Inhoud blog
  • Umbris, unieke design-overkappingen
  • Classic elegance Luna
  • Classic date manufacture
  • Classic Moonphase Date Manufacture
  • Franke stapt in de grijze zone
  • BR 05 Chrono grey steel & gold
  • Ray-Ban & Lenny Kravitz
  • BR X5 Black Titanium
  • De nieuwe stoelmodellen van Marie's Corner
  • Internationaal tuinfestivall
  • Stoneman Arduenna-Saison startte op 13 april
  • Alpina Extreme Quartz
  • Seastrong Diver Extreme Automatic GMT: de avontuurlijke duiker
  • Dromen van de zomer met Anita en rosa Faia
  • BR05 Black ceramic
  • Natuur en cultuur voor het ganse gezin in Frieslanf
  • Seastrong Diver Extreme Automatic
  • Een icoon in zijn categorie
  • Interhome wil Scandinaven naar Belgische kust lokken
  • Spetter met Trixie in het water
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    25-09-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lichttrends

    3 lichttrends voor een keuken als stralend middelpunt

     

    Verlichting wordt vaak als een accessoire beschouwd en dus denken we er pas tegen het einde van een verbouwing aan. Maar het tegendeel is waar: om extra kapwerk en gaten in die nieuw gepleisterde muren te vermijden, start je best op tijd met het bepalen van je lichtplan. Om dat plan helemaal 2023-proof te maken, deelt keukenexpert ixina de 3 hipste trends in keukenverlichting. Voor een nieuwe keuken met extra gouden randje.

    Trend 1: Haal alles uit de kast

    De keuken neemt al enkele jaren steeds meer de rol van centrale punt in de woning op zich. Ze verdient dan ook wat extra glans en een volwaardige, volwassen look. Door verlichting te integreren binnenin de kast en de deuren transparant te laten, til je het design op naar een sfeervol spektakelstuk. Servies en glas worden geëtaleerd als waren het kunstwerken, en doordat het licht gebroken wordt door de stukken, creëer je zo een moody spel van schaduwen. Hou je de inhoud van je kasten toch liever voor jezelf maar wil je dezelfde look, opteer dan voor een transparante onderkant. Het diffuse licht valt dan neer langs de muur en schijnt praktisch op het werkblad.

    Trend 2: Zorg voor een streepje sfeer

    Naast de obligate algemene verlichting en praktische, gerichte focusverlichting, ziet ixina ook steeds meer sfeerverlichting opduiken in de keuken. Als een verlengstuk van de woonkamer, wordt zo gezelligheid en knusheid toegevoegd. Maar het moet natuurlijk praktisch en comfortabel blijven. Ledstrips vervullen deze job moeiteloos: ze worden geplaatst onder de rand van het werkblad voor een zwevend effect, lichten een open kast subtiel op of zorgen voor chique accenten onderaan de kasten of legplanken.

    Trend 3: Vorstelijke allures

    Het keukeneiland blijft de onbetwiste koning van de keuken. Een statement piece als armatuur erboven zorgt ervoor dat het evenwicht behouden blijft. Als er zich geen kookplaat onder je lampen bevindt – want anders krijg je overal spatjes vet – is opvallende hangverlichting de knapste optie. Van art deco-armaturen en glazen stolpen tot armaturen met natuurlijke materialen of industriële metalen exemplaren, ze vormen stuk voor stuk de kroon op je trotse keuken.











    25-09-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dogital for Youth

    schenkt 100 laptops aan transitcentrum voor Oekraïense vluchtelingen

     

    Digital for Youth doneert 100 laptops aan Oekraïense kinderen die met hun gezinnen worden opgevangen in Ariane, het transitcentrum voor Oekraïense vluchtelingen dat Rode Kruis-Vlaanderen uitbaat in Sint-Lambrechts-Woluwe. Zo kunnen de kinderen hun schooljaar starten en online les volgen, mede dankzij de ondersteuning van Rode Kruis-Vlaanderen.

    Sinds midden maart 2022 worden Oekraïense vluchtelingen die in ons land aankomen tijdelijk opgevangen in het transitcentrum Ariane in Sint-Lambrechts-Woluwe. Vandaag telt het transitcentrum ongeveer 650 bewoners, waarvan bijna 200 kinderen.

    Zo lang de vluchtelingen in het transitcentrum verblijven – en velen onder hen zitten er al langer dan een maand – betekent het dat ze nog geen permanente verblijfplaats bij een gemeente toegewezen kregen. En om diezelfde reden hebben de kinderen in Ariane ook moeilijk toegang tot het Belgische onderwijssysteem. De enige voorlopige oplossing die ze dus hebben, is online lessen in het Oekraïens volgen, die sommige Oekraïense scholen nog voorzien.

    Toegang tot IT materiaal is cruciaal

    Maar niet elk kind in het transitcentrum heeft hiervoor een laptop ter beschikking, integendeel: er zijn maar enkelingen die hun eigen IT materiaal hebben. Precies daarom klopte Rode Kruis-Vlaanderen aan bij Digital For Youth: een vzw die strijdt voor de digitale inclusie van alle kinderen en jongeren in België. “Ook de Oekraïense vluchtelingen zijn nu onze verantwoordelijkheid”, aldus de vzw. Daarom zette Digital For Youth een actie op om projecten en organisaties te ondersteunen die zich inzetten voor de vluchtelingen in België.

    Zo werden er nu maar liefst 100 laptops aan het transitcentrum Ariane gedoneerd. En daarmee kunnen de Oekraïense kinderen vanaf deze week dus volop online les volgen. “Dit is alleen maar mogelijk geweest dankzij de vele bedrijven die de laatste maanden hun afgeschreven IT materiaal hebben gedoneerd aan ons”, legt Digital for Youth uit. “Een veilig, nuttig en maatschappelijk relevant tweede leven geven aan tweedehands laptops, dat is onze missie. Ieder bedrijf die dus nog afgeschreven laptops in bezit heeft, mag ons altijd contacteren, want jullie donaties maken écht het verschil.”

    25-09-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-09-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zen en meer zin in seks

    Petit Bambou introduceert meditatieprogramma rond seksualiteit en mindfulness

    Het is algemeen geweten dat meditatie goed is voor onze mentale gezondheid en helpt tegen stress, maar wist je dat het ook je seksualiteit kan bevorderen? Uit onderzoek* blijkt dat vrouwen die mediteren een beter seksleven hebben dan vrouwen die niet mediteren. Daarnaast genieten ze ook van een hoger libido. Daarom introduceert Petit Bambou, de grootste Europese meditatieapp, een nieuw programma ‘Seksualiteit en mindfulness’.

    Petit BamBou wil met dit programma luisteraars bewuster maken van hun lichaam - en van hun intieme delen in het bijzonder - en hen zo in staat te stellen deze met zachtheid, nieuwsgierigheid en veiligheid te benaderen. Het programma is ontwikkeld door de seksuologen en psychotherapeuten Eugénie Larrivée en Valérie Major en zorgt in 10 sessies voor een unieke meditatieve ervaring over dit intieme en persoonlijke onderwerp, en dit voor zowel vrouwen als mannen. Het is geschikt voor iedereen die zijn seksualiteit wil ontwikkelen of zich zorgen maakt over zijn of haar seksueel welzijn, ongeacht geslacht, leeftijd of seksuele ervaring.

    Ook de Vlaamse klinisch seksuologe, psychologe en relatietherapeute Chloé De Bie beaamt dat mediteren goed kan zijn voor ons seksleven: “Sinds enkele jaren heeft onderzoek in de seksuologie de positieve effecten van mindfulness-meditatie op onze seksualiteit aangetoond en dit vooral bij vrouwen. De zaken die geoefend worden met mindfulness zoals het accepteren van jezelf, aandacht schenken aan het hier en nu en bewustwording van het leven zijn allemaal aspecten die ook een positieve invloed hebben op de seksualiteit- en relatiebeleving.”

    Opwinding en verlangen

    “Studies tonen zelfs aan dat vrouwen die mediteren ervaren meer fysiek opgewonden te geraken en hogere seksuele verlangens en betere orgasmes te hebben dan vrouwen die niet mediteren. We zien ook als we kijken naar mensen die seksualiteit en mindfulness al wat combineren dat zij meer tevreden zijn over hun seksleven en hun relatie. Het kan ook nuttig zijn voor mensen met seksuele problemen zoals erectiestoornissen om dit te accepteren in het hier en nu of vrouwelijke opwindingsproblemen te verhelpen”, aldus Chloé De Bie.

    De praktijk leert Chloé De Bie wat er vaak fout loopt tijdens de seks. Men is afgeleid en met zijn gedachten ergens anders waardoor men connectie verliest met het eigen lichaam. Blijkt dat mindfulness dankzij die cognitieve afleiding te gaan verminderen dit een groot positief effect kan hebben op onze seksualiteit.

    Huiswerk in de slaapkamer

    Om die redenen geeft Chloé De Bie ook mindfulness oefeningen als huiswerk mee aan haar cliënten. “Ik ben blij dat er nu meer tools bestaan om mensen op een toegankelijke manier te ondersteunen die willen mediteren. Het voordeel van mindfulness is dat je geen sekuele partner nodig hebt om aan je seksuele beleving te werken. Ook niet oordelen over seksualiteit is iets wat je kan oefenen met mindfulness. Daarom gaan mensen die mindfull door het leven gaan vaak meer tevreden zijn over hun relatie. Daarnaast zullen vrouwen meer seksueel bevredigd zijn wanneer men minder focust op lichamelijkheid in de negatieve zin maar meer gaat focussen op het aanvaarden van je lichaamsbeeld. De wachtlijsten bij seksuologen en relatietherapeuten zijn gigantisch. Als mensen al zelf thuis aan de slag zouden gaan met meer mindfulness te implementeren in hun leven kan dat zeker al een positief effect hebben op hun seksualiteit”, besluit Chloé De Bie.

    Info en beschikbaarheid

    De sessies van Petit BamBou helpen om je behoeften of blokkades beter te identificeren en zorgen voor een hernieuwde intimiteit die beter afgestemd is op wat je écht wilt. Met de voorgestelde meditaties kun je aan de slag met de volgende aspecten: prikkeling van de zintuigen, de plaats van genot, sensualiteit, intimiteit met jezelf of met de ander, loslaten, seksueel verlangen en de kracht van liefdevolle aanraking.

    Het programma is vanaf nu beschikbaar voor abonnees van de Petit BamBou app in het Nederlands, Engels en Frans. Download de app gratis in de App store (Apple) / Play Store app (Android) of via de website www.petitbambou.com.

    Mindfulness in de slaapkamer toepassen: drie tips

    1. Laat je innerlijke stem spreken: Heb je een grens die je niet wilt overschrijden of heb je een bepaald verlangen? Spreek dat dan rustig en eerlijk uit en nodig je bedpartner uit om hetzelfde te doen.

    2. Lachen doet geen zeer: Seks en humor gaan hand in hand want deze bevorderen de ontspanning, de afgifte van gelukshormonen en een goede verstandhouding in bed.

    3. Laat de verwachtingen varen: De dingen zullen niet altijd gaan zoals gepland. Je bent niet verplicht om aan de verwachtingen van de ander te voldoen, alleen maar om te genieten en aanwezig te zijn.

     

     

     





    24-09-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-09-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Juttu opent twee nieuwe Winter stores

    Hi Wijnegem! Bonjour Namur! Juttu opent twee nieuwe Winter Stores

     

    Nieuwe Juttu Winter Stores in Wijnegem Shopping Center en Namen. Bye bye winterblues, hello Juttu vibes! Juttu opent het najaar with a bang, met niet één maar twee Winter Stores! Op 23 september openen de deuren in het Wijnegem Shopping Center, op 6 oktober is het de beurt aan Namen. Deze laatste is daarmee meteen de allereerste Juttu store in Wallonië, een primeur! Dit zet de teller dit najaar op tien Juttu winkels in België. Een positief signaal van en voor het Belgische multibrand winkelconcept dat hiermee haar expansieplannen concreet maakt.

    Juttu: home of brands, house of friends

    Het woord ‘juttu’ is Fins en betekent ‘verhaal, anekdote, aantrekking of crush’.  De Juttu winkels bieden dan ook een eigenzinnige mix van unieke merken - elk met hun eigen verhaal - in fashion, home & deco, beauty, food en boeken. Daarnaast vind je bij Juttu ook een uitgebreide mix aan originele cadeaus.

    In Wijnegem kunnen zowel mannen als vrouwen hun hart ophalen aan de laatste fashion trends, met opmerkelijke eyecatchers in trendkleuren zoals felroze en gifgroen. Daarnaast zal er ook een ruim deco- en cadeau- assortiment te vinden zijn. Namen brengt dan weer de leukste vrouwelijke kledingmerken, aangevuld met unieke deco en originele must haves.

    Niet één maar twee Winter Stores

    De Winter Store in Wijnegem Shopping Center opent op 23 september haar deuren. Twee weken later – op 6 oktober – opent de eerste Waalse vestiging, in Namen. Hiermee komt de teller dit najaar op tien Juttu winkels in België. De Belgische retailer maakt hiermee haar uitbreidingsplannen concreet. Ook expansieplannen in het buitenland worden in de toekomst niet uitgesloten.

    Hi Wijnegem! Wat? Dé hotspot voor vrouwen én mannen, met fijne deco en modemerken als Y.A.S., Sessùn, Anerkjendt & véél meer goodness.

    Waar? Wijnegem Shopping Center Unit 206- Wanneer? Opent op 23 september '22- Voor wie? Voor zowel vrouwen als mannen met onberispelijke smaak, voor wie happy home vibes essentieel zijn.

    Bonjour Namur! Wat? De allereerste Juttu store in Wallonië, met fashion (voor haar) en deco goodies. - Waar? 87-89 Rue de fer - Wanneer? Opent op 6 oktober '22

    Voor wie? Voor eigenzinnige, hippe & bewuste shoppers op zoek naar winter musthaves & betaalbare gezelligheid voor thuis.









    23-09-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-09-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tetris op het menu

    welke keuken past in jouw huis?

     

    Streven naar een optimale plaatsing van alle elementen in je keuken en het behouden van zoveel mogelijk (speel)ruimte is een heuse puzzel. Vermijd verloren hoekjes, onhandige opstellingen en een culinaire game over door de juiste vorm voor jouw huis te kiezen. Een eiland, L- of I-vorm? Bij keukentetris bepaal jij de blokken en behaal je samen met specialist ixina moeiteloos nieuwe levels van comfort en gebruiksgemak.

    De I-vorm

    Net als de letter is deze keukenopstelling één rechte lijn tegen de muur. Geen hoekjes, geen extra kasten aan de overkant. Het is een soort basisopstelling waar alles mee begint en die dus ook niet te veeleisend is wat betreft de ruimte waarin hij komt. Je kan de keuken zo groot of klein (of zo je wilt: lang of kort) maken als je woning toelaat. De keuken in I-vorm geeft een fijn open gevoel en is daarom erg geschikt voor open leefruimtes. Maar ook in beperkte ruimtes doet hij het door zijn eenvoudige opstelling erg goed.

    De L-vorm

    Een keuken in L-vorm, met twee aaneensluitende delen in hoekopstelling, is praktisch, makkelijk tegen de wanden op te stellen, volledig aanpasbaar aan de beschikbare ruimte en daarom een klassieker. Toch betekent dit niet dat er geen ruimte voor creativiteit en spelen is: door de L-vorm te draaien en één been in de open ruimte te laten lopen, creëer je zo een schiereiland wat voor een erg eigentijds gevoel zorgt. Hoe je de keuken ook (letterlijk) draait of keert, een L-vorm sluit steeds perfect aan bij de werkdriehoek. Dit is een gebruiksvriendelijke opstelling waarbij koelkast, fornuis en spoelbak zo geplaatst zijn om op een vlotte manier te koken en op te ruimen. Let in kleinere ruimtes wel op met deze vorm, want als alle toestellen dicht bij elkaar staan, kan het met twee personen in de keuken erg krap worden in de hoek.

    De U-vorm

    Wie graag veel (opberg)ruimte heeft, kiest voor een keuken in U-vorm. Dit kan zowel in een gesloten keuken zijn, als in een open leefruimte. In dat laatste geval kan één van de benen fungeren als bar. Plaats je de keuken midden in een grote ruimte, dan kan je zelfs genieten van twee schiereilanden. Genoeg plaats om iedereen te verzamelen tijdens alle feestjes in je huis. Met een kleine swing aan de U-vorm d.m.v. met een extra stuk aan een been, verkrijg je een gezellige G-vorm die perfect uitnodigt om rond de verzamelen en vlot te babbelen. Kies je voor een keukenopstelling in U-vorm, zorg dan zeker dat er minstens anderhalve meter tussen de twee zijden is. Dit voor een aangename flow, zeker met meerdere personen aan het werk in de keuken. Want wie wil nu al die glazen alleen afwassen?

    Het keukeneiland

    Het losse eiland is met stip de populairste van de klas. Eigentijds, volledig aanpasbaar volgens wensen en mogelijkheden, gezellig en functioneel. Kies je ervoor om je fornuis en/of spoelbak in het eiland te verwerken, dan laat je de grens tussen koken en wonen nog meer vervagen. Want dat is toch wel het sterkste punt van het keukeneiland: de bedrijvigheid in de keuken maakt deel uit van het leven in de woon- en eetkamer en omgekeerd. Zo werkt niemand afgesloten van het gezin of de gasten en is er een fijne dynamiek. Keukeneilanden worden vaak gecombineerd met een I-opstelling of een L-vorm die het eiland mooi omarmt.

    De parallelkeuken

    Bij een parallelkeuken worden twee I-vormen tegenover elkaar geplaatst. Als een U-vorm dus, maar zonder het verbindende beentje. Dit geeft een lekker eigenzinnig resultaat en is perfect om de keuken toegankelijk en werkbaar te houden voor twee personen in een keukenzone die niet breed maar wel lang is. Zo kan, mits een juiste opstelling van toestellen, de ruimte tussen de twee keukendelen beperkt worden tot 1,20 meter. Laat je keukenzone het toch toe, ga dan gerust tot 1,50 meter of meer voor een groter comfort. Liefhebbers van aperitieven met veel ruimte kunnen een hoge tafel met barkrukken tussen de twee stukken zetten om tijdens het koken gezellig van een drankje te genieten.

    https://ixina.be/nl/

     













    22-09-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-09-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe capsulecollectie

    Na eerste succesvolle collab lanceert Loredana Falone nieuwe capsulecollectie met CKS

     

    CKS x Loredana Falone

    So nice, let’s do it twice! Vorig jaar combineerden designer Loredana Falone en het Belgische label CKS reeds hun modekennis en -expertise, en lanceerden een eco-verantwoordelijke pre-fall damescollectie. Na het succes van hun eerste samenwerking besloten de twee opnieuw de koppen bij elkaar te steken, wat resulteerde in een prachtige najaarscollectie met een subtiele retro ‘70s vibe. “Bijzonder aan de collectie zijn de vijf genderneutrale stuks, de delicate materialen en de interessante silhouetten”, aldus Falone.

    De nieuwe collectie ligt vanaf 23/09 in de CKS-winkels te pronken en is ook online beschikbaar via de webshop.

    Zachte knits, organische vormen en retro prints

    Na de goede klik en vlotte, succesvolle eerste capsulecollectie voor FW21, sloegen Loredana Falone en het Belgische modemerk CKS dit jaar opnieuw de handen in elkaar. Het resultaat? Een on-trend najaarscollectie met zachte knits, organische vormen en een hint naar de ‘70s. “Samen met de in-house patronenontwerpster bij CKS boog ik me over de prints. Organische vormen en kleuren uit de natuur zoals algen, mossen en grassen zijn trendy in FW22/23 en waren onze inspiratiebron. Ikzelf ben verzot op de retrovibe uit de ‘70s. Die twee hebben we dan mooi gecombineerd”, verklaart Loredana. In tegenstelling tot de vorige collectie wordt in de huidige capsule afgestapt van soberheid en neutraliteit. Logisch, want persoonlijke smaak en stijl evolueren.

    Een toegankelijke collectie met genderneutrale must-haves

    Tijdens het brainstormen en het ontwerpproces gingen CKS en Falone meteen voor hetzelfde doel: de collectie moest warm, trendy en toegankelijk zijn. Falone nam tijdens het hele proces mee wat voor haar belangrijk is tijdens het ontwerpen: mooie silhouetten, een delicate touch en stoffen van hoge kwaliteit.

    Net als in de huidige maatschappij vervaagt ook in de capsulecollectie de grens tussen man- en vrouwelijkheid. Loredana: “Alle stuks zijn ontworpen met het gendervrije thema in het achterhoofd, maar toch ook met aandacht voor vrouwelijkheid, layering en interessante silhouetten. De vijf specifieke stuks zijn wel volledig genderneutraal en dus voor iedereen toegankelijk: de blazer, hemd, T-shirt, hoodie en de cardigan.”

     Italiaanse knipoog

     

    Met de genderneutrale stuks brengt Falone ode aan haar geliefde Matteo Simoni en de toffe stuks die ze nu en dan uit zijn kleerkast steelt. “De vijf stuks zijn gebaseerd op mijn eigen stijlevolutie. Op een gegeven moment droeg ik meer en meer kledij van Matteo, zoals zijn blazer, en werd ik overladen met complimenten. Die boyish stijl gaat me goed af. Oversized betekent absoluut niet hetzelfde als vormloos. Je moet gewoon het juiste evenwicht vinden en je er goed in voelen”, glimlacht Loredana.

    Hun Italiaanse roots verstopte Loredana mee in de collectie. Op de T-shirt en de hoodie straalt het ‘Che vuoi?’ handje, een typische Italiaanse handbeweging die vraagt wat er gaande is. Fun fact: het handgebaar werd ontworpen door artistiek designer Matteo’s oudere broer, Marco Simoni.

    Alle twijfels uit de weg

    Falone zocht samen met CKS steeds naar de perfectie en het resultaat mag er wezen. De capsulecollectie bevat casual stuks die onderling combineerbaar zijn, geschikt voor zowel overdag als ’s avonds op een afterwork of een terrasje met vrienden. “Ik ben ontzettend blij met het verloop van de samenwerking met CKS. Hoe ontwerpen er op papier uitzien, strookt niet altijd met de realiteit. We pasten onze moodboards en designs aan totdat het geheel volledig klopte. Yes, ik ben enorm trots op het eindresultaat!”, lacht Loredana.

    De publieksfavoriet

    “Wat als eerste over de toonbank zal vliegen? Het donkerbruine, wollen maatpak met spikkel, flared broek en oversized blazer”, meent Loredana. “Dat is, naast de groene broek met patch pockets, ook mijn lievelingsoutfit. Uiteraard heb ik de stuks tijdens de ontwerpfase al eens aangetrokken en ze aan mijn vrienden getoond. De feedback was ontzettend positief over alle stuks, maar het maatpak kwam uit de peiling als de absolute favoriet!’

    Praktisch: De nieuwe collectie is beschikbaar vanaf 23 september in de winkels en online via de webshop.

     

     











    21-09-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-09-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Filem'on
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Filem'On 2022 is in aantocht!

     

     

    De 2022-editie van Filem'On, het Internationaal Filmfestival voor Jong Publiek, vindt plaats van 26 oktober tot 5 november. Onder het thema 'Ontmaskerd' worden de Brusselse cinemazalen ingepalmd door kinderen en jongeren van 2 tot 16 jaar!

    Geen verveling mogelijk deze herfstvakantie! Filem'On voorziet een bruisend programma van films en filmactiviteiten voor jong en oud. Onze tip: de Belgische film Yuku en de Bloem van de Himalaya (5+). Yuku is een jong muisje dat haar oma wil opvolgen als verhalenverteller. Hiervoor moet ze eerst op zoek naar de eeuwig lichtgevende bloem van de Himalaya. Een muzikaal verhaal dat alle generaties zal ontroeren!

    Het thema van de 2022-editie is 'Ontmaskerd', een verwijzing naar spanning en detectives, maar ook naar ontdekkingen en onthullingen van de waarheid waarbij iedereen wordt aangemoedigd om zijn of haar ware 'ik' te tonen.

    Het volledige programma zal vanaf 30 september terug te vinden zijn op de website: www.filemon.be

    20-09-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-09-2022
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SodaStream onthult 360°-herpositionering

    • Nieuwe merkidentiteit, symbool en logo - • Nieuwe productlijn: SodaStream Collection met geavanceerde functionaliteiten en premium designs - • Uitgebreide rebranding met nieuwe visuals, verpakkingen, websites en communicatiestijl

    SodaStream, 's werelds grootste bruiswatermerk, kondigt een volledige 360°-merkherpositionering aan. In navolging van haar digitale transformatie en consumer centric strategie, die drie jaar geleden werd gelanceerd, speelt de multinational in op de groeiende belangstelling van de consument voor design, innovatie, mixologie en user experience. Aangezien de trend om thuis vers bruisend water te bereiden blijft groeien en consumenten in toenemende mate op zoek zijn naar toegankelijke premium producten, vooral in de voedings- en drankensector*, introduceert SodaStream een compleet hernieuwd ontwerp van het merksymbool, het kleurenpalet en de websites. Dit samen met de lancering van een nieuwe premium lijn van geavanceerde bruiswatertoestellen.

    De kern van de nieuwe positionering is Sodastreams oproep ‘Push for Better’, een verwijzing naar het indrukken van de knop van een SodaStream-bruiswatertoestel. ‘Push for Better’ komt tot leven in de nieuwe visuele identiteit van het merk, leidend naar een ‘rimpeleffect’ van positieve verandering, geïnspireerd door de kracht van de stroom van verandering die ontstaat door een simpele druk op de knop – voor zowel de consument als de planeet.

    Yin en yang

    De nieuwe visuele taal omvat een iconisch symbool bestaande uit twee in elkaar passende waterdruppels, die als yin en yang evenwicht en harmonie uitbeelden, en lijken op de planeet. Het ontwerp vormt de kenmerkende letter ‘S’, die symbool staat voor SodaStream. Trouw blijvend aan de missie om beter te doen voor de planeet, is het nieuwe kleurenpalet van SodaStream geïnspireerd door de natuur. De hoofdkleuren van het merk zijn Fresh Blue, Deep Blue en Sand, verwijzend naar de zuiverheid en frisheid van water, en de helderheid van zand

    SodaStream Collection

    Daarnaast lanceert SodaStream de nieuwe premium productlijn ‘SodaStream Collection’. Deze biedt een hoogwaardige product- en merkbeleving door middel van superieure innovatie, kwaliteit en design. De Collection bestaat uit Sodastreams nieuwste bruiswatertoestellen – ART en DUO, en zal ook toekomstige innovaties omvatten, vormgegeven door wereldwijd bekende ontwerpers. De nieuwe visuele identiteit van SodaStream is nu te zien op alle digitale touchpoints van het merk, waaronder de websites en social mediakanalen. Vanaf 2023 zullen de nieuwe verpakkingen geleidelijk worden uitgerold naar alle 47 wereldwijde markten waar het bedrijf actief is.

    Johan Schepers, General Manager SodaStream Benelux: "Onze nieuwe 'Push for Better'-strategie en de bijpassende huisstijl zijn het volgende hoofdstuk in de reis van SodaStream om de manier waarop de wereld drinkt te veranderen, en een revolutie op gang te brengen in de wereldwijde drankenindustrie. Als dé experts in het creëren van bruisende dranken, zijn we enthousiast om onze gebruikers te voorzien van de perfecte bruiswaterbeleving en een betere levensstijl. Dankzij SodaStream kunnen consumenten iets doen dat beter is voor henzelf én beter voor de planeet."

    SodaStream werkte samen met Pearl Fisher, een creatief ontwerp- en merkbureau in Londen, voor de creatie en implementatie van de nieuwe visuele merkidentiteit, en met Eitan Cohen, creatief adviseur van SodaStream.

     

     

      





    19-09-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rituals: Iconic collection

    RITUALS COSMETICS INTRODUCEERT THE ICONIC COLLECTION

     

    Een eerbetoon van 's werelds beste parfumeurs aan de meest iconische en historische plekken op aarde

    Rituals Cosmetics introduceert The Iconic Collection; een herlancering van de Eau de Parfum-collectie, met een verbeterd design en duurzame samenstelling, geïnspireerd op kostbare ingrediënten die gevonden worden op de meest iconische historische plekken ter wereld. De parfumeurs van Rituals hebben met meesterlijk vakmanschap een exclusieve collectie van delicate parfums samengesteld.

    Bij Rituals geloven we dat parfums je leven verrijken, en dat geuren de gave hebben om emoties en gevoelens op te roepen. Geuren maken ons blij, kalm, vrolijk en geven ons zelfvertrouwen. Treed in de voetstappen van 's werelds beste parfumeurs en ga met hen mee op een verrijkende en avontuurlijke expeditie voor de reukzin, waarbij je wordt meegevoerd langs de meest iconische historische plekken op aarde.

     Elise Benat, Parfumeur bij 's werelds grootste particuliere geur- en smaakstoffenbedrijf Firmenich legt uit: 'Ik krijg inspiratie van de geuren die ik iedere dag om me heen waarneem. De samenwerking met Rituals was een geweldige ervaring, juist omdat het een merk is dat gestoeld is op de betekenis van aloude geurtradities en -herinneringen die worden gecreëerd door dagelijkse gebeurtenissen. Het is mooi om met dit in het achterhoofd geuren te mogen creëren, die bedoeld zijn om de drager ervan blij te maken en zelfvertrouwen te geven.'

    Onze parfumeurs hebben over de hele wereld unieke specerijen, bloemen en fruitsoorten ontdekt die, als ze worden gecombineerd, een ultieme geurexplosie creëren waardoor je wordt meegenomen op een betoverend avontuur. Het resultaat is een uitgebreide iconische parfumcollectie waarbij je zintuigen via de eeuwenoude steden Constantinopel (het huidige Istanboel) en Kashmir worden meegenomen naar de historische Perzische tuinen en het indrukwekkende Himalayalandschap in Tibet. Verken de Arabische woestijnen met Roi d'Orient. Verwen jezelf met zachte bloemige geuren en waan jezelf in de Indiase bloemenvalleien met onze bestseller Fleurs de l'Himalaya. Of ontsnap naar de Japanse lentetuinen met Rêve de Hanami. Of je nu op zoek bent naar de verkwikkende geur van Europese dennenbossen of hunkert naar de verfrissende geur van zeezout en het harsachtige amber van de Arabische kust; waag je aan een fantastische reis, verken de wereld van de geuren en ontdek welke kracht geur heeft.

    Duurzame keuze

    Elk parfum is samengesteld met zorgvuldig geselecteerde bestanddelen die voor meer dan 80% van natuurlijke oorsprong zijn. Het flesje op reisformaat kan eenvoudig opnieuw worden gevuld dankzij de navulschenktuit. Hierdoor weet je zeker dat wanneer je op reis gaat je je favoriete geur altijd bij je hebt. En heb je het flesje vaak genoeg met je favoriete parfum gevuld en ben je op zoek naar een nieuwe geurervaring, dan kunnen de flesjes volledig uit elkaar gehaald en voor 100% gerecycled worden.

    The Iconic Collection is vanaf oktober 2022 verkrijgbaar bij de Rituals Cosmetics stores, geselecteerde warenhuizen en via rituals.com

     

                 

     

     

     





    19-09-2022 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!