Inhoud blog
  • Umbris, unieke design-overkappingen
  • Classic elegance Luna
  • Classic date manufacture
  • Classic Moonphase Date Manufacture
  • Franke stapt in de grijze zone
  • BR 05 Chrono grey steel & gold
  • Ray-Ban & Lenny Kravitz
  • BR X5 Black Titanium
  • De nieuwe stoelmodellen van Marie's Corner
  • Internationaal tuinfestivall
  • Stoneman Arduenna-Saison startte op 13 april
  • Alpina Extreme Quartz
  • Seastrong Diver Extreme Automatic GMT: de avontuurlijke duiker
  • Dromen van de zomer met Anita en rosa Faia
  • BR05 Black ceramic
  • Natuur en cultuur voor het ganse gezin in Frieslanf
  • Seastrong Diver Extreme Automatic
  • Een icoon in zijn categorie
  • Interhome wil Scandinaven naar Belgische kust lokken
  • Spetter met Trixie in het water
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    03-09-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bang & Olufsen bundelt krachten met Ferrari

    Lancering van de Ferrari collectie

    Bang & Olufsen kondigt een nieuwe collectie aan in samenwerking met motorsportpioniers Ferrari. De collectie is een eerbetoon aan Bang & Olufsen's uitmuntendheid in aluminium en viert de gedeelde passie voor evenwicht, kracht en precisie door een reeks headphones en speakers in een nieuw jasje te steken: de Beosound 2 speaker, Beoplay H95 headphone, Beoplay EX earphones en de draagbare portable speaker Beosound Explore. Allemaal samengebracht in een opvallende rode tint, waardoor er een onmiskenbare verbinding ontstaat met het Ferrari-handschrift.

    "We zijn erg enthousiast over deze samenwerking. Tijdens de creatie was er een sterk gevoel om samen geschiedenis te schrijven", aldus Kristian Teär, CEO van Bang & Olufsen. "Het gaat helemaal terug naar het begin voor B&O en Ferrari. De oprichters, Enzo Ferrari, Peter Bang en Svend Olufsen, waren visionairs die hun industrie opnieuw definieerden door de status quo uit te dagen. Hun nalatenschap klinkt door de decennia heen en stuwt beide merken tot op de dag van vandaag naar nieuwe hoogten". Teär vervolgt: "De combinatie van de beste prestaties in zijn klasse, sierlijke esthetiek en nauwgezet vakmanschap bracht B&O en Ferrari samen om de collectie te creëren. Dit wordt versterkt door het ongeëvenaarde erfgoed van beide merken, waardoor deze samenwerking er een is om nooit te vergeten".

    Beide merken zijn al meer dan een halve eeuw toonaangevend op het gebied van innovatie. Bang & Olufsen geeft al sinds 1925 vanuit Struer, Denemarken, vorm aan het wereldwijde landschap van beeld en geluid en Ferrari ontregelt de auto-industrie al sinds 1947 vanuit Maranello, Italië. Meer dan 150 jaar innovatie tussen beide merken zijn verfijnd en samengebracht in deze samenwerking.

    GEÏNSPIREERD DOOR DE ‘SUPERCAR’. GELUID DAT GEZIEN MAG WORDEN.

    De collectie wijkt af van de traditionele aanpak van Bang & Olufsen, legt Senior Vice President of Business Development and Strategic Partnerships bij Bang & Olufsen, Christoffer Poulsen, uit: "Onze klassieke speakers zijn bedoeld om op natuurlijke wijze op te gaan in de woning en tegelijkertijd op te vallen door hun prachtige design. Deze collectie is anders. Het zijn pronkstukken. Net als supercars laten ze zich overal zien en horen".

    De Beosound 2 levert een 360-graden audio-ervaring in huis die elke ruimte vult. Het ontwerp is flexibel zodat de speaker op de vloer, op tafel of op een plank kan worden geplaatst en gemakkelijk van kamer naar kamer kan worden verplaatst. Actieve RoomSense en ingebouwde nabijheidssensoren combineren de schoonheid van de Beosound 2 met slimme technologie, terwijl de hoogwaardige aluminium kegel waarin de luidspreker is geplaatst zorgt voor een naadloze look en een superieure akoestiek.

    In de Ferrari Collection is de Beosound 2 geanodiseerd in Bang & Olufsen's Factory 5 in Struer, waardoor het ontwerp in het kenmerkende Ferrari-rood is uitgevoerd. De aluminium behuizing is gepolijst voor een hoogglans die de rijkdom van de rode tint versterkt. Het iconische Ferrari-embleem onder de grille maakt deze editie compleet.

    De Beoplay H95, Bang & Olufsen's toonaangevende headphone, biedt het beste geluid en de beste innovatie in zijn klasse. De op maat gemaakte titanium drivers leveren een krachtiger geluid dan ooit tevoren en dankzij de adaptieve actieve ruisonderdrukking kan de drager de ruisonderdrukking aanpassen door simpelweg de aluminium ring van de oorschelp te draaien. Afgewerkt met zacht lamsleer en 38 uur non-stop speeltijd, is de Beoplay H95 gemaakt om lang mee te gaan.

    De headphone is voorzien van de gitzwarte tint van Ferrari, een tijdloze klassieker, met laser gegraveerde logo's van Bang & Olufsen en Ferrari. Onder de oorschelpen zijn de titanium luidsprekerroosters geanodiseerd in een rijke rode tint, speciaal geselecteerd voor deze samenwerking.

    De Beosound Explore is een portable speaker, perfect voor buiten. Met een IP67-classificatie, wat betekent dat hij volledig stof- en waterdicht is, is de Beosound Explore gemaakt om overal mee naartoe te nemen. Met Bluetooth en Fast Pairing is muziek altijd binnen handbereik en gaat hij de hele dag mee met tot wel 27 uur speeltijd.

    Nu wordt de Beosound Explore geleverd met Ferrari's laser gegraveerde steigerende paard en een opvallende zwarte karabijnhaak voor elk avontuur. De tweelaagse behuizing van de luidspreker is geanodiseerd in rood en zwart, zodat het rooster direct afsteekt tegen het donkere interieur.

    De Beoplay EX, de meest krachtige draadloze earphones van Bang & Olufsen, heeft actieve ruisonderdrukking, een ongeëvenaard geluid en wordt geleverd met een draadloze oplader voor maximaal 20 uur luisterplezier onderweg. Dankzij zes microfoons en intelligente straalvormingstechnologie kan de Beoplay EX worden gebruikt om zakelijke gesprekken aan te nemen en tegelijkertijd van muziek te genieten.

    Voor de Ferrari-collectie bevat de rechteroordop een opvallend zwart gefolieerd logo van het Ferrari-embleem, onder glas gegoten in het iconische rood, geslepen en gepolijst voor een spiegelachtige glans.

    Vanaf 29 augustus is The Ferrari Collection online verkrijgbaar op www.bang-olufsen.com, bij geselecteerde Bang & Olufsen- en Ferrari-winkels en online op www.store-ferrari.com

     







    03-09-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe Cleansers

    REINIGEN : DE EERSTE STAP VOOR EEN NATUURLIJK GEZONDE HUID

    Het reinigen van het gezicht 's ochtends en 's avonds en het grondig verwijderen van make-up zijn twee essentiële stappen van een routine die bijdraagt aan het behoud van de natuurlijke schoonheid van de huid. Met deze twee specifieke handelingen worden dode huidcellen, talg en vervuilende stoffen verwijderd terwijl het natuurlijke evenwicht van de huid wordt herstelt.

    Door de huid elke dag op de juiste manier te reinigen, blijft het microbioom van de huid in evenwicht en daarmee de huidbarrière intact. Om effectief te zijn, mag de reinigingsroutine niet te agressief zijn, maar ook niet te onregelmatig. Voor een gezonde huid is het dus heel belangrijk om een reiniger te kiezen die past bij het huidtype. De nieuwe reinigingslijn van Collistar omvat daarom specifieke oplossingen voor de gevoelige, onzuivere en rijpe huid die verrijkt zijn met een kostbaar prebioticum dat het evenwicht van het huidmicrobioom respecteert. 

    EEN NIEUWE KIJK OP REINIGING - HUIDVRIENDELIJK, INCLUSIEF EN DUURZAAM

    Collistar presenteert een nieuwe lijn gezichtsreinigers die is ontwikkeld op basis van de perfecte mix van Italiaanse expertise en duurzame innovatie, met effectieve, huidvriendelijke formules (waaronder twee nieuwe waterloze formules) die altijd mild zijn voor de huid en ecologische verpakkingen die beter zijn voor het milieu. Een complete lijn voor alle huidtypen die voldoet aan de hoogste normen van Collistar Clean Research®, waarmee het merk de volgende stappen zet richting nog duurzamere schoonheid.

    MAKE-UP REMOVING MICELLAR WATER

    Reinigende make-upremover : Make-up Removing Micellar Water is een make-upremover en reiniger in één met een optimale tolerantie, zelfs voor de gevoelige huid en ogen. Het product verwijdert niet alleen alle sporen van make-up, maar ook onzuiverheden en vervuilende stoffen. Het resultaat is een reinigende make-upremover die make-up verwijdert van het gezicht, de ogen en de lippen en de huid ontdoet van vervuilende stoffen waar het elke dag aan wordt blootgesteld.

    TWO-PHASE MAKE-UP REMOVING SOLUTION

    Waterproof make-upremover : Dankzij een innovatieve combinatie van oliën van de volgende generatie lost Two-Phase Make-Up Removing Solution onmiddellijk elk type make-up – ook waterproof – op de ogen en lippen op, zonder olieachtige resten achter te laten. De formule is nu nog cleaner en in lijn met Collistar Clean Research ® en biedt optimale tolerantie, zelfs voor de gevoelige huid en de huid rond de ogen.

    DUURZAME INNOVATIES VOOR DE HUID EN DE PLANEET: NIEUWE FORMULES ZONDER WATER VOOR ALLE HUIDTYPEN

    Water is het hoofdbestanddeel van traditionele huidverzorgingsproducten. Het wordt in grote hoeveelheden gebruikt, vooral in gezichtsreinigingsproducten. Met waterloze formules is er slechts een minimum aan conserveringsmiddelen nodig, zodat er meer ruimte overblijft voor andere bestanddelen, maar vooral ook zodat het product sterker geconcentreerd is en net zo effectief. Een klein beetje is voldoende voor een grondige reiniging en het product gaat langer mee, zodat er minder afval is.

    MAKE-UP REMOVING CLEANSING BALM

    Reinigende make-upremover : Collistar Clean Research ® presenteert Make-up Removing Cleansing Balm, het nieuwe waterloze product dat zelfs de hardnekkigste make-up en alle sporen van zonverzorgingsproducten oplost. De waterloze textuur versmelt als een olie met de huid en verandert in een melk zodra deze in aanraking komt met water.

    CLEANSING POWDER-TO-CREAM

    Reiniger : Collistar Clean Research® presenteert Cleansing Powder – to – Cream, het nieuwe waterloze product dat de huid perfect reinigt en sporen van make-up, vervuilende stoffen en onzuiverheden verwijdert. De waterloze textuur verandert in een aangename, zintuiglijke crèmefoam wanneer deze in aanraking komt met water.

    VOOR DE GEVOELIGE HUID

    GENTLE GEL SCRUB

    Exfoliërend product : Gentle Gel Scrub is speciaal aangepast voor de gevoelige huid en heeft een pure formule in lijn met Collistar Clean Research®. Het product exfolieert op milde wijze, voor een gladde, stralende huid. De speciale, smeltende textuur bevat microkorreltjes suiker die bij zacht masseren direct oplossen op de huid.

    SOOTHING CLEANSING FOAM

    Verzachtend en kalmerend : Soothing Cleansing Foam is speciaal aangepast voor de gevoelige huid en heeft een pure formule in lijn met Collistar Clean Research ®. Het product reinigt de huid op bijzonder milde wijze zonder het uit te drogen, voor een fluweelzachte huid.

    MAKE-UP REMOVING MICELLAR MILK

    Reinigende make-upremover : Make-up Removing Micellar Milk is speciaal ontwikkeld voor optimale tolerantie, zelfs voor de gevoelige huid en ogen. Het reinigt het gezicht op milde wijze om make-up en onzuiverheden te verwijderen zonder roodheid te veroorzaken.

    VOOR DE ONZUIVERE HUID : PURIFYING CLEANSING GEL

    Reiniger : Purifying Cleansing Gel is aangepast in lijn met Collistar Clean Research® en specifiek ontwikkeld voor de onzuivere huid. Het product reinigt en zuivert de huid op milde wijze en verwijdert sporen van make-up, vervuilende stoffen en overtollige talg.

    VOOR DE RIJPE HUID  : ANTI-AGE CLEANSING MILK

    Make-upremover en reiniger : Anti-Age Cleansing Milk is nu nog cleaner en effectiever met behoud van de iconische textuur. De formule is aangepast in lijn met Collistar Clean Research ® en verwijdert op milde wijze make-up, onzuiverheden en vervuilende stoffen, voor een zachte, goed gevoede huid.

    SOOTHING CLEANSING FOAM

    Verzachtend en kalmerend : Anti-Age Toning Lotion is nu nog cleaner en effectiever met behoud van de iconische textuur. De formule is aangepast in lijn met Collistar Clean Research ® en hydrateert en tonifieert de huid, voor een zichtbaar gerevitaliseerde huid.

    DE NIEUWE CLEANSERS ZIJN VERKRIJGBAAR VANAF SEPTEMBER 2023

    https://www.collistar.com/be/

     









    03-09-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-09-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aikon Skeletin urban tribe

    Nieuwe hoogten bereiken

    Maurice Lacroix omarmt opnieuw het stedelijke landschap en laat zich inspireren door de hoge architectonische gebouwen die een stad haar unieke skyline geven. De balkenconstructies, gemaakt van verschillende materialen, zorgen voor stevigheid en nodigen tegelijkertijd uit tot licht in de binnenruimtes. Een paar jaar geleden bracht het merk uit de Franches Montagnes de AIKON Urban Tribe uit, een model dat al snel uitverkocht was. Nu onthult Maurice Lacroix een andere gedurfde creatie, die aansluit bij het Urban Tribe-design, maar dan in skeletvorm.

    In 2021 bracht Maurice Lacroix de AIKON Urban Tribe uit, een horloge gemaakt voor stadsbewoners dat snel uitverkocht was. Nu wil het Maison dit succes herhalen met een nieuw uurwerk met een stedelijk thema, de AIKON Skeleton Urban Tribe. Nogmaals, de styling viert stedelijke architectuur, maar bij deze gelegenheid, met dank aan de saffieren wijzerplaat, onthult de ingewikkelde structuur van het uurwerk.

    Maurice Lacroix heeft nauw samengewerkt met de uurwerkspecialist Sellita om de exclusieve Automatic ML135 (basis SW200) te produceren. Net als sommige van de meest interessante gebouwen speelt dit uurwerk met transparantie, waardoor het licht door verschillende openingen valt en zo een groot aantal onderdelen verlicht. Het oscillerende gewicht is op maat gemaakt en heeft gezandstraalde en geborstelde versieringen. Verder is het uurwerk voorzien van cirkelvormige nerven en colimaçon.

    Qua styling zijn de uur- en minutenwijzers gefacetteerd en bekleed met Super-LumiNova®, terwijl de wijzerplaat is omlijst met lichtgevende indexen en een donkergrijze rand. De buitenkant van de AIKON Skeleton Urban Tribe zit in een roestvrijstalen kast van 39 mm en is met een laser gegraveerd met een ingewikkeld motief. De verschillende patronen zijn geïnspireerd op de structuren van beton, glas en staal die de lanen en boulevards in de meest levendige steden ter wereld bepalen.

    Uitgerust met een geïntegreerde armband biedt dit nieuwe horloge, net als alle AIKON-modellen, ongeëvenaard draagcomfort. Het horloge is uitgerust met het Easy Strap Exchange System van het bedrijf, dat een eenvoudige, gebruiksvriendelijke manier biedt om het bandje te verwisselen voor een alternatief zonder gereedschap.   

    Stéphane Waser, Managing Director van Maurice Lacroix: "Toen we in 2021 de AIKON Urban Tribe op de markt brachten, trok het horloge veel aandacht en was het al snel uitverkocht. Sindsdien hebben we veel verzoeken gekregen voor nog een Urban Tribe horloge. De nieuwe AIKON Skeleton Urban Tribe onderschrijft dezelfde non-conformistische geest, maar gaat verder door gebruik te maken van een saffieren wijzerplaat die het ingewikkeld gevormde skelet uurwerk onthult. Dit is een horloge gemaakt voor stadsbewoners die houden van de opwinding en het lawaai van een stedelijk landschap. Het imiteert de structuren van hoge gebouwen die hun vele structurele componenten laten zien en plaatst kracht tegenover luchtigheid en transparantie. De nieuwe AIKON Skeleton Urban Tribe is gelimiteerd tot 500 stuks, is prachtig uitgevoerd, heeft een indrukwekkende specificatie en bevestigt onze reputatie voor het leveren van een hoge gepercipieerde waarde."

     

     

     

    02-09-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het balkon voor je Romeo ?

    Exterioo tipt outdoor romantiek

     Wat is er fijner dan samen genieten van een nazomerse avond, in de tuin of op het terras? Want hoewel de schemering steeds sneller valt en de temperaturen al naar een licht maar knus deken vragen, is het buiten nog steeds aangenaam vertoeven. Til de gezelligheid naar een nieuw niveau en richt het balkon, terras of kleine tuinhoek in tot een cosy corner; perfect voor romantische momenten met twee à la Shakespeare. Exterioo tipt alvast enkele nieuwe balkonsets die je hart sneller doen slaan zoals alleen Romeo (of Julia) dat kan.

    Moderne romantiek

    Binnen de lifestyle trends van vandaag zien we steeds meer dat de binnen- en buitenruimte één uniform geheel worden. Indoor meubelen komen ook buiten mooi tot hun recht, terwijl de buitenmeubelen de look en feel van een interieurstuk krijgen. De nieuwe Trentino-loungestoel in teak belichaamt deze trend perfect en geeft een eigentijdse toets. Het strakke design van het houten frame staat in een natuurlijke balans met het gevlochten wicker en voegt warmte toe aan elk romantisch moment.

    Serenade aan het balkon

    Weef wat meer literaire romantiek in de aankleding van je balkon en kies voor het liefdevolle vlecht- en weefwerk van Exterioo. Laat Romeo de hoogte in klimmen met de verticale rope afwerking van de Orso teak-balkonset en laat je voeten ondertussen rusten op de bijbehorende poef. De comfortabele Donato-loungestoelen omhullen je op hun beurt met een stevig wicker in wit-grijs of zwart.

    Een streepje voor

    Nog even op zoek naar de zon, het strand of een vleugje vakantie? Liefhebbers van een maritieme gestreepte look vinden hun perfect match in de Noviso-loungestoelen. Met een strak lijnenspel in zwart of wit aluminium en gecombineerd met comfortabele kussens is Noviso de tijdloze rots in de branding van je terras.  Maak je knusse hoekje af met een bijpassende bijzettafel en serveer heerlijke tapas geïnspireerd op de zee.

    Exterioo is een Belgisch tuinmeubelenbedrijf met 26 showrooms in België, 7 in Nederland en een webshop. De retailer is een onderdeel van Beliving, waar ook Juntoo deel van uitmaakt, en heeft als missie om kwalitatieve tuinmeubelen tegen een sterke prijs uit eigen magazijn naar elk gezin te brengen. Dit zowel in België als internationaal. Een eigen designstudio en nauwe samenwerking met internationale fabrikanten zorgen voor hedendaagse en modulaire ontwerpen van loungesets, tuinsets, tuintafels en -stoelen, parasols en tuinaccessoires. www.exterioo.be









    02-09-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-09-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Are you ready to leaf?

    » HERFST BIJ HOOKEDONWALLS

     

    Het knisperen van bruinoranje bladeren, knusse dekens tijdens regenachtige dagen en heerlijk geurende koffiesmaken: het meest gezellige seizoen staat alweer voor de deur. Terwijl de natuur tijdens de herfst een heuse transformatie ondergaat, cocoonen we het liefst van al binnenshuis en in de warmte van ons interieur – niet alleen qua temperatuur maar ook in kleur en sfeer. HookedOnWalls bekleedt de muren van je woning met falling leaves, in alle vormen en kleuren voor het ultieme huiselijke herfstgevoel. You just have to be leave!

    Het muurbos van Folliage : De wind blaast door de bomen en de gedroogde bladeren ritselen. HookedOnWalls schept met het Folliage Simposium-dessin uit de New Wave-collectie een natuurlijk gezichtsbedrog, alsof je dwars door het bos kuiert. Daarnaast zijn de kleurpaletten eerder licht, haast transparant, voor een effect dat je doet denken aan de schijnende herfstzon die tussen de bomen tevoorschijn komt. Folliage Simposium is beschikbaar in twee kleurvarianten.

    Copa Cabana in het najaar : De herfst mag dan in aantocht zijn, de zomer duurt nog heel even. De Copa Cabana-muurbekleding van HookedOnWalls is met zijn prachtige bloemenpatroon en najaarse kleuren het perfecte overgangsdessin van de warmere naar de ietwat knussere maanden. Copa Cabana is beschikbaar in drie kleurvarianten.

    Bloemenweelde met Fandango : Hoewel de herfst zijn charme heeft, houden we de warmere maanden toch graag nog dichtbij. Verse bloemen of fleurige patronen in decoratie bijvoorbeeld brengen zonnige herinneringen met zich mee. Het Fandango-dessin uit de Alegría-collectie is als een bont bloemenveld, gevuld met verschillende soorten bloemen zoals hyacinten. Bovendien creëer je het beste van twee werelden wanneer je voor een herfstig bruine afwerking kiest! Fandango is beschikbaar in drie kleurvarianten.

    Bladeren in Barklay : Omhul jezelf in een beschermend bladerendek, in diepe en warme kleuren die zonder meer het karakter van de herfst belichamen. De Barklay-collectie wordt gevormd door een dichte verzameling van bladeren die in verschillende tinten de illusie van een gemoedelijke herfstwandeling creëert. Barklay is beschikbaar in zes kleurvarianten.

    Herfst in Kongo : Dompel je woning onder in een tropische herfst, waar de bladeren van planten en bomen niet zozeer hun kleuren lijken te verliezen. Het botanische patroon op het Kongo-dessin hint naar verre oorden, naar regenwouden en oases, met verschillende kleurpaletten die het najaar van bij ons belichamen. Kongo is beschikbaar in twee kleurvarianten.









    01-09-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.One-way ticket naar dromenland!

    Een goede nachtrust is het beste (preventieve) medicijn. Niet alleen herstelt het je lichaam van dagelijkse fysieke activiteiten, het is ook essentieel voor de ontwikkeling van het brein en geheugen. Desondanks is slaaptekort een veelvoorkomend kwaaltje in onze maatschappij en vinden velen het moeilijk om iedere avond de slaap te vatten: vooral zaken als stress spelen hierin een grote rol. Nood aan tips om opnieuw te slapen als een roos? Expert in natuurlijke gezondheid Purasana weet raad en voorziet je van het nodige advies.

    Een gezond slaapmutsje

    Dat het nuttigen van cafeïne vlak voor het slapengaan geen goed idee is, weten we allemaal. Daarnaast zijn er nog andere dranken die een negatieve invloed op je nachtrust kunnen hebben; denk maar aan alcohol of suikerrijke varianten. Purasana biedt met haar Ashwaganda-poeder alvast een rustgevender alternatief waarmee je gemakkelijk je eigen slaapthee brouwt. De ashwagandaplant is gekend om haar kalmerende eigenschappen en ondersteunt zowel het fysieke als mentale welzijn. Geen fan van thee? De ‘Ashwaganda-Kaneel Latté’ van Purasana heeft dezelfde voordelen.

    Rustsupplement

    Piekeren heeft een immense impact op ons slaappatroon. ‘s Avonds tot rust komen (zowel mentaal als fysiek), is dan ook essentieel. Wanneer het loslaten van dagelijkse zorgen wat moeilijker blijkt, biedt Purasana een natuurlijke oplossing met het PuraZen-supplement. Verrijkt met het eerdergenoemde ashwaganda en groene thee gaat het stress tegen om de kalmte in je hoofd te doen terugkeren. Daarnaast hebben de PuraSleep- en Puragem Sleep-supplementen de nodige bestanddelen om het slaaphormoon melatonine aan te maken en je van kop tot teen te ontspannen. Slaap lekker!

    Een slaperige hap

    Op een later uur dineren om meteen daarna naar bed te gaan is meestal geen goed idee. Zeker wanneer je maaltijd eerder aan de zware kant was. De citroenmelisse in de Citroenmelisse-capsules van Purasana draagt niet alleen bij tot een goede nachtrust, het helpt ook de spijsvertering tot rust te komen. Een perfect natuurlijk hulpmiddeltje dus! Daarnaast ondersteunt ook poeder gemaakt van Shatavari je lichaam en digestie voor een diepe rust, zonder maag- of darmklachten.

     

     

     









    01-09-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-08-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Frederique Constant

    Frederique Constant presenteert zijn 31e Manufacture-kaliber

     

    Frederique Constant onthult zijn 31e Manufacture-kaliber, genaamd FC-735, in het hart van een unieke creatie, de Classic Power Reserve Big Date Manufacture. In dit jaar waarin het Zwitserse huis zijn 35-jarig bestaan viert, neemt dit originele uurwerk plaats in een kast van 40 mm en biedt drie complicaties: looptijd, grote datum en maanfase. Tot nu toe zijn er al vier edities aangekondigd. De twee eerste zijn voorzien van een platina kast met een meteoriet wijzerplaat of een roségouden kast met een antracietgrijze wijzerplaat en zijn respectievelijk gelimiteerd tot 35 en 350 exemplaren. De twee andere komen in een stalen kast met een blauwe of zilverkleurige wijzerplaat en maken deel uit van de huidige collectie.

    Een Genèvese manufacture, 35 jaar al actief en 31 intern ontwikkelde kalibers. Dat is de definitie van Frederique Constant, een Zwitsers horlogehuis dat in 1988 werd opgericht als onafhankelijk familiebedrijf. Het huis is tussen de 20e en 21e eeuw een onmiskenbare speler geworden in de Swiss Made haute horlogerie. Een uniek succes waarbij het oorspronkelijke doel nooit uit het oog is verloren: luxe horloges aanbieden voor een eerlijke prijs.

    Drie complicaties verenigd door hun gebruiksgemak

    De nieuwe Classic Power Reserve Big Date Manufacture zet dit traject voort en geeft leven aan het 31e Manufacture-kaliber van Frederique Constant. De naam: FC-735. Het is de eerste van het huis met een grote datum, een maanfase en een looptijd, gevoed door een autonomie die nu is uitgebreid tot 50 uur. De looptijd wordt nu op 9 uur aangegeven door een dunne speciale wijzer die door een cirkelboog van 0 tot 50 loopt en in een rode zone eindigt, het teken dat het tijd is om het horloge op te winden voordat het stopt.

    Daar tegenover, tussen 2 en 3 uur, toont de grote datum trots zijn dubbele datumaanduiding, één voor de tientallen en de andere voor de eenheden. Een perfecte balans, aangevuld met de maanfase op 6 uur, poëtisch en stralend tegen een blauwe achtergrond bezaaid met sterren.

    Voor dit kaliber, zoals voor alle kalibers die Frederique Constant in het verleden heeft ontworpen, is veel zorg besteed aan gebruiksgemak: deze drie complicaties, evenals de tijdinstelling en opwindfuncties, worden met de enkele kroon op 3 uur geregeld. Zonder drukknoppen, correctors of styli is het FC-735 uurwerk een modern statement. Het is goed doordacht en ontworpen voor dagelijks gebruik en past in de filosofie van Frederique Constant, een horlogemaker die voor iedereen toegankelijk is, zonder dat er bijzondere horlogemakersvaardigheden voor nodig zijn.

     Een ‘Classic’ kast

    Deze drie complicaties zijn harmonieus verdeeld in het hart van de klassieke kast van het Huis. Met een diameter van slechts 40 mm volgt hij perfect de traditie van de horlogerie en biedt een onlangs vernieuwd uiterlijk, met herschaalde wijzers en profiel, evenals verfijnde uurmarkeringen. Deze laatste en alle wijzers zijn met diamant gefacetteerd en met de hand gepolijst. De kast heeft ook een open achterkant, zodat verzamelaars het binnenwerk van het nieuwe kaliber Manufacture FC-735 kunnen ontdekken.

    Twee gelimiteerde series, twee exemplaren in de huidige collectie

    Om de komst van dit 31e Manufacture-kaliber en het 35-jarig bestaan van Frederique Constant te vieren, heeft het huis besloten niet één model van de nieuwe Classic Power Reserve Big Date Manufacture te ontwikkelen, maar vier. Het doel: beantwoorden aan de behoeften en wensen van de veeleisende verzamelaars en tegelijkertijd twee andere variaties aanbieden aan liefhebbers van de haute horlogerie.

    De eerste versie, de meest exclusieve, is gelimiteerd tot 35 exemplaren ter ere van de 35e verjaardag van het Zwitserse horlogehuis. De volledig gepolijste platina kast is voorzien van een meteoriet wijzerplaat, een zeldzame samenstelling voor Frederique Constant - ter ere van de uitgave van het FC-735 kaliber - op een krokodillenleren band in marineblauw, passend bij de wijzerplaat. De tweede is voorzien van een roségouden kast, een zonovergoten grijze wijzerplaat en wordt gedragen door een bruine krokodillenleren band, gelimiteerd tot 350 exemplaren.

    Daarnaast brengt Frederique Constant twee varianten van zijn nieuwe Classic Power Reserve Big Date Manufacture in de huidige collectie. Deze zijn niet gelimiteerd en hebben dezelfde gepolijste stalen kast en blauwe krokodillenleren band. Hun zonovergoten wijzerplaat is verkrijgbaar in blauw of zilver.

    Een groeiende familie

    Dit 31e Manufacture-kaliber vervolledigt een familie die al rijk is aan talrijke ontwikkelingen en compliaties. Het past ons hier de pionier te eren, de FC-910, geïntroduceerd in 2004 en met het beroemde kenmerkende ‘Heart Beat’ ontwerp van het merk. Vier jaar later was het kaliber FC-980 een langverwachte voltooiing voor verzamelaars, met de eerste Heart Beat Tourbillon (met een wiel van de echappement en een anker van silicium).

    Een andere belangrijke mijlpaal was de FC-718 in 2012, de zogenaamde ‘Worldtimer Manufacture’, die unaniem erkend werd om zijn betrouwbaarheid en vooral zijn eenvoud, omdat alle functies alleen met de kroon instelbaar zijn. In 2013 kwam de FC-705, het emblematische kaliber van de Slimline-collectie, met zijn maanfase. Drie jaar later, in 2016, was het de beurt aan de eeuwigdurende kalender, vandaag de dag nog steeds de meest betaalbare op de markt.

     In 2017 werd een beslissende technische stap gezet met de FC-760 Flyback Chronograaf, twee jaar later gevolgd door het eerste Hybrid Manufacture uurwerk, de FC-750, die voor het eerst een aangesloten module combineert met een Manufacture uurwerk.  2021 betekende een doorbraak, niet alleen voor Frederique Constant, maar voor de hele horloge-industrie, met het kaliber FC-810, met een Monolithic echappement.  Deze laatste is een ware revolutie in de manier waarop mechanische horloges worden geregeld. Het beschikt nl. over een silicium oscillator ter vervanging van de 26 componenten van een standaard assortiment, en slaat op 40 Hz, 10 keer sneller dan een traditioneel mechanisch uurwerk. www.frederique-constant.com  

     

     

     

     

     

     

     







    31-08-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.B&O: Ferrari cillection

    Bang & Olufsen bundelt krachten met Ferrari voor de lancering van de Ferrari collectie

     

    Bang & Olufsen kondigt een nieuwe collectie aan in samenwerking met motorsportpioniers Ferrari. De collectie is een eerbetoon aan Bang & Olufsen's uitmuntendheid in aluminium en viert de gedeelde passie voor evenwicht, kracht en precisie door een reeks headphones en speakers in een nieuw jasje te steken: de Beosound 2 speaker, Beoplay H95 headphone, Beoplay EX earphones en de draagbare portable speaker Beosound Explore. Allemaal samengebracht in een opvallende rode tint, waardoor er een onmiskenbare verbinding ontstaat met het Ferrari-handschrift.

    "We zijn erg enthousiast over deze samenwerking. Tijdens de creatie was er een sterk gevoel om samen geschiedenis te schrijven", aldus Kristian Teär, CEO van Bang & Olufsen. "Het gaat helemaal terug naar het begin voor B&O en Ferrari. De oprichters, Enzo Ferrari, Peter Bang en Svend Olufsen, waren visionairs die hun industrie opnieuw definieerden door de status quo uit te dagen. Hun nalatenschap klinkt door de decennia heen en stuwt beide merken tot op de dag van vandaag naar nieuwe hoogten". Teär vervolgt: "De combinatie van de beste prestaties in zijn klasse, sierlijke esthetiek en nauwgezet vakmanschap bracht B&O en Ferrari samen om de collectie te creëren. Dit wordt versterkt door het ongeëvenaarde erfgoed van beide merken, waardoor deze samenwerking er een is om nooit te vergeten".

    Beide merken zijn al meer dan een halve eeuw toonaangevend op het gebied van innovatie. Bang & Olufsen geeft al sinds 1925 vanuit Struer, Denemarken, vorm aan het wereldwijde landschap van beeld en geluid en Ferrari ontregelt de auto-industrie al sinds 1947 vanuit Maranello, Italië. Meer dan 150 jaar innovatie tussen beide merken zijn verfijnd en samengebracht in deze samenwerking.

    GEÏNSPIREERD DOOR DE ‘SUPERCAR’. GELUID DAT GEZIEN MAG WORDEN.

    De collectie wijkt af van de traditionele aanpak van Bang & Olufsen, legt Senior Vice President of Business Development and Strategic Partnerships bij Bang & Olufsen, Christoffer Poulsen, uit: "Onze klassieke speakers zijn bedoeld om op natuurlijke wijze op te gaan in de woning en tegelijkertijd op te vallen door hun prachtige design. Deze collectie is anders. Het zijn pronkstukken. Net als supercars laten ze zich overal zien en horen".

    De Beosound 2 levert een 360-graden audio-ervaring in huis die elke ruimte vult. Het ontwerp is flexibel zodat de speaker op de vloer, op tafel of op een plank kan worden geplaatst en gemakkelijk van kamer naar kamer kan worden verplaatst. Actieve RoomSense en ingebouwde nabijheidssensoren combineren de schoonheid van de Beosound 2 met slimme technologie, terwijl de hoogwaardige aluminium kegel waarin de luidspreker is geplaatst zorgt voor een naadloze look en een superieure akoestiek.

    In de Ferrari Collection is de Beosound 2 geanodiseerd in Bang & Olufsen's Factory 5 in Struer, waardoor het ontwerp in het kenmerkende Ferrari-rood is uitgevoerd. De aluminium behuizing is gepolijst voor een hoogglans die de rijkdom van de rode tint versterkt. Het iconische Ferrari-embleem onder de grille maakt deze editie compleet.

    De Beoplay H95, Bang & Olufsen's toonaangevende headphone, biedt het beste geluid en de beste innovatie in zijn klasse. De op maat gemaakte titanium drivers leveren een krachtiger geluid dan ooit tevoren en dankzij de adaptieve actieve ruisonderdrukking kan de drager de ruisonderdrukking aanpassen door simpelweg de aluminium ring van de oorschelp te draaien. Afgewerkt met zacht lamsleer en 38 uur non-stop speeltijd, is de Beoplay H95 gemaakt om lang mee te gaan.

    De headphone is voorzien van de gitzwarte tint van Ferrari, een tijdloze klassieker, met laser gegraveerde logo's van Bang & Olufsen en Ferrari. Onder de oorschelpen zijn de titanium luidsprekerroosters geanodiseerd in een rijke rode tint, speciaal geselecteerd voor deze samenwerking.

    De Beosound Explore is een portable speaker, perfect voor buiten. Met een IP67-classificatie, wat betekent dat hij volledig stof- en waterdicht is, is de Beosound Explore gemaakt om overal mee naartoe te nemen. Met Bluetooth en Fast Pairing is muziek altijd binnen handbereik en gaat hij de hele dag mee met tot wel 27 uur speeltijd. Nu wordt de Beosound Explore geleverd met Ferrari's laser gegraveerde steigerende paard en een opvallende zwarte karabijnhaak voor elk avontuur. De tweelaagse behuizing van de luidspreker is geanodiseerd in rood en zwart, zodat het rooster direct afsteekt tegen het donkere interieur.

    De Beoplay EX, de meest krachtige draadloze earphones van Bang & Olufsen, heeft actieve ruisonderdrukking, een ongeëvenaard geluid en wordt geleverd met een draadloze oplader voor maximaal 20 uur luisterplezier onderweg. Dankzij zes microfoons en intelligente straalvormingstechnologie kan de Beoplay EX worden gebruikt om zakelijke gesprekken aan te nemen en tegelijkertijd van muziek te genieten.

    Voor de Ferrari-collectie bevat de rechteroordop een opvallend zwart gefolieerd logo van het Ferrari-embleem, onder glas gegoten in het iconische rood, geslepen en gepolijst voor een spiegelachtige glans.

    Vanaf 29 augustus is The Ferrari Collection online verkrijgbaar op www.bang-olufsen.com, bij geselecteerde Bang & Olufsen- en Ferrari-winkels en online op www.store-ferrari.com





    31-08-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-08-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kleurrijk nazomeren met Juttu

    Sunset colors, printmix en Barbiecore voor hem en haar

    Wanneer de herfst voor de deur staat, maar je mentaal niet klaar bent om afscheid te nemen van de zomer, biedt Juttu soelaas met relaxte looks in zonnige kleuraccenten. Blijf nog even in flipflopmodus met looks in fris geel en oranje, Barbie-roze maar ook blauwtinten.

    Na zomer komt nazomer

    Een tikje melancholie is oké nu het einde van de zomer nadert. Een mix van geel, oranje en roodbruin schrijven het succesrecept om je uit je funk te halen. Sunset dressing it is.

    Print is prachtig

     Kleur buiten de lijnen en combineer ruiten, prints en strepen met diep marineblauw. Voor een vleugje Scandi maak je er een ton-sur-ton outfit van. Onderstaande looks willen we instant copy-pasten naar onze eigen kledingkast.

    Shocking pink

    Barbiecore heeft de wereld in haar greep en ook onze garderobe is niet langer veilig. In een wereld vol ontgoocheling en slecht nieuws, geven we ons over aan plezier met hot pink Juttu musthaves. Hi Barbie!











    30-08-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fame parfum

    DE INTENSE NIEUWE GEUR VAN VROUWELIJKE SENSUALITEIT DOOR RABANNE

    Sinds 2022 symboliseert FAME de glamoureuze Parijse it-girl: Een vrolijke avontuurlijke vrouw die met volle teugen van het Ieven geniet, als een stralende ster. Dit jaar verschijnt de golden girl met FAME Parfum vol vrouwelijke sensualiteit om haar meest onweerstaanbare kant te onthullen. Verleidelijker, met nog meer glamour, iconischer dan ooit tevoren. FAME Parfum is een krachtige houtachtige en bloemige chypregeur met een onvergetelijke Parijse twist.

    FAME Parfum by Rabanne werd samengesteld met de meest kostbare ingrediënten van ethisch verantwoorde afkomst en ontworpen door de wereldberoemde parfumeur Dora Baghriche, Marie Salamagne en Alberto Morillas. De geur ontvouwt zich met exquise zachtheid en onthult een bedwelmende sensualiteit die de ster in u naar boven haalt.

    EEN KOSTBARE BLEND, OM VANAF HET EERSTE MOMENT TE VERLEIDEN

    Om de verleidelijke energie van deze vrouw vast te leggen voor een nieuwe generatie, kwamen de wereldberoemde parfumeurs Dora Baghriche, Marie Salamagne en Alberto Morillas samen en bundelden hun ervaring en creatieve visie. Het resultaat is een uitgesproken geraffineerde geur die onbevreesde, aantrekkelijke facetten van hedendaagse vrouwelijkheid weerspiegelt. Elke kostbare druppel van de geur is als een unieke verklaring van zelfexpressie. De bloemig-fruitige chypremelange van FAME EDT vindt zijn weg in het nieuwe FAME Parfum om een nog intenser, verslavend houtachtig-bloemig chypremelange te creëren.

    In de topnoten vinden we een romig akkoord van wierook, de iconische hypnotiserende signatuur van FAME. Het hart van de compositie omvat een prachtig trio van jasmijn, speciaal ontworpen voor Rabanne, gehuld in een essence die net zo natuurlijk straalt als de bloem zelf. De basisnoten tenslotte geven een rijke, intense toets aan de geur: minerale muskus, ook wel Helvetolide genoemd, brengt een vleugje zachtheid met fruitige peer en zachte ambrette- ondertonen, voor een onweerstaanbare gourmand akkoord.

    FAME Parfum geeft elke vrouw een tijdloze en betoverende identiteit, die haar meest verleidelijke facetten laat schitteren, vandaag, morgen en altijd.

    EEN DONKERDER VERLEIDELIJKER ONTWERP, EEN NIEUW HOOFDSTUK VOOR DE ICONISCHE CODES VAN RABANNE

    Om de intensere sensualiteit van FAME Parfum te vangen, krijgt de klassieke FAME-flacon een nieuw design. De originele FAME-jurk - geïnspireerd op Rabanne's legendarische metallic details en 1969-tas - blijft onveranderd.

    Om het verleidelijke verhaal van de nachtelijke lokroep van FAME Parfum te vertellen, wordt de originele flacon gestyled met een glanzende zwarte jurk die past bij de intensiteit van de champagne-gouden geur die erin zit. De flacon van FAME Parfum is ontworpen als een kostbaar begeerlijk sieraad, een symbool van echte sterrenstatus.

    FAME PARFUM, SAMENGESTELD MET DE MEEST KOSTBARE, DUURZAME INGREDIËNTEN

    Trouw aan Rabanne's inzet voor een betere toekomst, is FAME Parfum een bewust geformuleerde geur met natuurlijke ingrediënten die ethisch zijn verkregen in samenwerking met lokale partners van over de hele wereld, en die zijn verwerkt via baanbrekende groene extractieprocessen.

    Voor de ontwikkeling van FAME Parfum werkte Rabanne samen met Firmenich, dat bekend stoot als een van de meest ethische bedrijven ter wereld. In FAME Parfum wordt Fairwild-gecertificeerde wierook, op duurzame en verantwoorde wijze gewonnen in Somaliland, geëxtraheerd bij lage temperaturen en slechts kort gedistilleerd om het profiel van de grondstof te behouden en om een specifiek deel van het extract te verkrijgen.

    Het speciaal ontworpen trio van jasmijn biedt drie verschillende kwalitatieve ingrediënten: jasmijn grandiflorum essence uit Grasse, jasmijn sambac absolue uit India en jasmijn grandiflorum absolu uit Egypte. Met dit trio luidt Rabanne een nieuw tijdperk in de parfumerie in met de eerste jasmijnessence die wordt gewonnen met een vloeibare technologie, voor een aroma dat  vrijwel identiek is aan de geur  van de bloem zelf.

    FAME Parfum is vanaf 28 augustus 2023 beschikbaar bij de bekende Paco Rabanne verkooppunten. Fame Parfum 200 ml - Refill  € 203,25 - Fame Parfum 80 ml - Refillable  € 162,80 - Fame Parfum 50 ml - Refillable  € 124,50 - Fame Parfum 30 ml - € 82,70









    30-08-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-08-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Erfgoed Alpina

    Twee unieke modellen om het erfgoed van Alpina uit de jaren 30 te vieren

     

    In juni vorig jaar onthulde Alpina een mijlpaal ter ere van zijn 140e verjaardag: een editie van 28 horloges met het authentieke, met de hand op te winden kaliber 490 uit 1938, gerestaureerd en gepresenteerd in een zilveren kast. Om de continuïteit te waarborgen, heeft Alpina besloten om twee gelijksoortige variaties te creëren met een van zijn moderne uurwerken, het mechanische zelfopwindende kaliber AL-530. Op een zwarte of zilveren wijzerplaat, met een kleine secondewijzer, maken deze nieuwe Alpiner Heritage Carrée Automatic 140 Years deel uit van de huidige collectie en recreëren ze het Art Deco-karakter van hun oorspronkelijke inspiratiebron. Ze hebben een minimalistische rechthoekige kast, een typische "sector dial" minutenwijzer uit de jaren 30, in combinatie met de Arabische cijfers uit die tijd, dauphine wijzers en natuurlijk het originele logo van Alpina. Twee authentieke vintage creaties die de 140-jarige geschiedenis voortzetten van een horlogehuis dat voortdurend in beweging is.

    Inspiratie putten uit de geschiedenis van horlogemakers is goed. Uit het eigen erfgoed putten, een erfgoed dat die geschiedenis mee vorm heeft gegeven, is nog beter. Dit was de aanpak bij het creëren van de twee Alpiner Heritage Carrée Automatic 140 Years die nu in de collectie zijn opgenomen. Ze zijn de natuurlijke opvolgers van de twee zeer beperkte series van slechts 14 stuks die onlangs werden geproduceerd in een zilveren kast, met hun authentieke vintage met de hand op te winden mechanische uurwerk uit 1938, kaliber 490.

    Een gemeenschappelijk verhaal

    Hun verhaal is dat van een referentie uit 1938 waarvan het uurwerk en het ontwerp op het kruispunt stonden van twee fundamentele paden van het ontluikende polshorloge: aan de ene kant een vorm en een afwerkingsniveau van de hoogste orde die getuigen van de elegantie van luxe uurwerken; aan de andere kant innovaties die getuigen van Alpina's wens om zich te manifesteren in de wereld van resistente en robuuste horloges, zoals het bedrijf ze vandaag de dag ontwikkelt. Dit alles met een waardevol en zorgvuldig, trouw aan het origineel uiterlijk, verwerkt in de nieuwe Alpiner Heritage Carrée Automatic 140 Years.

    Vandaag de dag staan deze twee uurwerken op hetzelfde kruispunt als 85 jaar geleden, met een automatisch uurwerk dat alle garanties van robuustheid en precisie van een modern horloge biedt, in een combinatie van kast en wijzerplaat die een even grote vereiste op het gebied van afwerking en elegantie uitdrukt.

    Respect voor erfgoed

    Elke nieuwe versie neemt het uiterlijk van de twee originele gelimiteerde series over, met optimalisaties om ze aan te passen aan de behoeften van het moderne dagelijkse leven. De kasten zijn iets vergroot, gemiddeld met drie millimeter, maar blijven wel trouw aan hun oorspronkelijke proporties: 32,5 x 39 mm en slechts 9,71 mm hoog. Het silhouet is elegant en ideaal voor zowel mannen als vrouwen. Voor het gebruiksgemak en dagelijks onderhoud zijn deze twee kasten nu gemaakt van roestvrij staal, met bolvormig en antireflecterend saffierglas. Het mechanische zelfopwindende kaliber AL-530 dat in de kast zit, ontworpen en geoptimaliseerd voor de 21e eeuw en zichtbaar door de open achterkant, garandeert een looptijd van 38 uur en loopt met 28.800 trillingen per uur.

    Gespiegelde zusjes

    Elk uurwerk heeft uren, minuten en kleine seconden, een vintage Alpina-logo, een minutencirkel in 'spoor'-stijl en wordt gedragen op een struisvogelleren band met pingesp. Toch hebben ze twee verschillende identiteiten. De eerste versie heeft een zwarte wijzerplaat met volle Arabische cijfers en een kleine ronde secondewijzer. De wijzers zijn beige.

    De tweede versie heeft een omgekeerde compositie: een verzilverde wijzerplaat, zwarte wijzers, uitgeholde Arabische cijfers en een rechter lettertype zoals in de twintiger jaren, terwijl de kleine secondewijzer vierkant is. Twee verrassende spiegelbeelden, sterk en uniek, die de elegantie van weleer in ere houden, met iets uit het verleden maar grotendeels bepaald door Alpina, een horlogehuis dat in 1883 werd opgericht en nu zijn 140-jarig bestaan viert.







    29-08-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Phantom parfum

    DE NIEUWE GEUR VAN ZWOELE MANNELIJKHEID DOOR PACO RABANNE

    In 2021 werd Phantom EDT by Rabanne gecreëerd: een geur die een nieuw hoofdstuk in luxe parfums inluidde en mannen stimuleerde om hun gewone ik te overstijgen en door het leven te gaan als de moedigste, meest zelfverzekerde versie van henzelf.

    Dit jaar keert Phantom terug in een intensere versie met een krachtig nieuw verhaal om de volgende generatie te inspireren. We presenteren Phantom Parfum: een fascinerende geur die de donkerdere, spookachtige en raadselachtige facetten van mannelijkheid onthult en vanaf het eerste moment verleidt.  Om deze nieuwe creatie in de spotlights te zetten, meldt gevierd acteur en muzikant Charlie Heaton van Stranger Things zich bij Rabanne als internationale merkambassadeur en speelt de hoofdrol in een nieuwe campagne die de onweerstaanbare energie van Phantom Parfum vastlegt.

    Phantom Parfum by Rabanne werd samengesteld met de meest kostbare ingrediënten van ethisch verantwoorde afkomst en ontworpen door de wereldberoemde parfumeurs Juliette Karagueuzoglou, Anne Flipo en Dominique Ropion.

    CHARLIE HEATON : NIEUWE MERKAMBASSADEUR VAN PHANTOM

    De Engelse acteur en muzikant Charlie Heaton is een wereldster en een inspirerend gezicht van de nieuwe generatie. Hij speelde als tiener in verschillende bands en kreeg zijn doorbraakrol als Jonathan Byers in de bovennatuurlijke serie Stranger Things op Netflix.  Hij was ook te zien in de films Shut In, As You Are, Marrowbone, The New Mutants, het veelgeprezen romantische drama The Souvenir Part II en in de film No Future uit 2021.

    Charlie staat symbool voor Phantom Parfum door zijn passie voor muziek, zijn rebelse karakter en zijn vastberadenheid om zijn eigen stijl, energie en talenten te omarmen. Prikkelend, uitdagend, een positieve kracht die de toekomst vormgeeft. Hij heeft dezelfde instelling en non-conformistisch charisma als Rabanne.

    EEN VERLEIDELIJK MELANGE, SAMENGESTELD OM UW RAADSELACHTIGE UITSTRALING TE ONTHULLEN

    Phantom Parfum brengt de ervaring, expertise en creatieve visie van parfumeurs Juliette Karagueuzoglou, Anne Flipo en Dominique Ropion samen en luidt een nieuw tijdperk in voor inspirerende herengeuren. Elke kostbare noot vertelt een eigen verhaal. Elke druppel bevat een fascinerende nieuwe aura die zich verspreidt door de nacht. Het resultaat is een uniek parfum dat de facetten van een zwoele mannelijkheid onthult.

    In de topnoten brengt lavendel een geurige bloemige noot die zowel verkwikkend als verleidelijk is. Een warm vanillehart geeft de geur een nieuw, verleidelijk gourmandfacet. In de basis voegen vetiver en minerale muskus aardse, houtachtige noten en een vleug sensualiteit toe om de geur een tikkeltje gevaarlijker te maken. Gedurfder, sensueler, intenser. Phantom Parfum hult u in een nieuwe geurervaring en ontketent uw verleidelijke aura.

    EEN STRAK MATZWART ONTWERP, EEN NIEUW TIJDPERK VOOR PHANTOM

    Sinds de oprichting in 1966, belichaamt maison Rabanne een avantgardistische esthetiek, een baanbrekende benadering van vakmanschap en een inspirerende drijvende kracht voor de toekomst. De flacon van Phantom Parfum draagt deze onstuitbare energie over aan een nieuwe generatie en eert daarbij het oorspronkelijke ontwerp van Phantom EDT: een radicaal andere, robotachtige vorm in metallic zilver, de perfecte metgezel voor alle momenten in het leven.

    De nieuwe Phantom Parfum behoudt zijn iconische vorm, maar krijgt een donkerdere, strakkere look. Het verfijnde design weerspiegelt de meest aantrekkelijke facetten van mannelijkheid. Boeiend, geraffineerd en mysterieus. Voor Phantom Parfum verandert het borststuk van chromatisch zilver in matzwart, een symbool van de verleidelijke aura binnenin.

    PHANTOM PARFUM OP BASIS VAN DUURZAME INGREDIËNTEN

    Trouw aan Rabanne's inzet voor een betere toekomst, is Phantom Parfum een bewust geformuleerde geur met 90% ingrediënten van natuurlijke oorsprong die ethisch zijn verkregen in samenwerking met lokale partners van over de hele wereld, en die zijn verwerkt via baanbrekende groene extractieprocessen.

    Voor de ontwikkeling van Phantom Parfum werkte Rabanne samen met IFF-LMR Naturals, een baanbrekend bedrijf dat in 1983 werd opgericht om 100% natuurlijke extracten te leveren met naleving van strenge normen voor transparantie en duurzaamheid. Om een nieuwe, verleidelijke mannelijke energie te creëren en de essentie ervan te benadrukken, werd de beste Franse lavendel gecombineerd met vanille uit Madagaskar en vetiver uit Haïti.

    Elke druppel werd vakkundig vervaardigd door de vakmensen van Rabanne in het hart van Grasse, de historische bakermat van de Franse parfumerie.

    Phantom Parfum is vanaf 28 augustus 2023 beschikbaar bij de bekende Paco Rabanne verkooppunten. Phantom Parfum 200 ml - Refill  € 169,60 - Phantom Parfum 150 ml - Refillable  € 162,80 - Phantom Parfum 100 ml - Refillable  € 138,60 - Phantom Parfum 50 ml - € 101,60











    29-08-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-08-2023
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tussen bubbels en sterren

    klein formaat, grote luxe

     

    Kleiner wonen is anno 2023 steeds meer de norm waarbij niet alleen de leefomgeving binnenshuis krimpt, ook onze buitenruimtes boeten in aan grootte. Compacte maar uiterst comfortabele tuin- en terrasmeubelen die bovendien een slim en modulair ontwerp hebben, zijn dan ook populairder dan ooit tevoren. Denk aan opklapbare tafels en stoelen of ligbedden die je dankzij het lichte gewicht gemakkelijk kan verplaatsen. Een beperkt klein buitenleven? Royal Botania bewijst met haar recentste novelties het tegendeel: in de juiste vorm is het vooral uiterst high-end.

    Aan de kleine grote tafel

    De Butler-bijzettafels van Royal Botania werden in 2020 voor het eerst gelanceerd, en sindsdien breide het merk de collectie uit met andere modellen in verschillende kleuren en materialen. Vandaag introduceert de expert in outdoor luxe ook twee gloednieuwe buitenttafelformaten die tiny outdoor living perfect belichamen. Naast een standaard eettafel (met een hoogte van 75 cm en diameter van 120 cm) wordt de Butler-reeks ook aangevuld met een compactere, lagere eettafel (met een hoogte van 67 cm en diameter van 90 cm). Het gekende ontwerp van de Butler-bijzettafel waarbij zowel de voet als het tafelblad een ronde vorm hebben, werd behouden. Klaar voor een knus diner?

    Van hoog naar laag

    Verfijning en elegantie smelten samen met hoogwaardige kwaliteit in de geliefde Styletto-tuinmeubelencollectie van Royal Botania. Voeg er nog een vleugje tiny living aan toe en je hebt de geschikte eettafel voor in een beperkte outdoor ruimte. De hoge bartafel in de reeks krijgt nu een lager broertje: de nieuwe Styletto-eettafel is zo’n 75 cm hoog en heeft een rond blad met een diameter van 90 cm. Het keramieken oppervlak wordt, net als bij de andere tafelmodellen, afgewerkt met een aluminium frame dat beschikbaar is in vijf kleuren. De sierlijke poten die de collectie kenmerken, werden ook in de nieuwe tafel verwerkt. www.royalbotania.com

     







    28-08-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tiny (outfoor) living

    klein formaat, grote luxe

     

    Kleiner wonen is anno 2023 steeds meer de norm waarbij niet alleen de leefomgeving binnenshuis krimpt, ook onze buitenruimtes boeten in aan grootte. Compacte maar uiterst comfortabele tuin- en terrasmeubelen die bovendien een slim en modulair ontwerp hebben, zijn dan ook populairder dan ooit tevoren. Denk aan opklapbare tafels en stoelen of ligbedden die je dankzij het lichte gewicht gemakkelijk kan verplaatsen. Een beperkt klein buitenleven? Royal Botania bewijst met haar recentste novelties het tegendeel: in de juiste vorm is het vooral uiterst high-end.

    Aan de kleine grote tafel

    De Butler-bijzettafels van Royal Botania werden in 2020 voor het eerst gelanceerd, en sindsdien breide het merk de collectie uit met andere modellen in verschillende kleuren en materialen. Vandaag introduceert de expert in outdoor luxe ook twee gloednieuwe buitenttafelformaten die tiny outdoor living perfect belichamen. Naast een standaard eettafel (met een hoogte van 75 cm en diameter van 120 cm) wordt de Butler-reeks ook aangevuld met een compactere, lagere eettafel (met een hoogte van 67 cm en diameter van 90 cm). Het gekende ontwerp van de Butler-bijzettafel waarbij zowel de voet als het tafelblad een ronde vorm hebben, werd behouden. Klaar voor een knus diner?

    Van hoog naar laag

    Verfijning en elegantie smelten samen met hoogwaardige kwaliteit in de geliefde Styletto-tuinmeubelencollectie van Royal Botania. Voeg er nog een vleugje tiny living aan toe en je hebt de geschikte eettafel voor in een beperkte outdoor ruimte. De hoge bartafel in de reeks krijgt nu een lager broertje: de nieuwe Styletto-eettafel is zo’n 75 cm hoog en heeft een rond blad met een diameter van 90 cm. Het keramieken oppervlak wordt, net als bij de andere tafelmodellen, afgewerkt met een aluminium frame dat beschikbaar is in vijf kleuren. De sierlijke poten die de collectie kenmerken, werden ook in de nieuwe tafel verwerkt. www.royalbotania.com

     









    28-08-2023 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!