Inhoud blog
  • All-over natuursteen
  • Terug naar school
  • Betoverende elegantie
  • Aalto tafels en banken
  • Buiten water?
  • Watches & wonders: drie elegante meesterwerken
  • Swatch Neon collectie keert terug
  • OlympĂ©a Le Parfum
  • Invictus Parfum
  • Quick Step presenteert baanbrekende vloerencategorie Lumic
  • Citizen super Titanium
  • Alpina lanceert revolutionaire horloges
  • By the numbers
  • Schakelaar of street art?
  • Tour d'Anvers
  • Fietsen Schouwen-Duiveland
  • Kalimera, kalipera:
  • Nieuwe Europa-park achtbaan
  • Een picknicktafel voor elke buitenliefhebber
  • Inside Blinds bewijst veelzijdigheid met gordijnen
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    wozani
    restaurants
    05-05-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Parador vakantieparken

    maakt reizen voor kansarme gezinnen toegankelijk

     

    Bij Parador Vakantieparken willen ze volop inzetten op maatschappelijk verantwoord ondernemen. Om die reden werken ze vanaf dit jaar samen met de Nederlandse ‘Vakantiebank’ en de Belgische tegenhanger ‘Iedereen verdient vakantie’, twee organisaties die kansarme gezinnen de kans willen geven om zorgeloos te genieten van een reis. Aan de Nederlandse Vakantiebank sponsorde Parador maar liefst 100 vakantieweken en via 'Iedereen verdient vakantie’ kan je in de verschillende parken een verblijf boeken aan een minimale korting van 30%. Op deze manier wil Parador gezinnen die onder de armoedegrens leven toch een vakantie aanbieden. 

    Vakantiepark Parador slaat handen in elkaar met ‘Vakantiebank’ en ‘Iedereen verdient vakantie’. Hoewel niet alle mensen de middelen hebben om er tijdens (of buiten) de zomermaanden even op uit te trekken, vindt Marie Fransen, zaakvoerder van Parador Vakantieparken, wel dat iedereen hier recht op heeft. 'Als mama van twee kleine kindjes raakt het mij om kinderen in armoede te zien opgroeien. Elk kind verdient het om kind te zijn en vrij van zorgen op vakantie te gaan. Om die reden willen we niemand dit recht ontnemen en reizen aanbieden tegen een schappelijk prijskaartje’, zegt Fransen. 

    Om hierin te slagen, heeft Parador de handen in elkaar geslagen met de Nederlandse ‘Vakantiebank’ en de Belgische tegenhanger ‘Iedereen verdient vakantie’, twee organisaties die reizen aanbieden voor mensen die financieel kwetsbaar zijn. Hiervoor werken ze samen met diverse partners, waaronder vakantieparken, hotels en andere organisaties in de reissector. Deze partners stellen accommodaties en andere faciliteiten beschikbaar tegen gereduceerde tarieven of zelfs kosteloos.

    Parador’s toewijding voor toegankelijke vakanties

    Om mee het verschil te maken sponsort Parador maar liefst 100 vakantieweken aan de Nederlandse Vakantiebank en boek je via ‘Iedereen verdient vakantie’ tripjes met een standaard korting van niet minder dan 30%. Met de gratis vakantieweken en de mooie korting hoopt Parador een duidelijk verschil te maken, zodat iedereen de mogelijkheid heeft om samen mooie herinneringen te creëren, te ontspannen en even weg te zijn van de dagelijkse zorgen.

    De samenwerkingen tussen de non-profitorganisaties en Parador Vakantieparken is meer dan een eenmalig gebaar, het is een structurele verbinding die jaarlijks geëvalueerd zal worden door de verschillende partijen. ‘We zijn vastbesloten om onze inspanningen voort te zetten en nog meer gezinnen te helpen, zodat ook zij de rust en vreugde die een vakantie met zich meebrengt zelf mogen ervaren. Samen willen we aan een betere toekomst bouwen, te beginnen met één vakantie tegelijk’, aldus Marie Fransen.  

    Meer info: www.paradorvakantieparken.be   







    05-05-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beosysteem 9000C

    BANG & OLUFSEN ONTHULT ZIJN TWEEDE GEREPRODUCEERDE KLASSIEKER - DE BEOSYSTEM 9000C

     

     

    Bang & Olufsen kondigt de heropleving aan van nog een iconisch product met de lancering van het Beosystem 9000c muzieksysteem. Het nieuwe systeem omvat een volledig gerestaureerd en opnieuw bedacht Beosound 9000 CD-speler uit de jaren 1990, gekoppeld aan de moderne Beolab 28-luidsprekers van Bang & Olufsen voor een krachtige luisterervaring.

    Na het succes van de, in 2020 gerecreëerde, Beogram 4000c platenspeler, is de Beosystem 9000c het tweede project in de gerecreëerde klassiekers serie dat illustreert hoe Bang & Olufsen zich inzet voor de belofte van merkduurzaamheid: "Producten creëren die de tand des tijds kunnen doorstaan."

    "Met onze gerecreëerde klassiekers laten we zien hoe Bang & Olufsen's unieke mogelijkheden op het gebied van geluid, design en vakmanschap langdurige circulaire producten creëren. We willen aantonen dat een product een tweede leven kan hebben en net zo aantrekkelijk kan zijn als een nieuw product, en dat een hoogwaardig item zoals de Beosound 9000 geen einddatum hoeft te hebben," zegt Mads Kogsgaard Hansen, Hoofd Product Circulariteit & Portfolio Planning bij Bang & Olufsen. Hij vervolgt: "Meer dan alleen onze toewijding aan productduurzaamheid te tonen, wilden we de heropleving van fysieke media vieren die de afgelopen jaren heeft plaatsgevonden. Vinyls en cd's zijn weer iets bijzonders geworden, waar mensen tijd en energie in investeren om verbinding te maken met de muziek en artiesten waar ze van houden. Duurzaamheid in design en de passie voor het luisteren naar muziek zijn in feite wat we vieren met de lancering van Beosystem 9000c. Het draait allemaal om het in leven houden van luisterkeuzes."

    Bang & Olufsen heeft 200 units van de originele Beosound 9000 CD-speler gevonden en teruggebracht naar de fabriek in Struer, Denemarken. Dezelfde plaats waar ze voor het eerst werden gemaakt in 1996. De CD-spelers worden gedemonteerd en grondig gecontroleerd door een team van vakkundige servicetechnici, waaronder veel van dezelfde collega's die in de jaren 1990 aan de Beosound 9000 werkten, met behulp van de originele werkbanken. Elk onderdeel wordt zorgvuldig gereinigd en gerepareerd, en nadat ze zijn geïnspecteerd wordt elke Beosound 9000 individueel getest en afgesteld om te voldoen aan de exacte specificaties van Bang & Olufsen. Beosystem 9000C - €50.000 - Limited availability of 200 units

    Voortbouwend op het oorspronkelijke ontwerp van de CD-speler, heeft het ontwerpteam van Bang & Olufsen de diepe zwarte en natuurlijke aluminium afwerkingen van de originele kleurstelling van Beosound 9000 omgedraaid. De perfect bijpassende Beolab 28's zijn een wereldwijde primeur met natuurlijke aluminium lamellen op de luidsprekers met een Cosmic Black aluminium basis die oppervlakken van diepzwart heeft, waardoor oneindige diepte en lagen ontstaan.

    De Beosystem 9000c toont het vakmanschap van Bang & Olufsen in aluminiumbewerking. Om de verschillende afwerkingen te bereiken, is het aluminium geborsteld, geëtst en parel gestraald in Bang & Olufsen’s Factory 5 in Struer, Denemarken. Alle aluminium elementen van de Beosound 9000 zijn de originele onderdelen die opnieuw zijn bewerkt en opnieuw zijn geanodiseerd om eenheid tussen producten te creëren, ondanks dat ze decennia uit elkaar liggen.

    De Beosound 9000 werd voor het eerst geïntroduceerd in 1996 als een gedifferentieerd muzieksysteem met een zesvoudige CD-wisselaar met ingebouwde AM/FM-radio die visuele weergave bood op het hoogtepunt van de populariteit van het muziekformaat. De Beosound 9000 werd oorspronkelijk ontworpen door de geprezen industrieel ontwerper David Lewis, die geloofde in langzame evolutie. Lewis' ideologie was dat elk product een lang leven moest hebben, zowel qua wenselijkheid als duurzaamheid, en dat er alleen nieuwe producten werden geproduceerd wanneer de klant ze echt nodig had. Zijn lange en succesvolle samenwerking met Bang & Olufsen was te danken aan hun gezamenlijke filosofie van duurzaamheid door technologie te vereenvoudigen om originele ideeën en ontwerpen te promoten.

    De sleutel tot de Beosound 9000 is het idee van 'audio visualiteit', waarbij basisfunctionaliteit zichtbaar is zodat muziek kan worden weergegeven en de gebruiker 'in contact' is met de muziek. Volgens de legende kwam het idee bij Lewis toen hij langs een platenzaak in Londen liep waar zes cd's in een rij in de etalage lagen. Dit inspireerde zijn concept van lineaire weergave van albumkunst in plaats van deze weg te stoppen in een zwarte doos. De zes zichtbare cd's, de snelle beweging van de cd-klem en de glazen deksel spreken tot de gebruiker waarbij de traditie van Bang & Olufsen om technologie op een innovatieve manier te beheersen met een sterk gedifferentieerd visueel ontwerp en esthetische expressie wordt getoond.

    Het muzieksysteem wordt geleverd met een Beoremote One waarmee gebruikers hun volledige installatie gemakkelijk kunnen bedienen, daarnaast kan de installatie ook bediend worden via de Beolab 28-luidsprekers en de Bang & Olufsen app op een smartphone en tablet. Als je de Beolab 28 nadert, licht de fysieke interface boven op de luidsprekers op, waardoor het mogelijk is om nummers af te spelen, over te slaan en het volume te regelen. Met vier favoriete knoppen worden gebruikers aangemoedigd om hun favoriete radiostations via B&O Radio toe te voegen of een afspeellijst van hun favoriete muziekstreamingservice. Draadloze connectiviteit omvat de keuze uit Airplay 2, Chromecast en Bluetooth 5.0. De Beosystem 9000c toont de voortdurende inzet van Bang & Olufsen om tijdloze producten te creëren met een prachtig geluid. De heropleving van de iconische Beosound 9000 van Bang & Olufsen in combinatie met de hernieuwde interesse in cd's biedt cultureel kapitaal voor design- en muziekliefhebbers overal. De gecombineerde kracht van nostalgie voor zowel verleden producten als fysieke muziekformaten creëert een emotionele verbinding waar toekomstige generaties van kunnen blijven genieten.





    05-05-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-05-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DEBA meubelen trekt alles uit de kast!

    Niet alleen de natuur ontwaakt tijdens het voorjaar, ook wijzelf en ons interieur herleven opnieuw. Met de grote lenteschoonmaak drukken we even op de resetknop, en zorgen we voor meer organisatie en netheid in huis. Om alles ordelijk én mooi op te bergen, kies je best voor een trendy kast met voldoende opbergmogelijkheden. DEBA Meubelen trekt alles uit de kast om het in jouw interieur te kunnen verwerken.

    Kies voor geometrie en stel je opbergkast samen als in een potje Blokken. Bij DEBA Meubelen kan je naast gesloten ook open modellen vinden die je de mogelijkheid geven creatief te zijn met je organisatie. Van mooie opbergdozen tot sentimentele fotolijsten of decoratieve stukken: je trendy opbergkast zorgt niet alleen voor meer organisatie en orde, het is ook een waardevolle interieurtoevoeging.

    Natuurlijk opgeborgen

    Net zoals orde brengt ook de natuur rust in huis. Gecombineerd zorgen beide voor misschien wel dé perfecte organisatieoplossing. DEBA Meubelen heeft een ruim aanbod van kasten die vervaardigd zijn uit natuurlijke materialen, zoals hout of rotan, en afgewerkt worden met ronde vormen. Maak van je kast een toonbeeld van Moeder Natuur en laat je interieur baden in serene netheid.

    In kasten en kleuren

    Kleurgebruik in het interieur belooft eindeloze combinaties. Ga voor een monochrome pastellook en match je lichtgekleurde opbergkast met de rest van je interieur of laat het meubel in het oog springen door een opvallendere tint. Een geschikte kast in een frisse kleur brengt zonder meer het gelukzalige gevoel van de lente in het interieur: opgeruimd staat netjes en kleurrijk.

     Maak het je eigen

    Op zoek naar een meer tijdloze look? Wil je graag een kast waarin alle interieurtrends van vandaag samenkomen? Of misschien zoek je naar een opbergmeubel in een specifiek materiaal? DEBA Meubelen heeft niet alleen een uitgebreid aanbod, je kan er ook terecht voor écht Belgisch maatwerk. Kom langs in de showroom met al je vragen en wensen en ontdek een brede waaier aan materialen, kleuren en mogelijkheden. Met schuifdeuren of zonder, in massief hout en afgewerkt met metaal of acryl, met stijlvolle verlichting of een ladesysteem: de mogelijkheden zijn werkelijk eindeloos.

    www.debameubelen.be

     

     







    04-05-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het combi-shirt van Mayerline

    100% upcycled zijde en 100% reststock katoen

     

    Dit seizoen lanceert het Belgische modelabel Mayerline Brussels een limited edition upcycled combi-shirt. Hoewel het op het eerste gezicht een klassiek overhemd lijkt te zijn, is het dat niet helemaal. De hemden zijn vervaardigd uit de resterende voorraad van 100% zijden sjaals uit voorgaande collecties, gecombineerd met hoogwaardig restkatoen. Mayerline streeft dan ook naar mode die circulaire principes volgt, langdurig mooi blijft en voor elke vrouw een perfecte pasvorm biedt.

    Nieuwe creativiteit in een re-used jasje

    Mayerline Brussels brengt kwaliteitsvolle, tijdloze en eigentijds collecties die jaren mee kunnen gaan. Door vanaf het begin van het ontwerpproces in te zetten op kwaliteit en hoogwaardige basismaterialen, worden overstocks beperkt en zijn oude stukken nooit echt "wasted". Het modelabel streeft ernaar om restvoorraden te verminderen door elk seizoen nieuwe ontwerpen te creëren uit ongebruikte kledingstukken en stoffen. Hierbij worden resterende stoflengtes benut en worden kledingstukken getransformeerd tot compleet nieuwe creaties.

    Wie reststock zegt, zegt dus ook limited edition, met in dit geval een beperkte oplage van unieke hemden. Elk combi-shirt van Mayerline is voorzien van een achterkant en borstzak gemaakt van 100% zijde, afkomstig van de typische zijden foulards van Mayerline. Hierdoor zijn de shirts perfect licht en luchtig voor de zomer. Het gebruik van kwaliteitskatoen als basis van het hemd zorgt voor heerlijk draagcomfort.

    “Circulair denken en duurzaam ontwikkelen is niet iets wat je aan het einde van de levensduur van een kledingstuk bedenkt, maar dat moet van bij het begin deel uitmaken van je design en productontwikkeling” - Liesbet Kimpe, collectiemanager bij Mayerline Brussels

    Duurzaamheid in het DNA van Mayerline

    Vandaag de dag kan je niet om duurzaamheid heen. Ook bij Mayerline dragen ze dit hoog in het vaandel. Het merk omarmt duurzaamheid door een passie voor materialen, langdurige kwaliteit en volledige transparantie over de herkomst en samenstelling van de kleding.

    Mayerline organiseert regelmatig initiatieven rond upcycling en het gebruik van restvoorraden. Enkele maanden geleden introduceerden ze bijvoorbeeld een limited edition feestcollectie gemaakt van deadstock. Vorig seizoen lag de focus op actief onderhoud en reparatie van hun creaties door een vintage Mayerline-campagne, waarbij tijdloze stukken uit het mode-archief van Mayerline nieuw leven werden ingeblazen. Deze campagne kent binnenkort nog een vervolg.

     Praktische informatie : Het combi-shirt is verkrijgbaar in twee verschillende uitvoeringen met verschillende zijden prints.

    Vanaf 25 april zijn de exclusieve combi-shirts verkrijgbaar op www.mayerline.be en in de Mayerline-winkels in Antwerpen, Leuven en Oostende.







    04-05-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Arte en Moooi openen deuren van Green House

    » NIEUWE ARTE X MOOOI COLLAB

    Stap de glazen cocon in en ontdek een bruisende wereld van fauna en flora. De Green House collectie van Arte en Moooi werd geïnspireerd op de schoonheid van een Victoriaanse serre en bestaat uit vijf verschillende dessins. Iedere wandbekleding ademt romantiek uit, met florale en tegelijk abstracte patronen als gevolg. De Green House reeks onthult een botanisch spektakel waarin prachtige bloemen ontluiken, geuren je neus vullen en krioelende wezens hun stempel achterlaten. Een weelderige betovering om je interieur mee in te richten.

    Ontluik de natuur

    Door het glas van de serre heen ontwaar je een rijk natuurfestijn gevuld met verschillende soorten bloemen, planten en insecten. Het Greenhouse Gathering dessin uit de collectie van Arte en Moooi bootst hetzelfde gevoel na, uitgewerkt tot in de klassieke sierlijsten. De abstracte botanische patronen op de bekleding geven een voorproefje van wat het Green House te bieden heeft. Laat je verleiden door de charmante illusie en kom dichterbij: het zachte suède van de bekleding zorgt voor een buitengewone tactiele beleving.

    Het gezoem van de muur

    In het midden van een prachtig bloemenbed groeit de gestreepte orchidee; de favoriete plek van de Techno Bee. De ijverige bij staat bekend om het rustgevende gezoem en de ritmische patronen die het creëert met zijn vleugels. Hetzelfde betoverende lijnenspel – gelijkend op moiré – wordt vereeuwigd in de Techno Bee wandbekleding uit het Green House. De look van zachte gaastextiel wordt over een reliëftextuur gespannen waardoor de kleur van de ondergrond zichtbaar wordt. Het stikstelpatroon van de speciale Techno Bee Embroidered variant wordt geborduurd op een combinatie van katoen en linnen voor een elegant resultaat.

    De kunst van zijde

    De zijderups kruipt voorbij en laat een betoverend tapijt achter op de boomtakken. Gekleurd door de bloemsoort die rups het laatst at, wordt een uniek zijdeweefsel gecreëerd dat haast een aquarelschilderij lijkt. Dezelfde kunstzinnigheid verweven Arte en Moooi in de Silk Bombis muurbekleding. Het dessin wordt opgebouwd uit een haast impressionistisch bloemenpatroon in zachte tinten, en het tactiele karakter van ruwe zijde wordt benadrukt dankzij de fil-à-fil-compositie. Alsof kunstenaar Monet er een eigen hand in had.

    Uit hout gesneden

    Het Woodblock Beetle-dessin uit de Green House collectie is een natuurlijke wandbekleding die door de subtiele combinatie van tinten hint naar de klassieke inlegkunst uit houtfineer. De kronkelende patronen lijken op de motieven die de Woodblock Beetle achterlaat op de schors van bomen en struiken, alsof je het beestje nét gemist hebt. Kijk eens goed, kan je ‘m vinden?

    Een web van elegantie

    Lacy Longlegs bewijst dat je niet bang hoeft te zijn voor achtpotigen. Met haar architecturale web, goudglinsterende ellenlange poten en mathematische precisie betovert ze je met haar kunsten. Haar draden weeft ze door de bladeren van haar favoriete planten heen tot een georganiseerde chaos. Het design van de Lacy Longlegs-muurbekleding van Arte en Moooi is geïnspireerd op het web van de spin, haar favoriete planten – met name de monstera – en typische Gotische bogen die je in haar structuur kan ontwaren. Het 3D-oppervlak wordt afgewerkt met een boucléstof waardoor het geheel een extra driedimensionaal effect krijgt.

    Stipjes op de i

    Zoals we weten, brengt het lieveheersbeestje geluk. Dit prachtige, minuscule kruipertje kan verschillende kleuren hebben, met unieke stippatronen die hinten naar de sterrenhemel. Sommigen hebben perfecte ronde bollen terwijl anderen eerder strepen hebben. Hoe dan ook, ieder lieveheersbeestje heeft haar favoriete bloemen en bladeren om op te rusten. Het motief op de Coccinella Bella-muurbekleding is een gedetailleerd Jacobijns bloemenpatroon en wordt digitaal geprint op zacht textiel – de speciale variant, Coccinella Bella Jacquard, wordt op jacquardtextiel verwerkt. Een rijkgevulde en inspirerende bekleding die de natuurmagie van het Green House perfect weergeeft.

     





    04-05-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-05-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Own Your Glow

    Hunkemöller's vernieuwde swimwearcollectie straalt van empowerment en de positieve kracht van complimenten.

    Hunkemöller, het gerenommeerde lingeriemerk dat zich inzet voor inclusiviteit en empowerment, introduceert met veel trots haar zomercollectie: Own Your Glow. In de geest van een eindeloze zomer, is de campagne geïnspireerd door het positieve effect van het geven van een compliment en gaat het gepaard met een collectie van confidence-boosting badmode.

    Met radiopersoonlijkheid Lola Weippert, influencer en onderneemster Vivian Hoorn en internationaal geprezen model Sara Sampaio in de hoofdrol, moedigt de campagne het positieve effect van het geven van een compliment aan en versterkt het de boodschap van het merk: "Together we lift each other up.”

    Een healthy glow

    Onderzoek wijst uit dat minder dan de helft van alle vrouwen complimenten accepteert wanneer ze ontvangen worden, met de meerderheid die slechts 40% van de tijd complimenten aanvaardt. De campagne van Hunkemöller versterkt het idee dat het geven en ontvangen van complimenten een ripple-effect van positiviteit kan creëren. Wetenschappelijk is dan ook bewezen dat complimenten de bloedsomloop stimuleren, dopamine vrijmaken, de pupillen verwijden en een gelukzalige gloed activeren. Bovendien geeft meer dan 60% van de mensen die een compliment ontvangen er binnen 48 uur een terug. Kortom, Own Your Glow gelooft in de kracht van kleine stappen, die inspiratie kunnen opwekken en een cultuur van verbinding kunnen bevorderen.

     "We zijn enorm trots om met Lola, Vivian en Sara aan deze campagne te werken, omdat ze perfect onze Hunkemöller-community vertegenwoordigen: zelfverzekerd, krachtig, lichaamsvertrouwen en ondersteunend naar elkaar toe. De collectie omarmt alle vormen en maten, met verbeterde kwaliteit en innovatieve nieuwe stoffen die elk lichaam flatteren. Samen stralen we feller en motiveren we anderen om hun schoonheid te omarmen en zich gewaardeerd te voelen, precies zoals ze zijn," zegt Patricia Beurskens, Director of Design bij Hunkemöller.

    De collectie

    Het designteam van Hunkemöller heeft de volledige collectie verfijnd, met verbeterde pasvormen, nieuwe ontwerpen, innovatieve stoffen en premium kwaliteit. Van glamoureus en opvallend tot subtiel en ingetogen, de badmodestijlen bieden voor elk wat wils, inclusief bikini's, badpakken en cover-ups.

    Voor extra discretie zijn er opties met bredere zijzomen en voering van power mesh aan de voorkant om de natuurlijke vormen te accentueren. Ongeacht je voorkeur, de collectie omvat het volledige spectrum van bedekking voor de billen: Rio (volledige bedekking), Cheeky (gemiddelde bedekking), Highleg (minimale bedekking) en String (geen bedekking).

    Enkele hoogtepunten van de collectie zijn onder andere het Santorini badpak, voorzien van een diepe halslijn, U-beugel ondersteuning, power mesh voering aan de voorkant en Rio bedekking. Daarnaast is er het Crinkle badpak met een lage halslijn en ruglijn, uitgerust met zachte vaste cups voor ondersteuning en Cheeky bedekking. Ook de Maui triangel bikini, met zijn gehaakte gebreide stof en kralendetails en verwijderbare vulling, is een opvallend stuk. Verder is er het Scallop badpak met een ultravrouwelijke halslijn, verwijderbare bandjes en interne structuur die ervoor zorgt dat het op zijn plaats blijft wanneer het strapless wordt gedragen.

    De collectie is verkrijgbaar vanaf 22 april in Hunkemöller winkels wereldwijd en via hunkemoller.com.

    Korte bio van de campagnegezichten

    Lola Weippert: Met een vrolijk en opgewekt karakter is Lola een Duitse radio-persoonlijkheid, tv-presentator, model en influencer. In de schijnwerpers levend, spreekt ze openlijk over acceptatie, inclusiviteit en het uitdagen van stereotypen, en ze strijdt actief voor gendergelijkheid.

    Vivian Hoorn: Een Nederlands model, influencer en ondernemer, Vivian begon al op 14-jarige leeftijd te werken in de modewereld. Vandaag de dag runt ze haar eigen kledingmerk, VIVEH, en streeft ze ernaar om de rigide schoonheidsnormen van de industrie te herdefiniëren terwijl ze zelfliefde promoot.

    Sara Sampaio: Oorspronkelijk uit Portugal, is Sara een internationaal supermodel dat ook in de acteerwereld heeft geprobeerd. Bekend om zich uit te spreken tegen pesten op basis van lichaamsbeeld, gelooft Sara dat iedereen zich comfortabel moet voelen in hun eigen huid — ongeacht hun maat — en lief moet zijn voor zichzelf wanneer ze in de spiegel kijken











    03-05-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.La Biennale di Venezia

    illycaffè is hoofdsponsor van de 60e Internationale Kunsttentoonstelling “  La Biennale di Venezia”

     

    Het bedrijf bevestigt zijn betrokkenheid bij dit wereldwijde evenement door de nieuwe illy Art Collection Biennale Arte 2024 te introduceren tijdens een evenement in de Procuratie Vecchie op het Piazza San Marco

    Venetië - illycaffè blijft de kunstbiënnale van Venetië met als thema "Stranieri Ovunque - Foreigners Everywhere" ondersteunen. Dit partnerschap krijgt een nieuwe toevoeging met de onthulling van een nieuwe illy Art Collection met werken van vier opkomende Latijns-Amerikaanse kunstenaars, geselecteerd door de curator van Biennale Arte 2024, Adriano Pedrosa, uit de exposanten. Opnieuw dienen de iconische illy bekers als canvas voor expressie, deze keer met de creativiteit van de Guatemalteekse kunstenaar Paula Nicho, de Peruaanse kunstenaar Rember Yahuarcani, de Colombiaanse kunstenaar Aycoobo en het Braziliaanse collectief Mahaku. Hun creaties weerspiegelen het rijke culturele erfgoed van hun respectievelijke thuislanden. De collectie werd samen met de kunstenaars en de curator van Biënnale Arte 2024 gepresenteerd tijdens een evenement in de Procuratie Vecchie op het San Marcoplein. Het Home of Human Safety Net is omgevormd om de thema's van de vier bekers te weerspiegelen. Bezoekers worden ondergedompeld in de weelderige Amazonewouden van Aycoobo, de natuurlijke geometrieën van Mahku, de levendige bloemenlandschappen van Paula Nicho's Guatemala en de kleurrijke contrasten van Rember Yahuarcani's Peru.

    "De nieuwe illy Art Collection sluit aan bij het thema van de Biënnale door het vieren van degenen die buitenlands of ver weg zijn," zegt Cristina Scocchia, CEO van illycaffè. "Door middel van hedendaagse kunst bevordert het de dialoog, inclusie en respect voor alle culturen, waarbij het belang van leven in balans met de natuur wordt onderstreept. Deze waarden staan centraal in de activiteiten van illycaffè, waar we prioriteit geven aan mens en milieu in onze hele toeleveringsketen."

    De presentatie van de illy Art Collection werd bijgewoond door bekende personen zoals Tamu McPherson, Candela Pelizza, Vera en Viola Arrivabene, Alex Riviere, Sveva Alviti, Marina en Simon Ksandr, Cosima Auermann, Marlies Pia Pfeifhofer, en Ildo Damiano samen met de voorzitter van illycaffè Andrea Illy met zijn vrouw Elisabetta, en de CEO Cristina Scocchia.

    De titel van de Biënnale Arte "Stranieri Ovunque - Foreigners Everywhere" is ook een stimulans om na te denken over de vele facetten die ieder van ons geeft aan deze term, aan het belang van inclusie. Om het idee van openheid voor alle buitenlanders in Venetië en de rest van de wereld te symboliseren, heeft illycaffè besloten om een onvergetelijke ervaring te geven aan de stad die het symbool is van de Biënnale en aan degenen die haar bevolken tijdens de dagen die gewijd zijn aan kunst. In de suggestieve setting van Giardini Reali van Venetië gaf de jonge Italiaanse componist en pianist Alessandro Martire een soloconcert: de noten van de piano begeleidden het publiek dat de late namiddag in Venetië bevolkte.

     





    03-05-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-05-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Weleda breidt manverzorging uit!

    Nieuw van WELEDA: 100% natuurlijke verzorgingsroutine voor de man! Naast de scheerroutine heeft WELEDA nu ook Men 2in1 Reinigingsgel én Men 5in1 Multi-Action Serum. Samen met Men Hydraterende Crème vormen de 3 producten een natuurlijke verzorgingsroutine, speciaal voor de mannenhuid.

    Verzorgt, hydrateert en kalmeert

    Steeds meer mannen besteden aandacht aan hun verzorgingsroutine. Maar de huid van de man heeft grovere poriën, is vetter en vertoont baardgroei. Mannen hebben dus andere behoeften als het gaat om huidverzorging. Daarom breidt WELEDA Manverzorging uit. Men 2in1 Reinigingsgel en Men 5in1 Multi-Action Serum verzorgen, hydrateren en kalmeren de mannenhuid. Met bewezen werkzaamheid : 100% geeft aan: reinigt tot diep in de poriën zonder uit te drogen -           83% heeft een stevigere huid

    Natuurlijke ingrediënten

    Manverzorging zit vol natuurlijke ingrediënten, elk met hun eigen kracht. Jojobaolie voedt, kamille kalmeert en aloë vera-gel verkoelt de huid. En extract van wilgenbast en zoethoutwortel werken antibacterieel. De 100% natuurlijk geur van rozemarijn, litsea cubeba en vetiver verkwikt en verfrist!

    Huidverzorgingroutines voor de man

    Met de 2 nieuwe producten heeft WELEDA nu 5 gezichtsverzorgingsproducten voor de man. Zo is er keuze uit de natuurlijke verzorgingsroutine en natuurlijke scheerroutine. Samen zorgen de routines voor een zachte en verzorgde huid. Makkelijk, effectief én natuurlijk.

    Men 2in1 Reinigingsgel : 100 ml | € 9,99 - Reinigt tot diep in de poriën en verfrist -  Vermindert talg effectief - Kalmeert en droogt de huid niet uit

    Men 5in1 Multi-Action Serum : 30 ml | € 14,99 - Hydrateert en verstevigt - Stimuleert de celvernieuwing - Verbetert de huidelasticiteit en vermindert rimpels

    Net als de andere producten van Weleda draagt Manverzorging het NATRUE-garantielabel voor natuurcosmetica. Voor verdere verkoopinformatie zie weleda.be. Weleda wil bijdragen aan de gezondheid van mensen en aan een gezonde aarde door het produceren en verhandelen van natuurlijke geneesmiddelen en lichaamsverzorgingsproducten. Het bedrijf werkt uitsluitend met ingrediënten van 100% natuurlijke oorsprong, zoveel mogelijk van biologische kwaliteit. Sinds de oprichting in 1921 in Zwitserland heeft Weleda vestigingen in 55 landen, verspreid over 5 continenten en heeft zij ruim 2.500 werknemers. www.weleda.be/







    02-05-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Aspria: technologische verzorging
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    een stralende huid voor de zomer

     

    EEN NIET-INVASIEVE METHODE

    Geen injecties, geen sneetjes. Cosmeceutica haalt inspiratie uit de geneeskunde en dermatologie door effectieve ingrediënten te gebruiken die een echte biologische invloed hebben op de huidcellen. Deze producten worden hier gecombineerd met twee geavanceerde technieken: •         HydraPeel: dankzij een vacuümsysteem worden dode huidcellen, mee-eters en onvolkomenheden verwijderd. De huid wordt grondig gereinigd. •           Microneedling: deze techniek omvat het creëren van microperforaties in de huid, onzichtbaar voor het blote oog. Dit leidt tot een genezingsproces, waardoor de vernieuwing van de huid wordt gestimuleerd, rimpels worden verminderd, de stevigheid van de huid wordt verbeterd en onvolkomenheden worden verminderd.

    EEN STRALENDE EN GEZONDE HUID

    Na deze behandeling is de huid zichtbaar gladder, helderder en stralender.

    Om de effecten van deze behandeling te verlengen via een dagelijkse huidverzorgingsroutine, kan de Micro Needler één tot twee keer per week worden gebruikt. Door dit kleine rolletje over de huid van het gezicht te laten rollen, in combinatie met het aanbrengen van het EGF Perfect serum, wordt de natuurlijke productie van collageen en elastine aanzienlijk verhoogd. De huid is in topconditie om de hele zomer van een mooie, egale teint te kunnen genieten.

    De Celestetic HydraPeel + Microneedling verzorging zit in het aanbod van het Aspria Royal La Rasante Instituut. Prijs: 150 €. De Micro Needler is beschikbaar tegen een prijs van 29,50 € en het anti-aging regenerende serum EGF Perfect kost 91,80€ (30 ml). Het gebruik van een SPF 50+ crème met UVA- en UVB-filters is belangrijk. Wij raden aan om een lichte anti-aging dagcrème met DNA protect te gebruiken die beschikbaar is tegen de prijs van 48 € (50 ml).

    Gedurende de maand mei biedt het Aspria Royal La Rasante Instituut de Micro Needler aan bij aankoop van het serum. Aanbod geldig zolang de voorraad strekt.

     

     

    02-05-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kartell & illycaffè

    EEN NIEUWE STAP VOORWAARTS IN HET PARTNERSCHAP DAT DESIGN, INNOVATIE EN DE CIRCULAIRE ECONOMIE SAMENBRENGT

    De samenwerking tussen Kartell en illycaffè blijft de circulaire economie vieren, en op de Meubelbeurs van Milaan 2024 is de collectie verheugd om de A.I. CONSOLE, ontworpen door Philippe Starck, te verwelkomen.

    Na het succes van de Eleganza fauteuil en Re-Chair uit 2023 (ontworpen door Antonio Citterio voor Kartell om te experimenteren met de creatieve mogelijkheden van recycling en de eerste ambassadeur voor het project dat afgedankte koffiecapsules omvormde tot designobject), wordt de A.I. CONSOLE van Philippe Starck geboren als een innovatieve uitdrukking van elegantie waarin kunstmatige intelligentie een zoektocht naar het essentiële omarmt. De console is geïnspireerd op de kenmerkende lijnen van de A.I.-familie en onderscheidt zich door het feit dat het een uniek meubelstuk is dat dankzij de slanke vormgeving en centrale poot een opgeruimd maar karaktervol stempel drukt op ingangen en gangen. De A.I. CONSOLE is veelzijdig en geschikt voor verschillende contexten. Hij is verkrijgbaar in wit, zwart, grijs en verbrand oranje en is gemaakt van gerecyclede illy Iperespresso capsules, een weerspiegeling van de wens van de twee bedrijven om hun samenwerking voort te zetten en een steeds bredere en completere selectie producten aan te bieden door middel van innovatieve upcycling.

    Samen met Kartell, met wie we het eens zijn over de noodzaak om over te stappen op steeds innovatievere en duurzamere productieprocessen, hebben we oplossingen kunnen implementeren om van onze gerecyclede capsules designerobjecten te maken", zegt Cristina Scocchia, CEO van illycaffè. "Dit partnerschap stelt ons in staat om de waarden waar illycaffè al meer dan 90 jaar omheen draait, innovatie, kwaliteit en schoonheid, zo goed mogelijk uit te drukken, te interpreteren en te promoten."

      "De A.I. Console - legt Lorenza Luti uit, directeur Marketing en Retail van Kartell - is het derde Kartell-product dat gemaakt is met gerecyclede illy-capsules en betekent een extra stap voorwaarts in onze zoektocht om technologische innovatie en duurzaamheid te combineren. Dankzij de samenwerking tussen Kartell en illy hebben we in 2022 met succes unieke producten geïntroduceerd: designobjecten die zowel functioneel als ecologisch duurzaam zijn".

    De samenwerking tussen Kartell en illycaffè zal de hoeksteen vormen van de installatie die de illy flagship store in Via Montenapoleone zal opfleuren, waar innovatie en duurzaamheid in de kijker zullen worden gezet: een in het oog springende manier om te laten zien hoe twee iconen van Madein-Italy excellence bijdragen aan de duurzaamheid van de planeet door de productiemodellen van de circulaire economie te versterken.





    02-05-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Water als centerpiece

    Paveau decoreert je outdoortafel

     

    ISABELLE DE PAUW TIPT OUTDOOR TABLEWARE TRENDS

    De lente is in volle bloei en de zomer staat op het punt te ontluiken: het outdoorseizoen is terug van weggeweest en wordt zoals ieder jaar gevuld met barbecues, lentefeesten, communies en trouwpartijen. Host jij binnenkort je eigen achtertuinfeest? Laat dan de decoratie op de eettafel de show stelen. De waterflessen van Paveau en bijbehorende glazen zijn meer dan functionele tafelbenodigdheden, het zijn elegante designparels die een toets verfijning aan het geheel toevoegen. Laat je inspireren door de stijltips van Isabelle De Pauw, bezielster van Paveau en transformeer je eettafel tot een geslaagd buitenfeest.

    Zeg ’t met bloemen : Stap je deze zomer in het huwelijksbootje of organiseer je een gardenparty voor je verjaardag? Verwerk de zon in je tafeldecoratie met lieve pastelkleuren en fleurige accenten zoals bloemcreaties of botanische prints op de servetten. Wanneer je de kleur van je waterfles en -glazen doet matchen met het geheel, creëer je bovendien een monochrome vrolijkheid die je de grijze wolken doet vergeten.

    Styling tip: Werk je graag met verse bloemen? Kies dan voor kleinere vaasjes, selecteer bloemen die perfect bij het kleurenpalet passen en werk zorgvuldig aan je eigen bloemenkunstwerk. Heb je botanische prints op je tafellinnen of servies? Verwerk dezelfde soort dan in je boeketjes voor een samenhangend geheel.

    Kunst in de tuin : Zondagse brunch? Spice it up! Nodig je vrienden en vriendinnen uit voor een ontspannende ‘sip and paint’ waarbij je in een artistieke setting geniet van lekkernijen, verfrissende dranken en de zon. Beschilder een wit doek of decoreer je brunchservies met eigen verzinsels die bovendien passen bij de tafelaankleding. Unieke combinaties van patronen en kleuren trekken de kunstzinnige sfeer door in een opvallend, fun geheel.

    Styling tip: Kies voor felle tinten en wees niet bang om te werken met contrasterende kleuren in je tafeldecoratie. Zo past de Paveau-waterfles in roze perfect bij een feloranje of pastelgeel servies. Speel, mix-en-match en vind de indeling die perfect bij je past.

    Chicnicken : Combineer nostalgie met verfijning en geniet van een heerlijke aperitief dicht bij de grond. Deze zomer transformeer je je achtertuin tot de prachtige Franse Rivièra of Italiaanse Amalfikust, en smul je van een mediterrane picknick of low diner. Denk aan olijven, focaccia met zongedroogde tomaten en sprankelende drankjes. Andiamo!

    Styling tip: Breng de zwoele Zuiderse sferen tot leven op het picknickkleed of aan de low-diningtafel in de vorm van aardewerk servies, gecombineerd met andere natuurlijke tinten zoals groen.

    Poolparty, iemand?

    Duik het zwembad in, geniet van het verkoelende water en droog nadien op onder de stralende zon. Jezelf hydrateren tijdens een warme zomerdag is erg belangrijk, zeker wanneer je een hele dag buitenshuis doorbrengt. Richt je favoriete hoekje van de tuin in als een gezellige pauzeplek en voorzie vullende snacks en – natuurlijk – heerlijk fris water. De Paveau-waterfles is verkrijgbaar is diverse kleuren waardoor je ze perfect kan afstemmen op je eigen pool party vibe en interieurstijl.

    Oma op bezoek : Vintage is hot! Snuffel eens in de kasten van je grootmoeder en tover het mooiste servies tevoorschijn. Heb je zelf een unieke set tweedehandsservies? Dek je buitentafel ermee en geef een nieuwe betekenis aan antiek. Het tijdloze design van de Paveau-waterflessen en -glazen passen perfect bij zowel moderne als vintage tafeldecoratie en dankzij de verschillende kleuren laat je het geheel samenhangend samensmelten.











    02-05-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-05-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Artisano & Amato

    het interieur dat natuur ademt

     

    » NIEUW: ARTISANO TAFELCOLLECTIE IN BELGISCHE CLAYLIME - » OPTIE VOOR KERAMISCH BLAD BINNEN AMATO TAFELCOLLECTIE NU OOK MOGELIJK IN COMBINATIE MET WALNOOT, GEROOKTE EN NATUURKLEURIGE EIK NAAST BESTAANDE OPTIE MET ZWARTE EIK

    De natuur heeft een ontspannend, haast heilzaam effect op ons. Geen wonder dus dat we hierin interieurinspiratie zoeken. De afgelopen jaren is onze eigen woning namelijk veel meer geworden dan een woonplek. Het heeft zich ontpopt tot een veilige cocon waarin biofiel design – ofwel design geïnspireerd op de natuur – heer en meester geworden is. Interieursmaakmaker Juntoo vertaalt deze kalme trend in het aanbod met organische vormen, natuurlijke materialen en tastbare ambacht. De gloednieuwe Artisano- en Amato-tafelcollecties van Juntoo vormen alvast het perfecte bewijs.

     Artisano - de natuur ontwapend

    Juntoo bottelt het natuurlijke gevoel van vrijheid in de Artisano-tafelcollectie. Het vrij gevormde tafelblad komt in zes verschillende vormen (Rock, Pebble, Leaf, Blob, Rond en Plat Ovaal) die stuk voor stuk knipogen naar de ongeremde, asymmetrische lijnen, eigen aan de natuur. De statige, ronde poten ondersteunen de robuuste tafel en voegen met de afgeronde onderkant een zwevend gevoel toe aan het geheel. De Artisano-collectie wordt vervaardigd van Claylime, een puur en natuurlijk materiaal dat gewonnen wordt uit Europese bodem. In maar liefst acht verschillende kleuren hint de afwerking steeds op een eigen manier naar de rijkdom van Moeder Natuur. Zoals de naam doet vermoeden, wordt ieder meubelstuk handgemaakt en dat voel je in de tactiliteit van het materiaal. De natuur in huis zoals je die nog nooit zag.

    Amato - zoeken naar connectie

    In de natuur staat alles in verbinding met elkaar en ook in het interieur creëert Juntoo dezelfde balans. De Amato-tafelcollectie biedt ongeziene veelzijdigheid met meer dan 100 combinatiemogelijkheden om je leefruimte samenhangend in te richten. Naast eettafels kan je ook salon-, bijzet- en consoletafels uit dezelfde reeks combineren, met keuze uit zes verschillende organische vormen. Qua materialen kan je gaan voor de allover Claylime look. Verkies je voor de poten walnoot, gerookte, zwarte of natuurkleurige eik? Dan heb je voor het tafelblad de keuze uit 4 houten of 10 volkeramische kleuren - voor de salontafels is ook marmer een optie. Het interieur is dankzij de Amato-collectie zonder meer een verfijnd en harmonieus geheel, maar vooral ook een verlengde van jezelf en de natuur. www.juntoo.be

     

     

     









    01-05-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bell & Ross

    Bell & Ross is trots om de 5 nieuwe modellen te introduceren die werden onthuld op de beurs Watches & Wonders in Genève. Dit jaar hebben we besloten om onze urban collectie te verbeteren door middel van modern design en uitzonderlijke materialen.

    BR 05 BLACK CERAMIC

    Met indrukwekkende technische eigenschappen zoals volledige weerstand tegen krassen, is keramiek een belangrijk materiaal geworden in de horlogerie. Ultra-resistent en toch licht van gewicht, voor de eerste keer heeft Bell & Ross dit technische materiaal gebruikt in haar urban lijn samen met haar favoriete kleur, zwart.  Met saffier kristallen achterzijde, de BR 05 Black Ceramic, BR 05 Skeleton Black Ceramic en BR 05 Skeleton Black Lum Ceramic onthult ook de zwarte ruthenium afwerking van hun automatische mechanische uurwerk, met een diameter van 41mm die 54 uur krachtreserve bieden.

    BR 05 CHRONO GREY STEEL & GOLD

    Een ultieme combinatie van prestatie en elegantie, het contrast van goud en staal zal liefhebbers van verfijnde uurwerken altijd weten te verleiden. Met de nieuwe BR 05 Chrono Grey Steel & Gold, een combinatie van ruthenium en roségoud, presenteert Bell & Ross een horlogemakers juweel. De kast is gemaakt van staal, met satijnen afwerking en gepolijst om de structuur van de lijnen te versterken. De bezel, en de centrale schakels van de geïntegreerde armband, zijn in 18k rose goud. De nieuwe Grey Steel & Gold vormt het hart van de BR 05 familie en maakt deel uit van de serie chronografen. Dit uurwerk heeft een energiereserve van 60 uur.

    BR-X5 BLACK TITANIUM

    De nieuwe BR-X5 Black Titanium, ontworpen met het beroemde lichtgewicht metaal, is een verrijking van onze urban collectie. Met een lange geschiedenis van gebruik in de luchtvaart, heeft titanium ook zijn sporen verdiend in de hedendaagse fijne horlogerie. Lichtgewicht, comfortabel en veerkrachtig, biedt dit high-tech materiaal een geheel eigen stijl met een subtiele kleur. De kast van 41 mm is uitgehold en gemaakt van titanium, waardoor hij lichter en comfortabeler is. Net als elk horloge in de BR-X5 collectie wordt de nieuwe BR-X5 Black Titanium aangedreven door een manufactuur uurwerk met een energiereserve van 70 uur.







    01-05-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vier de lente met Belgische flair

    LolaLiza's 'Jump for Joy' collectie

     

    Duik het voorjaar in met LolaLiza's nieuwste collectie, 'Jump for Joy'. Deze collectie, van het Belgische modelabel, is veel meer dan alleen een leus; het is een uitnodiging om de lente te omarmen met een flinke dosis plezier. Zodra je een van deze LolaLiza-designs aantrekt, is dat vreugdesprongetje onvermijdelijk.

    Deze kleurrijke collectie van flowy designs, dromerige prints en sprankelende materialen brengt niet alleen een glimlach op je gezicht, maar geeft je ook het gevoel dat je on top of the world bent. De collectie tilt moeiteloos je humeur naar een hoger niveau, met betaalbare en trendy stuks die kleur en vreugde toevoegen aan zowel je garderobe als je dagelijkse leven.

    De collectie is verkrijgbaar online en in-store.





    01-05-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-04-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Le Lame Lover

    30 jaar na de collectie "Les Tatouages" van Jean Paul Gaultier in 1994 wordt de essentie van dit meesterwerk, geheel Gaultier, geëerd aan de hand van een nieuwe geur: Le Male Lover. Hij is de matroos bij uitstek die centraal staat tijdens de vele veroveringen van het schip van Jean Paul Gaultier. Belichaamd door deze moedige muze van Les Males straalt de nieuwe rekruut, Raphael Diogo, één en al pure passie en kwetsbaarheid uit. Met zijn lichaam als ultieme canvas en zijn dappere durf schrijft deze onweerstaanbare matroos onvergetelijke geschiedenis en dit in blauwe inkt. Wanneer je verder kijkt dan zijn gedurfde uiterlijk ontdek je zijn zuivere ziel die niet alleen verleidt en ontroert, maar ook zijn voorliefde voor passionele en gewaagde avonturen met je deelt.

    DE FLACON EN HET CONSERVEBLIK

    Bij deze nieuwe lancering van Le Male geniet de iconische flacon ditmaal geen marinière maar wel een naakte buste, getatoeëerd met een doorboord hart. Het metalen conserveblik met blauwzilveren reflecties weerspiegelt een geschiedenis van passie en gewaagde avonturen, de onmiskenbare signatuur van Gaultier.

    DE GEUR

    De intense en passionele signatuur, aan de hand van de neus Natalie Cetto, is een eerbetoon aan de zee en combineert de warmte van ambergrijs met de zoetheid van vanille en een pittige toets van witte peper. Ontdek een symfonie van meerdere aroma's die je lichaam omhult net als een tweede huid. Le Male Lover van Gaultier vertaalt als het ware jouw persoonlijke karakter met een sillage dat net zo memorabel is als de herinneringen die in de huid zijn gegraveerd. Elke druppel, elke keer je jezelf parfumeert, begint een nieuw verhaal.

    #WelkomAanBoard @jeanpaulgaultier

    Le Male Lover by Jean Paul Gaultier is vanaf 29 April 2024 verkrijgbaar in alle verkooppunten van Jean Paul Gaultier. Le Male Lover Eau de Parfum 125ml € 138,60

     

     

     

     

     

     







    30-04-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Moederdag

    Nieuwe parfum L'Évidence en Mascara Cils Miraculeux

    Nieuwe parfum en mascara van Yves Rocher

    Ter gelegenheid van Moederdag presenteert het merk Yves Rocher zijn nieuwste producten. Ontdek allereerst het parfum L’Évidence, een geur ontworpen voor vrije, positieve en zelfverzekerde vrouwen. Vrouwen die hun keuzes verdedigen, hun eigen weg banen en naar een positieve impact op de wereld streven. Durf dan ook groter te zien met de nieuwe Mascara Cils Miraculeux. Het effect van vermenigvuldigde wimpers en volume van wimper tot wimper zonder klonters maakt het een must-have voor elke make-uptas en een ideaal cadeau-idee.

    Mascara Cils Miraculeux

    Durf groter te zien … De nieuwe Mascara Cils Miraculeux biedt een volume-effect van vermenigvuldigde wimpers, waarbij krul, lengte en wimper-voorwimper scheiding worden gecombineerd, zonder klonters.

    Een intense blik die 24 uur* houdt, in een formule met 85% ingrediënten van natuurlijke oorsprong. De formule, verrijkt met verzachtend Korenbloemwater, is geschikt voor de meest gevoelige ogen en voor dragers van contactlenzen.

    Dankzij de gebogen borstel is deze mascara ook geschikt voor alle types wimpers, zelfs de fijnste. *Klinische geobjectiveerde studie bij 11 proefpersonen.

    Cils Miraculeux Mascara – 7,8 ml – 29,90€

    Korenbloem, voor een zachte make-up - Yves Rocher laat make-up en verzorging rijmen voor de meest gevoelige ogen.

    Onze onderzoekers in Plantaardige Cosmetica® hebben de Korenbloem geselecteerd voor zijn weldadige eigenschappen. Deze delicate bloem wordt sinds de vroege jaren '90 in onze velden in La Gacilly, Bretagne geteeld. Zijn teelttraject in biologische landbouw en agro-ecologie is zorgvuldig gedefinieerd om een optimale inhoud van actieve bestanddelen te verkrijgen terwijl de biodiversiteit wordt geregenereerd.

    Dankzij een 100% natuurlijk extractieproces hebben onze experts zijn potentieel voor de oogcontour onthuld en gewaardeerd door twee extracten van Korenbloem met kalmerende eigenschappen ( In vitro tests op Korenbloemextracten) voor de huid te ontwikkelen.

    Lifeproof Eye Shadow, voor een nog intensere blik

    Een oogschaduwpen die gemakkelijk te gebruiken is, met een lange houdbaarheid van 14 uur die onder alle omstandigheden standhoudt. De punt en de romige textuur zorgen voor een gemakkelijke en aanpasbare toepassing, aan te brengen met een penseel of vinger. De pen bevat een puntenslijper.

     

    De Ombre Lifeproof zijn verkrijgbaar in 11 stralende tinten met een parelmoeren afwerking: Iris (nieuwe tint), Sable Doré, Bronze, Taupe, Brun, Gris Scintillant, Prune, Kaki, Bleu Nuit, Or Blanc en Rose Nude. Lifeproof Eye Shadow (Iris) – 1,4g – 19,90€ Aanbevolen retailprijzen.

    Act beautiful: samen naar meer ecologisch verantwoorde schoonheid

    In 2024 lanceert Yves Rocher het programma Act Beautiful met 10 concrete acties die het merk in beweging zullen zetten, een engagement voor een duurzamere toekomst.

    Samen kunnen we kiezen voor doeltreffende cosmeticaproducten afkomstig uit Frankrijk die het beste halen uit emblematische, biologisch geteelde planten en de acties van de Yves Rocher Foundation ondersteunen.

    Yves Rocher is te koop via de webshop en in de vele verkooppunten en schoonheidsinstituten.







    30-04-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-04-2024
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Veritas Care(s) about you

    selfcare items die je dagelijks ondersteunen

     

    Van multivitamineslips - ja, je leest het goed - tot cooling thermisch ondergoed

    In een samenleving waarin we steeds meer leren om voor onszelf te zorgen en grenzen te stellen, zijn we op zoek naar hulpmiddelen die ons hierbij kunnen ondersteunen. Veritas staat al jaren bekend om zijn kwalitatieve beenmode en lingerie, onze second skin. Ook dit seizoen zet de Belgische retailer musthaves op onze radar voor een no hustle life, die elke dag aangenamer maken. Ontdek de innovaties van de Belgische retailer Veritas.

    Love your Legs

    Vorig seizoen lanceerde het merk de Love your Legs-campagne rond compressiekousen, ondertekend door hockeyspeler Alexander Hendrickx, turnster Nina Derwael en professor Steven Laureys. Hiermee benadrukken ze de vele voordelen van het dragen van compressiekousen, waaronder het behouden van fitte benen, het voorkomen van spataders en bloedklonters, het verminderen van de kans op blessures, het bevorderen van herstel... en de lijst gaat maar door. Compressiekousen blijven dan ook een ideale manier om goed voor onze benen te zorgen. Niet enkel bij een blessure, maar ook preventief om die benen wat rust te geven en de bloedcirculatie te stimuleren.

    Bij Veritas kan je ook een uitgebreide reeks aan antislipsokken vinden. Verwen je voeten, zonder het risico uit te glijden. Bovendien zijn deze sokken ook handig bij een ziekenhuisopname.

    Keep Cool

    De rest van ons lichaam verdient ook wat liefde. Veritas brengt thermisch ondergoed uit dat zich aanpast aan de ideale lichaamstemperatuur. Een extra laagje dat dient als second skin en je beschermt.

     De stuks zijn gemaakt uit hoogwaardige technische vezels die transpiratievocht afvoeren. Hierdoor blijf je droog en zit alles op zijn plaats de hele dag door. De samenstelling zorgt voor een zachte, soepele stof met een goede pasvorm. Voor iedereen die comfort en functionaliteit nastreeft, op een stijlvolle manier. Naast tops, nu ook verkrijgbaar in shorts die schurende dijen tegengaan.

    Nieuw: multivitamineslips, exclusief bij Veritas

     De Ever Infused collectie van Sloggi die verkrijgbaar is bij Veritas, voorziet je lichaam van een vitaminekuur doorheen de dag. Deze lingerielijn is gemaakt uit een innovatieve stof met microcapsules van vitamine C en E die geleidelijk vrijkomen. Deze vitamines staan in voor het onderhouden van je weerstand en stofwisseling. Je lichaam wordt er beter op, zonder enige effort. Het ondergoed geeft tot 20 wasbeurten vitamines af.

    Daarnaast kan je bij Veritas een groot aanbod aan duurzaam ondergoed vinden. Je vindt er menstruatiepanties in allerlei modellen en periodfree swimwear. Van hipster tot brazilianmodel, dit seizoen ben jij unstoppable.

    Praktisch: Producten zijn beschikbaar in alle Veritas-winkels en op de webshop.

     Samen maken we Veritas! #veryveritas #weareveritas

     

     





    29-04-2024 om 00:00 geschreven door ted van erps  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 13/05-19/05 2024
  • 06/05-12/05 2024
  • 29/04-05/05 2024
  • 22/04-28/04 2024
  • 15/04-21/04 2024
  • 08/04-14/04 2024
  • 01/04-07/04 2024
  • 25/03-31/03 2024
  • 18/03-24/03 2024
  • 11/03-17/03 2024
  • 04/03-10/03 2024
  • 26/02-03/03 2024
  • 19/02-25/02 2024
  • 12/02-18/02 2024
  • 05/02-11/02 2024
  • 29/01-04/02 2024
  • 22/01-28/01 2024
  • 15/01-21/01 2024
  • 08/01-14/01 2024
  • 01/01-07/01 2024
  • 25/12-31/12 2023
  • 18/12-24/12 2023
  • 11/12-17/12 2023
  • 04/12-10/12 2023
  • 27/11-03/12 2023
  • 20/11-26/11 2023
  • 13/11-19/11 2023
  • 06/11-12/11 2023
  • 30/10-05/11 2023
  • 23/10-29/10 2023
  • 16/10-22/10 2023
  • 09/10-15/10 2023
  • 02/10-08/10 2023
  • 25/09-01/10 2023
  • 18/09-24/09 2023
  • 11/09-17/09 2023
  • 04/09-10/09 2023
  • 28/08-03/09 2023
  • 21/08-27/08 2023
  • 14/08-20/08 2023
  • 07/08-13/08 2023
  • 31/07-06/08 2023
  • 24/07-30/07 2023
  • 17/07-23/07 2023
  • 10/07-16/07 2023
  • 03/07-09/07 2023
  • 26/06-02/07 2023
  • 19/06-25/06 2023
  • 12/06-18/06 2023
  • 05/06-11/06 2023
  • 29/05-04/06 2023
  • 22/05-28/05 2023
  • 15/05-21/05 2023
  • 08/05-14/05 2023
  • 01/05-07/05 2023
  • 24/04-30/04 2023
  • 17/04-23/04 2023
  • 10/04-16/04 2023
  • 03/04-09/04 2023
  • 27/03-02/04 2023
  • 20/03-26/03 2023
  • 13/03-19/03 2023
  • 06/03-12/03 2023
  • 27/02-05/03 2023
  • 20/02-26/02 2023
  • 13/02-19/02 2023
  • 06/02-12/02 2023
  • 30/01-05/02 2023
  • 23/01-29/01 2023
  • 16/01-22/01 2023
  • 09/01-15/01 2023
  • 02/01-08/01 2023
  • 25/12-31/12 2023
  • 19/12-25/12 2022
  • 12/12-18/12 2022
  • 05/12-11/12 2022
  • 28/11-04/12 2022
  • 21/11-27/11 2022
  • 14/11-20/11 2022
  • 07/11-13/11 2022
  • 31/10-06/11 2022
  • 24/10-30/10 2022
  • 17/10-23/10 2022
  • 10/10-16/10 2022
  • 03/10-09/10 2022
  • 26/09-02/10 2022
  • 19/09-25/09 2022
  • 12/09-18/09 2022
  • 05/09-11/09 2022
  • 29/08-04/09 2022
  • 22/08-28/08 2022
  • 15/08-21/08 2022
  • 08/08-14/08 2022
  • 01/08-07/08 2022
  • 25/07-31/07 2022
  • 18/07-24/07 2022
  • 11/07-17/07 2022
  • 04/07-10/07 2022
  • 27/06-03/07 2022
  • 20/06-26/06 2022
  • 13/06-19/06 2022
  • 06/06-12/06 2022
  • 30/05-05/06 2022
  • 23/05-29/05 2022
  • 16/05-22/05 2022
  • 09/05-15/05 2022
  • 02/05-08/05 2022
  • 25/04-01/05 2022
  • 18/04-24/04 2022
  • 11/04-17/04 2022
  • 04/04-10/04 2022
  • 28/03-03/04 2022
  • 21/03-27/03 2022
  • 14/03-20/03 2022
  • 07/03-13/03 2022
  • 28/02-06/03 2022
  • 21/02-27/02 2022
  • 14/02-20/02 2022
  • 07/02-13/02 2022
  • 31/01-06/02 2022
  • 24/01-30/01 2022
  • 17/01-23/01 2022
  • 10/01-16/01 2022
  • 03/01-09/01 2022
  • 26/12-01/01 2023
  • 20/12-26/12 2021
  • 13/12-19/12 2021
  • 06/12-12/12 2021
  • 29/11-05/12 2021
  • 22/11-28/11 2021
  • 15/11-21/11 2021
  • 08/11-14/11 2021
  • 01/11-07/11 2021
  • 25/10-31/10 2021
  • 18/10-24/10 2021
  • 11/10-17/10 2021
  • 04/10-10/10 2021
  • 27/09-03/10 2021
  • 20/09-26/09 2021
  • 13/09-19/09 2021
  • 06/09-12/09 2021
  • 30/08-05/09 2021
  • 23/08-29/08 2021
  • 16/08-22/08 2021
  • 09/08-15/08 2021
  • 02/08-08/08 2021
  • 26/07-01/08 2021
  • 19/07-25/07 2021
  • 12/07-18/07 2021
  • 05/07-11/07 2021
  • 28/06-04/07 2021
  • 21/06-27/06 2021
  • 14/06-20/06 2021
  • 07/06-13/06 2021
  • 31/05-06/06 2021
  • 24/05-30/05 2021
  • 17/05-23/05 2021
  • 10/05-16/05 2021
  • 03/05-09/05 2021
  • 26/04-02/05 2021
  • 19/04-25/04 2021
  • 12/04-18/04 2021
  • 05/04-11/04 2021
  • 29/03-04/04 2021
  • 22/03-28/03 2021
  • 15/03-21/03 2021
  • 08/03-14/03 2021
  • 01/03-07/03 2021
  • 22/02-28/02 2021
  • 15/02-21/02 2021
  • 08/02-14/02 2021
  • 01/02-07/02 2021
  • 25/01-31/01 2021
  • 18/01-24/01 2021
  • 11/01-17/01 2021
  • 04/01-10/01 2021
  • 28/12-03/01 2027
  • 21/12-27/12 2020
  • 14/12-20/12 2020
  • 07/12-13/12 2020
  • 30/11-06/12 2020
  • 23/11-29/11 2020
  • 16/11-22/11 2020
  • 09/11-15/11 2020
  • 02/11-08/11 2020
  • 26/10-01/11 2020
  • 19/10-25/10 2020
  • 12/10-18/10 2020
  • 05/10-11/10 2020
  • 28/09-04/10 2020
  • 21/09-27/09 2020
  • 14/09-20/09 2020
  • 07/09-13/09 2020
  • 31/08-06/09 2020
  • 24/08-30/08 2020
  • 17/08-23/08 2020
  • 10/08-16/08 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 27/07-02/08 2020
  • 20/07-26/07 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 06/07-12/07 2020
  • 29/06-05/07 2020
  • 22/06-28/06 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 08/06-14/06 2020
  • 01/06-07/06 2020
  • 25/05-31/05 2020
  • 18/05-24/05 2020
  • 11/05-17/05 2020
  • 04/05-10/05 2020
  • 27/04-03/05 2020
  • 20/04-26/04 2020
  • 13/04-19/04 2020
  • 06/04-12/04 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 23/03-29/03 2020
  • 16/03-22/03 2020
  • 09/03-15/03 2020
  • 02/03-08/03 2020
  • 24/02-01/03 2020
  • 17/02-23/02 2020
  • 10/02-16/02 2020
  • 03/02-09/02 2020
  • 27/01-02/02 2020
  • 20/01-26/01 2020
  • 13/01-19/01 2020
  • 06/01-12/01 2020
  • 30/12-05/01 2020
  • 23/12-29/12 2019
  • 16/12-22/12 2019
  • 09/12-15/12 2019
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/11-01/12 2019
  • 18/11-24/11 2019
  • 11/11-17/11 2019
  • 04/11-10/11 2019
  • 28/10-03/11 2019
  • 21/10-27/10 2019
  • 14/10-20/10 2019
  • 07/10-13/10 2019
  • 30/09-06/10 2019
  • 23/09-29/09 2019
  • 16/09-22/09 2019
  • 09/09-15/09 2019
  • 02/09-08/09 2019
  • 26/08-01/09 2019
  • 19/08-25/08 2019
  • 12/08-18/08 2019
  • 05/08-11/08 2019
  • 29/07-04/08 2019
  • 22/07-28/07 2019
  • 15/07-21/07 2019
  • 08/07-14/07 2019
  • 01/07-07/07 2019
  • 24/06-30/06 2019
  • 17/06-23/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 27/05-02/06 2019
  • 20/05-26/05 2019
  • 13/05-19/05 2019
  • 06/05-12/05 2019
  • 29/04-05/05 2019
  • 22/04-28/04 2019
  • 15/04-21/04 2019
  • 08/04-14/04 2019
  • 01/04-07/04 2019
  • 25/03-31/03 2019
  • 18/03-24/03 2019
  • 11/03-17/03 2019
  • 04/03-10/03 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 18/02-24/02 2019
  • 11/02-17/02 2019
  • 04/02-10/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 21/01-27/01 2019
  • 14/01-20/01 2019
  • 07/01-13/01 2019
  • 31/12-06/01 2019
  • 24/12-30/12 2018
  • 17/12-23/12 2018
  • 10/12-16/12 2018
  • 03/12-09/12 2018
  • 26/11-02/12 2018
  • 19/11-25/11 2018
  • 12/11-18/11 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 29/10-04/11 2018
  • 22/10-28/10 2018
  • 15/10-21/10 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 24/09-30/09 2018
  • 17/09-23/09 2018
  • 10/09-16/09 2018
  • 03/09-09/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 20/08-26/08 2018
  • 13/08-19/08 2018
  • 06/08-12/08 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 16/07-22/07 2018
  • 09/07-15/07 2018
  • 30/04-06/05 2018
  • 23/04-29/04 2018
  • 16/04-22/04 2018
  • 09/04-15/04 2018
  • 02/04-08/04 2018
  • 26/03-01/04 2018
  • 19/03-25/03 2018
  • 12/03-18/03 2018
  • 05/03-11/03 2018
  • 26/02-04/03 2018
  • 19/02-25/02 2018
  • 12/02-18/02 2018
  • 05/02-11/02 2018
  • 29/01-04/02 2018
  • 22/01-28/01 2018
  • 15/01-21/01 2018
  • 08/01-14/01 2018
  • 01/01-07/01 2018
  • 25/12-31/12 2017
  • 18/12-24/12 2017
  • 11/12-17/12 2017
  • 04/12-10/12 2017
  • 27/11-03/12 2017
  • 20/11-26/11 2017
  • 13/11-19/11 2017
  • 06/11-12/11 2017
  • 30/10-05/11 2017
  • 23/10-29/10 2017
  • 16/10-22/10 2017
  • 09/10-15/10 2017
  • 02/10-08/10 2017
  • 25/09-01/10 2017
  • 18/09-24/09 2017
  • 11/09-17/09 2017
  • 04/09-10/09 2017
  • 28/08-03/09 2017
  • 21/08-27/08 2017
  • 14/08-20/08 2017
  • 07/08-13/08 2017
  • 31/07-06/08 2017
  • 24/07-30/07 2017
  • 17/07-23/07 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 03/07-09/07 2017
  • 26/06-02/07 2017
  • 19/06-25/06 2017
  • 12/06-18/06 2017
  • 05/06-11/06 2017
  • 29/05-04/06 2017
  • 22/05-28/05 2017
  • 15/05-21/05 2017
  • 08/05-14/05 2017
  • 01/05-07/05 2017
  • 24/04-30/04 2017
  • 17/04-23/04 2017
  • 10/04-16/04 2017
  • 03/04-09/04 2017
  • 27/03-02/04 2017
  • 20/03-26/03 2017
  • 13/03-19/03 2017
  • 06/03-12/03 2017
  • 27/02-05/03 2017
  • 20/02-26/02 2017
  • 13/02-19/02 2017
  • 06/02-12/02 2017
  • 30/01-05/02 2017
  • 23/01-29/01 2017
  • 16/01-22/01 2017
  • 09/01-15/01 2017
  • 02/01-08/01 2017
  • 25/12-31/12 2017
  • 19/12-25/12 2016
  • 12/12-18/12 2016
  • 05/12-11/12 2016
  • 28/11-04/12 2016
  • 21/11-27/11 2016
  • 14/11-20/11 2016
  • 07/11-13/11 2016
  • 31/10-06/11 2016
  • 24/10-30/10 2016
  • 17/10-23/10 2016
  • 10/10-16/10 2016
  • 03/10-09/10 2016
  • 26/09-02/10 2016
  • 19/09-25/09 2016
  • 12/09-18/09 2016
  • 05/09-11/09 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 22/08-28/08 2016
  • 15/08-21/08 2016
  • 08/08-14/08 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 25/07-31/07 2016
  • 18/07-24/07 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 30/05-05/06 2016
  • 23/05-29/05 2016
  • 16/05-22/05 2016
  • 09/05-15/05 2016
  • 02/05-08/05 2016
  • 25/04-01/05 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 21/03-27/03 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016
  • 15/02-21/02 2016
  • 08/02-14/02 2016
  • 01/02-07/02 2016
  • 25/01-31/01 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2021
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 23/11-29/11 2015
  • 16/11-22/11 2015
  • 09/11-15/11 2015
  • 02/11-08/11 2015
  • 26/10-01/11 2015
  • 19/10-25/10 2015
  • 12/10-18/10 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 28/09-04/10 2015
  • 21/09-27/09 2015
  • 14/09-20/09 2015
  • 07/09-13/09 2015
  • 31/08-06/09 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 03/08-09/08 2015
  • 27/07-02/08 2015
  • 20/07-26/07 2015
  • 13/07-19/07 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 29/06-05/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 08/06-14/06 2015
  • 01/06-07/06 2015
  • 25/05-31/05 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 04/05-10/05 2015
  • 27/04-03/05 2015
  • 20/04-26/04 2015
  • 13/04-19/04 2015
  • 06/04-12/04 2015
  • 30/03-05/04 2015
  • 23/03-29/03 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 09/03-15/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 23/02-01/03 2015
  • 16/02-22/02 2015
  • 09/02-15/02 2015
  • 02/02-08/02 2015
  • 26/01-01/02 2015
  • 19/01-25/01 2015
  • 12/01-18/01 2015
  • 05/01-11/01 2015
  • 29/12-04/01 2015
  • 22/12-28/12 2014
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 24/06-30/06 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 18/03-24/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 28/01-03/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 06/02-12/02 2012
  • 30/01-05/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 02/01-08/01 2012
  • 24/12-30/12 2012
  • 19/12-25/12 2011
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 28/11-04/12 -0001

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!