Bang & Olufsen en As Monaco kondigen partnership aan, het geluid van Monaco versterken
Bang & Olufsen kondigt met trots een nieuwe samenwerking aan als Premium Partner van AS Monaco. Het Deense audiomerk en het voetbalteam hebben een sterk erfgoed en een passie voor uitmuntendheid. Beide merken delen de visie om de levensstijl en het geluid van passie naar het publiek overal te brengen door middel van meeslepende ervaringen, zowel op als naast het veld.
Het volledig geïntegreerde partnership omvat onder andere de aanwezigheid van het Bang & Olufsen-logo op de bovenrug van het shirt van het AS Monaco voetbalteam, waarvan het legendarische diagonale patroon in de jaren '60 voor het eerst werd ontworpen door prinses Grace van Monaco. Bang & Olufsen zal ook profiteren van de zichtbaarheid in het Stade Louis-II - de thuisbasis van AS Monaco, evenals op de officiële bewegwijzering van de Club en diverse communicatieplatforms. Bang & Olufsen zal ook samenwerken met de Club aan exclusieve content en een eersteklas hospitality programma om te genieten van muziekmomenten en unieke multi-zintuiglijke ervaringen.
Volgens Bang & Olufsen CMO Kamel Ouadi zal de samenwerking met AS Monaco de bekendheid vergroten en een platform bieden om de "Sound of Monaco" tot leven te brengen onder de liefhebbers van de Club en het Vorstendom over de hele wereld. "Bang & Olufsen ontwerpt al sinds 1925 de toekomst en blijft de grenzen van geluidsinnovatie verleggen. Muziek is niet iets waar we alleen maar naar luisteren, het is iets wat we voelen en waar we een band mee hebben. Door samen te werken met AS Monaco willen we in contact komen met een nieuw publiek door ons bewustzijn wereldwijd te vergroten. Monaco is een wereldwijde bestemming die synoniem staat voor tijdloze glamour en entertainment en Bang & Olufsen wil zijn publiek vermaken met geluid en muziek uit onze luxueuze, tijdloze producten en ervaringen."
Thibaut Chatelard, AS Monaco Chief Marketing and Revenue Officer: "We zijn verheugd dat Bang & Olufsen deel uitmaakt van de familie van AS Monaco partners. Door haar uitmuntendheid en gevoel voor innovatie is Bang & Olufsen sinds de oprichting in 1925 nooit gestopt met het opnieuw uitvinden van codes. Wij sluiten ons perfect aan bij deze zoektocht naar prestaties en het verlangen om grenzen te verleggen. We kijken uit naar deze samenwerking, die naar onze overtuiging voor ons allebei een groot succes zal worden!"
|