Helemaal in lijn met de Barbiecore-trend met zijn roze wijzerplaat omarmt de Highlife Ladies Automatic de contouren van zijn tijd. Onderscheidend dankzij de verwisselbare armband die in de kast is geïntegreerd, is dit horloge van de Zwitserse horlogemaker Frédérique Constant glamoureus en chic voor alle gelegenheden.
Een karakteruitstraling die bij de tijd past
Met zijn sierlijke maar assertieve stalen kast van slechts 34 mm in diameter combineert de Highlife Ladies Automatic de subtiliteit van een 100% vrouwelijk horloge met de aanwezigheid van een automatisch uurwerk dat zijn eigen identiteit bevestigt. Het ontwerp, met zijn strakke maar soepele lijnen, straalt de moderniteit uit van een creatie die niets van zijn vakmanschap, balans of stijl verloochent.
De wijzerplaat, gegraveerd met een wereldbol - de signatuur van de collectie - speelt met de reflecties van het licht dankzij de sunray-afwerking. Duidelijk gegraveerd op de flens, markeert een minutenspoor de aangebrachte uurmarkeringen, geharmoniseerd met de uur- en minutenwijzers door hun toon bedekt met wit lichtgevend materiaal.
Het geheel wordt aangedreven door een automatisch uurwerk, compleet met een datumvenster op 3 uur. Het heeft een gangreserve van 38 uur, is rijkelijk versierd met een spiraalpatroon en is zichtbaar via de transparante achterzijde van de kast, tot groot genoegen van horlogeliefhebbers.
Een geïntegreerde, verwisselbare armband
In overeenstemming met de geest van de collectie, wordt dit uurwerk geleverd met een geïntegreerde, verwisselbare armband. Een onderscheidend kenmerk van Highlife uurwerken, het wisselt twee satijn geborsteld schakels met een gepolijste centrale schakel, getuigen van Frédérique Constant's genegenheid voor het vakmanschap van Genève waarvan het is een waardige vertegenwoordiger. Dit zeer chique model heeft een schokwerende tegenhanger in de vorm van een tweede band (meegeleverd) in wit rubber met een gesp, zodat de band zo vaak als nodig verandert kan worden, in een handomdraai en zonder gereedschap.
Anita combineert mode en functionaliteit naadloos. Het Duitse merk innoveert voortdurend op vlak van sportkleding en streeft naar de hoogste kwaliteit en technologische innovatie. Met oog voor detail en eigentijds design zijn de collecties ook steeds een lust voor het oog. Of je nu op zoek bent naar een gedurfde sportieve look of net een ingetogen en elegante stijl, Anita Active heeft het allemaal.
Anita Active FW23
In een tijdperk waarin een actieve levensstijl en gezondheid centraal staan, wordt sportkleding steeds meer een essentieel onderdeel van onze dagelijkse garderobe. Sportkledij beperkt zich niet langer tot de sportschool, maar strekt zich uit naar alle facetten van ons leven - van een vroege hardloopsessie tot een ontspannen yogales en alles daartussenin.
Vederlicht en zacht
Gloednieuw in de collectie is de felgekleurde air control Deltapad, een echte blikvanger in een appelblauwzeegroene kleur met glinsterende details. Hoogfunctioneel, extra licht en dankzij de te verkrijgen trendkleuren ook nog eens modieus.
Ook de Momentum in smart rose doet ons hart dit najaar sneller slaan. Deze lichtroze sportbeha is gemaakt van zacht, vochtabsorberend badstofmateriaal. Het ruggedeelte is gemaakt van ademende, elastische netstof voor extra comfort.
Het samenspel van snit, design en materiaal maakt het verschil bij de performance wireX sportbeha van Anita Active. De beha heeft extreem platte naden en een ergonomisch schouderbandsysteem, dat normaal en als X-back gedragen kan worden. Volledig gewatteerd en verstelbaar aan de voor- en achterkant, biedt de beha verlichting en voorkomt hij onaangename spanning.
Het strakke performance design is dit seizoen ook verkrijgbaar in een tijdloze donkergroene versie. Met een geperforeerd patroon, gewatteerde bandjes en fijne materialen die een aangenaam huidklimaat garanderen, is de performance sportbeha een musthave in elke garderobe.
Baanbrekende designs
De sportlegging is een onmisbaar kledingstuk geworden voor zowel sportieve als casual gelegenheden. Met de sport tights compression van Anita kies je voor een minimalistisch design, dat baanbrekend is op vlak van functie en materiaal. De compressietechnologie met 3D-noppen zorgt voor een masserend effect, dat de doorbloeding verbetert, het uithoudingsvermogen en energie verhoogt en de hersteltijd van de spieren verkort. Het resultaat is een optimale ondersteuning van de verschillende delen van het been, in een fris olijfkleurig design dit najaar.
Op zoek naar een sportlegging met hoge glamour factor? Dan is er de limited edition PureGraphic sport tights massage. Voorzien van een extra brede en bijzonder zachte tailleband en afgewerkt met een abstracte, olijfkleurige print op een zwarte achtergrond, kan dit extravagante item voor veel meer dan alleen fitness-sessies worden gedragen. Bovendien geeft de legging je een verstevigende beenmassage tijdens het dragen. Het resultaat? Meer uithoudingsvermogen en energie, een betere bloedcirculatie, minder risico op letsel en een kortere vermoeidheids- en hersteltijd van de spieren.
MSC Cruises en Formula 1® bereikten afgelopen weekend samen een nieuwe mijlpaal met de organisatie van de eerste Grand Prix met MSC Cruises als titelsponsor.
De FORMULA 1® MSC CRUISES BELGIAN GRAND PRIX 2023, één van de meest historische en prominente races op de F1-kalender, werd gehouden op het iconische circuit van Spa-Francorchamps in België van 28 tot 30 juli 2023. Als titelsponsor en Global Partner van de Formula 1® bracht MSC Cruises, één van 's werelds grootste en snelst groeiende cruisemerken, haar wereldwijde bereik en passie voor uitmuntendheid naar dit spannende evenement, waardoor de ervaring voor fans over de hele wereld werd verbeterd.
Motorsportliefhebbers en gasten van MSC Cruises waren getuige van de samenwerking van twee merken van wereldklasse, die zich elk onderscheiden door hun toewijding aan het bieden van onvergetelijke ervaringen en het verleggen van grenzen. Als titelsponsor had MSC Cruises een nog grotere zichtbaarheid op het circuit, met haar merk prominent aanwezig op de start-finishlijn en andere belangrijke locaties rond het adembenemende snelle circuit. Bovendien werden de trofeeën voor de winnende coureur en constructeur gezamenlijk ontworpen door MSC Cruises om het unieke karakter van dit evenement nog meer in de kijker te zetten verder.
Gianni Onorato, CEO van MSC Cruises, speelde een belangrijke rol tijdens de podiumceremonie. Hij zei: "De titelsponsor zijn in België is de volgende mijlpaal in onze samenwerking met Formula 1®. Een MSC Cruises trofee werd uitgereikt tijdens de Formule 1® podiumceremonie; een ongelooflijk moment om het succes van de coureurs te vieren en het teamwerk te erkennen dat gepaard gaat met het leveren van winnende resultaten. Het was voor mij een echte eer om namens MSC Cruises deel te nemen aan dit speciale moment en de winnaars de trofee te overhandigen."
Frank Van Den Steen, Country Manager Benelux licht eveneens toe, "Het was een hele eer om titelsponsor te zijn van de FORMULA 1 MSC CRUISES BELGIUM GRAND PRIX 2023. Deze samenwerking gaf ons de ongelofelijke kans op wereldwijde bekendheid met een wereldberoemd merk dat onze waarden deelt. We waren verheugd om de opwinding en passie die onze twee merken verenigen te laten zien aan fans uit België en de rest van de wereld."
Deze samenwerking heeft reeds sterke resultaten opgeleverd voor beide merken en toekomstige titelsponsorschappen zullen worden onthuld tijdens geselecteerde Formula 1® Grands Prix tijdens het seizoen van het wereldkampioenschap 2024. MSC Cruises is de officiële cruisepartner van Formula 1® tot het einde van het FIA Formule 1-wereldkampioenschap in 2026.
ANDERE KOMENDE SAMENWERKINGEN VOOR MSC CRUISES EN FORMULA 1
Als onderdeel van de wereldwijde samenwerking zal MSC Cruises schepen positioneren naast races tijdens bepaalde Grand Prix™-weekenden, om een unieke gastvrijheidservaring te bieden van het schip naar het circuit. De eerste van deze evenementweekenden vindt plaats in november in Abu Dhabi, voor de laatste race van het seizoen 2023, met meer races in 2024. MSC Virtuosa brengt het Grand Prix™ weekend door aan de kade en biedt motorsportfans een unieke combinatie van accommodatie van wereldklasse, ongeëvenaarde gastvrijheid en handig vervoer, inclusief VIP-pakketten om ervoor te zorgen dat het raceweekend een onvergetelijke ervaring wordt. Dit aanbod zal worden uitgebreid naar andere bestemmingen, met andere schepen, vanaf de start van het seizoen 2024.
Bang & Olufsen en As Monaco kondigen partnership aan, het geluid van Monaco versterken
Bang & Olufsen kondigt met trots een nieuwe samenwerking aan als Premium Partner van AS Monaco. Het Deense audiomerk en het voetbalteam hebben een sterk erfgoed en een passie voor uitmuntendheid. Beide merken delen de visie om de levensstijl en het geluid van passie naar het publiek overal te brengen door middel van meeslepende ervaringen, zowel op als naast het veld.
Het volledig geïntegreerde partnership omvat onder andere de aanwezigheid van het Bang & Olufsen-logo op de bovenrug van het shirt van het AS Monaco voetbalteam, waarvan het legendarische diagonale patroon in de jaren '60 voor het eerst werd ontworpen door prinses Grace van Monaco. Bang & Olufsen zal ook profiteren van de zichtbaarheid in het Stade Louis-II - de thuisbasis van AS Monaco, evenals op de officiële bewegwijzering van de Club en diverse communicatieplatforms. Bang & Olufsen zal ook samenwerken met de Club aan exclusieve content en een eersteklas hospitality programma om te genieten van muziekmomenten en unieke multi-zintuiglijke ervaringen.
Volgens Bang & Olufsen CMO Kamel Ouadi zal de samenwerking met AS Monaco de bekendheid vergroten en een platform bieden om de "Sound of Monaco" tot leven te brengen onder de liefhebbers van de Club en het Vorstendom over de hele wereld. "Bang & Olufsen ontwerpt al sinds 1925 de toekomst en blijft de grenzen van geluidsinnovatie verleggen. Muziek is niet iets waar we alleen maar naar luisteren, het is iets wat we voelen en waar we een band mee hebben. Door samen te werken met AS Monaco willen we in contact komen met een nieuw publiek door ons bewustzijn wereldwijd te vergroten. Monaco is een wereldwijde bestemming die synoniem staat voor tijdloze glamour en entertainment en Bang & Olufsen wil zijn publiek vermaken met geluid en muziek uit onze luxueuze, tijdloze producten en ervaringen."
Thibaut Chatelard, AS Monaco Chief Marketing and Revenue Officer: "We zijn verheugd dat Bang & Olufsen deel uitmaakt van de familie van AS Monaco partners. Door haar uitmuntendheid en gevoel voor innovatie is Bang & Olufsen sinds de oprichting in 1925 nooit gestopt met het opnieuw uitvinden van codes. Wij sluiten ons perfect aan bij deze zoektocht naar prestaties en het verlangen om grenzen te verleggen. We kijken uit naar deze samenwerking, die naar onze overtuiging voor ons allebei een groot succes zal worden!"
Een assortiment dat nog natuurlijker is en de zintuigen nog meer prikkelt met drie nieuwe Bretonse geuren. De nieuwe collectie Bain de Nature belooft je compleet onder te dompelen in de Bretonse natuur: drie nieuwe geuren geïnspireerd door Bretagne, vegan** formules zonder sulfaten* of kleurstoffen, met tot 99% ingrediënten van natuurlijke oorsprong. De hygiënelijn, met zijn nieuwe lichtere verpakking van gerecycleerd en recycleerbaar plastic, laat je op een intense manier het beste van de natuur ervaren tegen een betaalbare prijs.
Drie nieuwe geuren geïnspireerd door de Bretonse natuur
Wilde Algen en Zeevenkel : Ontdek het stimulerende effect van de wilde Bretonse kust aan de hand van de verschillende producten in het assortiment verrijkt met extracten van Bretons zeewier en Zeevenkel. De frisse, opwekkende zeegeur heeft het effect van een verkwikkende wandeling langs de Bretonse kust.
Stimulerende bad- en douchegel – 400 ml – € 4,99 - Stimulerende bodymilk – 390 ml – € 9,99 - NIEUW FORMAAT Bodypeeling – 150 ml – € 8,99 - NIEUW FORMAAT Handreiniger zonder afspoelen – 50 ml – € 2,99
Weidebloem en Heidekruid : Ontdek het ontspannende effect van een uitstapje in het Bretonse Les Landes aan de hand van de verschillende producten in het assortiment verrijkt met extracten van Bretonse Brem en Wild Heidekruid. Een rustgevende geur om heerlijk te ontspannen.
Ontspannende bad- en douchegel – 400 ml – € 4,99 - Ontspannende bodymilk – 390 ml – € 9,99 - NIEUW FORMAAT Bodypeeling – 150 ml – € 8,99 - NIEUW FORMAAT Handreiniger zonder afspoelen – 50 ml – € 2,99
Haver en Boekweit : Ontdek het weldadige gevoel van de gouden graanvelden van Bretagne aan de hand van de verschillende producten in het assortiment verrijkt met haver- en boekweitextracten. Een lekkere geur voor een gegarandeerd gevoel van comfort.
Weldadige Bad- en Douchegel – 400 ml – € 4,99 - Weldadige Bodylotion – 390 ml – € 9,99 - Zeep – 80 g – € 4,50 - Handcrème – 30 ml – € 3,99
Twee nieuwe formaten
De Bodypeeling verwijdert dode huidcellen in alle zachtheid, maakt de huid glad en verfijnt de huidkorrel. De huid wordt fijn geparfumeerd.
• Bestaat in twee texturen: gel of crème - • Verkrijgbaar in de lijnen Wilde Algen en Zeevenkel, Weidebloem en Heidekruid, Argan en Rozenblaadjes, Framboos en Pepermunt en Kokosnoot - • 98% biologisch afbreekbare ingrediënten - • Minstens 97% ingrediënten van natuurlijke oorsprong en scrubkorrels van 100% plantaardige oorsprong - • Vegan** formule zonder sulfaten* of kleurstoffen
De Handreiniger zonder afspoelen reinigt de handen efficiënt zonder ze uit te drogen.
• Verkrijgbaar in de lijnen Wilde Algen en Zeevenkel, Weidebloem en Heidekruid, Argan en Rozenblaadjes, Framboos en Pepermunt, Mango en Koriander, Kokosnoot en Bourbonvanille - • 100% plantaardige alcohol - • Meer dan 98% ingrediënten van natuurlijke oorsprong - • Vegan** formule zonder kleurstoffen
De beloften van het gamma
De formules : • Sulfaatvrij*: de sulfaten zijn vervangen door oppervlakte-actieve stoffen van natuurlijke oorsprong voor een zintuiglijk schuim dat zacht reinigt zonder uit te drogen. - • Zonder kleurstoffen – alleen de noodzakelijke ingrediënten blijven behouden. - • Vegan** en dermatologisch getest. - • Nog natuurlijker: tot 99% ingrediënten van natuurlijke oorsprong.
De verpakking : • Geoptimaliseerd en lichter: tot 22% minder plastic in de geparfumeerde sprayflacons. - • De plastic verpakkingen zijn altijd 100% gerecycleerd en recycleerbaar.
Het productieproces : • Alle producten worden in Frankrijk vervaardigd, en de overgrote meerderheid zelfs in de fabrieken van het merk in Bretagne. - • Alleen de zepen worden door partners in Frankrijk vervaardigd.
*Alle af te spoelen producten uit de collectie zijn vrij van gesulfateerde oppervlakte-actieve stoffen. - **Geen ingrediënten van dierlijke oorsprong.
Een nieuwe behandeling in het instituut
De Bretonse Zeevloed met Mariene Algen, de verkwikkende kracht van de oceaan. De onderzoekers van Plantaardige Cosmetica® hebben uit de gunstige effecten van de oceaan geput om een verkwikkende behandeling samen te stellen met een frisse en opwekkend geurende massageolie op basis van tonische bruine algenextract. Deze verkwikkende behandeling concentreert zich op de benen om ze comfortabel en licht te laten aanvoelen en geeft een ongelooflijk gevoel van energie en fysiek en mentaal welzijn. De verzorging zorgt voor een gevoel van lichte benen dankzij de gebaren, die de tonische kracht van een duik in de oceaan imiteren.
Inspiratie voor Bell & Ross slingert tussen hemel en zee, maar het Frans-Zwitserse horlogemerk dat gespecialiseerd is in professionele instrumenten staat altijd met beide benen op de grond. Met zijn groene wijzerplaat viert de nieuwe BR 05 Chrono Green Steel het huwelijk tussen de natuur en de smaak voor stedelijke prestaties. Het is een model van hedendaagse architectuur in een chrono, ontworpen voor stedelijke verkenningen.
De kleur van HOPE
De groene wijzerplaat van de nieuwe BR 05 Chrono Green Steel brengt een frisse wind door het stedelijke landschap. Het satijngroen van de wijzerplaat verbetert de esthetiek van sport- en stadshorloges. Groen is de kleur van geluk en staat vooral symbool voor natuur en hoop. Brede inspiratie, voor een horloge dat voldoet aan de verwachtingen van een generatie die streeft naar vernieuwing en verandering.
De stad vanuit de natuur bekeken
Als een materiaal dat de opkomst van nieuwe steden symboliseert, draagt staal een kracht die wordt benadrukt door zijn glans. Om de stedelijke, moderne geest van de nieuwe BR 05 Chrono Green Steel te manifesteren, leek het niet meer dan natuurlijk om de onderdelen die de complexe assemblage van de 42mm diameter kast vormen, uit roestvrij staal te snijden, met zijn "afgeronde vierkante" ontwerp dat de kern vormt van de Bell & Ross stijl. Het accentueren van de dikte, het benadrukken van elegante verfijning, en het uitdrukken van het belang van het lichtspel als in een hedendaagse stad, de satijn geborstelde oppervlakken zijn perfect vlak, terwijl de schuine kanten zijn gepolijst. Met zijn groene wijzerplaat combineert de vorm van deze gestructureerde stalen kast het organische met het geometrische. Een architectuur die ontwikkeld genoeg is om moderne stadsverkenners te verleiden.
De kracht van design
Met de stalen band die geïntegreerd is in de kast, heeft de BR 05 Chrono Green Steel een echt eigentijdse vorm. "De kast en de band zijn één. Dit ontwerp is een knipoog naar een type horloge dat voor het eerst verscheen in de jaren 1970. Vertaald naar de Bell & Ross identiteit, waren we in staat om een resultaat te bereiken dat tegelijkertijd helder, modern en grafisch is," benadrukt Bruno Belamich, Creative Director van Bell & Ross, verwijzend naar het stuk dat is ontworpen om veelzijdig en gemakkelijk leesbaar te zijn. De lichtverspreidende effecten van de groene wijzerplaat benadrukken deze sterke punten, met een teller op negen uur die de chronograafminuten aangeeft en een andere op drie uur die de kleine seconden weergeeft. De datum wordt weergegeven met een discrete opening tussen 4 en 5 uur. Door het overbodige te verwijderen, komt de nieuwe BR 05 Chrono Green Steel direct ter zake.
De flexibiliteit van de hedendaagse chronograaf
De nieuwe Green Steel vormt het hart van de BR 05 familie en maakt deel uit van de serie chronografen van het merk, met het mechanische zelfopwindende BR-CAL301 uurwerk. Dit robuuste kaliber levert grote betrouwbaarheid en aanzienlijke efficiëntie. Zichtbaar door de saffier kristallen achterkant van de kast, de rotor is een fijn gevormde volledige schijf geïnspireerd door een auto velg: een karakteristieke handtekening van Bell & Ross automatische uurwerken.
Helemaal in lijn met de Barbiecore-trend met zijn roze wijzerplaat omarmt de Highlife Ladies Automatic de contouren van zijn tijd. Onderscheidend dankzij de verwisselbare armband die in de kast is geïntegreerd, is dit horloge van de Zwitserse horlogemaker Frédérique Constant glamoureus en chic voor alle gelegenheden.
Een karakteruitstraling die bij de tijd past
Met zijn sierlijke maar assertieve stalen kast van slechts 34 mm in diameter combineert de Highlife Ladies Automatic de subtiliteit van een 100% vrouwelijk horloge met de aanwezigheid van een automatisch uurwerk dat zijn eigen identiteit bevestigt. Het ontwerp, met zijn strakke maar soepele lijnen, straalt de moderniteit uit van een creatie die niets van zijn vakmanschap, balans of stijl verloochent.
De wijzerplaat, gegraveerd met een wereldbol - de signatuur van de collectie - speelt met de reflecties van het licht dankzij de sunray-afwerking. Duidelijk gegraveerd op de flens, markeert een minutenspoor de aangebrachte uurmarkeringen, geharmoniseerd met de uur- en minutenwijzers door hun toon bedekt met wit lichtgevend materiaal.
Het geheel wordt aangedreven door een automatisch uurwerk, compleet met een datumvenster op 3 uur. Het heeft een gangreserve van 38 uur, is rijkelijk versierd met een spiraalpatroon en is zichtbaar via de transparante achterzijde van de kast, tot groot genoegen van horlogeliefhebbers.
Een geïntegreerde, verwisselbare armband
In overeenstemming met de geest van de collectie, wordt dit uurwerk geleverd met een geïntegreerde, verwisselbare armband. Een onderscheidend kenmerk van Highlife uurwerken, het wisselt twee satijn geborsteld schakels met een gepolijste centrale schakel, getuigen van Frédérique Constant's genegenheid voor het vakmanschap van Genève waarvan het is een waardige vertegenwoordiger. Dit zeer chique model heeft een schokwerende tegenhanger in de vorm van een tweede band (meegeleverd) in wit rubber met een gesp, zodat de band zo vaak als nodig verandert kan worden, in een handomdraai en zonder gereedschap.