitstraalt en dan ook in àlle schijnwerpers staat dankzij haar oogverblindend gouden aura.

    Dit jaar keert FAME terug – gedurfder, luxueuzer en stralender dan ooit tevoren. Ontdek de nieuwe FAME Intense, een Eau de Parfum Intense met een krachtig signatuur dat haar meest gedurfde vrouwelijke allure in de kijker zet zodat ze nog meer straalt waar ze ook gaat.

    Gehuld in een schitterende gouden jurk symboliseert ze het onweerstaanbare karakter van Parijs. En wanneer de avond valt in de lichtstad? Dan treedt zij op de voorgrond.

    Gedurfd als goud, een schitterende gouden flacon die nog luxueuzer is dan ooit tevoren…

    De iconische zilveren jurk van de originele FAME flacon, met het legendarische motief in metaal van het modehuis Rabanne, is nu voorzien van een stralende en honingzoete gouden gloed. De flacon, een waardevol juweel dat op briljante wijze haar innerlijke schitterende schoonheid weerspiegelt, is voorzien van een navulbaar design om te bewaren en te koesteren.

    Sensuele noten van amber weerspiegelen net als goud een vurig verlangen. Deze geur is dan ook gecreëerd voor elke onbevreesde vrouw die schittert als een ster in de nacht.

    Een intens verslavende versie, met een signatuur van pure gedurfde vrouwelijkheid

    Gedurfder, ondeugender en speelser dan ooit presenteert de nieuwe lancering, FAME Intense, een verslavende versie van de originele geur.

    De wereldwijd bekende parfumeurs Dora Baghriche, Marie Salamagne, Alberto Morillas en Fabrice Pellegrin hebben aan de hand van de meest waardevolle ingrediënten FAME Intense gecreëerd als ode aan alle schitterende facetten van vrouwelijkheid.

    Bedwelmende honing zorgt voor een zwoele sensatie in combinatie met een verslavende geurbeleving dankzij een houtachtig bloemig en kruidig akkoord terwijl zonnige jasmijn dan weer een sprankelend frisse toets met zich meebrengt. Een uniek trio van wierook in contrast met romig sandelhout onthult een sensueel, intens en bovenal onweerstaanbaar elegant sillage.

    Daarnaast zorgt kokoswater voor een zonovergoten facet terwijl de essence van frisse bergamot uit Italië versmelt met krachtige roze peper SFE. Het extract van ylang-ylang zorgt voor een zwoel en warm effect. Tegelijkertijd biedt minerale muskus een moderne variant van zowel onweerstaanbare verleiding als een schitterend bedwelmend aura om zo het verslavend en stralend bloemige karakter van de geur te versterken. Tot slot presenteert cederhout een karaktervol accent van houtachtige, warme en aromatische sensualiteit.

    “Bij deze intense versie van Fame manifesteren vooral levendige, romige en zwoele facetten. Ik hulde de wierook in een steeds meer verslavende kokosmist en koos daarna jasmijn uit Grasse om zo de compositie te voorzien van een schitterend zonnig facet. Om de intensiteit te verhogen, werd deze nieuwe intense versie voorzien van een houtachtig sillage. Dankzij de combinatie van Dreamwood™ en sandelhout ontstond een romig, verleidelijk en sexy duo dat het typisch houtachtige sillage van de Rabanne-geuren perfect weergeeft.” – Dora Baghriche.

    Durf op te vallen met een schitterende campagne, Elle Fanning belichaamt het nieuwe hoofdstuk van FAME

    Ze is speels, ze is onweerstaanbaar, ze is glamoureus: ze is een vrouw die moeiteloos een en al glamour en stijl uitstraalt – en altijd in de schijnwerpers staat. Ze is de enige echte Elle Fanning en straalt als nooit tevoren.

    In dit nieuwe hoofdstuk van FAME schittert actrice Elle Fanning, Fame Fragrance ambassadrice van Rabanne, in een sprankelend gouden campagne van FAME Intense. Deze memorabele campagne van FAME Intense illustreert de gedurfde en onbevreesde vrouwelijke kant van Elle alsook die van alle vrouwen die deze geur dragen om hun innerlijke schoonheid te onthullen en zo te schitteren als een ster in de nacht.

    FAME INTENSE, DURF TE STRALEN

    In 2022 lanceerde Rabanne FAME als de ultieme representatie van verleidelijke en glamoureuze vrouwelijkheid, belichaamd door een Parijse it-girl. Speels en empowering ten aanzien van een nieuwe generatie vrouwen werd FAME gekenmerkt door haar signatuur van geurnoten van jasmijn, mango en wierook. Een jaar later trad FAME Parfum op de voorgrond met een eerder mysterieus en bedwelmend karakter van vrouwelijkheid dankzij een twist van muskus.

    Vandaag verlegt FAME Intense opnieuw de grenzen van de moderne vrouwelijkheid en paradeert wanneer de avond valt, glamoureus als goud, met een verslavende versie van de originele geur om zo haar meest onbevreesde en ondeugende kant tot nu toe te onthullen.

    FAME Intense is vanaf 29 januari 2024 beschikbaar bij IciParisXL en vanaf 12 februari 2024 bij de bekende Rabanne verkooppunten. Fame Intense 200ml  – Refill    € 188,35 - Fame Intense 80ml – Refillable  € 150,85 - Fame Intense 50ml       € 115,35 - Fame Intense 30ml € 76,65

     

     

     

     

     







    29-01-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PHANTOM INTENSE

    DE NIEUWE GEUR VAN RABANNE     

     

    PHANTOM van Rabanne vertegenwoordigt op iconische wijze de essentie van mannelijke zelfverzekerdheid. Wanneer de nacht valt, treedt hij op de voorgrond met zijn onweerstaanbaar schitterende aura. Dit jaar lanceert Rabanne PHANTOM Intense, een Eau de Parfum Intense dat krachtiger en gedurfder is dan ooit tevoren. Wanneer in Parijs de nacht valt, schittert de meest gedurfde kant van PHANTOM en dit op uiterst bedwelmende wijze.

    Gehuld in een radicaal andere flacon met een prachtige dégradé van zwart en blauw staat de onweerstaanbare kracht van PHANTOM in de schijnwerpers.

    WANNEER DE AVOND VALT, IS PHANTOM VAN DE PARTIJ, EEN GEDURFD NIEUW DESIGN

    Wanneer de zon ondergaat en de nacht valt in de lichtstad, verovert de nieuwe flacon van PHANTOM alle harten met zijn charismatische energie. De schitterend zwarte dop van PHANTOM Intense, in combinatie met een helderblauwe dégradé, weerspiegelt zijn gevoel voor een gedurfd nieuw avontuur. Deze verleidelijke eyecatcher verovert alle harten want deze prachtige flacon staat dan ook symbool voor een onbevreesde en avontuurlijke mannelijkheid met een onweerstaanbaar karakter zoals dat van Parijs.

    VOOR DE GEDURFDE PHANTOM IN JEZELF EEN NIEUW EN KRACHTIGER AROMATISCH SIGNATUUR PHANTOM

    Intense schrijft een nieuw hoofdstuk in het verhaal van PHANTOM en biedt een geheel nieuw olfactorisch spectrum dat niet alleen fris maar ook krachtig aromatisch is. De wereldwijd bekende parfumeurs Paul Guerlain, Juliette Karagueuzoglou, Anne Flipo en Dominque Ropion hebben aan de hand van de meest waardevolle ingrediënten PHANTOM Intense gecreëerd als ode aan alle krachtige facetten van mannelijkheid.

    De romige en levendige toetsen van lavendel hullen zich in bedwelmende en verslavende noten van vanille om vervolgens krachtige, houtachtige facetten te laten schitteren. Tot slot zorgt een frisse twist van oranjebloesem voor een unieke geurbeleving van pure, groene frisheid.

    Het bloemig amber sillage van PHANTOM Intense weerspiegelt een nieuw aromatisch avontuur dat jou laat schitteren als een ster in de nacht. Daarnaast proef je de frisheid van een sprankelende citroen in combinatie met een warm kruidig accent van kardemom en lumineuze olie van salie. De toevoeging van verslavende Rum Absolu biedt een onweerstaanbare geurbeleving terwijl de olie van cederhout en een moderne toets van mos samen voor een sensueel, houtachtig en aards karakter zorgen.

    “Bij deze lancering staat de sprankelende intensiteit van aromatische oranjebloesem centraal als reactie op de gebruikelijke ingrediënten bij herengeuren.” – Paul Guerlain.

    HET GEZICHT VAN PHANTOM STAAT SYMBOOL VOOR EEN HELE GENERATIE CHARLIE HEATON SYMBOLISEERT GEDURFDE MANNELIJKHEID

    Verleidelijk en mysterieus schittert Charlie Heaton in deze nieuwe campagne als ambassadeur van Rabanne en gezicht van PHANTOM. Hij symboliseert de krachtige energie van elke onweerstaanbare man. Met de Eiffeltoren op de achtergrond is Charlie de ster van de campagne van zowel de zwarte flacon van PHANTOM Parfum alsook de nieuwe flacon met dégradé van PHANTOM Intense.

    Met deze lancering geniet PHANTOM een ware transformatie van moderne mannelijkheid die gedurfder is dan ooit en iedereen uitnodigt om zichzelf te zijn van zodra de nacht valt.

    PHANTOM INTENSE EEN NIEUW HOOFDSTUK VOOR DE MAN DIE ONTWAAKT WANNEER DE NACHT VALT

    De bestseller PHANTOM is een gedurfde blend van levendige lavendel, citroen en vanille. De lancering van Rabanne vorig jaar, PHANTOM Parfum, is intenser dankzij een twist van lavendel, vanille en de bedwelmende noten van vetiver.

    PHANTOM Intense breekt dan weer alle codes van moderne mannelijkheid. Deze geur zag het licht met als doel elke gedurfde, stoere man te laten schitteren van zodra de avond valt. Onweerstaanbaar als hij is, verovert hij dan ook alle harten.

    Phantom Intense is vanaf 29 januari 2024 beschikbaar bij IciParisXL en vanaf 12 februari 2024 bij de bekende Rabanne verkooppunten. Phantom Intense 200ml        – Refill  € 156,70 - Phantom Intense 150ml Refillable  € 150,65 - Phantom Intense 100ml  € 128,25 - - Phantom Intense 50ml  € 93,75

     

     

     

     

     







    29-01-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!