Inhoud blog
  • Umbris, unieke design-overkappingen
  • Classic elegance Luna
  • Classic date manufacture
  • Classic Moonphase Date Manufacture
  • Franke stapt in de grijze zone
  • BR 05 Chrono grey steel & gold
  • Ray-Ban & Lenny Kravitz
  • BR X5 Black Titanium
  • De nieuwe stoelmodellen van Marie's Corner
  • Internationaal tuinfestivall
  • Stoneman Arduenna-Saison startte op 13 april
  • Alpina Extreme Quartz
  • Seastrong Diver Extreme Automatic GMT: de avontuurlijke duiker
  • Dromen van de zomer met Anita en rosa Faia
  • BR05 Black ceramic
  • Natuur en cultuur voor het ganse gezin in Frieslanf
  • Seastrong Diver Extreme Automatic
  • Een icoon in zijn categorie
  • Interhome wil Scandinaven naar Belgische kust lokken
  • Spetter met Trixie in het water
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    04-07-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Malta: de veiligste stranden

    Ghadira Bay, Ramla Bay en Riviera Beach: deze drie zonovergoten hotspots behoren tot de meest coronaveilige stranden van Europa. Dat bevestigen de prestigieuze reisorganisatie European Best Destinations en het wereldberoemde zakenmagazine Forbes. Ghadira Bay, in het Maltese Mellieha pronkt zelfs helemaal bovenaan de lijst.

    Waarom de Maltese stranden coronaproof zijn

    Dat maar liefst drie Maltese stranden in de Europese top tien staan, is niet toevallig. Zowel nu als tijdens het afgelopen jaar bleven de coronacijfers in Malta beter onder controle dan in andere landen. De Maltese overheid pakt de coronacrisis dan ook doeltreffend aan en heeft als eerste Europese land groepsimmuniteit bereikt. Hoewel er maatregelen gelden, genieten toeristen deze zomer van een welverdiende vakantie. Bij aankomst moet je een negatieve PCR-test of het Europese green certificate voorleggen. Bovendien krijg je tot wel € 200 korting als je minstens drie dagen op het eiland verblijft. Extra handig: de toeristische stranden worden goed bewaakt. Zo duiken ook gezinnen met kinderen met een gerust hart in het water.

    Veel meer dan een veilig strand

    Veiligheid is een uitstekende troef. Toch hebben deze Maltese stranden nog een pak meer te bieden. Ghadira Bay is met z’n gigantische oppervlakte het grootste zandstrand van het eiland. Genoeg plaats dus om je handdoek te spreiden. Je ontdekt er ook twaalf mysterieuze grotten en maakt kennis met de ondergrondse natuurpracht van het eiland. Mellieha staat bekend om een uitstekende mediterrane keuken, ideaal om de honger na het zwemmen te stillen.

    Europa’s derde meest veilige strand voert ons naar Gozo. Dit kleine, groene eiland staat bekend als het kleinere zusje van het Maltese hoofdeiland. Tussen de uitgestrekte natuur en de hemelsblauwe zee vormt Ramla Bay een oase van rust. Dit brede strand heeft een rode gloed en trekt niet alleen veel zonnebaders op zoek naar stilte. Ook duikers en snorkelaars zijn dol op deze plek.

    Nog zo’n feeëriek rood strand is dat van Riviera Beach, ook gekend als Ghajn Tuffieha, in Mellieha. Het houdt zich schuil tussen een rotsachtige inham en zorgt zo voor een exclusieve, paradijselijke sfeer. In de omringende bomen spot je heel wat kleurrijke vogels. Bovenop de rotsen prijkt de 17e-eeuwse Ghjan Tuffieha-toren, die biedt je een fenomenaal uitzicht over de horizon en de kustlijn.

    Nog meer strandplezier

    Wil je van jouw vakantie een echte beach holiday maken? Voeg dan zeker Golden Bay aan je lijstje toe. Het goudgele zand heeft een bijna magische gloed. Voeg daar het contrast met het heldere water aan toe en je snapt meteen waarom veel mensen Golden Bay het mooiste strand van Malta noemen.

    Ook Paradise Bay is erg geliefd. Om het kleine strand te bereiken, is wat moeite nodig. Maar eenmaal aangekomen, is jouw inspanning het helemaal waard. Dit verborgen plekje lijkt wel ingesloten. De zee golft bijna geruisloos over het zand en voelt zalig warm aan.

    Tussen de kleine eilandjes Comino en Cominotto bots je op Blue Lagoon, een ware parel. Het water is er bijzonder ondiep waardoor je tot op de witte zandbodem kijkt. Zodra de zon schijnt zorgt dit voor een prachtig, turkoois spektakel. En dat nodigt uit voor een onvergetelijke zwempartij.

    Zeezicht met een cocktail in je hand

    Al dat moois bewonder je ook vanop het droge, vanuit de vele geweldig hippe beachbars. Onze favoriet? Dat is ongetwijfeld Café del Mar. Op een luxueus, wit zonnebed tuur je de kustlijn van St. Paul’s Bay af. ’s Middags en ’s avonds gaan gerenommeerde chefs voor je aan de slag en toveren ze een verrukkelijke lunch of een uitgebreid diner op tafel.

    Na Monaco, Hong Kong en Mykonos sloeg Beefbar z’n vleugels ook in Malta uit. Aan de rand van het water luister je naar de golven vanop een stijlvol hemelbed. Je nipt van een verfrissend glas wijn of proeft in het restaurant van een verfijnde keuken.

    Binnenkort verwelkomt ook Armier Beach een klassevolle beachbar. Dan hoor je er de trendy beats van Buddha-bar Beach. Zoete cocktails voeren je naar alle uithoeken van de wereld en een fusion keuken brengt mediterrane gerechten met een Maltese twist.

     

     

     











    04-07-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Work out in wool

    : Anita Active’s PanAlp set

     

    FW21 Anita Active essentials

    We will soon usher in another new season, which also means new Anita innovations and stunning ensembles. Soon we'll welcome the PanAlp™ wool set to the Anita active collection, while the golden Air Control Deltapad and sports tights massage also deserve some special attention this upcoming season.

    PanAlp™ wool

    With the launch of the PanAlp™ wool sets, Anita active is setting new standards in the field of functionality and comfort. What makes this sporty set so unique? This series is made of high-quality Merino wool and offers the special advantages of this unique fiber, in combination with the usual Anita active Support. The material is quick-drying, breathable, dirt-repellent, odorless, and completely biodegradable. Moreover, the PanAlpTM set looks stunning in its simplicity.

    For the PanAlp™ set, only the finest wool is used, which is produced under the strict guidelines of the Responsible Wool Standard (RWS). These guidelines cover subjects like animal welfare, operation of the meadows, and working conditions. The PanAlp wool set will be available in September 2021.

    Air control DeltaPad and sports tights massage in gold

    Whoever is familiar with Anita Active, probably already knows the iconic air control DeltaPad bra, that was awarded the renowned ISPO Award Gold. Now this stunner is also available in a shimmery golden print on a black mesh fabric, in a limited edition. The bra is extremely light and offers optimal support, with pads that ensure optimum air circulation.

    Available as a classic long leg and as a 3/4 legging, the sport tights massage is ideal for your workout, yoga session, or running training. These high-performance pants were internationally awarded an ISPO Award and the iF Design Award for their outstanding shape and tech features. The textured fabric with studs ensures better circulation, which results in less chance of injuries, more energy, better endurance, and a shorter recovery period. For FW21, Anita gave these leggings some extra sparkle with a black design topped off with a powder gold print. Work out in style!

     

               









    04-07-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-07-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Passionata

    Superfuture with Passionata FW21/22 

    As a brand focused on representing contemporary culture, Passionata highlights groups of individuals from Paris and Marseille, cities of style, culture, and color. The most connected generation in history, today’s youth is determined to find its voice and express itself. Through positive messages about sustainability and tomorrow’s world, the Passionata FW21/22 season presents a bold manifesto for tomorrow.

    Passionata knows that today's youth is in a state of radical change. Dissatisfied with the world they have inherited and suffering from events for which they are not responsible, they are now taking their future into their own hands. Generation Z is working to create a better future, whose impact and influence is being felt around the world. This spirit is Passionata's driving force for this collection.

    This season's collection focuses on daily life, with Maddie and Marta. The Maddie line stands for easy seduction, with its delicate floral lace layered on transparent tulle cups. Available in black, white, and wild strawberry, this line channels your feminine side.

    Marta is great for the everyday and designed in different models for different occasions. The wire-free bra, with its soft touch and plunging neckline, is adorned with a lace basque. The padded bra version will enhance smaller busts thanks to its shaping effect. The half-cup, covered with floral lace on the front and back, subtly reveals the skin. Maddie is available in black, talc and danube colors.

     

               









    03-07-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kindvriendelijke uitjes in Noord Brabant

    10 x de leukste (én nieuwste) kindvriendelijke uitjes in Noord-Brabant

     

    Ben je nog op zoek naar een vakantiebestemming op het lijf geschreven van je gezin? Zoek het dan niet te ver, want die bestemming ligt net over de grens: welkom in Noord-Brabant! Een uitgestrekte provincie met historische steden in een trendy jasje, telkens op een boogscheut van fantastische natuurgebieden. De perfecte mix voor een memorabele gezinsvakantie waar quality time voorop staat. Het aanbod in Brabant is oneindig, dus wij selecteerden 10 uitstappen die deze zomer in je agenda thuishoren. Van trekpleister Beekse Bergen en de nieuwe attractie in de Efteling, tot diep de Brabantse natuur in.

    Pop-up camping in Billybird Park Hemelrijk – Volkel : Dertig jaar geleden begonnen als strandbad, nu een recreatiepark voor jong en oud. Billybird Park Hemelrijk is in Brabant een begrip op zich. Rondom het grote recreatiemeer vind je een achtbaan, klimberg ‘Hemelaya’, buitenspeeltuin ‘Kinderland’ en een kinderkermis. Maar, we hebben horen zeggen: ‘Een dag is te kort om alles te ontdekken’. Want er is ook nog de verkeersspeeltuin, het AquaFunPark en het poppentheater. En dan hebben we de pauzes in de Beach Bar nog niet meegerekend! Billybird heeft hier de ideale oplossing voor: pop-up camping ‘Hemels’, waar je slaapt in je eigen knusse tentje of in een compleet ingerichte luxe tent.

    Dierenplezier in ZooParc Overloon en De Oliemeulen in Tilburg : Wist je dat Brabant heel wat dierenparken telt? Zo is er ZooParc Overloon, waar je een spannende ontdekkingsreis langs bijzondere dier- en plantensoorten maakt. Als bezoeker loop je pal tussen de dieren in het 21 hectare grote park. Je komt neus aan neus te staan met cheetah’s en wordt omringd door ringstaartmaki’s. Nog meer dieren vind je in De Oliemeulen in Tilburg. Oorspronkelijk een reptielenhuis, maar nu sta je oog in oog met meer dan 150 verschillende diersoorten, zoals loslopende stinkdiertjes en vliegende hondjes.

    Met de botsboten in de Beekse Bergen – Hilvarenbeek : Maar misschien wel het bekendste dierenpark in Brabant is Safaripark Beekse Bergen, het grootste wildlife safaripark van de Benelux. Waarom zou je urenlang op een vliegtuig zitten om een safari te beleven, terwijl het vlakbij kan? Al rijdend door de uitgestrekte savannes en bosgebieden spot je de wilde dieren. Nog energie over? Dan is er ook Speelland Beekse Bergen, waar je heerlijk kan zwemmen of waterfietsen in het Victoriameer en kan ravotten in de speeltuin. En move over botsauto’s, want op het Victoriameer zijn er zelfs botsboten! Voor een unieke ervaring zijn er tal van slaapmogelijkheden. Zo is er de gloednieuwe Back2Basic-camping waar je je tentje opensmijt op een zelfgekozen plek en wakker wordt met zicht op het meer.

    Grootste klimbos van de Benelux – Vught : Jawel, Noord-Brabant is naast het grootste Safaripark van de Benelux, ook eigenaar van het grootste klimbos van de Benelux: Ijzeren Man Klimbos. Eind vorig jaar geopend, dus in principe nog gloednieuw. Het park telt maar liefst 15 klimroutes, 2 ziplines én een 700m groot nettenpark. Het volledige klimparcours bestaat uit 135 verschillende obstakels en op het hoogste punt (12 meter) krijg je een welverdiend zicht op de thuisbasis van het klimbos: het recreatiepark de Ijzeren Man. Daar kan je trouwens rustig bekomen van je klimsessie in een van de strandbedjes aan, jawel, het strand. Of je even verfrissen in het strandbad en lekker verder ravotten in de speeltuin. Deze familiefavoriet ligt trouwens op fietsafstand van Den Bosch!  

    Met een fluisterboot op het water in Nationaal Park de Biesbosch – Werkendam : Een bezoek aan Nationaal Park de Biesbosch mag sowieso niet ontbreken tijdens je trip naar Brabant. En dat bezoek is niet compleet zonder een rondvaart tussen de wirwar van wilgenbossen, eilanden en kreken. Je gaat van wal aan Biesbosch MuseumEiland, waar kinderen trouwens ook volop genieten van de interactieve inrichting. Daar treed je aan boord van een fluisterboot en pas dan beleef je het échte Biesbosch. Wie weet spot je wel een bever of een zeearend! Natuurlijk kun je ook met een kano het natuurgebied in of durf je voor een sup gaan?

    Varen onder de huizen op de Binnendieze – ’s-Hertogenbosch : Fan van boottripjes? Dan is ’s-Hertogenbosch een stad die je niet mag missen. Wandel met de lokale lekkernij, een ‘Bossche Bol’ doorheen de gezellige straatjes in het historisch centrum met de machtige Sint-Jans Kathedraal als uitblinker. Maar naast die straatjes is er ook de ‘Binnendieze’, de verzamelnaam voor het eeuwenoude stelsel van alle waterlopen binnen de stadsmuren. In het gezelschap van een gids vaar je door en deels onder (!) de stad.

    Rond en door de mooiste vestingstad van Nederland – Heusden : De eeuwenoude maar prachtige gevels in de pittoreske straatjes van Heusden huisvesten unieke boetieks en toprestaurants. Reken daar dan nog eens de havens bij en Heusden kroont zich tot een geweldige bestemming voor liefhebbers van cultuur, geschiedenis, lekker eten en drinken. Wil je het Heusden beleven van vier eeuwen geleden? Ga dan aan boord van Rondvaart Wiljo en beleef vestingstadje Heusden vanaf het water, waar je op onvergetelijke wijze geniet van de prachtig gerestaureerde woningen, molens en kanonnen. Wist je dat Heusden in de race is voor Mooiste Vestingstad van Nederland? Deze parel ligt op slechts 16 km van het gekende Den Bosch.

    Grootste spray-park in Europa: Waterspeelpark Splesj – Hoeven : Mag het wat actiever en avontuurlijker? Stel de gps dan in naar Waterspeelpark Splesj, vlakbij Breda. Nergens in Nederland vind je zoveel openlucht-glijbanen! Het 900 m2 grote spray-park is het allergrootste van Europa. Kijk wie het snelste is op de Fast4Fun, of schiet al zittend in een tweepersoons band door de Super Crater. In het spray-park vind je waterfonteinen, spuitkanonnen en de Mega Soaker, die ruim 300 liter water in één keer over je heen kiepert.

    Ontelbare kindvriendelijke wandelroutes doorheen de Brabantse natuur : De uitgestrekte natuur die je terugvindt in Brabant biedt zich voor de leukste en meest gevarieerde wandelroutes. Sinds kort is er het Waadpad in Park de Kienehoef: een avontuurlijke wandelroute door, naast én in het water. Vergeet dus zeker je laarzen niet. Meer fan van forten en kanonnen dan van water in je laarzen? Dan kan je de benen strekken over het Zuiderwaterlinie Wandelpad. Een unieke ketting die de 11 Brabantse vestingsteden en hun ommeland met elkaar verbindt. Wist je dat je in Brabant ook kan wandelen door het water, maar je voeten toch droog blijven? Bij de Mozesbrug in Halsteren – op een boogscheut van Bergen op Zoom – kan je het ervaren.

    Gloednieuwe attractie ‘Speelbos Nest’ in de Efteling – Kaatsheuvel : En last but not least: Het bekende pretpark de Efteling vind je ook terug op Brabantse bodem. En geef toe, geen enkel bezoekje aan de Efteling is er eentje te veel. Alle leeftijden die houden van adrenalinestoten op spannende achtbanen, van de magie in de betoverende attracties of van spectaculaire parkshows: de Efteling is de place to be. Je geniet er vanaf deze zomer ook van een gloednieuwe attractie: Speelbos Nest. Alle kinderen, met of zonder een zichtbare of onzichtbare beperking kunnen zich uitleven in het 1.200m grote speelbos, gemaakt van natuurlijke en organische materialen.

    Nog meer inspiratie voor een weekendje weg met het gezin vind je in het nieuwe familie-magazine, opgesteld door Visit Brabant.











    03-07-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-07-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kim Jacob

    , jewelry design zomercollectie

     

    De minimalistische en tijdloze juwelen van Kim Jacob zijn een streling voor het oog en schitteren in de nieuwe campagne die de ontwerpster lanceert.

    De nieuwe collectie van de Belgische ontwerpster Kim Jacob maakt iedere levensgenieter spontaan blij! Edele metalen en unieke stenen vormen samen de perfecte collectie om deze zomer te stralen.

    Een boetiek die pure lifestyle ademt

    Sinds de maand mei is de eigen boetiek van Kim Jacob in haar thuisbasis Meise geopend. De boetiek-atelier van de ontwerpster (55 m²) ligt in de Beaufforstraat in het centrum van Meise. U kunt er creaties op maat laten maken en Kim neemt de klanten mee doorheen het hele creatieproces achter ieder juweel.

     

     







    02-07-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Guees kids

    Welcome back to class with the Guess Kids Back to School collection

     

    Start the school year in style thanks to the Guess Kids Back to School collection, filled with fun, on-trend colors, head-turning detailing, and plenty of unique GUESS attitude. This sporty and comfortable collection means kids can go back to school with comfort and practical style.

    For Guess girls, it’s all about athleisure wear with a luxe twist. Versatile leggings and sweatshirts come in modern leopard, camo, cartoon, and logomania prints, while logo banding and sporty detailing add to the activewear appeal. Retro touches complement glam finishes and the collection is full of cute logo t-shirts, long sweats and head-turning full skirts in long and short cuts. A palette of feminine pinks, lemon yellow, black, and red complete the look.

    Guess Boys are effortlessly comfy and cool in athletic silhouettes with vintage finishes and modern designs. Guess logomania prints and camo add striking detail and color-block hoodies, joggers, and an array of monotone and logo t-shirts enhance the sporty style. A color palette of classic tones with navy, grey, red, and pink brings this school-ready collection together.

     

               

     











    02-07-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Lee Cooper's FW21

    comfortabel cocoonen

     

    Nu de eerste vaccinaties achter de rug zijn, ligt de wereld bijna opnieuw aan onze voeten. We durven weer te dromen van jaarlijkse skitrips en gezellige kerstmarkten, waar we samen met een glaasje glühwein klinken op onze herwonnen vrijheid. De FW21 collectie van het Belgische jeansmerk Lee Cooper, vol cosy knits en statement items, bereidt ons alvast voor op die winterse hygge. Varsity invloeden, samen met speelse opschriften en prints, bepalen de designs van deze collectie voor een casual chique look.

    In de vrouwencollectie van Lee Cooper draait het deze winter rond eigenzinnige looks die er comfortabel en ultra-vrouwelijk uitzien. Leuke kleuraccenten wisselen interessante details af. Jeans kent bij Lee Cooper komend seizoen duidelijke stiksels of een kleurverschil, met een leuke knipoog naar de ‘70s, in een flared model.

    Voor mannen is ‘nonchalant’ het kernwoord van dit seizoen. Stijlvolle, geklede broeken worden gecombineerd met casual truien en flanel hemden. Bring in the Canadian cosiness! Een geruite vest met voering of bodywarmer in winterse tinten houden je warm tijdens de koudste maanden. Een Lee Cooper must-have voor deze winter moet de varsity jas zijn. Een ontspannen bomber in een dieprode tint, afgewerkt met strepen en borduursels.













    02-07-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-07-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Slagerij Blockeel Oudenaarde
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Slagerij Blockeel, Oudenaarde, wint titel van Mooiste Vleestoog 2021

     

    Op vrijdag 25 juni werd Slagerij Blockeel, de winnaar van de Mooiste Vleestoog 2021 in de categorie slagers, speciaalzaken en marktkramers, gelauwerd. De wedstrijd is een onderdeel van de Beste Versspecialist 2021 en is een initiatief van VLAM om versverantwoordelijken te belonen voor hun dagelijkse inspanningen om vlees van Belgische origine in de kijker te zetten. Alle zelfstandige slagers, speciaalzaken en marktkramers konden deelnemen.

    Een uitnodigende versrayon is het beste lokmiddel voor een zelfstandige onderneming, want consumenten associëren kwalitatieve versproducten met een kwaliteitsvolle zaak. Met een aantrekkelijke versrayon krik je dus meteen het imago op van je hele winkel. En door producten van bij ons in de kijker te zetten, speel je bovendien in op de groeiende vraag van consumenten naar lokale producten. Met de wedstrijd ‘Mooiste Vleestoog’ wil VLAM versverantwoordelijken en hun team hiervoor motiveren en hen belonen voor hun dagelijkse inspanningen om vlees van Belgische origine in de kijker te zetten.

    Alle zelfstandige slagers, speciaalzaken en marktkramers konden zich tussen 24 februari en 6 april, inschrijven voor de wedstrijd Mooiste Vleestoog. Een expertenjury beoordeelde de kandidaturen. Wie voor de volgende ronde werd geselecteerd, kreeg enkele mystery shoppers over de vloer. Die beoordeelden de kandidaten op een tiental criteria, zoals de aantrekkelijkheid van hun rayon en het aanbod van vers, lokaal rund- en varkensvlees.

    Het eindoordeel voor de categorie slagers, speciaalzaken en marktkramers was in handen van expertenjurylid Norbert Van Speybroeck, ondervoorzitter bij Landsbond Gent en een gerespecteerd figuur in de slagerswereld. Hij bezocht zelf de 3 finalisten en koos de uiteindelijke winnaar. De kandidaten van de Mooiste Vleestoog werden voornamelijk beoordeeld op de aantrekkelijkheid van hun rayon en hun aanbod van Belgisch vlees.

    De winnaar van de Mooiste Vleestoog in de categorie slagers, speciaalzaken en marktkramers krijgt een cheque van 1.000 euro, een luxevleesmes, promotiemateriaal om de overwinning in de kijker te zetten op het winkelpunt én media-aandacht.

    De winnaar: Slagerij Blockeel heeft de Mooiste Vleestoog van 2021 in de categorie slagers, speciaalzaken en marktkramers. De familiezaak wordt uitgebaat door Tom en Nathalie Blockeel, de derde generatie die de slagerij runt. Slagerij Blockeel hecht veel belang aan ambacht, kwaliteit en presentatie en biedt een uitgebreid aanbod aan Belgisch Witblauw rundsvlees en hoevevarkensvlees. Tom, Nathalie en hun team zijn dan ook terecht trots op hun vleestoog, met het zelfgekweekt Witblauw runds- en kalfsvlees uit stal Blockeel, Belgisch varkensvlees en andere vleesbereidingen.

    Tom: “We zijn ervan overtuigd dat we trots mogen zijn op ons Belgisch varkens- en rundvlees, maar lokaal vlees krijgt nog te weinig de aandacht dat het verdient. Het Belgisch Witblauw rundvlees bijvoorbeeld, dat we zelf kweken en verkopen in onze slagerij, heeft een typische smaak, is mals, niet te vet én betaalbaar. Fantastisch toch dat we dit product uit de korte keten aan onze klanten kunnen bieden? De wedstrijd Mooiste Vleestoog was daarom een mooie kans om te laten zien hoe fier we zijn op ons aanbod vlees van bij ons. Het was ook fantastisch dat we via de wedstrijd het team in de bloemetjes konden zetten. We zijn niet alleen trots op onze producten, maar ook op onze gepassioneerde en gedreven werknemers die zich elke dag inspannen in onze zaak en dezelfde overtuiging delen van lokale producten”.

    Het welverdiende zilver en brons gaat naar Keurslager Lieve & Patrick in Opglabbeek, met een vleestoog met maar liefst 300 producten waarvan 70% ambachtelijk bereid, en Slagerij Johan & Inge in Ertvelde, een trotse familiezaak dat de exclusieve verdeler is van het erkende streekproduct Kaantjesworst.

     

     

     

     

    01-07-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Belgische designers bij Juttu

    Nieuw in de Pop-Up Space vanaf 19 juli: ‘Ik Koop Belgisch’

    Creatieve, opstartende merken krijgen bij Juttu een extra duwtje in de rug. Zo selecteert het Belgische multibrand winkelconcept elk jaar, samen met Flanders DC en MAD Brussels, een aantal beloftevolle designers en maken plaats voor hen in de Pop-Up Space. Dit zijn de talenten van 2021. Een selectie van de merken is van 19 juli tot 24 augustus te koop in alle Juttu-winkels en via de webshop.

    Ornament Hemp – mode : "You reap what you sow"

    Ornament Hemp is een Gents, uniseks fair label van T-shirts, sweaters en hemden gemaakt van hennep: een duurzaam, milieuvriendelijk alternatief voor katoen. De stof wordt in China verwerkt tot patronen, de finishing touch gebeurt in Gent. Naast hennep kiest het merk ook voor bamboe, organisch katoen en gerecycleerde materialen.

    Texture The Brand - home & deco : "Handmade, with love"

    Texture is een dromerig label van handmade moois, zoals sustainable kaarsen in sojawas en funky coasters. De originele kaarsen zijn niet enkel eyecatchers, want per verkocht exemplaar gaat er 1 euro naar Kom Op Tegen Kanker.

    Petit Pourri – accessoires : "Tender moments of iron-on goodness"

    Petit Pourri brengt handmade, geborduurde strijkpatches die elk een verhaal vertellen. Designer Sanne laat zich inspireren door een moment of emotie die haar raakt en maakt ze tastbaar. Draag ze als een juweel en geef je outfit net die extra touch. Strijk ze op een shirt, sweater, tas, kussen, hoed, ... en geef zo je favoriete stukken een behoorlijke portie punch en persoonlijkheid. Je kan ze op zo goed als elke gladde, stoffen ondergrond strijken. Sanne heeft een passie voor minimalistisch design, illustraties en letterpress.

    Fill Fire - home & deco : "Hervul je geurkaarsen in 5 seconden"

    Fill Fire zijn zakjes geurkorrels en een vrolijk gekleurde wiek om je geurkaarsen te hervullen. Het product is gemaakt van koolzaadwas en helemaal duurzaam. Fill Fire bestaat in vier natuurlijke geuren: Chill Fig, Warm Musk, Wild Rose en Indoor Citronella - ideaal voor zomeravonden.

    J.anne – accessoires : "Not just a trend"

    J.anne zijn minimalistische,
    tijdloze en een tikkeltje eigenwijze juwelen, handgemaakt door Janne in haar atelier in Rotselaar. De stukken zijn gesmeed uit sterling zilver, al dan niet verguld.

    Etappe Sportswear – sportmode : "Look like a beauty, ride like a beast"

    Etappe brengt langverwachte wielershirts, -shortjes en rokjes (!) voor vrouwen die meecruisen op de koerstrend. Centraal staan strakke lijnen, krachtige kleuren en fashionable designs. Fietskleding saai? Onmogelijk met items in 'Candy Crush' en 'Vivid Blue'. Dit merk is enkel verkrijgbaar in de Juttu-winkels van Antwerpen, Gent en Brussel, en via de webshop.

    It's Kefir – drinks : "Tasty, natural, sparkling, healthy, energy!"

    It's Kefir is een nieuwe Belgische topper van het gefermenteerde, lichtbruisend drankje met die typische lichtzure smaak. Het zit boordevol probiotica en dus goed voor darmflora én weerstand. It's Kefir komt met yummie seizoensgebonden combi’s als Ginger & Hibiscus, Rhubarb & Lavender en Grapefruit & Goji Berry.

     















    01-07-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-06-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.New essentials for new beginnings

    Na regen komt zonneschijn, zoveel staat vast. Na de natte lentemaanden en een hobbelig jaar, kijken we uit naar een luie zomer en een frisse (her)start van het leven in september. IWAS rust je uit met de juiste must-haves voor tripjes ver weg of dichtbij en dost de schooldagen van kinderen en leerkrachten uit in kleurrijke goesting met een gouden hart. Want voor elk verkocht item, schenkt IWAS een maaltijd aan een schoolgaand kind in Indonesië.

    Ontspanning voor de inspanning

    Voor we er terug invliegen, gooien we de benen op tafel. Wat rust en plezier hebben we nu wel verdiend. Of je nu op reis vertrekt of kiest voor een zomer in eigen land: met de juiste tassen heb je steeds alles bij de hand om volop te genieten.

    Als echte Belgen, gaan de thuisblijvers ongetwijfeld aan het barbecueën. Voor de tripjes naar de (super)markt heeft IWAS een reeks stevige boodschappentassen. Ze komen in verschillende kleurrijke dessins en worden samengesteld van ofwel oude billboards, ofwel lege geweven rijstzakken, ofwel lege jutezakken van cacao of koffie. Elk type heeft z’n eigen look.

    Wie de reismicrobe te pakken heeft en een leuke citytrip of zuiderse vakantie heeft gepland, zal de draagtassen en toilettas zeker handig vinden. De draagtassen worden gemaakt uit geüpcyclede billboards of rijstzakken. Het toilettasje voelt dan weer lekker natuurlijk aan door het gebruik van oude koffiezakken. Hou al je toiletartikelen op één handige plaats, of gebruik het tasje om je paspoort, oplader, … in op te bergen tijdens het reizen.

    1 september was nog nooit zo leuk

    Nog nooit gaan we de eerste schooldag en het drukke ritme van het najaar zo verwelkomd hebben als deze herfst. Zoals het nu lijkt, zal september de start inleiden van die langverwachte terugkeer naar normaal. En dat mag gevierd worden met een opvallende school- en werkuitzet.

    Pennen en fluostiften om feestjes in de agenda mee te markeren, berg je op in een stoer etui van gebruikte autobanden. Dit lichtgewicht van slechts 125 gram heeft er een stoer verleden op een racecircuit in de bergen op zitten. Perfect om het schooljaar mee in te knallen dus! Zie je het groter, dan komt de rugzak ‘Army’ op het appèl. Net als de pennenzak gemaakt van oude autobanden, maar ook van voormalige legertenten. Een ruige allrounder bestand tegen weer en wind.

    Als tegengewicht voor dat ferme geweld zijn er de opgewekte lunch packs. Doordat de packs gemaakt zijn van oude billboards en rijstzakken zijn ze perfect afwas- en dus herbruikbaar. Je sluit ze af met een velcro en gebruikt ze de dan nadien gewoon opnieuw! 10/10 voor IWAS!

    Live/Give the good life

    IWAS gaat pas echt met de hoogste score lopen door hun uitgebreid giving back-systeem. Want naast de tewerkstelling onder lokale gemeenschappen in de landen van productie, schenken ze voor elk verkocht product ook een maaltijd aan een schoolgaand kind in Indonesië. Zo werden er afgelopen maand mei al meer dan 440 maaltijden door IWAS gefinancierd. Verder heeft het upcyclingplatform ook plannen in de steigers staan om de maaltijdactie uit te breiden naar India en in beide landen nieuwe initiatieven te lanceren rond o.a. Beach Clean Up. IWAS maakt het makkelijk to live/give the good life. www.iwas.be

     

     

     







    30-06-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-06-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Blankenberge: buitengewoon Belle
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    belle époque meer dan ooit in het straatbeeld

     

    Blankenberge zet ook deze zomer vol in op coronaveilige alternatieven die voor voldoende spreiding zorgen. Resultaat? Sfeerbeleving. En dat in een belle-époquejasje. Meer dan ooit draagt Blankenberge met trots het stempel ‘centrum van de belle époque’.

    Blankenberge is met recht het centrum van de belle époque aan de kust. Een troef die men absoluut uitspeelt. Vlaggenwimpels fleuren het stadscentrum op en in de stadsvlaggen speelt de elegante dame Belle -de belle-époquemascotte- een centrale rol. Vloerstickers her en der leiden je naar het Belle Epoque Centrum en op het Koning Leopold III-plein zorgen banners voor de juiste sfeer. Het project is er voor kinderen, jongeren en ouders.

    Belle-époquepark en belle-époqueweekend

    Het Leopoldpark is voor de zomermaanden omgebouwd tot een heus belle-époquepark met buitenexpo, fotoframes, gezellige verlichting en muziek uit de tijd van toen. Negen verhaalpalen her en der brengen je het verhaal van Belle. De laatste week van augustus fleurt een kleurrijk bloementapijt het Leopoldpark op, een aanvulling op het gekende Bloemencorso. Belle wordt dan létterlijk in de bloemetjes gelegd.

    Op 3 en 4 juli is er een belle-époqueweekend. Ideaal om het onderwerp helemààl in the picture te zetten met animaties, gecoördineerde straatanimatie (van station naar Zeedijk richting het Leopoldpark). Onderweg kom je krantenjongens, fietsers, bellenblazers, steltenlopers (…) tegen die animatie brengen met veel grandeur. Niet alleen tijdens dit weekend, maar de hele zomervakantie lang houden jobstudenten in typische belle-époquekledij het thema in het straatbeeld.

    Op stap met Belle

    De wandelzoektocht Op stap met Belle, leidt kinderen en ouders naar de buitenlucht. Raadseltje en weetjes, verpakt in een handig pocketformaat. Houd je smartphone bij de hand en scan de QR-codes.

    Het verhaal van Belle

    Dat Belle een centrale rol speelt in de belle-époquesfeerbeleving, bewijst het Verhaal van Belle, waarin onze belle-époquemascotte de hoofdrol speelt in haar eigen verhaal. Het verhaal, geschreven door Katrien Vervaele, is in een écht boek gegoten. Een fysiek exemplaar bemachtig je in het Infopunt Toerisme, in het Belle Epoque Centrum of in de Blankenbergse bib. De Franstalige, Duitstalige en Engelstalige versie download je via de website www.blankenberge.be/buitengewoonBelle

    Los het op

    Fan van mysterie en suspense? In een virtueel stads(moord)spel staat het moordmysterie rond Belle centraal. Het spel is uitgewerkt in vier talen en loopt tot augustus 2022 via Facebook Messenger. Meedoen? Je hebt enkel een smartphone nodig. Nadat je bent aangemeld via de app, ontvang je een code. Die loodst je via raadsels en opdrachten naar een tiental plaatsen in Blankenberge. Samen met je gezin los je zo een meer dan 100 jaar oud Blankenbergs mysterie op. Spannend!

    Cocktail en praline by Dominique Persoone

    Internationaal gerenommeerd chocolatier en chef Dominique Persoone werkt al langer samen met de beste restaurants van België en de top van de wereld. Daar voegt de shock-o-latier nu de badstad Blankenberge aan toe. Speciaal voor Blankenberge ontwikkelde smakenkunstenaar Persoone een belle-époquecocktail. Proeven? Dat doe je bij de deelnemende lokale handelaars en horecazaken. In het najaar, vanaf september, lanceert hij een nieuwe Blankenbergse praline. Je degusteert ze bij lokale handelaars. Daarover later meer.

    Instagramwedstrijd Op zoek naar Belle

    De Instagramwedstrijd Op zoek naar Belle loopt nog tot in oktober. Elke week verstopt Belle zich ergens in Blankenberge. Ga op zoek en post een foto met Belle op je feed. Gebruik #buitengewoonbelle en tag @visitblankenberge. Als je profiel openbaar staat, maak je kans om een Blankenbergebon van 25 euro te winnen. Deelnemen aan de Instagramwedstrijd kan tot en met 5 oktober 2021.

    Meer info: www.visit-blankenberge.be/opzoeknaarbelle

    Expo Kindertijd in de belle époque

    Indoor valt er ook belle-époquesfeer te snuiven. De expo Kindertijd in de belle époque is nog tot 7 november 2021 te bekijken in het Belle Epoque Centrum. Dat kan helemaal coronaveilig, maar vooraf reserveren is een must.

    Tickets boek je via www.belleepoquecentrum.be/tickets.

    Meer info: www.blankenberge.be/buitengewoon-belle

     

    29-06-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Exes: comfort en loungegevoel met x-factor

    Buiten leven is deel van onze nieuwe identiteit geworden. Een nieuwe manier van leven die ook onze verwachtingen van buitenmeubilair veranderde. Waar we vroeger vooral van binnenuit naar het mooie design keken, wint gemak nu aan belang omdat we ons tuinmeubilair bijna dagelijks gebruiken. Royal Botania combineert comfort, loungegevoel en een sterk staaltje design met de nieuwe brede en diepe Exes 77 stoel. Hoog tijd om weer samen te tafelen!

    Meer diepgang voor de stoel met X-factor

    In 2020 lanceerde Royal Botania de Exes 55 stoel, een design gemaakt van twee X-vormige frames. Dit jaar voegt het label de Exes 77 toe aan de collectie, een lager en breder model waarmee je extra comfort biedt aan je outdoor-beleving. Net zoals bij Exes 55 bestaat het frame uit vloeiend aluminium met teakhouten armleuningen. De X-vormige knopen in de rugleuning, voor de bevestiging van het rugkussen, kunnen gekozen worden in de kleur van het frame of in hetzelfde teakhout als de armleuningen voor een fijn accent.

    Compact tafelen

    Bij een minimalistische regisseursstoel hoort een Hollywood-waardige tafel. Na het succes van de ronde tripod tafel met een diameter van 160 cm voegt Royal Botania dit jaar ook een kleinere versie van 120 cm toe. De drie poten van gecoat aluminium in zwart, brons, wit of zandkleur kruisen elkaar in één punt halverwege de grond en het blad. Het ronde tafelblad in keramiek of teak maakt deze tafel tot de ster van jouw compacte terras.

    www.royalbotania.com

     







    29-06-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-06-2021
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Scotch&Soda en Klarna

    LANCEREN INTERNATIONALE CAMPAGNE MET TREES FOR ALL TER ONDERSTEUNING VAN HERBEBOSSINGSPROJECTEN WERELDWIJD NAMENS KLANTEN OVER DE HELE WERELD.

    Om de langdurige samenwerking tussen Scotch & Soda en Trees for All af te trappen, zal het modemerk samen met Klarna 10.000 bomen planten in Costa Rica en Ghana. Ter ere van World Rainforest Day, bundelen Klarna (de toonaangevende dienstverlener op het gebied van internationale betalingen, retail, bankieren en shoppen) en het Amsterdamse modemerk Scotch & Soda hun krachten ter ondersteuning van Trees for All. Dit is de aftrap van een langdurige samenwerking tussen het modemerk en de internationaal opererende stichting die al meer dan 20 jaar herbebossingsprojecten uitvoert in Centraal- en Zuid-Amerika, Afrika, Azië en zelfs in Nederland.

    Scotch & Soda en Klarna hebben toegezegd om de eerste 10.000 bomen te planten ten behoeve van twee initiatieven in het Carara National Park in Costa Rica en het Bongo District in Ghana, West-Afrika. Uit naam van elke klant die vanaf vandaag op scotch-soda.com een eerste aankoop via Klarna doet, wordt een boom geplant, gecertificeerd door Trees for All. Stéphane Jaspar, CMO van Scotch & Soda: “Wij zijn zeer enthousiast over de extra ondersteuning van Klarna bij de start van onze langdurige samenwerking met de stichting Trees for All. We kijken ernaar uit om een bijdrage te mogen leveren aan het herstel van lokale ecosystemen namens onze klanten. En dat begint allemaal vandaag. Het is een heel makkelijke manier voor ons merk en iedereen die Scotch & Soda een warm hart toedraagt om een goede daad te verrichten en herbebossingsprojecten te ondersteunen in die gebieden waar het meeste behoefte is aan extra groen.”

    David Sandström, CMO van Klarna : “Het is een kernelement van de bedrijfscultuur van Klarna om een positieve invloed op de wereld te willen hebben. Door innovatie en verandering mogelijk te maken, kunnen we die kernwaarde ook verwezenlijken. Als wereldwijd merk en bedrijf hebben we de verantwoordelijkheid om enkele van de meest urgente uitdagingen op het gebied van duurzaamheid aan te pakken. Via deze campagne met Scotch & Soda en Trees for All geven we klanten de mogelijkheid en moedigen we hen aan om actie te ondernemen met een kleine, individuele stap. Al die kleine stappen bij elkaar vormen een grote stap vooruit in het verminderen en voorkomen van ontbossing over de hele wereld.”

    Van deze beloofde 10.000 bomen, zullen er 5000 geplant worden in de ecologische verbindingszone van het Carara National Park in Costa Rica. Het park is een van de natuurreservaten met de meeste biodiversiteit in Centraal-Amerika, maar als gevolg van grootschalige ontbossing zijn veel planten en diersoorten schaars geworden. Het doel van Trees for All is om het primaire bos in de nevelwouden in het Turrubares-gebergte te herstellen. Scotch & Soda en Klarna zullen ook 5000 bomen planten in het Bongo District in Ghana, een van de droogste gebieden van het land. In dit gebied bevindt zich een belangrijke waterbron waar boeren en de nabijgelegen dorpen afhankelijk van zijn voor drinkwater en irrigatie: het reservoir van de Vea-dam, waar de rivier Yarigatanga in uitkomt. Het plan van Trees for All voor de komende drie jaar is om 50 kilometer bomen te planten langs de rivierbedding, waar deze is aangetast door erosie, 150 hectare aan agrobossen aan te leggen, inheemse bomen en fruitbomen te planten en meer dan 1500 boeren te trainen in bosbeheer en het gebruik van duurzame landbouwtechnieken om er zo voor te zorgen dat het gebied ook op de lange termijn op de best mogelijke manier verzorgd wordt.

    Simone Groenendijk, bestuurder van de stichting Trees for All : “Bomen zijn een van de meest kostbare natuurlijke hulpbronnen die we hier op aarde hebben. Ze ondersteunen ons ecosysteem en vormen de kern van onze regenwouden, waar de helft van alle planten- en diersoorten ter wereld zich thuis voelt. Ze zijn onmisbaar voor een stabiel klimaat en een vitale waterhuishouding. We zijn heel blij met de hulp die Scotch & Soda en Klarna ons bieden om onze missie om wereldwijd meer bomen te planten en aangetaste bossen in ere te herstellen tot een succesvol einde te brengen.”

    Dit gezamenlijke initiatief ten behoeve van herbebossing is het voorlopige hoogtepunt in de samenwerking tussen Klarna en Scotch & Soda, die in oktober 2020 van start ging. De flexibele betaalmethoden van Klarna zijn nu beschikbaar op scotch-soda.com voor klanten in meer dan 11 landen, waaronder Duitsland, Zweden, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten. Deze campagne staat in lijn met de lancering van het wereldwijde platform GiveOne.com eerder dit jaar, waarmee Klarna belooft om 1% te doneren aan de planeet. Als onderdeel van dit initiatief hebben alle klanten die gebruikmaken van de Klarna-app nu inzicht in hun koolstofvoetafdruk. Daarnaast heeft Klarna toegezegd om 1% van alle financieringsrondes te doneren aan initiatieven die de planeet ondersteunen. Vanaf eind juni zal op een speciale pagina voor Trees for All op de website van Scotch & Soda worden bijgehouden hoeveel bomen er al geplant zijn. Dit geeft klanten inzicht in de vooruitgang die geboekt wordt dankzij hun ondersteuning en in hoeverre het initiatief op schema ligt.

    Maar dit initiatief om met de steun van Klarna 10.000 bomen te planten, is slechts het begin. Scotch & Soda en Trees for All hebben een samenwerkingsverband voor de lange termijn gesloten. Scotch & Soda zal dit jaar het project van de stichting in Ghana verder ondersteunen en in de toekomst ook in andere landen een bijdrage leveren, waaronder in thuishaven Nederland en in Zuidoost-Azië. Het merk gaat daarnaast een samenwerkingsverband aan met Canopy, een non-profitorganisatie die de aangesloten partners helpt met een verantwoord inkoopbeleid om de oerbossen en bedreigde bossen van de wereld te beschermen. De internationale mode-industrie heeft een aanzienlijke impact op het milieu en de bossen ontsnappen daar niet aan. Ieder jaar worden meer dan 200 miljoen bomen gekapt om cellulosevezels van te maken. Door zich aan te sluiten bij het initiatief CanopyStyle-programma belooft Scotch & Soda om tegen 2025 100% van de vezels die afkomstig zijn uit bossen in te kopen bij leveranciers die een ‘groen shirt’-classificatie hebben behaald in het Canopy Hot Button-verslag (zoals LENZING™).

     

     

    28-06-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Feel the freedom of nature

    Maximum freedom and underfoot connection. Anatomical shaped shoes with adaptive materials and minimalist construction?

    That is what the Barefoot collection is all about. The expert construction with 0 drop from heel to toe provides natural comfort and stride.

    With the goal to make a shoe as durable as possible with as much recycled content as possible, Merrell is offering a combination of comfort and craftsmanship what makes the Barefoot shoe ideal for high intensity activities as well.

    For FW21, Merrell launches the new Wrapt. It features the fit of the famous Barefoot collection and is a versatile hybrid with aggressive rubber sole, designed to mimic the shape of the human foot. In this manner your feet keep their natural position as if you were not wearing any shoes.

    The famous Merrell mountain-grade Quantum Grip™ rubber outsole gives enhanced ground connection. Whereas the waterproof membrane seals out water and lets moisture escape which makes it ideal for all circumstances.

    For more information on features: www.merrell.com

    Merrell werd in 1981 in Vermont, USA opgericht door Randy Merrell en Clark Matis. Het Amerikaanse merk biedt al bijna 40 jaar multifunctionele outdoor schoenen aan en is nu aanwezig in 190 landen en tevens wereldwijd marktleider in dit segment (naar marktaandeel "Rugged Outdoor Footwear", Sporting Goods Intelligence 2018). Bij Merrell draait alles om het pad en avonturen op de paden van de natuur. Hiervoor ontwikkelt Merrell doordachte, functionele, veelzijdige en duurzame outdoor schoenen met innovatieve technologieën. De collectie omvat producten voor wandelen, trail running, (barefoot) training en een actieve levensstijl in de stad.

     

     









    28-06-2021 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!